tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post4568996807960105910..comments2023-10-08T12:08:58.010+03:00Comments on ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΝΗΣΗΣ ή ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣΧΡΗΣΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comBlogger244125tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-3530464369769580852012-11-21T18:07:50.261+02:002012-11-21T18:07:50.261+02:00Κ. Γιώργο καλησπέρα. Φρονώ πως πριν συνεχίσουμε το...Κ. Γιώργο καλησπέρα. Φρονώ πως πριν συνεχίσουμε τον δικό μας διάλογο, πρέπει να απαντήσετε στον κ. Τσιμπιρίδη, αφού άλλωστε ο ίδιος δηλώσατε σε σχόλιο σας, πως αφήνετε κατά μέρους όλα όσα σας έχουν ρωτήσει για να ασχοληθείτε αποκλειστικά με τον κ. Τσιμπιρίδη. Ολοκληρώστε λοιπόν τον διάλογο μαζί του, ώστε να μην υπάρχουν τυχόν εκκρεμότητες, και μετά συνεχίζουμε οι δυο μας.<br />Και ευκαιρία να σας εξομολογηθώ και κάτι. Στις 19 Δεκεμβρίου ο «Αντιαιρετικός» κλείνει 5 χρόνια. Επ’ ευκαιρία λοιπόν αυτού του γεγονότος, αποφάσισα ως διαχειριστής του, να αλλάξω στάση απέναντι στα σχόλια των αναγνωστών, επειδή διαπίστωσα πως πολλάκις δημιουργείται κυκεώνας σχολίων και συσκοτίζεται παρά διαφωτίζεται το οποιοδήποτε θέμα, με αποτέλεσμα ο οποιοσδήποτε αναγνώστης όχι μόνο να μην μπορεί να παρακολουθήσει το διάλογο αλλά και τελικά να μην βγαίνει τίποτα χρήσιμο και ωφέλιμο, στην ουσία δηλαδή να αποτυγχάνει ο οιοσδήποτε διάλογος. Έτσι από την 20η Δεκεμβρίου η στάση μου απέναντι σε οποιοδήποτε σχόλιο θα είναι άκρως αυστηρή. Οποιοδήποτε σχόλιο ανώνυμο, υβριστικό και μη έχων σχέση με το θέμα του άρθρου θα διαγράφεται πάραυτα. Βεβαίως θα υπάρχει ενημέρωση του κοινού στην πρώτη σελίδα του «Αντιαιρετικού» σε περίοπτη θέση ώστε να είναι διακριτό σε όλους. <br />Ολοκληρώστε λοιπόν εσείς με τον κ. Τσιμπιρίδη και εδώ είμαι να συνεχίσουμε τον διάλογό μας.<br /><br />Χρήστος – αντιαιρετικός <br />Χρήστος – αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-78609088104041269272012-11-21T15:22:50.519+02:002012-11-21T15:22:50.519+02:00Αναγνώστης:
"Η πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών...Αναγνώστης:<br />"Η πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών, παραμένει η ίδια επί είκοσι αιώνες. Δεν αλλάζουμε, ούτε δεχόμαστε ότι μας συμφέρει. Αυτό γίνεται διότι αποτελούμε την Εκκλησία του Θεού...<br />13 Νοεμβρίου 2012 11:24 π.μ.<br /><b><br />Οχι μόνο άλλαξε αλλά και πάρα πολύ μάλιστα. <br />Σημεία ριζικής αλλαγής:<br />Π.χ.<br />1.<br />Δεν υπήρχε <br />"ο Νηπιοβαφτισμός" <br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br />2.<br />Δεν υπήρχε <br />"η Μαριολατρία" <br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br />3.<br />Δεν υπήρχαν <br />"τιμές προς 'νεο-αγίους'" <br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br />4.<br />Δεν υπήρχε <br />"ξεχωριστή τάξη Κληρικών και λαϊκών" <br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br />5.<br />Δεν υπήρχαν <br />"τελετουργίες κληρικών" <br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br />6.<br />Δεν υπήρχαν <br />"Αρχιεπίσκοποι, Αρχιμανδρίτες, 'Δεσπότες', 'παπάδες', 'καντηλανάφτες', 'ψάλτες', Μητροπολίτες, καλόγεροι κλπ.<br />στην αρχική γνήσια Εκκλησία του Χριστού.<br /><br />Άρα αυτό που σήμερα λέγεται 'Όρθοδοξία' άλλαξε ριζικά και απομακρύνθηκε συθέμελα από τον τρόπο λειτουργίας της αρχικής γνήσιας Χριστιανικής Εκκλησίας, περιλαμβανομένων και διδασκαλιών του Χριστού, όπως π.χ. "Δωρεάν λάβατε, δωρεάν δότε".<br /><br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-37861555929809520742012-11-21T14:44:56.576+02:002012-11-21T14:44:56.576+02:00Κ. Γιώργος (ΜτΙ) είπε:
Ο Θεός είναι αψευδής - δεν ...Κ. Γιώργος (ΜτΙ) είπε:<br />Ο Θεός είναι αψευδής - δεν έχει λόγο να πει ψέματα - αγαπάει την αλήθεια και λέει πάντα την αλήθεια.<br /><br />κ.Χρήστος:<br />Πολύ ωραία κ. Γιώργο, συμφωνούμε και οι δύο πως ο Θεός, είναι Θεός αλήθειας.<br />Επόμενο βήμα τώρα, είναι να ψάξουμε αν η θρησκεία στην οποία ανήκουμε – και η οποία ισχυρίζεται πως ακολουθεί τον Θεό της αλήθειας – λέει αλήθεια ή ψέματα; Δηλαδή να δούμε αν η Ορθοδοξία που ανήκω εγώ ή η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά «ο πιστός και φρόνιμος δούλος» - όπως τον αποκάλεσες – που ανήκεις εσύ, λένε αλήθεια ή ψέματα. Συμφωνείς ή όχι;<br /><br />Άλλωστε γράφει πολύ ωραία η Σκοπιά της 15 Ιουλίου 1981, σελίδα 4, με την οποία συμφωνώ απολύτως:<br />«Δεν θα ήταν αρκετό λοιπόν, για ένα άτομο, περιλαμβανομένου και του εαυτού μας, να ακολουθούμε απλώς την θρησκεία των γονιών μας ή να ακολουθούμε τη θρησκεία που μας περιβάλλει».<br /><br />Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Μας το λέει στη σελίδα 3:<br />«Για να ευαρεστήσουμε το Θεό …Πρέπει επίσης να εκζητούμε την αλήθεια και να προσπαθούμε να συμμορφωθούμε μ’ αυτήν».<br />Και συνεχίζει λίγο πιο κάτω:<br />«Για να ερευνήσουμε αν μια θρησκεία – ακόμη και η εκκλησία σας , ή η δημοφιλής πίστις των ανθρώπων γύρω σας – συμφωνεί με την αλήθεια, πρέπει να εξετάσωμε πολλές και διάφορες πλευρές.»<br />Συνοψίζοντας λοιπόν βάσει και αυτών που γράφει η Σκοπιά με την οποία δεν έχω καμιά αντίρρηση και συμφωνώ απολύτως είναι να ψάξουμε την θρησκεία στην οποία ανήκουμε από μικροί, εγώ στην Ορθοδοξία και εσύ στους ΜτΙ – όπως έχεις δηλώσει και σε παλιότερο σχόλιό σου – λένε αλήθεια ή όχι. Σε ξαναρωτάω λοιπόν. Συμφωνείς να ψάξουμε μαζί ποια από τις δύο θρησκείες λέει αλήθεια και ποια ψέματα;<br />Χρήστος - αντιαιρετικός<br />13 Νοεμβρίου 2012 6:04 π.μ.<br /><b><br />Βεβαίως σωμφωνώ. Όπως καταλαβαίνεις κ.Χρήστο, οι βασικές διαφορές που συνιστούν τη θρησκεία <br /><br />των Ορθοδόξων <br />και <br />των Μαρτύρων του Ιεχωβά <br /><br />είναι ως "σημεία αναφοράς"<br />1. <br />Τι είναι "ο Θεός" και γενικά ποια είναι η σημασία της έννοιας 'θεός'<br />2. <br />Τι είναι "ο άνθρωπος" και με ποια ειδική σημασία εφαρμόζεται σε μερικούς ανθρώπους η έκφραση 'θεός'<br />3.<br />Τι αναμένεται να κάνει ο Θεός για τον άνθρωπο,<br />4.<br />Τι ζητάει / αναμένει ο Θεός από τον άνθρωπο, ώστε να έχει την εύνοιά του.<br />5.<br />Ποιος είναι ο τρόπος πολιτείας / ενεργειών του Θεού σχετικά με τους ανθρώπους στο διάβα των αιώνων και για ποιο λόγο ο Θεός "κρύβει" - δεν θεωρεί σωστό να αποκαλύψει - ορισμένα πράγματα από τους ανθρώπους και - εννοείται - και τους αγγέλους.<br />Αναμένω λοιπόν την πρόταση να τα πάρουμε με τη σειρά και όχι να μιλούμε γενικά και αόριστα.<br />Τουλάχιστο ας ομαδοποιήσουμε αυτό που πρόκειται να συζητήσουμε, ώστε να συνειδητοποιούμε το σημείο αναφοράς του.<br />Αν υπάρχει και διαφορετική τοποθέτηση ευχαρίστως να τη συζητήσουμε.<br />Μένει λοιπόν να προσδιορίσουμε τις διαφορές μας ΓΕΝΙΚΑ που υπάγονται στα 5 αναφερόμενα σημεία και να ασχοληθούμε με αυτές, <br />και αν πρόκειται να ασχοληθούμε συστηματικά, να τις πάρουμε με τη σειρά.<br />Ποιές είναι λοιπόν οι διαφορές μας στα σημεία 1-2-3-4-5;<br /><br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-29327702312441736122012-11-15T00:37:34.226+02:002012-11-15T00:37:34.226+02:00Να ξεκαθαρίσω κάτι, δεν υπήρξα «ΜτΙ». Μου ...Να ξεκαθαρίσω κάτι, δεν υπήρξα «ΜτΙ». Μου αρέσει η έρευνα που κάνω σε παλιά έντυπα και νέα των «Μαρτύρων». Βρίσκω ότι αλληλοσυγκρούονται μεταξύ τους!<br /><br />GEORGIOS O.X.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-69585360368999246532012-11-15T00:12:41.202+02:002012-11-15T00:12:41.202+02:00Μία ακόμα αποκάλυψη θα κάνω «βόμβα» για του...Μία ακόμα αποκάλυψη θα κάνω <b>«βόμβα»</b> για τους <b>«Μάρτυρες του Ιεχωβά»,</b> όσο αναφορά για την <b>Θεότητα του Χριστού!</b><br />«…αναμφιβόλως, όταν ο Μεσσίας έλθη δευτέραν φοράν, έν δόξη και δυνάμει, και οποίοι θέλουσιν ειπεί, «Ιδού, ούτος είναι ο Θεός ημών περιεμείναμεν αυτόν, και θέλει σώσει ημάς. Ούτος είναι ο Κύριος <b>περιεμείναμεν</b> αυτόν θέλομεν χαρή και ευφρανθή εν τη σωτηρία Αυτού» (Ησ. κε’ 9). <b>«ΓΡΑΦ. ΜΕΛ. ΤΟΜ. Γ’ ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ 1891, επανέκδοση 1923, σελ. 283».</b><br />Εδώ βλέπουμε ο <b>Ρώσσελ,</b> αναφέρετε για το <b> Μεσσία στον (Ησ. κε’ 9.) </b>Τι θα πουν για το <b>Μεσσία; Ιδού, ούτος είναι ο Θεός ημών περιεμείναμεν αυτόν, και θέλει σώσει ημάς. Ούτος είναι ο Κύριος περιεμείναμεν αυτόν θέλομεν χαρή και ευφρανθή εν τη σωτηρία Αυτού»! <br />Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ (ΓΙΑΧΒΕ)!</b><br />Είναι αξιοπρόσεκτο <b>«Θεός» </b>είναι με <b>(Θ) </b>κεφαλαίο!<br /><b>Ησ. 25:9,</b> από την <b>«ΜΝΚ».</b> Και εκείνη την ημέρα θα λένε: <br />«Αυτός είναι ο Θεός μας. Ελπίσαμε σε αυτόν και θα μας σώσει. Αυτός είναι ο Ιεχωβά. Ελπίσαμε σε αυτόν. Ας ευφρανθούμε και ας χαρούμε με τη σωτηρία του».<br />Βλέπουμε εδώ στην <b> «ΜΝΚ» στο κεφάλαιο αυτό να το αποδίδει στο Θεό Πατέρα!</b><br />Ενώ ο <b>Ρώσσελ, το αποδίδει στο ΧΡΙΣΤΟ!</b><br />Είναι δυνατόν η «Σκοπιά» να είναι κατά του <b>Ρώσσελ;</b><br />Έγραψαν παλιά για το <b>Ρώσσελ,</b> «Ελάμβανε τον λόγον κατ’ ευθείαν από το στόμα του Θεού, όστις ελαλήθη δια των αγίων ανθρώπων του Θεού, οίτινες εκινήθησαν υπό του Αγίου Πνεύματος. (Β’ Πέτρου α’21). Από το <b>«ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΜ. Ζ’ 1917, επανέκδοση 1919, σελ. 467.</b> «Ότι ο Θεός εξέλεξεν ένα νέον φρουρόν, εν νέον στόμα, εν τω προσώπω του αδελφού Ρώσσελ». <b>«Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ 1920, ΣΕΛ. 317».</b><br /> «Η ιστορία αυτή είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Γιατί; Επειδή η τωρινή τους κατανόηση των Βιβλικών αληθειών και οι δραστηριότητές τους ανάγονται στη δεκαετία του 1870 και στο έργο του Κ. Τ. Ρώσσελ και των συντρόφων του, και από εκεί στην Αγία Γραφή και στην πρώτη Χριστιανοσύνη»<b>( Διαγγελείς 1993, σελ. 42)</b>.<br /><br />Είδατε αυτές τις αποκαλύψεις για το <b>Ρώσσελ</b> που κάνει η «Σκοπιά»;<br /><br /><b>Είναι αξιοπρόσεκτο στο Διαγγελείς σελ. 42, λέει για τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά».<br />«…η τωρινή τους κατανόηση των Βιβλικών αληθειών και οι δραστηριότητές τους ανάγονται στη δεκαετία του 1870 και στο έργο του Κ. Τ. Ρώσσελ…»! </b><br />Αν ακολουθούσαν το <b>έργο του Ρώσσελ</b> στη δεκαετία του <b>1870,</b> δεν θα ήταν κατά αυτού! <br /><b>«Οι υπηρέτες του Θεού πρέπει ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.» ( Τι Απαιτεί ο Θεός από Εμάς; Το 1996, σελ.19).</b><br />Το λένε και οι ίδιοι, <b>ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!</b><br /><br /><br />GEORGIOS O.X.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-81363358493648679812012-11-14T16:47:49.203+02:002012-11-14T16:47:49.203+02:00Γιώργο «ΜτΙ», ενημερωτικά θα σε δείξω αυτ...Γιώργο «ΜτΙ», ενημερωτικά θα σε δείξω αυτό το επιχείρημα. «Η οργανωμένη και προοδευτική μαρτυρία υπό των πιστών δούλων του Θεού ήρχισε τω <b>1922, </b> αφού ο Χριστός Ιησούς συνήθροισε τους επιδοκιμασθέντας εις τον <b>ναόν και τους έχρισε…» (ΘΡΗΣΚΕΙΑ το 1940, σελ. 183).</b><br /> Βλέπεις δεν είναι τυχαίοι αυτοί που έγραψαν την <b>«Σκοπιά» του 1922.</b> Μάλιστα λέει ο Ιωσήφ Ρόδερφορδ, τους <b>ΕΧΡΙΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ! </b><br />Μπορείς να μου δείξεις ένα <b>επιχείρημα </b> ότι μετάνιωσαν αυτά που έγραψαν για το <b>Χριστό;</b> Τι είπαν αυτοί οι «χρισμένοι» κατά την «Σκοπιά»; <b>Κι’o Χριστός Κύριος πάντων και Θεός θα λατρευθή»!<br />(Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ 15 Νοεμβρίου 1922, σελίδα 368).<br /><br /><br /><br />GEORGIOS O.X.</b>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-72099673580919490352012-11-13T20:35:18.653+02:002012-11-13T20:35:18.653+02:00Τυπογραφική διόρθωση.
« Πώς πάει, λοιπόν, η ...Τυπογραφική διόρθωση. <br /><br />« Πώς πάει, λοιπόν, η πνευματική σας όρεξη; Πώς θεωρείτε την άφθονη προμήθεια πνευματικής τροφής που παρέχει τακτικά ο Ιεχωβά μέσω των εκδόσεων που βασίζονται στην Αγία Γραφή… <b>«Σκοπιά 1-8-1992 σελ. 10 και παρ.9</b>.<br /><br /><br />GEORGIOS O.X.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-15461008404555568762012-11-13T20:17:17.808+02:002012-11-13T20:17:17.808+02:00«Οι ακρίδες πρόκειται να βλάψουν μόνο τους ...«Οι ακρίδες πρόκειται να βλάψουν μόνο τους ανθρώπους… εκείνα τα μέλη του λεγομένου Χριστιανικού κόσμου… Έτσι, τα βασανιστικά λόγια των ακρίδων έπληξαν πρώτα τους θρησκευτικούς ηγέτες του λεγομένου Χριστιανικού κόσμου». <b>(Αποκάλυψη το Μεγαλειώδες Αποκορύφωμά της Πλησιάζει. Το 1988, σελ. 144-45).</b><br />Γιώργο «ΜτΙ», μήπως <b>συκοφαντώ τον «δούλο»;</b><br /> Με τις αποκαλύψεις που έκανα Γιώργο, έχω να κάνω με μια <b> βασανιστική «ακρίδα»! </b><br />Αυτά μου θύμισες με την συμπεριφορά σου! <br /><br />Να ποιους έχουμε να κάνουμε αγαπητοί αναγνώστες.<br />Αυτοί είναι οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά», τους λες <b>1+1=2,</b> αυτοί λένε <b>3</b>.<br />Εύχομαι με αγάπη να τους φωτίσει ο Θεός.<br /><br /><br /><br /><b>GEORGIOS O.X.</b>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-3391878580442369202012-11-13T20:16:05.424+02:002012-11-13T20:16:05.424+02:00Έχω γράψει για την αλλοίωση του Αρχαίου Κειμ...Έχω γράψει για την <b>αλλοίωση του Αρχαίου Κειμένου </b> στις <b>(24 Σεπτεμβρίου 2012 11:39 π.μ. και 11:41 π.μ.). </b><br />Γιώργο «ΜτΙ», εδώ και καιρό που συζητάμε μαζί, με θυμίζεις κάποια λόγια των «Μαρτύρων» που τα έχω διαβάσει παλιά. «Η οργάνωσις του Ιεχωβά κατ’ ουδένα τρόπον είναι δημοκρατική» <b>( Γενηθήτω το θέλημα σου επί της γής. Εξεδ. στην Ελλ. το 1964, σελ.231).</b> «…οι μάρτυρες του Ιεχωβά…δεν είναι…θρησκευτικοί ειρηνισταί»<b> (ΕΣΤΩ Ο ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΗΣ. Εδημοσιεύθη στην Ελλ. το 1956, σελ.231).</b><br />Ώστε έτσι δεν είστε <b>δημοκρατική αλλά ούτε θρησκευτικοί ειρηνισταί!!!</b><br />«Αι ίδιαι ακρίδες (Μάρτυρες του Ιεχωβά) περιγράφονται εις την Αποκάλυψιν… <b>(ΘΡΗΣΚΕΙΑ το 1940, σελ. 195).</b> «Έχουσι βασιλέα επ’ αυτών [τον Κύριον Ιησούν Χριστόν] <b>τον άγγελον της αβύσσου </b>[εις την οποίαν ο <b>Χριστός εξακοντίζει τον Διάβολον],</b> όνομα αυτώ Εβραϊστί Αβαδδών». « Οι μάρτυρες του Ιεχωβά δηλ., το εξ «ακρίδων» στράτευμά του δεν φοβούνται πλάσματα…» <b>(ΘΡΗΣΚΕΙΑ το 1940, σελ.194). </b> Είναι δυνατόν Γιώργο και υπόλοιποι «Μάρτυρες του Ιεχωβά» να πιστεύετε στην Αγία Γραφή;;; Ο <b>Χριστός εξακοντίζει τον Διάβολον;;;</b><br />«Αι ακρίδες τρομάζουν τους θρησκευόμενους» <b>(ΘΡΗΣΚΕΙΑ το 1940, σελ. 197). </b>Μάλιστα στην σελίδα αυτήν <b>(197), </b> ζωγραφίζονται οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά» σαν <b>ακρίδες </b>και είναι πάνω από τα κεφάλια μας να μας <b>ΤΡΟΜΑΞΟΥΝ!!!</b><br />«ΚΩΔΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ Αι ακρίδες προσβάλουν τον δαιμονισμόν» <b>(ΘΡΗΣΚΕΙΑ το 1940, σελ. 185).</b><br />Στην σελίδα αυτήν <b>(185), </b>έχει μια φωτογραφία με πολλές <b>ακρίδες (Μάρτυρες του Ιεχωβά)</b> να κάνουν μεγάλη <b>επίθεση σε διάφορες «εκκλησίες» και μέσα σ’ αυτές είναι και ή Ορθόδοξη!</b> <br /> <br /><br />Συνεχίζω<br />GEORGIOS O.X.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-80853409332514634352012-11-13T20:14:38.447+02:002012-11-13T20:14:38.447+02:00Ο Γιώργος ο «ΜτΙ», είπε στις «13 Νοεμβρίου 2012 ...Ο Γιώργος ο «ΜτΙ», είπε στις «13 Νοεμβρίου 2012 1:00 π.μ»<br />Γιώργο, μήπως έχεις μυωπία; Να σε στείλω γυαλιά για να διαβάζεις καλύτερα; <br />Η «Σκοπιά» το 1922 μιλάει για την Θεότητα του Ιησού Χριστού! Εσύ με γράφεις για την ανθρώπινη φύση του Χριστού! Στο υπενθυμίζω «αυτή είναι η πρώτη μαρτυρία περί της <b>Θεότητος του αναστάντος Κυρίου». </b>Το χωρίον αυτό <b>(Ιωάν. 20:28) </b>επομένως αποδεικνύει ότι είναι <b>κατάλληλον όπως εφαρμόζωμεν εις τον Χριστόν Ιησούν το όνομα Κύριος και Θεός, καθώς έπραττεν η αρχέγονος εκκλησία». (Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Τόμος 43, Μαρτίου 1, 1922 σελ. 78-79, Αριθμός 5).</b><br /> «Κι’ ο <b>Χριστός Κύριος πάντων και Θεός θα λατρευθή».<br />(Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Νοεμβρίου 15, 1922, σελ. 368 Νο.2).<br />Εσύ λατρεύεις το Χριστό ως Θεό; </b><br />Μάλλον δεν συμφωνείς με την <b>«Σκοπιά»! </b><br />Ας λέει η <b>«Σκοπιά» ότι δίνει πνευματική τροφή στους «Μάρτυρες του Ιεχωβά»! ( ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΗ, σελ. 80-81).</b><br />« Πώς πάει, λοιπόν, η πνευματική σας όρεξη; Πώς θεωρείτε την άφθονη προμήθεια πνευματικής τροφής που παρέχει τακτικά ο Ιεχωβά μέσω των εκδόσεων που βασίζονται στην Αγία Γραφή… Αλλά τι τα κάνετε μόλις φτάσετε σπίτι; Τι κάνετε όταν έρθει ένα καινούριο τεύχος της Σκοπιάς ή του Ξύπνα!; Αφιερώνετε χρόνο για να διαβάζετε αυτά τα έντυπα ή απλώς τα ξεφυλλίζετε ρίχνοντας μια ματιά στα κύρια σημεία… πόσο εκτιμάμε τις πνευματικές προμήθειες αποτελεί μια ένδειξη της πνευματικής μας προόδου». <b>(Σκοπιά 1-6-1992 σελ. 10 και παρ.9).</b><br />Τι λέει η «Σκοπιά»; Ο Ιεχωβά παρέχει τακτικά <b>πνευματική τροφή μέσω των εκδόσεων! </b><br />Όταν Γιώργο, σε παρουσιάζω ένα έντυπο της «Σκοπιάς», εσύ λες <b>1+1 = 3! </b> Γιατί δεν εκτιμάς την πνευματική προμήθεια της <b>«Σκοπιάς» το 1922; </b><br />Όταν ζορίζετε βγάζεις λάθος την <b>«Σκοπιά»! </b><br />Για μένα ούτε πιστεύεις σωστά στην «Σκοπιά», ούτε και στην Αγία Γραφή! Με γράφεις «Η επιβεβαιωτική σημασία των λόγων του Θωμά θεόπνευστα αποδίδεται από τον απόστολο Ιωάννη (που προηγουμένως κατέγραψε τα λόγια του Θωμά 'ο κύριός μου και ο <b>θ</b>εός μου').<br /> Γράφεις με μικρό <b>(θ) </b> και ο <b>θ</b>εός μου για το Χριστό.<br />Ενώ στην «Σκοπιά» του 1922 λέει ο Κύριος μου και ο <b>Θ</b>εός μου, με <b>(Θ) κεφαλαίο! </b>Τι να κάνουμε εσύ ακολουθείς την <b>«ΜΝΚ» την διαστρεβλωμένη! </b> Είναι αποδειγμένο έχετε <b>αλλοιώσει το Αρχαίο Κείμενο! </b><br /><br />Συνεχίζω<br />GEORGIOS O.X.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-40667995887327670002012-11-13T11:24:40.296+02:002012-11-13T11:24:40.296+02:00Γιώργο Μ.τ.Ι,
"Σχετικά με την ανάσταση Σοδομ...Γιώργο Μ.τ.Ι,<br /><br /><b>"Σχετικά με την ανάσταση Σοδομιτών καί άλλων που θανατώθηκαν από τον Θεό στο παρελθόν.<br /><br />Εγώ συμφωνώ με την τελευταία Σκοπιά που είχε απαντήσει σε αυτό το θέμα.<br /><br />Όταν όμως μια άποψη έρχεται σε αντίθεση με μια συγκεκριμμένη αλήθεια της Αγίας Γραφής, τότε κατακρίνεται.<br /><br />Οπότε παραμένει η άποψη της τελευταίας Σκοπιάς".</b><br /><br />Γιώργος<br />13 Νοεμβρίου 2012 1:26 π.μ.<br /><br />Γιώργο, όπως αντιλαμβάνεσαι, (σίγουρα το αντιλαμβάνεσαι) πως όταν δηλώνεις ότι δέχεσαι την "άποψη" της τελευταίας Σκοπιάς, σημαίνει ότι <b>ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ</b> τις "απόψεις" των άλλων εντύπων του "δούλου". Άρα δέχεσαι αυτό που σε συμφέρει, και δείχνεις ασέβεια εις το "άγιο πνεύμα" του Ιεχωβά, το οποίο ως ζωηρότερο φως, μίλησε μέσω του "δούλου" του αγωγού του Ιεχωβά στη γη.<br /><br />Η πίστη των Ορθοδόξων Χριστιανών, παραμένει η ίδια επί είκοσι αιώνες. Δεν αλλάζουμε, ούτε δεχόμαστε ότι μας συμφέρει. Αυτό γίνεται διότι αποτελούμε την Εκκλησία του Θεού, την οποία αγόρασε με το ίδιο του το Άγιο Αίμα.<br /><br />Ιδού το σχετικό χωρίο του Ευαγγελίου, και εννοώ του αληθινού Ευαγγελίου, και όχι της αντίχριστης φυλλάδας του πιστού και φρόνιμου δούλου του Μπρούκλιν.<br /><br /><b>"Παρακαλῶ δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, διὰ τοῦ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα, ἦτε δὲ κατηρτισμένοι ἐν τῷ αὐτῷ νοῒ καὶ ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ".<br /><br /><br />Α'Κορ. 1:10.</b>Αναγνώστηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-79797298839741075072012-11-13T06:04:55.495+02:002012-11-13T06:04:55.495+02:00Κ. Γιώργος (ΜτΙ) είπε:
Ο Θεός είναι αψευδής - δεν...Κ. Γιώργος (ΜτΙ) είπε:<br /><br /><i>Ο Θεός είναι αψευδής - δεν έχει λόγο να πει ψέματα - αγαπάει την αλήθεια και λέει πάντα την αλήθεια.</i><br /><br />Πολύ ωραία κ. Γιώργο, συμφωνούμε και οι δύο πως ο Θεός, είναι Θεός αλήθειας. <br /><br />Επόμενο βήμα τώρα, είναι να ψάξουμε αν η θρησκεία στην οποία ανήκουμε – και η οποία ισχυρίζεται πως ακολουθεί τον Θεό της αλήθειας – λέει αλήθεια ή ψέματα; Δηλαδή να δούμε αν η Ορθοδοξία που ανήκω εγώ ή η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά «ο πιστός και φρόνιμος δούλος» - όπως τον αποκάλεσες – που ανήκεις εσύ, λένε αλήθεια ή ψέματα. Συμφωνείς ή όχι;<br /><br />Άλλωστε γράφει πολύ ωραία η Σκοπιά της 15 Ιουλίου 1981, σελίδα 4, με την οποία συμφωνώ απολύτως:<br /><i>«Δεν θα ήταν αρκετό λοιπόν, για ένα άτομο, περιλαμβανομένου και του εαυτού μας, να ακολουθούμε απλώς την θρησκεία των γονιών μας ή να ακολουθούμε τη θρησκεία που μας περιβάλλει».</i><br /><br />Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Μας το λέει στη σελίδα 3: <br /><i>«Για να ευαρεστήσουμε το Θεό …Πρέπει επίσης να εκζητούμε την αλήθεια και να προσπαθούμε να συμμορφωθούμε μ’ αυτήν».</i><br /><br />Και συνεχίζει λίγο πιο κάτω:<br /><i>«Για να ερευνήσουμε αν μια θρησκεία – ακόμη και η εκκλησία σας , ή η δημοφιλής πίστις των ανθρώπων γύρω σας – συμφωνεί με την αλήθεια, πρέπει να εξετάσωμε πολλές και διάφορες πλευρές.»</i><br /><br />Συνοψίζοντας λοιπόν βάσει και αυτών που γράφει η Σκοπιά με την οποία δεν έχω καμιά αντίρρηση και συμφωνώ απολύτως είναι να ψάξουμε την θρησκεία στην οποία ανήκουμε από μικροί, εγώ στην Ορθοδοξία και εσύ στους ΜτΙ – όπως έχεις δηλώσει και σε παλιότερο σχόλιό σου – λένε αλήθεια ή όχι. Σε ξαναρωτάω λοιπόν. <b>Συμφωνείς να ψάξουμε μαζί ποια από τις δύο θρησκείες λέει αλήθεια και ποια ψέματα;</b><br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικός <br />Χρήστος - αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-69457008134973324802012-11-13T02:03:02.335+02:002012-11-13T02:03:02.335+02:00Ο/Η Χρήστος αντιαιρετικός είπε...
Κ.Γιώργο (ΜτΙ)κα...Ο/Η Χρήστος αντιαιρετικός είπε...<br />Κ.Γιώργο (ΜτΙ)καλημέρα. Νομίζω πριν από τον οποιαδήποτε διάλογο, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής σημείο:<br />Ο Θεός είναι Θεός αλήθειας ή Θεός ψεύδους; Αγαπάει δηλαδή ο Θεός την αλήθεια ή το ψεύδος;<br />Εγώ πιστεύω πως αγαπάει την αλήθεια. Εσύ τι λες;<br /><br /><b><br />Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.<br />Ο Θεός είναι αψευδής - δεν έχει λόγο να πει ψέματα - αγαπάει την αλήθεια και λέει πάντα την αλήθεια.<br /><br />Πολλοί υπηρέτες του όμως ακόμα και σημαντικοί, όπως ο Δαβίδ, ο απόστολος Πέτρος κ.α. <br />είπαν ψέματα κάποια στιγμή, όταν βρέθηκαν σε δύσκολη θέση και φοβήθηκαν.<br /><br />Ο απόστολος Πέτρος δεν καταδικάστηκε για το ψέμα του από τον Χριστό,<br /> ενώ όταν ο Ανανίας με τη γυναίκα του είπαν ένα ψέμα / θεληματική προσπάθεια εξαπάτησης (καθώς πούλησαν ένα χωράφι τους) μπροστά στον ίδιο απόστολο, που είχε πει παλιότερα ένα ψέμα και συγχωρήθηκε, καταδικάστηκαν σε θάνατο.<br />Έτσι, ούτε και ο Θεός αξιολογεί όλα τα ψέματα στον ίδιο βαθμό.<br /><br />Σημαντικό ρόλο παίζει να μη εμμένει κάποιος σε ψέματα, αλλά όταν το αντιληφθεί ότι έχει "πέσει έξω" σε κάτι, να το διορθώνει.<br /><br />Υπάρχουν και 'ανώδυνα' ψέματα.<br />Π.χ. αν πει κάποιος:<br /> "α, σήμερα έφαγα κάτι ψητές γαρίδες" <br />ενώ έφαγε μόνο φακές <br />πως αξιολογείται αυτό το ψέμα;<br /><br />Αν πάει κάποιος σε ένα σπίτι και τον ρωτάνε:<br /> "έφαγες; Αν πεινάς να βάλουμε φαγητό" <br />και αυτός από ντροπή - για να μη δείξει ότι πεινάει, λέει: "ευχαριστώ, έχω φάει",<br />ενώ μέσα του ίσως σκέφτεται: "Τι φαγητό να έχουν άραγε", αλλά δεν τολμάει να μιλήσει,<br />πως αξιολογείται αυτό το ψέμα;<br /><br />Είναι άξιο θανάτου όπως το ψέμα ενός Αμαληκίτη στον Δαβίδ ότι σκότωσε τον Βασιλιά Σαούλ και το πλήρωσε με τη ζωή του;<br /> <br />Αυτονόητη η απάντηση!<br /><br />Άρα ο Θεός αγαπάει την αλήθεια, λέει μόνο την αλήθεια, αναγνωρίζει ότι υπηρέτες του έχουν πει ψέματα, είναι πρόθυμος να συγχωρεί και το κάνει όταν υπάρχει ειλικρινής μετάνοια κα αλλαγή πορείας.<br /><br /></b><br />Γιώργος<br /><br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-77052684296016342112012-11-13T01:26:01.728+02:002012-11-13T01:26:01.728+02:00Σχετικά με την ανάσταση Σοδομιτών καί άλλων που θα...Σχετικά με την ανάσταση Σοδομιτών καί άλλων που θανατώθηκαν από τον Θεό στο παρελθόν.<br /><br />Αγαπητέ αναγνώστη,<br /><b>χρειάζεται να είσαι σε θέση να διαχωρίζεις ξεκάθαρες αλήθειες της Αγίας Γραφής<br />και απόψεις που σχετίζονται με λεπτομέρειες για τις οποίες δεν δίνει άμεση απάντηση η Αγία Γραφή.<br /><br />Στο τελευταίο υπάγεται και η σκέψη που αφορά πιθανή ή όχι ανάσταση των Σοδομιτών - και παρόμοιων - που καταστράφηκαν από τον Θεό.<br /><br />Εγώ συμφωνώ με την τελευταία Σκοπιά που είχε απαντήσει σε αυτό το θέμα.<br />Αν ρωτηθούν σήμερα, οι πιο πολλοί ορθόδοξοι δεν θα έχουν να απαντήσουν επ' αυτού τίποτα.<br /><br />Αυτό από μόνο του δεν κάνει το 'βαθύ σκοτάδι' εκείνων που δεν έχουν την αλήθεια, απλώς επειδή η Αγία Γραφή δεν απαιτεί συγκεκριμμένη πίστη επ' αυτού.<br /><br />Δεν δείχνει η Αγία Γραφή ότι κάποιος πρέπει να πιστεύει <br />ούτε το ένα <br />ούτε το άλλο.<br /><br />Οπότε δεν κατακρίνεται κάποιος από την άποψή του σε κάτι που δεν ξεπερνά τα όρια μιας γραφικής αναφοράς.<br />Όταν όμως μια άποψη έρχεται σε αντίθεση με μια συγκεκριμμένη αλήθεια της Αγίας Γραφής, τότε κατακρίνεται.<br />Γι' αυτό ρωτάω: το θεωρείτε σπουδαίο και ουσιαστικό, απλώς και μόνο επειδή έχει γίνει θέμα άποψης;<br /><br />Δείχνει η Αγία Γραφή κάτι ουσιαστικό σχετικά, πέρα από αυτά που συμπερασματικά αναφέρει η τελευταία Σκοπιά (δεν μπαίνω στον κόπο να τη βρώ - στο παρελθόν το είχα κάνει) που χειρίστηκε τη σκέψη αυτή;<br />Ούτε εγώ προσωπικά έχω σκεφτεί κάτι άλλο, ούτε και κάποιος κάποιας άλλης θρησκείας μπόρεσε ποτέ να δείξει κάτι επιπρόσθετο επ' αυτού.<br />Οπότε παραμένει η άποψη της τελευταίας Σκοπιάς.<br /><br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-32977210403452230482012-11-13T01:00:14.287+02:002012-11-13T01:00:14.287+02:00GEORGIOS O.X.
"Συμφωνείς Γιώργο «ΜτΙ» με τους...GEORGIOS O.X.<br />"Συμφωνείς Γιώργο «ΜτΙ» με τους (Χρισμένους) της «Σκοπιάς» της εποχής εκείνης; Όταν έγραψαν ότι είναι η πρώτη μαρτυρία περί της Θεότητος του αναστάντος Κυρίου που αποκάλεσε ο Απ. Θωμάς το Χριστό ο Κύριός μου και ο Θεός μου;;; "<br /><b><br /><br />Τα λόγια του Θωμά <br />- μετά την αμφιβολία του που του προσέδωσε το χαρακτηρισμό ως 'άπιστο', αναφορικά με την ανάσταση του Χριστού και όχι ως απιστία στον αθάνατο και αιώνιο 'Ιεχωβά' -, <br />αξιολογούνται μαζί με όλες τις αλήθειες του Χριστού:<br /><br />"Ανεβαίνω στον Πατέρα μου και Πατέρα Σ_Α_Σ, <br />και Θεό μου και Θεό Σ_Α_Σ" (Ιωάννης 20:17)<br /><br />Ο Θωμάς λοιπόν δεν είχε πατέρα τον Χριστό αλλά είχε τον ίδιο ουράνιο Πατέρα που είχε και ο Χριστός.<br /><br />Ο ουράνιος Πατέρας του Χριστού ήταν και <br />ο ουράνιος Πατέρας του Θωμά.<br /><br />Και ο Χριστός και ο Θωμάς είχαν τον ίδιο ουράνιο Θεό και Πατέρα.<br /><br />Ο Θωμάς, σύμφωνα με τα λόγια του Χριστού, συνέχισε να πιστεύει στον Πατέρα του Χριστού ως τον Θεό του Χριστού και δικό του Θεό.<br /><br />Ο Θεός δεν έχει δικό Του πατέρα, ενώ ο Χριστός έχει.<br />Ο Θεός δεν έχει έναν άλλον δικό Του Θεό, ενώ ο Χριστός έχει Θεό τον Πατέρα του.<br /><br />Τα λόγια του Θωμά δεν αλλάζουν τις προηγούμενες ούτε τις επόμενες αλήθειες του Χριστού, άρα έχουν επιβεβαιωτική και όχι διαφοροποιητική σημασία.<br /><br />Η επιβεβαιωτική σημασία των λόγων του Θωμά θεόπνευστα αποδίδεται από τον απόστολο Ιωάννη (που προηγουμένως κατέγραψε τα λόγια του Θωμά 'ο κύριός μου και ο θεός μου'):<br />(Ιωάννης 20:31)<br />"Αυτά, όμως, έχουν γραφτεί για να πιστεύετε ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, ο Γιος του Θεού"<br /><br />Έτσι ο Χριστός παραμένει 'ο Γιος του Θεού'<br />και ο Πατέρας παραμένει ο Πατέρας όλων και "ο μόνος αληθινός Θεός" (Ιωάννης 17:3).<br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-59486672144903766622012-11-13T00:55:41.794+02:002012-11-13T00:55:41.794+02:00@ Αγαπάει δηλαδή ο Θεός την αλήθεια ή το ψεύδος;
...@ Αγαπάει δηλαδή ο Θεός την αλήθεια ή το ψεύδος; <br />Εγώ πιστεύω πως αγαπάει την αλήθεια. @<br /><br />Κι εγώ σας λέω ότι αγαπάει το ψεύδος και το επιβραβεύει. Ο Θεός επέλεξε τον χειρότερο ψεύτη και απατεώνα της Βίβλου ως πατριάρχη του περιούσιου λαού του, τον Ιακώβ. <br /><br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-3906202102990333932012-11-13T00:37:33.043+02:002012-11-13T00:37:33.043+02:00@ Μόλις είδεν ο Θωμάς τα σημεία των παθημάτων του ...@ Μόλις είδεν ο Θωμάς τα σημεία των παθημάτων του Διδασκάλου αυτού πλήρης αφοσιώσεως και λατρείας προς αυτόν ανέκραξεν εν ενθουσιασμώ «Ο Κύριoς μου και ο Θεός μου!» Αυτή είναι η πρώτη μαρτυρία περί της Θεότητος του αναστάντος Κυρίου. @<br /><br /><br />Μόλις είδεν ο ηγούμενος στο παραθύρι της εξώπορτας της μονής το φιλντισένιο πρόσωπο της Ναταλίας Λιονάκη να φεγγοβολεί σαν ήλιος φωτεινός ανέκραξεν εν ενθουσιασμώ «Παναγιά Παρθένα!». Αυτή είναι η πρώτη μαρτυρία περί της εμφανίσεως της Θεοτόκου εις το πρόσωπον της γνωστής ηθοποιού. Η Ναταλία είναι η Παναγία!<br /><br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-41303297091460220132012-11-13T00:24:43.197+02:002012-11-13T00:24:43.197+02:00Γιώργο Μ.τ.Ι,
δεν αστειεύομαι, ούτε "σπάω πλ...Γιώργο Μ.τ.Ι,<br /><br />δεν αστειεύομαι, ούτε "σπάω πλάκα".<br /><br />Μπορείς να απαντήσεις, υπό ποια έννοια το "άγιο πνεύμα" του Ιεχωβά, την μια δίνει νεότερο φως, την άλλη τρώει το ξέρασμα του, και την επόμενη ξανά δίνει ζωηρότερο φως από το προηγούμενο...?<br /><br />Ακόμη και αν κατανοήσουμε το χωρίο Παρ. 4:18 με τον τρόπο που μας προτρέπει ο "δούλος" τότε το φως δεν φέγγει επί μάλλον και μάλλον, αλλά αποτελεί το βαθύτερο σκότος, στα νοσηρά μυαλά των άρρωστων ψυχασθενών του "δούλου" στο Μπρούκλιν.Αναγνώστηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-22889807539633775262012-11-13T00:18:34.196+02:002012-11-13T00:18:34.196+02:00κ.Χρήστο καλησπέρα.
Σίγουρα πιστεύω ότι αγαπάς τη...κ.Χρήστο καλησπέρα.<br /><b><br />Σίγουρα πιστεύω ότι αγαπάς την αλήθεια.<br />Δεν πιστεύω όμως ότι κάνεις και τον 'αλάθητο πάπα')<br />Αφού αγαπάς την αλήθεια θα παραδέχεσαι ότι έχεις κάνει και λάθη - ή μήπως θα εμφανιστεί κάποιος εδώ να δηλώσει "αλάθητος";<br /><br />Οπως π.χ. αυτό που δεν μπόρεσα να αποφύγω, δηλαδή να μην απαντήσω στο άλλο ιστολόγιο όπως στο ακόλουθο:<br /></b><br />«Όπως παρατηρεί ο Μ. Αθανάσιος PG 26, 456 C, θα ήταν πραγματικά παράλογο να εξαρτάται η γέννηση του Υιού και Λόγου του Θεού από τη βούληση του Πατέρα, γιατί αυτό θα σήμαινε ότι ο Θεός βουλεύεται, σκέφτεται, προαιρείται και προτρέπει τον εαυτό του να θέλει, έτσι ώστε να έχει Λόγο και Σοφία, για να μην είναι άλογος και άσοφος.» σελ. 68.<br />...<br />Τότε τι συμβαίνει; Απλά όλες αυτές οι εκφράσεις βούληση, θέλω, ανάγκη κ.λ.π. αφορούν τα κτιστά όντα. Ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τα όντα καθώς και τις ιδιότητες των όντων. Όταν περιγράφουμε κάτι για το Θεό ή του αποδίδουμε κάποιες ιδιότητες, χρησιμοποιούμε ανθρωποπαθείς εκφράσεις και ιδιότητες που όμως δεν μπορούν να αποδοθούν στη φύση του Θεού.<br /><br />Γι’ αυτό πολύ ωραία ο άγιος Επιφάνιος γράφει: «Ούτε ΘΕΛΩΝ τοίνυν εγέννησεν, ούτε ΜΗ ΘΕΛΩΝ, αλλ’ υπερβολή φύσεως. ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΓΑΡ Η ΘΕΙΑ ΦΥΣΙΣ ΒΟΥΛΗΝ, ΚΑΙ ΟΥΧ ΥΠΟΠΙΠΤΕΙ ΧΡΟΝΩ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΓΕΤΑΙ». PG 43, 108 Β<br /><br />...μία ερώτηση...<br /><br />«Το να είναι ο Θεός αγαθός και οικτίρμων, είναι ιδιότητα που την έχει ο Θεός με την θέλησή του ή χωρίς την θέλησή του;»<br /><b><br />...<br />αναφέρω τα ακόλουθα:<br /><br />Το να είναι ο Θεός αγαθός και οικτίρμων ανήκει στην προσωπικότητά Του, όπως ανήκει στην Προσωπικότητά Του η ΔΥΝΑΜΗ.<br /><br />Έτσι όπως και:<br />το να είναι ο Θεός Παντοδύναμος δεν έχει σχέση με απόφαση για εφαρμογή θέλησης αλλά με δεδομένη ποιοτική κατάσταση, το ίδιο συμβαίνει και με το ότι ο Θεός είναι αγαθός και οικτίρμων.<br /><br />Και διευκρινίζω:<br />Οι ιδιότητες του Θεού (αγάπη, Δικαιοσύνη, αγαθότητα, Πανσοφία, Παντοδυναμία κλπ.) δεν είναι αποτέλεσμα θέλησης ή μη θέλησης.<br /><br />Αποτελούν και συνιστούν την αμετάβλητη Προσωπικότητα του Θεού.<br /><br />Ο 'Μ-Θανάσης' και ο Επιφάνιος, (παρόμοιο σκεπτικό με διαφορετικές εκφράσεις)<br />δυστυχώς τα μπερδεύουν στο αναφερόμενο ζήτημα - δεν μπορούν να διαχωρίσουν:<br /><br />Τις ιδιότητες του Θεού που συνιστούν την Προσωπικότητά Του<br />από τις ενέργειες του Θεού.<br /><br />Οι ενέργειες του Θεού είναι αποτέλεσμα συνειδητών αποφάσεών Του ανάλογα με τις καταστάσεις που προκύπτουν και ανάλογα με το θέλημά Του / τη βούλησή Του.<br />Π.χ.<br />Η δημιουργία του Σύμπαντος.<br />Η δημιουργία ζωντανών πλασμάτων.<br />Ο κατακλυσμός του Νώε.<br />Η καταστροφή των Σοδόμων.<br />Ο διορισμός του Μωϋσή.<br />Ο διορισμός του Ιερεμία.<br />Ο διορισμός του Χριστού.<br />Η εκλογή των 144.000, καθώς το πνεύμα του Θεού συμμαρτυρεί με το πνεύμα τους.<br /><br />Ο Θεός λοιπόν θεληματικά δημιουργεί - άρα θεληματικά κάνει χρήση της Παντοδυναμίας, της αγάπης, της Πανσοφίας, της Δικαιοσύνης Του κλπ.<br /><br />Θεληματικά και συνειδητά επιλέγει επίσης ο Θεός άλλους για ζωή (π.χ. Νώε κλπ.) και άλλους για καταστροφή (π.χ. Κορέ, Δαθάν, Σοδομίτες κλπ), <br />άρα θεληματικά παίρνει αποφάσεις ανάλογα με την πορεία και τις πράξεις κάποιων. <br />Πολλά παραδείγματα φανερώνουν, πότε μπαίνει σε εφαρμογή η θέληση του Θεού - όταν ενεργεί (στην 'Δημιουργία', στην δημιουργία/γέννηση του Γιού Του, σε πράξεις σωτηρίας / καταστροφής ) - και πότε απλώς δεν είναι θέμα θέλησης - στις παντοτινές ιδιότητές Του.<br /><br />Γεννηθήτω λοιπόν το θέλημα του Παντοδύναμου και αναλλοίωτου Θεού 'απανταχού'.<br /><br />Έτσι αγαπητέ κ.Χρήστο, πολλοί μπορεί να αγαπούν την αλήθεια, πιθανότατα και αρκετοί που είναι μουσουλμάνοι / βουδιστές κλπ.,<br /> αλλά πόσο έχουν γνωρίσει και δεχτεί την αλήθεια σχετικά με τον Χριστό παραμένοντας στην θρησκεία τους;<br /><br />Το να αγαπάει κάποιος την αλήθεια είναι πράγματι συγκινητικό <br />και ένα πρώτο βήμα προς την αλήθεια.<br />Αρκεί να συνεχίσουν τα βήματα προς αυτή. Αυτό απαιτεί πολύ θάρρος και μια ειλικρινή καρδιά.<br /><br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-3779378777123514772012-11-12T23:07:56.272+02:002012-11-12T23:07:56.272+02:00Αντε να γελάσουμε:
Το φλάς δεν είναι χαλασμένο φα...Αντε να γελάσουμε:<br /><br />Το φλάς δεν είναι χαλασμένο φανάρι αλλά προειδοποιεί και φανερώνει κατεύθυνση... προς την τελική ευθεία.<br /><br />(Μόνο τότε δεν χρειάζεται!)Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-49515191650929342942012-11-12T22:16:58.206+02:002012-11-12T22:16:58.206+02:00Γιώργο «ΜτΙ», θα μου δείξεις κανένα έντυπο π...Γιώργο «ΜτΙ», θα μου δείξεις κανένα έντυπο προσωπικά γραμμένα απ’ αυτούς τους (Χρισμένους) ότι αναίρεσαν της διδασκαλίες τους αυτά που έχουν γράψει για το Χριστό το <br /><b>1922</b>; <br /><br /><br />«Μόλις είδεν ο Θωμάς τα σημεία των παθημάτων του Διδασκάλου αυτού πλήρης αφοσιώσεως και <b> λατρείας</b> προς αυτόν ανέκραξεν εν ενθουσιασμώ «Ο Κύριoς μου και ο Θεός μου!» Αυτή είναι η πρώτη μαρτυρία περί της <b>Θεότητος του αναστάντος Κυρίου».</b> « Το χωρίον αυτό (Ιωάν. 20:28) επομένως αποδεικνύει ότι είναι κατάλληλον όπως εφαρμόζωμεν εις τον <b>Χριστόν Ιησούν το όνομα Κύριος και Θεός, </b>καθώς έπραττεν η αρχέγονος εκκλησία». <b>(Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Τόμος 43, Μαρτίου 1, 1922 σελ. 78-79, Αριθμός 5).</b><br />«Κι’ ο <b>Χριστός Κύριος πάντων και Θεός θα λατρευθή».<br />(Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ Νοεμβρίου 15, 1922, σελ. 368, Νο.21).</b><br />Συμφωνείς Γιώργο «ΜτΙ» με τους (Χρισμένους) της «Σκοπιάς» της εποχής εκείνης; Όταν έγραψαν ότι είναι η <b>πρώτη μαρτυρία περί της Θεότητος του αναστάντος Κυρίου που αποκάλεσε ο Απ. Θωμάς το Χριστό ο Κύριός μου και ο Θεός μου;;;</b> <br />Συμφωνείς το χωρίο αυτό<b> (Ιωάν.20:28), είναι κατάλληλον όπως εφαρμόζωμεν εις τον Χριστόν Ιησούν το όνομα Κύριος και Θεός, καθώς έπραττεν η αρχέγονος εκκλησία;;; </b><br />Συμφωνείς ότι <b>ο Χριστός είναι Κύριος πάντων και Θεός θα λατρευθή;;;</b><br /><br />Nα ξέρεις, «<b>Θ</b>εότητος και <b>Θ</b>εός θα λατρευθή» ο Κύριος μου και ο <b>Θ</b>εός μου το <b>(Θ) </b>με κεφαλαίο είναι της «Σκοπιάς», μόνο τα έντονα γράμματα είναι δικά μου.<br /><br /><br /><br /><b>GEORGIOS O.X.</b>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-25252800442723540752012-11-11T11:18:59.076+02:002012-11-11T11:18:59.076+02:00Γιώργο Μ.τ.Ι,
Ο Μωυσής δεν λάτρευε τα είδωλα, μετ...Γιώργο Μ.τ.Ι,<br /><br />Ο Μωυσής δεν λάτρευε τα είδωλα, μετά από λίγο λάτρευε τον Θεό, και στην συνέχεια λάτρευε ξανά τα είδωλα, και μετά από λίγο ξανά λάτρευε τον Θεό, και ξανά τα είδωλα...κ.ο.κ<br /><br />Ο Πιστός και φρόνιμος δούλος του Ιεχωβά, πάει πίσω μπρος, μια στο νεότερο φως, και μια στο ξέρασμα, και μετά πάλι στο νέο φως, και μετά ξανά στο ξέρασμα, και μετά...κ.ο.κ<br /><br />Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι ο δούλος του Θεού, αλλά είναι ο δούλος του πονηρού, και όποιος τον ακολουθεί αυτόν τον δούλο, ουσιαστικά ακολουθεί τον διάβολο, τον πατέρα του ψεύδους.<br /><br />Ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥ πιστού και φρόνιμου δούλου.<br /><br /><br /> "ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ;"<br /><br /><br />1. <b>ΝΑΙ</b>... Γραφικαί Μελέται - τόμος Α΄ σελ. 121.<br /><br /><br />2. <b>ΝΑΙ</b>... Σκοπιά 7-1879 σελ. 8 (Αγγλική έκδοση).<br /><br /><br />3. <b>ΟΧΙ</b>... Σκοπιά 1-6-1952 σελ. 338 (Αγγλική έκδοση).<br /><br /><br />4. <b>ΟΧΙ</b>... Σκοπιά 15-2-1954 σελ. 61.<br /><br /><br />5. <b>ΝΑΙ</b>... Σκοπιά 1-8-1965 σελ. 479 (Αγγγλική έκδοση).<br /><br /><br />6. <b>ΝΑΙ</b>... Σκοπιά 1965 σελ. 364.<br /><br /><br />7. <b>ΟΧΙ</b>... Σκοπιά 1-6-1988 σελ. 31.<br /><br /><br />8. <b>ΝΑΙ</b>... Μπορείτε να Ζείτε για Πάντα (Παλαιά Έκδοση) σελ. 179.<br /><br /><br />9. <b>ΟΧΙ</b>... Μπορείτε να Ζείτε για Πάντα (Νέα Έκδοση) σελ. 179.<br /><br /><br />10. <b>ΝΑΙ</b>... Ενόραση - τόμος 2ος, σελ. 985 (Αγγλική έκδοση).<br /><br /><br />11. <b>ΟΧΙ</b>... Αποκάλυψη, σελ. 273.<br /><br /><br /><br />Γιώργο, ο Μωυσής δεν ήταν χαλασμένο φανάρι, σαν τον "δούλο" των Μαρτύρων του Ιεχωβά.Αναγνώστηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-40808732204420347252012-11-11T06:46:53.280+02:002012-11-11T06:46:53.280+02:00Κ.Γιώργο (ΜτΙ)καλημέρα. Νομίζω πριν από τον οποιαδ...Κ.Γιώργο (ΜτΙ)καλημέρα. Νομίζω πριν από τον οποιαδήποτε διάλογο, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής σημείο:<br /><br />Ο Θεός είναι Θεός αλήθειας ή Θεός ψεύδους; Αγαπάει δηλαδή ο Θεός την αλήθεια ή το ψεύδος;<br /><br />Εγώ πιστεύω πως αγαπάει την αλήθεια. Εσύ τι λες;<br /><br />Χρήστος αντιαιρετικός Χρήστος αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-49862698208248476702012-11-11T05:16:37.838+02:002012-11-11T05:16:37.838+02:00Γνωρίζεις ότι:
"Ανταρσία εναντίον του δούλου,...Γνωρίζεις ότι:<br />"Ανταρσία εναντίον του δούλου, είναι ανταρσία εναντίον του Θεού" <br /><br /><br /><b><br />...όπως ακριβώς <br />Ανταρσία εναντίον του Μωϋσή ήταν <br />ανταρσία εναντίον του Θεού.<br /><br />Άλλωστε ο πιστός και φρόνιμος δούλος / οικονόμος / διαχειριστής <br />είναι διορισμένος από την κεφαλή της γνήσιας Χριστιανικής Εκκλησίας, τον Ιησού Χριστό.<br />(Ματθ. 24:45)<br />"Τίς ἄρα ἐστὶν ὁ πιστὸς δοῦλος καὶ φρόνιμος ὃν κατέστησεν ὁ κύριος ἐπὶ τῆς οἰκετείας αὐτοῦ τοῦ δοῦναι αὐτοῖς τὴν τροφὴν ἐν καιρῷ; <br />μακάριος ὁ δοῦλος ἐκεῖνος ὃν ἐλθὼν ὁ κύριος αὐτοῦ εὑρήσει οὕτως ποιοῦντα· <br />ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἐπὶ πᾶσιν τοῖς ὑπάρχουσιν αὐτοῦ καταστήσει αὐτόν"<br /><br />Όποιος λοιπόν αποδέχεται και αναγνωρίζει τον διορισμένο από τον Χριστό "πιστό δούλο/διαχειριστή", αναγνωρίζει και δέχεται τον Χριστό.<br /></b><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-84424527354177015232012-11-11T05:01:14.514+02:002012-11-11T05:01:14.514+02:00Πιστεύεις όσα δίδαξε, και όσα πίστευε, ο πιστός κα...Πιστεύεις όσα δίδαξε, και όσα πίστευε, ο πιστός και φρόνιμος δούλος;<br /><b><br />Γενικότερα δέχομαι και πιστεύω σε όλα όσα λέει η Αγία Γραφή και ειδικότερα η Κ.Δ. που περιλαμβάνει τις διδασκαλίες του Χριστού.<br /><br />Αυτός είναι ο λόγος που μεταξύ άλλων:<br /> απορρίπτω τον καθιερωμένο νηπιοβαφτισμό ως αντιγραφικό,<br />απορρίπτω την φιλοσοφικοειδωλολατρική τριάδα,<br />απορρίπτω την έμφυτη αϋλοψυχοαθανασία ως ειδωλολατρική θεωρία.<br /></b><br />Τι σας εμποδίζει να δεχτείτε τις γραφικές αλήθειες σε αυτά τα ζητήματα;<br /><br />Γιώργος<br />Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/05381624714807504644noreply@blogger.com