Ένα από τα πιο προσφιλή θέματα που αρέσκονται να συζητούν με τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά γιατί πιστεύουν πως θα τους φέρουν σε δύσκολη θέση είναι και το θέμα του νηπιοβαπτισμού.
«Γιατί βαπτίζετε τα παιδιά σας σε νηπιακή ή παιδική ηλικία, λένε, αφού το παιδί είναι ανίκανο να καταλάβει για ποιο λόγο βαπτίζεται. Δεν το εξαναγκάζετε έτσι να γίνει με το ζόρι Ορθόδοξος Χριστιανός και του στερείτε την ελεύθερη βούληση; Γιατί εν τέλει δεν του δίνετε το δικαίωμα, μόνο του να αποφασίσει όταν μεγαλώσει και αφού έχει γνωρίσει ΕΛΕΥΘΕΡΑ τις διδασκαλίες για τον Χριστιανισμό ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΘΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ;»
Πριν προχωρήσουμε, καλό είναι πρώτα να διευκρινίσουμε τι σημαίνει το βάπτισμα για έναν Ορθόδοξο Χριστιανό και τι για ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά, επειδή είναι τελείως διαφορετικά πράγματα....
Για το μεν Ορθόδοξο Χριστιανό το βάπτισμα γίνεται για την εξάλειψη του προπατορικού αμαρτήματος και την λήψη της χάριτος του Αγίου Πνεύματος μέσω του χρίσματος.
Για τον Μάρτυρα του Ιεχωβά όμως, το βάπτισμα σημαίνει, πως έχει αποφασίσει να αφιερώσει τον εαυτό του στον Ιεχωβά και να κάνει το θέλημά του. Δηλαδή για τον Μάρτυρα του Ιεχωβά είναι μια απλή τελετή όχι και τόσο σπουδαία όπως αποδεικνύεται, ΑΦΟΥ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΣΤΕΙ!! Ναι καλά διαβάσατε! Το τι και το πως θα το δούμε παρακάτω.
Θα θέλαμε επίσης να σας επισημάνουμε να προσέξετε πολύ και τα ντοκουμέντα της Σκοπιάς – τα οποία είναι άφθονα – που θα επικαλεστούμε. Όπως θα διαπιστώσετε είναι γεμάτα αντιφάσεις.
Ας θυμηθούμε τώρα πάλι, πως πρέπει να γίνεται το σωστό βάπτισμα σύμφωνα με ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά.
Πρώτον: Ελεύθερα το κάθε άτομο να μαθαίνει τις διδασκαλίες του Χριστιανισμού και μετά συνειδητά αυτό να αποφασίζει να ακολουθήσει αυτή που πιστεύει πως εκφράζει την αλήθεια του Χριστιανισμού
Δεύτερον: Αυτό δεν μπορεί να γίνει φυσικά από ένα μικρό παιδί, διότι δεν είναι δυνατόν να αντιληφθεί λόγω της ηλικίας του τις υψηλές έννοιες του Χριστιανισμού. ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. Διότι το άτομο σύμφωνα με τη Σκοπιά πρέπει να φθάσει ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ. Και ΕΝΑ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟ.
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω ο υποψήφιος για να γίνει Μάρτυρας του Ιεχωβά και του οποίου οι γονείς είναι και αυτοί Μάρτυρες του Ιεχωβά μεγαλώνει σε περιβάλλον όπου μαθαίνει για τις διδασκαλίες του Χριστιανισμού, ώστε ΕΛΕΥΘΕΡΑ όταν μεγαλώσει να κάνει την αφιέρωσή του στον Ιεχωβά δηλαδή να βαπτιστεί, αφού έχει πειστεί πως η θρησκεία των γονιών του είναι η αληθινή. Επίσης δεν έχουμε βάπτιση μικρών παιδιών στους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Αλλά για όλα αυτά ας αφήσουμε την ίδια τη Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά» να μας τα πει καλύτερα μέσα από τα δικά της έντυπα για να μην κατηγορηθούμε πως μεροληπτούμε ή διαστρεβλώνουμε τα πράγματα γύρω από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Και ξεκινάμε με την «Σκοπιά» της 15ης Μαρτίου 1998, σελίδα 14. Ας εκθέσουμε πρώτα το ντοκουμέντο και μετά το σχολιάζουμε:
«Σκοπιά» 15 Μαρτίου 1998, σελίδα 14: Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν εξαναγκάζουν κανένα να βαπτιστεί, ούτε βαπτίζουν βρέφη
Σύμφωνα λοιπόν με την «Σκοπιά» της 15ης Μαρτίου 1998, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν εξαναγκάζουν κανένα να κάνει αφιέρωση δηλαδή να βαπτιστεί ούτε ακόμα και τα ίδια τα παιδιά τους. Και δεν τα βαπτίζουν όταν είναι βρέφη – όπως οι άλλες εκκλησίες – γιατί θα τους στερούσαν το δικαίωμα της προσωπικής δηλαδή της ελεύθερης επιλογής.
Πιο αναλυτική και πιο διαφωτιστική για το θέμα που διαπραγματευόμαστε είναι και η «Σκοπιά» του 1962 σελίδα 522. Για να δούμε και αυτή τι γράφει και μετά τα σχολιάζουμε αυτά που γράφει:
«Σκοπιά» 1962, σελίδα 522: Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν βαπτίζουν βρέφη ούτε παιδιά
Από τη «Σκοπιά» του 1962 λοιπόν προκύπτουν τα εξής διαφωτιστικά συμπεράσματα. Για να έχει σημασία το βάπτισμα που θα κάνει κάποιος θα πρέπει να έχει αρκετή γνώση πως επιθυμεί να πράττει το θέλημα του Ιεχωβά και όχι το δικό του. Συνεπώς τα βρέφη αποκλείονται γιατί ακριβώς δεν έχουν αυτή την γνώση. Αν θα προσέξτε στο ντοκουμέντο που εκθέτουμε το «γιατί» είναι με έντονα γράμματα, ακριβώς επειδή η Σκοπιά θέλει να τονίσει πως ο υποψήφιος για βάπτιση πρέπει να γνωρίζει τον λόγο που βαπτίζεται. Συνεχίζοντας η Σκοπιά, μετά τα βρέφη που αποκλείει από την βάπτιση αποκλείει και τα παιδιά επειδή και αυτά λόγω ηλικίας έχουν έλλειψη κατανόησης όσον αφορά τον λόγο που πρέπει να βαπτιστούν. Παραπέμπει μάλιστα και στην Αγία Γραφή για να δικαιολογήσει τη στάση της αυτή, σημειώνοντας πως ο Χριστός ούτε βάπτισε ποτέ παιδί ούτε διέταξε κανέναν – προφανώς από τους μαθητές του – να βαπτίσει παιδί. Αυτό που πρέπει να κάνουν τα παιδιά – σύμφωνα πάντα με τη Σκοπιά – είναι να διδαχθούν από τους γονείς τους, ώστε όταν μεγαλώσουν και έχουν πλέον αυξηθεί σε κατανόηση να κάνουν τότε την νοήμονα αφιέρωση δηλαδή να βαπτισθούν.
Και το τελευταίο ντοκουμέντο για το ποια ηλικία πρέπει να βαπτίζεται κάποιος και για ποιο λόγο, μας έρχεται από τη Σκοπιά της 15ης Μαρτίου 1998, σελίδα 14:
«Σκοπιά» 15 Μαρτίου 1998, σελίδα 14: Δεκάδες χιλιάδες νεαροί άντρες και γυναίκες των οποίων οι γονείς είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά βαπτίζονται
Στο παραπάνω λοιπόν ντοκουμέντο από τη Σκοπιά της 15ης Μαρτίου 1998 διακρίνουμε τα εξής. Το παιδί που έχει γονείς Μάρτυρες του Ιεχωβά διδάσκεται τις Χριστιανικές διδασκαλίες από βρεφική διδασκαλία, πείθεται πως αυτές είναι σωστές και ΕΛΕΥΘΕΡΑ επιλέγει να κάνει αφιέρωση, να γίνει δηλαδή Μάρτυρας του Ιεχωβά. Άξιο μνείας και εδώ που πρέπει να προσεχτεί από τον αναγνώστη, είναι πως η αφιέρωση αυτή δηλαδή το βάπτισμα, αποκλείει βρέφη και μικρά ανήλικα παιδιά εφόσον η Σκοπιά είναι ξεκάθαρη και κάθετη σ’ αυτό το θέμα για μία ακόμη φορά, αφού γράφει πως «δεκάδες χιλιάδες νεαροί άντρες και γυναίκες των οποίων οι γονείς είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά έχουν ακολουθήσει αυτό το παράδειγμα» δηλαδή βαπτίσθηκαν.
Συνεπώς από τα τρία ντοκουμέντα που παραθέσαμε συμπεραίνουμε, πως σε αντίθεση με μας που βαπτίζουμε τα παιδιά μας σε νηπιακή ή παιδική ηλικία, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά διαπαιδαγωγούνε τα παιδιά τους από βρεφική ηλικία στις Χριστιανικές διδασκαλίες και όταν το παιδί τους γίνει άντρας ή γυναίκα καταλαβαίνοντας πως η θρησκεία των γονιών του είναι η αληθινή – αφού ΕΛΕΥΘΕΡΑ την έχει συγκρίνει με τις άλλες – προχωράει στην αφιέρωση βαπτίζεται δηλαδή Μάρτυρας του Ιεχωβά.
Πάμε τώρα να δούμε την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ που παίρνει το οποιοδήποτε παιδί των Μαρτύρων του Ιεχωβά στις Χριστιανικές διδασκαλίες ώστε να πειστεί πως η θρησκεία των γονιών του είναι η μόνη αληθινή.
Και δεν χρειάζεται να βγάλουμε τίποτα από το μυαλό μας αφού θα μας τα πει για μία ακόμη φορά η ίδια η Σκοπιά.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ λοιπόν του παιδιού των Μαρτύρων του Ιεχωβά ξεκινάει με την
ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
1. «Τελικά, στα ανθρώπινα μάτια, η αγνή Χριστιανική εκκλησία που ιδρύθηκε από τον Ιησού φαινόταν ότι είχε διαφθαρεί όταν ο Σατανάς παρήγαγε την αποστατική θρησκευτική παρωδία που σήμερα είναι γνωστή ως Χριστιανικός κόσμος» Σκοπιά 1 Ιουλίου 1995, σελίδα 14.
2. «Αν δεχόμαστε διδασκαλίες οι οποίες είναι μολυσμένες από επικίνδυνες δαιμονικές ιδέες, μπορεί να δηλητηριαστούμε τόσο εύκολα όσο και όταν τρώμε κάποια κατά γράμμα τροφή η οποία έχει αλλοιωθεί από μικρόβια ή τοξίνες …Έτσι, είναι καλό να εξετάσουμε την προέλευση της συμβολικής μας τροφής, έχοντας υπόψη ότι κάποια είδη εντύπων, όπως τα αποστατικά συγγράμματα, μπορεί να είναι μολυσμένα από αντιγραφικές διδασκαλίες και φιλοσοφίες» Σκοπιά 15 Απριλίου 1997, σελίδα 30.
3. «Όπως οι μαθητές του Ιησού κατά τον πρώτο αιώνα, εμείς διακηρύττουμε τα καλά νέα – ένα συγκινητικό άγγελμα ελπίδας – σε ανθρώπους «γδαρμένους και παραπεταμένους σαν πρόβατα χωρίς ποιμένα» καθώς και σε όσους έχουν τυφλωθεί και βρίσκονται σε σύγχυση από «διδασκαλίες δαιμόνων» Σκοπιά 1 Αυγούστου 2003, σελίδα 17.
4.«Από τη βρεφική ηλικία λέγουν στα τέκνα των την αλήθεια για πράγματα όπως οι Άγιος Βασίλης, οι Πασχαλιές και η ψευδής θρησκεία» Σκοπιά 1970 σελίδα 423.
Αυτή λοιπόν είναι η .... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ των παιδιών των Μαρτύρων του Ιεχωβά από βρεφική ηλικία!!!!
Όλοι εμείς εκτός της Σκοπιάς ανήκουμε στην ψεύτικη και αποστατική θρησκεία που δημιούργησε ο Σατανάς και διδάσκουμε δαιμονικές διδασκαλίες!!!
Και συνεχίζεται αυτή η .... ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ των παιδιών των Μαρτύρων του Ιεχωβά με τον
ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
1. «Πολλά παιδιά αντιδρούν αρνητικά στην ιδέα μιας καθιερωμένης οικογενειακής μελέτης. Θα πρέπει αυτό να εμποδίζει τους γονείς να διεξάγουν την μελέτη τότε που την έχουν προγραμματίσει; Ασφαλώς όχι. “Η ανοησία είναι συνδεδεμένη με την καρδιά του αγοριού [ή, του κοριτσιού]”, αναγνωρίζει το εδάφιο Παροιμίες 22:15» Σκοπιά 1 Ιουνίου 1998, σελίδα 22.
2. «Είναι κατάλληλο ν’ απαιτή ένας Χριστιανός γονεύς από τα τέκνα του να παρακολουθούν τις Χριστιανικές συναθροίσεις» Σκοπιά 1975 σελίδα 542.
3. «Δεν είναι λογικό, λοιπόν, να προσέχουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας την εκπαίδευση που παρέχεται στις συναθροίσεις αντί να τους επιτρέπεται να αποκοιμιούνται μόλις αρχίζει η συνάθροιση; … Έτσι, μερικοί γονείς φροντίζουν να κοιμούνται λίγο τα παιδιά τους πριν από τις συναθροίσεις ώστε να φτάνουν στην Αίθουσα Βασιλείας αναζωογονημένα και έτοιμα να μάθουν. Ορισμένοι γονείς μπορεί να περιορίζουν αυστηρά την παρακολούθηση τηλεόρασης ή ακόμη και να την απαγορεύουν σοφά στα παιδιά τους τα βράδια των συναθροίσεων» Σκοπιά 15 Μαρτίου 2000 σελίδα 17.
Τα παιδιά είναι ανόητα!!! λέει η Σκοπιά γι’ αυτό δεν πρέπει οι γονείς να εμποδίζονται να τους κάνουν την καθιερωμένη «πλύση εγκεφάλου» που υπόκεινται όλοι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά και ονομάζεται γραφική μελέτη. Προσέξτε παρακαλώ και αυτό που λέει η Σκοπιά σ’ αυτά που παραθέτουμε. Ο γονιός Μάρτυρας του Ιεχωβά πρέπει να ΑΠΑΙΤΕΙ από τα τέκνα του να παρακολουθούν τις Χριστιανικές συναθροίσεις και να μην αποκοιμιούνται μόλις αρχίζει η συνάθροιση. Γι’ αυτό το λόγο και να τα βάζουν να κοιμηθούν πριν τις συναθροίσεις και να τους απαγορεύουν να βλέπουν τηλεόραση. Έλεος, όχι άλλη ελευθερία!! Μπουχτίσαμε!!
Άλλοι βέβαια Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι πιο εφευρετικοί. Δίνουνε στα παιδιά τους να πιούνε νερό για να πάνε στην τουαλέτα ώστε να μην διακόπτεται και η συνάθροιση με το πήγαινε - έλα των παιδιών!!( Σκοπιά 1971 σελίδα 532).
Και αν παρόλα αυτά τα παιδιά αντιδρούν στην Γραφική μελέτη τότε τι γίνεται; Κανένα πρόβλημα. Η Σκοπιά παραπέμπει στο παράδειγμα μιας μητέρας που ΕΛΕΥΘΕΡΑ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ εκπαίδευε τα παιδιά της. Απολαύστε το:
« Όταν ετονίσθη ότι ήταν ευθύνη των γονέων να φροντίσουν, ώστε τα τέκνα να έχουν καθημερινή Γραφική διδασκαλία, απεφάσισα να διαθέσω χρόνο για καθημερινή ανάγνωση της Γραφής. Αυτό ήγειρε μεγάλες διαμαρτυρίες από τα τέκνα μου, ηλικίας επτά, πέντε και τριών ετών, διότι πάντοτε εφαίνετο ότι αυτό συνέπιπτε στην πιο απολαύσιμη ώρα τους … οι δε διαμαρτυρίες του ενετάθησαν όταν έκλεινα την τηλεόραση κάθε βράδυ και ανήγγειλα ότι ήταν καιρός για ανάγνωση της Γραφής. Πολλές φορές καθόμουν με τη Γραφή στο ένα χέρι ΚΑΙ ΤΗ ΡΑΒΔΟ ΣΥΝΕΤΙΣΕΩΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.» Σκοπιά 1965 σελίδα 132.
Με την απειλή λοιπόν του ξύλου τα παιδιά ΕΛΕΥΘΕΡΑ έκαναν Γραφική εκπαίδευση!
Όταν βέβαια λέμε Γραφική μελέτη, εννοούμε την εκπαίδευση που παίρνουν τα παιδιά των Μαρτύρων του Ιεχωβά ώστε μεγαλώνοντας να γίνουν οι αυριανοί ισόβιοι αμισθί «πλασιέ βιβλίων» της Οργάνωσης «Σκοπιά». Και πώς να μην τους γίνει βίωμα από την παιδική ηλικία αυτό το πράγμα, όταν αντί να παίζουν φυσιολογικά παιχνίδια όπως όλα τα παιδιά, αυτά παίζουν παιχνίδια πως θα παγιδέψουν το υποψήφιο θύμα για να του πλασάρουν τα έντυπα της Οργάνωσης. Και πριν βιαστούν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά να μας πούνε πως τους συκοφαντούμε, ιδού και οι αποδείξεις:
«Τα παιδιά μου προσποιούνται πάντα ότι διεξάγουν Γραφικές μελέτες, ότι παρευρίσκονται σε συναθροίσεις στις Αίθουσες Βασιλείας ή κάνουν το ένα στο άλλο παρουσιάσεις περιοδικού όπως γίνεται στο έργο κηρύγματος από σπίτι σε σπίτι» Σκοπιά 1968 σελίδα 604.
Και ιδού και φωτοτυπία από τη Σκοπιά 1ης Φεβρουαρίου 2001, σελίδα 28 όπου μιλάει για παιδιά που παίζουν κρυφτό, παριστάνοντας το ένα παιδί τον οικοδεσπότη ενός σπιτιού και το άλλο τον Μάρτυρα του Ιεχωβά που προσπαθεί να παγιδέψει το ανύποπτο θύμα!!!:
Σκοπιά 1 Φεβρουαρίου 2001, σελίδα 28: Μικρά παιδιά Μαρτύρων του Ιεχωβά παίζουν «κρυφτό» εκπαιδευόμενα πως θα παγιδέψουν αθώα θύματα
Από τα παραπάνω λοιπόν εκτεθέντα πιστεύουμε να καταλάβατε πως όταν ο Μάρτυρας του Ιεχωβά ισχυρίζεται πως δίνει Γραφική εκπαίδευση στο παιδί του, εννοεί τη διδασκαλία της Οργάνωσής του. Και για να προλάβουμε και πάλι τυχόν αντιρρήσεις παραθέτουμε την Σκοπιά του 1965 σελίδα 468, όπου με τον τίτλο «Εκπαίδευσις από την παιδική ηλικία» μιλάει για ένα τετράχρονο κορίτσι που αρνήθηκε να φάει λουκάνικο επειδή περιείχε αίμα:
«Μια μέρα ο σύζυγός μου πήρε μία από τις κόρες μας μαζί του στην αγορά της πόλεως Κάμπο. Την ώρα του φαγητού θέλησε να φάγη ένα ορεκτικό, το γνωστό ‘χάγκις’, που παρασκευάζεται από αίμα. Η μικρή κόρη, που ήταν μαζί του, έχει μεγάλη αντίληψι και γνωρίζει τι είναι το ‘χάγκις’, και ότι παρασκευάζεται από αίμα. Ξεύρετε τι έγινε; Όταν ο πατέρας της, της έδωσε ένα πιάτο γεμάτο ‘χάγκις’, η μικρή του είπε: ‘Μπαμπά, αυτή η τροφή περιέχει αίμα. Εγώ δεν μπορώ να την φάγω, γιατί ο Ιεχωβά δεν αγαπά τους ανθρώπους που τρώγουν αίμα’. Η μικρή είναι μόλις τεσσάρων ετών» Σκοπιά 1965 σελίδα 468.
Σ’ αυτού λοιπόν του είδους την «ελευθερία»μεγαλώνουν και εκπαιδεύονται τα παιδιά των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Και η ….. ελευθερία αυτή συνεχίζεται με την
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ
Αφήσαμε για το τέλος το καλύτερο κομμάτι για την …ελευθερία μέσα στην οποία μεγαλώνουν τα παιδιά των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Γιατί το ντοκουμέντο που θα παραθέσουμε μιλάει το τι θα πάθει το παιδί που ο γονιός του ή οι γονείς του είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά και δεν βαπτιστεί. ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ Ο ΙΕΧΩΒΑ ΩΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ!!!!!:
« Αντιθέτως, στα «ερίφια», τα οποία πρόκειται να εκτελεστούν ως ‘κατηραμένα’ άτομα, θα περιλαμβάνωνται οι θρησκευόμενοι, οι οποίοι παραμένουν μέσα στην Βαβυλώνα τη Μεγάλη μέχρι της παντοτινής καταστροφής της .... Στα «ερίφια» θα περιλαμβάνωνται, επίσης, οι σύζυγοι, άνδρες και γυναίκες που έχουν πιστούς γαμήλιους συντρόφους, αλλά οι οποίοι παρά το καλό παράδειγμα των πιστών γαμήλιων συντρόφων των, εξακολουθούν να παραμένουν άπιστοι .... επίσης, τα τέκνα ενός πιστού γονέα ή τα τέκνα πιστών γονέων (πατέρα και μητέρα), τα οποία τέκνα κάποτε ήσαν «άγια» ως ανήλικα, ως ανεύθυνα παιδιά, αλλά τα οποία μεγάλωσαν και έφθασαν σε υπεύθυνη ηλικία και αρνήθηκαν να γίνουν αφιερωμένοι, βαπτισμένοι πιστοί ως τον καιρό που αρχίζει η θεία εκτέλεσις των εριφίων» Σκοπιά 1965 σελίδα 399.
Μετά λοιπόν από τόση …«ελευθερία» και αφού το παιδί των Μαρτύρων του Ιεχωβά φθάσει σε υπεύθυνη ηλικία ώστε να αφιερωθεί δηλαδή να βαπτιστεί, πρέπει να μάθει σωρεία ερωτήσεων όπου θα δείχνει πως έχει κατανοήσει και εκτιμήσει το λόγο του Θεού. Παλιά υπήρχε και μια ειδική έκδοση που ονομάζονταν «Ο Λόγος Σου Είναι Λύχνος εις Τους Πόδας Μου» και περιλάμβανε 80 ερωτήσεις. Ιδού και το σχετικό ντοκουμέντο:
«Πράγματι, καθώς ένα άτομο σκέπτεται να γίνη μαθητής και φθάνει στο σημείο ν’ αφιερωθή στον Ιεχωβά, θα κάμη ανασκόπησι, μαζί με τους διακονικούς υπηρέτας στην εκκλησιαστική οργάνωσι, του βιβλίου «Ο Λόγος Σου Είναι Λύχνος εις Τους Πόδας Μου.» Αυτή η πληροφοριακή έκδοσις της Σκοπιάς περιλαμβάνει ογδόντα βασικές διδασκαλίες της Βίβλου. Αυτές πρέπει να εξετάζωνται, μία κάθε φορά, έτσι ώστε να γίνη γνωστό σ’ όλους, στον υποψήφιο για τη βύθισι στο ύδωρ καθώς και στους συντρόφους του στη Χριστιανική εκκλησία, ότι αυτός που επιθυμεί να συμβολίση την αφιέρωσί του έχει κατανόησι και εκτίμησι αυτών των βασικών διδασκαλιών του Λόγου του Θεού» Σκοπιά 1970 σελίδα 498.
Σήμερα έχει αντικατασταθεί αυτό το βιβλίο, και όποιος θέλει να γίνει Μάρτυρας του Ιεχωβά πρέπει να κατανοήσει και εκτιμήσει 120 βασικές διδασκαλίες της Γραφής που βρίσκονται στο παράρτημα του βιβλίου της Σκοπιάς «Οργανωμένοι για να φέρουμε σε πέρας τη διακονία μας».
Αυτός λοιπόν είναι και ένας επιπλέον λόγος που δεν βαπτίζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά παιδιά. Γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ 120 ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ.
Συνεπώς ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ το ξαναλέμε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ οι Μάρτυρες του Ιεχωβά να βαπτίζουν μικρά παιδιά.
Όμως πράγματι:
ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΔΕΝ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ;
Και τώρα αγαπητοί μου ήρθε ή ώρα να παρακολουθήσουμε μία από τις μεγαλύτερες «κωλοτούμπες» που έχει κάνει ποτέ η Σκοπιά.
Γιατί στα μέχρι τώρα εκτεθέντα από τα έντυπά της, διαπιστώσαμε πως αποστρέφεται μετά βδελυγμίας μπορούμε να πούμε, την ιδέα πως είναι δυνατόν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά να βαπτίζουν μικρά παιδιά.
Στο σημείο αυτό όμως, καλό είναι να δούμε ποιες ηλικίες εννοεί η Σκοπιά όταν χρησιμοποιεί την λέξη «παιδί», οπότε αυτομάτως αποκλείονται του βαπτίσματος όσα ανήκουν στις ηλικίες αυτές. Ας την ακούσουμε λοιπόν:
«Η λέξις «παιδίον» μπορεί να χρησιμοποιηθή σ’ ένα παιδί ηλικίας δώδεκα ετών, όπως στην περίπτωσι των εδαφίων Μάρκος ε΄ 40 – 42, τα οποία αναφέρονται σε μια κόρη που ανέστησε ο Ιησούς˙ αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοσθή σ’ ένα νεογέννητο βρέφος, όπως όταν χρησιμοποιήθηκε για το παιδίον Ιησού στον καιρό που το είχαν επισκεφθή οι ποιμένες. – Λουκ. β΄ 17» Σκοπιά 1972 σελίδες 303 – 304.
Σύμφωνα λοιπόν με την Σκοπιά η λέξη «παιδί» χρησιμοποιείται για ηλικίες από την βρεφική μέχρι 12 ετών. Άρα πάλι σύμφωνα με όσα έχει πει μέχρι τώρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ παιδιά που βρίσκονται σ’ αυτές τις ηλικίες.
Ενισχυτικό τούτου είναι και αυτό που γράφει η ίδια η Σκοπιά του 1971 σελίδα 697. Κάποιος μικρός 10 ετών θέλησε να βαπτιστεί αλλά οι γονείς του δεν τον άφησαν γιατί είπαν πως πρέπει να μεγαλώσει κι άλλο. Έτσι βαπτίστηκε 15 ετών.
Τώρα όμως, ελάτε να παρακολουθήσουμε μαζί – μέσα από τα έντυπά της – τις «κωλοτούμπες» που κάνει η Σκοπιά και δέχεται στις τάξεις της Μάρτυρες του Ιεχωβά που ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ!!!!!!!!!!
Βάπτιση 11χρονης ! Σκοπιά 1968 σελίδα 299
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Έχει κι’ άλλο!
Βάπτιση 11χρονης ! Σκοπιά 1 Μαρτίου 2000 σελίδα 21
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Έχει κι’ άλλο!
Βάπτιση 11χρονου! Σκοπιά 1 Μαρτίου 2004, σελίδα 25
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Λίγο μεγάλοι δεν είναι; Τι λέτε, να το χαμηλώσουμε λίγο!
Βάπτιση 10χρονου!! Σκοπιά 1968 σελίδα 68
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Έχει κι’ άλλο!
Βάπτιση 9χρονου!!! Σκοπιά 1975 σελίδα 374
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Έχει κι’ άλλο!
Βάπτιση 8χρονου!!!! Σκοπιά 1 Οκτωβρίου 2000 σελίδα 28
Τελειώσαμε; Όχι βέβαια! Έχει κι’ άλλο!
Βάπτιση 7χρονου!!!!! Σκοπιά 1 Οκτωβρίου 2006 σελίδα 12
Την βάπτιση του 7χρονου την δημοσιεύουμε και σε φωτοτυπία για να μην μας πούνε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πως τους … συκοφαντούμε κιόλας!
«Σκοπιά» 1 Οκτωβρίου 2006, σελίδα 12: Βάπτιση Μάρτυρα του Ιεχωβά σε ηλικία επτά ετών!
ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ!
Και ένα τελευταίο γεγονός στο οποίο αξίζει να σταθούμε είναι και αυτό της αναβάπτισης των μελών της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά!
Επειδή πολλοί από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά θεώρησαν πως όταν βαπτίστηκαν δεν έκαναν σωστή αφιέρωση, τους δίνει το δικαίωμα η Σκοπιά να … ξαναφιερωθούν στον Ιεχωβά δηλαδή να ξαναβαπτιστούν!! Το τι και το γιατί ας τα αφήσουμε να μας το πει η ίδια:
«Μερικοί, λόγω ορισμένων περιστάσεων τον καιρό που εβαπτίσθησαν ή λόγω εξελίξεων που ακολούθησαν, έχουν αμφιβολίες για το κύρος της αφιερώσεως και βαπτίσματος, που έκαμαν στον παρελθόν, και διερωτούνται αν πρέπει να αναβαπτισθούν. Μπορεί να εβαπτίσθησαν σε μικρή ηλικία ή σε καιρό που ήσαν πολύ ανώριμοι στην αλήθεια, ή, αφού εβαπτίσθησαν, έγιναν αδρανείς στη διακονία για ένα διάστημα .... Αλλ’ αν υπεβλήθη κανείς στο βάπτισμα κυρίως λόγω αισθηματικών παραγόντων και χωρίς κατάλληλη κατανόησι, ή για να ευαρεστήσει τους γονείς του ή άλλους, και αν αυτό το βάπτισμα δεν εσυμβόλιζε μια προηγούμενη αφιέρωσι να πράττη το θέλημα του Ιεχωβά, θα ήταν κατάλληλο να βαπτισθή πάλι» Σκοπιά 1962 σελίδα 524.
Από εμάς; Ουδέν σχόλιο. Τα είπε όλα η Σκοπιά.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Πολὺ καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έχει αντικατασταθεί αυτό το βιβλίο, και όποιος θέλει να γίνει Μάρτυρας του Ιεχωβά πρέπει να κατανοήσει και εκτιμήσει 120 βασικές διδασκαλίες της Γραφής που βρίσκονται στο παράρτημα του βιβλίου της Σκοπιάς «Οργανωμένοι για να φέρουμε σε πέρας τη διακονία μας».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα πόσα λάθη σε κόβουν;
Με δύο λάθη παίρνεις δίπλωμα;
Κύριε Χρήστο σε ευχαριστούμε!!!
Πίτερ
Πολλά συγχαρητήρια, κ. Χρήστο!! Χείμαρρος. Δεν αρέσει σε κάποιους το ύφος σας, αλλά τι να κάνουμε και το πολύ λιβάνισμα δεν τους ωφέλησε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.: Καλό και το σχόλιο του Πίτερ :-)
_________________________
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδερφέ μου Χρήστο συγκλονίστηκα από το άρθρο σου!
Δεν έχω λόγια να εκφράσω τις ευχαριστείες μου και την χαρά που αισθάνομαι όταν βλέπω τόσο δυνατά και ζωντανά άρθρα.
Πλέον μόνο οι φανατικοί και δαιμονισμένοι, θα μπορούσαν να ακολουθήσουν μια τόσο καταστρεπτική και σατανική σέκτα.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου!
Ο Κύριος να σε ευλογεί και να σε ενδυναμώνει καθώς επιτελείς το έργο Του.
Θα είμαι πάντα κοντά σου, για ότι με χρειαστείς.
Εύγε!
"ΑΚΗΣ"
_______________________
Ο κύριος Χρήστος λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Δεν θα πω "μπράβο του", αλλά δόξα στον Θεό για τον κ. Χρήστο αλλά και για όλους τους ορθόδοξους που συνάντησα διαδικτυακά που ξέρουν τι πιστεύουν και ξέρουν να απαντάνε στα επιχειρήματα των αιρετικών. Ελπίζω κάποια μέρα να σας συναντήσω όλους και από κοντά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Στέλιο το ίδιο ελπίζουμε και εμείς. Αν σε φέρει ο δρόμος σου καμιά φορά προς Λαμία η χαρά μας θα είναι μεγάλη να συναντηθούμε! Καλή δύναμη και στο δικό σου έργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος - αντιαιρετικός
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΡΘΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στις 7:32 μ.μ. Ετικέτες ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ 6 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Αντιδράσεις: (1)αστείο
(0) ενδιαφέον
(3)συναρπαστικό
Αν αυτός ο ένας που έκρινε το άρθρο αυτό ως αστείο είναι ΜΤΙ τότε αυτό είναι το μόνο που έχουν να πουν οι ΜΤΙ για τα όσα αποκαλυτπικά στοιχεία παραθέτει ο ''Αντιαιρετικός'' σ'αυτό.
Τι κρίμα να μην έχουν τίποτε άλλο να πουν οι ΜΤΙ για τις αποδείξεις που εμπεριέχει το άρθρο!
χαχαχαχαχχαχαχααχ τι να πει κανεις... σιγουρα αυτες τις βαπτισεις των ανηλικων τις κανουνε στη ζουλα η στα κρυφα και πριβε για να μη τους δουν και παραεξω οτι αλλα λενε και αλλα κανουνε ΚΛΑ ΚΛΑ ΚΛΑ ΣΣΙ ΚΑ οι κλασσικες υποκρισιες των ΜτΙ ... αμαν βρε παιδι αφου τους ξερουμε πια με τι εχουμε να κανουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο υφος του κ Χρηστου ειναι μια χαρα το λιβανισμα το σαβουαρ βιβρ και η ανωτεροτητα ποτε δε σε βγαζει ασπροπροσωπο με τους γυφτους ο γυφτος θελει γυφτια και κουτο πονηρια αλλιως σε πουλησε και σε αγορασε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο που απομενει που ισως να μη το δουμε ποτε στους ΜτΙνα βαπτισουν και νηπιο ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χρήστο πραγματικά ό,τι και να πω θα είναι λίγο. Μέσα απ το blog και ιδιαίτερα με αυτά τα άρθρα για τους μτι ( διότι δεν είναι κάτι σπουδαίο για να γράφεται με κεφαλαία ) έχω βοηθηθεί παααρα πολύ . Άρχισα να μελετώ κ εγώ πιο συστηματικά την Αγία Γραφή και μπορώ να πω πως πατάω πιο σταθερά σ αυτά που πιστεύω . Καλή συνέχεια στο έργο σας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Δόξα Θεού
Θα επιθυμούσα να μιλήσουμε και διαδικτυακά μέσο e-mail
Ταύτα προς το παρών
Αγαπητέ "Χαρούμενε αγωνιστή" ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ευχαρίστως να μιλήσουμε και διαδικτυακά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τιμής
Χρήστος - αντιαιρετικός
πωσ μπορω να επικοινωνησω μαζι σου ?ειμαι μια μαρτυρας τ ιεχωβα που βαπτιστηκα 13 χρονων κ τωρα το εχω μετανιωσει δεν εχω αποκοπει αλλα κανω διπλη ζωη θελω να με συμβουλεωψεις γτ εχω παθει σοκ με ολα αυτα π διαβαζω ειλικρινα ...δεν ειχα κανει ποτε το κοπο να ασχοληθω απλα πιστευα οτι λενε αληθεια σε ολα κ τους πιστευα γτ μ λεγαν αν μπεις στο ιντερνετ μιλανε ασχημα για μας οτι ειμαστε ψευτες...και αλλα πολλαααααα πολλααα ¨@¨@
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε ΜτΙ. Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο palchristos@yahoo.gr Βοήθεια μπορώ να σου προσφέρω ως εξής, αφού πρώτα γράψεις στο ιμέηλ μου. Ή να σου λύσω εγώ προσωπικά κάποιες απορίες που μπορείς να έχεις και ξέρω σίγουρα γι' αυτές τις απορίες σου. Ή να σου δώσω το ιμέηλ του Ονήσιμου πρώην ΜτΙ, που μπορείς να τα πεις καλύτερα μ' αυτόν. Ή αν μένεις Αθήνα να σου γνωρίσω συνεργάτη μου για να σε βοηθήσει και από κοντά, επειδή εγώ μένω Λαμία. Τα λέμε λοιπόν όποτε και όταν εσύ θελήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος - αντιαιρετικός
Για κατι λεφτα στο εξωτερικο που τα στελνουν???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ανώνυμε - η, δεν δημοσίευσα το σχόλιό σου γιατί δεν δημοσιεύω ανώνυμα σχόλια. Ευχαρίστως να δημοσιεύσω σχόλιό σου που έχει όνομα ή ψευδώνυμο.Όσο γι' αυτό που ρωτάς δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, λόγω της πλύσης εγκεφάλου που έχει υποστεί όλα αυτά τα χρόνια. Μόνο η χάρη του Θεού μπορεί να τη σώσει πλέον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικά
Χρήστος - αντιαιρετικός
Καλησπέρα σας και καλή Ανάσταση εύχομαι. Ενδιαφέρον το άρθρο σας πάρα πολύ, μα θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις, κυρίως σκοπό έχουν να διευκρινιστούν κάποια πράγματα ώστε σε τυχόν απορίες άλλων να έχω απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον τα αποσπάσματα από τα περιοδικά είναι παλιά οπότε μπορεί να ισχυριστεί κάποιος είτε ΜτΙ είτε κάποιος δήθεν Χριστιανός-από αυτούς που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε- πως τα πράγματα έχουν αλλάξει, όπως και στα πρώτα Χριστιανικά χρόνια δεν είχε καθιερωθεί ο νηπιοβαπτισμός εξ ολοκλήρου και αυτό έγινε μετά έτσι συνέβει και σε αυτή τη περίπτωση.
Και δεύτερον οι βαπτίσεις των ανήλικων αυτών παιδιών μπορεί να ισχυριστεί κάποιος πως είναι εξαιρέσεις για τυχόν σοβαρές περιπτώσεις, ενδεχομένως και υγείας ή θα μπορούσε να πει κάποιος ότι έγιναν από κάποια τοπική οργάνωση και είναι κατακριτέα από το σύνολο των ΜτΙ. Επίσης θα μπορούσε να πει κάποιος ότι αυτές οι περιπτώσεις δεν καθιστούν το νηπιοβαπτισμό αναγνωρισμένο σαν πρακτική και συνήθεια από το σύνολο της οργάνωσης!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Και πάλι εύχομαι Αληθινή Ανάσταση!
Το πιο σημαντικό είναι ότι οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ΔΕ βαπτίζονται εις το όνομα ( σ' ενικό αριθμό ) του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,όπως είναι η εντολή του Χριστού.Το βάπτισμα τους γίνεται ως εξής:Οι ιεραρχικως ανώτεροι τους ρωτούν:Πιστεύετε στον Ιεχωβα;Πιστεύουμε,απαντουν οι εισερχόμενοι.Ξαναρωτουν:Πιστεύετε στην οργάνωση του Ιεχωβά;Πιστεύουμε,απαντουν.Ξαναρωτουν:Πιστεύετε στον Ιησού;Ίδια απάντηση.Αν αυτα τα ερωτήματα συνδέονται με την εντολή του Χριστού,ας το κρινουν οι αναγνώστες και οι αναγνώστες.Επισης είναι ζωτικής σημασίας το ότι οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων εμπιστεύονται μια οργάνωση άγνωστη σ'αυτους.Οι αποτυχίες τους για τη πρόβλεψη της βασιλείας του Ιεχωβά το 1914 ,το 1925 ,το 1975 δε δίδαξαν τίποτα τους μεταγενέστερους;
ΑπάντησηΔιαγραφή