Σελίδες

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Ο «Αντιαιρετικός» οφείλει την «ύπαρξη» του στον ιδρυτή και διαχειριστή του Χρήστο Παλάντζα. Αφορμή για την «γέννησή» του στάθηκαν κάποια άρθρα που δημοσιεύτηκαν στον τοπικό τύπο της πόλης της Λαμίας με τα οποία καλούνταν σε διάλογο οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Τα άρθρα αυτά αποτέλεσαν και την πρώτη «μαγιά» του «Αντιαιρετικού». Μέλημα του ιδρυτή και διαχειριστή του είναι η αντιμετώπιση των αιρέσεων, η προβολή της Ορθοδοξίας χωρίς ακρότητες και φανατισμούς, η γνωριμία με τις άλλες Θρησκείες και τα δόγματα και η ελευθερία του «ευ διαλέγεσθαι» μέσα από τον σχολιασμό των άρθρων. Όμως ο ιδρυτής και διαχειριστής του «Αντιαιρετικού» έχει και μια «ιδιοτροπία» που ελπίζει να του συγχωρεθεί. Θέλει να αναρτά άρθρα που δεν έχουν αναρτηθεί αλλού.  Πολύτιμη βοήθεια προσφέρει όχι μόνο σε ζητήματα των Μαρτύρων του Ιεχωβά και ο Ονήσιμος Ελευθεριάδης. Εύστοχες παρατηρήσεις, τυχόν αβλεψίες καθώς και επισημάνσεις δίνονται από τον Παναγιώτη Βενέτη. Εξίσου σημαντική είναι και η βοήθεια κυρίως στην επίλυση των προβλημάτων που έχουν να κάνουν με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές από τον Νικόλαο Ποθητό. Ας γνωρίσουμε τώρα καλύτερα τους μόνιμους και τους κατά καιρούς συνεργάτες του «Αντιαιρετικού», κατά αλφαβητική σειρά:

1. TATIANI MELIDONI:
Γεννήθηκε στη Νότια Αφρική, Ιανουάριο 1990, από πατέρα Έλληνα και μητέρα μιγάδα (Ολλανδή & Tjimba) και μέχρι τα 16 της έζησε εκεί. Η οικογένειά της μένει στη Νέα Ζηλανδία, τα τελευταία χρόνια, όταν μετέθεσαν τον πατέρα της από το Cape Town, που είναι η δεύτερη πατρίδα της. Έχει south african υπηκοότητα, αλλά και την ελληνική (από τον πατέρα της). Οι Tjimba είναι φυλή μαύρων στη Νότια Αφρική. Είναι η φυλή της γιαγιάς της, απ’ τη μεριά της μητέρας της. Ο παππούς της ήταν Ολλανδός. Απ’ τη μεριά του πατέρα της κι οι δύο γονείς του ήταν Έλληνες, απ' την Κρήτη.
Πήγε σε αγγλικό σχολείο, αλλά παρακολούθησε και το «Τμήμα Μητρικής Γλώσσας» της παροικίας (υπάρχει ισχυρή παροικία στο Cape Town) κι έκανε και αρχαία ελληνικά από μικρή ηλικία. Ο απόδημος Ελληνισμός είναι πολύ δεμένος και πολύ κοντά στην Εκκλησία. Στην παροικία έχουν έντονη τη συνείδηση της πατρίδας, που δεν γνώρισαν (της Ελλάδας) και είναι πολύ κοντά στην Εκκλησία. Αυτά τα δύο είναι και τα συνεκτικά στοιχεία που κρατούν... όσους αισθάνονται Έλληνες κι Ορθόδοξοι κι ας έχουν κι άλλο αίμα στην οικογένειά τους.
Στη Νέα Ζηλανδία μετακόμισαν οικογενειακώς πριν 10 περίπου χρόνια. Η οικογένειά της είναι πολύτεκνη. Είναι το τέταρτο (ή πέμπτο... μαζί με τη δίδυμη αδελφή της Ευθασία) από έξη παιδιά.
Την πατρίδα (την Ελλάδα) τη γνώρισε πριν έξι χρόνια μαζί με την Αλεξάνδρα, τη μεγαλύτερη αδελφή της, όταν ήλθαν για να γραφτεί στο Πανεπιστήμιο, στη Νομική (όπου, ενώ είναι στο Πτυχίο, ακόμα χρωστάει μαθήματα). Είναι ενθουσιασμένη που ζει στην Πατρίδα, αν και καταλαβαίνει ότι εδώ έχουν χαθεί –από πολύ κόσμο- αξίες που γι’ αυτούς εκεί είναι καθοριστικές...
Εδώ γνωρίστηκε με εκκλησιαστικούς κύκλους και ειδικά με τον κ. Γιάννη Μηλιώνη, στην Π. Ε. Γ., που τη βοήθησε -και τη βοηθάει- πολύ και στα γραπτά της και γενικά...
Για την ώρα, μένει εδώ... Δεν κάνει σχέδια για την ώρα... πρώτα να τελειώσει με τη Σχολή...
Ερωτοτροπεί και με τη Θεολογική...

2. ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ:
Έμαθε πρώτη φορά για την εταιρία "Σκοπιά" μελετώντας Ορθόδοξα κείμενα σχετικά με τη διδασκαλία της, τα οποία αργότερα επιβεβαίωσε μελετώντας και τα κείμενα της "Σκοπιάς".
Έχει γνωρίσει αρκετές περιπτώσεις οπαδών της εταιρίας, όπως και πρώην μέλη που προσπαθούν να ξανφτιάξουν τη ζωή τους παρά το μίσος που τους δείχνουν οι συγγενείς και οι φίλοι τους.
Καταλαβαίνοντας το πρόβλημα που δημιουργεί στην κοινωνία μια οργάνωση η οποία δεν έχει ενδοιασμούς προκειμένου να έχει κέρδη, προσπαθεί να βοηθήσει τους πλανεμένους αδελφούς μας, όσο του επιτρέπουν οι δυνάμεις του.

3.  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ:
Γεννήθηκε (1956) και κατοικεί στην Αταλάντη Φθιώτιδας με την Εκπ/κό-Χημικό σύζυγό του Κυριαζή Παρασκευή και τα τέσσερα (4) παιδιά τους.

¨     Υποδιευθυντής  Γυμνασίου (2003)
¨     Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων (2003-2007)
¨     Προϊστάμενος Γραφείου Δ/θμιας Εκπ/σης (2007-2011) 
¨     Διευθυντής Γεν. Λυκείου Αταλάντης (2011 - 2013)

    

·    1970-1975. Πτυχίο Μέσης Επταταξίου Ιερατικής Σχολής Λαμίας
·        1975-2000 Υπότροφος της Ορθοδόξου Ρουμανικής Εκκλησίας
·        1975-1980. Πτυχίο της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Βουκουρεστίου.
          Πτυχιακή εργασία: «Η οικογένεια κατά την Ορθόδοξη Χριστιανική   Δογματική και Ηθική διδασκαλία», στη Ρουμανική.
·        Το 1979 δίμηνη παραμονή στο Όρος Σινά, για ολοκλήρωση της Πτυχιακής εργασίας.
·        Μεταπτυχιακές σπουδές διάρκειας(3) τριών ετών στο Συστηματικό κλάδο (Ορθόδοξος Χριστιανική Ηθική).
·        Το 2000 το Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Βουκουρεστίου με θέμα Διατριβής: «Η αξία της ζωής του ανθρώπου κατά την Ορθόδοξο διδασκαλία», στον Τομέα της Ορθοδόξου Χριστιανικής Ηθικής.
·        Εισηγητής σε Επιμορφωτικά Σεμινάρια Θεολόγων, Κληρικών και άλλων Εκπ/κών στα πλαίσια των Π.Ε.Κ.  
·        Έχουν δημοσιευθεί 23 επιστημονικές μελέτες και άρθρα σε Ελλάδα και Ρουμανία.

   Σημαντικές πρωτοβουλίες  και κοινωνική δραστηριότητα.
·        Πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Αιαντείου Δημόσιας Βιβλιοθήκης Αταλάντης του ΥΠΕΠΘ από το 2008 έως το 2013.
·        Επιμορφωτής στη Σχολή Κατηχήσεως Αταλάντης για τους αλλοδαπούς Κατηχούμενους το 2001.                
Με πρότασή του και ενεργειών του το 1991 έγινε η αδελφοποίηση της Ι. Μονής «Παναγιάς του Έβρου» (Μάκρη  Αλεξανδρουπόλεως) με το διατηρητέο Μοναστήρι Μολδοβίτσα της Ρουμανίας.

·        Συμμετείχε σε αποστολές βοηθείας της Εκκλησίας της Ελλάδος σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό κ΄ την Ελληνική Αεροπορία Στρατού προς τη δοκιμαζόμενη Ρουμανική Εκκλησία.

·        Του απονεμήθηκε το Μετάλλιο της Μητροπόλεως Μολδαβίας (DREPT CREDINCIOSUL VOIVOD STEFAN CEL MARE SI SFINT), από τον Μητροπολίτη Μολδαβίας κ.κ. Δανιήλ, στο Ιάσιο στις 14-10-1997, παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου και του Πατριάρχου Ρουμανίας κ.κ. Θεόκτιστου, σε αναγνώριση της προωθήσεως από μέρους του των αγαθών διμερών σχέσεων μεταξύ των Εκκλησιών και των λαών της Ελλάδος και της Ρουμανίας.
·        Διατελεί Πρόεδρος του Πνευματικού - Πολιτιστικού Συλλόγου «Άγιοι Ανάργυροι» Αταλάντης από το 1990 μέχρι σήμερα.
·        Σε αναγνώριση της πολυσήμαντης προσφοράς, το 2003 στη Λαμία, απονεμήθηκε στο Σύλλογό «Άγ. Ανάργυροι» Αταλάντης το Παράσημο της Ι. Μητροπόλεως Φθιώτιδας μετά Τιμητικού Διπλώματος από τον Σεβ. Μητροπολίτη κ.κ. Νικόλαο.
·        Το 2006 στην Αταλάντη, κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις για τα 150 χρόνια από την ανέγερση του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού των Αγίων Θεοδώρων,  του απονεμήθηκε η τιμητική διάκριση  το Μετάλλιο του Ιερού Ναού από τον Σεβ. Μητροπολίτη Φθιώτιδας κ.κ. Νικόλαο.
·        Σε αναγνώριση της συγγραφικής και μεταφραστικής προσφοράς του ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ.κ. Νικόλαος, το 2006 στη Λαμία, του απένειμε αναμνηστικό Μετάλλιο και Ευεργετήριο Γράμμα.
·        Επίσης κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις της εορτής του Οσίου Λουκά του εν Στειρίω Βοιωτίας, στις 3 Μάιου του απονεμήθηκε για την προσφορά του στη Βοιωτική Εκκλησία αναμνηστικό μετάλλιο από τον Σεβ. Μητροπολίτη Θηβών και Λιβαδειάς κ.κ. Γεώργιο.
·        Σημαντική είναι και η πανελλαδικής εμβέλειας πρότασή του για: «Το (μη) άναμμα των κεριών μέσα στους Ιερούς Ναούς», που δημοσιεύτηκε το 1992 και έκτοτε άρχισε να εφαρμόζεται σε πολλούς Ι. Ναούς πανελλαδικά.

4.  ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΑΧΕΙΛΑΣ:
Γεννήθηκε στην Λειβαδιά Βοιωτίας, παντρεμένος, με δύο κορίτσια. Πτυχιούχος του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσ/κης. Είναι ο διαχειριστής και επιμελητής της ύλης του μπλόγκσποτ «Αντιγραφέας» ή antigrafeus.blogspot.com Διαμένει στην Λαμία.  

5. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΝΕΤΗΣ:
Κατάγεται από την περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.
Αγωνίζεται για την αγάπη και την πίστη στον Χριστό και μάχεται κατά αυτών οι οποίοι συκοφαντούν την Εκκλησία.
Ζει και εργάζεται στο εξωτερικό και προσκαλεί πρώτα τους Ορθοδόξους να γνωρίσουν την Ορθοδοξία.
Αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο του σε θέματα έρευνας που αφορούν την Ορθοδοξία, την πίστη μας και τις χριστιανικές αιρέσεις.
Σε κάθε ευκαιρία μιλάει για τον Χριστό φτάνει κάποιος να του φανερώσει το παραμικρό ενδιαφέρον.

6. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ:
Κατάγεται από την Κεντρική  Μακεδονία.
Είναι γνώστης στα πιστεύω των "Μαρτύρων του Ιεχωβά".
Και με τη βοήθεια του Θεού του αρέσει να βοηθάει τους  ανθρώπους  που έχουν πλανηθεί  στα δίχτυα των αιρέσεων.

7. ΟΝΗΣΙΜΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ:
Γεννήθηκε από γονείς μάρτυρες του Ιεχωβά, ο ίδιος όμως δεν βαπτίστηκε ποτέ μάρτυρας του Ιεχωβά.
Διαμένει στο  Ηράκλειο Κρήτης.
Αγαπάει Τον Χριστό και την Ορθοδοξία περισσότερο από την ζωή του.
Κάποιοι τον αποκαλούν φανατικό, και κάποιοι άλλοι αποστάτη (η εταιρεία Σκοπιά), το τι πραγματικά είναι το φανερώνει η ιστορία του.
Στις 7/11/2011 έγινε μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, την οποία Ο Χριστός αγόρασε με το ίδιο Του το Αίμα. 
Μισεί και διώκει την αίρεση, αλλά αγαπά τον αιρετικό, που έχει άγνοια της Ορθόδοξης Χριστιανικής  πίστεως.
Θεωρεί τον εαυτό του ιδιαίτερα ευλογημένο, για τα Ορθόδοξα πρόσωπα που Ο Κύριος επέτρεψε να τον βοηθήσουν στην ανηφορική πορεία της εξόδου του από την σέκτα των Μαρτύρων του Ιεχωβά, και της εντάξεως του στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία Του Κυρίου.
Ευχαριστεί προσωπικά τον ιδιοκτήτη του Αντιαιρετικού, αδελφό εν Χριστώ και φίλο, Χρήστο Παλάντζα, ο οποίος αποτελεί ένα από τα βασικότερα πρόσωπα στην ζωή του, και είναι ένας ακούραστος εργάτης στο Θεάρεστο έργο ενάντια
στην σέκτα των Μαρτύρων του Ιεχωβά. 
Η ευχή του είναι να μπορέσουν με την δύναμη Του Θεού και Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, να εξέλθουν όσο δυνατόν περισσότερα θύματα της σέκτας των Μαρτύρων της Σκοπιάς, και να βρουν την πραγματική ελευθερία στην αγκαλιά της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία είναι η στοργική μητέρα όλων μας.
Όποια και όποιος επιθυμεί, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του και να στείλει e-mail στο: akhs1914@hotmail.com

8.  Αρχιμανδρίτης ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΑΦΕΙΡΗΣ
Είναι Αρχιμανδρίτης και Τακτικός Ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως  Φθιώτιδος, από το 1998. Εργάζεται στο Ιεραποστολικό έργο της τοπικής Εκκλησίας και ως λαϊκός και ως κληρικός επί δεκαετία. Γεννήθηκε το 1959 στο Βολο, κατάγεται από την Ευρυτανία και είναι απόφοιτος της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι εγγεγραμμένος στο Μοναχολόγιο της Ιεράς Μονής Αγάθωνος και εξυπηρετεί από ετών εν ονόματι  του Σωτήρος Χριστού τις πνευματικές ανάγκες του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας, του Ορφανοτροφείου Λαμίας και των Φυλακών Δομοκού. Εργάζεται κυρίως μεταξύ των νέων και κατά των αιρέσεων. Είναι εντεταλμένος της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος επί των αιρέσεων. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά. Έχει δημοσιεύσει κατά καιρούς μελέτες και ομιλεί σε σεμινάρια και συνέδρια σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος και στο εξωτερικό. Ομιλεί από την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο. Στη Λαμία προΐσταται, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος Κυρίου κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ, των Συνεργαζομένων Ορθοδόξων Συλλόγων της περιοχής Φθιώτιδος, οι οποίοι αναπτύσσουν ποικίλη πνευματική, αντιαιρετική και πατριωτική δράση. Υπηρέτησε τη θητεία του αρχικά στη Λήμνο και μετά στη Διεύθυνση Θρησκευτικού στο ΓΕΕΘΑ.

9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Γεννήθηκε το 1967 στο Νέο Αργύρι Ευρυτανίας. Ζει στη Λαμία, είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών, τα οποία φοιτούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Φοίτησε στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και αποφοίτησε το 1989. Αρχικά, εργάστηκε σε Σχολεία της Ιδιωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Αθήνας και στη συνέχεια σε Σχολεία της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής & Γενικής  Εκπαίδευσης. Τα τελευταία δέκα χρόνια υπηρετεί στο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο – Γυμνάσιο Λαμίας. Το 2007 απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) από το Μεταπτυχιακό Τμήμα «Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου (ΕΑΠ) Πατρών. Η Διπλωματική του Εργασία διαπραγματεύεται τις σχέσεις Ορθόδοξης Εκκλησίας και Φυσικού Περιβάλλοντος και είναι δημοσιευμένη στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΑΠ. Άρθρα του σχετικά με τις σχέσεις Οικολογίας - Ορθόδοξης Εκκλησίας, καθώς και τη συμβολή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος βρίσκονται αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Υ.Π.Δ.Β.Μ.&Θ.. Επίσης, άρθρα του σχετικά με ζητήματα οικολογίας, Αγίου Όρους, Οικουμενικού Πατριαρχείου κ.ά. έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο.   

10. ΙΓΝΑΤΙΟΣ Ε.Γ. :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας.
Έμφαση στα επιλεγόμενα μαθήματα Εκκλησιαστικού και Κανονικού Δίκαιου.
Απόφοιτος της Ανωτέρας Εκκλησιαστική Σχολής Θεσσαλονίκης.
Μέτρια γνώση Αγγλικής γλώσσας

11. ΑΛΕΞΙΑ ΚΡΙΝΙΤΗ
Περί πολλά τυρβάζει, θα έλεγε, και η σχέση της με την Ορθοδοξία είναι απόρροια προσωπικής πορείας και μελέτης. Την ενδιαφέρουν οι θρησκευτικές πεποιθήσεις των άλλων ανθρώπων και αρκετές φορές τις μαθαίνει απευθείας από τα βιβλία και τα έντυπά τους. Θεωρεί ότι είναι απαραίτητη αυτή η γνώση, για να σεβόμαστε τους συνανθρώπους μας, όποιες απόψεις και αν έχουν αλλά και να αυτοπροσδιοριζόμαστε όσο αφορά τη δική μας θρησκεία: αν ξέρει μόνο τη δική της πίστη, θα είναι σαν να υποστηρίζει ότι έχει το ομορφότερο σπίτι του κόσμου, χωρίς ποτέ να έχει δει καμία άλλη οικία.
Σε πιο γήινες πτυχές της ζωής της, έχει σπουδάσει Ψυχολογία και έχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Αγαπάει πολύ τη δημιουργικότητα, την ελεύθερη έκφραση ιδεών και την πληροφορία, που αναζητεί στο μαγικό κόσμο του internet. Εργαζόταν στη Διαφήμιση, ώσπου η κρίση που πλήττει τη χώρα μας την έβγαλε στην ανεργία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της στο mail: anvourl@yahoo.gr


12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ:
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1962. Μεγάλωσε στην Λαμία όπου τέλειωσε το Α΄ Λύκειο Λαμίας το 1980. Στην συνέχεια αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Λαμίας το 1982. Κατόπιν εισαγωγικών εξετάσεων εισήλθε στην Ανωτάτη Γεωπονική Σχολή Αθηνών (Α.Γ.Σ.Α) τμήμα Φυτικής Παραγωγής. Το 1988 έλαβε το Πτυχίο της Γεωπονικής. Το 1988 – 1989, αφού υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία, εργάστηκε ως αναπληρωτής δάσκαλος στο 4ο γραφείο Αθηνών και κατόπιν ως εποχιακός γεωπόνος στο ελαιοταμείο της Διεύθυνσης Γεωργίας Λαμίας. Από το 1990 εργάστηκε  ως μόνιμος δάσκαλος σε διάφορα σχολεία της Αττικής. Είναι έγγαμος, η σύζυγός του εκπαιδευτικός και είναι πατέρας τριών παιδιών. Στις 22/05/ 2006 κατέστη  πτυχιούχος εξομοίωσης από το Π.Τ.Δ.Ε  του Ε.Κ.Π.Α. Είναι γνώστης Αγγλικών και κάτοχος κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας Β2 /Ιούνιος 2004 και Γ1 /Μάιος 2008. Τον Σεπτέμβριο του 2008 κατόπιν εξετάσεων εισήλθε  στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Π.Τ.Δ.Ε του Ε.Κ.Π.Α Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική Εκπαίδευση Ενηλίκων δια βίου μάθηση. Το  2009 ανέλαβε από τον ενιαίο πίνακα την Διεύθυνση του 16ου Δημοτικού Σχολείου της Ν. Ιωνίας (Αλσούπολης) Αττικής. Το 2010 τελείωσε τις σπουδές του στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Π.Τ.Δ.Ε του Ε.Κ.Π.Α. Από 1 – 9 – 2011 υπηρέτησε  διευθυντής του 7ου δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου. Από τις 21 – 6 – 2015 οπότε και έληξε η θητεία του ως διευθυντή  υπέβαλλε αίτηση συνταξιοδότησης με 27 χρόνια υπηρεσίας.  Στις 28 – 11 – 2017 κατέστη πτυχιούχος του τμήματος γενικής Θεολογίας του Ε.Κ.Π.Α. στην οποία είχε εισέλθει με κατατακτήριες εξετάσεις το1996. Έχει γράψει εργασίες για το χώρο της εκπαίδευσης  1. Οι δεξιότητες του επιμορφωτή ενηλίκων και το παράδειγμα της λαϊκής επιμόρφωσης  Ν.Ε.Λ.Ε. 2. Η μάχη των Θερμοπυλών πολυμεσική εφαρμογή 3. Η ερώτηση ως διδακτική – μαθησιακή τεχνική 4. Το εκπαιδευτικό δράμα/θέατρο ως διδακτική τεχνική στην εκπαίδευση μαθητών – ενηλίκων: διαφορές και ομοιότητες 5. Η επικοινωνία στον αυτισμό  και οι επικοινωνιακές δυνατότητες των αυτιστικών μαθητών μέσα από εναλλακτικά συστήματα  επικοινωνίας 6. Διάφορα άρθρα στο http://adanon35.blogspot.com 

13.  Αρχιμανδρίτης Γρηγόριος Κωνσταντίνου του Κωνσταντίνου
Γεννήθηκε   στα Τρίκαλα της Θεσσαλίας, όπου και διδάχτηκε τα πρώτα εγκύκλια γράμματα.
Τυγχάνει απόφοιτος της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας.
Με εισαγωγικές εξετάσεις εισήχθη στη Θεολογική  Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μετά των απαιτούμενο χρόνο των σπουδών του, έλαβε το πτυχίο της Θεολογίας.
Ακολούθως παρακολούθησε   μεταπτυχιακά μαθήματα  στον Τομέα: Ιστορία – Δόγμα – Διορθόδοξες και Διαχριστιανικές Σχέσεις της Δογματικής Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Για αρκετά χρόνια βρέθηκε ως μετεκπαιδευόμενος  στη Γερμανία  στη πόλη του  Freiburg, υπότροφος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Στην πόλη αυτή και στο οικείο Πανεπιστήμιο, AlbertLudwingsUniversitat, Freiburg, παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα Καθολικής θεολογίας, και ασχολήθηκε με τις «σύγχρονες αιρέσεις» αποκτώντας συγχρόνως το μεταπτυχιακό του δίπλωμα (Master).
Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στο εξωτερικό έλαβε μέρος σε διάφορα επιστημονικά συνέδρια και συνέγραψε άρθρα ποικίλου περιεχομένου δημοσιεύοντάς τα σε γερμανικά και ελληνικά περιοδικά: Entstehung und Formen des Hinduismus, Freiburg i. Br. (1988), Die Ehehindernisse in der orthodoxen Kirche, Freiburg i. Br. Γερμανίας (1988), Kedanken zum priesterlichen Dienst περιοδικό Kontakte αρ. 23, Freiburg i. Br. (1988), Die Angst vor dem Tode Freiburg i. Br. (1989).
Στο «Collegium Borromaeum», όπου διέμεινε, τιμήθηκε με εύφημον μνεία από την Αρχιεπισκοπή του Freiburg δια την προσφορά του. Συγχρόνως δε κατά την παραμονή του στην Γερμανία εξυπηρέτησε λατρευτικά και πνευματικά διάφορες ενορίες της Μητροπόλεως Γερμανίας.
Το χρονικό διάστημα 1989 ως το 1994 υπηρέτησε ως θεολόγος καθηγητής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα ελληνογερμανικά σχολεία.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα συνέχισε  ως εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Την τελευταία δεκαετία διδάσκει στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, το μάθημα των σύγχρονων αιρέσεων και της εξομολογητικής. Έχει πιστοποιημένη γνώση Η/Υ, εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες και είναι διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει συγγράψει μονογραφίες και άρθρα ποικίλου περιεχομένου. Ως κληρικός υπηρετεί στην Ιερά Μητρόπολη Κασσανδρείας ασκώντας το διακόνημα του Ιεροκήρυκος.

14. Αρχιμανδρίτης Θεόφιλος Λεμοντζής

Ο Αρχιμ. Θεόφιλος Λεμοντζής κατάγεται από την  Καβάλα, όπου περάτωσε τις εγκύκλιες σπουδές του.  Σπούδασε στην Ανωτέρα Ιερατική Σχολή της Θεσσαλονίκης  (1974-1976). 

Το ίδιο έτος 1976,  χειροτονείται Διάκονος και Πρεσβύτερος στο Λονδίνο, όπου υπηρετεί σε Ελληνορθόδοξη Κοινότητα της Αρχιεπισκοπής Θυατείρων στο Ανατολικό Λονδίνο μέχρι το 1980.

Το 1980 εισέρχεται εις την Θεολογικήν Σχολήν του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, απ’ όπου αποφοιτά το 1984. Το ίδιο έτος παρακολουθεί μεταπτυχιακά μαθήματα εις το Durham της Αγγλίας και το 1986 περατώνει τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης.

Το 1987 διορίζεται καθηγητής στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Το 1998 αναγορεύται Διδάκτωρ της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ μέ θέμα «Η χρήση της Αγίας Γραφής από τον Άγιο Επιφάνιο Κύπρου εναντίον των αιρέσεων».

Αρθρογραφεί με θέματα αντιαιρετικά και όχι μόνον, σε μόνιμη στήλη στο περιοδικό «Παύλειος Λόγος» της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Καμπανίας και Ναούσης της οποίας τυγχάνει κληρικός και Αρχιερατικός Επίτροπος Καμπανίας από του 1994 μέχρι και σήμερα,   ενώ από την αρχή 2014 διορίζεται και Ιεροκήρυξ της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας. Επίσης επιμελείται και παρουσιάζει εβδομαδιαία αντιαιρετική εκπομπή στο Εκκλησιαστικό ραδιόφωνο της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας.

Τυγχάνει μόνιμος εκπρόσωπος της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Καμπανίας και Ναούσης, στις αντιαιρετικές συνδιασκέψεις που διοργανώνονται υπό της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, κάθε χρόνο, μεταφέροντας τα πορίσματα αυτών, στις Ιερατικές συνάξεις των Ιερέων της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, ενώ διετέλεσε και τακτικόν μέλος της μονίμου συνοδικής επιτροπής επί των αιρέσεων.
Είναι συγγραφεύς πολλών θεολογικών μελετών που εξεδώθησαν και κυκλοφόρησαν, ενώ ομιλεί προσκεκλημένος διαφόρων Ιερών Μητροπόλεων σε Ιερατικές Συνάξεις αλλά και σε αντιαιρετικές ημερίδες.

15. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Γεννήθηκε το 1993 και κατοικεί στην περιοχή του Βύρωνα. Έχει τελειώσει γυμνάσιο, λύκειο και τώρα σπουδάζει διοίκηση επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Αθήνας. Έχει μέτρια έως καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

16. ΚΑΡΟΛΟΣ ΜΕΣΣΗΝΕΖΗΣ:
Γεννήθηκε κι ανδρώθηκε στη Μύκονο, την οποία άφησε άθελά του σε ηλικία είκοσι έξι χρονών. Μέχρι τότε διατηρούσε είτε διαρκή, είτε τακτική ζωντανή επαφή με το γενέθλιο νησί. Όμως τα κατοπινά χρόνια τον κράτησαν μακριά του, αμετανόητο νοσταλγό του, αφού στη χάση και στη φέξη αναγκαζόταν να το επισκέπτεται ακόμα κι η τηλεφωνική επικοινωνία του με τους συγγενείς δεν ήταν η καλύτερη δυνατή. Ζωή γεμάτη καθημερινό αγώνα για τη βιολογική(κι όχι μόνο επιβίωσή του.
Η γειτονική Τήνος απ’ όπου έλκει την καταγωγήο παππούς του, γλύπτης στο επάγγελμα, ήταν από κει τον κράτησε τρεις σχολικές περιόδους κοντά της για την ολοκλήρωση των γυμνασιακών του σπουδών, μια κι η πατρίδα του διέθετε τότε μόνο τις τρεις πρώτες τάξεις του εξαταξίου Γυμνασίου.
Ακολούθησε η στρατιωτική του θητεία, η ολοκλήρωση της, η επάνοδος στ’ όμορφο, κοσμοπολίτικο νησί του. Στα είκοσι έξι του η μοίρα τον ήθελε να ξενιτευτεί, να παντρευτεί, να σπουδάσει στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ν’ ασκήσει το επάγγελμα του πολιτικού μηχανικού στη Λαμία, πατρίδα της συζύγου του, μέχρι τη συνταξιοδότησή του.
Το μεράκι του για τη λογοτεχνία, που από τα μαθητικά του χρόνια διατηρούσε τη μορφή σπίθας, έγινε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 τεράστια φωτιά, ωθώντας τον στη δημιουργία ποιητικών στίχων οι οποίοι αμέσως απέκτησαν για τον ψυχικό του κόσμο ψυχαναλυτικό χαρακτήρα. Η κάθε λέξη που η γραφίδα του άφηνε στο λευκό χαρτί ήταν ένα  φορτίο της ψυχής του που έπαυε να την κουράζει, να την καταπονεί.
Οι ποιητικές του συλλογές: Παραζάλη, Κυκλοφορία, Η αθέατη ώρα αποτελούν το περιεχόμενο του βιβλίου του: Ακροβασία, ενώ οι συλλογές: Αναρρίχηση, Ιστορία, Αναπαλμοί, Απόπειρες ευτυχίας, Εκεχειρία, Νυχτερινή οπτασία, Δόξα και τιμή, Ομοβροντίες πλαισιώνουν το βιβλίο του: Ανθοφορία. Τέλος η συλλογή: Λυρικές πνοές συμπληρώνει το μέχρι τώρα ποιητικό του έργο που μάλλον δεν θάχει συνέχεια.
Έχει διακριθεί σε πανελλήνιους ποιητικούς διαγωνισμούς. Πήρε έπαινο, καθώς και βραβείο Μάρκου Αυγέρη από την Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών της οποίας είναι μέλος. Επίσης είναι μέλος της Εθνικής Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών Κύπρου και της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Λογοτεχνίας.
Τώρα η συγγραφική δραστηριότητα του ποιητή περιορίζεται στο μυθιστόρημα. Πολύ σύντομα η ιστοσελίδα του Κάρολου Μεσσηνέζη http://kmessinezis.0fees.net/ θα φιλοξενεί μόνιμα το μυθιστόρημά του: Σκαμπανεβάσματα. Αργότερα θα εμπλουτιστεί για χάρη των επισκεπτών της με άλλες μυθιστορηματικές δημιουργίες του.   

17. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Κορινθία. Οι γονείς του σχεδόν αμέσως μετά την γέννηση του έγιναν Μάρτυρες του Ιεχωβά, και έτσι τον μεγάλωσαν. Στα  17του μετανάστευσαν στην Αμερική όπου ο Αλέξανδρος έμεινε για 18 χρόνια περίπου. Πάντα είχε πνευματικές ανησυχίες που νόμιζε ότι αν προόδευε στην Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά θα του λύνονταν. Έγινε «διακονικός υπηρέτης» και μετά «πρεσβύτερος». Όμως μέσα του υπήρχε ένα κενό. Σιγά – σιγά  κατάλαβε ότι δεν είχαν καμιά σχέση με το άγιο πνεύμα. Απογοητεύτηκε και έφυγε. Μετά από περιπλάνηση σε θρησκείες και δόγματα στην Αμερική στα 36του γύρισε στην Ελλάδα όπου γνώρισε πλέον την Ορθοδοξία. Το ταξίδι της αναζήτησης έφτασε στο τέλος. Βρήκε αυτό που έψαχνε. Του αρέσει η έρευνα και η μελέτη. Τώρα προσπαθεί να βοηθήσει όσους μπορεί να γνωρίσουν την Ορθοδοξία σε βάθος και να μην πέσουν στην παγίδα των αιρέσεων.

Για επικοινωνία με τον Αλέξανδρο στο alexandrosexpress@gmail.com

18.  ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΜΠΑΡΝΑΣΑΣ:
Γεννήθηκε στην Αθήνα, στην οποία έλαβαν χώρα και οι σπουδές του αλλά και οι επαγγελματικές του δραστηριότητες, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Στη συνέχεια δραστηριοποιήθηκε επαγγελματικά στο εξωτερικό – όπου  μετακόμισε – και συγκεκριμένα στην Ολλανδία, στην οποία διαμένει μέχρι σήμερα. 


19.  ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΜΠΟΖΙΝΗΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ:
Γεννήθηκε στην Πάτρα. Σπούδασε Φυσική, Ραδιοηλεκτρολογία και Θεολογία. Έλαβε το master στη Θεολογία από το πανεπιστήμιο του Στρασβούργου τού οποίου είναι υποψήφιος διδάκτορας. Επί σειρά ετών υπηρέτησε ως τεχνικός υπεύθυνος και υποδιευθυντής του Ραδιοφωνικού  και Τηλεοπτικού Σταθμού (ΛΥΧΝΟΣ) της Ι.Μ.Πατρών. Υπηρέτησε ως  Αρχιδιάκονος του πρώην Πατρών κυρού Νικοδήμου ενώ τώρα υπηρετεί ως εφημέριος στον Ιερό Ναό Αγ.Ιωάννου του Θεολόγου Freiburg Γερμανίας. Ομιλεί την Αγγλική και την Γαλλική.

20. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Κατάγεται από τη Μακεδονία. Παρά το γεγονός ότι είναι ένας εργαζόμενος με οικογένεια, προσπαθεί να αφιερώνει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί στην γνωριμία σε βάθος με την Ορθόδοξη Πίστη, και σε κάθε είδους μελέτη που αφορά την δογματική, την θεολογία, και την ιστορία της Εκκλησίας και των αιρέσεων, από την αρχή της έως και σήμερα, καθώς η Γραφή ορίζει, να είμαστε "έτοιμοι αεί πρός απολογίαν παντί τώ αιτούντι υμάς λόγον περί τής εν υμίν ελπίδος" (Α΄ Πετρ. 3,15).

21. ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ:
Γεννήθηκε στο Brighton της Αγγλίας στις 11 Σεπτεμβρίου του 1976. Όντας ακόμη μωρό ήρθε με τους γονείς του στην Ελλάδα. Τελείωσε το Ελληνικό σχολείο. Έχει άδεια διδασκαλίας Αγγλικών και Δίπλωμα Μεταφραστή. Εργάστηκε σε δύο εταιρίες ως κατασκευαστής και μεταφραστής ιστοσελίδας.
Πήρε μέρος σε Σεμινάρια Προτεσταντικού Πανεπιστημίου πάνω στον Ευαγγελισμό και στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη ενώ το 1998 πήγε στο Woodbrooke Quaker Study Center, στο Birmingham της Αγγλίας όπου παρακολούθησε μαθήματα στην Ιστορία και Θεολογία της Θρησκευτικής Κοινωνίας των Φίλων (Κουάκεροι)."

22.  ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΕΞΙΔΑΣ:
Γεννήθηκε στα Τρίκαλα το 1972. Πραγματοποίησε σπουδές φιλοσοφίας και θεολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, είναι κάτοχος ενός μεταπτυχιακού τίτλου στην Ιστορία της Φιλοσοφίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, απ’ όπου και έλαβε δύο διδακτορικούς τίτλους. Ένα διδακτορικό στη Βυζαντινή Φιλοσοφία (Η έννοια του προσώπου στη σκέψη του Ιωάννη Δαμασκηνού/Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης) και ένα δεύτερο διδακτορικό στη Φιλοσοφική Ανθρωπολογία (Η ανθρωπολογία του κακού. Το πρόβλημα της θεοδικίας και οι ανθρωπολογικές του προϋποθέσεις στη σκέψη του Γρηγορίου Νύσσης/Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης, τομέας Φιλοσοφίας). Στα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα ανήκουν η βυζαντινή φιλοσοφία, η φιλοσοφική και χριστιανική ανθρωπολογία, η φιλοσοφική ερμηνευτική και η φαινομενολογία.
Μελέτες του στην ελληνική γλώσσα είναι οι εξής: «Πρόσωπο και φύση: Προβληματισμοί γύρω από την έννοια του προσώπου στη σκέψη του Ιωάννη Δαμασκηνού», εκδόσεις Νησίδες, Θεσσαλονίκη 2001, «Γρηγόριος Νύσσης: Λόγοι για το θάνατο και το πένθος. Παραμυθητικοί», εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη 2002, «Λόγοι χριστιανών κατά εθνικών», εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη 2004, «Νεμέσιος Εμέσης. Περί φύσεως ανθρώπου», εκδόσεις Ζήτρος, Θεσσαλονίκη 2006, «Πατριάρχου Φωτίου, Ο Ηγεμών» (μαζί με τους Μάριο Πλωρίτη και Χρήστο Γιανναρά), εκδόσεις Αρμός, 2007, «Νικήτας Στηθάτος, Περί ψυχής» εκδόσεις Ζήτρος, 2006, «Ο άνθρωπος ενώπιον του θανάτου. Δοκίμιο για την ανθρώπινη περατότητα με αφορμή τις Ακολουθίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας», εκδόσεις Αρμός 2006, «Η μετασκευή του ανθρώπου. Εισαγωγή στην ανθρωπολογική σκέψη του Νικόλαου Καβάσιλα», εκδόσεις Πρότυπες Θεσσαλικές εκδόσεις, 2007.
Έχει μεταφράσει κείμενα Ελλήνων Πατέρων της Εκκλησίας καθώς και ξένων συγγραφέων. Επίσης, έχει επιμεληθεί την έκδοση κειμένων στην ελληνική γλώσσα (Η θεολογία του Ιωάννη Ζηζιούλα. Πρόσωπο, Εκκλησία και Ελευθερία, μαζί με τον Douglas Knight). Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε πολλά επιστημονικά περιοδικά, όπως: Intellectum, Επί-κοινωνία, Γρηγόριος ο Παλαμάς, Επιστημονική Επετηρίδα της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης, Εκκλησιαστικός Κήρυκας κ.ά., ενώ συμμετείχε στο συνέδριο, Διεπιστημονική Προσέγγιση του Προσώπου μαζί με τους Χρήστο Γιανναρά, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα, Κώστα Ζουράρι κ.ά.
Έχει εργαστεί ως υπεύθυνος της σειράς «Κείμενα εκ της καθ’ ημάς σοφίας» στις Πρότυπες Θεσσαλικές Εκδόσεις, ενώ συμμετείχε στη συντακτική ομάδα του περιοδικού Intellectum. Πρόσφατα δημιούργησε τις εκδόσεις «λογείον». Ζει και εργάζεται στα Τρίκαλα.

23. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΟΘΗΤΟΣ:
Διαμένει στην Κυψέλη στην Αθήνα και οι γονείς του κατάγονται από τη Νάξο.  Είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής σε ΙΕΚ.  Ειδικεύεται στον προγραμματισμό και στην τεχνητή νοημοσύνη, για την οποία έχει γράψει σχετικό άρθρο στον «Αντιαιρετικό».

24. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΡΗΓΙΝΙΩΤΗΣ
Θεολόγος και συγγραφέας από το Ρέθυμνο.

25. ΙΑΚΩΒΟΣ – ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗΣ
Σπούδασε στη Θεολογική Σχολή Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης σε επίπεδο μεταπτυχιακό, από όπου ευελπιστεί να πάρει και το διδακτορικό του. Αντικείμενο της διατριβής του είναι η θέση της Θείας Κοινωνίας στην Εκκλησία και στις αιρέσεις. Συμμετέχει εθελοντικά σε ομάδα που έχει συστήσει η Καθολική Εκκλησία στο Παρίσι για την υποδοχή πρώην μελών θρησκευτικών σεκτών. Έτσι, έχει έρθει σε επαφή με ένα σημαντικό αριθμό πρώην Μαρτύρων του Ιεχωβά και κρυπτοχριστιανών. Προσεύχεται για την Ένωση των Εκκλησιών. Είναι πιστός της Καθολικής Εκκλησίας.


26. ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΚΟΝΤΖΟΣ
Κατάγεται από την Αιτωλοακαρνανία. Είναι 57 ετών. Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών. Έτος αποφοίτησης 1986. Έγγαμος και πατέρας τριών κοριτσιών. Υπηρέτησε στο Υπουργείο Παιδείας στη διοίκηση της Εκπαίδευσης ως πριν λίγες ημέρες που υπέβαλλε αίτηση συνταξιοδότησης με 37 έτη ασφάλισης. Υπηρέτησε παράλληλα με τη δημόσια υπηρεσία του για 13 χρόνια στην Εκπαίδευση ως θεολόγος καθηγητής. Γράφει ανελλιπώς εδώ και 25 χρόνια πραγματείες θεολογικού, κοινωνικού, ιστορικού κλπ περιεχομένου. Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 1000 εργασίες. Οι περισσότερες είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο (μηχανή αναζήτησης: ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΚΟΝΤΖΟΣ). Τελευταία γράφει κυρίως κατά των αιρέσεων. Από το έτος 1987 είναι συνεργάτης της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Έχει συγγράψει το εορτολογικό αφιέρωμα στην ιστοσελίδα της. Από το 2001 είναι άμεσος συνεργάτης του γραφείου αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου. Είναι μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων και μέλος της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Μελέτης Αρχαιολατρίας – Νεοειδωλολατρίας. Είναι υπεύθυνος του γραφείου αιρέσεων της Ι. Μητροπόλεως Καισαριανής και του αντιαιρετικού σεμιναρίου. Συνεργάζεται με πολλές οργανώσεις, επίσημα έντυπα, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες. Συμμετέχει ως εισηγητής στις κατ’ έτος Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας. Έχει κληθεί από πάμπολλες ενώσεις και σωματεία ως εισηγητής. Συμμετέχει σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές. Κατά τις μεγάλες εορτές ομιλεί στο ραδιοφωνικό σταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας.    

27. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΙΜΠΙΡΙΔΗΣ:
Είναι 44 ετών και από το 1990 ασχολείται με την μελέτη  της Αγίας Γραφής, την ερμηνεία αυτής και την αντιμετώπιση τών (Ψευδο) Μαρτύρων τού Ιεχωβά, Πεντηκοστιανών, Ευαγγελικών και εν γένει τού Προτεσταντισμού. Η μελέτη λοιπόν αυτού τού πνευματικού χρυσορυχείου που λέγεται Αγία Γραφή τον ώθησε και εις την συγγραφή ενός βιβλίου με  τίτλο: «Περί Αγγέλων και Γιγάντων Συμβολή εις την ερμηνεία τής μυστηριώδους ενότητος ΓΕΝ. ΣΤ:1-14» με το οποίο, με την χάρη τού Θεού, προσέγγισε, εμβάθυνε  κι ερμήνευσε με έναν εντελώς διαφορετικό και πρωτότυπο τρόπο την όντως μυστηριώδη ενότητα τών τεσσάρων πρώτων χωρίων τού έκτου κεφαλαίου τής Γενέσεως, η οποία δυστυχώς έχει κυριολεκτικά κατακρεουργηθεί από Έλληνες και ξένους ερμηνευτές. Όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το συγκεκριμένο πόνημα μπορούν να το διαβάσουν ή να το κατεβάσουν από εδώ
Άλλες αντιαιρετικές μελέτες του που έχουν δημοσιευθεί είναι οι εξής:

"Η προσκύνηση τού αγγέλου από τον Απόστολο Ιωάννη
"Απαγορεύει ο Μέγας Αθανάσιος την τιμητική προσκύνηση κτισμάτων";
"Ποια είναι η ορθή έννοια τού πορευθέντες μαθητεύσατε...βαπτίζοντες...διδάσκοντες;"
"Η Τριαδικότης τού Θεού κατά τα μυστηριώδη ΙΗ και ΙΘ κεφάλαια τής Γενέσεως"
Υπό συγγραφήν: "Το δόγμα τής Σκοπιάς εις το φώς τής Αγίας Γραφής"
Το βιβλίο θα αποτελείται από 3 μέρη, θα είναι δηλαδή 3 βιβλία σε ένα: Α΄ Μέρος: «Σχέσεις Ρώσσελ - Μασονίας με βάση γνωστές και άγνωστες πηγές», Β΄ Μέρος: «Ανατροπή και αναίρεση βασικών δογμάτων τών Μαρτύρων τού Ιεχωβά», και Γ΄ Μέρος: «Εσκεμμένες προσθήκες και αλλοιώσεις τής Σκοπιάς επί τού ιερού κειμένου τής Γραφής».
Για οποιανδήποτε επικοινωνία: geotsii_gr@yahoo.com

28. ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ: