Αλεξία
Κρηνίτη
Τη Δευτέρα 25 Αυγούστου, σε ένα από
τα κεντρικά πάρκα της Αθήνας, Μάρτυρες του Ιεχωβά είχαν στήσει δύο σταντ με
βιβλία και έντυπα της Σκοπιάς. Περνώντας από εκεί, πλησίασα και άρχισα να ξεφυλλίζω
το βιβλίο τους “Τι διδάσκει πράγματι η αγία Γραφή”.
Στο σταντ, υπήρχε ένας κύριος (με
αυτόν διεξήχθη ο διάλογος) και δύο κυρίες. Πλησίασα το σταντ, χωρίς να με
προσκαλέσουν. Εκείνη τη στιγμή, συζητούσαν μεταξύ τους. Ο κύριος στράφηκε σε
μένα, αφού πήρα στα χέρια μου το βιβλίο και άρχισα να το φυλλομετρώ. Παρακάτω, καταγράφω το διάλογο ανάμεσα
σε μένα και το Μάρτυρα του Ιεχωβά. Κάποια σχόλια με πλάγια γράμματα
απευθύνονται στους αναγνώστες. Τα έντονα γράμματα αποδίδουν ό,τι τονίστηκε στη
συζήτηση...
ΜτΙ: Καλημέρα σας!
Εγώ: Καλημέρα.
ΜτΙ: ...
Εγώ: Είχα πάει και στην ετήσια
συνέλευση στο ΟΑΚΑ (ήθελα να ξεκινήσω τη συζήτηση). Με είχε καλέσει ένας
φίλος, ΜτΙ.
ΜτΙ (με χαμόγελο): Α ναι;
Φαντάζομαι πόσα πνευματικά θέματα θα έχετε να συζητήσετε.
Εγώ: Προέκυψαν διαφορές, άλλωστε κι
εμείς κι εσείς το ξέρουμε ότι υπάρχουν. Μου είπε ότι θα ήθελε να βρεθούμε και
να μιλήσουμε για το όνομα του Θεού, αλλά έκτοτε δεν έχει επικοινωνήσει ακόμη
μαζί μου.
ΜτΙ: Κάτι θα του έτυχε. Αφού σας το
είπε, σίγουρα θα μιλήσετε. Έχετε συζητήσει με άλλους Μάρτυρες του Ιεχωβά;
Εγώ: Αρκετές φορές μου έχουν δώσει
φυλλάδια στο δρόμο και στο σπίτι μου, αλλά απλά μου έδιναν το φυλλάδιο και
έφευγαν.
ΜτΙ: Χαίρομαι πάρα πολύ που είστε άτομο
απροκατάληπτο. Θεωρώ αδιανόητο νέοι άνθρωποι να μην έχουν ευρύ νου και διάθεση
να ανταλλάξουν σκέψεις και ιδέες (δεν σχολίασε το γεγονός ότι οι
ομόπιστοί του απρόσωπα δίνουν ένα φυλλάδιο και φεύγουν). Θα είδατε και τη
βάπτιση, εμείς δεν βαπτιζόμαστε σε νεαρή ηλικία, μια βασική διαφορά από εσάς.
Ορθόδοξη δεν είστε;
Εγώ: Ναι, μάλιστα, Ορθόδοξη. Ξέρετε,
εμείς βαπτίζουμε τα παιδιά μας από μωρά, γιατί στηριζόμαστε στα λόγια του
Χριστού προς το Νικόδημο στο κατά Ιωάννη 3:3-5 (έχω μαζί μου μια Καινή
Διαθήκη, τη μετάφραση των τεσσάρων, την άνοιξα και του έδειξα το χωρίο):
"Ο Ιησούς του είπε: "Σε βεβαιώνω πως αν δε γεννηθεί κανείς ξανά, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία του
Θεού. Τον ρώτησε ο Νικόδημος: Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος ηλικιωμένος πια
να γεννηθεί ξανά;...Ο Ιησούς του είπε: "Σε βεβαιώνω πως αν κανείς δε γεννηθεί από το νερό κι από το
Πνεύμα,
δεν μπορεί να μπει στη βασιλεία του Θεού...". Βλέπετε; "αν δε
γεννηθεί κανείς ξανά...". Δεν πρόκειται δηλαδή για βάπτισμα αφιέρωσης,
αλλά "εις άφεσιν αμαρτιών", όπως λέει και ο Απόστολος Πέτρος
στο Πράξεις, 2:38-39 (του δείχνω το χωρίο, στην έκδοση που έχω, έχει
αποδοθεί στα νέα ελληνικά "...για να συγχωρέθουν οι αμαρτίες σας...").
ΜτΙ: ...... (έμεινε για λίγο
σιωπηλός). Περίεργο, έχω μιλήσει και με άλλους Ορθοδόξους, ακόμη και με
ιερείς, αλλά δε μου έχουν πει αυτό.
Εγώ: Τι σας είπαν;
ΜτΙ: Διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν
έχει σημασία αυτή τη στιγμή.
Εγώ: Στηρίζουμε το νηπιοβαπτισμό και
στην τελευταία εντολή του Κυρίου "πηγαίνετε λοιπόν και κάνετε μαθητές μου
όλα τα έθνη, βαφτίζοντάς τους στο όνομα του Πατρός και του Υιού
και του Αγίου Πνεύματος...(του δείχνω πάλι το χωρίο από το Κατά Ματθαίον 28:16-20). Δηλαδή, για να γίνουμε μαθητές του
Χριστού, πρέπει πρώτα να βαπτιστούμε.
ΜτΙ: Ναι, αλλά πρώτα λέει "κάνετε
μαθητές" και στη συνέχεια "βαπτίζοντας". Πρώτα να κάνουν μαθητές και μετά να τους βαπτίζουν.
Εγώ: Εδώ, η μετοχή είναι τροπική.
Δείχνει τον τρόπο, πώς να κάνουν μαθητές; Βαπτίζοντάς τους.
ΜτΙ: Συμφωνώ, τροπική, άρα πρώτα κάνουν μαθητές και μετά
βαπτίζουν.
Εγώ: Συγγνώμη, αλλά αν κάτι μας δείχνει
τον τρόπο, αυτό πρέπει να προηγηθεί για να πετύχουμε κάτι. Αν εγώ σας πω
"πηγαίνετε στο περίπτερο, περπατώντας", θα πρέπει να περπατήσετε
πρώτα, για να φτάσετε στο περίπτερο έπειτα.
ΜτΙ: Για το όνομα του Θεού, τι έχετε να
πείτε; Δεν το χρησιμοποιείτε, όπως εμείς, αλλά εσείς το γνωρίζετε (1η αλλαγή θέματος,
αλλά προσποιήθηκα ότι δεν το πρόσεξα);
Εγώ: Με τη φράση "το όνομα του
Θεού", αναφέρεστε στο Ιεχωβά;
ΜτΙ: Μάλιστα. Εμείς, οι Μάρτυρες του
Ιεχωβά, το γνωρίζουμε και το θεωρούμε απαραίτητο να το χρησιμοποιούμε για να έχουμε προσωπική σχέση μαζί Του.
Εγώ: Κοιτάξτε, εμείς οι Ορθόδοξοι και το γνωρίζουμε το όνομα αυτό, ένα
από τα ονόματα, γιατί ο Θεός αποκαλύφθηκε με πολλά ονόματα και το χρησιμοποιούμε στις λατρευτικές
μας συνάξεις, απλά δεν το χρησιμοποιούμε με τον τρόπο που το κάνετε εσείς, γιατί δεν το διδαχτήκαμε από τον Ιησού και τους αποστόλους
μας.
ΜτΙ: Το χρησιμοποιείτε; Τι θέλετε να πείτε; Πρώτη φορά το ακούω αυτό! (Από
όσα του είπα, ήταν ολοφάνερο ότι αυτό το σημείο τον είχε αιφνιδιάσει).
Εγώ: Υποθέτω ότι ξέρετε τι σημαίνει η
λέξη «Αλληλούια», έτσι δεν είναι; "Αινείτε τον Γιαχ". Άλλωστε, και το
βιβλιαράκι με τους ύμνους σας λέγεται “Ψάλλετε
στον Ιεχωβά” και χρησιμοποιείτε τη φράση στους ύμνους σας (π.χ. βλ. ύμνο
104, “Αινείτε τον Γιαχ μαζί μου”).
ΜτΙ
κυρία
(που μέχρι τότε παρακολουθούσε σιωπηλή): Πώς γνωρίζετε τους ύμνους μας (φάνηκε
ξαφνιασμένη);
Εγώ: Απλά έχω δει το βιβλίο σας στον
ιστότοπό σας. Άλλωστε, άκουσα κάποιους στη συνέλευσή σας.
ΜτΙ (κύριος με τον οποίο συζητούσα):
Ναι, συμφωνώ (ενν. για το τι σημαίνει «αλληλούια»).
Εγώ: Το «αλληλούια» λοιπόν ακούγεται
εκατοντάδες φορές, όταν συγκεντρωνόμαστε στις εκκλησίες μας και ιδιαίτερα στη
θεία Λειτουργία, "αινούμε τον Γιαχ". Αλλά υπάρχουν και πάρα πολλά
άλλα και ίσως και πιο ουσιαστικά, που έχω να σας πω για το όνομα του Θεού.
ΜτΙ: Βλέπεις πράγματα, που είναι πολύ λυπηρά, π.χ. ιερείς να ευλογούν όπλα. Εμείς δεν θέλουμε τον πόλεμο. Δεν πάμε ούτε στο στρατό και έχουμε πληρώσει αυτή τη σταθερή μας απόφαση. Οι Χριστιανοί του 1ου αιώνα δεν πολεμούσαν (2η ολοφάνερη αλλαγή θέματος).
ΜτΙ: Βλέπεις πράγματα, που είναι πολύ λυπηρά, π.χ. ιερείς να ευλογούν όπλα. Εμείς δεν θέλουμε τον πόλεμο. Δεν πάμε ούτε στο στρατό και έχουμε πληρώσει αυτή τη σταθερή μας απόφαση. Οι Χριστιανοί του 1ου αιώνα δεν πολεμούσαν (2η ολοφάνερη αλλαγή θέματος).
Εγώ: Εδώ βλέπω μια αντίφαση στα
πιστεύω σας.
ΜτΙ: Τι αντίφαση;
Εγώ: Από τη μια αρνείστε ακόμη και να
υπηρετήσετε τη θητεία σας στο στρατό και από την άλλη, φαντάζεστε τον Ιησού ως
αρχηγό ενός στρατού, που θα έρθει να εξολοθρεύσει όσους δεν είναι Μάρτυρες του
Ιεχωβά (βλ. ενδεικτικά το άρθρο “Χαιρετίστε τον Χριστό, τον Ένδοξο Βασιλιά!,” στη Σκοπιά, τ. 15
Φεβρουαρίου 2014, από όπου οι φωτογραφίες του παρόντος κειμένου).
ΜτΙ
κυρία:
Δεν είναι ακριβώς έτσι, όπως το λέτε, αλλά το πνεύμα, που είναι η ενεργός
δύναμη του Θεού, έρχεται σε όποιον το ζητήσει (3η αλλαγή θέματος, ειλικρινά
δεν κατάλαβα πώς της ήρθε αυτό).
ΜτΙ
κύριος:
Μια ακόμη σημαντική διαφορά μας.
Εγώ: Κοιτάξτε, αυτή τη στιγμή έχετε
ανοίξει τέσσερα διαφορετικά θέματα, που για το
καθένα έχουν γραφτεί τόμοι ολόκληροι και δεν έχουμε συζητήσει στην ουσία για
κανένα από αυτά! Για τι από όλα θέλετε να μιλήσουμε: το νηπιοβαπτισμό, το όνομα
του Θεού, τον πόλεμο ή το αν το άγιο Πνεύμα είναι η ενεργός δύναμη του Θεού;
ΜτΙ
κυρία:
Εδώ είναι λιγάκι δύσκολο, γιατί έχουμε έρθει για να διαδώσουμε το λόγο του Θεού
σε όσους δεν τον ξέρουν. Εσείς φαίνεται ότι είστε καλή μαθήτρια και γνωρίζετε (διευκρινίζω,
επειδή στο κείμενο λείπουν τα εξωγλωσσικά στοιχεία, τόσο απαραίτητα για την
καλύτερη επικοινωνία, ότι αυτή η τελευταία φράση, το "καλή μαθήτρια",
δεν ειπώθηκε καθόλου ειρωνικά).
Εγώ: Συγγνώμη, αλλά σύμφωνα και πάλι με
τις θρησκευτικές σας πεποιθήσεις, όσα γνωρίζω είναι λάθος και θα χαθώ στον
Αρμαγεδδώνα. Δεν πρέπει λοιπόν να συζητήσετε και μαζί μου; Τι σημασία έχει ότι
γνωρίζω την πίστη μου, αφού για εσάς είναι λάθος;
ΜτΙ: Σας προτείνουμε να μπείτε στο
επίσημο site μας, εδώ είναι η διεύθυνση και εκεί θα λυθούν οι απορίες σας.
Κρατήστε και το βιβλίο αυτό (μου έδωσε το φυλλάδιο “Θα τελειώσουν ποτέ τα βάσανα;” Φαίνεται ότι ξέχασε πώς ήδη έχω
επισκεφθεί το site τους, κάτι που του ανάφερα).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Νικόλαε, σε ευχαριστώ. Και η δική μου αίσθηση είναι ότι αν κάποιος τους πει κάτι που τους δημιουργήσει την παραμικρή αμφιβολία για την ορθότητα της πίστης τους, στη συνέχεια τον αποφεύγουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εξαιρέσεις τη δική μου εμπειρία που περιγράφω εδώ , είσαι ο τρίτος που μου λέει πως ΜτΙ τον επαίνεσε/θαύμασε που γνωρίζει την πίστη του, αλλά στην ουσία δεν συζητάει μαζί του.
Τίθεται το εξής ερώτημα : με ποιο σκεπτικό δέχονται να βαπτιστούν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , ε ν ω ειναι η δ η βαπτισμενοι ;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφή“μια αυτοκρατορία μπορεί να είναι πολιτική , εμπορική ή θρησκευτική . Η γυναίκα που ονομάζεται Βαβυλώνα η μεγάλη δεν είναι πολιτική αυτοκρατορία επειδή ο Λόγος του Θεού δηλώνει ότι «οι βασιλεις της γης» , δηλαδή τα πολιτικά στοιχεία αυτού του κόσμου , «πόρνευαν» μαζί της . Η πορνεία της αντιπροσωπεύει τις συμμαχίες που συναπτει με τους άρχοντες αυτής της γης , γι’ αυτό αποκαλείται «μεγάλη πόρνη» . Η Βαβυλώνα η μεγάλη δεν μπορεί να είναι εμπορική αυτοκρατορία επειδή οι «έμποροι της γης» , οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τα εμπορικά στοιχεία , θα θρηνούν για αυτήν όταν καταστραφεί . Μάλιστα αναφέρεται ότι τόσο οι βασιλεις όσο και οι έμποροι κοιτάνε τη Βαβυλώνα τη μεγάλη από «απόσταση» . Σ υ ν ε π ω ς , ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό
να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ότι η Βαβυλώνα η μεγάλη είναι , όχι πολιτική ή εμπορική αυτοκρατορία , αλλά θρησκευτική”. (Το κειμενο προέρχεται από το βιβλίο των μτΙ , «Τι διδάσκει η Γραφή» , σελ. 219 – 220) .
ΑπάντησηΔιαγραφή0ι αξιωματούχοι οι οποιοι ανήκουν στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , επίσκοποι και πρεσβύτεροι , σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ ο υ ν στη π λ α ν η α ν υ π ο π τ ο υ ς , α ν υ π ο ψ ι α σ τ ο υ ς ανθρώπους ως εξής : Α ρ α .... , Σ υ ν ε π ω ς .... , Ώ σ τ ε .... , ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ( Ορθότερα : να σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ ο υ μ ε ) .... , όντας α δ ι σ τ α κ τ ο ι Θ ε ο μ π α ι κ τ ε ς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού τι ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά σε βιβλίο μικρού μεγέθους , με τιτλο : Τι διδασκει η Αγία γραφη :
Σελιδα 218 , άρθρο με τίτλο : ποιος ειναι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ; Ιδού τι εγραψαν : η γραφη δείχνει ότι ο Μιχαήλ ειναι α λ λ ο ονομα του Ιησού Χριστού , πριν και μετά τη γήινη ζωή του . Σε ότι αφορά τον αναστημενο Κύριο Ιησου Χριστό , το χωριο 1 Θεσσαλονικείς 4 : 16 δηλώνει :
Ο ιδιος ο Κύριος θα κατεβει απο τον ουρανό με πρόσταγμα , με φωνη αρχαγγελου .
Ώστε η φωνη του Ιησού περιγράφεται ως φωνή αρχαγγελου . Σ υ ν ε π ω ς , το χωριο αυτό δηλώνει ότι ο ίδιος ο Ιησούς είναι ο Αρχαγγελος Μιχαήλ .
Αρχηγός Στρατεύματος . Όπως δηλώνει η γραφή , ο Μιχαηλ και οι άγγελοι του πολέμησαν με το δρακοντα .... και τους αγγέλους του . ( Αποκάλυψις 12 : 7 ) Α ρ α , ο Μιχαήλ είναι ο Αρχηγός ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων .
Επίσης η Αποκάλυψις περιγράφει τον Ιησού ως τον Αρχηγό ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων . ( Αποκάλυψις 19 : 14 - 16 ) Ο Αποστολος Παύλος έγραψε και αυτός για τον Κύριον Ιησου και τους αγγέλους του . ( 2 Θεσσαλονικεις 1 : 7 )
Στη γραφή αναφερονται τόσο ο Μιχαήλ και οι άγγελοι του όσο και ο Ιησούς και οι άγγελοι του ( Ματθαίος ιγ , τεσσαρακοστό στίχο , 16 : 27 , 24 : 31 , 1 Πέτρου 3 : 22 )
Δοθέντος ότι ο Λόγος του Θεού δ ε δηλώνει πουθενά ότι υπάρχουν στον ουρανό δυο Στρατεύματα πιστών αγγέλων , ένα υπό την ηγεσία του Μιχαήλ και ένα υπό την ηγεσία του Ιησού
, ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ότι ο Μιχαήλ δ ε ν είναι παρα ο Ιησούς
στον ουράνιο ρόλο του . Στις σελίδες 370 - 371 του βιβλίου με τιτλο : ενόραση στις γραφές , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , απαντώνται περισσότερα για το ότι ο Μιχαήλ είναι ο Ιησούς .
Αυτά τα τ ε ρ α τ ω δ η ψ ε μ μ α τ α , αυτες οι α θ λ ι ε ς π α γ ι δ ε ς , οι τ ε ρ α τ ο λ ο γ ι ε ς , οι α π ι σ τ ε υ τ ο ι ι σ χ υ ρ ι σ μ ο ι στοχεύουν π ρ ο β α τ ο ε ι δ ε ι ς ανθρώπους , όπως δηλώνεται α ν ε ρ υ θ ρ ι α σ τ α σ' α π ο ρ ρ η τ ο βιβλίο τους . Τίθεται το ερώτημα : Σεβαστοί αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι οι οποίοι ανήκετε στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , προσυπογράφει ο Θεός τα έργα σας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος και όχι Θεός.Αν όμως ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Ιωάννης θα δήλωνε : .... και ο Λόγος ην προς τον Θεόν και αρχάγγελος ην ο Λόγος.Ο Θωμάς θα ομολογούσε : .... ο Κύριος μου και ο αρχάγγελος μου ( οξυμωρο σχήμα ).Ο Απόστολος των εθνών θα δήλωνε στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό χωριο , εικοστό όγδοο στιχο : .... την εκκλησίαν του Κυριου και αρχάγγελου ( οξυμωρο σχήμα) ην περιεποιησατο .... , ενώ στην επιστολή προς Ρωμαίους , χωριο ένατο , στίχο πεμπτο , θα δήλωνε : .... , ο ΩΝ επί πάντων αρχάγγελος ( οξυμωρο σχήμα ) ευλογητός εις τους α ι ω ν α ς . Σε μια του επιστολή προς Θεσσαλονικείς ο Απόστολος των εθνών έγραψε : Διαμαρτύρομαι ουν ενώπιον του Θεού και του Κυρίου Ιησού Χριστού και των εκλεκτών αγγέλων .... Ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος.Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Απόστολος των εθνών στη πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή του , χωριο γ , στίχο 16 , θα δήλωνε : Ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσέβειας μυστηριον.Αρχαγγελος εφανερωθη εν σαρκί , .... Στην επιστολή του προς Τιτον θα δήλωνε : .... του μεγάλου αρχάγγελου και σωτηρος ημων ( οξυμωρο σχήμα ) Ιησού Χριστού ....
Στην επιστολή προς Εβρ., πρώτο χωριο , πρώτοι στίχοι , ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος επίσης : τινι γαρ είπε ποτέ των αγγέλων , υιός μου ει συ , εγώ σήμερον γεγεννηκα σε ; ( η πρόταση στη μνκ διατυπώνεται ως εξής : υιός μου ει συ , εγώ σήμερον έγινα ο πατήρ σου.Βεβαιον είναι ότι με τέτοια διατύπωση , α γ ν ο ο υ ν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο Ιησούς είναι γέννημα και όχι δημιούργημα ) και προς μεν τους αγγέλους λέγει .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο Θεός , ε ι ς τον α ι ω ν α του α ι ω ν ο ς . Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , η πρόταση θα διατυπωνοταν ως εξής : .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο αρχάγγελος , εις τον αιώνα του αιώνος . Ομως επειδή η διατύπωση : .... ο θρόνος σου , ο Θεός , .... αποδεικνύει το σαθρό ισχυρισμό ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος , στη μνκ η πρόταση διατυπώνεται ως εξής : .... προς δε τον υιόν : Ο Θεός είναι ο θρόνος σου .... Τ ι παρατηρούμε ; η Θεότητα μ ε τ α τ ρ α π η κ ε σε θρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε περιοδικό τους υπό τον τιτλο : είναι ο Ιησούς ο παντοδύναμος Θεός ; ( ο τίτλος και μόνο , α π ο δ ε ι κ ν υ ε ι ότι επιχειρούν να δημιουργηθεί α μ φ ι σ β η τ η σ η για τη Θεοτητα του Ιησου ) αναρωτιούνται : Αλλά τι να πούμε για την ομολογία του μαθητού : ο Κύριος μου και ο Θεός μου ; Στη πραγματικότητα ο μαθητής του Ιησού δ ε πίστευε ότι ο Ιησούς είναι ο Θεός . Όταν είπε : ο Κυριος μου και ο Θεός μου , απευθυνόταν στον Ιεχωβά . Τίθεται όμως το ερώτημα : Αν απευθυνόταν στον Ιεχωβά , με ποιο σκεπτικό είπε : ο Κυριος μου , και δ ε ν είπε : ο Ιεχωβα μου ; Τ ι απαντά σ' αυτό η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβ
Όπως είναι κατανοητό , η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά κηρύττει ε τ ε ρ ο ν Ευαγγέλιον , ακριβώς όπως διατυπώνεται στην επιστολή προς τους Γαλάτες , πρώτο χωριο , έκτο στί
6 Θαυμάζω οτι ουτω ταχέως μ ε τ α τ ι θ ε σ θ ε ( αυτό για τους προσηλυτους στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) από του καλέσαντος υμας εν χάριτι Χριστου εις ε τ ε ρ ο ν ευαγγέλιον ,
7 ο ουκ εστιν αλλο, ει μή τινές εισιν οι ταράσσοντες υμας καὶ θ ε λ ο ν τ ε ς μ ε τ α σ τ ρ ε α ι ( αυτό για τους επισκόπους και τους πρεσβυτερους ) τὸ ευαγγέλιον του Χριστου.
8 αλλὰ καὶ εὰν ημεις η αγγελος εξ ουρανου ευαγγελίζηται υμίν π α ρ' ο ευαγγελισάμεθα υμιν, α ν α θ ε μ α εστω.
9 ως προειρήκαμεν, καὶ αρτι πάλιν λέγω· ει τις υμας ευαγγελίζεται π α ρ' ο παρελάβετε, α ν α θ ε μ α εστω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ιησούς Χριστός έδωσε την εντολή : πορευθεντες
μαθητευσατε πάντα τα εθνη βαπτιζοντες αυτούς εις το όνομα του πατρός και του υιού και του αγιου
πνεύματος . Τίθεται το ερώτημα : Οι εισερχόμενοι στην
οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , εις τ ι ν ο ς το
ονομα βαπτίζονται ; Τ ι απαντά σ' αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;
ΑπάντησηΔιαγραφή.... προ τής ( ξ ε ) βαπτίσεως ( εκ τού ορθοδόξου βαπτίσματος ) , εις τα δια βίου θύματα τής εταιρίας σκοπιά:
«στο τέλος της ομιλίας του βαπτίσματος στη συνέλευση , οι υποψήφιοι για βάπτισμα είναι σε θέση να απαντουν με βαθιά κατανόηση σε δυο απλές ερωτήσεις που χρησιμεύουν ως επιβεβαίωση ότι κατανοούν τι σημαίνει το παράδειγμα του Χριστού : η πρώτη :
με βάση τη θυσία του Ιησού Χριστού , έχετε μετανοήσει για τις αμαρτίες σας και έχετε αφιερώσει τον εαυτό σας στον Ιεχωβά για να κάνετε το θέλημα του ;
η δεύτερη :
κατανοείτε ότι η αφιέρωσή σας και το βάπτισμά σας σάς ταυτισαν ως έναν από τους μάρτυρες του Ιεχωβά σε σ υ ν τ α υ τ ι σ η με την από το πνεύμα κατευθυνόμενη οργάνωση ; Τα ανωτέρω έγραψε ο αξιότιμος συναγωνιστής Γεωργιος .
Τώρα με ποιο τρόπο συνδέονται τέτοιου είδους ερωτηματα με την εντολή .... εις το όνομα του πατρός και του υιού και του αγιου πνεύματος , ας το πει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίθεται το ερώτημα : η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , από ποιο πνεύμα εμπνέεται ; από το πνεύμα του Θεού , δ ε ν εμπνέεται , διότι τα περί σ υ ν τ α υ τ ι σ ε ω ς με την οργάνωση δ ε συνδέονται με την εντολή του Ιησού : .... μαθητευσατε πάντα τα έθνη , βαπτιζοντες αυτούς εις το ονομα ( αριθμό ε ν ι κ ό ) του πατρός και του υιού και του αγιου πνευματος .... Όπως είναι γνωστό , οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , δ ε τηρούν την εντολή του Ιησού , άρα το βάπτισμα τους είναι ε ι κ ο ν ι κ ή πραγματικοτητα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό στοχεύει με σκοπιμότητα η δραστηριότητα των
αξιωματούχων , επισκόπων και πρεσβυτέρων : να ξ ε χ α σ τ ε ι ο Θεός , ο πατηρ , ο υιος , και το άγιο
πνεύμα , για να προωθηθεί ο α ν υ π α ρ κ τ ο ς
Ιεχωβα .
ΑπάντησηΔιαγραφήμτΙ : Για το όνομα του Θεού , τι έχετε να πείτε; Δε το χρησιμοποιείτε , όπως εμείς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είναι γνωστό , η οργάνωση των μαρτύρων του
Ιεχωβα α ν τ ι κ α θ ι σ τ α το Κύριος με το Ιεχωβα , διοτι το όνομα του Θεού ειναι Ιεχωβα . Σε ψαλμούς , Ματθαίο , πράξεις των Αποστόλων , επιστολή προς Εβρ. απαντάται η πρόταση : είπε ο Κύριος προς τον Κύριον
μου . Ορθότερη διατύπωση , με το σκεπτικό τους : είπε ο Ιεχωβα προς τον Ιεχωβά μου . Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Απαντώ : δ ε το δέχεται , διότι στη μνκ η πρόταση διατυπώνεται ως
εξής : είπε ο Ιεχωβα προς τον Κύριον μου . Τίθεται το ερώτημα : με π ο ι ο σκεπτικό α ν τ ι κ α θ ι σ τ α
το πρώτο Κύριος με το Ιεχωβά , ε ν ω α ν τ ι θ ε τ ω ς κ ρ α τ α ε ι α θ ι κ τ ο το
δεύτερο Κύριος ; Τ ι απαντά η οργάνωση των μαρτύρων
του Ιεχωβά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήEξοδος,χωριο,στίχο 14,15 : Τι είναι το όνομα αυτού;Τι θέλω ειπείν προς αυτούς;Είπεν ο Θεός προς τον Μωυσην:Εγώ ειμι ο ΩΝ.Ουτως θέλεις ειπείν:Ο ΩΝ με απέστειλε προς υμάς.Τουτο μου εστίν όνομα α ι ω ν ι ο ν . Ευαγγέλιον Ιωάννου,χωριο πρώτο,στίχο 18:Θεόν ουδείς εωρακε πωποτε.Ο μονογενης υιός ο ΩΝ εις τον κόλπον του πατρός,εκείνος εξηγησατο.χωριο γ,στίχο 12:ουδείς ανεβη εις τον ουρανόν,ει μη ο καταβας εκ του ουρανού,ο υιός του ανθρώπου,ο ΩΝ εν τω ουρανώ. Απόστολος των εθνων ,επιστολή προς Ρωμαίους,χωριο θ,στίχο 5:.... ο Χριστός το κατά σάρκα, ο ΩΝ επί π α ν τ ω ν Θεός ευλογητός εις τους α ι ω ν α ς .
Β Κορ. 8,9 : γινωσκετε γαρ την χάριν του Κυρίου Ιησού Χριστού , ότι εκείνος επτωχευσε πλούσιος ΩΝ , ίνα υμείς τη εκείνου πτωχεια πλουτησητε .
Β Κορ. 11,31 ο Θεὸς καὶ πατὴρ του Κυρίου Ιησού Χριστου οιδεν, ο ΩΝ ευλογητὸς εις τοὺς αι ω ν α ς , οτι ου ψεύδομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόστολος των εθνών , επιστολή προς Εφεσίους , χωριο β,στίχο 4 : Ο δε Θεός πλούσιος ΩΝ εν ελεει,δια την πολλήν αγάπην αυτού ην ηγαπησεν ημάς. Απόστολος των εθνών , επιστολή προς Εβρ. χωριο πρώτο,στίχο 3:ος ΩΝ απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού,....
Στην Αποκάλυψη : Άγιος Άγιος Άγιος Κύριος ο Θεός ο
ΩΝ και ο η ν και ο ερχόμενος , ο παντοκρατω
ΑπάντησηΔιαγραφήμτΙ: Βλέπεις πράγματα, που είναι πολύ λυπηρά, π.χ. ιερείς
( σημείωση : τσιράκια του σατανά τους αποκαλούν ) να ευλογούν όπλα. Εμείς δεν θέλουμε τον πόλεμο. Δεν πάμε ούτε στο στρατό και έχουμε πληρώσει αυτή τη σταθερή μας απόφαση. Οι Χριστιανοί του 1ου αιώνα δεν πολεμούσαν (2η ολοφάνερη αλλαγή θέματος).
Εγώ: Εδώ βλέπω μια αντίφαση στα πιστεύω σας.
μτΙ: Τι αντίφαση;
Εγώ: Από τη μια αρνείστε ακόμη και να υπηρετήσετε τη θητεία σας στο στρατό και από την άλλη, φαντάζεστε τον Ιησού ως αρχηγό ενός στρατού, που θα έρθει να εξολοθρεύσει όσους δεν είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά
ΑπάντησηΔιαγραφή.... ότι οι ομιλίες και οι απαντήσεις του μικρού ακροατηρίου εστίαζαν υπερβολικά στην «ε κ δ ι κ η σ η του Ιεχωβά» . Δ ε ν άκουσα τη π α ρ α μ ι κ ρ η αναφορά στην αγάπη και το έλεος του Θεού. Αντίθετα , αυτό που ενέπνεε και παρηγορούσε τους Μάρτυρες σύμφωνα με τα λεγόμενά τους , ήταν η υπόσχεση του Θεού ότι η ε κ δ ι κ η σ η ηταν δική του
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιδέα πού κυκλοφορεί στον πολύ κόσμο ότι οι μαρτυρες του Ιεχωβά είναι ειρηνιστές είναι εντελώς πλανημένη. Τα μέλη της «σκοπιάς» γαλουχούνται σε πνεύμα πού κάθε άλλο παρά ειρηνιστικό είναι. Όλους όσους δ ε ν ανήκουν, στην οργάνωσή τους, όλους όσους δ ε ν τους φέρονται ευνοϊκά, τους ονομάζουν ανθρώπους «κατσικοειδείς» και «τραγοειδείς» , ε χ θ ρ ο υ ς του Ιεχωβά. Ο Θεός βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μ' αυτούς τους ανθρώπους . «Ο
Ιεχωβά είναι δυνατός πολεμιστής». Κάποια ημέρα θα τους κ α τ α σ φ α ξ ε ι ό λ ο υ ς . Και οι Ιεχωβίτες την περιμένουν με χ α ρ α αυτήν την ημέρα.
Όποιος μελετα τα έντυπα της «σκοπιάς» διαπιστωνει ότι κάθε άλλο παρά ειρηνιστικό πνεύμα εμφυτεύεται στις ψυχές των Ιεχωβιτών. Χαρακτηριστικό είναι το άρθρο πού δημοσιεύεται στην «σκοπιά» της 1.5.1951. Ο τίτλος του άρθρου είναι εντυπωσιακός: «Γιατί οι μαρτυρες του Ιεχωβά
δ ε ν είναι ειρηνισταί». Κάτω από τον τίτλο υπάρχουν οι φράσεις: «Ο Ιεχωβά είναι δυνατός πολεμιστής . Ιεχωβά το όνομα αυτού». Κάθε προσπάθεια για επικράτηση ειρήνης μεταξύ των εθνών είναι έργο μ ι σ η τ ο στους μαρτυρες του Ιεχωβά . Όποιος συμβάλλει
σε μια τέτοια προσπάθεια , θα τ ι μ ω ρ η θ ε ι από
τον Ιεχωβά . Όποιος συμπράττει σε τέτοιες κινήσεις , απειλείται με σ φ α γ η . (Πρβλ. «σκοπιά» 16.3.1986).
Οπως είναι γνωστό , η οργανωση των μαρτύρων του
Ιεχωβά διαδίδει ότι αρνούνται να πιάσουν όπλο, δε πάνε στον πόλεμο, είναι ευγενικοί, κ.λ.π. Όμως η αλήθεια είναι άλλη.
περιοδικό «ΞΥΠΝΑ» 20 Μαΐου 1984 : η μετοχική
εταιρία του Μπρούκλιν π α ρ α κ ι ν ε ι τους Έλληνες Χιλιαστές να μ η ν ενισχυουν κινήματα ειρηνης για
την αποφυγή του πυρηνικού πολέμου , διότι αυτό δ ε το θέλει
ο Ιεχωβά .
Στην «σκοπιά» του 1954, σελ. 91, γράφουν:
«Ο Ιεχωβά δ ε ν επιθυμεί τον αφοπλισμό , ο υ τ ε οι μαρτυρες του Ιεχωβά τον υποστηρίζουν».
Στην «σκοπιά» του 1976, σελ. 80, γράφουν:
«Ο Ιεχωβά δ ε ν επιθυμεί επιτυχία στο έργο των κυβερνήσεων στον πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό τομέα, ώστε το διαβολικό σύστημα να μη γίνει ελκυστικό και ανεκτικό , ο υ τ ε οι μάρτυρες του Ιεχωβά το επιθυμούν».
Υποστηρίζουν για τον Θεό της αγάπης , τον Ιησού Χριστό , ότι:
«Ο Χριστός δ ε ν είναι Θεός αγάπης αλλά ο μεγάλος σ φ α γ ε α ς και ε κ τ ε λ ε σ τ η ς που θα
κ α τ α σ φ α ξ ε ι τους β δ ε λ υ ρ ο υ ς ε χ θ ρ ο υ ς
του Ιεχωβά . Γι’ αυτούς δ ε ν υπάρχει οίκτος . Οι μαρτυρες του Ιεχωβά θ' αξιωθούν να πλύνουν τα πόδια τους στο αίμα τ ω ν ε χ θ ρ ω ν τους» (βλέπε: «σκοπιά» 1968, σελ. 83, «σκοπιά’ 1979, σελ. 4, περιοδικό «πλουτη» σελίδα 103).
ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
«Ρίψατε αυτήν κάτω… αφήσατέ την να καταπατηθεί»
«πατάξατε αυτούς , μ η δ ε ι ς ας μ η εξέλθει»
«φ ο ν ε υ σ α τ ε τους λάτρεις του διαβόλου» κ.α. («σκοπιά» 1979, σελίδα 196).
Εύλογα διερωτάται κάποιος:
η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά είναι Θεϊκή ή μήπως σατανική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπευθύνω παράκληση προς το αναγνωστικό κοινό : ε ν τ ε ι ν α τ ε τη π ρ ο σ ο χ η σας για το άρθρο το
οποίο δημοσιεύω στη συνέχεια , είναι δημοσιευμένο σε
βιβλίο των μαρτύρων του Ιεχωβά με τιτλο : επιβίωση σε μια νεα γη .
Σελίδα 128 από το βιβλίο : Αυτοί που ανηκουν στη
τάξη
της Ιαηλ δε σηκώνουν χέρι ενάντια σε κοσμικούς
αρχοντες , α λ λ α χ ρ η σ ι μ ο π ο ι ο υ ν ο τ ι δ η π ο τ ε
είναι στη διάθεση
τους για να εξουδετερώνουν τις προσπάθειες που
γίνονται
για τη καταπίεση των δούλων του Ιεχωβα και
γνωστοποιούν
ότι είναι σε π λ η ρ η α ρ μ ο ν ι α με το σ κ ο π ο του Ιεχωβα να κ α τ α σ τ ρ ε ψ ε ι ο λ ο υ ς τους
ε χ θ ρ ο υ ς του .
Αναγνώστες και αναγνωστριες των αρθρων αυτών , π ρ ο σ ε ξ α τ ε με τι τ ρ ο π ο π α ρ ο τ ρ υ ν ε ι τους
π ρ ο σ η λ υ τ ο υ ς στην οργάνωση των μαρτύρων του
Ιεχωβά να σ υ μ μ ε τ α σ χ ο υ ν σε α δ ι κ ο π ρ α γ ι α για να α π α λ λ α γ ε ι από α ν τ ι φ ρ ο ν ο υ ν τ ε ς : να χ ρ η σ ι μ ο π ο ι ο υ ν ο τ ι δ η π ο τ ε ( και α θ ε μ ι τ ο ) ε ν α ν τ ι ο ν των α ν τ ι τ ι θ ε μ ε ν ω ν στην οργάνωση των μαρτύρων του
Ιεχωβά . Τ ι ε π ι δ ι ω κ ο υ ν ; να ε ν σ τ α λ α ξ ο υ ν το μ ι σ ο ς ε ν α ν τ ι ο ν ο λ ω ν ο σ ω ν δ ε ν ανήκουν στην
οργάνωση τους . Αυτό δεν επιθυμείτε αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι , οι οποίοι ανήκετε στην
οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήμτΙ κυρία : Δεν είναι ακριβώς έτσι , όπως το λέτε , αλλά το πνεύμα , που είναι η ενεργός δύναμη του
Θεού , έρχεται σε όποιον το ζηταει .
Τίθεται το ερώτημα : σε π ο ι ο χωριο , σε π ο ι ο στίχο , είδατε ότι το πνεύμα είναι ενεργός , απρόσωπη δύναμις , α θ λ ι ο ι Θ ε ο μ π α ι κ τ ε ς ;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό βιβλιο των μαρτύρων του Ιεχωβά : Το άγιο πνευμα
πίσω από την επικείμενη νέα τάξη : Αφιερωμένο στον
παντοκράτορα του οποιου η ενεργός δύναμις καθιστά βέβαιη τη προσεχή δίκαιη νέα ταξη για όλους όσους αγαπούν μια γη καθαρη ειρηνική και ασφαλή .
Ας παρουμε μια ιδεα , τ ι ειναι η προσεχης δίκαιη
νέα τάξη . Βιβλίο : η νεα παγκόσμια τάξη , των
εκδόσεων Μπιμπης , Θεσσαλονίκη : Αν θέλετε να
φανταστείτε το μέλλον , δείτε μια μποτα να σ υ ν τ ρ ι β ε ι ένα ανθρώπινο πρόσωπο . Τζορτζ Όργουελ . Όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο , μπορούμε να συμπληρωνουμε : Όχι μόνο καθε άνθρωπος , αλλά καθε λαός , που α ρ ν ε ι τ α ι ν' απαλλοτριωνει τον εαυτο του στη νέα
τάξη και να υ π ο τ α χ θ ε ι στα σ κ ο τ ε ι ν α σχέδια της , θα μάθει τ ι κ ρ υ β ε τ α ι π ι σ ω από την α π α ι σ ι α μάσκα της νέας παγκοσμιας τάξης . Οι ηγέτες της είναι ξ ε κ α θ α ρ ο ι : η τομή του ξ ι φ ο υ ς α ν α μ ε ν ε ι ο π ο ι ο ν δ η π ο τ ε α ν τ ι σ τ α θ ε ι στην ε γ κ α θ ι δ ρ υ σ η της . Ίσως χ ρ ε ι α σ θ ε ι να σ τ α λ ο υ ν
στη π ν ε υ μ α τ ι κ ή δ ι α σ τ α σ η ( να ε ξ ο ν τ ω θ ο υ ν ) 2.500.000.000 άνθρωποι για να ε π ι τ ε υ χ θ ε ι η νεα παγκόσμια κυβέρνηση της νεας
εποχής .
ΑπάντησηΔιαγραφή1928. «καταλλαγη» , σελίς 75. «Οι κληρικοί είναι όργανα του Σατανά».
σελις 90. «Οι κληρικοί δ ε ν αντιπροσωπεύουν τον λαό , αλλά τον Διάβολο».
σελις 115. «ο Ορθόδοξος κλήρος διδάσκει το ψ ε μ α του Σατανα.
1996 «Σκοπιά» 15-8-96, σελ. 12. Ο «άνθρωπος της ανομίας» α π ε δ ε ι χ θ η ότι είναι ο κλήρος του Χριστιανικού κόσμου.
1988. «Αποκάλυψη» σελις 30. «Στην πραγματικότητα οι κληρικοί του Χριστιανικού κόσμου , είναι τα εξέχοντα μελη του σπέρματος του Σατανά».
Εδώ παρατηρούμε πως η «Σκοπιά» συνδέει άμεσα τους Ιερείς , τους κληρικούς , και συγκεκριμένα τον Ορθόδοξο κλήρο , με τον ίδιο τον Σατανά !
ΑπάντησηΔιαγραφήφοβερά αποκάλυψις . Μου είπε (ηγετικόν χιλιαστικο στέλεχος) που μου είχεν εμπιστοσύνην , ότι με τον καιρόν θα αντιλαμβανόμουν και ο ίδιος , πως και «αδελφοί» συχνάζουν στα καφενεία και στα ταβερνεία , μάλιστα δε και καπνίζουν , διά να μ η γίνωνται αντιληπτοί από τους θαμώνες και να κάμνουν κι' εκεί την μαρτυρίαν των . «Πώς μπορεί να μ η γίνωνται αντιληπτοί ; τον ρώτησα . δ ε μιλούν για την «αλήθειαν» , δ ε δίνουν περιοδικά και βιβλία»; «Ό χ ι , ό χ ι , είπε . ο υ τ ε και συναθροίζονται φανερά . Είναι μ υ σ τ ι κ ο ι , παλαιοί , δ ο κ ι μ α σ μ ε ν ο ι και μ π η γ ο υ ν σ φ η ν ε ς β α θ ε ι α μ ε σ α στα μ η ν ι γ γ ι α της Βαβυλώνος της μεγάλης (έτσι ονομάζουν την Χριστιανικήν ιδίως θρησκείαν)».
Έλεγεν ακόμη ότι είναι ανάγκη να γίνεται και α λ λ ο ι ω ς η «μαρτυρία». Τον παρεκάλεσα να μου διευκρίνιση τ ι εννοούσε , και μου εξήγησε: «Οι εκκλησίες, οι εκκλησίες, πρέπει να αδειάζουν συνεχώς , να ε ρ η μ ω ν ο υ ν , πρέπει να κάμωμεν τον κόσμον να μ ι σ η σ η θ α ν α σ ι μ α και να σ φ α ξ η τους παπάδες . Να γ κ ρ ε μ ι σ η τις εκκλησιες , να κ α τ α σ τ ρ ε ψ η τους σ τ α υ ρ ο υ ς , να καύση τις εικόνες... Ο αγώνας μας είναι σκληρός. Ο Ιεχωβά απορριπτει τον Χριστιανικόν κόσμον , κι' αναγνωρίζει την αγίαν οργάνωσίν του... Εκείνοι κάμνουν την προκαταρκτικήν εργασίαν -μου είπε συνεχίζοντας- στρέφουν τις καρδιές και τις διάνοιες πολλών κατά των παπάδων και της εκκλησίας και
ετοιμάζουν το έδαφος , διά να επισκέπτωνται ά λ λ ο ι , φανεροί αδελφοί μας τους αγανακτισμένους κατά της εκκλησίας και των λειτουργών της» .
“ό σ ο ι σ τ α θ ο υ ν ε μ π ο δ ι ο στους κήρυκες της Βασιλείας δηλ. τους μ. του Ιεχωβά θα ξ ε σ χ ι σ τ ο υ ν σε κ ο μ μ α τ ι α” ! ή μετά τη λήξη του Αρμαγεδδώνα , στους επιζήσαντες “οι πέτρες και τα
ΑπάντησηΔιαγραφήε ρ ε ι π ι α θα τους φαίνονται υ π ε ρ ο χ α" !
Σε 'μενα τον ίδιο είπε μάρτυς του Ιεχωβά : α ν α μ ε ν ω να δω τους Ορθόδοξους να χ α θ ο υ ν στον Αρμαγεδδώνα , δ ε ν επιθυμώ τ ι π ο τ α α λ λ ο .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χριστός ειπε και ο Ματθαίος έγραψε : Ο υ α ι υμίν γραμματείς και φαρισαιοι υ π ο κ ρ ι τ α ι , ότι κ λ ε ι ε τ ε τη βασιλεία των ο υ ρ α ν ω ν εμπροσθεν των ανθρώπων , υμείς ο υ κ εισερχεσθε ο υ δ ε τους εισερχομενους αφιετε εισελθειν . Ο υ α ι υμίν γραμματείς και φαρισαιοι υ π ο κ ρ ι τ α ι , ότι περιαγετε τη γη π ο ι η σ α ι έναν π ρ ο σ η λ υ τ ο ν και όταν γενηται , π ο ι ε ι τ ε αυτόν υιόν γ ε ε ν η ς δ ι π λ ο τ ε ρ ο ν υμών . Ο φ ε ι ς , γ ε ν ν η μ α τ α των ε χ ι δ ν ω ν !
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ρ ο σ ε χ ε τ ε δε από των ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ ω ν , οίτινες έρχονται προς υμάς ε ν ε ν δ υ μ α σ ι π ρ ο β α τ ο υ , ε σ ω θ ε ν δε ε ι σ ι λ υ κ ο ι α ρ π α γ ε ς . Από των καρπών αυτών ε π ι γ ν ω σ ε σ θ ε α υ τ ο υ ς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Απόστολος των εθνών έγραψε στις πράξεις των
Αποστόλων , εικοστό χωριο , εικοστό όγδοο στίχο : εγώ γαρ οίδα τούτο , εισελευσονται μ ε τ α την αφιξιν μου λ υ κ ο ι β α ρ ε ι ς εις υμας , μ η φειδομενοι του ποιμνίου και εξ' υμών αυτών αναστησονται άνδρες λ α λ ο υ ν τ ε ς δ ι ε σ τ ρ α μ μ ε ν α ....
Επανέρχομαι σε χωριο από το Ματθαίο : ειπε ημίν , ποτε ταύτα εσται και τ ι το σ η μ ε ι ο της σης παρουσίας και της σ υ ν τ ε λ ε ι α ς του α ι ω ν ο ς ( π ο υ θ ε ν α λόγος για π ο ν η ρ ο σ υ σ τ η μ α π ρ α γ μ α τ ω ν ) Αποκριθεις ο Ιησους είπεν αυτοίς . Βλέπετε μ η τ ι ς ( θεος τ ι ς ην ο Λόγος , έγραψε περιοδικό το οποίο αναγγέλει τη βασιλεία του Ιεχωβά ) υμάς π λ α ν η σ η .... , εγερθησονται γαρ ψ ε υ δ ο χ ρ ι σ τ ο ι και ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι και δωσουσι σ η μ ε ι α και τ ε ρ α τ α ω σ τ ε ( ω σ τ ε .... , σ υ ν ε π ω ς .... , α ρ α .... , ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ) ( να σ υ μ π α ρ α σ υ ρ ο υ μ ε στη π λ α ν η ) π λ α ν η σ α ι ε ι δ υ ν α τ ο ν και τους ε κ λ ε κ τ ο υ ς . Το εγραψα άνευ παραπομπών , διότι το χωριο είναι π α σ ι γ ν ω σ τ ο .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόστολος των εθνών , επιστολή προς Ρωμαίους , ένατο χωριο , πέμπτο στίχο : … ο Χριστός το κατά σάρκα , ( π ρ ο σ ο χ η στο κόμμα ) ο ΩΝ επί π α ν τ ω ν Θεός
ευλογητος εις τους α ι ω ν α ς . Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ : … ο Χριστός το κατά σάρκα : ( π ρ ο σ ο χ η στην α ν ω κ α τ ω τ ε λ ε ι α ) ο ΩΝ
επι π α ν τ ω ν Θεός ας είναι ( π ρ ο σ ο χ η π ρ ο σ θ ε τ ε ς λέξεις ) ευλογητος εις τους α ι ω ν α ς . Τ ι παρατηρούμε ; Το κόμμα α ν τ ι κ α θ ι σ τ α τ α ι από α ν ω κ α τ ω τ ε λ ε ι α . Όπως διατυπώνεται στη
μνκ , δ ε ν ειναι αντιληπτό από τους εισερχομενους στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο
Χριστός είναι ο επί π α ν τ ω ν Θεός . Ο Απόστολος των εθνών δ ε τα ‘ γράψε σωστά και σπεύδει προς
διόρθωση των γραπτών του η οργάνωση των μαρτύρων του
Ιεχωβά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , χωριο έκτο , στίχο 14 – 16 : τ ι ς ( θεός τ ι ς ήν ο Λόγος ) γαρ μετοχή
δικαιοσύνη και α ν ο μ ι α ; τ ι ς ( θεός τ ι ς ην ο Λόγος ) δε κοινωνία φωτι προς σ κ ο τ ο ς ; τ ι ς
( θεος τ ι ς ήν ο Λόγος ) δε συμφωνησις Χριστού
προς Β ε λ ι α λ ; τ ι ς ( θεος τ ι ς ήν ο Λόγος )
μερις πιστω μετά α π ι σ τ ο υ ;
Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , ενδέκατο χωριο , στίχο 12 – 15 : οι γαρ τοιουτοι ψ ε υ δ α π ο σ τ ο λ ο ι , εργαται δ ο λ ι ο ι ,
μετασχηματίζονται ε ι ς ( ο Λόγος ήτο ε ι ς ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) αποστόλους Χριστού . και ο υ θαυμαστόν . Αυτος γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται ε ι ς ( ο Λόγος ήτο ε ι ς ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) αγγελον φωτος , ο υ μέγα ουν ει και οι διάκονοι αυτού
μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης , ων το
τέλος έσται κατά τα έργα αυτων .