Σελίδες

10 Μαΐ 2008

ΦΕΞΕ ΜΟΥ ΚΑΙ … ΓΛΙΣΤΡΗΣΑ ή ΟΙ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ!

Άφθονα γέλια προκαλούν οι άφθονες παλινωδίες - "τα είπα, ξείπα" - της διδασκαλίας της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά "Σκοπιά"

Αν κάποιος θελήσει να παρακολουθήσει την διδασκαλία της αίρεσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά σε βάθος χρόνου, θα διαπιστώσει, πως είναι γεμάτη από συχνές αντιφάσεις, παλινδρομήσεις, διαψεύσεις ψευτοπροφητειών και άφθονα ψέματα. Και το ερώτημα που προκύπτει ευθύς αμέσως είναι, το πως μπορεί και δικαιολογεί άραγε η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά αυτή τη στάση της, απέναντι στους οπαδούς της ...


Ο ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΔΟΥΛΟΣ
Πριν όμως δώσουμε την απάντηση σ’ αυτή την τόσο σημαντική ερώτηση, νομίζουμε πως αξίζει να αναφέρομαι τον αυτοχαρακτηρισμό της Οργάνωσης, ως «ο μόνος πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού» που έχει οριστεί από τον Ιεχωβά να δίνει τη κατάλληλη τροφή(διδασκαλία) στα πλήθη των οπαδών της, που θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε καλύτερα το παρόν κεφάλαιο. Τον χαρακτηρισμό αυτό, η Οργάνωση τον έχει πάρει από το κατά Ματθαίο Ευαγγέλιο κεφάλαιο 24,στίχο 45, ο οποίος όμως στην πραγματικότητα μιλάει για την εκμετάλλευση του θεϊκού χαρίσματος (ταλάντου) από τον οποιοδήποτε πιστό, με σκοπό τη σωτηρία του. Η Οργάνωση βέβαια αυθαίρετα τον τίτλο αυτό, τον προσάρμοσε στον πρόσωπό της. Το αστείο όμως της υπόθεσης είναι, πως παλιά, η Οργάνωση τον τίτλο αυτό, τον απέδιδε στον ιδρυτή της Κάρολο Ρώσσελ. Πρόκειται όμως για μια ακόμη αντίφαση της από τις δεκάδες που όπως είπαμε υπάρχουν στην διδασκαλία της.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΚΟΤΟΣ 
Επανερχόμενοι τώρα στην ερώτηση, πως δηλ. η Οργάνωση μπορεί και ξεγλιστρά από τους οπαδούς της όταν αντιφάσκει και ψεύδεται, η απάντηση είναι πολύ απλή και αφορά όχι μόνο την Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά “Σκοπιά”, αλλά και όλες τις αιρέσεις. Δηλαδή παραχαράσσοντας, διαστρεβλώνοντας και πετσοκόβοντας την Αγία Γραφή. Γιατί η Γραφή αν χρησιμοποιηθεί με τη τακτική και μέθοδο των αιρετικών μπορεί να μας δώσει ότι αποτέλεσμα θέλουμε εμείς.
Έτσι λοιπόν και η Οργάνωση “Σκοπιά”, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα καταφεύγει στο βιβλίο της Γραφής, Παροιμίες. Εκεί αφού αποκόπτει από το 4 κεφάλαιο του βιβλίου αυτού, το στίχο 18, που λέγει «η ζωή των δικαίων είναι σαν το λαμπρό φως που φέγγει όλο και περισσότερο μέχρι να γίνει τέλεια η μέρα», ισχυρίζεται ότι, οι αλήθειες που τις αποκαλύπτει ο Ιεχωβά να δώσει σαν φρέσκια τροφή στον λαό του, της έρχονται σιγά – σιγά, γι’ αυτό και αυτή επειδή δεν έχει ολοκληρωμένη την εικόνα, δεν τις διακρίνει καλά στην αρχή και άρα υπάρχει ανάγκη να τις διορθώνει από καιρό σε καιρό.Έτσι η μη σωστή διάκριση των αληθειών αυτών, αν και είναι ο μοναδικός “πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού”, που ο Ιεχωβά του εμπιστεύεται τις αλήθειες του, την οδηγεί μερικές φορές αντί καθαρής τροφής να δώσει μολυσμένη στον λαό του. Ευτυχώς όμως, περνώντας τα χρόνια και ωριμάζοντας ο “πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού”, μπορεί και διακρίνει καθαρά πλέον τις αλήθειες του Ιεχωβά, και γι’ αυτό το λόγο αντικαθιστά τις όποιες μολυσμένες αλήθειες με άλλες καθαρές.
Μ’ αυτό τον τρόπο λοιπόν η Οργάνωση, «παραμυθιάζει» τους οπαδούς της, οι οποίοι λόγω του χαμηλού μορφωτικού επιπέδου τους και της «πλύσης εγκεφάλου» που τους καλλιεργείται σε καθημερινή βάση, δεν έχουν τη δυνατότητα ν’ αντιδράσουν και να σκεφτούν κριτικά όπως θα έκανε κάθε φυσιολογικός άνθρωπος. Αν σ’ όλα αυτά προσθέσουμε και τη ψυχολογική βία που τους ασκείτε από την Οργάνωση, ότι όποιος αντιδράσει θα πεταχτεί έξω από αυτήν στον αμαρτωλό κόσμο, όπου δεν θα έχει πια την προστασία της, όταν συμβεί ο Αρμαγεδδώνας, καταλήγουμε εύκολα στο συμπέρασμα γιατί υπάρχει εκ μέρους των Μ. του Ιεχωβά, μηδενική αντίδραση.

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
Ας μας επιτρέψει όμως η Οργάνωση να της πούμε, ότι σύμφωνα με τη Γραφή τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Οι αληθινοί λάτρεις του Θεού δεν χρειάζεται ν’ αποβάλουν καμιά εσφαλμένη διδασκαλία γιατί σύμφωνα με την διδασκαλία των Αποστόλων, η αλήθεια της πίστης δεν μεταδίδεται αποσπασματικά και εν καιρώ, αλλά μεταδόθηκε μία και καλή από τους Αποστόλους: «Αγαπητοί, είχα μεγάλη επιθυμία να σας γράψω για τη σωτηρία στην οποία μετέχουμε και αισθάνθηκα την ανάγκη να το κάνω για να σας προτρέψω να αγωνίζεστε για τη πίστη, η οποία μια για πάντα παραδόθηκε στους αγίους» Επιστολή Ιούδα, στίχος 3. Έπειτα, η Γραφή δεν λέγει πως θα έρθει εποχή που ο λαός του Θεού θα παίρνει τμηματικά μολυσμένες αλήθειες, αλλά ότι θα εγερθούν ψευδοδιδάσκαλοι.

ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΙΜΙΩΝ
Ας έρθουμε τώρα και στο «κόλπο» της Οργάνωσης με το απόσπασμα των Παροιμιών. Κατ’ αρχάς το απόσπασμα αυτό – αναφέρεται στις συμβουλές που δίνει ο πατέρας στον γιο του – δεν μιλάει για αλήθειες που έρχονται σταδιακά, αλλά για τη ζωή των ευσεβών και ασεβών ανθρώπων. Και πριν να κάνουμε οποιοδήποτε άλλο σχόλιο, ας μας επιτραπεί να παραθέσουμε όλο το κομμάτι του 4ου κεφαλαίου των Παροιμιών, από το στίχο 14 έως 19 για να αποδειχτεί του λόγου το αληθές:

§ «Των ασεβών το δρόμο μην τον πάρεις,
στην οδό μη βαδίσεις των κακών.
Απόφυγέ την˙ από ‘κει να μην πηγαίνεις.
Απομακρύνσου απ’ αυτήν και διάβαινε απ’ αλλού.
Γιατί αυτοί δεν ησυχάζουν αν το κακό δεν κάνουν˙
ο ύπνος δεν τους παίρνει αν δεν βλάψουν κάποιον.
Τρων’ την ασέβεια σαν ψωμί,
και σαν κρασί την αδικία πίνουν.
Η ζωή των δικαίων είναι σαντο λαμπρό φως,
που φέγγει όλο και περισσότερο
μέχρι να γίνει τέλεια η μέρα.
Αλλά η ζωή των ασεβών είναι σαν το σκοτάδι˙
δεν ξέρουνε που θα σκοντάψουν.»
Παροιμίες, κεφάλαιο 4, στίχοι 14 – 19.

Όπως βλέπουμε λοιπόν, στο κείμενο που παραθέσαμε, η Γραφή δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παρερμηνεία, αφού μιλάει πεντακάθαρα για τη ζωή των ασεβών που είναι σαν το σκοτάδι και τη ζωή των αγίων (ευσεβών), που είναι σαν το φως. Όσο αυξάνουν σε αγιότητα εξαιτίας των καλών έργων και λόγων που επιτελούν, τόσο λάμπει και η ζωή τους.

ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ, ΤΟΥ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΟΣ, Ω ΜΠΕΡΔΕΜΑ! 
Όμως παρόλα αυτά, αγνοώντας η Οργάνωση όλα τα παραπάνω, προσπαθεί να μπερδέψει τα πράγματα παραχαράσσοντας τη Γραφή για να κρύψει τις διάφορες απάτες της. Στη προσπάθεια της αυτή, πέφτει θύμα και η ίδια, αφού μπερδεύεται σε τέτοιο βαθμό ώστε να οδηγηθεί σε κωμικές καταστάσεις. Γιατί δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ έχει διορθώσει τη διδασκαλία της γιατί ήταν δήθεν μολυσμένη, και ισχύει πλέον κατ’ αυτήν το «καινούργιο φως» του Ιεχωβά, διορθώνει … τη διόρθωσή της! και ξαναγυρίζει στο «παλιό φως» που η ίδια είχε παρουσιάσει σαν μολυσμένο, και το παρουσιάζει πλέον σαν … «καινούργιο» και αμόλυντο! Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι, που λέει και ο λαός. Και αν νομίζετε ότι είμαστε κακοήθεις και συκοφαντούμε την Οργάνωση «Σκοπιά» ή υπερβάλουμε, το παρακάτω παράδειγμα που προέρχεται μέσα από τα ίδια τα έντυπα της Εταιρίας (Διαγγελείς της Βασιλείας) ελπίζουμε να σας πείσει απόλυτα και να μην σας αφήσει καμιά αμφιβολία για το συχνό «αλαλούμ» που επικρατεί μέσα στην Οργάνωση.

ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ
Το 1904 λοιπόν, η Οργάνωση προβληματίζεται για το ποια είναι η σημασία των στίχων 1-7 του κεφαλαίου 13, από την προς Ρωμαίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου, οι οποίοι μιλούν για κάποιες «ανώτερες εξουσίες». Σύμφωνα λοιπόν με το … φως που έλαμψε τότε, δόθηκε η εξήγηση ότι όταν ο Παύλος μιλάει για τις «ανώτερες εξουσίες» εννοεί τους κοσμικούς κυβερνήτες, άρα, ο αληθινός Χριστιανός (δηλ. ο Μ. του Ιεχωβά) οφείλει να υπακούει σ’ αυτούς. (βλέπε Διαγγελείς της Βασιλείας, σελίδα 190)



 
"Διαγγελείς της Βασιλείας", σελίδα 190, το 1904 οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πίστευαν πως οι "ανώτερες εξουσίες", ήταν οι κοσμικοί κυβερνήτες

Περνούν τα χρόνια, ο «πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού» ωριμάζει περισσότερο και μπορεί και κατανοεί τώρα πιο καλά τις αλήθειες της Γραφήςֹ επιπλέον με το πέρασμα των χρόνων, το φως της αλήθειας λάμπει πιο πολύ, και εκείνο που πριν μερικά χρόνια φαίνονταν ακαθόριστο και ασαφές τώρα πλέον ξεκαθαρίζει και διακρίνεται τελείως. Έτσι το 1929 δίνεται καινούργια τροφή (διδασκαλία), στα πλήθη των οπαδών της Οργάνωσης. Οι «ανώτερες εξουσίες» δεν είναι πλέον οι κοσμικοί κυβερνήτες (αυτό θεωρείται πια μολυσμένη τροφή!), αλλά ο Ιεχωβά Θεός και ο Ιησούς Χριστός, άρα, ο αληθινός Χριστιανός μπορεί αν χρειαστεί να μην υπακούει στους κοσμικούς κυβερνήτες. (βλέπε Διαγγελείς της Βασιλείας, σελίδα 147)



 
"Διαγγελείς της Βασιλείας", σελίδα 147, το 1929 οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πίστευαν πως οι "ανώτερες εξουσίες", ήταν ο Ιεχωβά Θεός και ο Χριστός!

Και ξαναπερνούν τα χρόνια, πολύ περισσότερα αυτή τη φορά, ο «πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού» έχει ωριμάσει σε τέτοιο βαθμό που κινδυνεύει να … σαπίσει, το φως της αλήθειας έχει λάμψει τόσο πολύ που κινδυνεύουμε να στραβωθούμε αν δεν φορέσουμε γυαλιά ηλίου και το αντικείμενο μας διακρίνεται πλέον έως και τη πιο μικρή του λεπτομέρεια. Έτσι εν έτει 1962 ο «πιστός και φρόνιμος δούλος του Θεού» καλείται να ξεκαθαρίσει για μία ακόμα φορά τη τροφή του Ιεχωβά που δυστυχώς βρέθηκε πάλι μολυσμένη και υπάρχει κίνδυνος να πάθουν δηλητηρίαση οι Μ. του Ιεχωβά. Οι «ανώτερες εξουσίες» λοιπόν δεν είναι ο Ιεχωβά Θεός και ο Ιησούς Χριστός και όποιος λέει τέτοιο πράγμα από δω και πέρα, πιπέρι στο στόμα του, αλλά, να το πούμε ή όχι, είναι … οι κοσμικοί κυβερνήτες!! Αυτό που είχε απορριφτεί επί χρόνια σαν μολυσμένη τροφή και ακάθαρτο νερό γίνεται τώρα γάργαρο νερό στο οποίο πρέπει να τρέξουν τα πλήθη των οπαδών της Εταιρίας να πιουν να ξεδιψάσουν. (βλέπε Διαγγελείς της Βασιλείας, σελίδα 147)

 
"Διαγγελείς της Βασιλείας", σελίδα 147, το 1962 οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πίστευαν πως οι "ανώτερες εξουσίες", ήταν οι κοσμικοί κυβερνήτες!

Αλίμονο, πόσο αληθινός βγαίνει για μια ακόμα φορά ο λόγος του Θεού που προείδε τέτοιες καταστάσεις: «όπως ο σκύλος επιστρέφει στον εμετό του, έτσι και ο ανόητος επαναλαμβάνει την ανοησία του» Παροιμίες κεφάλαιο 26, στίχος 11.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

9 σχόλια:

  1. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

    http://rwssel.pblogs.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φέξε μου και γλίστρησα είναι η δογματική των Πατέρων της Εκκλησίας, καθότι χρειάστηκαν 300 χρόνια να περάσουν μέχρι να αναθεματιστούν επισήμως από την Ορθόδοξη Εκκλησία οι απόψεις του Ωριγένη περί προΰπαρξης των ψυχών και μετενσάρκωσης, ενώ ο ίδιος ο Ωριγένης την εποχή του εθεωρείτο ο μεγαλύτερος θεολόγος της χριστιανικής εκκλησίας και είχε θαυμαστές τον Μέγα Αθανάσιο και τους Καππαδόκες, και γενικά έχει αναγνωριστεί ως ο πρώτος συστηματικός θεολόγος της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Πώς είναι δυνατόν ο Ωριγένης να απολαμβάνει τόσο μεγάλη φήμη τον 4ο αιώνα και τον 6ο αιώνα να θεωρείται αιρετικός; Επειδή τα περί ομοφωνίας των Πατέρων στα δογματικά ζητήματα και τα περί "άπαξ παραδοθείσης πίστεως" που διατηρήθηκε ανόθευτη ανά τους αιώνες είναι απλώς μύθοι. Μόνο με τις Οικουμενικές Συνόδους και με τη διά της βίας επιβολή κανόνων— καθότι οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ήταν ταυτόχρονα και νόμοι του κράτους, με αποτέλεσμα οι αντιφρονούντες να θεωρούνται παράνομοι, ακόμα και επ' απειλή θανατικής ποινής σύμφωνα με τον Ιουστινειάνιο Κώδικα—επιτεύχθηκε στο βάθος των αιώνων δογματική αποκρυστάλλωση και σταθερότητα. Σήμερα, που δεν ισχύει η Ρωμαϊκή νομοθεσία, στα συγγράμματα των θεολόγων επικρατούν και πάλι σύγχυση, αντιφάσεις και καμιά φορά και αλληλοαναθεματισμοί, όπου ο ένας καθηγητής πανεπιστημίου επιτίθεται στον άλλον. Κλασική περίπτωση αυτή του Ρωμανίδη και των εναντίον αυτού. Και δεν είναι η μόνη περίπτωση. Αυτά τα ξέρουν όσοι κυκλοφορούν στις θεολογικές σχολές, αλλά σιγά μην τα αποκαλύψει ο αντιαιρετικός στο target group του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάρτυρες του Ιεχωβά. Η θρησκεία που δοξάζει τον θάνατο και την καταστροφή της ζωής στον πλανήτη. Θέλουν τον Αρμαγεδώνα. Δεν πιστεύουν και δεν κάνουν τίποτα για την καλυτέρευση του οικολογικού μας συστήματος.

    Δεν θέλουν μετάγγιση αίματος γιατί λένε ότι αν γίνει μετάγγιση είναι σίγουρο ότι ο ασθενής θα πεθάνει!

    Λένε "προσδοκώ ανάσταση νεκρών"! Δηλαδή με ένα απλό παράδειγμα. Αν το παιδί σου αρρωστήσει βαριά και ενώ υπάρχει δυνατότητα να γίνει καλά δεν το πάμε στο γιατρό γιατί θα αναστηθεί έτσι κι αλλιώς!

    Μα τι κουτορνίθια είναι όλοι τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενώ αν όλοι οι απλοί πολίτες κάνουμε κάτι για την καλυτέρευση του οικολογικού συστήματος θα σωθούμε!!!
    Είσαι σίγουρος ότι οι άλλοι είναι τα κουτορνίθια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγραψα
    ΩςΑνωνυμος_
    "ΕΞΟΔ.17,2 ΚΑΙ ΕΛΟΙΔΟΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΔΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΥΔΩΡ ΔΙΑ ΝΑ ΠΙΩΜΕΝ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΔΙΑ ΤΙ ΛΟΙΔΟΡΕΙΤΕ ΚΑΤ ΕΜΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ.Ομοιως στην Κ.Δ Α΄Κορινθ 10,9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο.Εδω βλεπουμε καθαρα οτι ο Γιαχβε της Π.Δ ηταν ο Χριστος.
    Ανοιγοντας στο ιδιο χωριο του Αποστ.Παυλου στην Α.Γραφη της Σκοπιας διαβαζουμε << Ουτε να υποβαλλουμε σε δοκιμη τον Ιεχωβα,οπως (τον) υπεβαλαν σε δοκιμη μερικοι απ' αυτους,απλως και μονο για να αφανιστουν απο τα φιδια (Α΄ Κορ.10.9)>>.Γιατι σβησατε την λεξη Χριστος και βαλατε τη λεξη Ιεχωβα?.

    Απαντηση που ελαβα από ανωνυμο ν2 ΜΤΙ.
    [Το ερώτημα το θέτετε, κ. Ανώνυμε, είναι λογικό. Υπάρχουν λιγοστά εδάφια που φαίνεται να δείχνουν ότι ο Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Χριστός της Καινής.]


    ο κ Γιωργος απαντησε

    Η ΜΝΚ ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ το μεταφράζει το εδάφιο Α Κορινθίους 10,9 με βάση το
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Westcott & Hort
    Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ. Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
    ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.


    Ο ανωνυμος ΑΠΑΝΤΑ .

    Τοσα χρονια που χρησιμοποιουσατε την Κ.Δ του Βαμβα πριν φτιαξετε την δικη σας εσφαλμενα κυρρησατε Χριστον ως ΙΕΧΩΒΑ? Όταν γυρνουσατε από πορτα σε πορτα με την Κ.Δ του Βαμβα που γραφει Χριστον αντι Ιεχωβα ΠΟΤΕ ΛΕΓΑΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ.

    Κ.Δ βαμβα,9 ΜΗΔΕ ΑΣ ΠΕΙΡΑΖΩΜΕΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΠΕΙΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΣΘΗΣΑΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΟΦΕΩΝ .

    Αρχαιο Κειμενο 9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο

    Μην μου αραδιαζεις λοιπον εμενα μπουρδες διοτι εσεις χρησημοποιουσατε τον Βαμβα που λεει Χριστον τοτε ενώ τωρα το αλλαξατε κατά το κειμενο Westcott Hort που λεει Κυριον για να μην φαινεται ότι ο Γιαχβε της Παλαιας είναι ο Ιησους της Κ.Δ
    Οσο γιαυτα που γραφεις παρακατω κ Γιωργο
    -Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ.
    Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
    ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.-δικαιολογεις μονος σου πληρως την αποψη ότι ο Χριστος στην προς Κορινθιους είναι ο Γιαχβε της Παλαιας στην περιπτωση της Κ.Δ του Βαμβα που χρηιμοποιουσατε.
    Υ.Γ. Μην απαντατε με κατεβατα της Σκοπιας απλως για να απαντατε διοτι τα σχολια καταγραφονται και ΜΕΝΟΥΝ εις τον αιωνα.
    Αποφασιστε ποτε κηρυσσατε λανθασμενα ,πριν με τον Βαμβα που λεγατε τον Χριστο Γιαχβε η τωρα που λετε μονον τον Πατερα Γιαχβε.
    Μην νομιζετε ότι θα σας απαντησω ότι κι αν πειτε διοτι ετσι μειωνω τον εαυτο μου και τον κανω βλακωτερο των βλακων. ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΣΤΕΙΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΤΕΣ
    Θα εισασταν σωστοι αν δεν χρηιμοποιουσατε καθολου την Κ.Δ του Βαμβα.
    Χαιρετισματα στη Σκοπια που αλλαζει τους Ιεχωβα με την ΩΡΑ και σε οσους την Πιστευουν Σκεφτειτε λιγο τον Αινσταιν που ειπε ότι δυο πραγματα δεν εχουν ορια,το συμπαν και η βλακεια.Επιτρεψτε μου να προσθεσω κι ένα ακομα,Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ.
    Καληνυχτα και Ονειρα Προφητικα κ Γιωργο με πολύ νέο ΦΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σκοπιά 1η Μαϊου 1997, σελίδα 9

    Ο ΙΕΧΩΒΑ ΘΕΟΣ είναι η μεγαλιωδης προσωπικοτητα που προσδιοριζει τους αληθινους αγγελιοφορους του.Τους προσδιοριζει κανοντας να επαληθευονται τα αγγελματα που μεταδιδει μεσω αυτων.Ο Ιεχωβα είναι επισης η μεγαλη προωπικοτητα που εκθετει τους ψευδεις αγγελιοφορους.
    Πως τους εκθετειϗ
    Διαψευδει τα σημεια και τις προβλεψεις τους.Ετσι δειχνει ότι εκεινοι είναι αυτοανακηρυχθεντες προγνωστες των οποιων τα αγγελματα στην πραγματικοτητα πηγαζουν από την ιδια τους την παραπλανητικη σκεψη-ναι από την ανοητη σαρκικη νοοτροπια τους.

    Γιαυτο ο Ιεχωβα ειπε στον Ιεζεκιηλ ¨ Αλλοιμονο στους ανοητους προφητες που βαδιζουν ακολουθωντας το δικο τους πνευμα ενώ δεν εχουν δει τιποτα!

    Δευτερονόμιο 18/ιη΄ 22: "Όταν τις προφήτης λαλήση εν τω ονόματι τού Κυρίου και ο λόγος δεν γείνη, ουδέ συμβή, ούτος είναι ο λόγος τον οποίον ο Κύριος δεν ελάλησεν. Ελάλησεν αυτόν ο προφήτης εν υπερηφανία. Δεν θέλετε φοβηθή απ' αυτού"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πρόταση : Είπεν ο Κύριος προς τον Κύριον μου , απαντάται στους ψαλμούς , το Ευαγγέλιον του Ματθαίου , τις πράξεις των Αποστόλων , την επιστολή του Αποστόλου Παύλου προς Εβραίους.Ομως η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά προτιμά τη λέξη Ιεχωβά παρα τη λέξη Κυριος την οποία αντικαθιστά με τη λέξη Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.Αρα , η ανωτέρω πρόταση έπρεπε να διατυπωθεί ως εξής : Είπεν ο Ιεχωβά προς τον Ιεχωβά μου.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Στα έντυπα τους το διατυπώνουν ως εξής : Είπεν ο Ιεχωβά προς τον Κύριον μου.Ομως προκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κυπτει το εξής ερώτημα :Δεδομένου ότι αντικαθιστούν το πρώτο Κύριος με το Ιεχωβά , με ποιο σκεπτικό κρατούν α ν α λ λ ο ι ω τ ο το δεύτερο Κύριος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.