Χιλιαστής σε διάλογο με φόντο την Ακρόπολη. Επιζητήσαμε και εμείς ανάλογο δημόσιο διάλογο με τους Χιλιαστές, αλλά προτίμησαν την .... "σιωπή των αμνών!!"
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο τοπικό έντυπο της πόλης μας, «Λαμιακός Τύπος» στις 9 – 9 – 2005. Αν και έκτοτε έχουν περάσει πέντε (5) χρόνια, απάντηση δεν λάβαμε ποτέ.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΣΤΩΝ
Αφορμή για τη συγγραφή του συγκεκριμένου άρθρου στάθηκε ένα θλιβερό επεισόδιο που έλαβε χώρα μεταξύ του συγγράφοντα και ενός οπαδού του Χιλιασμού (Μάρτυρα του Ιεχωβά) πριν λίγες μέρες, καθώς επίσης η συγγραφή αυτή επιθυμεί να συμβάλλει και στην απομυθοποίηση συμπεριφορών και πρακτικών των οπαδών της Οργάνωσης αυτής.
Τον εν λόγω οπαδό του Χιλιασμού τον γνώριζα εξ όψεως, χωρίς να έχω κάποιες ιδιαίτερες σχέσεις μαζί του, εδώ και πολλά χρόνια για δύο λόγους. Πρώτον γιατί διατηρεί κατάστημα στο κέντρο της Λαμίας όπου βρίσκεται και η κατοικία μου και δεύτερον συχνάζαμε στο ίδιο καφενείο, μέρος το οποίο έτυχε να αποτελέσει και την αιτία της στενότερης γνωριμίας μας..
Αφορμή στάθηκε το γεγονός ότι μιλώντας σ’ ένα κοινό γνωστό μας, ο οποίος τυχαίνει να είναι και συγγενής του, προσπάθησε να κάνει προπαγάνδα υπέρ της διδασκαλίας του Χιλιασμού, κατηγορώντας ένα από τα πιο ιερά σύμβολα της πίστης μας δηλ. το Σταυρό, επειδή ερχόμενοι προς το καφενείο, έτυχε ο συγγενής του να κάνει το σταυρό του όταν συνάντησαν κάποια Εκκλησία.
Τότε επενέβηκα εγώ, για να του υπενθυμίσω ότι αυτό που κατηγορεί σήμερα αυτός και η Οργάνωσή του στάθηκε και γι αυτούς ιερό σύμβολο για πάνω από 50 χρόνια (1874-1931). Όταν δήλωσε άγνοια γι’ αυτό το γεγονός, του προσκόμισα την επομένη, τα έντυπα της Οργάνωσης του, όπου πιστοποιούσαν την αλήθεια των λόγων μου. Συγκεκριμένα από το βιβλίο της Οργάνωσης «Διαγγελείς της Βασιλείας», του έδειξα τη σελίδα 200 στην οποία είναι γραμμένο ότι οι Χιλιαστές φορούσαν σαν σήμα αναγνώρισης στο πέτο τους μια καρφίτσα με ένα σταυρό και ένα στέμμα. Επίσης το ίδιο σύμβολο εμφανιζόταν από το 1891 μέχρι το 1931 στο εξώφυλλο του πιο σπουδαίου περιοδικού τους που κυκλοφορεί και σήμερα τη «Σκοπιά».
«Διαγγελείς της Βασιλείας», σελ. 200. Επί χρόνια οι Χιλιαστές, σέβονταν το Σταυρό.
Μου έκανε όμως αμέσως εντύπωση και μου δημιούργησε απορία ότι απέφευγε να κοιτάξει και το συγκεκριμένο έντυπο και τα άλλα που είχα προσκομίσει. Απορία που έτυχε να μου λυθεί μετά από λίγο καιρό όταν διαπίστωσα πως μπέρδευε χρονολογίες, πρόσωπα και πράγματα. Τότε κατάλαβα ότι ο εν λόγω Χιλιαστής είχε μεγάλο πρόβλημα στη γραφή και στην ανάγνωση, γεγονός που παρατηρείται στο σύνολο σχεδόν των Χιλιαστών, όχι βέβαια σε τόσο μεγάλο βαθμό(σημείωση: αναφερόμαστε στο χαμηλό μορφωτικό επίπεδο των Χιλιαστών για λόγους καθαρά κατανόησης του κειμένου και όχι από ρατσιστική ή υποτιμητική διάθεση).
Παρά τις εγγενείς αδυναμίες του, στις εκάστοτε συναντήσεις μας που ήταν πλέον πιο συχνές, προσπαθούσε να περάσει τις θέσεις της Οργάνωσης παρόλο που γνώριζε την ιδιότητά μας. Στην αρχή βέβαια του απαντούσα αλλά μετά από κάποιο διάστημα παραιτήθηκα γιατί διαπίστωσα την παντελή άγνοια του ακόμα και σε θέματα διδασκαλίας της Οργάνωσής του. Από λεπτότητα μόνο για να μην τον προσβάλλω του έλεγα ότι αυτά τα πράγματα δεν συζητούνται στο μαγαζί ή στο καφενείο, αλλά σε κάποιο σπίτι όπου θα μπορεί να γίνεται η διασταύρωση των λεγομένων είτε από τη Γραφή είτε από κάποια Εγκυκλοπαίδεια. Και όλο αφήναμε την συνάντηση αυτή για το μέλλον, ιδιαίτερα δε όταν μου είπε ότι θα μπορούσαμε να συζητήσουμε Γραφικά θέματα όταν θα ερχόταν ο γιος του που σπούδαζε στα ΤΕΙ. Δυστυχώς την διακριτικότητά μου αυτή, την εξέλαβε ως αδυναμία και συνέχιζε να με καλεί στο μαγαζί του για να μου κάνει επίδειξη πνεύματος και γνώσεων ειδικά σε μένα που τύχαινε να είμαι και καθηγητής Θρησκευτικών.
Πριν δύο βδομάδες περίπου ευρισκόμενος και πάλι στο μαγαζί του ξεκίνησε πάλι να μου λέει για πράγματα της Οργάνωσης και πιο συγκεκριμένα για το όνομα Ιεχωβά πως τάχα το περιέχει η Γραφή. Του υπενθύμισα βέβαια ότι αυτό είναι λάθος και μάλιστα του επισήμανα ότι του είχα δώσει και αντίστοιχη φωτοτυπία για το ζήτημα αυτό. Στην οξεία διαφωνία του που ακολούθησε, του υποσχέθηκα ότι θα του ξαναδώσω τη φωτοτυπία. Την επομένη περνώντας από το μαγαζί του μου είπε, ότι ο γιος του που βρίσκονταν λόγω διακοπών στη Λαμία και είχε ενημερωθεί απ’ αυτόν για την κουβέντα που είχε λάβει χώρα μεταξύ μας, του είπε για μένα, ότι δεν έχω διαβάσει τη Γραφή και να πάω να τη διαβάσω. Μια τέτοια πρόκληση βέβαια δεν μπορούσα να την αφήσω να περάσει έτσι, γι αυτό και αποφάσισα να απαντήσω με τον τρόπο που απαντώ πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Γραπτώς και με την παράθεση των αντίστοιχων ντοκουμέντων.
Το ίδιο έπραξα και στη συγκεκριμένη περίπτωση. Παρέδωσα σε φάκελο τα ντοκουμέντα που προερχόταν από τα έντυπα της ίδιας της Οργάνωσης όπου αποδεικνυόταν περίτρανα ότι το όνομα Ιεχωβά που αναφέρεται στο Θεό είναι ένα «φτιαχτό» όνομα από τους Μασορίτες(= λόγιοι Εβραίοι 600-1000μ.Χ. που έβαλαν φωνήεντα στην αρχαία εβραϊκή γλώσσα, επειδή αυτή παλιά γραφόταν μόνο με σύμφωνα). Στο έγγραφο βέβαια που συνόδευε τα ντοκουμέντα επεσήμανα την ανάγκη να τύχω ανάλογης απάντησης, γραπτής δηλαδή, όχι βέβαια από το πατέρα αλλά από το γιο. Δυστυχώς, όπως το ανέμενα δεν έτυχα γραπτής απαντήσεως, με τη δικαιολογία ότι τα ντοκουμέντα αυτά ανήκαν στην Οργάνωση και δεν γινόταν παραπομπή στη Γραφή. Παρόλα αυτά, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία επανήλθα με καινούργια γραπτά, που αφορούσαν τη Θεότητα του Χριστού μιας και τέθηκε το θέμα αυτό από τον εν λόγω Χιλιαστή, τα οποία περιείχαν μόνο γραφικές παραπομπές όπως ήθελε.
Όταν πέρασα την επομένη το απόγευμα από το μαγαζί του αποκάλυψε πλέον το πραγματικό του πρόσωπο. Με υποδέχτηκε με ακατονόμαστες βρισιές γιατί δήθεν ανακάτεψα το γιο του, λησμονώντας φαίνεται ότι αυτός τον είχε ανακατέψει πρώτος, όταν χρησιμοποίησε μειωτικές εκφράσεις για το πρόσωπό μου. Και οι βρισιές αυτές έγιναν ακατάσχετος οχετός όταν χαριτολογώντας του είπα, ότι από δω και πέρα θα με βλέπει και θα φεύγει, επειδή κατέβηκε στο υπόγειο του μαγαζιού του για να βάλει τα ρούχα της δουλειάς του.
Σε πολλούς μπορεί να φανεί μύθευμα η στάση του εν λόγω Χιλιαστή και ίσως να πιστέψουν ότι πρόκειται για προσωπική εμπάθεια. Άλλωστε οι Χιλιαστές έχουν τη φήμη των άκακων ατόμων που εμφορούνται από Χριστιανική αγάπη ακόμα και όταν διώκονται.
Αντί άλλης απαντήσεως παραπέμπω στα έντυπα της Οργάνωσης με τα οποία εκπαιδεύονται οι Χιλιαστές και στα οποία οφείλουν να υπακούουν τυφλά και βγάλετε τα ανάλογα συμπεράσματα περί Χριστιανικής αγάπης των Χιλιαστών.
Έτσι στο κεντρικό έντυπο της Οργάνωσης που ονομάζεται «Σκοπιά», της 1/3/1965, σελ. 148 διαβάζουμε, ότι όσοι σταθούν εμπόδιο στους Χιλιαστές (που λέγονται «κήρυκες της Βασιλείας» στο κείμενο), θα ξεσχιστούν σε κομμάτια!
«Σκοπιά» 1 –3– 1965, σελ. 148: Όσοι αντιστέκονται στους Χιλιαστές θα ξεσκιστούν σε κομμάτια!
Και στο πόλεμο του Αρμαγεδώνα (είναι τοποθεσία του Ισραήλ όπου θα γίνει συμβολικά πριν τη Δευτέρα Παρουσία η μάχη μεταξύ καλού και κακού, την οποία όμως οι Χιλιαστές την εκλαμβάνουν κυριολεκτικά και όχι συμβολικά), άλλοι από τους οπαδούς της Οργάνωσης θα γλείψουν το χυμένο αίμα μας και άλλοι θα πλύνουν τα πόδια τους σ’ αυτό! (βλέπε «Σκοπιά» 1/2/1968, σελ. 83)
«Σκοπιά» 1 –2– 1968, σελ. 83: Οι Μ. του Ιεχωβά θα πιουν το χυμένο αίμα μας!
Η έπαρση και η εωσφορική αλαζονεία για τη γνώση της Γραφής και την κατοχή της αλήθειας – παρά το χαμηλό μορφωτικό τους επίπεδο – διακρίνει όλους ανεξαιρέτως τους Χιλιαστές. Και πώς να μην συμβαίνει αυτό, αφού φροντίζει να τους το τονίζει η ίδια η Οργάνωση μέσα από τα έντυπά της . Είστε ανώτεροι ακόμα και από τους θεολόγους υποστηρίζει στο «Βιβλίο Έτους 1985», Κυριακή 3 Μαρτίου. Γι’ αυτό και δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτα.
«Βιβλίο του Έτους 1985»: Οι Μ. του Ιεχωβά είναι ανώτεροι και από θεολόγους
Κάποιος Χιλιαστής από την περιοχή της Λοκρίδας, με αφορμή το όνομά του (Αθανάσιος), προσπάθησε να μου κάνει και μάθημα Εκκλησιαστικής Ιστορίας, κατηγορώντας ως δολοφόνο και εγκληματία το Μέγα Αθανάσιο. Στην ένστασή μου που το είδε γραμμένο αυτό, μου απάντησε στα Θρησκευτικά σχολικά Βιβλία! Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με αφορμή αν είχε λάβει κάτι γραπτά που του είχα στείλει, επανερχόμενος στο ζήτημα του Μεγάλου Αθανασίου, του ζήτησα μιας και είχα τα βιβλία αυτά μπροστά μου να μου υποδείξει την αλήθεια των ισχυρισμών του. Και ιδού η απάντησή του: « Τα έχω στο διπλανό δωμάτιο και δεν μπορώ να τα φέρω!». Εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω από τον «δάσκαλο» αυτό της Εκκλησιαστικής Ιστορίας απάντηση στα γραπτά μου που του έχουν σταλεί από τις 7/2/2004.
Ένας άλλος Χιλιαστής, Έλληνας από την Κων/πολη, που ζει χρόνια στην Ελλάδα και διατηρεί και αυτός κατάστημα στο κέντρο της Λαμίας, όταν του ζήτησα να μου απαντήσει επιτέλους γραπτώς στα αντίστοιχα ουκ ολίγα δικά μου γραπτά που του είχα δώσει, μου είπε ότι δεν μπορεί να μου απαντήσει στα Ελληνικά αλλά άμα θέλω στα Τουρκικά!
Δυστυχώς στα 10 και παραπάνω χρόνια που έχω επαφή με τους Χιλιαστές ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν έχει απαντήσει γραπτώς στα αντίστοιχα δικά μου γραπτά που υποστηρίζουν τις θέσεις της Ορθοδόξου Πίστης μας.
Και ερωτώ τους οπαδούς του Χιλιασμού:Εσείς που σύμφωνα με τη «Σκοπιά», είστε ανώτεροι από Θεολόγους, έχετε μοναδική γνώση της Γραφής, κατέχετε την πραγματική αλήθεια γιατί αρνείστε το γραπτό διάλογο;
Αποδείξτε αυτή την ανωτερότητά σας.
Αποδείξτε τη μοναδική γνώση της Γραφής που έχετε
Αποδείξτε τη πραγματική Αλήθεια που κατέχετε
Εγώ παρόλο που –σύμφωνα με σας– έχω άγνοια της Γραφής τόλμησα και έκανα το πρώτο βήμα. Σε σας εναπόκειται να κάνετε το δεύτερο.
Ιδού η Ρόδος λοιπόν, ιδού και το πήδημα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
17 σχόλια:
Χρηστο ο Θεος να σε ευλογει. Δενε γνωριζομαστε αλλα θα το ηθελα παρα πολυ να συμβει.Ειμαι Χριστιανος Ορθοδοξος
Αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και εγώ θα ήθελα να γνωριστούμε. Αν θέλεις στείλε μου ιμέηλ στο palchristos@yahoo.gr Στο μεταξύ μπορείς να συμμετάσχεις στο διάλογο που εξελίσσεται με ΜτΙ στο άρθρο «ΜτΙ οι πλασιέ του Θεού».
Φιλικά Χρήστος - αντιαιρετικός
κ.Χρήστο
με το συμπάθειο, αλλά πολύ παραπληροφορείτε το αναγνωστικό σας κοινό με όσα γράφετε.
Συγκεκριμένα, γράφετε: "Οι Μ. του Ιεχωβά θα πιούν το χυμένο αίμα μας!"
σχολιάζοντας πιο πάνω:
"...άλλοι από τους οπαδούς της Οργάνωσης θα γλείψουν το χυμένο αίμα μας ..."
Φαίνεται δεν προσέξατε καλά αυτά που γράφει η Σκοπιά 1-2-1968, σελ. 83 από την οποία βγάλατε το λανθασμένο συμπέρασμά σας.
Εκεί λέει καθαρά.
ΑΝ ΕΧΩΜΕ... ΚΥΝΑΣ (δηλαδή σκύλους) ... ο ΘΕΟΣ θα τους ΑΦΗΣΕΙ (τους σκύλους) να γλείψουν το αίμα των εχθρών ΕΝΑΝΤΙΟΝ των οποίων ΗΓΕΡΘΗ Ο Θ_Ε_Ο_Σ.
Λέει λοιπόν η Σκοπιά ότι ο Θ_Ε_Ο_Σ θα αφήσει τυχόν σκύλους (Α_Ν έχωμε) να το κάνουν αυτό.
Υπάρχει και κάποια Προϋπόθεση:
"ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΗΓΕΡΘΗ Ο ΘΕΟΣ."
Άρα αν εγερθεί εναντίον κάποιων ο Θεός και αφήσει σκύλους ΑΝ ΕΧΩΜΕ,
θα κάνουν οι σκύλοι αυτό που θα τους αφήσει ο Θεός να κάνουν,
ΚΑΙ ΟΧΙ οι Μάρτυρες του ΙΕΧΩΒΑ, όπως λανθασμένα γράφετε.
Μια γραφική αναφορά υπάρχει στο
Α' Βασιλέων ΚΑ'17‐19:
17 Και ήρθε ο λόγος του Ιεχωβά/Γιαχβέ στον Ηλία...: «Σήκω, κατέβα να συναντήσεις τον Αχαάβ, το βασιλιά του Ισραήλ,...
Και να του πεις: “... «Δολοφόνησες και επιπλέον πήρες στην κατοχή σου;»” ...«Στο μέρος όπου έγλειψαν οι σκύλοι το αίμα του Ναβουθέ, οι σκύλοι θα γλείψουν και το δικό σου αίμα»”».
Αλλά και η Αποκάλυψη περιέχει παρόμοιες συνταρακτικές εκφράσεις για το τι θα συμβεί σε εχθρούς του Χριστού.
Απλώς το υπενθυμίζω:
Αποκάλυψη 19:11-15
"... ἵππος λευκὸς καὶ ὁ καθήμενος ἐπ’ αὐτὸν ...ἐν δικαιοσύνῃ κρίνει καὶ πολεμεῖ.
...τὸ ὄνομα αὐτοῦ ὁ λόγος τοῦ θεοῦ.
14 καὶ τὰ στρατεύματα τὰ ἐν τῷ οὐρανῷ ἠκολούθει αὐτῷ ἐφ’ ἵπποις λευκοῖς ...
15 ...ἵνα ἐν αὐτῃ πατάξῃ τὰ ἔθνη,..."
Τι θα συμβεί μετά;
Αποκάλυψη 19:17,18
"17 ...ἄγγελον ... ἔκραξεν ... πᾶσιν τοῖς ὀρνέοις ...συνάχθητε ...
18 ἵνα φάγητε σάρκας βασιλέων καὶ σάρκας χιλιάρχων ...καὶ σάρκας πάντων ἐλευθέρων τε καὶ δούλων καὶ μικρῶν καὶ μεγάλων."
Εδώ άγγελος καλεί τα ΟΡΝΕΑ [μου θυμίζουν γύπες] για να φάνε σάρκες βασιλέων, χιλιάρχων... ελευθέρων και δούλων και μικρών και μεγάλων"
Δεν αναφέρονται καθόλου άνθρωποι να είναι συμμέτοχοι του Χριστού σε αυτή την εξολοθρευτική αλλά ΔΙΚΑΙΗ μάχη με απώτερο σκοπό ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ για όσους επιζήσουν και για όσους αναστηθούν.
Μη ξεχνάς επίσης το Β Θεσσαλονικείς Α' 6-8
"εἴπερ δίκαιον παρὰ θεῷ ἀνταποδοῦναι τοῖς θλίβουσιν ὑμᾶς θλῖψιν καὶ ὑμῖν τοῖς θλιβομένοις ἄνεσιν μεθ’ ἡμῶν ἐν τῇ ἀποκαλύψει τοῦ κυρίου Ἰησοῦ ἀπ’ οὐρανοῦ μετ’ ἀγγέλων δυνάμεως αὐτοῦ ἐν πυρὶ φλογός, διδόντος ἐκδίκησιν τοῖς μὴ εἰδόσιν θεὸν καὶ τοῖς μὴ ὑπακούουσιν τῷ εὐαγγελίῳ"
Έτσι το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ της σωτηρίας είναι πολύ βασικό για την ανθρώπινη φυλή.
Σκέψου επίσης τον κατακλυσμό του Νώε:
η ιστορία συνεχίστηκε με τους επιζήσαντες.
Έτσι κ.Χρήστο, πάλι με το συμπάθειο, η Σκοπιά έγραψε αναμένοντας την εκδίκηση ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ από τον Θεό
[το ίδιο έκαναν και θεόπνευστοι συγγραφείς της Κ.Δ.],
έχοντας υπόψη τα βιβλικά προϋγούμενα και το ιστορικό μεγάλων διωγμών από φανατικούς άλλων θρησκειών ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ με την σύμπραξη ολόκληρων κρατικών μηχανισμών ιδιαίτερα στον 20ο αιώνα.
Γιώργος
[διόρθωση]...βιβλικά προηγούμενα...
κ.Χρήστος:
"(σημείωση: αναφερόμαστε στο χαμηλό μορφωτικό επίπεδο των Χιλιαστών για λόγους καθαρά κατανόησης του κειμένου και όχι από ρατσιστική ή υποτιμητική διάθεση)."
Και σείς κ.Χρήστο από κατανόηση κειμένου πως τα πάτε;
Ηδη έδειξα ότι μερικές φορές κλείνουν και τα δικά σας μάτια στην κατανόηση ή βλέπετε πολύ επιφανειακά ώστε να παραβλέπετε και βγάζετε ίσως λόγω απροσεξίας εσφαλμένα συμπεράσματα,
όπως συμβαίνει και με πολλούς είτε ορθόδοξους είτε συνεργάτες σας που συμμετέχουν σε διαλόγους στο ιστολόγιό σας.
Μου θυμήσατε και το τραγούδι της Αννας Βίσσυ "Υπάρχει λόγος" - αν υπάρχουν και άλλοι λόγοι ώστε θεληματικά μερικοί να παραποιούν γεγονότα και καταστάσεις πλήν της προσπάθειας για εντυπωσιασμό και διάθεση / νοοτροπία ισοπεδωτική με ετσιθελικό 'κατέβασμα' άλλων σε ίδιο επίπεδο σε συγκεκριμένα ζητήματα ως αυτοδικαιολογία.
Φιλικότατα
Εγραψα
ΩςΑνωνυμος_
"ΕΞΟΔ.17,2 ΚΑΙ ΕΛΟΙΔΟΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΔΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΥΔΩΡ ΔΙΑ ΝΑ ΠΙΩΜΕΝ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΔΙΑ ΤΙ ΛΟΙΔΟΡΕΙΤΕ ΚΑΤ ΕΜΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ.Ομοιως στην Κ.Δ Α΄Κορινθ 10,9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο.Εδω βλεπουμε καθαρα οτι ο Γιαχβε της Π.Δ ηταν ο Χριστος.
Ανοιγοντας στο ιδιο χωριο του Αποστ.Παυλου στην Α.Γραφη της Σκοπιας διαβαζουμε << Ουτε να υποβαλλουμε σε δοκιμη τον Ιεχωβα,οπως (τον) υπεβαλαν σε δοκιμη μερικοι απ' αυτους,απλως και μονο για να αφανιστουν απο τα φιδια (Α΄ Κορ.10.9)>>.Γιατι σβησατε την λεξη Χριστος και βαλατε τη λεξη Ιεχωβα?.
Απαντηση που ελαβα από ανωνυμο ν2 ΜΤΙ.
[Το ερώτημα το θέτετε, κ. Ανώνυμε, είναι λογικό. Υπάρχουν λιγοστά εδάφια που φαίνεται να δείχνουν ότι ο Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Χριστός της Καινής.]
ο κ Γιωργος απαντησε
Η ΜΝΚ ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ το μεταφράζει το εδάφιο Α Κορινθίους 10,9 με βάση το
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Westcott & Hort
Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ. Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.
Ο ανωνυμος ΑΠΑΝΤΑ .
Τοσα χρονια που χρησιμοποιουσατε την Κ.Δ του Βαμβα πριν φτιαξετε την δικη σας εσφαλμενα κυρρησατε Χριστον ως ΙΕΧΩΒΑ? Όταν γυρνουσατε από πορτα σε πορτα με την Κ.Δ του Βαμβα που γραφει Χριστον αντι Ιεχωβα ΠΟΤΕ ΛΕΓΑΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ.
Κ.Δ βαμβα,9 ΜΗΔΕ ΑΣ ΠΕΙΡΑΖΩΜΕΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΠΕΙΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΣΘΗΣΑΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΟΦΕΩΝ .
Αρχαιο Κειμενο 9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο
Μην μου αραδιαζεις λοιπον εμενα μπουρδες διοτι εσεις χρησημοποιουσατε τον Βαμβα που λεει Χριστον τοτε ενώ τωρα το αλλαξατε κατά το κειμενο Westcott Hort που λεει Κυριον για να μην φαινεται ότι ο Γιαχβε της Παλαιας είναι ο Ιησους της Κ.Δ
Οσο γιαυτα που γραφεις παρακατω κ Γιωργο
-Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ.
Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.-δικαιολογεις μονος σου πληρως την αποψη ότι ο Χριστος στην προς Κορινθιους είναι ο Γιαχβε της Παλαιας στην περιπτωση της Κ.Δ του Βαμβα που χρηιμοποιουσατε.
Υ.Γ. Μην απαντατε με κατεβατα της Σκοπιας απλως για να απαντατε διοτι τα σχολια καταγραφονται και ΜΕΝΟΥΝ εις τον αιωνα.
Αποφασιστε ποτε κηρυσσατε λανθασμενα ,πριν με τον Βαμβα που λεγατε τον Χριστο Γιαχβε η τωρα που λετε μονον τον Πατερα Γιαχβε.
Μην νομιζετε ότι θα σας απαντησω ότι κι αν πειτε διοτι ετσι μειωνω τον εαυτο μου και τον κανω βλακωτερο των βλακων. ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΣΤΕΙΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΤΕΣ
Θα εισασταν σωστοι αν δεν χρηιμοποιουσατε καθολου την Κ.Δ του Βαμβα.
Χαιρετισματα στη Σκοπια που αλλαζει τους Ιεχωβα με την ΩΡΑ και σε οσους την Πιστευουν Σκεφτειτε λιγο τον Αινσταιν που ειπε ότι δυο πραγματα δεν εχουν ορια,το συμπαν και η βλακεια.Επιτρεψτε μου να προσθεσω κι ένα ακομα,Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ.
Καληνυχτα και Ονειρα Προφητικα κ Γιωργο με πολύ νέο ΦΩΣ
Χεχ δυστυχως η Σκοπια χρησιμποποιει αυτα τα πομπωδη λογια στα εντυπα της. Το προβλημα μας δεν ειναι αυτο ΚΑΙ ΕΑΝ αυτα τα πομπωδη λογια προερχονται απο την βιβλο η οχι. αλλου ειναι το προβλημα μας!!! Ξερετε κυριε γιωργο τετοια πομπωδη και εντονη φρασεολογια ακομη και αν προερχεται απο την Αγια Γραφη τι επιρροη εχει σε εναν απλο αγραμματο ανθρωπο οπως συνηθιζουν να ειναι τα μελη της Σκοπιας ειδικα εκεινης της εποχης 60-70 και πιο πριν;
Παρα πολυ μεγαλη. Τον απλο αγραμματο επαρχιωτη ανθρωπο τον φανατιζεις πολυ πιο πολυ και ευκολα ειδικα με τετοια εντυπα και λεξουλες.
τι σημασια εχει απο που τις πηρε η Σκοπια τις λεξεις; Τις επιλεγει επιτηδες γιατιιιιιιιιιιιιιιιιιι;
χεχε Για να φανατιζει.
παρολα αυτα για μενα καλα κανει ναι ναι διαβασατε καλα καλα κανει και φανατιζει και τυφλωνει τα μελη της.
Δικαιωμα της ειναι και δικαιωμα των μελων της.
Ξεπεραστε επιτελους αυτο το κομπλεξ με τις σπουδες...ο γιος μου παει στα ΤΕΙ οπως διαβασα ειπε ενας μαρτυρας της αφηγησης του κ χρηστου
η κορη μου σπουδαζει εκει.
Εμεις οι αλλοι οι ελληνες το χουμε ξεπερασει αυτο το κομπλεξ του φτωχου συγγενη προ πολλου καιρος να το ξεπερασουν και οι ΜΤΙ.
Ολοι σπουδαζουν την σημερον ημερα κ. Γιωργο μας.
Σκατοβολιο (οπως συνηθιζε να λεει καποιος γνωστος μου) οι σπουδαγμενοι σημερα και οι πτυχιουχοι. Πληρωνεις το αναλογο ποσακι τσουπ σου δινουνε και το πτυχιο.
Απλα μου εκανε εντυπωση το πως οι Μτι χανουν την ψυχραιμια τους οταν στριμωχνονται.
Μου εχει συμβει και προσωπικα αυτο.
Τα θελετε ολα δικα σας!!! Παραδεχτειτο
Ειστε σκατο αλαζονες και παλιανθρωποι πολλοι εκ των οποιων εκει μεσα γινατε μελη για συμφερον.
Το τι μαγκια κλανια και εξατμιση το τι χωριατια το τι χοντροκεφαλια κυκλοφορουσε ειδικα σε παλιες εποχες εκει μεσα στην θρησκεια σας δε λεγεται.
Απο αυτο το στρωμα του λαου κανετε μελη. Γιατι σε αυτο το στρωμα μονο εχετε μπορειτε να εχετε προσβαση.
Οι δε ελληνες μεταναστες κυριε Γιωργο ερχονται αντιμετωποι με τοσα προβληματα και με τοσα πολλα και τρανταχτα culture shocks που το γκετακι της σκοπιας τους εξυπηρετει ωραιοτατα για να βρουν εκει φιλους και ανθρωπους που θα τους φερονται πιο ευνοικα και φιλικα απο την μισσαλοδοξια αδιαφορια και μισος που συναντανε στον ντοπιο λαο της χωρας στην οποια ζουν!
Ζητω συγγνωμη για την εντονη φρασεολογια μου αλλα ειναι η αληθεια.
Νομίζω ότι μετά από τόσες συζητήσεις πού έχουν γίνει και εξακολουθούν να γίνονται έχουν αλλάξει τα δεδομένα, ώστε να μη θεωρείτε ότι κάποιες διδασκαλίες των ορθοδόξων π.χ. περί αθανασίας ψυχής που διατηρούν και οι μουσουλμάνοι όπως οι περισσότερες θρησκείες μαζί με ειδωλολάτρες,
καθώς τέτοια πεποίθηση αποτελεί εξωπραγματικό διακαή πόθο, ότι δεν θα ερχόταν σε αμφισβήτηση καθώς κάθε πραγματικό στοιχείο είναι εναντίον μιας φαντασίωσης έμφυτης αθανασίας του θνητού και ανίκανου στο θάνατο ανθρώπου.
Άλλωστε σύμφωνα με την Αγία Γραφή "ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος" και επίσης (Ρωμ. 5:12) "δι’ ἐνὸς ἀνθρώπου ἡ ἁμαρτία εἰς τὸν κόσμον εἰσῆλθεν καὶ διὰ τῆς ἁμαρτίας ὁ θάνατος, καὶ οὕτως εἰς πάντας ἀνθρώπους ὁ θάνατος διῆλθεν"
Δεν υπάρχει λοιπόν έμφυτη αθανασία στον θνητό άνθρωπο που πεθαίνει ως αποτέλεσμα της αμαρτίας παρόλο που προσπαθεί πάση θυσία να αποφύγει - αλλά ανεπιτυχώς - το θάνατο.
Γιώργος
Χα - Χα - Χα! Έτσι μ' αρέσεις Γιώργο. Να μην έχεις να απαντήσεις τίποτα σ' αυτά που σε ρωτάω και να γράφεις τις γνωστές άρες - μάρες - κουκουνάρες σου! Ο φόβος σου προς το πρόσωπό μου είναι μοναδικός και έχει γίνει αντιληπτός σ' όλους τους αναγνώστες του "Αντιαιρετικού", με αποτέλεσμα όχι μόνο να γράφεις τις γνωστές σου άρες - μάρες - κουκουνάρες αλλά να περιπλανιέσαι και στα διάφορα άρθρα του "Αντιαιρετικού" που έχουν σχέση με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και να απαντάς στο διάλογο μετά από ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Για μια άλλη φορά λοιπόν αποδείχτηκε ποιος κάνει "κουμάντο" εδώ μέσα.
Με τις υγείες σου λοιπόν
Ο φίλος σου ο Θεσσαλονικιός
Θεσσαλονικιέ πλάκα έχεις.
Δεν κερδίζεις έτσι τις εντυπώσεις.
Είναι αλήθεια ότι πολλοί έχουν χάσει λίγο "τα αυγά και τα καλάθια" με εμένα,
επειδή μεταβάλω το επίπεδο των απαντήσεων και θα πρέπει να γίνει παραδεκτό ότι μερικά απ' όσα γράφω εκ των πραγμάτων δεν ειναι εύκολο να κατανοηθούν, γι' αυτό συνηθίζω να αναφέρω παραδείγματα.
Δεν νομίζω να υπάρχει άλλος εδώ στο φόρουμ που να έχει χρησιμοποιήσει περισσότερα παραδείγματα από μένα.
Αν εμένα λες ότι φοβάμαι,
μόνος σου Θεσσαλονικιέ δεν το πιστεύεις,
επειδή μάλλον
δεν υπάρχει άλλος Μάρτυρας του Ιεχωβά που να έχει δώσει περισσότερες απαντήσεις από μένα
και σε τόσα πολλά θέματα
και με τόσους διαφορετικούς και διαφορετικού επιπέδου ορθοδόξους
- από πολύ χαμηλού επιπέδου
μέχρι θεολόγους
που οπωσδήποτε έχουν κάποιο σεβαστό επίπεδο
(και μερικοί είναι αξιόλογοι και πράγματι ξεχωρίζουν αλλά και διαπιστώνω μια παραδοχή στο ζήτημα της αλήθειας με γενική έννοια, όπως και μεγάλη αντίληψη και πολύ γνώση - και αυτό με εκπλήσσει θετικά).
Πάντως όπως και να έχει το ζήτημα, υπάρχουν τόσα πολλά και ατέλειωτα λάθη σε όσους λένε πολλά
και τόσα πολλά και ατέλειωτα λάθη στους λεγόμενους πατέρες σας
- που μάλλον προσπάθησαν ανεπαρκώς να "κολυμπήσουν" σε φιλοσοφικά βάθη, όπου "δεν καλοξέρουν κολύμπι" προσπαθώντας να παρουσιάσουν φιλοσοφικές απόψεις που σχετίζονται με την φιλοσοφικοπαράλογη τριάδα
και
την ούτε καν ψευδαίσθηση κάποιας υποτιθέμενης αλλά ανύπαρκτης έμφυτης αθανασίας του ανίκανου θνητού ανθρώπου.
Τα επιχειρήματα και τα παραδείγματα κατά κάποιας τέτοιας δήθεν αθανασίας είναι άπειρα.
Δεν βρίσκω λοιπόν κανένα λόγο να φοβάμαι και το δείχνω με τις απαντήσεις μου.
Άλλωστε έχω τέτοια σιγουριά που διαρκώς επιβεβαιώνεται καθώς παρατηρώ την αστειότητα των σκέψεων όσων έχουν άλλες απόψεις με απεγνωσμένες προσπάθειες τουλάχιστο στα σημαντικότερα όλων θέματα
1. τι είναι ο Θεός,
2. τι είναι ο άνθρωπος,
3. ποια είναι γενικά η αλήθεια
4. πως διαπιστώνεται η αλήθεια και
5. τι θα γίνει στο μέλλον.
Γιώργος
Γιώργο, ο σοφός λαός λέει πως "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί". Λέει επίσης πως τα "πολλά λόγια είναι φτώχεια". Έτσι λοιπόν σου θυμίζω πως ο διάλογος προϋποθέτει μεταξύ των διαλεγόντων ένα "modus vivedi". Κάθε φορά λοιπόν που σε ρωτάω κάτι ή εξαφανίζεσαι ή αρνείσαι να απαντήσεις ή απαντάς μετά από τρία χρόνια! ή λες πως τα λέω εγώ αυτά και όχι η Σκοπιά (πράγμα ανεπίτρεπτο για ΜτΙ) ή λες τις γνωστές σου άρες μάρες κουκουνάρες.
Λοιπόν για να τελειώνουμε μία και καλή. Θέλεις να σου φέρω παραδείγματα που εξαφανίστηκες σαν λαγός από το διάλογο, για να σου θυμίσω ποιος τελικά κάνει κουμάντο στο διάλογο αυτού του ιστολογίου; Ένα ναι λοιπόν περιμένω από σένα. Εμπρός τόλμα. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
Ο φίλος σου ο Θεσσαλονικιός.
Υ.Γ. Για μια ακόμη φορά, δεν θα τηρήσεις το "modus vivedi" και επειδή με φοβάσαι αντί για ένα ξεκάθαρο ναι, θα αρχίσεις να λες τις γνωστές σου άρες μάρες κουκουνάρες. Εγώ πάντως είμαι εδώ και σε περιμένω.
Θεσσαλονικιέ, τι το λες και δεν το κάνεις;
Δεν 'εξαφάνισε' κανένας τη Ρόδο.
Ιδού η Ρόδος.
Τι περιμένεις;
Μπράβο Γιώργο, έτσι σε θέλω τολμηρό. Ας αρχίσουμε λοιπόν. Και πρώτα – πρώτα ας πάρουμε αυτό που υποστήριξα πως εξαφανίζεσαι από το διάλογο όταν δεν έχεις επιχειρήματα να αντικρούσεις τον άλλο.
Σου θυμίζω λοιπόν τον διάλογο που γινόταν τον Ιούνιο του 2010 στο άρθρο του «Αντιαιρετικού» «Μαχόμενη Ορθοδοξία και ΜτΙ».
Έχεις λοιπόν προκαλέσει τον Χρήστο τον Αντιαιρετικό με σχόλιά σου πως η σημερινή Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει καμιά σχέση με την Εκκλησία των πρώτων αιώνων αφού η τότε Εκκλησία δεν ονομάζονταν Ορθόδοξη. Και ενώ νομίζεις πως έχεις κερδίσει το παιχνίδι ο Χρήστος – αντιαιρετικός σου γράφει ένα σχόλιο που σε κάνει να εξαφανιστείς για μήνες από τον διάλογο και όταν επανήλθες να ασχοληθείς φυσικά με άλλο θέμα κατά την γνωστή σου τακτική. Ιδού και το σχόλιο του Χρήστου – αντιαιρετικού που σε ανάγκασε να υποστείς το «εξαφανιζόλ»:
«Ο/Η Χρήστος – αντιαιρετικός άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "«ΜΑΧΟΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ":
Κύριε Γιώργο καλησπέρα σας.
Σας παρακαλώ κάντε μου μία ακόμη χάρη. Όταν ρωτήσετε τον κ. Γιώργο τι εννοεί με αυτά που γράφει, ρωτήστε και κάποια Οργάνωση που αποκαλείται Σκοπιά το εξής. Όταν κάποιοι Χριστιανοί αποκαλούν τους εαυτούς τους Ορθόδοξους η Εκκλησία στην οποία ανήκουν πως λέγεται; Δεν μπορώ δυστυχώς να το βρω εγώ, γι’ αυτό βοηθήστε με σας παρακαλώ πολύ εσείς.
Σκοπιά 15 Ιουλίου 2001 σελ. 31, αφιέρωμα στον Ωριγένη (185 – 254 μ.Χ) :
«Στην πραγματικότητα όταν ξέσπασαν οι «αιρέσεις» στην Ανατολή, ζητήθηκαν οι υπηρεσίες του προκειμένου να πείσει τους επισκόπους που έσφαλλαν να επιστρέψουν στα ΟΡΘΑ ΔΟΓΜΑΤΑ (σημείωση Χρήστου: η Αγγλική Σκοπιά έχει την λέξη ORTHODOXY = ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !!!!!!!!).
Ο Ωριγένης δεν ήταν ο μόνος που οδηγήθηκε σε πλάνη. Μάλιστα η Γραφή προείπε μια γενική απόκλιση από τις αγνές διδασκαλίες του Χριστού. Αυτή η αποστασία άρχισε να αναπτύσσεται στα τέλη του πρώτου αιώνα αφού είχαν πεθάνει οι απόστολοι του Ιησού. Τελικά, ορισμένοι καθ’ ομολογία Χριστιανοί ΑΠΕΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ανακηρύσσοντας όλους τους άλλους «αιρετικούς».
Γι’ αυτό κ. Γιώργο σας ικετεύω. Αφού ρωτήσετε τον κ. Γιώργο, ρωτήστε μετά και αυτή την Σκοπιά πως λέγεται η Εκκλησία που τα μέλη της αποκαλούν τους εαυτούς τους Ορθόδοξους; Θα «σκάσω» αν δεν το μάθω.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων από τα βάθη της καρδιάς μου.
Χρήστος – αντιαιρετικός
Ανάρτηση από τον/τη Χρήστος – αντιαιρετικός στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 04 Ιουνίου 2010 3:28 μ.μ.»
Μάλιστα ένας ακόμη συνομιλητής εκείνης της εποχής ο Πήτερ σου απευθύνει και ένα σχόλιο, περιπαίζοντας την εξαφανισή σου αυτή. Ορίστε το σχόλιό του:
«Ο/Η ΠΙΤΕΡ ΠΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟ άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "«ΜΑΧΟΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ":
Γιωργάαααααααακιιιιιιιι...
Που είσαι καλέεεεεεεεεε...;
Έλα βρε γύρνα πίσω να, κοίτα...
Λευκή πετσέτα!
Γύρνα πίσω να μιλήσουμε και σου υπόσχομαι δεν θα σου ξαναπούμε τί λέει στη ΣΚΟΠΙΑ.
Έλα δωοοο έλα δωοοοο...
Το παιδί μας το καλόοοοο...
Πίτερ
Ανάρτηση από τον/τη ΠΙΤΕΡ ΠΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟ στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 08 Ιουνίου 2010 12:04 π.μ.»
Τι λες λοιπόν τώρα. Έχω δίκαιο ή άδικο; Εξαφανίστηκες ή όχι από το διάλογο; Ποιος έχασε λοιπόν τα «αυγά και τα καλάθια» όπως υποστηρίζεις στο σημερινό σου σχόλιο. Εσύ ή ο Χρήστος – αντιαιρετικός;
Ο φίλος σου ο Θεσσαλονικιός
Χαχχαχα...
Πολυ σας απολαμβανω ρε παιδια... :)))
Τι εγινε???
Παλι κο κο κο ο ΜΤΙ???
Εχει 1 εβδομαδα που ανακαλυψα το site και εχω λιωσει στο διαβασμα...
Σας ευχαριστω για την επιμορφωση και να ξερετε οτι δεν σας χαριζομαι...
Αν βρω κατι ακατανοητο θα σας ρωτησω.. Αν υπερισχυσει καποιος αιρετικος θα σας το χτυπησω...
Μεχρι τοτε καλη συνεχεια...
Αν και δε βλεπω να εχετε προβλημα...
Μηνασιδης Χαριλαος
Ενας κακος Χριστιανος Ορθοδοξος...
Oι Εβιωναίοι είναι μια αίρεση των μεταποστολικών χρόνων που θεωρούσε τον Ιησού ως ένα των Αρχαγγέλων.
Κ.Σκουτέρη, Ιστορία Δογμάτων, Τόμος Ά΄, σελ.288, Εκδόσεις "Διήγηση", Αθήνα 2004.
Η ίδια κακοδοξία διακατέχει και τους "Μάρτυρες του Ιεχωβά".
Madragoras
«Όπως παρατηρεί ο Μ. Αθανάσιος PG 26, 456 C, θα ήταν πραγματικά παράλογο να εξαρτάται η γέννηση του Υιού και Λόγου του Θεού από τη βούληση του Πατέρα, γιατί αυτό θα σήμαινε ότι ο Θεός βουλεύεται, σκέφτεται, προαιρείται και προτρέπει τον εαυτό του να θέλει, έτσι ώστε να έχει Λόγο και Σοφία, για να μην είναι άλογος και άσοφος.» σελ. 68.
Δηλαδή τόσο χαζός είναι ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες να αντιφάσκουν με τον εαυτό τους. Θα τους είχαν «πάρει φαλάγγι» οι Αρειανιστές.
Τότε τι συμβαίνει; Απλά όλες αυτές οι εκφράσεις βούληση, θέλω, ανάγκη κ.λ.π. αφορούν τα κτιστά όντα. Ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τα όντα καθώς και τις ιδιότητες των όντων. Όταν περιγράφουμε κάτι για το Θεό ή του αποδίδουμε κάποιες ιδιότητες, χρησιμοποιούμε ανθρωποπαθείς εκφράσεις και ιδιότητες που όμως δεν μπορούν να αποδοθούν στη φύση του Θεού.
Γι’ αυτό πολύ ωραία ο άγιος Επιφάνιος γράφει: «Ούτε ΘΕΛΩΝ τοίνυν εγέννησεν, ούτε ΜΗ ΘΕΛΩΝ, αλλ’ υπερβολή φύσεως. ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΓΑΡ Η ΘΕΙΑ ΦΥΣΙΣ ΒΟΥΛΗΝ, ΚΑΙ ΟΥΧ ΥΠΟΠΙΠΤΕΙ ΧΡΟΝΩ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΓΕΤΑΙ». PG 43, 108 Β
Γκέγκε λοιπόν Παπαδοπουλάκι; Και για να το γκέγκε καλά, θα σου κάνω μία ερώτηση, για να το γκέγκε:
«Το να είναι ο Θεός αγαθός και οικτίρμων, είναι ιδιότητα που την έχει ο Θεός με την θέλησή του ή χωρίς την θέλησή του;»
Ε, αφού τώρα το διάβασα - έστω κι αν τόχω ξαναδιαβάσει, μπαίνω στον πειρασμό να ξανα-απαντήσω:
Το να είναι ο Θεός αγαθός και οικτίρμων ανήκει στην προσωπικότητά του, όπως ανήκει στην Προσωπικότητά του η ΔΥΝΑΜΗ.
Έτσι όπως και:
το να είναι ο Θεός Παντοδύναμος δεν έχει σχέση με απόφαση για εφαρμογή θέλησης αλλά με κατάσταση, το ίδιο συμβαίνει και με το ότι ο Θεός είναι αγαθός και οικτίρμων.
Και διευκρινίζω:
Οι ιδιότητες του Θεού (αγάπη, Δικαιοσύνη, αγαθότητα, Πανσοφία, Παντοδυναμία κλπ.) δεν είναι αποτέλεσμα θέλησης ή μη θέλησης.
Αποτελούν και συνιστούν την Προσωπικότητα του Θεού.
Ο 'μπάρμπα/Θανάσης' που τον λέτε 'μ/Μ' (διαλέγω/διαλέγετε) δυστυχώς τα παραμπερδεύει, σαν να μη ξέρει τι του γίνεται και δεν μπορεί να διαχωρίσει:
Τις ιδιότητες του Θεού
από τις ενέργειες του Θεού.
Οι ενέργειες του Θεού είναι αποτέλεσμα συνειδητών αποφάσεών Του ανάλογα με τις καταστάσεις που προκύπτουν και ανάλογα με το θέλημά Του / τη βούλησή Τού.
Π.χ.
Η δημιουργία του Σύμπαντος.
Η δημιουργία ζωντανών πλασμάτων.
Ο κατακλυσμός του Νώε.
Η καταστροφή των Σοδόμων.
Ο διορισμός του Μωϋσή.
Ο διορισμός του Ιερεμία.
Ο διορισμός του Χριστού.
Η εκλογή των 144.000, καθώς το πνεύμα του Θεού συμμαρτυρεί με το πνεύμα τους.
Και άλλα πολλά παραδείγματα που φανερώνουν ότι δυστυχώς το κεφάλι κάποιων 'δεν κόβει' στο να ξεχωρίζουν, πότε μπαίνει σε εφαρμογή η θέληση του Θεού - όταν ενεργεί (και στην 'Δημιουργία' και στην δημιουργία/γέννηση του Γιού Του ) - και πότε απλώς δεν είναι θέμα θέλησης - στις παντοτινές ιδιότητές Του.
Γεννηθήτω λοιπόν το θέλημα του Παντοδύναμου Θεού 'απανταχού'.
Γιώργος
Μα είναι φοβερό αυτό το βλακώδες σύστημα των αντιχριστων χιλιαστων...Πετάγονται απ το ένα θέμα στο άλλο και αυτό διότι δν μπορούν να τα βγάλουν πέρα...Το βλέπω κ σε συγγενικά μου πρόσωπα 1ου βαθμου...που θα πάει ...ο πνευματικός μου , μου λέει συχνα πυκνά "Ο Χριστός που είναι ο αληθινός Θεός θα νικήσει "...Τέλος Πάντων...καλά που είναι κ αυτοί (μτι) και γελάμε λίγο!!....
Δημοσίευση σχολίου