tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post9094607370146928905..comments2023-10-08T12:08:58.010+03:00Comments on ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: ΠΑΤΑΝΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ; ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΚΑΙΝΕ!ΧΡΗΣΤΟΣhttp://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comBlogger68125tag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-86134972891124012652012-09-17T09:45:42.917+03:002012-09-17T09:45:42.917+03:00Και βέβαια δεν τις πατάνε τις εικόνες.
Το λέει και...Και βέβαια δεν τις πατάνε τις εικόνες.<br />Το λέει και το άρθρο.<br />Τις πετάνε!!!<br /><br />MadragorasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-6046301414404653772012-09-17T07:51:49.368+03:002012-09-17T07:51:49.368+03:00οι Μ.Τ.Ι. δεν πατούν τις εικόνες, αυτό ε΄ναι σίγου...οι Μ.Τ.Ι. δεν πατούν τις εικόνες, αυτό ε΄ναι σίγουρο...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-28900673765849303572012-05-28T06:59:04.947+03:002012-05-28T06:59:04.947+03:00Αγαπητή Alexia είχα σκοπό να σου απαντήσω, αλλά με...Αγαπητή Alexia είχα σκοπό να σου απαντήσω, αλλά με πρόλαβε ο "Ενδιαφερόμενος". Τα είπε όλα ο άνθρωπος! Οπότε ότι και να πω εγώ είναι πλεονασμός. <br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧΡΗΣΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-27966982770476803132012-05-28T02:21:32.439+03:002012-05-28T02:21:32.439+03:00Καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές, και στέλνουν ψυχές σ...Καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές, και στέλνουν ψυχές στην κόλαση, διαλύουν σπιτικά, χωρίζουν ανδρόγυνα, και παιδιά από τους γονείς.<br /><br /> Είναι αδίστακτοι σε όλες τις εσωτερικές διαδικασίες αντιμετώπισης των μελών. <br /><br />Εάν υπάρχει εξάρτηση σε πνευματικό, οικογενειακό, επαγγελματικό, συγγενικό, φιλικό, και κοινωνικό επίπεδο, το πρόσωπο που θα ασπαστεί διαφορετική πίστη, είναι καταδικασμένο να περάσει τον προσωπικό Γολγοθά της απομόνωσης, του διωγμού, του εξευτελισμού, και της κατασυκοφάντησης από τα μέλη της σέκτας, και πρώην αδελφούς εν Ιεχωβά (όχι εν Χριστώ) του νυν αποκομμένου αποστάτη, που τόλμησε να επιλέξει τον ανηφορικό δρόμο της εν Χριστώ ζωής.<br /><br />Ο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ, φωτεινός φάρος αντίστασης, κόντρα σε όλους τους αιρετικούς λύκους με ένδυμα προβάτου, καθώς σημειώνουμε με έντονα γράμματα πως, ΚΑΝΕΙΣ αιρετικός δεν μπόρεσε ποτέ μέχρι σήμερα, να αντικρούσει τις αλήθειες, και τα ντοκουμέντα του ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ.Ενδιαφερόμενοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-77447289329584837572012-05-27T21:14:06.879+03:002012-05-27T21:14:06.879+03:00Αγαπητέ Χρήστο,
διαβάζοντας το συγκεκριμένο απόσπα...Αγαπητέ Χρήστο,<br />διαβάζοντας το συγκεκριμένο απόσπασμα, μου έκανε εξαρχής εντύπωση η προτροπή για την καταστροφή των ιερών εικόνων αντί π.χ. να τις δωρήσει σε πρώην ομοπίστους του ο νεοεισερχόμενος στην οργάνωση της Σκοπιάς .alexia1004noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-71004626387755942802012-05-27T20:05:13.236+03:002012-05-27T20:05:13.236+03:00Πολύ σωστά αγαπητή alexia. Ιδού και το απόσπασμα α...Πολύ σωστά αγαπητή alexia. Ιδού και το απόσπασμα από το βιβλίο που αναφέρεις. Σε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση:<br /><br /><br /><i>*** bh κεφ. 16 σ. 155 Πάρτε Θέση Υπέρ της Αληθινής Λατρείας ***<br />ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ<br />3 Ορισμένοι έχουν στο σπίτι τους <b><a rel="nofollow">εικόνες</a></b> ή ναΐσκους εδώ και αρκετά χρόνια. Μήπως ισχύει το ίδιο και στη δική σας περίπτωση; Αν ναι, ίσως νιώθετε ότι είναι παράξενο ή εσφαλμένο να προσεύχεστε στον Θεό χωρίς ένα τέτοιο οπτικό βοήθημα. Μπορεί μάλιστα να έχετε δεθεί συναισθηματικά με κάποια από αυτά τα αντικείμενα. Αλλά ο Θεός είναι αυτός που λέει πώς πρέπει να τον λατρεύουμε, και η Αγία Γραφή διδάσκει ότι εκείνος δεν θέλει να χρησιμοποιούμε εικόνες. (Έξοδος 20:4, 5· Ψαλμός 115:4-8· Ησαΐας 42:8· 1 Ιωάννη 5:21) Συνεπώς, μπορείτε να πάρετε θέση υπέρ της αληθινής λατρείας <b><a rel="nofollow">καταστρέφοντας οποιαδήποτε αντικείμενα έχετε τα οποία συνδέονται με την ψεύτικη λατρεία.</a></b> Πρέπει οπωσδήποτε να τα βλέπετε όπως τα βλέπει ο Ιεχωβά—ως κάτι «απεχθές».—Δευτερονόμιο 27:15.</i><br /><br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧΡΗΣΤΟΣhttps://www.blogger.com/profile/00997124997448964535noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-57177512038239227762012-05-26T21:56:32.411+03:002012-05-26T21:56:32.411+03:00Θα ήθελα να επισημάνω ότι εκτός από την αναφορά σε...Θα ήθελα να επισημάνω ότι εκτός από την αναφορά σε καταστροφή των εικόνων στα παλιά τεύχη της Σκοπιάς, υπάρχει υπόδειξη να καταστρέφουμε τις ιερές εικόνες και στο βιβλίο "Τι διδάσκει πραγματικά η Αγία Γραφή", έκδοσης 2005, που βρίσκεται και σε .pdf αρχείο εδώ http://www.jw.org/index.html?option=QrYQCsVrGlBBX στη σελ. 155 (αναφέρομαι στην ηλεκτρονική έκδοση πάντα).alexia1004noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-72967491521266167272010-11-11T23:57:13.714+02:002010-11-11T23:57:13.714+02:00Μήπως εἶδε κανένας τὸν Γιῶργο;;;
Ὑπάρχουν μιὰ συζή...Μήπως εἶδε κανένας τὸν Γιῶργο;;;<br />Ὑπάρχουν μιὰ συζήτηση ἐν ἐξελίξει καθὼς καὶ κάποια ἐρωτήματα ἐδῶ μέσα ποὺ πρέπει νὰ ἀπαντήσει.<br /><br />Ἀγαπητοί μου ΜΤΙ , πεῖτε του νὰ ἔλθει νὰ συζητήσει.<br /><i><b><a rel="nofollow"> <br />Scrooge Mac Duck </a></b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-57024808269179953752010-11-09T22:12:38.139+02:002010-11-09T22:12:38.139+02:00[Ευτυχώς κ.Χρήστο που παραδέχεσαι ότι για να τα βγ...[Ευτυχώς κ.Χρήστο που παραδέχεσαι ότι για να τα βγάλει κάποιος ταυτόχρονα με 5 ορθοδόξους και με πολλά θέματα ταυτόχρονα χρειάζεται μεγάλο κουράγιο]<br /><br />Γιώργος <br />31 Οκτωβρίου 2010 10:20 μ.μ. <br />http://antiairetikos.blogspot.com/2010/10/blog-post.html?commentPage=2<br />==============================<br /><br />Προφανῶς ἔχουν καὶ στὴ Γερμανια ἐκλογὲς αὐτὴ τὴ στιγμή, γι’αὐτὸ λείπει τόσες μέρες ἀπὸ τὸ διάλογο.<br />Ἢ, γιὰ στάσου.., ναὶ αὐτὸ εἶναι!!! «Παλεύει» μὲ ἄλλους 5 ὀρθόδοξους αὐτὴ τὴ στιγμὴ σὲ ἄλλο blogspot ,γι’αὐτὸ ἀπουσιάζει τόσες μέρες.<br /><br />Ναὶ αὐτὸ εἶναι! Κατὰ τ’ἄλλα τὰ βάζει μὲ 5 ὀρθόδοξους ἐνῷ ἔχει νὰ γράψει σχόλιο τουλάχιστον ἀπὸ τὶς «4 Νοεμβρίου 2010 4:00 μ.μ.» <br />Αὐτὸν τὸν διάλογο κάνει.Τὸ ποιὸς ὀνειρεύεται ξύπνιος , εἶναι πλέον ὁλοφάνερο.<br /><i><b><a rel="nofollow"><br /> Καλλικλῆς </a></b></i>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-49324353471247118802010-11-08T12:39:27.097+02:002010-11-08T12:39:27.097+02:001: Για να είναι κάτι κακό, πρέπει να απαγορεύεται ...1: Για να είναι κάτι κακό, πρέπει να απαγορεύεται η Αγία Γραφή. Πού η Αγία Γραφή απαγορεύει τις εικόνες που δεν απεικονίζουν Θεό; Και πού ονομάζει τέτοιου είδους εικόνες «είδωλα», ώστε να συμπεράνει κάποιος ότι η απεικόνιση είναι κακή;<br /><br />2: Από πού προκύπτει ότι «εν πνεύματι» (κάτι που σημαίνει με χαρίσματα), σημαίνει: «χωρίς εικόνες»;<br /><br />3: Από πού προκύπτει ότι το «εκ πίστεως και όχι εξ όψεως», εφαρμόζεται στις εικόνες, και όχι στο να περπατάμε με κλειστά τα μάτια; Και αν δεν σημαίνει αυτό το τελευταίο, αλλά σημαίνει μόνο αυτό που λέει το συμφραζόμενο του εδαφίου, δηλαδή την πίστη στην μετά θάνατον αθανασία της ψυχής, με ποιο δικαίωμα το εφαρμόζει κάποιος στις εικόνες;<br /><br />M.MAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-57555373378241324752010-11-07T14:22:14.482+02:002010-11-07T14:22:14.482+02:00Οι ΜΤΙ ασκούν τα εκλογικά τους δικαιώματα,ψήφίζουν...Οι ΜΤΙ ασκούν τα εκλογικά τους δικαιώματα,ψήφίζουν ;;;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-44093815145106702292010-11-04T21:06:23.488+02:002010-11-04T21:06:23.488+02:00Γεια σου Γιώργο Γιωργάκη..
Ξέρεις κάτι Γιωργάκη, ...Γεια σου Γιώργο Γιωργάκη..<br /><br />Ξέρεις κάτι Γιωργάκη, όσο κι αν προσπαθείς δεν πρόκειται να με αποπροσανατολίσεις.<br /><br />Είπες ότι αλλάζω εγώ θέμα!<br /><br />Δεν συμμετείχα στο θέμα σας Γιώργο, δεν με ενδιαφέρει καν τι συζητάς με τους άλλους αν και βλέπω τα «μαργαριτάρια» σου.<br /><br />Εγώ σου ζήτησα να μου απαντήσεις σε μια ερώτηση που αποφεύγεις από πέρσι να απαντήσεις.<br /><br />Και η ερώτηση ήταν και είναι ακόμα σήμερα η εξής:<br /><br />Ο Αλεβιζόπουλος κάπου στο τρίτομο έργο λέει ότι η Οργάνωση που υπηρετείς είναι κερδοσκοπική επιχείρηση.<br /><br />Αυτό είναι αλήθεια που λέει ο Αλεβιζόπουλος ή ψέματα Γιώργο Γιωργάκη; <br /><br />Σου θυμίζω ότι με συμφέρει να μην απαντήσεις για να βλέπουν οι αναγνώστες oτι δεν μπορείς να απαντήσεις. <br /><br />Χρήσιμο είναι επίσης να σου θυμίσω και τούτο.<br /><br />Γιώργο – έχεις πάψει προ πολλού να είσαι θύμα. <br /><br />Πλέον το ξέρεις και ο ίδιος σου ότι αυτά που κηρύττεις είναι πλάνες. <br /><br />Πες μας και δυο λόγια για τη Σκοπιά που παραθέχεται Ορθοδοξία το 200μ.Χ ενώ εσύ Όχι!<br /><br />ΠίτερΠίτερ προς Γιώργοnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30992109650708662852010-11-04T17:42:41.544+02:002010-11-04T17:42:41.544+02:00Κύριε Γιώργο, τώρα πρόσεξα τι γράψατε και είναι ευ...Κύριε Γιώργο, τώρα πρόσεξα τι γράψατε και είναι ευκαιρία να το ξεκαθαρίσουμε, πριν προχωρήσουμε στο ζήτημα των εικόνων, μιας και σας είχα ρωτήσει επανειλημμένα και παλιότερα και απάντηση βέβαια δεν έλαβα ποτέ.<br /><br /><br />Γράφετε : <i>«"περπατάμε μέσω πίστης, όχι μέσω όρασης [όχι με εικόνες και <b><a rel="nofollow">άλλα θρησκευτικά αντικείμενα]" </a></b><br /><a rel="nofollow">Αυτά ισχύουν για όλους</a> - όχι μόνο για την 'αιμορροούσα' - και δείχνουν ότι <b>οι Χριστιανοί πρέπει να απέχουν από <a rel="nofollow">κάθε μορφή ειδωλολατρίας.</a></b></i><br /><br />Συνεπώς αφού ο Σταυρός είναι θρησκευτικό αντικείμενο και όποιος δεν απέχει από αυτόν είναι ειδωλολάτρης για λύστε μου τώρα την παλιά μου απορία.<br /><br /><b><a rel="nofollow">Ο Ρώσσελ και όλοι από τους παλιούς ΜτΙ όχι μόνο δεν απείχαν από τον Σταυρό αλλά σύμφωνα και με τα έντυπα της Οργάνωσής σας, στόλιζε παλιά τα κτίρια σας, κοσμούσε το εξώφυλλο της Σκοπιάς, ήταν ένας από τους λόγους που εκδόθηκε η Σκοπιά, τον φορούσαν οι ΜτΙ στο πέτο και στολίζει τον τάφο του Ρώσσελ. </a></b><br /><br />Συνεπώς - σύμφωνα μ’ αυτά που ισχυρίζεστε – <b><a rel="nofollow">ο Ρώσσελ και όλοι οι παλιοί ΜτΙ ήταν ειδωλολάτρες. </a></b><br /><br />Όμως σύμφωνα πάλι με τα έντυπα της Οργάνωσής σας <b><a rel="nofollow">ο Ρώσσελ ανήκει στο χρισμένο υπόλοιπο και αυτή τη στιγμή είναι αναστημένος δίπλα στο Χριστό. </a></b><br /><br />Η απορία μου: <b><a rel="nofollow"> «Δέχεται λοιπόν ο Χριστός δίπλα του ειδωλολάτρες και μάλιστα συμβασιλείς;» </a></b><br /><br />Απαντήστε μου σ’ αυτό πρώτα και συνεχίζουμε.<br /><br />Χρήστος – αντιαιρετικόςΧρήστος – αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-54853627251549293752010-11-04T16:26:28.413+02:002010-11-04T16:26:28.413+02:00Κ. Γιώργο αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφετε στ...Κ. Γιώργο αν κατάλαβα καλά από αυτά που γράφετε στα σχόλιά σας, ισχυρίζεστε πως όποιος κατσκευάζει και χρησιμοποιεί εικόνες είναι ειδωλολάτρης. Έτσι δεν είναι;<br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧρήστος - αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-8549516492048343252010-11-04T16:00:50.515+02:002010-11-04T16:00:50.515+02:00τυπογραφικό και συμπλήρωση:
Η 'Αἱμορροοῦσα...τυπογραφικό και συμπλήρωση:<br /><br />Η 'Αἱμορροοῦσα' θα έπρεπε να είχε υπόψη της ότι ο Χριστός δεν δίδαξε ειδωλοποιήσεις κάποιων ούτε του εαυτού του.<br /><br />Ο Χριστός δεν μάθαινε - ως ξυλουργός που ήταν - τους αποστόλους του να φτιάχνουν ξύλινες εικόνες, ούτε και φυσικά κατασκευαζε ο ίδιος.<br /><br />Ο Χριστός δεν προωθούσε την ειδωλολατρία.<br />Σίγουρα γνώριζε και αναγνώριζε ότι οι εικόνες ειναι 'ψεύδος'.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-40328664707082207772010-11-04T15:51:32.471+02:002010-11-04T15:51:32.471+02:00Καλλικλής:
Εἶναι ἴδιες οἱ πράξεις τῆς αἱμορροοῦσας...Καλλικλής:<br />Εἶναι ἴδιες οἱ πράξεις τῆς αἱμορροοῦσας μὲ αὐτὲς τοῦ Ἰούδα;;;;<br />Ἔκανε ἡ Αἱμορροοῦσα τὶς πράξεις τοῦ Ἰούδα;;;;<br />4 Νοεμβρίου 2010 2:42 μ.μ.<br /><b><br />Σίγουρα ούτε οι περισσότεροι άνθρωποι ούτε και οι ειδωλολάτρες έχουν κάνει τις πράξεις του Ιούδα.<br />Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η κατάστασή τους δεν κρίνεται με βάση αυτά που κάνουν ή που αρνούνται να κάνουν [όπως τα 'ερίφια' της παραβολής του Χριστού (Μσατθ. 25:45)].<br /><br />Και όλοι εκείνοι που δεν κάνουν τις πράξεις του Ιούδα, δεν σημαίνει ότι θα κριθούν ευνοϊκά από τον Χριστό.<br />Στην επί του Όρους Ομιλία του, ο Ιησούς είπε: «Εισέλθετε δια της στενής πύλης· διότι πλατεία είναι η πύλη, και <a rel="nofollow">ευρύχωρος η οδός η φέρουσα εις την απώλειαν</a>[αιώνια καταστροφή, όλεθρος, αφανισμός], και <a rel="nofollow">πολλοί είναι οι εισερχόμενοι δι’ αυτής</a>. Επειδή στενή είναι η πύλη, και <a rel="nofollow">τεθλιμμένη η οδός η φέρουσα εις την ζωήν, και ολίγοι είναι οι ευρίσκοντες αυτήν</a>» (Ματθαίος 7:13, 14) <br /><br />Έτσι δεν τίθεται θέμα αν "Ἔκανε ἡ Αἱμορροοῦσα τὶς πράξεις τοῦ Ἰούδα;;;;"<br /><br />Η 'Αἱμορροοῦσα' θα έπρεπε να είχα υπόψη της ότι ο Χριστός δεν δίδαξε ειδωλοποιήσεις κάποιων ούτε του εαυτού του:<br />Θα έπρεπε να γνωρίζει αυτό που είπε ο Χριστός:<br />«οι <a rel="nofollow">αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα εν πνεύματι και αληθεία·</a> διότι ο Πατήρ τοιούτους ζητεί τους προσκυνούντας αυτόν. Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες αυτόν εν πνεύματι και αληθεία πρέπει να προσκυνώσι» (Ιωάννης 4:23,24)<br /><br />Αυτό αποκλείει τη χρήση εικόνων στην λατρεία του Θεού. Όταν πετύχει κάποιος να προσκυνάει το Θεό μόνο "εν πνεύματι και αληθεία" - και συνεπώς χωρίς εικόνες -, γίνεται "αληθινός προσκυνητής" του Θεού όπως είπε ο Χριστός.<br /><a rel="nofollow">Οι εικόνες είναι 'ψεύδος'</a><br />όπως αναφέρεται στον Ησαΐα 44:16, 17, 20: για κάποιον που κόβει ξύλα από το δάσος και τι κάνει;<br />«Το ήμισυ αυτού καίει εν πυρί· με το άλλο ήμισυ τρώγει το κρέας· ψήνει το ψητόν και χορταίνει· και θερμαίνεται ...και <a rel="nofollow">το εναπολειφθέν [υπόλοιπο] αυτού κάμνει θεόν, το γλυπτόν αυτού· γονατίζει έμπροσθεν αυτού και προσκυνεί αυτό και προσεύχεται εις αυτό και λέγει, Λύτρωσόν με, διότι είσαι ο θεός μου</a>" Ένα τέτοιο άτομο άραγε μπορεί να καταλάβει και να παραδεχθή ότι "<a rel="nofollow">Τούτο</a>, το εν τη δεξιά μου, <a rel="nofollow">είναι ψεύδος</a>";<br /><br />Οι Χριστιανοί εντέλονται να ‘<a rel="nofollow">περπατούν δια πίστεως, ουχί δια της όψεως</a>’[άρα χωρίς εικόνες] , και να<br />‘φεύγουν από της ειδωλολατρείας"<br /><br />(1 Κορινθίους 10:14) "αγαπητοί μου, <a rel="nofollow">να φεύγετε από την ειδωλολατρία</a>"<br /><br />(2 Κορινθίους 5:7) "<a rel="nofollow">περπατάμε μέσω πίστης, όχι μέσω όρασης</a> [όχι με εικόνες και άλλα θρησκευτικά αντικείμενα]"<br /><br />Αυτά ισχύουν για όλους - όχι μόνο για την 'αιμορροούσα' - και δείχνουν ότι οι Χριστιανοί πρέπει να απέχουν από κάθε μορφή ειδωλολατρίας.<br /><br /></b><br />ΓιώργοςΓιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-55195395850620949442010-11-04T15:50:48.858+02:002010-11-04T15:50:48.858+02:00Κ. Γιώργο κατά την γνωστή σου τακτική όχι μόνο δεν...Κ. Γιώργο κατά την γνωστή σου τακτική όχι μόνο δεν απάντησες σ' αυτό που σε ρώτησα αλλά προσπαθείς να στρέψεις και αλλού τη συζήτηση. Έτσι ενώ μιλάμε για τις εικόνες τώρα ξαφνικά έβαλες θέμα για το όνομα Ιεχωβά.<br /><br />Αλλά ας ξαναγυρίσουμε στο θέμα των εικόνων. <br /><br />Γράφεις:"Η χρήση εικόνων απαγορεύεται με βάση την Κ.Δ. - και γενικά με όλη την Α.Γ."<br /><br />Γιατί κ. Γιώργο <br />απαγορεύεται με βάση την Κ.Δ. - και γενικά με όλη την Α.Γ η χρήση και η κατασκευή των εικόνων; Είναι κακό δηλαδή να κατασκευάζει και να χρησιμοποιεί κάποιος εικόνες;<br /><br />Απάντα σ' αυτό και συνεχίζουμε.<br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧρήστος - αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-10055612041038055342010-11-04T15:17:23.248+02:002010-11-04T15:17:23.248+02:00Τη χρήση του ονόματος του Θεού την απέφευγαν οι δε...<b><br />Τη χρήση του ονόματος του Θεού την απέφευγαν οι δεισιδαίμονες Ιουδαίοι, ενώ φυσικά <a rel="nofollow">ο Χριστός δεν ήταν δεισιδαίμων, ώστε να αποφεύγει τη χρήση του ονόματος του Πατέρα του</a>.<br />Ο ίδιος είπε ότι στην προσευχή πρέπει να παρακαλούμε για τον αγιασμό του ονόματος του Θεού:<br />«Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς, <a rel="nofollow">αγιασθήτω το όνομά σου</a>· ελθέτω η βασιλεία σου» (Ματθαίος 6:9) <br />Δεν θα μπορούσε ο Χριστός να έκρυβε το όνομα του Θεού και να έλεγε: "<a rel="nofollow">Εφανέρωσα το όνομά σου εις τους ανθρώπους, τους οποίους μοι έδωκας εκ του κόσμου</a>" (Ιωάννης 17:6)<br />Στο 'όνομα' συμπεριλαμβανόταν όλες οι ιδιότητες του Θεού. Έτσι η 'φανέρωση' του 'ονόματος' του Θεού ήταν μια συνεχής διαδικασία: <br />«<a rel="nofollow">Εφανέρωσα εις αυτούς το όνομά σου και θέλω φανερώσει</a>, δια να ήναι η αγάπη, με την οποίαν με ηγάπησας, εν αυτοίς» (Ιωάννης 17:26)<br />Συμφωνα με αυτά, κατά κύριο λόγο, το 'όνομα' του Θεού το φανέρωσε ο Χριστός στους μαθητές του αλλά και σε όλους σύμφωνα με τον Ψαλμό 83:18 "<a rel="nofollow">Για να γνωρίσουν οι άνθρωποι ότι εσύ, του οποίου το όνομα είναι</a> [(ΓΧΒΧ, יהוה)] <a rel="nofollow">Ιεχωβά, Είσαι ο μόνος Ύψιστος</a> όλης της γης"<br /><br />Κ.Χρήστο θα έλεγες ότι η ακριβής προφορά του ονόματος του Θεού είναι άγνωστη. Δεν θα ήταν όμως ασυνεπές το να αλλάζει κάποιος το όνομα του Θεού και να το μετατρέπει σε Κύριος (Αδωνάϊ, אדוני');<br /><br />Πως θα μπορούσε να επικαλεστεί τον Θεό για να σωθεί ενώ δεν ξέρει ούτε πως λέγεται, άρα και δεν τον δεχεται με το όνομά του;<br />Ο απόστολος Παύλος παραθέτοντας από τον προφήτη Ιωήλ είπε: «Και πας όστις επικαλεσθή το όνομα του Κυρίου [Ιεχωβά, λόγω του ΓΧΒΧ - יהוה] θέλει σωθή» (Ρωμαίους 10:13 και Ιωήλ 2:32)<br /><br />Πάλι θα επέμενες: 'Μα δεν ξέρουμε την ακριβή προφορά'.<br /><br />Και να γνωρίζαμε 100% την ακριβή προφορά, δεν θα σήμαινε αυτό ότι θα έπρεπε να προφέρεται σε όλες τις γλώσσες του κόσμου με την ίδια προφορά.<br />Ακόμα και για γνωστές λέξεις <br />οι Έλληνες λένε "Αθήνα", <br />οι Γερμανοί "Ατέν" και <br />οι Αγγλοι "Αθενς".<br /><br />Επίσης το "Ιωάννης / Γιάννης" <br />οι Γερμανοί το λένε "Γιοχάνες" <br />και οι Ιταλοί "Τζοβάνι".<br /><br />Μήπως διαμαρτύρεται κανένας ότι οι ξενόγλωσσοι δεν προφέρουν σωστά το όνομα Ιωάννης/Γιάννης;<br /><br />Άρα τελικά δεν τίθεται θέμα ορθής ή ακριβούς προφοράς αλλά κυρίως η χρήση του ονόματος παίζει πρωτεύοντα ρόλο.<br /><br />Οσον αφορά το όνομα <a rel="nofollow">'Ιεχωβά'</a> το έχουν χρησιμοποιήσει επίσημα και οι ορθόδοξοι, όπως <a rel="nofollow">πέντε φορές στη σελίδα 248 από το "Ορθόδοξος Ιερά Κατήχησις"</a> (1899) του 'Αγίου' Νεκταρίου Αιγίνης.<br /></b><br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-80750732480443410282010-11-04T15:12:45.295+02:002010-11-04T15:12:45.295+02:00κ.Χρήστος:
Κ. Γιώργο γράψατε όσον αφορά την μαρτυρ...κ.Χρήστος:<br />Κ. Γιώργο γράψατε όσον αφορά την μαρτυρία του Ευσέβιου για την εικόνα – άγαλμα που είχε κατασκευάσει η αιμορροούσα γυναίκα του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου :<br /><br />«Γιώργος :Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο Καλλικλή.<br />Αυτό που αναφέρεις εσύ <a rel="nofollow">δεν υπάρχει στην θεόπνευστη ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ. Οι άλλες αναφορές απλώς δεν είναι θεόπνευστες, συνεπώς είναι όχι μόνο εντελώς χωρίς αξία αλλά και ως αντιθεϊκές παροδηγητικές, άρα απαράδεκτες για Χριστιανούς</a>»<br /><br />κ.Χρήστος:<br />Βάσει λοιπόν των παραπάνω που γράφεται θα ήθελα λοιπόν και εγώ να σας ρωτήσω το εξής.<br />Στην Σκοπιά του 1962 σελ. 20, η Εταιρία γράφει πως το Ευαγγέλιο του Ματθαίου έχει γραφτεί πρώτα στα Εβραϊκά και πως πιθανόν περιείχε το όνομα Ιεχωβά.<br />Που λοιπόν κ. Γιώργο υπάρχει στην θεόπνευστη ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ αυτό που γράφει η Σκοπιά. Αν το γράφει καλώς. Αν δεν το γράφει τότε όχι μόνο είναι χωρίς αξία αλλά είναι και αντιθεϊκό και παραδογητικό, άρα απαράδεκτο για Χριστιανούς.<br />Περιμένω λοιπόν να μου το δείξετε από την Καινή Διαθήκη.<br /><br /><b><br />κ.Χρήστο, αναφέρεσαι σε άκρως αντίθετα παραδείγματα.<br />Η χρήση εικόνων απαγορεύεται με βάση την Κ.Δ. - και γενικά με όλη την Α.Γ.<br />Η χρήση του ονόματος του Θεού είναι απαραίτητη για τη σωτηρία κάποιου.<br />Στο αν ο Ματθαίος κατέγραψε το Τετραγράμματο (ΓΧΒΧ, יהוה) ως το όνομα του Θεού, το βιβλίο 'ΟΛΗ Η ΓΡΑΦΗ..." αναφέρει τα εξής:<br />(σ. 176 παρ. 7 Βιβλίο της Γραφής Αριθμός 40—Κατά Ματθαίον)<br />"Είναι λογικό να πιστεύουμε ότι ο Ματθαίος χρησιμοποιούσε το θείο όνομα Ιεχωβά με τη μορφή του Τετραγράμματου όταν παρέθετε από μέρη των Εβραϊκών Γραφών που περιείχαν αυτό το όνομα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον το βιβλίο του Ματθαίου, στη Μετάφραση Νέου Κόσμου, περιέχει το όνομα Ιεχωβά 18 φορές, όπως κάνει και η εβραϊκή μετάφραση του βιβλίου του Ματθαίου που έγινε από τον Φ. Ντέλιτς το 19ο αιώνα. Ο Ματθαίος θα είχε για το θείο όνομα την άποψη που είχε και ο Ιησούς, και δεν θα τον εμπόδιζε η επικρατούσα Ιουδαϊκή πρόληψη που έλεγε να μη χρησιμοποιείται αυτό το όνομα.—Ματθ. 6:9· Ιωάν. 17:6, 26.)"<br /></b><br />Γιώργος<br /><br />συνεχίζωΓιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-30839167937935080092010-11-04T14:42:51.226+02:002010-11-04T14:42:51.226+02:00Ακόμα και αν υποθέσει κάποιος - θα ήταν κακό για τ...Ακόμα και αν υποθέσει κάποιος - θα ήταν κακό για την Αἱμορροοῦσα [όπως ήταν κακό για τον προδότη Ιούδα] - ότι αληθεύει αυτό που αναφέρεις, είναι το ίδιο σαν να λες "Εμένα άσε με να κάνω αυτό που έκανε ο Ιούδας ο Ισκαριώτης".<br />Αυτό που έκανε ο Ιούδας ο Ισκαριώτης - η προδοσία του Χριστού δηλαδή - είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός και υπάρχει στη θεόπνευστη Κ.Δ.<br />Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι κι εσύ πρέπει να κάνεις τις πράξεις του Ιούδα - απλώς και μόνο επειδή αναφέρεται ακόμα και στην Κ.Δ. - ο οποίος στο τέλος αυτοκτόνησε αφού παραδέχτηκε ότι αμάρτησε.<br />Γιώργος <br />4 Νοεμβρίου 2010 10:25 π.μ. <br />===========================<br /><br />Εἶναι ἴδιες οἱ πράξεις τῆς αἱμορροοῦσας μὲ αὐτὲς τοῦ Ἰούδα;;;;<br />Ἔκανε ἡ Αἱμορροοῦσα τὶς πράξεις τοῦ Ἰούδα;;;;<br /><br />Αὐτὸ ποὺ ἔγραψε ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες ὁ κ.Γιῶργος δείχνει πόση ζημιά παθαίνει κάποιος ὅταν εἶναι ΜΤΙ.<br /><br />Αὐτὸ τώρα ποὺ ἔγραψε ὁ κ.Γιῶργος ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες θεωρεῖ ὅτι εἶναι ἐπιχείρημα , καὶ πιστεύει ὁ καημένος ,ὅτι σὲ ἕναν σοβαρὸ διάλογο ὅπως ἐδῶ στὸ μπλὸγκ , μπορεῖ νὰ σταθεῖ.<br /><br />Τὰ συμπεράσματα δικά σας.<br /><br />ΚαλλικλῆςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-63797746080053052262010-11-04T10:25:39.875+02:002010-11-04T10:25:39.875+02:00Γιώργος : Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στην Καιν...Γιώργος : Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση <a rel="nofollow">στην Καινή Διαθήκη</a> στην οποία να αναφέρεται <a rel="nofollow">ότι κάποιος Χριστιανός του πρώτου αιώνα ή κάποιος απόστολος του Χριστού κατέφυγε στη χρήση οπτικών βοηθημάτων / εικόνων για να προσευχηθεί στον Θεό (ούτε σε καντήλια ούτε σε εικόνες</a> - που έτσι κι αλλιώς δεν είχε κανένας Χριστιανός την εποχή του Χριστού και των Αποστόλων), πόσο μάλλον να προσκυνάει εικόνες - κάτι το απαράδεκτο για έναν γνήσιο Χριστιανό που υπακούει στον Θεό.<br /><br />Καλλικλής:<br />- Η αιμορροούσα γυναίκα του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου η οποία έζησε τον πρώτο αιώνα,σύμφωνα με τη μαρτυρία του Ευσεβίου ,είχε φτιάξει εικόνα-ανδριάντα τον Χριστό, από τον οποίο και θεραπεύτηκε.<br /><br />Γιώργος :Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο Καλλικλή.<br />Αυτό που αναφέρεις εσύ <a rel="nofollow">δεν υπάρχει στην θεόπνευστη ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ.<br />Οι άλλες αναφορές απλώς δεν είναι θεόπνευστες</a>, συνεπώς είναι όχι μόνο εντελώς χωρίς αξία αλλά και ως αντιθεϊκές παροδηγητικές, άρα απαράδεκτες για Χριστιανούς για τους οποίους ισχύει το:<br />«<a rel="nofollow">οι αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα εν πνεύματι και αληθεία</a>· διότι ο Πατήρ τοιούτους ζητεί τους προσκυνούντας αυτόν. Ο Θεός είναι Πνεύμα, και οι προσκυνούντες αυτόν εν πνεύματι και αληθεία πρέπει να προσκυνώσι» (Ιωάννης 4:23,24)<br />27 Οκτωβρίου 2010 12:22 μ.μ.<br /> =========================<br />Γιῶργο, ἡ μαρτυρία τοῦ Εὐσεβίου Καισαρείας ἀναφέρει ὅτι ὑπῆρχε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ἀπὸ τὸν πρῶτο αἰῶνα ἡ εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ στὸ σπίτι τῆς αἱμορροούσης.Ἡ αἱμορροοῦσα εἶναι ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ<br />Τὸ ὅτι δὲν τὸ ἀναφέρει ἡ Ἅγια Γραφή, δὲν σημαίνει ὅτι δὲν εἶναι ἀληθινὸ περιστατικό.<br />Ἐμένα ἄσε μὲ νὰ κάνω ὅτι ἔκανε ἡ Αἱμορροοῦσα...<br />Υ.Γ. Καλλικλῆς = Scrooge Mac Duck<br /><br /><b><br />Ακόμα και αν υποθέσει κάποιος - <a rel="nofollow">θα ήταν κακό για την Αἱμορροοῦσα [όπως ήταν κακό για τον προδότη Ιούδα]</a> - ότι αληθεύει αυτό που αναφέρεις, είναι το ίδιο σαν να λες "Εμένα άσε με να κάνω αυτό που έκανε ο Ιούδας ο Ισκαριώτης".<br />Αυτό που έκανε ο Ιούδας ο Ισκαριώτης - η προδοσία του Χριστού δηλαδή - είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός και υπάρχει στη θεόπνευστη Κ.Δ.<br /><a rel="nofollow">Δεν σημαίνει όμως αυτό ότι κι εσύ πρέπει να κάνεις τις πράξεις του Ιούδα - απλώς και μόνο επειδή αναφέρεται ακόμα και στην Κ.Δ. - ο οποίος στο τέλος αυτοκτόνησε</a> αφού παραδέχτηκε ότι αμάρτησε.<br /></b><br /><br />ΓιώργοςΓιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-51212644662521773742010-11-04T10:02:40.177+02:002010-11-04T10:02:40.177+02:00Πιτεράκι Πιτεράκι,
με τον αντιπερισπασμό που κάν...Πιτεράκι Πιτεράκι, <br /><br />με τον αντιπερισπασμό που κάνεις.<br /><br />Άλλο είναι το θέμα που συζητάμε.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-38879212444533602472010-11-01T18:59:59.686+02:002010-11-01T18:59:59.686+02:00Γεια σου Γιώργο.
Λοιπόν βλέπω απαντάς σε όλους το...Γεια σου Γιώργο.<br /><br />Λοιπόν βλέπω απαντάς σε όλους τους άλλους εκτός από εμένα.<br /><br />Και τι σου πέρασε από μυαλό ότι με το να μην απαντάς θα σε αφήσω ήσυχο;<br /><br />Αυτό ξέχνα το!<br /><br />Πέρσι δεν μου απάντησες..<br /><br />Ούτε και φέτος θα απαντήσεις; <br /><br />Τόσο δύσκολα πράγματα σε ρωτάω; <br /><br />Δεν σε νοιάζει που ρεζιλεύεσαι στους αναγνώστες που βλέπουν ότι ο Πίτερ σε ρωτάει εδώ και ένα χρόνο την ίδια ερώτηση και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να την απαντήσεις; <br /><br />Ούτε κι εμένα με νοιάζει τότε που σε ρεζιλεύω με κάτι τόσο απλό.<br /><br />Θυμίζω την ερώτηση:<br /><br />Κάπου στο τρίτομο έργο του ο Αλεβιζόπουλος γράφει ότι η Οργάνωσή σου είναι κερδοσκοπική επιχείρηση.<br /><br />Αυτό Γιώργο που έγραψε ο αναξιόπιστος κατ΄ εσένα Αλεβιζόπουλος είναι αλήθεια η ψέματα;<br /><br />Δεν μπορείς να απαντήσεις; <br /><br />Γιατί δεν απαντάς άραγε Γιώργο; <br /><br />Μήπως όταν σε έβαζαν να διαλέξεις τη σωστότερη θρησκεία στα παιδικά σου χρόνια ξέχασαν να σε ενημερώσουν για το αν η Οργάνωση είναι κερδοσκοπική ή όχι; <br /><br />Κι αφού δεν μπορείς να απαντήσεις σε κάτι τόσο απλό που σε ρωτάω, τι είναι εκείνο που σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι θέση να απαντήσεις σε άλλα ερωτήματα πολύ πιο δύσκολα και περισσότερο πολύπλοκα; <br /><br />Μήπως ο εγωισμός σου; <br /><br />Τι;<br /><br />Λοιπόν Γιώργο περιμένω..<br /><br />Οσο δεν απαντάς, τόσο εκτίθεσαι.<br /><br />Προσωπικά με συμφέρει να μην απαντήσεις και πάλι, για να βλέπουν οι αναγνώστες ποιοι είναι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. <br /><br />ΠίτερΠίτερ προς Γιώργοnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-27101055721612992022010-11-01T15:19:29.163+02:002010-11-01T15:19:29.163+02:00Και κάτι ακόμα κ. Γιώργο. Ο Ευσέβιος θεωρείται αξι...Και κάτι ακόμα κ. Γιώργο. Ο Ευσέβιος θεωρείται αξιόπιστο ή αναξιόπιστο πρόσωπο;<br /><br />Για να δούμε λοιπόν τι θα απαντήσετε επ' αυτού. Άραγε θα έχει την ίδια γνώμη η Σκοπιά μ' αυτό που θα απαντήσετε;<br /><br />Χρήστος - αντιαιρετικόςΧρήστος - αντιαιρετικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3834582806412640366.post-5193947395748763792010-11-01T15:15:19.175+02:002010-11-01T15:15:19.175+02:00Κ. Γιώργο γράψατε όσον αφορά την μαρτυρία του Ευσέ...Κ. Γιώργο γράψατε όσον αφορά την μαρτυρία του Ευσέβιου για την εικόνα – άγαλμα που είχε κατασκευάσει η αιμορροούσα γυναίκα του κατά Ματθαίον Ευαγγελίου :<br /><br /><i>«Γιώργος :Δεν εννοούσα κάτι τέτοιο Καλλικλή.<br />Αυτό που αναφέρεις εσύ <b><a rel="nofollow">δεν υπάρχει στην θεόπνευστη ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ. </a></b> Οι <b><a rel="nofollow">άλλες αναφορές απλώς δεν είναι θεόπνευστες, συνεπώς είναι όχι μόνο εντελώς χωρίς αξία αλλά και ως αντιθεϊκές παροδηγητικές, άρα απαράδεκτες για Χριστιανούς» </a></b></i><br /><br /><br />Βάσει λοιπόν των παραπάνω που γράφεται θα ήθελα λοιπόν και εγώ να σας ρωτήσω το εξής.<br /><br />Στην Σκοπιά του 1962 σελ. 20, η Εταιρία γράφει πως το Ευαγγέλιο του Ματθαίου έχει γραφτεί πρώτα στα Εβραϊκά και πως πιθανόν περιείχε το όνομα Ιεχωβά.<br /><br /><b><a rel="nofollow">Που λοιπόν κ. Γιώργο υπάρχει στην θεόπνευστη ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ αυτό που γράφει η Σκοπιά. </a></b> Αν το γράφει καλώς. <b><a rel="nofollow">Αν δεν το γράφει τότε όχι μόνο είναι χωρίς αξία αλλά είναι και αντιθεϊκό και παραδογητικό, άρα απαράδεκτο για Χριστιανούς. </a></b><br /><br />Περιμένω λοιπόν να μου το δείξετε από την Καινή Διαθήκη.<br /><br />Χρήστος – αντιαιρετικόςΧρήστος – αντιαιρετικόςnoreply@blogger.com