Σελίδες

28 Σεπ 2009

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΥΠΗΡΞΕ Ή ΟΧΙ;

"Ιησούς Χριστός", ψηφιδωτό. Βρίσκεται στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα Αιγάλεω. Έργο του Λαμιώτικου ζεύγους καλλιτεχνών, αγιογράφων, ψηφιδοτοποιών και συντηρητών Θεόδωρου και Ένζας Μώρη

«Και ο Συμεών τους ευλόγησε και είπε στη Μαριάμ την μητέρα του, Αυτός θα είναι σημείο αντιλεγόμενο». Κατά Λουκά Ευαγγέλιο κεφάλαιο 2, στίχος 34.
Η προφητεία του δίκαιου Συμεών επαληθεύτηκε μέχρι κεραίας, καθώς το πρόσωπο του Ιησού αμφισβητήθηκε όσο κανένα άλλο στην ανθρώπινη Ιστορία, και η αμφισβήτηση αυτή φτάνει μέχρι τις μέρες μας.
Άλλοι αμφισβήτησαν την θεϊκότητά του και όχι ολίγοι την ύπαρξή του ως ιστορικού προσώπου.
Έτσι ο Γάλλος Ντυμπουά θεώρησε πως ο Χριστός ήταν ο ήλιος και οι 12 μαθητές του τα 12 ζώδια. Ο Ντέιβιντ Στράους αρνήθηκε την ιστορικότητά του. Και ο πατέρας της ψυχανάλυσης Φρόϋντ, υποστήριζε πως ο Ιησούς εκφράζει την προσπάθεια του ανθρώπου να απελευθερωθεί από το σύνδρομο του «σαδιστή πατέρα», δηλαδή του αυστηρού Θεού της Παλαιάς Διαθήκης.
Όλα καλά και άγια αυτά που υποστηρίζουν οι προαναφερθέντες και δεν έχουμε κανένα λόγο να διαφωνήσουμε μαζί τους. Όμως, εκείνες που θα διαφωνήσουν μαζί τους είναι οι ιστορικές μαρτυρίες για την ύπαρξη του Χριστού. Ας τις δούμε λοιπόν.

15 Σεπ 2009

Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΤΟΥ «ΠΑΡΑΒΑΤΗ» ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ



ία από τις πιο θυελλώδεις μορφές της Παγκόσμιας Ιστορίας, ένα ακόμα «σημείο αντιλεγόμενο» υπήρξε και ο Ιουλιανός ο «Παραβάτης». Ο Ιουλιανός (332 – 363 μ.Χ.) ήταν ο Βυζαντινός αυτοκράτορας ο οποίος θέλησε να επαναφέρει την Εθνική Θρησκεία (ειδωλολατρία) και γι’ αυτό το λόγο ονομάστηκε από τους Χριστιανούς «Παραβάτης» ή «Αποστάτης».
Για την πράξη του αυτή έχει μυθοποιηθεί από τους απανταχού Εθνικούς (ειδωλολάτρες) και μαζί με την Αλεξανδρινή φιλόσοφο Υπατία, έχουν τρόπο τινά «αγιοποιηθεί».
Επειδή πάμπολλα έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί για τον Ιουλιανό, άλλα θετικά και άλλα αρνητικά, εξαρτάται βέβαια από τη κοσμοθεωρία και τη στάση ζωής του καθενός, το παρόν άρθρο θα τολμήσει να πρωτοτυπήσει στο εξής.
Αν και ο γράφων είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, στη διαπραγμάτευση του για τον Ιουλιανό δεν θα επικαλεστεί ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ.Οι πηγές μας όλες θα είναι από το Εθνικό (ειδωλολατρικό) «στρατόπεδο». Έτσι αυτές περιλαμβάνουν το ίδιο το συγγραφικό έργο του Ιουλιανού, τον Εθνικό (ειδωλολάτρη) συγγραφέα και βιογράφο του Ιουλιανού, Αμμιανό Μαρκελίνο, ένα «τέρας» αντικειμενικότητας και εκδόσεις που κάθε άλλο παρά φιλοχριστιανικές μπορούν να χαρακτηριστούν....

3 Σεπ 2009

Μάρτυρες του Ιεχωβά: Μετά τον Αρμαγεδδώνα, τί;


Έτσι φαντάζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά τον Αρμαγεδδώνα


ν κάποιος που είναι άσχετος με τη διδασκαλία της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά», τύχει και ανοίξει κάποιο έντυπό της, θα μείνει έκπληκτος με τον τρόπο που αντιμετωπίζει η Οργάνωση, τα πνευματικά πράγματα.

Γιατί θα διαπιστώσει πως τα αντιμετωπίζει με πολύ υλιστικό και παχυλό τρόπο. Εξαίρεση βέβαια δεν αποτελεί ούτε ο ίδιος ο Θεός. Έτσι τις ανθρωπομορφικές εκφράσεις της Αγίας Γραφής – εκφράσεις δηλαδή που τον παρουσιάζουν σαν άνθρωπο - τις εκλαμβάνει η «Σκοπιά» κυριολεκτικά με αποτέλεσμα να οδηγείται σε απίθανα συμπεράσματα που πολλές φορές αγγίζουν τα όρια του κωμικού....