tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post8234523174290166676..comments2023-10-08T12:08:58.010+03:00Comments on ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Για την αιώνια κόλαση (και όχι αφανισμό) εκείνων που δε θα σωθούνΧΡΗΣΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comBlogger75125tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-14985513479018291512014-11-17T15:37:41.756+02:002014-11-17T15:37:41.756+02:00Οσο για τον filo που πιστεύει πως η κόλαση δεν είν...Οσο για τον filo που πιστεύει πως η κόλαση δεν είναι αιώνια του λέω πρώτον πως και εγώ ο ίδιος δεν ήθελα να υπάρχει κόλαση ο καθένας για την δική του ψυχή φοβάται.Η εξηγηση είναι απλή:Γεροντας Παισιος:Ο θεός είναι αθάνατος και ο άνθρωπος κατά χάριν αθάνατος.Επομενως θα είναι αθάνατος και στην κόλαση.Δευτερον ο άνθρωπος που ομοιωνεται με τον διαβολο(αμετανόητος και πεπωρωμενος και ηθικά αμετακίνητος)που αλλου θα περάσει την αιωνιότητα;Ασφαλώς μαζί του!στελιοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-4552381962675141842014-11-17T14:46:14.636+02:002014-11-17T14:46:14.636+02:00Στο δαιμονισμένο των Γεργεσηνων οι δαίμονες παρακα...Στο δαιμονισμένο των Γεργεσηνων οι δαίμονες παρακαλανε τον Χριστο να μη τους στείλει στα ταρταρα της αβύσσου στα βασανιστήρια της κολάσεως.Του ζητάνε να μην τους ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ!Οι ίδιοι τον αντιλαμβάνονται ως φωτιά και τρέμουν αιώνια,οχι ότι τους βασανίζει ο θεός μέσα σε μια κόλαση αδυσώπητος και βλοσυρός,έτσι δεν είναι;ΣτελιοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-46502147803438284222012-11-16T05:25:00.590+02:002012-11-16T05:25:00.590+02:00Σου έχει απαντήσει αναλυτικά ο [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ]στις 27...Σου έχει απαντήσει αναλυτικά ο [ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ]στις 27 Οκτωβρίου 2012 4:51 μ.μ.,στο άρθρο εδώ.<br /><br />Θα πρέπει κι εσύ να αποφασίσεις από τώρα τι θέλεις να γίνει για τον εαυτό σου.<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-84013462613480982832012-11-16T00:44:25.754+02:002012-11-16T00:44:25.754+02:00Μανδραγόρα, θα πρέπει επιτέλους να αποφασίσεις τι ...Μανδραγόρα, θα πρέπει επιτέλους να αποφασίσεις τι πιστεύεις. <br /><br />Μετά θάνατον, δεν θα μπορούν να σωθούν οι άνθρωποι επειδή ενώ θα τους επιτρέπεται να μετανοήσουν, αυτοί δεν θα θέλουν <b>ή</b> όπως λέει η Ορθοδοξία, μετά θάνατον δεν υπάρχει τροπή, δηλαδή οι ψυχές αποκτούν το άτρεπτο (ποιος το προσδίδει άραγε;) και δεν θα μπορούν να μετανοήσουν;<br />Δεν θα θέλουν αυτοί ή θα έχουν στερηθεί τη θέληση; <br /><br />Μεγαλύτερη ανοησία και θρασύτερη αυθαιρεσία από τη θέση της Ορθοδοξίας, η οποία συνοψίζεται στο ακόλουθο, δεν υπάρχει:<br /><br />«Εις την παρούσαν ζωήν η διαγωγή του ανθρώπου εγχαράσσει εις την ψυχήν αυτού μόνιμον χαρακτήρα, ο οποίος έχει σχέσιν με τας πράξεις και τας αποφάσεις της ψυχής και ο οποίος πλέον δεν μπορεί να μεταβληθή εις την νέαν πέραν του τάφου ζωήν εις την οποίαν εισέρχεται η ψυχή.»<br /><br />Πόσo πρέπει να μισείς τους ανθρώπους, ώστε να πιστεύεις πως ο Θεός επιφυλάσσει τέτοια μοίρα για τις ψυχές; <br /><br /><br /><b>Filos</b>. <br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-80589859630229591282012-11-15T11:21:03.440+02:002012-11-15T11:21:03.440+02:00Filos«Ή δεν θα μπορεί χωρίς να καταλύσει την ελευθ...Filos«Ή δεν θα μπορεί χωρίς να καταλύσει την ελευθερία τους;» <br /><br />Ακριβώς! Δεν θα μπορεί να τους σώσει όχι λόγω των δυνατοτήτων του αλλά λόγω του ότι οι ίδιοι ΔΕΝ θέλουν να σωθούν.<br /><br />Filos«Τι μπορεί να περιμένει κανείς από ανθρώπους που πιστεύουν πως είναι δυνατόν αυτοί να νιώθουν μακαριότητα, ευτυχία και να ευφραίνονται εν παραδείσω παρόλο που κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο ή ακόμα και το παιδί τους οδυνάται εν τη φλογί της κολάσεως;»<br /><br />Τι μπορεί να περιμένει κανείς από ανθρώπους σαν κι εσένα που είναι εις θέσιν να γύψουν και κατουρημένες ποδιές, να προσκυνήσουν αυτούς που πρώτα έβριζαν αρκεί να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους; Αλήθεια , θέλει κανένας ανθρώπος να έχει εσένα δίπλα του; <br /><br /><i><b>Madragoras</b></i><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-80519971329712813752012-11-15T00:08:20.103+02:002012-11-15T00:08:20.103+02:00@ Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις @
Φυσικά και δεν υπ...@ Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις @<br /><br />Φυσικά και δεν υπάρχει. Είναι δυνατόν να συγχωρεί ο Θεός που είναι αγάπη; Συγχωρεί μόνον ενταύθα. «Οι μη σωφρονιζόμενοι ενταύθα, τη αιωνία κολάσει παραπέμπονται». Η σύντομη βιολογική ζωή κρίνει και καθορίζει τη θέση σου στην αιωνιότητα. Επιτέλους αντιληφθείτε τι εστί αιωνιότητα.<br /><br />Είναι τόσο φιλεύσπλαχνος ο Θεός, που παρότι μικρός εστίν ο της ζωής χρόνος, τον ασεβώς ζήσαντα <b>αιωνία</b> κόλασις περιμένει.».<br />Είναι τόσο δίκαιος που διά πρόσκαιρον αμαρτίας απόλαυσιν, τη <b>αιωνία</b> κολάσει παραπέμπει τα παιδιά του. <br /><br />Οι δε πιστοί του, ακολουθούν τόσο σθεναρά την εντολή «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» που ακόμη και οι άγιοι εξ αυτών διψάνε για εκδίκηση «έως πότε, ω Δέσποτα άγιε και αληθινέ, δεν κρίνεις και εκδικείς το αίμα ημών από των κατοικούντων επί της γης;».<br /><br />Τι μπορεί να περιμένει κανείς από ανθρώπους που πιστεύουν πως είναι δυνατόν αυτοί να νιώθουν μακαριότητα, ευτυχία και να ευφραίνονται εν παραδείσω παρόλο που κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο ή ακόμα και το παιδί τους οδυνάται εν τη φλογί της κολάσεως;<br /><br /><br /><br />@ Συμφωνώ ότι ο Θεός θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους χωρίς να καταλύσει την ελευθερία τους όσο αυτοί είναι εν ζωή. @<br /><br />Και μετά θάνατον; <br />Δεν θα θέλει να τους σώσει όλους;<br />Ή δεν θα μπορεί χωρίς να καταλύσει την ελευθερία τους; <br /><br /><br /><b>Filos</b>. <br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-25552074629859712992012-11-14T11:40:58.726+02:002012-11-14T11:40:58.726+02:00daxei o filos einai alla dallon, afou einai antixr...daxei o filos einai alla dallon, afou einai antixristos kai paei vour gia tin kolasi, an den metanoisei. alla exo berdeutei ligo kai me auta pou grafoun oi alloi, epeidi arnounte tin timoria tou theou, an exo katalavei kala.<br /><br />sygnomi, den thelo na parastiso oti taxa ksero kalitera. aplos eida sto antiairetiko egolpio tis oraies metafrasis tou xrisostomou. sas dino to keimeno gia na krinete monoi sas.<br /><br />http://www.egolpion.com/kolasi_xrysostomos.el.aspx<br /><br />Στην μελλοντική ζωή και οι αμαρτωλοί θα γίνουν άφθαρτοι, όχι για τιμή, αλλά για να τιμωρούνται συνεχώς. Αυτό το πράγμα πόσο είναι φοβερό, δεν μπορεί να το παρουσίαση ο λόγος, αλλά από μερικά παραδείγματα είναι δυνατόν να πάρουμε κάποια μικρή ιδέα.<br /><br />Εάν καμμία φορά μπήκες μέσα σε λουτρό που έτυχε να καίη περισσότερο από ό,τι έπρεπε, σκέψου τι θα είναι η φωτιά της κολάσεως. Και εάν κάποτε αρρώστησες και είχες πολύ υψηλό πυρετό, φαντάσου τι θα είναι η φλόγα εκείνη της κολάσεως. Εάν το καυτό λουτρό και ο υψηλός πυρετός μας ταλαίπωρη και μας αναστατώνη, πως θα αντιμετωπίσουμε τον ποταμό της φωτιάς, όταν πέσουμε μέσα του; Τον ποταμό που κυλάει εμπρός στο φοβερό δικαστήριο.<br /><br />Άκου πως ομιλούν οι προφήτες για την ημέρα εκείνη: Η ημέρα τού Κυρίου είναι αδυσώπητη, γεμάτη από θυμό και οργή (Ήσα. ιγ',9). Κανείς τότε δεν μπορεί να μας συμπαρασταθή, κανείς δεν μπορεί να μας γλυτώση. Πουθενά δεν θα βλέπης τότε το πρόσωπο τού Χριστού το ήμερο και γαλήνιο. Αλλά όπως αυτοί που τιμωρούνται να δουλεύουν στα μεταλλεία, παραδίνονται σε σκληρούς ανθρώπους και κανέναν δεν βλέπουν από τους ιδικούς των, παρά μόνο τους αυστηρούς επιστάτες, έτσι θα συμβαίνη και τότε· η καλύτερα, θα συμβαίνη κάτι πολύ πιο άσχημο και πιο φοβερό. Διότι εδώ μπορείς να πας στον βασιλέα και να τον παρακάλεσης, και έτσι να απαλλάξης τον κατάδικο από την ποινή. Εκεί όμως όχι.<br /><br />Εκεί δεν υπάρχει συγχώρησις, αλλά κάθε κατάδικος ψήνεται και έχει τόσο πόνο που δεν είναι δυνατόν να τον έκφραση. Εάν εδώ δεν μπορή κανείς λόγος να παραστήση τους δριμείς πόνους, πολύ περισσότερο εκεί. Διότι εδώ σε λίγες στιγμές γίνεται ό,τι έχει να γίνη, ενώ εκεί καίεται το σώμα, χωρίς να φθείρεται και να λυώνη.<br /><br />Αλλ' όταν θα οδηγηθούμε δεμένοι στα βασανιστήρια της κολάσεως, ποια θα είναι η θέσις μας; Τι θα κάνουμε τότε; Διότι τα δεσμά εκείνα δεν είναι φτιαγμένα από σίδερο, αλλά από φωτιά. Από φωτιά άσβεστη. Κι' εκείνοι που θα μας επιτηρούν δεν θα είναι άνθρωποι όμοιοι μ' εμάς, που ίσως καμμιά φορά μαλακώνουν, αλλά σκληροί και φοβεροί άγγελοι, τους οποίους ούτε να κοιτάξη μπορεί κανείς. Άγγελοι γεμάτοι οργή για όσα εξυβρίσαμε τον Δεσπότη.<br /><br />Δεν υπάρχει δυνατότης, όπως συμβαίνει εδώ, να έρθουν επισκέπτες και να φέρουν χρήματα ή τροφές ή να ειπούν λόγια παρηγοριάς. Όλα εκεί είναι χωρίς επιείκεια. Ακόμη και αν ο Νώε ή ο Ιώβ ή ο Δανιήλ έχουν ιδικούς τους κολασμένους, δεν τολμούν να τους συμπαρασταθούν και να τους δώσουν χέρι βοηθείας. Διότι τότε θα παύση να υπάρχη η συμπάθεια της φύσεως και της συγγενείας.<br /><br />signomi kiolas pio prin pou den evala onoma.<br /><br />mixalisAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-2894124847395534512012-11-13T10:22:30.197+02:002012-11-13T10:22:30.197+02:00Συμφωνώ ότι ο Θεός θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλο...Συμφωνώ ότι ο Θεός θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους χωρίς να καταλύσει την ελευθερία τους όσο αυτοί είναι εν ζωή. <br /><br />Η ποινή για τα βρισίδια θα καθοριστεί μόνο από τον Θεό.Δεν θα σε κρίνω εγώ. <br /><br />Οι ετοιμοθάνατοι είναι εν ζωή, άσχετα αν είναι στις τελευταίες ώρες τους. Δείξε κι εσύ συνειδητά τη μετάνοιά σου την τελευταία ώρα σου και είσελθε εις την χαρά του Κυρίου. Μπορείς;<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i><br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-86888665027821438742012-11-12T23:59:09.543+02:002012-11-12T23:59:09.543+02:00@ Εσύ θέλεις να περάσεις όλη σου τη ζωή βρίζοντάς ...@ Εσύ θέλεις να περάσεις όλη σου τη ζωή βρίζοντάς τον Θεό και όταν πεθάνεις να πας να του πεις ότι μετάνιωσα μόνο και μόνο να μην αναλάβεις τις ευθύνες σου.<br /><br />Με συμφεροντολογικά αίτια ειλικρινής μετάνοια δεν υπάρχει. @<br /><br />Με το δικό σου σκεπτικό, θα έπρεπε να αποκλειστούν από την μετάνοια και οι ετοιμοθάνατοι. Φαντάζομαι τον ιερέα που καλείται από τον ετοιμοθάνατο να τον εξομολογήσει: Ρε μεγάλε, λίγο πριν συναντήσεις τον Δημιουργό σου το θυμήθηκες; Στο παραπέντε;<br /><br />Στο παραπέντε μπορείς. Στο “και ένα” ...κάηκες!<br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-54068953898355245822012-11-12T23:42:18.203+02:002012-11-12T23:42:18.203+02:00Filos: «ο Κύριος θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους...Filos: «ο Κύριος θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους. Ο Θεός με το πλήθος της αγάπης Του θα υπερβεί την αντίσταση του κτίσματος, χωρίς να καταλύσει την ελευθερία του». <b>Ενώ εσύ και οι όμοιοί σου θα λυσσάτε από την κακία σας, ζητώντας υστερικά τον κολασμό των ασεβών</b>. <br /><br />Madragoras: Τα βρισίδια προς το Θεό και προς τους ανθρώπους θα τα πληρώσεις/πληρώνεις ένα ένα με το αζημίωτο και το φταίξιμο θα είναι όλο δικό σου.<br /><br /><br />υγ. Ποια είναι η ποινή για ...βρισίδια; <br />Κόλασις ατελεύτητος; Κόλασις αφόρητος; <br />Δηλαδή για βρισίδια, θα πληρώνω στην αιωνιότητα;<br />Αυτή είναι η άποψή σου περί δικαιοσύνης; <br />Έτσι αντιλαμβάνεται η Ορθοδοξία την δικαιοσύνη; <br />(Το πώς αντιλαμβάνεται την αγάπη, το είδαμε και φρίξαμε!).<br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-56400541530157667902012-11-11T03:56:29.449+02:002012-11-11T03:56:29.449+02:00Όσο κι αν παρακαλάς ασχετοσύνη θα βρεις μόνο σε σέ...Όσο κι αν παρακαλάς ασχετοσύνη θα βρεις μόνο σε σένα.<br /><br />Επίσης, το να βαφτίζεις όλους τους άλλους σαδιστές είναι δική σου άποψη που προσκρούει στην λογική : Με συμφεροντολογικά αίτια ειλικρινής μετάνοια δεν υπάρχει.<br /><br />Και σταμάτα να χρησιμοποιείς χωρία δίδοντάς τα τη δική σου ερμηνεία.<br />Τα βρισίδια προς το Θεό και προς τους ανθρώπους θα τα πληρώσεις/πληρώνεις ένα ένα με το αζημίωτο και το φταίξιμο θα είναι όλο δικό σου.<br /><br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-42138322391730735982012-11-11T00:28:07.789+02:002012-11-11T00:28:07.789+02:00Πρώτον, μην μπερδεύεις τους “άγγελους κολαστές” με...Πρώτον, μην μπερδεύεις τους “άγγελους κολαστές” με τους δαίμονες. Απλώς διαφημίζεις την ασχετοσύνη σου. <br /><br />Δεύτερον, το βασικό ζήτημα δεν είναι το αν η μετάνοια θα είναι ειλικρινής ή όχι (ο άπιστος Θωμάς ειλικρινώς μετανόησε αφού όμως έβαλε το δάκτυλο στον τύπο των ήλων) αλλά η σαδιστική ΣΤΕΡΗΣΗ της δυνατότητας μετανοίας μετά θάνατον που σύμφωνα με τους χαιρέκακους και διψώντες για απόδοση δικαιοσύνης (βλ. εκδίκηση) “χριστιανούς” έχει ορίσει ο Θεός. <br />Όλα ξεκινούν από τον εγωπαθή ναρκισσισμό τους που αλαζονικά τους οδηγεί στον φρικτό παραλογισμό πως η σύντομη βιολογική ζωή καθορίζει οριστικά και αμετάκλητα την αιωνιότητα. Προφανώς δεν συνειδητοποιούν καν τι εστί αιωνιότητα.<br /><br />Τρίτον, ο φρικτός παραλογισμός τους και ο σιχαμερός ατομικισμός τους είναι τέτοιος που είναι ικανοί να νιώθουν απόλυτη ευτυχία στον παράδεισο ακόμη κι αν οι πολύ πλησίον τους βασανίζονται αιώνια. Είναι τόσο διεστραμμένοι που πιστεύουν πως μπορείς να νιώθεις μακαριότητα και ευτυχία στην αγκαλιά του Αβραάμ όταν το παιδί σου ή οι γονείς σου στην άλλη πλευρά της τάφρου θρηνούν και υποφέρουν. Τόσο διεστραμμένοι, που δεν αντιλαμβάνονται πως η ατομική σωτηρία δεν μπορεί να είναι παρά μόνο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ αν έχουν αποκλειστεί από αυτήν αγαπημένα πρόσωπα.<br /><br />Επειδή και εσύ πραφανέστατα ανήκεις σ’αυτήν την κατηγορία, θεωρείς αυτά που λέω ανάξια λόγου. Όσοι όμως δεν θεωρούν τη σωτηρία ατομική κατάκτηση-έπαθλο που κερδίζεται με καταβολή αναγκαίου τιμήματος, έπαθλο που θα πρέπει να το στερηθούν αιωνίως(!!!) όσοι δεν κατέβαλαν εν ζωή το τίμημα αυτό, κατά καιρούς ομολογούν πως «ο Κύριος θα βρεί τρόπο να τους σώσει όλους. Ο Θεός με το πλήθος της αγάπης Του θα υπερβεί την αντίσταση του κτίσματος, χωρίς να καταλύσει την ελευθερία του». Ενώ εσύ και οι όμοιοί σου θα λυσσάτε από την κακία σας, ζητώντας υστερικά τον κολασμό των ασεβών. <br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-74672412121795602862012-11-10T18:49:48.249+02:002012-11-10T18:49:48.249+02:00Η λογική σου αυτή δεν γίνεται αποδεκτή από κανέναν...Η λογική σου αυτή δεν γίνεται αποδεκτή από κανέναν νοήμονα άνθρωπο.Τουνατίον φανερώνει σε όλους τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου.<br /><br />Κανένας δεν είναι αυτός που θα πιστέψει πως τον αγαπά ο συνάνθρωπός του τώρα που έπιασε λεφτά ενώ πριν τον είχε ξεχασμένο.<br /><br /><br />Αυτά που λες εσύ δεν είναι άξια λόγου, θά'λεγα καλλίτερα ότι είναι εντελώς ακίνδυνα να σκανδαλίσουν κάποιον, αλλά και ανάξια παντελώς ως επιχειρήματα να προσβάλλουν τον Θεό.<br /><br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-12425960221033644762012-11-10T18:43:02.265+02:002012-11-10T18:43:02.265+02:00Filos.Ακουσίως και μετά βίας: «οι δε άδικοι αριστε...<i><a rel="nofollow">Filos.Ακουσίως και μετά βίας: «οι δε άδικοι αριστερά έλκονται υπό αγγέλων κολαστών ουκέτι εκουσίως πορευόμενοι αλλά μετά βίας ως δέσμιοι ελκόμενοι»<br />[Ιππόλυτος “Κατά Πλάτωνα, περί της του παντός αιτίας”]</a></i><br /><br />Δέσμιοι είναι των αγγέλων κολαστών επειδή στη ζωή τους δεν μετάνιωσαν.<br />Φυσικό είναι να έχουν εξουσία πάνω σου οι δαίμονες μετά θάνατον όταν<br />εσύ ενέδιδες "εκουσίως" κατά τη διάρκεια της ζωής σου στην ακολασία.<br /><br /><i><a rel="nofollow">Filos.«τον αμαρτόντα και άξιον όντα κολάσεως μη κολάζειν, αλλά διδόναι καιρόν και προθεσμίαν απολογίας αυτώ.»[Ι. Χρυσότομος “Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην”, ομιλία α’]</a></i><br /><br />Πολύ σωστά τα λέει. Όσο είναι εν ζωή ο αμαρτάνων έχει όλο τον καιρό να μετανοήσει.<br /><br /><i><a rel="nofollow">Αυτή η πατερική ρήση, καθώς και άλλες πολλές σαν κι αυτή, καταρρίπτουν το μύθο του Θεού-Πατέρα, του Θεού-Αγάπη.</a></i> <br /><br />Το μυαλό σου έχει καταρριφθεί προ πολλού, αν νομίζεις ότι θα τον βρίζεις μια ζωή τον Θεό και στο τέλος θα του πεις ότι μετάνοιωσα ίσα ίσα για να γλυτώσεις τα διαμόνια που θα ζητάνε την ψυχή σου.<br /><br /><i><a rel="nofollow">Ούτε ο πραγματικός πατέρας, ούτε η πραγματική αγάπη, θέτουν ποτέ προθεσμίες. Πόσο ξένος πρέπει να είναι κάποιος, και με την πατρική στοργή και με την αγάπη ώστε να μιλά για προθεσμίες;</a></i><br /><br />Καθόλου ξένος δεν είναι.<br />Η πραγματική αγάπη φαίνεται όταν είναι ανιδιοτελής και έξω από κάθε συμφέρον κι όχι όταν κάτι τύποι σαν και σένα πλησιάζουν Θεό και ανθρώπους από συμφέρον για να μην πάνε με τους δαίμονες που τους αξίζουν.<br /><br /><br /><i><a rel="nofollow">Σύμφωνα με την “Δογματική της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας” του Χρ. Ανδρούτσου, «αι ψυχαί εν τη μέση καταστάσει, εν αντιθέσει προς αρχαίας και νεωτέρας υποθέσεις, είναι άμα μεν ασώματοι, άμα δε έχουσι αυτοσυνειδησίαν και επομένως αισθάνονται, αντιλαμβάνονται και εν γένει ασκούσι πάσας τας ψυχικάς ενεργείας». <br />Πόσο σαδιστής λοιπόν πρέπει να είναι ο Θεός ώστε μετά θάνατο να έχει στερήσει την πιο σημαντική ενέργεια των ψυχών, αυτήν της τροπής, της μετανοίας; Πόσο εκδικητικός και τιμωρός, ώστε να προσδίδει το άτρεπτο μετά θάνατον;</a></i><br /><br />Μετά θάνατον η μετάνοια δεν είναι ειλικρινής διότι ο ποιήσας την κάνει για να αποφύγει την ευθύνη των πράξεών του.<br /> <br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-24158712263632227682012-11-10T16:45:51.284+02:002012-11-10T16:45:51.284+02:00Ακουσίως και μετά βίας:
«οι δε άδικοι αριστερά έλ...Ακουσίως και μετά βίας:<br /><br />«οι δε άδικοι αριστερά έλκονται υπό αγγέλων κολαστών <b>ουκέτι εκουσίως πορευόμενοι αλλά μετά βίας</b> ως δέσμιοι ελκόμενοι»<br />[Ιππόλυτος “Κατά Πλάτωνα, περί της του παντός αιτίας”]<br /><br /><br />«τον αμαρτόντα και άξιον όντα κολάσεως μη κολάζειν, αλλά διδόναι καιρόν και <b>προθεσμίαν απολογίας</b> αυτώ.»<br />[Ι. Χρυσότομος “Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην”, ομιλία α’]<br /><br />Αυτή η πατερική ρήση, καθώς και άλλες πολλές σαν κι αυτή, καταρρίπτουν το μύθο του Θεού-Πατέρα, του Θεού-Αγάπη. Ούτε ο πραγματικός πατέρας, ούτε η πραγματική αγάπη, θέτουν ποτέ προθεσμίες. Πόσο ξένος πρέπει να είναι κάποιος, και με την πατρική στοργή και με την αγάπη ώστε να μιλά για προθεσμίες; <br /> <br /><br />Σύμφωνα με την “Δογματική της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας” του Χρ. Ανδρούτσου, <i>«αι ψυχαί εν τη μέση καταστάσει, εν αντιθέσει προς αρχαίας και νεωτέρας υποθέσεις, είναι άμα μεν ασώματοι, άμα δε έχουσι αυτοσυνειδησίαν και επομένως αισθάνονται, αντιλαμβάνονται και εν γένει <b>ασκούσι πάσας τας ψυχικάς ενεργείας</b>»</i>. <br />Πόσο σαδιστής λοιπόν πρέπει να είναι ο Θεός ώστε μετά θάνατο να έχει στερήσει την πιο σημαντική ενέργεια των ψυχών, αυτήν της τροπής, της μετανοίας; Πόσο εκδικητικός και τιμωρός, ώστε να προσδίδει το άτρεπτο μετά θάνατον; <br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-38845799686039979562012-11-08T18:04:38.160+02:002012-11-08T18:04:38.160+02:00Εσύ θέλεις να περάσεις όλη σου τη ζωή βρίζοντάς το...Εσύ θέλεις να περάσεις όλη σου τη ζωή βρίζοντάς τον Θεό και όταν πεθάνεις να πας να του πεις ότι μετάνιωσα μόνο και μόνο να μην αναλάβεις τις ευθύνες σου.<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-46698983579569095822012-11-08T18:00:49.472+02:002012-11-08T18:00:49.472+02:00Ο άσωτος υιός μετενόησε εν καιρώ και δεν πέρασε όλ...Ο άσωτος υιός μετενόησε εν καιρώ και δεν πέρασε όλη του τη ζωή στην ασωτία.<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-37156540925294509812012-11-08T14:47:19.003+02:002012-11-08T14:47:19.003+02:00Και ο άσωτος υιός, συμφεροντολογικά μετανόησε. Έτρ...Και ο άσωτος υιός, συμφεροντολογικά μετανόησε. Έτρωγε ξυλοκέρατα μαζί με τα γουρούνια ενώ οι δούλοι τού πατέρα του περνούσαν πολύ καλύτερα. Αυτό συλλογίστηκε και επέστρεψε, αναγνωρίζοντας βέβαια το λάθος του. Εκείνος γιατί έγινε δεκτός από τον πατέρα του; Φαίνεται πως ο Θεός σου είναι κατώτερος ενός κοινού θνητού πατέρα. <br />Τι ηλιθιότερον άλλωστε από το να πιστεύεις πως 80 χρόνια βιολογικής ζωής καθορίζουν την αιωνιότητα.<br />Βολικότατον όμως για όσους ηδονίζονται με την ιδέα της τιμωρίας, της ανταπόδοσης, της εκδίκησης όσων δεν συμφωνούσαν μαζί τους.<br /><br /><b>Filos</b>. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-52713715241248133132012-11-07T23:26:10.853+02:002012-11-07T23:26:10.853+02:00Παιδάκι μου δείκτη/Filos δεν καταλαβαίνεις ότι από...Παιδάκι μου δείκτη/Filos δεν καταλαβαίνεις ότι από εδώ εκδηλώνεις τη θέλησή σου να είσαι ή να μην είσαι με τον Θεό;Δεν καταλαβαίνεις ότι ο Θεός θέλει άπαντες να σωθούν;<br /><br />Δηλαδή , θα έχεις δίπλα σου έναν που υμνούσε το Θεό όλη του τη ζωή και έπραττε το θέλημα του ενώ εσύ αντιθέτως τον έβριζες μια ζωή;<br /><br />Δεν έχει καμία αξία τότε να πεις ότι μετανοιώνεις αφού αυτό θα γίνει συμφεροντολογικά. <br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-1497330303540978202012-11-07T23:06:06.120+02:002012-11-07T23:06:06.120+02:00@ τώρα τον βρίζει ο δείκτης/Filos τον Θεό. Στη μέλ...@ τώρα τον βρίζει ο δείκτης/Filos τον Θεό. Στη μέλλουσα κρίση θέλει να είναι μαζί του στον Παράδεισο.Για όλα αυτά τα μπινελίκια που του ρίχνει τώρα θα ζητήσει συγχώρεσει μετά θάνατον. @<br /><br />Τι θες να πεις μανδραγόρα; Ο Θεός ζητά από τους ανθρώπους να συγχωρούν τους εχθρούς τους αλλά ο ίδιος δεν τους συγχωρεί; Είναι ο Θεός(σου) κατώτερος από τους ανθρώπους;<br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-39832943948239277802012-11-07T22:55:59.629+02:002012-11-07T22:55:59.629+02:00Δεν μισώ κανέναν. Αντιθέτως, διαπιστώνω ότι θα πρέ...Δεν μισώ κανέναν. Αντιθέτως, διαπιστώνω ότι θα πρέπει να μισείς βαθύτατα τους συνανθρώπους σου ώστε να πιστεύεις πως ο Θεός έχει φροντίσει πολλοί από αυτούς να βασανίζονται <b>αιώνια</b>, έχοντας στερήσει “φύσει” ή “θέσει” τη δυνατότητα μετανοίας μετά θάνατον. <br /><br />Ακόμη χειρότερα, τι πιο απογοητευτικό, να μας παρουσιάζουν ως Αγάπη και ως Πατέρα μας (δεν είναι τυχαίο, άνθρωποι άγαμοι σχεδόν στο σύνολό τους, που δεν υπήρξαν ποτέ γονείς) έναν ανελέητο και τιμωρό Θεό: <br /><br />«Πάτερ Αβραάμ, ελέησόν με. Άρτι λέγεις, ελέησον, ότε καιρός ελέους ουκ έστιν. Ουκ ήκουσας του λέγοντος, ανίλεως η κρίσις τω μη ποιήσαντι έλεος; <b>Νυν μετανοείς</b>, ότε ουκ έστιν εξομολόγησις.»<br />[“Εις τον Λάζαρον και εις τον πλούσιον” Ομιλία α’] <br /><br />«Ελέησόν με, ανωφελής λοιπόν η ικεσία σου. Παρήλθεν ο καιρός του ελέους. Εκεί λοιπόν ουκ έστιν έλεος.»<br />[ “Περί ελεημοσύνης”]<br /><br />Εκεί λοιπόν ουκ έστι έλεος. Ανώφελες οι ικεσίες. <br />Και αυτό το αποκαλούν ...αγάπη. <br /><br />Αυτά βέβαια τα καταλάβαιναν κάποιοι, γι αυτό και μέχρι τον 4ο αιώνα επικρατούσε μακρά συζήτηση για το αιώνιο ή μη της Κολάσεως, έως ότου τελικά επικράτησε η γνώμη του Χρυσοστόμου περί αιωνίου Κολάσεως. <br /><br />υγ. Χρήσιμες οι παραπομπές του ανώνυμου. <br /><br /><b>Filos</b>.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-19353389291572560052012-11-06T23:18:31.168+02:002012-11-06T23:18:31.168+02:00ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, τώρα τον βρίζει ο δείκτης/Filos τον Θεό...ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, τώρα τον βρίζει ο δείκτης/Filos τον Θεό. Στη μέλλουσα κρίση θέλει να είναι μαζί του στον Παράδεισο.Για όλα αυτά τα μπινελίκια που του ρίχνει τώρα θα ζητήσει συγχώρεσει μετά θάνατον.<br />Στη θέα και μόνον των δαιμόνων, ύμνους θα του ψέλνει του Θεού ο δείκτης/Filos προκειμένου να μην πάει μαζί τους!!!<br /><br />Τι είπες ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ; Ποιός θα φταίει τότε αν δεν μπει στον Παράδεισο ο δείκτης/Filos;<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-26898236065784452972012-11-06T20:12:07.314+02:002012-11-06T20:12:07.314+02:00Ρωτάς:
"Ποιος έχει φροντίσει ώστε να μην αλλά...Ρωτάς:<br />"<i>Ποιος έχει φροντίσει ώστε να μην αλλάζει τίποτα μετά θάνατον;</i>"<br /><br /><b>Ποιος έχει φροντίσει ώστε να σε βλέπουμε να εκδηλώνεις το μίσος σου προς τον Θεό με τις χειρότερες λέξεις και βρισιές;<br /><br />Εσύ ο ίδιος είναι η απάντηση</b><br /><br /><b>[ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ]</b>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-52905584944082705572012-11-06T16:17:25.771+02:002012-11-06T16:17:25.771+02:00Μάλλον έχεις δίκιο. Ξυλοκέρατα θα έτρωγε ακόμα αν ...Μάλλον έχεις δίκιο. Ξυλοκέρατα θα έτρωγε ακόμα αν ήταν στο χέρι μου.<br />Μην ξεχνάς όμως ότι το δικό μου έλεος δεν είναι τόσο όσο του Θεού.<br /><br /><i><b>Madragoras</b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-50424586033932618652012-11-06T15:43:27.501+02:002012-11-06T15:43:27.501+02:00Xehasa na valw kai auto. Nomizw pws einai synexeia...Xehasa na valw kai auto. Nomizw pws einai synexeia tou prwtou.<br /><br />http://users.uoa.gr/~stsitsig/ergo/files/Kolasi1.pdfAnonymousnoreply@blogger.com