tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post1162283169066825818..comments2023-10-08T12:08:58.010+03:00Comments on ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣΧΡΗΣΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comBlogger304125tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-48164592927802890952012-06-06T12:32:55.007+03:002012-06-06T12:32:55.007+03:00Θεσσαλονικιέ, φαίνεται δεν έχεις να πεις τίποτα επ...Θεσσαλονικιέ, φαίνεται δεν έχεις να πεις τίποτα επί του θέματος και προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις από τα ουσιαστικά στοιχεία που αφορούν έναν θέμα.<br />Εχω να πω επιπρόσθετα πως<b> τα λάθη που βρίσκω κάθε φορά </b>καθώς διαβάζω τα διάφορα θέματα είναι ατελείωτα.<br /><br />Πέρα από αυτά, θα μου επιτρέψεις, πέρα απο το τραγούδι του Μητσιά: <a href="http://www.youtube.com/watch?v=H1rGDERxyYI" rel="nofollow"> "Όλα εδώ πληρώνονται". </a><br />να σου αφιερώσω και το τραγούδι του Πάριου - που είναι πιο γνωστό, (αν και ρομαντικό, το ρεφρέν δίνει την τελική σημασία):<br /> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=6cLMXI2gMHs" rel="nofollow"> "Όλα εδώ πληρώνονται". </a><br /><br />φιλικά<br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-54013211635012186382012-06-06T12:22:29.786+03:002012-06-06T12:22:29.786+03:00τυπογραφικό...
Εξάλλου
- και αυτό ισχύει και για...τυπογραφικό...<br /><br />Εξάλλου <br />- και αυτό ισχύει και για αγγέλους και για νοήμονες ανθρώπους - <br />μερικές φορές είναι ΑΡΓΑ για να επαναξιοποιήσουν <b>μια απόφασή τους </b><br />- καθώς δεν 'κοντρολάρησαν' το θέλημά τους με βάση τη λογική και 'υπερεκτίμησαν' τις δυνατότητες τους και τους περιορισμούς τους, βρέθηκαν κάτω από συνθήκες που έγιναν 'μπούμερανγκ' σε βάρος τους -<br /><b>που μπορεί να ήταν εσφαλμένη.</b>Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-75141123207557206432012-06-06T12:19:17.121+03:002012-06-06T12:19:17.121+03:00Χα - Χα - Χα! Έτσι μ' αρέσεις Γιώργο. Να μην έ...Χα - Χα - Χα! Έτσι μ' αρέσεις Γιώργο. Να μην έχεις να απαντήσεις τίποτα σ' αυτά που σε ρωτάω και να γράφεις τις γνωστές άρες - μάρες - κουκουνάρες σου! Ο φόβος σου προς το πρόσωπό μου είναι μοναδικός και έχει γίνει αντιληπτός σ' όλους τους αναγνώστες του "Αντιαιρετικού", με αποτέλεσμα όχι μόνο να γράφεις τις γνωστές σου άρες - μάρες - κουκουνάρες αλλά να περιπλανιέσαι και στα διάφορα άρθρα του "Αντιαιρετικού" που έχουν σχέση με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά και να απαντάς στο διάλογο μετά από ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!! <br />Για μια άλλη φορά λοιπόν αποδείχτηκε ποιος κάνει "κουμάντο" εδώ μέσα.<br /><br />Με τις υγείες σου λοιπόν<br /><br />Ο φίλος σου ο ΘεσσαλονικιόςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-14920420312418114802012-06-06T11:58:00.902+03:002012-06-06T11:58:00.902+03:00Για να ξεκαθαρίσω το στόπημα και τη φαντασίωση του...Για να ξεκαθαρίσω το στόπημα και τη φαντασίωση του Επιφάνιου:<br /><br />Η θέληση έχει σχέση με τη νοημοσύνη και συνεπώς με τη λογική σκέψη και όχι γενικά με 'φύση'.<br />Όλα τα νοήμονα πλάσματα έχουν τη δυνατότητα απόφασης κατόπιν συλλογισμού / σύσκεψης και αυτή εκφράζει τη θέλησή τους.<br /><br />Για να το πω κάπως απλά:<br />Αποφασίζω κάτι επειδή το θέλω.<br />Και το θέλω επειδή το σκέπτομαι.<br />Και το σκέπτομαι επειδή έχω νοημοσύνη.<br />Άρα <br />η βάση του "Θέλω" είναι η νοημοσύνη, <br />είτε είναι θεϊκή - απεριόριστη,<br />είτε αγγελική - περιορισμένη,<br />είτε ανθρώπινη - περιορισμένη.<br /><br />Ενοοείται ότι μετά έρχεται το ζήτημα της δυνατότητας, της αξιολόγησης και της 'αξιοποίησης΄του 'Θέλω' / της θέλησης / του θελήματος.<br /><br />Μπορεί κάποιος να θέλει να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου με έδρα στη φυσική, αλλά να μη του επιτρέπει η περιορισμένη νοημοσύνη του ή να μη τον ευνόησαν οι περιστάσεις του, καθώς ασχολήθηκε με άλλα 'θέλω' που υπερίσχυσαν στην απόφασή του και κατέληξε σε κάτι άλλο από αυτό που αργότερα επιθύμησε αλλά δεν του δόθηκε πλέον η δυνατότητα έστω και να δοκιμάσει την πιθανότητα να πραγματοποιήσει το νέο 'θέλω' του.<br /><br />Εξάλλου - και αυτό ισχύει και για αγγέλους και για νοήμονες ανθρώπους - μερικές φορές είναι ΑΡΓΑ για να επαναξιοποιήσουν μια απόφασή τους - καθώς δεν 'κοντρολάρησαν' το θέλημά τους με βάση τη λογική και 'υπερεκτίμησαν' τις δυνατότητες τους και τους περιορισμούς τους, βρέθηκαν κάτω από συνθήκες που έγιναν 'μπούμερανγκ' σε βάρος τους που μπορεί να ήταν εσφαλμένη. <br />Π.χ. ο άγγελος που αποφάσισε και έγινε 'Σατανάς' και οι άγγελοι που αποφάσισαν και πήραν το μέρος του και έγιναν 'δαίμονες' και ο Αδάμ με την Εύα που επέλεξαν να δεχτούν ως αληθινές τις προτάσεις του διαβόλου, δεν μπορούν να αντιστρέψουν τα αποτελέσματα της πορείας τους.<br />Παρόμοια - έστω και με κάποια 'ελαφρυντικά' - ισχύει για όλους που παίρνουν λανθασμένες αποφάσεις και τους 'προδίδει' η θέλησή τους που υπερβαίνει δυνατότητες και πραγματικότητες.<br /><br />Αυτές πληρώνονται όπως τραγουδάει και ο Μητσιάς στο τραγούδι <a href="http://www.youtube.com/watch?v=H1rGDERxyYI" rel="nofollow"> "Όλα εδώ πληρώνονται". </a><br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-27025871547215737562012-06-04T16:51:03.715+03:002012-06-04T16:51:03.715+03:00Συνεχίζει ο θεματογράφος:
"Τι συμβαίνει λοιπό...Συνεχίζει ο θεματογράφος:<br />"Τι συμβαίνει λοιπόν; Τρελάθηκαν οι Πατέρες και άλλα λένε την μια φορά και άλλα την άλλη;<br />Όχι βέβαια; Απλά όλες αυτές οι εκφράσεις βούληση, θέλω, ανάγκη κ.λ.π. αφορούν τα κτιστά όντα. Ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τα όντα καθώς και τις ιδιότητες των όντων. Όταν περιγράφουμε κάτι για το Θεό ή του αποδίδουμε κάποιες ιδιότητες, χρησιμοποιούμε ανθρωποπαθείς εκφράσεις και ιδιότητες που όμως δεν μπορούν να αποδοθούν στη φύση του Θεού.Γι’ αυτό πολύ ωραία ο άγιος Επιφάνιος γράφει:<br />«Ούτε θέλων τοίνυν εγέννησεν, ούτε μη θέλων, αλλ’ υπερβολή φύσεως. Υπερβαίνει γαρ η θεία φύσις βουλήν, και ουχ υποπίπτει χρόνω, ούτε ανάγκη άγεται».<br />«Ούτε λοιπόν με την θέλησή του τον γέννησε, ούτε χωρίς τη θέλησή του, αλλά πέρα από τα όρια της φύσης. Διότι ξεπερνάει η θεία φύση την θέληση, και δεν υποκύπτει στο χρόνο, ούτε από την ανάγκη οδηγείται.» Επιφάνιος PG 43, 108 Β"<br /><br />Ο θεματογράφος αναφέρει ότι οι εκφράσεις βούληση, θέλω κλπ. αφορούν τα κτιστά όντα.<br />Θεματογράφε φαίνεται ότι από τα πιο απλά που είναι η "Κυριακή προσευχή", το "Πάτερ ημών... ας γίνει το θέλημά σου..." δεν σου έμεινε η λέξη "θέλημα".<br />Ο άκτιστος Θεός έχει θέλημα που σημαίνει έχει βούληση.<br /><br />Πως τα μπερδεύεις λοιπόν θεματογράφε;<br />Δεν έκανες καλή έρευνα. Πολύ ξεχνάς, ακόμα και τα πιο απλά και εύκολα.<br /><br />Τόσο σας μπέρδεψε αυτός ο Επιφάνειος που είναι σαν να σας λέει "και πετάει ο γάϊδαρος και δεν πετάει", όταν σας λέει - και μάλλον μενετε με ανοιχτό το στόμα από την μεγάλη έκπληξη - "ούτε θέλων... ούτε μη θέλων".<br />Είναι ακριβώς όπως τραγουδάει η Ελπίδα <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Un8IbkTsi4M" rel="nofollow"> "Και θέλω και δεν θέλω" </a>.<br />Και η φαντασιοπληξία του Επιφάνειου ολοκληρώνεται αντιφατικά με το ότι ξεπερνάει η θεία φύση την θέληση - εύλογα, εφόσον την περιλαμβάνει ως στοιχείο της - (σαν να λέει ότι μια μηχσνή αυτοκινήτου ξεπερνάει τη λειτουργία της σαν να μην είναι κατασκευασμένη με σκοπό να λειτουργεί, αλλά να αποτελεί άχρηστο διακοσμητικό στοιχείο) και τα κάνει θάλασσα ασχετολογώντας άτοπα και άχρονα - εκτός θέματος - ότι η θεία φύση δεν υποκύπτει στο χρόνο (σαν να ήταν θέμα αντιλογίας). Εννοείται οτι ο υπεράνω του χωροχρόνου - άρα Υπερδιάστατος - Θεός έβαλε την αντίληψη του χρόνου με ρυθμιστικό τρόπο αντίστοιχα στη διάνοια των νοήμονων δημιουργημάτων του.<br /><br />Με λίγα λόγια ο Επιφάνιος αντιφάσκει και μπερδεύει <br />'θεία φύση',<br />θέληση (που είναι αποτέλεσμα νοητικής διεργασίας και περιλαμβάνει απόφαση δράσης / ενεργειών με συγκεκριμένο σκοπό υπόψη)<br />και χρόνο. <br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-37520258178692843492012-06-04T16:39:28.064+03:002012-06-04T16:39:28.064+03:00Συνεχίζει ο Γιώργος να γράφει σχόλια 3 χρόνια μετά...Συνεχίζει ο Γιώργος να γράφει σχόλια 3 χρόνια μετά αφότου σταμάτησε τη συζήτηση με τον συνομιλητή του.<br /><br />O συνομιλητής του δεν γνωρίζει για τα επιπρόσθετα σχόλια.<br />Μήπως του αρέσει του Γιώργου να κάνει "διάλογο" αφότου έχει φύγει ο συνομιλητής του ώστε να έχει πάντα "δίκιο";<br /><br /><i><b>Ο Τζιτζιφιόγκος </b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-37203913580275469132012-06-04T15:18:31.157+03:002012-06-04T15:18:31.157+03:00Συνεχίζει ο θεματογράφος:
"«Ώσπερ γαρ της ιδί...Συνεχίζει ο θεματογράφος:<br />"«Ώσπερ γαρ της ιδίας υποστάσεώς εστί θελητής, ούτω και ο Υιός, ίδιος ων αυτού τηςουσίας, ουκ αθέλητός εστίν αυτώ. Θελέσθω και φιλέσθω τοίνυν ο Υιός παρά του Πατρός»<br />«Όπως ακριβώς της δικιάς του υπόστασης είναι θελητός (δηλ. ο Πατέρας), έτσι και ο Υιός, που είναι ίδιος της ουσίας του, δεν είναι αθέλητος. Και τον θέλει λοιπόν και τον αγαπά ο Πατέρας τον Υιό.» Μ. Αθανασίου, Κατά Αρειανών PG 26, 461 C"<br /><br />Και εδώ μεγάλες δηλώσεις κάνει ο Μ.Αθανάσιος. Λέει με λίγα λόγια ότι θέληση έχει ο Πατέρας, θέληση έχει και ο Γιός. <br />Μήπως ο Αθανάσιος δεν είχε θέληση εκ φύσεως ενόσω ζούσε; Με το θάνατό του βέβαια έχασε κάθε θέληση. Και να θέλει να μιλήσει δεν μπορεί. Οι νεκροί είναι στον "τόπο της σιωπής", ανίκανοι για οτιδήποτε καθώς δεν ζουν προτού αναστηθούν για να ξαναμιλήσουν αλλά και να μάθουν όσα δεν γνωρίζουν και όσα γνώριζαν λάθος.<br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-4704882351832859562012-06-04T15:04:50.623+03:002012-06-04T15:04:50.623+03:00Στο κεντρικό άρθρο αναφέρεται:
"Αποσπάσματα α...Στο κεντρικό άρθρο αναφέρεται:<br />"Αποσπάσματα από τον Μέγα Αθανάσιο, την ψυχή της Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου: «Ουμενούν, αλλά και θελόμενος εστίν ο Υιός παρά του Πατρός»<br />« Όχι βέβαια, αλλά και θελητός είναι ο Υιός από τον Πατέρα».<br />Μ. Αθανασίου, Κατά Αρειανών PG 26, 461 C"<br /><br />Εδώ βέβαια αξίζει ένα 'μπράβο' στον Μ.Αθανάσιο για τις μεγάλες κουβέντες του. Αναγνωρίζει ο Αθανάσιος ότι ο Γιος είναι θελητός από τον Πατέρα. Μεγάλη υπόθεση βέβαια. Λέτε να γνώριζε ο Αθανάσιος το θέλημα του Πατέρα;<br />Τουλάχιστο σε ένα βαθμό ναι. Μήπως δεν διάβασε και λίγο τον θεόπνευστο απόστολο Παύλο για να πάρει και κάποια αληθινή ιδέα;<br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-18285095792775114012012-06-04T14:50:47.165+03:002012-06-04T14:50:47.165+03:00Ενώ η συζήτηση έληξε το 2009 με το σχόλιο του Γιώρ...Ενώ η συζήτηση έληξε το 2009 με το σχόλιο του Γιώργου<br />24 Αυγούστου 2009 8:57 μ.μ.<br />ο ίδιος ο Γιώργος τώρα έρχεται να προσθέσει καινούργια σχόλια στη συζήτηση 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ 4 Ιουνίου 2012 2:41 μ.μ και εν αγνοία του συνομιλητή του ώστε να φανεί πως δεν άφησε τη συζήτηση ΤΟΤΕ....<br /><br /><br />Μιά ακόμη Ιεχωβίτικη Τακτική συγκάλυψης της αποτυχίας!<br /><br /><i><b>Ο Τζιτζιφιόγκος </b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-88127440265150516362012-06-04T14:41:35.636+03:002012-06-04T14:41:35.636+03:00Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το σχόλιο που περιληπτικ...Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το σχόλιο που περιληπτικά παραθέτω:<br />...Γνωρίζω και γραμματική και τας επιστολάς του Ιωάννου καθώς και την ευρετέρα Ιωάννεια και Βιβλική Γραμματεία. Και σας απάντησα πλήρως. Εάν εσείς δεν αρκείσθε εις τον ευθύ και σαφή Ευαγγελικόν λόγον αλλά προτιμάτε ερμηνείες της πλαγίας οδού και των ντεμέκ υποδηλούμενων και κρυφίως λεγομένων, θα αποδώσητε λογαριασμόν ουχί εις εμέ αλλά εις τον Κύριον Χριστόν, ενώπιον του βήματος του οποίου όλοι θα σταθώμεν.<br />Δεν θα αποφύγω όμως τον πειρασμόν να φέρω εις την προσοχή σας τα σχόλια του Ωριγένους επί του θέματος. Ο Ωριγένης εις το υπόμνημά του για το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο εξηγεί διατί ο Λόγος αποκαλείται "θεός" χωρίς οριστικό άρθρο και γιατί ο Πατήρ αποκαλείται "ο Θεός" με οριστικό άρθρο. Και το αιτιολογεί αυτό με μια πολύ απλή σκέψι: ο Πατήρ είναι αυτόθεος, δηλαδή θεός από μόνος του, και η πηγή των πάντων. Ο Υιός είναι θεός εξαιτίας του Πατρός, εξαρτώμενος από την ευδοκία του Πατρός του. Γι' αυτό και ο Πατήρ αποκαλείται Θεός θεών.<br />“Λεκτέον γὰρ αὐτοῖς͵ ὅτι τότε μὲν αὐτόθεος ὁ θεός ἐστι͵ διόπερ καὶ ὁ σωτήρ φησιν ἐν τῇ πρὸς τὸν πατέρα εὐχῇ· Ἵνα γινώσκωσι σὲ τὸν μόνον ἀληθινὸν θεόν· πᾶν δὲ τὸ παρὰ τὸ αὐτόθεος μετοχῇ τῆς ἐκείνου θεότητος θεοποιούμενον οὐχ ὁ θεὸς [δηλ. με οριστικό άρθρο] ἀλλὰ θεὸς [χωρίς άρθρο] κυριώτερον ἂν λέγοιτο͵ οὗ πάντως ὁ πρωτότοκος πάσης κτίσεως͵ ἅτε πρῶτος τῷ πρὸς τὸν θεὸν εἶναι σπάσας τῆς θεότητος εἰς ἑαυτόν͵ ἐστὶ τιμιώτερος͵ τοῖς λοιποῖς παρ΄ αὐτὸν θεοῖς ὧν ὁ θεὸς θεός ἐστι κατὰ τὸ λεγόμενον· Θεὸς θεῶν κύριος ἐλάλησε͵ καὶ ἐκάλεσε τὴν γῆν διακονήσας τὸ γενέσθαι θεοῖς͵ ἀπὸ τοῦ θεοῦ ἀρυσάμενος εἰς τὸ θεοποιηθῆναι αὐτούς͵ ἀφθόνως κἀκεί νοις κατὰ τὴν αὐτοῦ χρηστότητα μεταδιδούς. Ἀληθινὸς οὖν θεὸς ὁ θεός [με άρθρο]͵ οἱ δὲ κατ΄ ἐκεῖνον μορφού μενοι θεοὶ ὡς εἰκόνες πρωτοτύπου· ἀλλὰ πάλιν τῶν πλειόνων εἰκόνων ἡ ἀρχέτυπος εἰκὼν ὁ πρὸς τὸν θεόν ἐστι λόγος͵ ὃς ἐν ἀρχῇ ἦν͵ τῷ εἶναι πρὸς τὸν θεὸν ἀεὶ μένων θεός͵ οὐκ ἂν δ΄ αὐτὸ ἐσχηκὼς εἰ μὴ πρὸς θεὸν ἦν͵ καὶ οὐκ ἂν μείνας θεός͵ εἰ μὴ παρέμενε τῇ ἀδιαλείπτῳ θέᾳ τοῦ πατρικοῦ βάθους”.—Των εις το Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον Εξηγητικών, τόμος Α΄, 2.2<br />Και χρησιμοποιώ τα σχόλια του Ωριγένους όχι διότι βασίζομαι εις αυτόν, αλλά επειδή κατενόησε το σημείο που δεν κατανοείτε εσείς.<br /><br />Ο Πατήρ είναι ο μόνος αληθινός Θεός από την άποψη ότι είναι ο ίδιος πλήρως αυτόνομος και η πηγή των πάντων.<br /><br />Ο Υιός ό,τι έχει το έχει διά της χάριτος και ευδοκίας του Πατρός του. Τίποτε ο Υιός δεν έχει εξ εαυτού του ιδίου. Αυτά λέγει η Γραφή απ' αρχής μέχρι τέλους.<br />Ο έχων ώτα ακουέτω 1 Αυγούστου 2009 4:07 μ.μ. <br /><br />Είναι τόσο γλαφυρά και καλλιτεχνικά παρουσιασμένα τα σημεία που μπορώ να πω ότι θαυμάζω τον συγγραφέα τους.<br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-74385525886373889632009-08-24T20:57:18.941+03:002009-08-24T20:57:18.941+03:00κ.Χρήστο....
σας αφιερώνω το τραγούδι του Κ.Χατζή...κ.Χρήστο....<br /><br />σας αφιερώνω το τραγούδι του Κ.Χατζή "Βρε δε βαριέσαι αδελφέ"<br />Ο κόσμος δεν βουλιάζει.<br /><br />Πάντως θα σας έκανε και εντύπωση όταν ορθόδοξοι δεν απαντούσαν επί 4 μήνες σε 'κάποιον' για να απαντήσω εγώ, όταν διάβασα το σχόλιό του.<br /><br />Δεν μιλώ όμως για εσάς αλλά για κάποιον συνεργάτη σας.<br /><br />Οσον αφορά εσάς, 'πάτε' όσο τραβάει η 'μηχανή'.<br />Και η 'μηχανή' έχει τα όριά της και κάπου κάπου χάνει και λάδια.<br />Και όσο περνούν τα χρόνια τόσο λιγότερο τραβάει.<br />Έτσι δεν ρίχνω το βάρος σε εσάς.<br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-48073353248818372472009-08-24T20:22:12.297+03:002009-08-24T20:22:12.297+03:00Κύριε Γιώργο, είστε πραγματικά απολαυστικός, όταν ...Κύριε Γιώργο, είστε πραγματικά απολαυστικός, όταν σας στριμώχνουν διαλεκτικά και δεν έχετε να απαντήσετε τίποτα επί του θέματος που έχετε ρωτηθεί. <br /><br />Καταφεύγετε στην προσφιλή σας τακτική, να κάνετε τον «Κινέζο» δηλ. πως δεν καταλαβαίνετε και να γράφετε άλλα αντί άλλων.<br /><br />Ξεκινάτε πάντα με το κλασσικό «Δεν εννοούσα αυτό» και αρχίζετε μετά να αραδιάζετε τις ασχετοσύνες σας. <br /><br />Έτσι και στο σημερινό σας σχόλιό σας ξεκινήσατε με το «Δεν εννοούσα αυτό». Σας τόχω ξαναπεί. Δεν μας ενδιαφέρει τι εννοείτε εσείς, αλλά τι ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ.<br /><br />Έτσι σε σχόλιό σας εγκαλέσατε τον κ. Θεόδωρο επειδή τάχα σας …. φοβήθηκε (το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε) και εγκατέλειψε το διάλογο μαζί σας στην «Μαχόμενη Ορθοδοξία» και ήρθε και έκανε σχόλιο για σας στη Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος «για να πάρει το αίμα του πίσω».<br /><br />Όπως όμως απέδειξα ο κ. Θεόδωρος είχε κάνει ΠΡΩΤΑ σχόλιο στη Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος και ΜΕΤΑ στην Μαχόμενη Ορθοδοξία.<br /><br />Και αντί να ζητήσετε συγγνώμη για την γκάφα σας πάτε να βγείτε και τιμητής:<br /><br />Γράφετε: «Δεν εννοούσα αυτό αλλά το να γίνονται διάφοροι διαλογοι σκορπισμένοι εδώ και εκεί με άτομα που πετάγονται σε ένα blog που η κύρια συζήτηση διεξάγεται με άλλα άτομα ενώ ήδη είναι ανοιχτή συζήτηση σε άλλο blog, τι βγαίνει.<br /><br />Ας συνεχίσει εκεί που άρχισε.» <br /><br />Πως κ. Γιώργο να συνεχίσει εκεί που άρχισε δηλ. στη Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ !!!!!!!<br /><br />Τον διάλογο τον συνέχισε μαζί σας στην Μαχόμενη Ορθοδοξία όταν αναγκάστηκε να βάλει και εκεί το σχόλιό του που είχε βάλει ΠΡΩΤΑ στη Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος μήπως το δείτε και του απαντήσετε, γεγονός που συνέβη.<br /><br />Και σας το ξαναλέω. Η μεγαλομανία σας και η εγωπάθειά σας, σας έχουν οδηγήσει σε συνεχείς αστοχίες και αμετροέπειες τις οποίες τρέχετε μετά άρον άρον να καλύψετε, πολλές φορές καταφεύγοντας και σε ασυνήθιστες πρακτικές, όπως οι διαγραφές των σχολίων σας.<br /><br />Ότι και να κάνετε όμως οι τακτικοί αναγνώστες των σχολίων του Αντιαιρετικού, έχουν καταλάβει πως «ο βασιλιάς είναι γυμνός»<br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧρηστος - antiairetikosnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-76960146113250779762009-08-23T23:34:54.573+03:002009-08-23T23:34:54.573+03:00κ. Χρήστος:
"Με λίγα λόγια ισχυρίζεστε πως ο ...κ. Χρήστος:<br />"Με λίγα λόγια ισχυρίζεστε πως ο κ. Θεόδωρος, σας …. φοβήθηκε από το διάλογο που κάνατε στο άρθρο μου «Μαχόμενη Ορθοδοξία», και το … έβαλε στα πόδια. "<br /><br />Δεν εννοούσα αυτό αλλά το να γίνονται διάφοροι διαλογοι σκορπισμένοι εδώ και εκεί με άτομα που πετάγονται σε ένα blog που η κύρια συζήτηση διεξάγεται με άλλα άτομα ενώ ήδη είναι ανοιχτή συζήτηση σε άλλο blog, τι βγαίνει.<br /><br />Ας συνεχίσει εκεί που άρχισε. <br />[Το ίδιο έκανε ο Δημήτρης που άρχισε αλλού και χώθηκε και εδώ - φυσικά δικαίωμά του - αλλά 'παίζουμε' σε πολλά... γήπεδα]<br /><br />Σε κάθε συζήτηση ακόμα όταν μπαίνει ο καθένας και το γυρίζει σε άλλο θέμα, απλώς χάνουν και οι αναγνώστες που δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν.. και ψάχνονται... από κανάλι σε .. κανάλι.<br /><br />Γιώργος<br />Υ.Γ. Και τώρα ...αλλάζω... κανάλι... πάω αλλού για απαντήσεις σε ανοιχτή συζήτηση... θα επιστρέψω...Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-88569526141913952532009-08-21T20:54:20.438+03:002009-08-21T20:54:20.438+03:00Κύριε Γιώργο, δεν σταματάτε λίγο τον βομβαρδισμό τ...Κύριε Γιώργο, δεν σταματάτε λίγο τον βομβαρδισμό των σχολίων σας στα άρθρα μου, να πάτε να κοιμηθείτε λίγο, για να ξεκουραστείτε λίγο και να συνέρθετε, για να μην κάνετε συνεχώς αστοχίες, οι οποίες εκτός των άλλων δείχνουν εμπάθεια και τη γνωστή σας μεγαλομανία, πως τάχα είστε κάποιος.<br /><br />Σας το έχω ξαναπεί. Δεν είμαστε στην αίθουσα Βασιλείας εδώ, να έχετε τα «ρομποτάκια» της Σκοπιάς να το παίζετε «κάποιος». Δεν είναι λίγες οι φορές που αποχωρήσατε από τον διάλογο, «ξεχάσατε» απαντήσεις και το κυριότερο διαγράψατε σχόλια.<br /><br />Έτσι και στο άρθρο μου «Η Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος», εγκαλείτε τον κ. Θεόδωρο, που έβαλε σχόλιό του στο συγκεκριμένο άρθρο και σας αφορά. <br /><br />Γράφετε συγκεκριμένα:<br /><br /><i>«Θεόδωρε,<br />το 'παιχνίδι' παίζεται σε άλλο γήπεδο,<br />εκεί που συνέχισε ο k.Barbie<br /><br />Μήπως μπέρδεψες το 'γήπεδο';<br />[Άλλο το γήπεδο Τούμπας και άλλο του Καραϊσκάκη]<br /><br />Εδώ δεν 'παίζαμε' εμείς.<br /><br />Η είδες ποτέ σε αγώνα Ολυμπιακού - ΠΑΟΚ να μπαίνει και η ΑΕΚ στο γήπεδο;<br /><br /><b>Η πας να δείξεις μόνος σου ότι ξέρεις να παίζεις;<br /><br />Μήπως τελικά 'έχασες' το 'γήπεδό' σου; </b><br /><br /><br /><br />Ανάρτηση από τον/τη Γιώργος στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 21 Αύγουστος 2009 4:52 μμ»</i><br /><br /><b>Με λίγα λόγια ισχυρίζεστε πως ο κ. Θεόδωρος, σας …. φοβήθηκε από το διάλογο που κάνατε στο άρθρο μου «Μαχόμενη Ορθοδοξία», και το … έβαλε στα πόδια. </b><br /><br />Αν προσέχατε όμως λίγο, θα βλέπατε πως ο κ. Θεόδωρος το σχόλιο του στη « Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος» το έκανε στις … <b>14 Αυγούστου</b> ενώ τα άλλα σχόλια του στη «Μαχόμενη Ορθοδοξία» τα έκανε στις … <b>17 Αυγούστου!!!! </b><br /><br />Με λίγα λόγια το σχόλιο του στη « Διαμόρφωση του Ορθόδοξου Δόγματος» <b>προηγείται</b> ΧΡΟΝΙΚΑ των σχολίων του στη «Μαχόμενη Ορθοδοξία» και <b>δεν έπεται. </b><br /><br />ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ!!<br /><br />Το γνωρίζω αυτό γιατί ΟΛΑ τα σχόλιά σας, μου έρχονται σε μορφή ιμέηλ και έτσι ανά πάσα στιγμή μπορώ να ξέρω που γίνεται σχόλιο και ΠΟΤΕ και από ποιον. <br /><br />Μετά όπως σας έχω πει τα αρχειοθετώ, οπότε τα ξαναδιαβάζω και δεύτερη φορά.<br /><br />Που να σας αφήσει όμως η εμπάθειά σας και η μεγαλομανία σας να δείτε τα πράγματα πως είναι.<br /><br />Σας τόχω πει και παλιότερα κ. Γιώργο, με καλή διάθεση. Μην προσπαθείτε να δείξετε κάτι διαφορετικό από αυτό που είστε. Είναι τόσο δύσκολο σε μας να καταλάβουμε ποιος και τι τελικά είστε, και το μορφωτικό σας επίπεδο από τις συχνές αστοχίες σας;<br /><br />Και να θυμάστε αυτό που λέει ο λαός:<br /><br />«Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται»<br /><br />Χρήστος – αντιαιρετικόςΧρήστος - antiairetikosnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-63100091648270639492009-08-21T16:52:44.447+03:002009-08-21T16:52:44.447+03:00Θεόδωρε,
το 'παιχνίδι' παίζεται σε άλλο γή...Θεόδωρε,<br />το 'παιχνίδι' παίζεται σε άλλο γήπεδο,<br />εκεί που συνέχισε ο k.Barbie<br /><br />Μήπως μπέρδεψες το 'γήπεδο';<br />[Άλλο το γήπεδο Τούμπας και άλλο του Καραϊσκάκη]<br /><br />Εδώ δεν 'παίζαμε' εμείς.<br /><br />Η είδες ποτέ σε αγώνα Ολυμπιακού - ΠΑΟΚ να μπαίνει και η ΑΕΚ στο γήπεδο;<br /><br />Η πας να δείξεις μόνος σου ότι ξέρεις να παίζεις;<br /><br />Μήπως τελικά 'έχασες' το 'γήπεδό' σου;Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-37854249575378559602009-08-14T19:41:45.602+03:002009-08-14T19:41:45.602+03:00Παρακολουθωντας τη συλλογιστικη του αγαπητου Γιωργ...Παρακολουθωντας τη συλλογιστικη του αγαπητου Γιωργου, ο οποιος προσπαθει να απαντησει στα διαφορα σχολια, θα ηθελα πολυ φιλικα και χωρις να εχω λογο να αντιδικησω μαζι του, να κανω μερικες επισημανσεις που ισως να διαφευγουν της προσοχης του. Αν μεν ειναι συνετος και σοφρων ισως βοηθηθει να δει τα πραγματα με εναν αλλο τροπο και αν ειναι μελετητης της Βιβλου θα λαβει απο μενα μια αφορμη την οποια, κατα το "διδου σοφω αφορμην και σοφοτερος εσται" που λεγει το βιβλιο των Ποαροιμιων (9,9), ισως μπορεσει να την αξιοποιησει θετικα. Ειμαι μαλιστα στη διαθεση του για οποιαδηποτε διευκρινιση και γιατι οχι και δια ζωσης συνομιλια μαζι του αν το κρινει απαραιτητο.<br />1.Πολλες φορες απο διαφορες ομαδες και κυριως απο τους Μαρτυρες του Ιεχωβα γινεται λογος για την Αγια Γραφη, την Βιβλο, την Κ.Δ. μαλιστα δε η Α.Γ ειναι το αγαπημενο αναγνωσμα των χιλιαστων, ομως θα ηθελα να γνωριζω απο που εχουν οι χιλιαστες την Α.Γ; που την βρηκαν; ποιος τους την εδωσε;<br />Η Α.Γ. δοθηκε με την μορφη που εχει μεχρι σημερα απο την Εκλησια. Η Εκκλησια ειναι και ανωτερη και αρχαιοτερη της Κ.Δ. σκεφθειτε οτι υπηρχε χρονος που υπηρχε Εκκλησια αλλα δεν υπηρχε Κ.Δ. Λετε αφου δεν υπηρχε Κ.Δ για 70 περιπου χρονια να μην υπηρχε σωτηρια και αγιασμος για τους βαπτισμενους στο ονομα της Αγιας Τριαδος και αυτα να εμφανιστηκαν οταν εμφανιστηκε η Κ.Δ; Ο κανονας των Βιβλιων της Κ.Δ. οπως τον εχουμε σημερα ειναι μεταγενεστερος κατα τον χρονο απο την υπαρξη της Εκκλησιας. Η μονη σωζουσα αληθεια ειναι η Εκκλησια, αφου ειναι "στυλος και εδραιωμα της αληθειας"(Τμ.3,14).<br />2.Η καταννοηση της Α.Γ. δεν ειναι ευκολη υποθεση. Γινεται με τον φωτισμο του Αγιου Πνευματος, το οποιο μας οδηγει "εις πασαν την αληθειαν". Οταν εμεις δεν εχουμε τον φωτισμο αυτον τοτε ανατρεχουμε σ εκεινους που τον εχουν, τους Αγιους Πατερες, οι οποιοι μαλιστα ειναι εκεινοι που αποφασισαν και για το ποια βιβλια της Α.Γ. ειναι γνησια και ποια οχι, ποια θα συμπεριληφθουν στον Κανονα της Α.Γ. και ποια οχι, και εκει στα συγγραμματα τους να δουμε τις σωστες ερμηνειες στα δυσκολα χωρια(χρησιμοποιω τον ορο "χωρίο" και οχι "εδαφιο", αφου ο δευτερος ειναι προτεσταντικης προελευσεως).<br />3.Για την ερμηνεια λοιπον της Α.Γ. υπαρχουν καποιες ερμηνευτικες αρχες χωρις τις οποιες δεν μπορει να υπαρξει σωστη και αρτια ερμηνευτικη προσεγγιση των ιερων κειμενων.Μια απο αυτες ειναι και το οτι ενα χωριο της Α.Γ. δεν μπορει να ανατρεπει ή να ερχεται σε αντιθεση με το "πνευμα" και το "γραμμα" της υπολοιπης Α.Γ. ετσι λοιπον σιγουρα στο Β' Ιω.1,7 δεν μπορει να εννοειται ως πλανος και αντιχριστος ο Χριστος διοτι τοτε αυτο το χωριο θα ανετρεπε ολοκληρη την Α.Γ, και δεν θα χρειαζοταν καθολου να ασχοληθουμε αλλα να γινουμε Βουδιστες ή ινδουιστες....<br />4. Ενα αλλο σημειο ειναι οτι εκεινο συναφες ειναι οτι η Α.Γ. δεν εκλαμβανεται παντοτε κατα γραμμα. Για παραγειγμα ο Χριστος λεει για τους Γραμματεις και τους Φαρισαιους οτι "κατεσθιουσι τας οικιας των χηρων" (Μτ.27,13) αν αυτο το λαβουμε κατα γραμμα σημαινει οτι οι Γραμματεις και οι Φαρισαιοι ετρωγαν τα τουβλα, τις πετρες και τα υπολοιπα υλικα με τα οποια ηταν χτισμενα τα σπιτα των χηρων!!!<br />Εκεινο λοιπον που προεχει ειναι το "πνευμα" της Βιβλου.<br />θα περιοριστω ομως σε αυτα τα λιγα διοτι σκοπος μου δεν ειναι να γραψω θεολογικη πραγματεια, αλλα να δωσω "αφορφη" για προβληματισμο.<br /><br />Σας χαιρετω<br />Θεοδωρος.<br /><br />Υ.Γ<br />Θα υπογραφω ολα τα σχολια μου με το ονομα Θεοδωρος, το οποιο ελαβα κατα το Βαπτισμα μου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30230024672339596022009-08-14T10:42:51.868+03:002009-08-14T10:42:51.868+03:00AAAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-68469697724833324802009-08-10T09:21:04.128+03:002009-08-10T09:21:04.128+03:00Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20
«Εξεύρομε δε ότι ο...Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20<br />«Εξεύρομε δε ότι ο Υιός ΤΟΥ ΘΕΟΥ ήλθε, και έδωκε εις ημάς νόησιν, δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ. Και είμεθα ΕΝ ΤΩ ΑΛΗΘΙΝΩ, εν τω υιώ ΑΥΤΟΥ Ιησού Χριστού. Ούτος είναι Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ, και η ζωή η αιώνιος».<br /><br />Σε ποιόν αναφέρεται το τμήμα του εδαφίου: "δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ";<br /><br />Εννοεί "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ";<br />Και εννοείται με τη λέξη "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ" ο Χριστός ή ο Πατέρας του;<br /><br />Μήπως δεν απαντάς υδραυλικέ για να ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ με την ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ το αναγνωστικό κοινό;<br /><br />Υ.Γ.<br />Τι κάνουμε εδώ:<br />Πέναλτι παίζουμε μετά την 'παράταση';Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/15101818570101771587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-32443038727122588552009-08-09T07:54:40.453+03:002009-08-09T07:54:40.453+03:00Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα ...Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα παραμύθια της Χαλιμάς. Δεν πρόκειται να σας απαλλάξω από την δεινή θέση που έχετε περιέλθει με τις αντιφάσεις σας, γκάφες σας και απάτες σας. Επί τη ευκαιρία να σας ξαναφρεσκάρω την ασθενη μνήμη σας:<br /><br />"Κύριε «Πανεπιστήμονα» Γιώργο. Έθεσα κάποιες προϋποθέσεις για να συνεχιστεί ο διάλογος τις οποίες όπως διαπίστωσα δεν τις λάβατε για μία ακόμη φορά υπόψη.<br /><br /><b>ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Έως ότου απαντήσετε στις ερωτήσεις μου και ή ανακαλέσετε ή μου ζητήσετε συγγνώμη για την προσπάθεια εξαπάτησης και εμένα προσωπικά αλλά και του αναγνωστικού κοινού, θα δημοσιεύω εσαεί το σχόλιο που σας έχω υποσχεθεί πως θα δημοσιεύω, γιατί διαπίστωσα πως έχετε πολύ ασθενή μνήμη.</b><br /><br />Όταν λοιπόν κάνετε όλα τα παραπάνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω το διάλογο, που όπως ΑΠΕΔΕΙΞΑ δεν είναι και πολύ δύσκολο σε μένα - αν και υδραυλικός – να αντιπαρατεθώ στους γίγαντες, τους νάνους τις σταχτοπούτες και τα άλλα παραμύθια τα οποία επικαλείστε.<br /><br />Ακολουθεί το σχόλιο:<br /><br />«Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ": <br /><br />Αγαπητέ κ. «Πανεπιστήμονα» Γιώργο, πριν συγκεντρώσω τις παλινωδίες σας και τις αντιφάσεις σας σε ένα σχόλιο, τις οποίες επιτελέσατε κατά την διάρκεια του διαλόγου μας ώστε να βγάλετε το επιθυμητό για σας αποτέλεσμα, σας καλώ να μου απαντήσετε σε δυο απλές ερωτήσεις, οι οποίες σας έχουν υποβληθεί ξανά και δεν έλαβα απάντηση.<br /><br />1. Πότε ισχυρίστηκα εγώ, πως το ούτος αναφέρεται στο Χριστό, επειδή η λέξη Χριστός αναφέρεται πριν. <br /><br />2. Για να γίνει σωστή μετάφραση χρειάζεται η συντακτική ανάλυση ή όχι;<br /><br />Και άφησα για το τέλος το καλύτερο:<br /><br />Πιθανόν θα έχετε ζαλιστεί, από τις «σφαλιάρες» που έχετε φάει στο μεταξύ μας διάλογο, γιατί όχι μόνο με εγκαλέσατε σκαιότατα για σχόλια που ποτέ δεν έκανα – δείγμα της ταραχής σας και της «θολούρας» σας – αλλά για μία ακόμα φορά στήνετε ολόκληρη επιχειρηματολογία σε πράγματα που δεν έχω πει και δεν έχω γράψει. <br /><br />Γράψατε:<br /><br /><i>«Ισχυρίζεσαι παρόμοια ΣΥΝΕΠΩΣ ότι με τον ίδιο τρόπο και στο Β Ιωάννη 7 <br />"οὗτος ἐστιν ὁ πλάνος"<br />αν βγαλουμε το "ούτος" και βάλουμε "οι πλάνοι" ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, επειδή γίνεται:<br />"Οι πλάνοι είναι ο πλάνος"</i><br /><br />Θέλω λοιπόν την ώρα και την ημέρα που ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ πως "Οι πλάνοι είναι ο πλάνος".<br /><br /><b>Αν το βρείτε έχει καλώς. Αν δεν το βρείτε σας καλώ να ανακαλέσετε και να ζητήσετε συγγνώμη, διότι αποδείχτηκε, πως χρησιμοποιήσατε λόγια και εκφράσεις μου που ποτέ δεν είπα και ποτέ δεν έγραψα, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των αναγνωστών . </b><br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»<br /><br />Υ.Γ. Ακόμα περιμένω την περίφημη διακηρυχθείσα από εσάς συντακτική ανάλυση του ούτος στο Β Ιωάννη 7. Θα αργήσει πολύ; Εκτός από τους γίγαντες τους νάνους και την Χιονάτη, θα έχει και την Κοκκινοσκουφίτσα; <br /><br /><br /><br />Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 5 Αύγουστος 2009 8:38 πμ»<br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30370445733105344932009-08-09T02:22:31.495+03:002009-08-09T02:22:31.495+03:00Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20
«Εξεύρομε δε ότι ο...Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20<br />«Εξεύρομε δε ότι ο Υιός ΤΟΥ ΘΕΟΥ ήλθε, και έδωκε εις ημάς νόησιν, δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ. Και είμεθα ΕΝ ΤΩ ΑΛΗΘΙΝΩ, εν τω υιώ ΑΥΤΟΥ Ιησού Χριστού. Ούτος είναι Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ, και η ζωή η αιώνιος».<br /><br />Σε ποιόν αναφέρεται το τμήμα του εδαφίου: "δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ";<br /><br />Εννοεί "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ";<br />Και εννοείται με τη λέξη "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ" ο Χριστός ή ο Πατέρας του;<br /><br />Μήπως δεν απαντάς υδραυλικέ για να ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ με την ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ το αναγνωστικό κοινό;Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/15101818570101771587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-87613515022198701712009-08-08T17:28:52.490+03:002009-08-08T17:28:52.490+03:00Κόλλησε η βελόνα!Κόλλησε η βελόνα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30594536052598431092009-08-08T14:14:36.709+03:002009-08-08T14:14:36.709+03:00Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα ...Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα παραμύθια της Χαλιμάς. Δεν πρόκειται να σας απαλλάξω από την δεινή θέση που έχετε περιέλθει με τις αντιφάσεις σας, γκάφες σας και απάτες σας. Επί τη ευκαιρία να σας ξαναφρεσκάρω την ασθενη μνήμη σας:<br /><br />"Κύριε «Πανεπιστήμονα» Γιώργο. Έθεσα κάποιες προϋποθέσεις για να συνεχιστεί ο διάλογος τις οποίες όπως διαπίστωσα δεν τις λάβατε για μία ακόμη φορά υπόψη.<br /><br /><b>ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Έως ότου απαντήσετε στις ερωτήσεις μου και ή ανακαλέσετε ή μου ζητήσετε συγγνώμη για την προσπάθεια εξαπάτησης και εμένα προσωπικά αλλά και του αναγνωστικού κοινού, θα δημοσιεύω εσαεί το σχόλιο που σας έχω υποσχεθεί πως θα δημοσιεύω, γιατί διαπίστωσα πως έχετε πολύ ασθενή μνήμη.</b><br /><br />Όταν λοιπόν κάνετε όλα τα παραπάνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω το διάλογο, που όπως ΑΠΕΔΕΙΞΑ δεν είναι και πολύ δύσκολο σε μένα - αν και υδραυλικός – να αντιπαρατεθώ στους γίγαντες, τους νάνους τις σταχτοπούτες και τα άλλα παραμύθια τα οποία επικαλείστε.<br /><br />Ακολουθεί το σχόλιο:<br /><br />«Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ": <br /><br />Αγαπητέ κ. «Πανεπιστήμονα» Γιώργο, πριν συγκεντρώσω τις παλινωδίες σας και τις αντιφάσεις σας σε ένα σχόλιο, τις οποίες επιτελέσατε κατά την διάρκεια του διαλόγου μας ώστε να βγάλετε το επιθυμητό για σας αποτέλεσμα, σας καλώ να μου απαντήσετε σε δυο απλές ερωτήσεις, οι οποίες σας έχουν υποβληθεί ξανά και δεν έλαβα απάντηση.<br /><br />1. Πότε ισχυρίστηκα εγώ, πως το ούτος αναφέρεται στο Χριστό, επειδή η λέξη Χριστός αναφέρεται πριν. <br /><br />2. Για να γίνει σωστή μετάφραση χρειάζεται η συντακτική ανάλυση ή όχι;<br /><br />Και άφησα για το τέλος το καλύτερο:<br /><br />Πιθανόν θα έχετε ζαλιστεί, από τις «σφαλιάρες» που έχετε φάει στο μεταξύ μας διάλογο, γιατί όχι μόνο με εγκαλέσατε σκαιότατα για σχόλια που ποτέ δεν έκανα – δείγμα της ταραχής σας και της «θολούρας» σας – αλλά για μία ακόμα φορά στήνετε ολόκληρη επιχειρηματολογία σε πράγματα που δεν έχω πει και δεν έχω γράψει. <br /><br />Γράψατε:<br /><br /><i>«Ισχυρίζεσαι παρόμοια ΣΥΝΕΠΩΣ ότι με τον ίδιο τρόπο και στο Β Ιωάννη 7 <br />"οὗτος ἐστιν ὁ πλάνος"<br />αν βγαλουμε το "ούτος" και βάλουμε "οι πλάνοι" ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, επειδή γίνεται:<br />"Οι πλάνοι είναι ο πλάνος"</i><br /><br />Θέλω λοιπόν την ώρα και την ημέρα που ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ πως "Οι πλάνοι είναι ο πλάνος".<br /><br /><b>Αν το βρείτε έχει καλώς. Αν δεν το βρείτε σας καλώ να ανακαλέσετε και να ζητήσετε συγγνώμη, διότι αποδείχτηκε, πως χρησιμοποιήσατε λόγια και εκφράσεις μου που ποτέ δεν είπα και ποτέ δεν έγραψα, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των αναγνωστών . </b><br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»<br /><br />Υ.Γ. Ακόμα περιμένω την περίφημη διακηρυχθείσα από εσάς συντακτική ανάλυση του ούτος στο Β Ιωάννη 7. Θα αργήσει πολύ; Εκτός από τους γίγαντες τους νάνους και την Χιονάτη, θα έχει και την Κοκκινοσκουφίτσα; <br /><br /><br /><br />Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 5 Αύγουστος 2009 8:38 πμ»<br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-44376708700342056722009-08-08T07:20:30.682+03:002009-08-08T07:20:30.682+03:00Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20
«Εξεύρομε δε ότι ο...Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20<br />«Εξεύρομε δε ότι ο Υιός ΤΟΥ ΘΕΟΥ ήλθε, και έδωκε εις ημάς νόησιν, δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ. Και είμεθα ΕΝ ΤΩ ΑΛΗΘΙΝΩ, εν τω υιώ ΑΥΤΟΥ Ιησού Χριστού. Ούτος είναι Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ, και η ζωή η αιώνιος».<br /><br />Σε ποιόν αναφέρεται το τμήμα του εδαφίου: "δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ";<br /><br />Εννοεί "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ";<br />Και εννοείται με τη λέξη "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ" ο Χριστός ή ο Πατέρας του;<br /><br />Μήπως δεν απαντάς υδραυλικέ για να ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ με την ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ το αναγνωστικό κοινό;Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/15101818570101771587noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-50935459206251128182009-08-08T00:24:51.973+03:002009-08-08T00:24:51.973+03:00Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα ...Κύριε "Πανεπιστήμονα" Γιώργο, αφήστε τα παραμύθια της Χαλιμάς. Δεν πρόκειται να σας απαλλάξω από την δεινή θέση που έχετε περιέλθει με τις αντιφάσεις σας, γκάφες σας και απάτες σας. Επί τη ευκαιρία να σας ξαναφρεσκάρω την ασθενη μνήμη σας:<br /><br />"Κύριε «Πανεπιστήμονα» Γιώργο. Έθεσα κάποιες προϋποθέσεις για να συνεχιστεί ο διάλογος τις οποίες όπως διαπίστωσα δεν τις λάβατε για μία ακόμη φορά υπόψη.<br /><br /><b>ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Έως ότου απαντήσετε στις ερωτήσεις μου και ή ανακαλέσετε ή μου ζητήσετε συγγνώμη για την προσπάθεια εξαπάτησης και εμένα προσωπικά αλλά και του αναγνωστικού κοινού, θα δημοσιεύω εσαεί το σχόλιο που σας έχω υποσχεθεί πως θα δημοσιεύω,</b> γιατί διαπίστωσα πως έχετε πολύ ασθενή μνήμη.<br /><br />Όταν λοιπόν κάνετε όλα τα παραπάνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω το διάλογο, που όπως ΑΠΕΔΕΙΞΑ δεν είναι και πολύ δύσκολο σε μένα - αν και υδραυλικός – να αντιπαρατεθώ στους γίγαντες, τους νάνους τις σταχτοπούτες και τα άλλα παραμύθια τα οποία επικαλείστε.<br /><br />Ακολουθεί το σχόλιο:<br /><br />«Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ": <br /><br />Αγαπητέ κ. «Πανεπιστήμονα» Γιώργο, πριν συγκεντρώσω τις παλινωδίες σας και τις αντιφάσεις σας σε ένα σχόλιο, τις οποίες επιτελέσατε κατά την διάρκεια του διαλόγου μας ώστε να βγάλετε το επιθυμητό για σας αποτέλεσμα, σας καλώ να μου απαντήσετε σε δυο απλές ερωτήσεις, οι οποίες σας έχουν υποβληθεί ξανά και δεν έλαβα απάντηση.<br /><br />1. Πότε ισχυρίστηκα εγώ, πως το ούτος αναφέρεται στο Χριστό, επειδή η λέξη Χριστός αναφέρεται πριν. <br /><br />2. Για να γίνει σωστή μετάφραση χρειάζεται η συντακτική ανάλυση ή όχι;<br /><br />Και άφησα για το τέλος το καλύτερο:<br /><br />Πιθανόν θα έχετε ζαλιστεί, από τις «σφαλιάρες» που έχετε φάει στο μεταξύ μας διάλογο, γιατί όχι μόνο με εγκαλέσατε σκαιότατα για σχόλια που ποτέ δεν έκανα – δείγμα της ταραχής σας και της «θολούρας» σας – αλλά για μία ακόμα φορά στήνετε ολόκληρη επιχειρηματολογία σε πράγματα που δεν έχω πει και δεν έχω γράψει. <br /><br />Γράψατε:<br /><br /><i>«Ισχυρίζεσαι παρόμοια ΣΥΝΕΠΩΣ ότι με τον ίδιο τρόπο και στο Β Ιωάννη 7 <br />"οὗτος ἐστιν ὁ πλάνος"<br />αν βγαλουμε το "ούτος" και βάλουμε "οι πλάνοι" ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ, επειδή γίνεται:<br />"Οι πλάνοι είναι ο πλάνος"</i><br /><br />Θέλω λοιπόν την ώρα και την ημέρα που ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑ πως "Οι πλάνοι είναι ο πλάνος".<br /><br /><b>Αν το βρείτε έχει καλώς. Αν δεν το βρείτε σας καλώ να ανακαλέσετε και να ζητήσετε συγγνώμη, διότι αποδείχτηκε, πως χρησιμοποιήσατε λόγια και εκφράσεις μου που ποτέ δεν είπα και ποτέ δεν έγραψα, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ των αναγνωστών . </b><br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»<br /><br />Υ.Γ. Ακόμα περιμένω την περίφημη διακηρυχθείσα από εσάς συντακτική ανάλυση του ούτος στο Β Ιωάννη 7. Θα αργήσει πολύ; Εκτός από τους γίγαντες τους νάνους και την Χιονάτη, θα έχει και την Κοκκινοσκουφίτσα; <br /><br /><br /><br />Ανάρτηση από τον/τη Ανώνυμος στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 5 Αύγουστος 2009 8:38 πμ»<br /><br />Ο «υδραυλικός Άλλος»Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30357966540593100502009-08-07T15:01:01.856+03:002009-08-07T15:01:01.856+03:00Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20
«Εξεύρομε δε ότι ο...Eδάφιο Α' Ιωάννου Ε' 20<br />«Εξεύρομε δε ότι ο Υιός ΤΟΥ ΘΕΟΥ ήλθε, και έδωκε εις ημάς νόησιν, δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ. Και είμεθα ΕΝ ΤΩ ΑΛΗΘΙΝΩ, εν τω υιώ ΑΥΤΟΥ Ιησού Χριστού. Ούτος είναι Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ, και η ζωή η αιώνιος».<br /><br />Σε ποιόν αναφέρεται το τμήμα του εδαφίου: "δια να γνωρίζομεν ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ";<br /><br />Εννοεί "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ";<br />Και εννοείται με τη λέξη "ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ" ο Χριστός ή ο Πατέρας του;<br /><br />Μήπως δεν απαντάς υδραυλικέ για να ΜΗ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ με την ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ το αναγνωστικό κοινό;Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/15101818570101771587noreply@blogger.com