Του
Ευστάθιου Μπαρνασά
Αγαπητοί αναγνώστες, σε αυτό το βιογραφικό χρονικό της
θρησκευτικής μου αναζήτησης θα προσπαθήσω να μεταφέρω συνοπτικά όσο είναι
δυνατόν, τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες μιας ολόκληρης ζωής.
Όλες
οι αναφορές είναι αληθινές και δεν έχω ως σκοπό την δυσφήμηση κανενός, θέλω δε
να τονίσω, ότι αυτά που θα διαβάσετε είναι εμπειρίες και σκέψεις όπως τις έζησα
και τις ανέλυσα μέσα από τις επαφές μου
με τους διάφορους θρησκευτικούς χώρους.
Γεννήθηκα
το 1956 στην Αθήνα Έλληνας πολίτης και
χριστιανός Ορθόδοξος. Μέχρι τα 12 χρόνια μου εκκλησιαζόμουνα κάθε Κυριακή
υποχρεωτικά με το σχολείο μου και μετά την λειτουργία πήγαινα 1 ώρα κατηχητικό...
Στα
14 μου χρόνια χρειάστηκε να εργαστώ και έκανα μεταγραφή στο νυχτερινό γυμνάσιο.
Στην επιχείρηση που άρχισα να εργάζομαι έγινα βοηθός σε ένα 18χρονο τεχνικό το Θοδωρή Μ.
Κατά
την διάρκεια της εργασίας ο Θοδωρής
άρχισε να μου μιλάει για τον Θεό για το όνομα του που είναι Ιεχωβά, για
τον Αρμαγεδδώνα που ήταν πολύ κοντά λόγω της συμπλήρωσης των
6000 ετών (1975) από την γέννηση του Αδάμ, για τον επίγειο παράδεισο, την
αιώνια ζωή, την Βαβυλώνα την μεγάλη, την
Νέα Τάξη Πραγμάτων και την συμβασιλεία των 144.000 χρισμένων. Ο Θοδωρής Μ. ήταν Μάρτυρας του Ιεχωβά.
Εγώ
έμεινα έκπληκτος από αυτές τις … Αλήθειες …που δεν τις είχα ακούσει πουθενά
στην Ορθόδοξη εκκλησία και στο κατηχητικό και η κατήχηση συνεχιζότανε στο σπίτι του όπου πήγαινα όταν
είχα χρόνο.
Σε
λίγο με ανέλαβε ο πατέρας του ο κ. Νίκος Μ. πάρα πολύ ευγενικός και με μεγάλη γραφική γνώση.
Ήταν σε διάσταση με την γυναίκα του λόγω της θρησκευτικής του επιλογής.
Ο
κ. Νίκος Μ. ήρθε σε επαφή με την
οικογένεια μου και μαζί με τον πρεσβύτερο της εκκλησίας κ. Λάκη Α. άρχισαν να τους κάνουν κατήχηση.
Τους καλούσαν και στην συνάθροιση η
οποία γινότανε σε σπίτια με ρίσκο σύλληψης
λόγω απαγόρευσης από την
στρατιωτική κυβέρνηση του 1967-74.
Όμως
παραδοξότητες κάποιων μελών των ΜτΙ, όπως
κάπνισμα στα κρυφά και η προκλητική εμφάνιση μερικών γυναικών
συμπεριλαμβανόμενης και της συζύγου του πρεσβύτερου κ. Λάκη Α. απομάκρυναν την οικογένεια μου οριστικά από τους ΜτΙ. Εγώ όμως έμεινα. Να συμπληρώσω ότι κάποιοι
μπαίνανε στην οργάνωση για να εκμεταλλευτούν επαγγελματικά το πελατειακό
καθεστώς της αλληλεγγύης των αδελφών. Αυτό βέβαια δεν ήταν συχνό φαινόμενο.
Τότε
συνέβη κάτι αναπάντεχο. Ο φίλος μου και μέντορας μου ο Θοδωρής Μ. τραυματίστηκε
το 1972 σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα της γειτονιάς και αυτό έγινε αιτία να φύγει
και καλά για θεραπεία στην Γερμανία,
όπου και ζήτησε θρησκευτικό άσυλο για να μην πάει φυλακή σαν αντιρρησίας
συνείδησης της στράτευσης . Ουδέν μεμπτό σε αυτήν την
κίνηση, αλλά η συνέχεια με τάραξε και με έκανε να απομακρυνθώ από τους ΜτΙ. Τι ήταν
όμως αυτό που με σοκάρισε; Θα σας πω.
Ο
Θοδωρής Μ. στην Γερμανία αγόρασε ένα TOP αυτοκίνητο ΒΜW 2002 ti και λόγω υπερβολικής ταχύτητας τουμπάρισε, το
κατέστρεψε και δέχτηκε για αυτόν τον λόγο ψυχιατρική υποστήριξη. Ο σεβασμός που
διατυμπάνιζαν για την ζωή τους αλλά και
για την ζωή των άλλων που λόγω της παραβατικής
οδήγησης ίσως χάνονταν πήγε
περίπατο, αλλά δεν έφτανε αυτό, ο φίλος μου ο Θοδωρής Μ. έκανε δεσμό με μια
κοσμική Γερμανίδα με την οποία παντρεύτηκε και εγκατέλειψε ανεπιστρεπτί την
οργάνωση των ΜτΙ. Μετά από αυτά τα γεγονότα άρχισα να απομακρύνομαι και στο
τέλος σταμάτησα κάθε επαφή.
Τον
Μάιο του 1976 πήγα στρατιώτης και μετά
τον στρατό έφυγα για τον Καναδά. Eκει προσπάθησαν να με βοηθήσουν για να μείνω και τους
το αναγνωρίζω, τόσο ο ιερέας της Ορθόδοξης εκκλησίας του Βανκούβερ όσο και του
Τορόντο. Γύρισα το 1980 και άνοιξα τα
πρώτα γυμναστήρια body-building στην Αθήνα επειδή ήμουν και αθλητής body-builder. Την συγκεκριμένη χρονική περίοδο χρειάστηκα ένα πιστοποιητικό από την
ενορία της περιοχής μου και πήγα την Κυριακή το πρωί να το ζητήσω. Μετά την λειτουργία ο αρχιμανδρίτης μου
ζήτησε να μπω στο Ιερό από την μεσαία πύλη, να φάω αντίδωρο και να πιώ κρασί
από το δισκοπότηρο, κάτι που εγώ αρνήθηκα
να κάνω και πήγαμε στο γραφείο του για το πιστοποιητικό. Εκεί δυστυχώς μου ζήτησε να βγούμε για καφέ
εξηγώντας μου ότι θα φοράει πολιτικά ρούχα για να μην δώσουμε στόχο. Μετά από
αυτή την εμπειρία η μόνη μου επαφή με
τις εκκλησίες γενικώς ήταν μόνο τον Δεκέμβριο του 1986 που παντρεύτηκα και μετά
το 1990 όταν βαφτίσαμε τα δύο μας παιδιά.
Επίσης
να αναφέρω και μια εμπειρία από το Παρίσι στις αρχές του 1986 όταν πήγα για δύο
εβδομάδες για τουρισμό. Εκεί γνώρισα ένα ιερέα της Ορθοδόξου Εκκλησίας στο
Παρίσι και με κάλεσε να πάω στην λειτουργία της Κυριακής κάτι που έκανα, αλλά εκεί διαπίστωσα ότι όταν με είδε άρχισε να
αισθάνεται άβολα και με το ζόρι έψελνε και το πρόγραμμα το έσωσε ο άλλος ιερέας, αυτός
δε μου φάνηκε σαν να ντρεπότανε που ήταν εκεί και δεν έκανα λάθος. Μετά
την λειτουργία είχαμε συμφωνήσει να με γυρίσει στα αξιοθέατα του Παρισιού και
με το αυτοκίνητο του με πήγε στο δάσος της Βουλώνης για να μου δείξει πως
κάνουν τις επαφές τους οι ομοφυλόφιλοι
που σύχναζαν εκεί, στην συνέχεια με πήγε στην οδό Saint Denis, που ήταν η πασαρέλα με τις πόρνες και σε γενικές
γραμμές tour σε όλες τις
καλές ατραξιόν και τότε κατάλαβα την συμπεριφορά του στην εκκλησία. Φυσικά και
δεν τον ξαναείδα όπως και τις εκκλησίες. Με αυτά όλα σκεφτόμουνα ότι
πράγματι οι ΜτΙ έχουν δίκιο.
Το
1991 άνοιξα ένα disco-bar στην Κέρκυρα και εκεί γνώρισα ένα γκρουπ
από Πεντηκοστιανούς οι οποίοι με έπεισαν να πάω στην συνάθροιση τους.
Πήγα λοιπόν και κατά την διάρκεια της ψαλμικής διαδικασίας μια ηλικιωμένη
άρχισε να απαγγέλει δυνατά κάτι σε μια αρχαΐζουσα γλώσσα χωρίς να κομπιάζει και
χωρίς να κάνει λάθη. Οι υπόλοιποι πιστοί αναφωνούσαν Δόξα Κύριε, Δόξα Κύριε.
Δεν σας κρύβω ότι τρομοκρατήθηκα και άρχισα να λέω το Πάτερ Ημών ενώ περίμενα
να αρχίσουν οι δαίμονες να μου ρίχνουν
σφαλιάρες. Με το που τελείωσε αυτή, άρχισε μια άλλη να λέει άλλα αρχαϊκά και
εγώ τα ίδια.
Μετά
το τέλος της συνάθροισης ήρθα λίγο στα ίσια μου και ένα δυνατό μέλος της
εκκλησίας τους και πολύ πλούσιος με κάλεσε στο σπίτι του για ένα ποτό. Πήγαμε
στο σπίτι του λοιπόν και την ώρα που πίναμε μια βότκα και τα λέγαμε και ενώ η
ώρα ήταν πάνω κάτω 12 το βράδυ
εμφανίστηκε η γυναίκα του με ένα λευκό μανδύα σήκωσε τα χέρια της ψηλά
και άρχισε να κελαηδάει πάλι μια αρχαΐζουσα
γλώσσα. Εγώ τα έχασα και σκέφτηκα τώρα δεν τις γλυτώνω τις κλωτσιές και άρχισα να λέω το Πάτερ Ημών το οποίο όμως μετά από τον πρώτο στίχο από
την τρομάρα μου το ξεχνούσα και άρχιζα πάλι από την αρχή. Όταν τελείωσε ζήτησα
να φύγω και δεν επανήλθα ποτέ στον συγκεκριμένο χώρο.
Tην ίδια χρονιά γυρίζοντας από την Κέρκυρα στην Αθήνα
ήρθε στο γυμναστήριο στο Κουκάκι και γράφτηκε ένα ζευγάρι ΜτΙ
ο Μιχάλης και η Πηνελόπη. Άρχισα συζητήσεις με τον Μιχάλη και
πήγα στο Αιγάλεω στο βιβλιοπωλείο του κ. Λάκη
Α. του πρεσβύτερου να αγοράσω μια
Αγία Γραφή. Του είπα ποιός είμαι
και με θυμήθηκε και μου είπε αλήθεια θέλεις να αρχίσεις συζητήσεις με ΜτΙ; Ναι του λέω γιατί είναι κακό; Με κοίταξε
συνοφρυωμένος και μου είπε καλά πάρε την
Γραφή και κάνε ότι θέλεις. Η συμπεριφορά του δεν μου άρεσε και επικοινώνησα με
τον κ. Νίκο Μ. ο οποίος μου είπε ότι κατόπιν κάποιας ενημέρωσης που είχε ο κ.
Λάκης Α. από τον έναν του γιό που σπούδαζε στην Αμερική ψυχίατρος, είχε επηρεαστεί και είχε αποχωρήσει από την οργάνωση. Σημειωτέον ότι ο πατέρας του κ. Λάκη Α. ήταν μέλος του
υπολοίπου των 144.000.
Να
συνεχίσω όμως με την 25χρονη Πηνελόπη,
η οποία ερχότανε στο γυμναστήριο
κάθε μέρα γύρω στις 10 με 11το πρωί και
μου έλεγε διάφορα για την ζωή της, όπως την διακοπή των σπουδών της λόγω του
επικείμενου τέλους που όμως δεν
ερχότανε και ότι το είχε μετανιώσει και
θα πήγαινε πάλι στο πανεπιστήμιο, έως ότου ένα πρωί άρχισε να μου
εκμυστηρεύεται έτσι ξαφνικά τις extreme σεξουαλικές της προτιμήσεις. Έμεινα έκπληκτος και
κατόπιν αυτού του μηνύματος που πήρα απογοητεύτηκα πάλι και σταμάτησα κάθε συζήτηση με αυτή ενώ στην συνέχεια διαπίστωσα ότι και
ο Μιχάλης έκανε νερά. Άλλη μια προσπάθεια δεν ευδοκίμησε. Αργότερα έμαθα ότι
έφυγαν από την οργάνωση και οι δύο.
Γύρω
στο 1993 τροφοδοτούσα με καύσιμα, με δικά μου βυτία, τις Βαλκανικές χώρες και
περισσότερο την Αλβανία. Μια Κυριακή λοιπόν ενώ ήμουνα στα Τίρανα βλέπω σε ένα
καινούριο κτίριο πολλούς καλοντυμένους Αλβανούς, σπάνιο για την Αλβανία εκείνη την
εποχή που σχεδόν πεινούσανε. Ρώτησα και μου είπαν ότι είναι η πρώτη συνέλευση
των ΜτΙ στην Αλβανία και ήταν κάτι που με εξέπληξε, διότι μέσα σε ένα χρονικό
διάστημα 3-4 ετών είχαν προσηλυτίσει τόσο πολύ κόσμο και μάλιστα σε ένα λαό
τόσο ασυνείδητο θρησκευτικά. Άρχισε πάλι να με τρώει
το θρησκευτικό σαράκι .
Ήρθε
λοιπόν το 1994 όπου περνώντας έξω από το γήπεδο της Ριζούπολης στην Ν. Ιωνία
είδα πολύ κόσμο καλοντυμένο και ρωτώντας
έμαθα ότι είναι η ετήσια συνέλευση των ΜτΙ. Ένας ΜτΙ ο Δημήτρης Α. μου ζήτησε το τηλέφωνο και
άρχισαν οι επισκέψεις όταν ήμουν στην Ελλάδα διότι εκείνη την εποχή ταξίδευα
συνεχώς στο εξωτερικό.
Να
αναφέρω επίσης ότι το 1996-97 τροφοδοτούσα με τρόφιμα, με φορτηγά ψυγεία, τους
κυανόκρανους στον πόλεμο της
Γιουγκοσλαβίας και είχα φρικάρει από αυτά που έκαναν οι καθολικοί στους Ορθόδοξους
Σέρβους της Κροατίας, που για αυτά δεν μιλάει κανένας, είδα 300
χιλιόμετρα καμένα σπίτια, κρανίου τόπος. Τότε σκεφτόμουν τι σόι κόσμος είναι
αυτός, μέχρι πότε θα τον ανέχεται ο Θεός.
Και
συνεχίζω λοιπόν με τον Δημήτρη Α. και τις συζητήσεις μας που
κράτησαν από το 1994 έως το 2008 οι οποίες δεν ολοκληρώνονταν ποτέ, επειδή
εγώ ήμουν συνεχώς στο εξωτερικό και δεν
είχα χρόνο όταν επέστρεφα για λίγο στην Ελλάδα. Έτσι λοιπόν, συνεχώς αρχίζαμε
την συζήτηση μελέτη πάλι από την αρχή, όπως έκανε η Πηνελόπη της Ιθάκης με το υφαντό και τους μνηστήρες.
Εν
τω μεταξύ από το 2000 και μετά γνώρισα
Ευαγγελικούς, Πεντηκοστιανούς, Ορθόδοξους Εβραίους από την Ασκαλών του Ισραήλ,
Καθολικούς στην Ευρώπη, Μουσουλμάνους στην Ασία και την Αφρική και έμαθα πολλά
και αρκετά για να τους απορρίψω όλους.
Οι
Εβραίοι ορθόδοξοι πίστευαν ότι είχαν θεραπευτικές ιδιότητες και προσπάθησαν
αφού πιάστηκαν χέρι–χέρι σε κύκλο να μου θεραπεύσουν την μέση που με πονούσε,
ακουμπώντας με τα χέρια τους το σημείο που με πονούσε τα δύο άτομα των άκρων του κύκλου και αφού δεν έγινε τίποτα με κοίταζαν
έκπληκτοι, ενώ εγώ με δυσκολία δεν γελούσα με όλους αυτούς τους γελοίους που
συναντούσα κάθε τόσο.
Όμως όλως παραδόξως το 2008 ήθελα να το τελειώσω το σενάριο και
να πάρω ενεργό θέση γιατί.. ο καιρός γαρ εγγύς.. και σε μια επίσκεψη του κ. Δημήτρη
Α. στο σπίτι μου με τον επίσκοπο περιοχής είπα στον επίσκοπο, ότι αποφάσισα να
ενταχθώ στις τάξεις τους, διότι το πιστό
υπόλοιπο είναι στο τέλος του και ο Αρμαγεδδών επί των θυρών. Και δεν θέλει παρέλθει η γενεά αύτη έως ότου
έλθει το τέλος ..του υπενθύμισα γελαστός.
Ο επίσκοπος με κοίταξε και μου είπε ελαφρώς απολογητικά ότι αυτό δεν
ισχύει πλέον γιατί τα τελευταία 3 χρόνια
είδε να παίρνουν τα εμβλήματα το ψωμί και το κρασί 40νταρηδες και 50νταρηδες.
Εμένα μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι, τον κοίταξα καλά –καλά και σε κλάσματα
δευτερολέπτου σκέφτηκα χωρίς βέβαια να πω τίποτα εκείνη την στιγμή ότι κάτι
συμβαίνει και αμέσως αισθάνθηκα ότι
θέλουν να πάνε την βαλίτσα μακριά, θέλουν το πιστό υπόλοιπο να είναι πλέον ατελείωτο.
Άρχισα
να σκέφτομαι τι να κάνω, ενώ ήμουν πολύ εκνευρισμένος, και τότε θυμήθηκα, ένα
φίλο τον Γιώργο Τ. χριστιανό Ορθόδοξο ο οποίος ήξερε αρκετά πράγματα για τις
αιρέσεις. Του τηλεφώνησα και άρχισα να μαθαίνω τις ανακρίβειες και τις
παρεμβάσεις σε εδάφια της Αγίας Γραφής και τότε άρχισαν να μου γεννιούνται πάρα
πολλά ερωτηματικά.
Στην
επόμενη συνάντηση που είχα με τον Δημήτρη Α. του ανέφερα αρκετά από αυτά που
είχα μάθει και το μόνο που μου είπε ήταν,
μην ασχολείσαι με αυτά, αλλά να προσηλωθείς στο γεγονός ότι ο Αρμαγεδδών
είναι κοντά και πρέπει να κοιτάξουμε τα συμφέροντα της Βασιλείας. Στην συνέχεια
σε μια συζήτηση που είχα με την σύζυγο
του και συγκεκριμένα την βραδιά της ανάμνησης σε ότι αφορά την γενεά του ’14 αυτή με κοίταξε
περίεργα και μου είπε ότι η ερώτηση μου δείχνει άτομο δαιμονισμένο.
Μόλις
μου το είπε αυτό έγινα έξαλλος και ο Δημήτρης Α. αντέδρασε λέγοντας της ότι
αυτό που είπες για τον Στάθη είναι
απαράδεκτο.
Κατόπιν
και άλλων ερωτήσεων μου άρχισα να αισθάνομαι ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ απαντήσεις
και ενώ ήταν φιλικοί εν τούτοις όταν ρωτούσα έφευγαν και με απέφευγαν.
Λίγο
αργότερα έφυγα πάλι για το εξωτερικό και πήγα και εκεί για να βρω απαντήσεις
σε μια Ελληνόφωνη εκκλησία των ΜτΙ κοντά στο Άμστερνταμ και σε απόσταση
240χλμ πήγαινε έλα από το σπίτι μου, αλλά και στην ντόπια εκκλησία των ΜτΙ που
ήταν δίπλα από το σπίτι μου. Οι φίλοι
μου οι Ολλανδοί μου διατυμπάνιζαν συνεχώς ότι εκεί που πας είναι σέκτα και δεν
ήταν σύμφωνοι, αλλά ωστόσο δεν εναντιώνονταν.
Πολλοί Ολλανδοί ΜτΙ με επισκέφτηκαν αλλά όλοι έφευγαν όταν φτάναμε στο επίμαχο
σημείο της συζήτησης για την γενιά του ’14.
Σε
μια επίσκεψη μελέτης στο σπίτι μου με δύο Ολλανδούς ΜτΙ τον Bert και τον Haans
και σε ανοιχτή επικοινωνία μέσω Skype με Γεώργιο Τ. η συζήτηση έφερε σε δύσκολη θέση τον Bert ο οποίος κατακόκκινος μου φώναξε, μας παγίδεψες με
τον φίλο σου και φοβήθηκα ότι θα του έρθει εγκεφαλικό. Δεν ξαναήρθανε γιατί δεν
ήθελα πλέον να λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Συνέχισα
τις συζητήσεις με τον Γεώργιο Τ. μέσω Skype για να μάθω όσα μπορώ περισσότερα και μάλιστα όταν ερχόμουν για λίγο
στην Ελλάδα είχαμε συναντήσεις Ορθοδόξων με ΜτΙ οι οποίες κατέληγαν σε
ομηρικούς καβγάδες… φιλικού χαρακτήρα βέβαια… για το ποιος έχει δίκιο. Εκεί
γνώρισα ένα πολύ καλό παιδί ΜτΙ τον Άρη Κ. αλλά και ένα άλλο επίσης καλό παιδί Ορθόδοξο
τον Αλέξη Ο.
Όταν
δεν μπορέσαμε να βρούμε άκρη εκ του σύνεγγυς συνεχίσαμε να συζητάμε σαν γκρουπ,
Ορθόδοξοι και ΜτΙ μέσω Skype.
Βέβαια ούτε και έτσι έβγαινε κάποια άκρη και η αντιπαράθεση έγινε πλέον εχθρική
και κάποια στιγμή τρωγόντουσαν Ορθόδοξοι με ΜτΙ και Ορθόδοξοι με Ορθόδοξους
πρώην ΜτΙ και στο διαδικτυακό γκρουπ έγινε της Συρίας. Εκεί γνώρισα και έναν
πρώην ΜτΙ τον Κοσμά Ι. από το Αγρίνιο, ο οποίος άρχισε να τρώγεται άσχημα με
τον Γεώργιο Τ. και τον Νίκο Μ. για το θέμα της exeldim και επειδή δεν αποδεχότανε την θεωρία της exeldim, αυτοί τον αποκάλεσαν τσιμεντοκέφαλο και τον
απέκλεισαν από κάθε είδους διαδικτυακή συναναστροφή και ο πόλεμος φούντωσε για
τα καλά. Τελικά κατάλαβα ότι ο Κοσμάς είχε δίκιο για το θέμα της exeldim. Πρέπει να αναφέρω ότι γνώρισα μέσω Skype έναν ιερέα από την βόρεια Ελλάδα τον π. Παύλο ο
οποίος είναι υπέροχος άνθρωπος και ιερέας, με ήθος και ζήλο φιλανθρωπίας και τον ευχαριστώ για
την βοήθεια του στην ανεύρεση αίματος για τον καρκινοπαθή πεθερό μου.
Γνώρισα
όμως και άλλους αξιόλογους
ιερείς με τους οποίους έχω επαφές μέχρι τώρα και τους εκτιμώ πάρα πολύ,
αλλά και λαϊκούς, όμως κάποιοι από αυτούς είχαν ξεφύγει τελείως και με αναστάτωναν. Είχαν μπερδέψει τον
Χριστιανισμό με τους Δρακονιανούς του
ιντερνέτ και ενώ τους έλεγα να μπούνε σε μια πορεία μακριά από αυτές τις
αηδίες, αυτοί αντιδρούσαν και ως εκ τούτου τους απομάκρυνα.
Το
2010 πήγα με την σύζυγο μου σε ένα πανηγύρι της κοντινής ενορίας μας και κατά
την διάρκεια που περίμενα την σύζυγο μου να βγει από την εκκλησία ακριβώς
μπροστά μου εμφανίστηκαν τρείς νεαροί.. ιερείς; που ήθελαν να αγοράσουν λιβάνι
από ένα πάγκο και έκαναν… σαν τρελά κορίτσια. Τους κοίταξα έκπληκτος και ρώτησα
την σύζυγο μου που είχε έρθει στο μεταξύ, ποιοι είναι αυτοί και μου απάντησε
αφοπλιστικά, είναι οι τρείς χάριτες από τον άγιο Παύλο. Φρικάρισα αλλά το
προσπέρασα σκεπτόμενος ότι αυτό δεν θα ήταν εμπόδιο στις αναζητήσεις μου,
εξάλλου θυμήθηκα μια ερώτηση που έγινε στον προκαθήμενο των Βουδιστών γιατί δεν διώχνει τους ομοφυλόφιλους από τους
ναούς και τα μοναστήρια και αυτός
απάντησε το εξής: εάν τους διώξω θα
μείνει μόνο το 50% οπότε κάτι ανάλογο
ισχύει παντού.
Κάποια
μέρα λοιπόν ο Γεώργιος Τ. μου είπε να
πάμε με τον Αλέξη Ο. στην Σαλαμίνα για να γνωρίσω και προσωπικά, γιατί τον
ήξερα μέσω Skype τον Νίκο Μ. πρώην ΜτΙ και συνιδρυτή του site oode, του οποίου ήμουν μανιώδης αναγνώστης και έτσι και
έγινε.
Στην
συζήτηση που είχαμε μου είπε ότι οι παλιοί Ορθόδοξοι που ασχολούνται με τα
θέματα της Ορθοδοξίας θα πάνε στον παράδεισο στον ουρανό και θα είναι πιο
φωτεινοί, ενώ οι άλλοι όπως εγώ π.χ. που τώρα μαθαίνω τα περί Ορθοδοξίας θα ερχόμαστε πιο πίσω στην πορεία μας προς
την θέωση. Όταν τον ρώτησα λοιπόν εάν
υπάρχει ένας τέλος προς τα επάνω, προς
τον παράδεισο ή όπου αλλού θα
βρεθούνε όλοι όσοι τέλος πάντων πάνε εκεί, αυτός μου απάντησε, ότι αστέρας από αστέρα διαφέρει
και ότι αφού αυτοί ήταν πιο φωτισμένοι
και εννοούσε ξεκάθαρα, όπως λέει
και ο φίλος μου ο Άρης, ότι.. ο παλιός
είναι αλλιώς και ο νέος δεν προσπερνάει… η δε πορεία αέναος.
Στην
επιστροφή ρώτησα για αυτό τον Γεώργιο Τ.
εάν τα άκουσε αυτά και ποια είναι η γνώμη του και μου είπε ότι αυτά είναι λάθος
και ότι ο Νίκος Μ. έχει κατάλοιπα από τους ΜτΙ. Το ίδιο ερώτημα είχε και ο
Αλέξης Ο.
Μπαίνοντας
στην Exeldim ένα site
του Νίκου Μ. διάβασα ένα άρθρο όπου ο συγγραφέας Νίκος. Μ.
έγραφε ότι θα ζήσουμε εδώ στην γη μαζί με τα άκακα πλέον ζώα όπως λέει η
προφητεία του προφήτη Ησαΐα και ενημέρωσα για αυτό τον Γεώργιο Τ. λέγοντας του,
τελικά που θα πάμε στον ουρανό ή θα μείνουμε εδώ στην γη και αυτός μου είπε πάλι ότι Νίκος έχει
κατάλοιπα από τους ΜτΙ.
Και
ενώ όλα πήγαιναν καλά με τα πνευματικά της Ορθοδοξίας?? αρχίσαμε να αναλύουμε τι έγινε με
τους προ-αδαμιαίους και να συζητάμε για θέματα που είχαν να κάνουν με
οτιδήποτε εκτός από τα ευαγγέλια, όπως
τοπικούς κατακλυσμούς, την αδιάκοπη ιστορία των Κινέζων, τις πυραμίδες
της Αιγύπτου, την μαμά του Αδάμ, τις φιλενάδες της Εύας, άλλες σκέψεις και τόσα άλλα εξελικτικά. Τα εξελικτικά των
ζώων τα καταλάβαινα και τα καταλαβαίνω γιατί για αυτά υπαινίσσεται η Γένεση στο
πρώτο κεφάλαιο, αλλά τα άλλα για τα πρώτο-ξάδερφα του Αδάμ μου δημιουργούσαν
αναστολές στο ενδιαφέρον για το σύνολο της Αγίας Γραφής.
Κάποια
μέρα η σύζυγος μου ζήτησε και καλέσαμε ένα
ιερέα να έρθει στο σπίτι μας να κάνει ευχέλαιο και όταν τον ρώτησα τι γνώμη έχει για τους
προ-αδαμιαίους μου είπε ότι είναι
αλήθεια και όταν του είπα γιατί δεν το λέτε στην εκκλησία αυτός μου είπε
χαμογελώντας, ότι εάν το πούμε θα μας
πάρουν με τις πέτρες. Τον κοίταξα και σκέφτηκα μέχρι που φτάνει το παραμύθι,
ποια είναι η αλήθεια και ποιος λέει την αλήθεια τέλος πάντων.
Αυτό
που με πείραξε ήταν η ερμηνεία που μου έδωσε ο Γεώργιος Τ. σε μια
τηλεφωνική συζήτηση σχετικά με τον
τοπικό κατακλυσμό. Τον ρώτησα λοιπόν ότι εφόσον στην Μεσοποταμία τα ποτάμια
Τίγρης Ευφράτης και κάποια άλλα
μικρότερα έχουν εκβολές των υδάτων τους στον Περσικό κόλπο, πως τα νερά του κατακλυσμού ανεβήκανε σε
τοπικό επίπεδο σε ύψος εννέα μέτρων και δεν
διέφυγαν στον Περσικό κόλπο. Τότε ο Γιώργος Τ. μου είπε, «για να δω τι γράφει
ακριβώς η Γραφή» και αφού κοίταξε μου είπε ότι γράφει ότι τα νερά …εκρατούντο..
και μάλιστα μου τόνισε με την δύναμη του Θεού. Εκνευρίστηκα αμέσως διότι η
συγκεκριμένη λέξη είναι.. εκραταιούντο.. που σημαίνει ότι έπεφταν με
αυξανόμενη δύναμη και όγκο υδάτων και όχι εκρατούντο Γένεσις 7
κεφ.17-19. Όταν έκαναν παρατυπίες λέξεων
οι ΜτΙ ανέβαιναν ολόκληρα άρθρα για αυτές τις εσκεμμένες παρατυπίες τώρα ήρθε η
ώρα να δείξουμε πόσο καλά αντιγράφουμε.
Κατόπιν
όλων τούτων αποφάσισα να κάνω αυτά που εγώ καταλάβαινα όπως τα μελετούσα και
όπως τα αντιλαμβανόμουνα και κράτησα απόσταση από όλους, εκτός από την
εκκλησία.
Με
κούρασε και με σύγχυσε η γνώση των νέο-φωστήρων αλλά είναι λυπηρό ότι και το
ιερατείο δεν έχει ειδικά προγράμματα να
σου λύνουν τις όποιες απορίες. Ίσως και
να κάνω λάθος.
Τελευταία
είναι τα εξής που θέλω να αναφέρω και ας μου δώσει κάποιος απάντηση γιατί
συμβαίνουν αυτά. Το 2012 ή 2013 μου είπε η σύζυγος μου να πάμε με την κόρη μου
στο απογευματινό ευχέλαιο μια ενορίας. Δεν τους αρνήθηκα και πήγα μαζί τους.
Όταν τελείωσε μετά από κάποιες ώρες ο ιερέας μας είπε κοιτάξτε στο πλάι σας και
θα δείτε την εικόνα της Παναγίας που την είχαμε πάει για συντήρηση και τώρα που
επέστρεψε τρέχουν δάκρυα από τα μάτια της. Κοίταξα και είδα ότι ο συντηρητής
είχε κάνει τεχνητά να φαίνεται ότι υπάρχουν σταθερά δάκρυα και όχι τρεχούμενα
και ο ιερέας καλούσε να πάνε οι πιστοί την άλλη μέρα για λειτουργία του
θαύματος. Απογοητεύτηκα και έφυγα και δεν ξαναπήγα. Εγώ φταίω ή αυτοί που τα
επιτρέπουν;
Η
σύζυγος μου διαγνώστηκε με καρκίνο τον
Αύγουστο του 2014 και κατά την διάρκεια των χημειοθεραπειών και ενώ είχε χάσει
τα μισά της μαλλιά και ήταν σε άσχημη κατάσταση καλέσαμε έναν ιερέα να κάνει
ευχέλαιο. Στο τέλος του έδωσα χρήματα για την επίσκεψη του και τα πήρε με
ικανοποίηση, περιμένοντας για αυτό, αδιαφορώντας για το δράμα της παθούσης και
χωρίς να προβάλλει καμία αντίρρηση. Δεν είχα πρόβλημα για τα χρήματα, αλλά
έχουμε γεμίσει Ιούδες. Ποια είναι τα μηνύματα που παίρνεις από
τέτοιες πράξεις και τέτοιους ιερείς; Δεν ήξερα τι να απαντήσω στον 23χρονο γιό
μου όταν μου είπε, τι να πάω να ακούσω από αυτόν στην εκκλησία;
Δεν
είμαι κριτής, δεν είμαι εναντίον
κανενός και εύχομαι να είστε όλοι καλά και να βρείτε τον δρόμο
σας, τον δρόμο προς την θέωση.
Όσο
για τους ΜτΙ εξακολουθώ να συνομιλώ μαζί
τους και κάποιοι από αυτούς να
προσπαθούν να με πείσουν, για κάτι που οι ίδιοι δεν πίστευαν και δεν πιστεύουν, την έλευση του
Αρμαγεδδώνα. Πρέπει πρώτα να τακτοποιήσουν καυτά θέματα, όπως η
εμφάνιση των γυναικών στις συνελεύσεις
και επίσημες συναντήσεις και γιορτές, όπου είναι ντυμένες σαν την Άντζελα την
τραγουδιάρα και επισύρουν το κίνδυνο εξόρυξης των οφθαλμών, να μην πηγαίνουν για το έργο από πόρτα σε
πόρτα με ΒΜW cabrio λέγοντας, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς παρατήστε
τα όλα και ακολουθήστε, να μην αγοράζουν σπίτια με δάνεια 20ετίας ενώ λένε ότι
ο Αρμαγεδδών είναι επί των θυρών και το σπουδαιότερο, να μην ζητάει η οργάνωση να της καταθέσουν οι πιστοί τις
μετοχές, που καλώς επένδυσαν στον
επαίσχυντο Ναό του Μαμμωνά, το βδελυρό ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΉΡΙΟ.
Ας τακτοποιήσουν τα του οίκου
τους και τα λέμε.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Είναι πάντα ενδιαφέρον να διαβάζει κανείς εμπειρίες ανθρώπων που αγωνίστηκαν για να βρούν την αλήθεια τηε Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά ποιμαντικά κενά που πρέπει να καλυφθούν, και δυστυχώς οι περισσότεροι δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιληφθούν ότι τα σφάλματα των Χριστιανών δεν πρέπει να ταυτίζονται με την Εκκλησία ως Σώμα Χριστού. Είναι καλό που ο κ. Μπαρνασάς το καταλαβαίνει.
Πάντως προγράμματα για ενημέρωση των πιστών και επίλυση αποριών υπάρχουν. Έχω υπόψη μου ορισμένα και μπορώ πολύ ευχαρίστως να ενημερώσω όποιον ενδιαφέρεται.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Στο άρθρο - ποταμός...στην βιογραφία αυτή, έχω να τονίσω ένα σημείο για αρχή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γεώργιος Τ. έχει δίκιο σε αυτό που σου είπε ότι ο Νίκος Μ. πρώην ΜτΙ και ιδρυτής του site OODE και EXELDIM έχει κατάλοιπα από τους ΜτΙ.
Όπως σου είπε ο Γεώργιος Τ. όλα όσα ισχυρίζεται ο Νίκος Μ. πρώην ΜτΙ και ιδρυτής του site OODE και EXELDIM δεν έχουν καμία σχέση με την Ορθόδοξη πίστη.
Το ερώτημα είναι, γιατί εφόσον ο Νίκος Μ. πρώην ΜτΙ και ιδρυτής του site OODE και EXELDIM ίδρυσε την OODE και την EXELDIM και προωθεί (δήθεν) τα συμφέροντα της Ορθοδοξίας κάνοντας (δήθεν) αντιαιρετικό (εδώ γελάμε..!!!) αγώνα;
Θα ζούμε στον επίγειο παράδεισο επί της γης;
Αυτό τον παράδεισο διδάσκει η Ορθοδοξία;
Ο Νίκος Μ. θα βρίσκεται στον παράδεισο και εμείς οι υπόλοιποι θα τρέχουμε στην αιωνιότητα να τον φτάσουμε;
Μήπως τελικά ο Νίκος Μ. ανήκει στο πιστό υπόλοιπο των 144.000 χιλιάδων αγίων των Μαρτύρων του Ιεχωβά;
Ευστάθιε Μπαρνασά, έγραψες στη βιογραφία σου...
>>>Κάποια μέρα λοιπόν ο Γεώργιος Τ. μου είπε να πάμε με τον Αλέξη Ο. στην Σαλαμίνα για να γνωρίσω και προσωπικά, γιατί τον ήξερα μέσω Skype τον Νίκο Μ. πρώην ΜτΙ και συνιδρυτή του site oode, του οποίου ήμουν μανιώδης αναγνώστης και έτσι και έγινε. Στην συζήτηση που είχαμε μου είπε ότι οι παλιοί Ορθόδοξοι που ασχολούνται με τα θέματα της Ορθοδοξίας θα πάνε στον παράδεισο στον ουρανό και θα είναι πιο φωτεινοί, ενώ οι άλλοι όπως εγώ π.χ. που τώρα μαθαίνω τα περί Ορθοδοξίας θα ερχόμαστε πιο πίσω στην πορεία μας προς την θέωση. Όταν τον ρώτησα λοιπόν εάν υπάρχει ένας τέλος προς τα επάνω, προς τον παράδεισο ή όπου αλλού θα βρεθούνε όλοι όσοι τέλος πάντων πάνε εκεί, αυτός μου απάντησε, ότι αστέρας από αστέρα διαφέρει και ότι αφού αυτοί ήταν πιο φωτισμένοι και εννοούσε ξεκάθαρα, όπως λέει και ο φίλος μου ο Άρης, ότι.. ο παλιός είναι αλλιώς και ο νέος δεν προσπερνάει… η δε πορεία αέναος. Στην επιστροφή ρώτησα για αυτό τον Γεώργιο Τ. εάν τα άκουσε αυτά και ποια είναι η γνώμη του και μου είπε ότι αυτά είναι λάθος και ότι ο Νίκος Μ. έχει κατάλοιπα από τους ΜτΙ. Το ίδιο ερώτημα είχε και ο Αλέξης Ο. Μπαίνοντας στην Exeldim ένα site του Νίκου Μ. διάβασα ένα άρθρο όπου ο συγγραφέας Νίκος. Μ. έγραφε ότι θα ζήσουμε εδώ στην γη μαζί με τα άκακα πλέον ζώα όπως λέει η προφητεία του προφήτη Ησαΐα και ενημέρωσα για αυτό τον Γεώργιο Τ. λέγοντας του, τελικά που θα πάμε στον ουρανό ή θα μείνουμε εδώ στην γη και αυτός μου είπε πάλι ότι Νίκος έχει κατάλοιπα από τους ΜτΙ. Και ενώ όλα πήγαιναν καλά με τα πνευματικά της Ορθοδοξίας?? αρχίσαμε να αναλύουμε τι έγινε με τους προ-αδαμιαίους και να συζητάμε για θέματα που είχαν να κάνουν με οτιδήποτε εκτός από τα ευαγγέλια, όπως τοπικούς κατακλυσμούς, την αδιάκοπη ιστορία των Κινέζων, τις πυραμίδες της Αιγύπτου, την μαμά του Αδάμ, τις φιλενάδες της Εύας, άλλες σκέψεις και τόσα άλλα εξελικτικά.<<<
Αγαπητέ Αγωνιστή, αυτό είναι που έχει σημασία να καλυφθούν τα ποιμαντικά κενά αλλά δυστυχώς τα φαινόμενα δείχνουν, ότι το ιερατείο θα αυτοκαταργηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μη παραπονιόμαστε όμως θα μας μείνουν οι διάτοντες αστέρες.
Θα ήθελα να μου στείλετε τις ενημερώσεις που αναφέρετε με όποιον τρόπο επιθυμείτε.
Αγαπητέ NEMECIS, έχετε δίκιο σε αυτά που λέτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απώλεια από την Σωτηρία είναι ένα κλικ.
Αγαπητέ Έλληνα της Ολλανδίας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω σε ποιούς αναφέρεσαι με τη λέξη ιερατείο, αν, δηλαδή, εννοείς τους ανάξιους κληρικούς ή την ιερωσύνη ως σύνολο. Πάντως, η ιερωσύνη είναι Μυστήριο, και άρα δεν καταργείται. Ακόμα και ο ανάξιος ιερέας, την ώρα που τελεί τα Μυστήρια έχει τη Χάρη του Θεού.
Για πληροφορίες για τις ομάδες εργασίας μπορείς να απευθυνθείς στο τηλέφωνο 210-6396665.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Το να αναφέρουμε περαστικά από μνήμης είναι το πιο εύκολο, όπως και το να τα γράφουμε δημόσια χωρίς πρώτα να ξανά ρωτήσουμε τα υποφαινόμενα πρόσωπα αν η μνήμη μας δεν μας απατά και αυτό εύκολο είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά για τον Νίκο μ. Και τον Γιώργο τ. Θα έέπρεπε να προσέχουμε τι λέμε, αν αυτοί οι άνθρωποι, δεν υπήρχαν κάποιοι ακόμα θα ήταν στο σκοτάδι του νέου φωτός,
Ο αντιαιρετικος αγώνας τους είναι μάλλον καθημερινοτητα είναι όλοι οι υπόλοιποι είμαστε θεατές, κριτές, και φλιαροι σχολιαστές.
Η σελίδα οοδε έχει τσακίσει απολογητικά σκοπιά,σπορεις, και αιρέσεις και φυσικά ο διάβολος πέραν των απ έξω πολεμάει και εκ των έσω.
Αν έχουμε προσωπικά προβλήματα με κάποιον δεν τους δίνουμε θρησκευτική χρεια,
Όταν έχουμε οικονομικές διαφορές με κάποιον δεν είναι ο κατακλυσμός το πρόβλημα.όταν κάποιος σου έχει πει δέκα καλά δεν τονίζεις κάνα δυο που δεν σου άρεσουν.τα λες όλα και καταλαβαινουν οι αναγνώστες
Δυστυχώς πλάνη από πλάνη διαφέρει, και το να αμφισβητουμε τους πάντες επειδή δεν καλύπτουν τα κενά μας, δεν είναι υγιής κατάσταση. Όλοι κακοί, παπάδες, σποπιανοι, κλπ επειδή δεν μας βολεύουν,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τάδε παπάς πήρε χρήματα,ο τάδε μτσ έχει κάμπριο, ο δηθε χ είναι ομοφυλόφιλος, η άλλη μου την πέφτει και όλα αυτά είχαν θρησκευτική χρεια.
Λυπουμε που τα διαβάζω από έναν άνθρωπο που εκτιμώ πολύ.
Νέμεσις είσαι ασχολίαστος ότι και να γράψει κανείς για σένα το πληκτρολόγιο χαλάει
Αγαπητέ Αλέξη,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόβλημα με την περίπτωση της exeldim (και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις) είναι ότι προέρχεται από ανθρώπους με πλούσιο αντιαιρετικό αγώνα, και γι' αυτό είναι δύσκολο, εάν δεν έχει κανείς τις γνώσεις, να καταλάβει το πρόβλημα των θέσεων αυτών. Εφόσον προέρχονται από άτομα με γνώσεις τις θεωρεί αυτόματα σωστές.
Δυστυχώς συχνά αρκεί ένα ατόπημα (εφόσον δεν διορθωθεί) για να καταστρέψει αγώνες ετών, και κάτι τέτοιο συμβαίνει και εδώ. Ας ελπίσουμε ότι τα πράγματα θα αλλάξουν.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΖΗΣΕ ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ Η Ο ΑΛΛΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΤΗΝ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΟΔΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΏΠΩΝ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΚΦΡΑΖΩ .
ΦΥΣΙΚΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ''ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ''
ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!
ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟ......Ο ΣΤΑΘΗΣ ΞΕΡΕΙ.....
Αλέξης, ο Ευστάθιος έγραψε ότι έχω δίκιο σε αυτά που έγραψα, αν δεν σου αρέσει δεν χάλασε και ο κόσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι αιρέσεις έχουν λίγο κακό (ή πολύ) ανακατεμένο με λίγο καλό ( ή πολύ). Αυτό δεν τις αγιάζει ούτε τις μεταμορφώνει σε Ορθοδοξία. Η Ορθοδοξία είναι 100% σωστή και δεν έχει καθόλου κακό, όπως η ιστοσελίδα και τα άτομα στα οποία αναφέρεσαι.
Όποιος λέει ότι έφερε στην Ορθοδοξία τόσα άτομα, και το δηλώνει με θράσος, αυτός είναι εγωιστής και αμαρτάνει όπως ο διάβολος με την υπερηφάνεια και αποδίδει δόξα στον εαυτό του.
Τον αιρετικό τον φέρνει στην Ορθοδοξία ο Τριαδικός Θεός, σε καμία περίπτωση ένας άνθρωπος. Εκτός και αν θέλει να τον μετατρέψει σε οπαδό της EXELDIM και να τον κάνει τσιράκι του.
Αν είσαι θεατής στον αγώνα για την πίστη, είσαι εσύ, μη πιάνεις στο στόμα σου του υπόλοιπους.
Αλέξης, έγραψες κάτι πολύ βαρύ. Έγραψες μια μεγάλη προσβολή για τον Ευστάθιο.
--->Όταν έχουμε οικονομικές διαφορές με κάποιον δεν είναι ο κατακλυσμός το πρόβλημα.<---
18 Μαΐου 2015 - 1:50 μ.μ.
Αλέξης, δηλώνεις ξεκάθαρα ότι ο Ευστάθιος έχει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. (διότι σε αυτόν αναφέρεται το θέμα του κατακλυσμού) και ότι χρησιμοποιεί το θέμα του κατακλυσμού για να βγάλει το μίσος που έχει προερχόμενο από τις ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ τους.
Αλέξης, έγραψες --->Δυστυχώς πλάνη από πλάνη διαφέρει, και το να αμφισβητουμε τους πάντες επειδή δεν καλύπτουν τα κενά μας, δεν είναι υγιής κατάσταση. Όλοι κακοί, παπάδες, σποπιανοι, κλπ επειδή δεν μας βολεύουν,
Ο τάδε παπάς πήρε χρήματα,ο τάδε μτσ έχει κάμπριο, ο δηθε χ είναι ομοφυλόφιλος, η άλλη μου την πέφτει και όλα αυτά είχαν θρησκευτική χρεια.
Λυπουμε που τα διαβάζω από έναν άνθρωπο που εκτιμώ πολύ.<---
18 Μαΐου 2015 - 2:01 μ.μ.
Αλέξης, η αίρεση, η πλάνη, η κακοδοξία δεν διαφέρει. Ο διάολος έχει πολλά πρόσωπα. Όλα τα πρόσωπα είναι του διαόλου και οδηγούν στην κόλαση. Η EXELDIM είναι ένα από τα πρόσωπα του διαόλου και οδηγεί στην κόλαση, όπως οδήγησε και μερικούς γνωστούς μου, και προσπάθησαν να οδηγήσουν τον Ευστάθιο. Εσύ αντί να καταδικάσεις την αίρεση, έρχεσαι να ρίξεις λάδι στη φωτιά, και να καταδικάσεις τον Ευστάθιο που είχε το θάρρος να ομολογήσει την αλήθεια.
Όσο για εμένα, είσαι πολύ λίγος για να με κρίνεις, γιατί εγώ για να μιλώ όπως μιλά, και να γράφω όπως γράφω, έχω θυσιάσει πολλά από την ζωή μου, τα οποία εσύ δεν έχεις δει ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα.
Ο Ευστάθιος έκανε μια κατάθεση ψυχής ομολόγησε ότι προσπάθησαν να τον ρίξουν στην πλάνη και την αίρεση της EXELDIM, αλλά αυτός είχε το θάρρος να αρνηθεί και να ακολουθήσει το δρόμο Του Θεού.
Αλέξης, καταλογίζεις στον Ευστάθιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ και τον κατηγορείς πως λόγω ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ που έχει με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. έγραψε αυτά που έγραψε στην βιογραφία του.
Θα σου απαντήσει ο ίδιος ο Ευστάθιος.
Αλέξης, έγραψες --->αμφισβητουμε τους πάντες επειδή δεν καλύπτουν τα κενά μας, δεν είναι υγιής κατάσταση. Όλοι κακοί, παπάδες, σποπιανοι, κλπ επειδή δεν μας βολεύουν,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τάδε παπάς πήρε χρήματα,ο τάδε μτσ έχει κάμπριο,<---
Αλέξης, ξανά σε αυτό το σχόλιο σου, λες βαριές κουβέντες και αφήνεις πολλά υπονοούμενα για τον Ευστάθιο.
Γράφεις ότι ο Ευστάθιος προσπαθεί να βολευτεί (οικονομικά και με άλλους τρόπους όπως με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ.) και γι' αυτό τον λόγο τα βάζει με τους παπάδες και τους ΜτΙ, όπως με όλους τους άλλους, επειδή δεν τον συμφέρουν.
Δηλαδή παρουσιάζεις τον Ευστάθιο ως ένα άτομο που κινείται από το ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ και πηγαίνει δεξιά και αριστερά για να κερδίσει χρήματα και ότι άλλο βάλει το μυαλό σου.
Αλέξης, γράφεις επί λέξη--->θρησκευτική χρεια.<---
18 Μαΐου 2015 - 2:01 μ.μ.
Κατηγορείς τον Ευστάθιο ότι προσδίδει και καλύπτει με θρησκευτική χροιά τις αναζητήσεις του για το οικονομικό κέρδος.
Διότι αν δεν είναι θρησκευτική και πνευματική η αναζήτηση και το παίζει θρησκευόμενος όπως εσύ ισχυρίζεσαι, τότε αυτό που απομένει είναι το κίνητρο του ΧΡΗΜΑΤΟΣ και της ΔΟΞΑΣ (δεν έχει μείνει κάτι άλλο εκτός από αυτά).
Αλέξης, τελικά τόσο φιλοχρήματος και καιροσκόπος είναι ο Ευστάθιος;
Παίζει με τα Θεία και τους ανθρώπους για την κονόμα;
Αν έχει ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. δεν είχε τα κότσια να τις λύσει πρόσωπο με πρόσωπο ( τόσο δειλός είναι ο Ευστάθιος; ) και έπρεπε να γράψει ολόκληρο άρθρο για να τις λύσει στον Αντιαιρετικό;
Αν μιλάμε για λεφτά, πόσα λεφτά είναι;
Είναι πάρα πολλά;
ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΠΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΚΙΟΛΑΣ
Η ΡΟΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΩ ΑΣΤΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ,ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ.
ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΦΛΙΑΡΟΥΣ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟ
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΤΟΠΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ,ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΡΙΞΑ ΛΑΣΠΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΞΑΝΑ .ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
ΤΩΡΑ ΠΕΡΙ ΑΙΡΕΣΗΣ ΜΕΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΩΣ ΑΙΡΕΣΗ.ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΤΕ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΞΕΛΝΤΙΜ ΚΑΙ ΣΙΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΙ .ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΥΓΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΕΜΕΣΙΣ
Καλησπέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Αγωνιστή, για το Ιερατείο.
Έχω γράψει ότι δεν είναι η Εκκλησία λάθος αλλά στο Ιερατείο υπάρχουν τα κακώς δρώμενα και έχουν πολλές προεκτάσεις αλλά δεν είναι το άρθρο για να τις αναφέρουμε.
Αλέξη, όταν λες κάτι να το διασταυρώνεις τουλάχιστον, ούτως ώστε να μη το αποκαλούμε ανακρίβεια ή μπούρδα.
Εγώ δεν έχω οικονομικές διαφορές με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. ούτε τον μισώ όπως βλακωδώς αναφέρεις.
Τα δέκα καλά που συζητήσαμε τα πήρε το ποτάμι επειδή αυτά που υπόθηκαν κατόπιν ήταν περί ανέμων και υδάτων.
Δεν ξέρω που θα πας να παίξεις με το κουβαδάκι σου αλλά εδώ δεν παίζει κανένας.
Εάν είχα μνησικακία για τον οποιονδήποτε θα έγραφα προσωπικά του, και όχι πράγματα που έχουν σχέση μόνο με Γραφικά θέματα.
Αλέξη, αποφάσισες να κάνεις τον δικηγόρο επειδή έχεις και αδύνατη μνήμη, και ξέχασες αυτά τα οποία κριτικάρισες κατά την επιστροφή μας από την ΣΑΛΑΜΙΝΑ.
Άλλωστε αυτά δεν είναι προσωπικά γιατί εγώ δεν έχω διαφορές ούτε με τον ΝΙΚΟΛΑΟ Μ. απλά αναφέρω τα επί της ουσίας όσον αφορά τις αγιογραφικές σκέψεις.
Τώρα αυτά που λες ότι μου την πέφτανε, γιατί σε πειράζουνε, επειδή έχω τα κότσια να αναφέρω ότι ακριβώς συνέβη; Ή προτιμούσες να γράψω κάποιο μελό μυθιστόρημα;
Γράφεις ότι άλλαζα θρησκευτικές κατευθύνσεις για να έχω απολαβές χρημάτων από τις εκάστοτε θρησκευτικές ομάδες, τότε γιατί δεν ρώτησες τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. να σου πεις (επειδή αυτός γνωρίζει πολύ καλά) αν εγώ είχα οικονομικές βλέψεις, ή αν ήθελα να κερδίσω χρήματα από αυτές τις θρησκείες που έχω επισκεφτεί;
Εγώ όσο και αν με τσιγκλίσετε δεν θα αναφέρω τα προσωπικά κανενός, αλλά δεν μου αρέσουν οι ανακρίβειες που συνάδουν με ρηχή εξυπνάδα.
Όταν γράφεις κάτι να το σκέφτεσαι πριν το γράψεις, και ειδικά όταν έχεις άγνοια και δεν γνωρίζεις.
Αν κάτι ισχύει από όλα όσα έγραψες προκαλώ ανοικτά και δημοσίως τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. να πάρει θέση για να δούμε αν εγώ χρωστάω λεφτά στον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. και αν μου έχει δώσει λεφτά όσο διάστημα μιλούσα μαζί του.
Αλέξης, αυτά που γράφεις τα εννοείς και τα πιστεύεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μου λες τώρα, λες ότι η Εκκλησία δέχεται τους προαδαμιαίους ανθρώπους και την καταγωγή Του Χριστού από τον πίθηκο;
Δέχεται η Εκκλησία ότι ο Χριστός κατά σάρκα έλαβε σάρκα πιθήκου και ότι στον ουρανό είναι εξελισσόμενος πίθηκος όπως (μας λένε) ότι εξελίσσονται, και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται για πάντα, όλοι οι άνθρωποι;
Αυτά διδάσκει η EXELDIM η αίρεση στην οποία θέλησε να μπλέξει τον Ευστάθιο η συγκεκριμένη παραεκκλησιαστική σέκτα την οποία υποστηρίζεις, και μετά έρχεσαι να μας ζητήσεις και συγγνώμη;
Πρώτα μας βρίζεις, μας συκοφαντείς, σπιλώνεις προσωπικότητες και ονόματα, και μετά έρχεσαι να μας πεις ότι η Εκκλησία δέχεται την ύπαρξη των πιθηκό-γονέων του Αδάμ;
Προσηλυτισμός στην EXELDIM από «αντιαιρετικές» σελίδες;
Τι σόι αντιαιρετικό αγώνα κάνουν αυτές οι σελίδες;
Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα με την ρητή άρνηση και απόρριψη της αίρεσης EXELDIM από το ίδιο το αντιαιρετικό γραφείο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Σας προκαλούμε ανοικτά και σας λέμε να πάρετε τηλέφωνο ή να επισκεφτείτε το αντιαιρετικό γραφείο της Εκκλησίας της Ελλάδος, και να ρωτήσετε αν η EXELDIM είναι αίρεση, και αν η Εκκλησία δέχεται τους προαδαμιαίους ανθρώπους.
Γιατί δεν το κάνετε;
Αλέξη, η Εκκλησία έχει πάρει θέση, όμως εσείς (το κάνετε γαργάρα) συνεχίζετε να προσηλυτίζετε τις αστήρικτες ψυχές μέσω των ιστοσελίδων σας. Αυτό είναι παραεκκλησιαστική δράση, κάτι που είναι έξω από την Ορθόδοξη πίστη και την έγκριση της Εκκλησίας.
Αλέξη, μιλάω και γράφω στο πληθυντικό γιατί και εσύ είσαι συνένοχος, μαζί με όλους όσους γνωρίζουν και δεν παίρνουν ξεκάθαρη θέση.
Το αν υπήρχαν προαδαμιαίοι και προερχόμαστε από τον πίθηκο, έχει άκρως θεολογική σημασία και φοβερές θεολογικές προεκτάσεις.
Δεν είναι ένα (μόνο) επιστημονικό θέμα, όπως ψευδώς ισχυρίζεται ο εμπνευστής και ιδρυτής της EXELDIM.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να μην ξεκινήσει συζήτηση για την Εxeldim γιατί το θέμα αυτό έχει συζητηθεί διεξοδικά στα αντίστοιχα άρθρα του "Αντιαιρετικού". Θα επιτρέψω απλώς μια γενική απάντηση του Αλέξη στο σχόλιο του ΝΕΜΕΣΙΣ. Ευχαριστώ.
Χρήστος - αντιαιρετικός
Αλέξη, επειδή άφησες να εννοηθεί ότι κριτικάρω τους Ορθόδοξους Ιερείς θα σου παραθέσω ένα άρθρο (από τα πολλά) στα οποία ο ιδρυτής της EXELDIM διδάσκει τον επίγειο παράδεισο των Μαρτύρων του Ιεχωβά και κατακρίνει τους Ιερείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Μάρτυρες του Ιεχωβά με δίδασκαν επί σαράντα χρόνια ότι θα ζήσουμε στον παράδεισο επί της γης μαζί με τα ειρηνικά θηρία τα οποία θα πάψουν να βλάπτουν τους ανθρώπους ώστε θα εκπληρωθεί η προφητεία του Ησαΐα και το μικρό παιδί θα παίζει με την οχιά.
Αυτά ακριβώς τα ίδια προσπάθησαν να μου διδάξουν και οι δήθεν Ορθόδοξοι όταν ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ. μου είπε να διαβάσω την ιστοσελίδα EXELDIM.
Για να δεις ποιος καταφέρεται κατά των Ιερέων και υποστηρίζει τους Μάρτυρες του Ιεχωβά σου παραθέτω ένα από τα πολλά άρθρα του ΝΙΚΟΛΑΟΥ Μ. και το λινκ για να το διαβάσεις με την ησυχία σου...
( Δυστυχώς ακόμα και Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν πέσει θύματα της Προτεσταντικής πολεμικής κατά της θεωρίας της Εξέλιξης, από άγνοια για το πραγματικό περιεχόμενο της Αγίας Γραφής. Ακόμα και επιστήμονες και ιερείς Χριστιανοί. Μια τέτοια περίπτωση παρανόησης από Ορθόδοξο ιερέα θα εξετάσουμε σε αυτό το άρθρο.
Ο ιερέας αυτός, σε ένα (κατά τα άλλα) αξιόλογο βιβλίο του, γράφει μεταξύ άλλων παρανοήσεών του και τα εξής: (....)
Και στη συνέχεια ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. γράφει αυτό ακριβώς που λένε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά !!!
.... έπεσε ο Αδάμ ΞΑΝΑ στην 6η με την ανταρσία του. Από την κατάπαυση του Θεού στη ΖΟΥΓΚΛΑ της φθοράς και της φυσικής επιλογής, όπου ζούσαν ήδη οι άλλοι άνθρωποι, οι προ-Αδαμιαίοι, εκτός του Παραδείσου. Και με την πτώση του αυτή, αυτός και οι απόγονοί του, εντάχθηκαν σε αυτή την ίδια 6η ημέρα, στην οποία βρισκόμαστε ακόμα, όλοι οι άνθρωποι που δεν έχουμε ξεφύγει από τα δεσμά της φθοράς. Εδώ βρίσκεται η λύση.
Ο άχρονος Θεός, καθώς ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ βλέπει το τελείωμα της 6ης Δημιουργικής ημέρας, δηλώνει ότι στο τέλος αυτής της ημέρας, βλέπει τον σκοπό Του να εκπληρώνεται! "και εγένετο ούτως". Με άλλα λόγια, η φράση αυτή δηλώνει την ΠΡΟΓΝΩΣΗ του Θεού, ότι στο τέλος αυτής της ημέρας, της 6ης, πράγματι τα ζώα θα είναι είναι τελειοποιημένα, και ΕΙΡΗΝΙΚΑ. Τότε, θα εκπληρωθεί και κατά γράμμα, το γραμμένο στον Ησαϊα 11: 6-9:
"Και ο λύκος θα συγκατοικεί μαζί με το αρνί, και η λεοπάρδαλη θα αναπαύεται μαζί με το κατσικάκι· και το μοσχάρι και το λιονταράκι και τα σιτευτά μαζί, και ένα μικρό παιδί θα τα οδηγεί. 7 Και η δάμαλη και η αρκούδα θα βόσκουν μαζί, τα παιδιά τους θα αναπαύονται μαζί, και το λιοντάρι θα τρώει άχυρο, όπως το βόδι. 8 Και το παιδί που θηλάζει θα παίζει στην τρύπα τής έχιδνας, και το απογαλακτισμένο παιδί θα βάλει το χέρι του στη φωλιά τής οχιάς.
Πρόκειται λοιπόν για μια εκπλήρωση που για εμάς είναι ακόμα μελλοντική! Όχι για κάτι που συνέβη στην αρχή της Δημιουργίας, όπως ΥΠΟΘΕΤΟΥΝ οι Δημιουργιστές! Αλλά που θα εκπληρωθεί στο τέλος της 6ης Δημιουργικής ημέρας, όταν "η γη θα είναι πλήρης της γνώσης του Κυρίου", και ο Παράδεισος θα εκτείνεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Αυτό είχε υπ' όψιν Του ο Θεός, όταν στη Γένεση δηλώνει προς το τέλος της 6ης Δημιουργικής ημέρας, ότι "και εγένετο ούτως".
Βλέπετε γιατί τα λέει αυτά ο Θεός; Μιλάει ακριβώς για το θέμα για το οποίο συζητάμε! Για τα ανακαινισμένα φυτά του Παραδείσου, που έχασε ο Αδάμ, και που ξαναβρέθηκε στα αγκάθια και στον ιδρώτα της φθοράς (Γένεσις 3: 18). Γιατί ο Θεός ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ότι ο λόγος που έγραψε στη Γένεση, "και εγένετο ούτως", ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΠΛΗΡΩΣ. Ο Αδάμ γεύθηκε μόνο μια πρόγευση, σε έναν περιορισμένο τόπο. Μα ο Θεός δεν μίλησε με κούφια λόγια. ΓΝΩΡΙΖΕΙ την πλήρη εκπλήρωση όλων αυτών, στο τέλος της 6ης Δημιουργικής ημέρας.)
http://exeldim.site40.net/grafi/fytofaga2.htm
Αλέξη, συμφωνείς με όλα αυτά που γράφει ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. και με τα οποία συμφωνεί ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.;;; Θα συνεχίσεις να μου ρίχνεις λάσπη που είναι τόση πολύ και αρκεί για να σοβατίσουμε την πυραμίδα του Χέοπα;;;
Λοιπον σταθη λες "Εγώ δεν έχω οικονομικές διαφορές με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. ούτε τον μισώ όπως βλακωδώς αναφέρεις."
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙΣ?
ΔΕΥΕΤΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΤΟΠΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ???????
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ "ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΤΟΠΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΔΗΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ,ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΡΙΞΑ ΛΑΣΠΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΙΡΕΣΩ ΞΑΝΑ .ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ"
ΕΠΕΙΤΑ ΛΕΣ "Γράφεις ότι άλλαζα θρησκευτικές κατευθύνσεις για να έχω απολαβές χρημάτων"
ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ????ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ΛΕΣ ΠΑΛΙ " να πάρει θέση για να δούμε αν εγώ χρωστάω λεφτά στον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ."
ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ ΛΕΦΤΑ????ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ????????????????????????????????????????????????????
ΒΡΕ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΕΓΩ
".ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΞΕΛΝΤΙΜ ΚΑΙ ΣΙΑ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΙ "
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΑΝ "Αλέξη, συμφωνείς με όλα αυτά που γράφει ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. και με τα οποία συμφωνεί ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.;;; Θα συνεχίσεις να μου ρίχνεις λάσπη που είναι τόση πολύ και αρκεί για να σοβατίσουμε την πυραμίδα του Χέοπα;;;
ΠΟΙΑ ΛΑΣΠΗ ΒΡΕ ΣΤΑΘΗ???????
ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΛΑΘΟΣ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΛΑΣΠΗ ΤΟΥ ΧΕΟΠΑ????ΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΑΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΞΑΝΑ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΚΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΚΟΠΙΑ,ΟΥΤΕ ΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΚΙΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΘΙΞΑ?????ΜΗΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΜΕΣΙΣ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΕΜΕΣΙΣ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΕΞΕΛΝΙΜ ΚΛΠ Ε ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ???Ε ΑΦΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΕΕΕΕΕΝΝΝΝΝΝΝΝΝ ΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΦΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΓΓΓΓΓΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΖΖΖΖΖΖΟΟΟΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΡΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ
Α και κάτι άλλο μια χαρά ξέρεις απ έξω όλα τα άρθρα της εξελντιμ, εγώ που ούτε καν έχω επισκεφθεί τη σελίδα δεν είχα ιδέα του τι λέει ενώ εσύ τα ξέρεις από έξω και ανακατωτά,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ ξέρεις μέχρι και το τελευταίο κομα όλης της ιστοσελίδας και τα δημοσιοποιείς στον αντιαιρετικο αλλά κατά τα άλλα εγώ κάνω προπαγάνδα υπέρ της εγώ που τόνισα ότι δεν αφουγκραζομαι την εξέλιξη.
Και ενώ πουθενά στα σχόλια μου ΠΟΥΘΕΝΆ δεν μιλάω για την εξελντιμ εσείς πιαστικατε από κάτι που δεν είπα.
Όταν πχ κάποιος ορθόδοξος μου πει "αν οι άνθρωποι πάνε και μείνουν στο Άρη καταργείται το ευαγγέλιο "εγώ δεν τον λέω αιρετικό δημόσια ως κριτής, καταλαβαίνω ότι επεσε σε πλάνη αλλά δεν γίνομαι δημόσιος κριτής του.
Όταν κάποιοι μου πιπιλαγαν το μυαλό "που βρήκε ο Κάιν το μαχαίρι ?"...."που πήγαν τα 7000 χρόνια συνεχούς ιστορίας της Κίνας "και άλλα πολλά τέτοια δεν τον κατηγόρησα για αίρεση σε κανέναν πόσο μάλλον δημόσια. Και μάντεψε αυτά δεν μου τα έλεγε ο Γιώργος τ. ούτε ο Νίκος μ.
Αυτα τ ώρα συνεχίστε να αυτοδικαιονεστε.
Κύριε Χρήστο είπατε να μην ξεκινήσει διάλογος για την εξελντιμ, διαβάστε τα σχόλια μου αν πουθενά κάνω νιξη στα πρώτα 3 σχόλια μου περί εξέλιξης πέραν του ότι δεν λέω κάποιον αιρετικό αν δεν τον καταδίκασει συνοδικα η εκκλησία, που μιλάω για εξέλιξη ?έκανα πουθενά επικόλληση άρθρα της ιστοσελίδας αυτής?αν μπορείτε ξεκαθαριστε να μην αναγουν το θέμα αυτό οποίος το κάνει και όχι και για μένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ
Να γράψεις που είπα ότι μισείς κάποιον, και που είπα ότι πας δεξιά και αριστερά για τα λεφτά. Που κάνω προπαγάνδα υπέρ της εξελντιμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα αυτά τα είπε ο Νέμεσις όχι εγώ. Η θρησκευτική χρεια δεν πάει στα λεφτά φυσικά αλλά ως προς την θρησκευτική προσέγγιση της εκάστοτε θρησκείας. Το τόνισα αλλά εσύ διάλεξες τη συλλογιστική του Νέμεσις που τα διαστρεβλωνει όλα.ξανά λέω που γράφω ότι μισείς κάποιον ότι αλλάζεις ομάδες για τα λεφτά και που κάμω προπαγάνδα για την εξελντιμ. ΑΥΤΟΛΕΞΕΊ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ.
Αλέξη σου απαντώ με την σειρά σε αυτά που έγραψες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξης : ### Το να αναφέρουμε περαστικά από μνήμης είναι το πιο εύκολο, όπως και το να τα γράφουμε δημόσια χωρίς πρώτα να ξανά ρωτήσουμε τα υποφαινόμενα πρόσωπα αν η μνήμη μας δεν μας απατά και αυτό εύκολο είναι. ###
Αλέξη εγώ θυμάμαι πάρα πολύ καλά τι έγινε, τι είπες και τι συζητήθηκε στο ταξίδι στη Σαλαμίνα, όλα όσα είπες εσύ ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ. και ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. όμως εσύ δεν έχεις τον ανδρισμό και το θάρρος να τα επιβεβαιώσεις.
Σε ρωτώ ευθέως. Αφού όπως λες δεν ειπώθηκαν όλα αυτά, μπορείς να μας πεις τι ακριβώς ελέχθη στο ταξίδι στη Σαλαμίνα;
Αλέξη : ### Ειδικά για τον Νίκο μ. Και τον Γιώργο τ. Θα έέπρεπε να προσέχουμε τι λέμε, αν αυτοί οι άνθρωποι, δεν υπήρχαν κάποιοι ακόμα θα ήταν στο σκοτάδι του νέου φωτός, ###
Όταν απευθύνθηκα στον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. για πληροφορίες είχα ήδη τσουγκρίσει τις σχέσεις μου με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ. δεν έκανε τίποτα για να με πείσει ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι αιρετικοί.
Το γεγονός ότι αντέδρασα και έφυγα από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά πριν γνωρίσω τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. αυτό δείχνει ότι είχα φύγει πολύ πριν και ποτέ δεν ήμουν στο σκοτάδι του νέου φωτός.
### Ο αντιαιρετικος αγώνας τους είναι μάλλον καθημερινοτητα είναι όλοι οι υπόλοιποι είμαστε θεατές, κριτές, και φλιαροι σχολιαστές.
Η σελίδα οοδε έχει τσακίσει απολογητικά σκοπιά,σπορεις, και αιρέσεις και φυσικά ο διάβολος πέραν των απ έξω πολεμάει και εκ των έσω.
Αν έχουμε προσωπικά προβλήματα με κάποιον δεν τους δίνουμε θρησκευτική χρεια,
Όταν έχουμε οικονομικές διαφορές με κάποιον δεν είναι ο κατακλυσμός το πρόβλημα.όταν κάποιος σου έχει πει δέκα καλά δεν τονίζεις κάνα δυο που δεν σου άρεσουν.τα λες όλα και καταλαβαινουν οι αναγνώστες
18 Μαΐου 2015 - 1:50 μ.μ. ###
Αλέξη, εγώ δεν είμαι θεατής του αντιαιρετικού αγώνα όπως υπονοείς ότι είσαι εσύ, και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα σχόλια είμαι και τακτικός αρθρογράφος και πολλά ακόμη στην προσωπική μου ζωή που εσύ δεν γνωρίζεις.
Όσο για τα προσωπικά προβλήματα εγώ δεν έγραψα την βιογραφία μου για να ασχοληθώ με τον καθένα ξεχωριστά, αλλιώς αν έγραφα τα προσωπικά τους, αυτά που γνωρίζω, δεν θα έβγαινε καθόλου καλή εικόνα προς τα έξω, και αυτό ισχύει για όλους.
Αλέξη, εγώ δεν έγραψα την προσπάθεια του ΓΕΩΡΓΙΟΥ Τ. να με εξαπατήσει για το θέμα του κατακλυσμού επειδή είχαμε οικονομικές διαφορές, διότι ποτέ δεν είχα οικονομικές διαφορές με τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. και αυτή η συκοφαντία βρίσκεται στον άρρωστο εγκέφαλο που σου την μετέφερε για να την γράψεις εσύ ως δικηγόρος του.
Προκαλώ από εδώ δημοσίως όλους αυτούς που αναφέρονται, και ειδικότερα συγκεκριμένα τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. αν έχει ανδρισμό και τσίπα, να βγει να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει αν είχαμε οικονομικές διαφορές.
Αλέξη, πρώτα μου ρίχνεις ένα τόνο κάρβουνο στη μούρη και μετά μου λες, με συγχωρείς σου έφερα νερό να πλυθείς.
Συνεχίζεται…..
Αλέξη έγραψες…
ΑπάντησηΔιαγραφή### Δυστυχώς πλάνη από πλάνη διαφέρει, και το να αμφισβητουμε τους πάντες επειδή δεν καλύπτουν τα κενά μας, δεν είναι υγιής κατάσταση. Όλοι κακοί, παπάδες, σποπιανοι, κλπ επειδή δεν μας βολεύουν,
Ο τάδε παπάς πήρε χρήματα,ο τάδε μτσ έχει κάμπριο, ο δηθε χ είναι ομοφυλόφιλος, η άλλη μου την πέφτει και όλα αυτά είχαν θρησκευτική χρεια.
Λυπουμε που τα διαβάζω από έναν άνθρωπο που εκτιμώ πολύ.
Νέμεσις είσαι ασχολίαστος ότι και να γράψει κανείς για σένα το πληκτρολόγιο χαλάει
18 Μαΐου 2015 - 2:01 μ.μ.###
Ρε Αλέξη ποιους νομίζεις ότι αμφισβητώ; Αφού τα κενά μου όπως λες έχουν θρησκευτική χροιά ως κάλυψη, και απλώς καλύπτουν τα οικονομικά μου κενά, είμαι υποχρεωμένος να σου απαντήσω ότι ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ. γνωρίζει τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες και ξέρει ότι το χρήμα εγώ το έβαζα σε σακούλες και σε καθημερινή βάση.
Με την κρίση άλλαξαν τα δεδομένα αλλά ποτέ δεν εστίασα την προσοχή μου στην τσέπη των άλλων. Όσο για το αν υπάρχουν κακοί παπάδες, Μάρτυρες του Ιεχωβά και λοιποί που δεν με βολεύουν να είσαι σίγουρος ότι δεν βολεύουν κανέναν.
Όσο για τις αναφορές μου για το πώς λειτουργεί ο καθένας από αυτούς, αυτά ήταν τα γεγονότα που μου τράβηξαν τα φρένα, αν εσύ τα βρίσκεις φυσιολογικά να χαίρεσαι τις επιλογές σου.
Αν με εκτιμούσες πολύ, όπως ψευδώς και υποκριτικά δηλώνεις, δεν θα έγραφες όλες αυτές τις συκοφαντίες για το πρόσωπό μου.
Αλέξη, κάποιοι σε προσέλαβαν ως προσωπικό τους δικηγόρο επειδή οι ίδιοι είναι δειλοί και γνωρίζουν ότι είναι ένοχοι.
Ίσως να φοβούνται και την συνέχεια…
Εσύ όμως δεν έπρεπε να τσιμπήσεις το δόλωμα, γιατί τώρα σε αφήνουν ακάλυπτο και βγαίνει να μαζέψεις τα άχυρα αλλά δυστυχώς για σένα τα έχει σκορπίσει ο άνεμος…
Το όνομα σου το χρησιμοποίησα με αγαθή πρόθεση, αλλά αν ήξερα ότι θα λειτουργήσεις ως συκοφάντης δεν σε ανέφερα καθόλου.
Αλέξη, λες ότι εγώ δεν θυμάμαι καλά, και ότι δεν έγιναν και δεν ειπώθηκαν όλα αυτά στο ταξίδι στη Σαλαμίνα από τον ΝΙΚΟΛΑΟ Μ. και τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. τότε αν έχεις την στοιχειώδη αξιοπρέπεια μπορείς να μας πεις τι ακριβώς ειπώθηκε εφόσον ισχυρίζεσαι ότι εγώ είμαι ψεύτης;
Περιμένουμε να μας απαντήσει και να μας πεις τα «αληθινά» γεγονότα… και την κριτική που έκανες και τώρα την κάνεις γαργάρα για να μη θίξεις τα φιλαράκια σου…
Αγαπητέ Αλέξη, δεν είπα πως μίλησες για την Exeldim. Απλώς είδα το σχόλιο του ΝΕΜΕΣΙΣ που αναφέρονταν σ' αυτήν και "φοβήθηκα" να μην ξεκινήσει διάλογος που θα ήταν άσχετος με το θέμα του άρθρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος - αντιαιρετικός
Ο Ευστάθιος αναφέρεται σχεδόν στο μισό άρθρο-βιογραφία, στον προσηλυτισμό του στην EXELDIM, στους προαδαμιαίους ανθρώπους, στον κατακλυσμό του Νώε, και στα εξελικτικά του ταξιδιού του στη Σαλαμίνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι δυνατόν εφόσον και ο ίδιος ο Ευστάθιος σχολιάζει την εμπειρία του στο θέμα της EXELDIM εμείς να μη σχολιάσουμε το συγκεκριμένο θέμα.
Είναι θέμα που σχολιάζει ο ίδιος ο Ευστάθιος, και που αναφέρει εκτενώς στην βιογραφία του.
Ναι, θα το σχολιάσουμε και είναι σχετικότατο με το άρθρο που σχολιάζουμε.
ΛΕΣ:Αφού τα κενά μου όπως λες έχουν θρησκευτική χροιά ως κάλυψη, και απλώς καλύπτουν τα οικονομικά μου κενά
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTA ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ???????????????ΕΓΩ??????????ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΜΩΡΕ?????ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.
ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΑΦΟΥ ΛΕΣ
ΠΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑ?????????????
ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ???? Δυστυχώς πλάνη από πλάνη διαφέρει, και το να αμφισβητουμε τους πάντες επειδή δεν καλύπτουν τα κενά μας, δεν είναι υγιής κατάσταση. Όλοι κακοί, παπάδες, σποπιανοι, κλπ επειδή δεν μας βολεύουν,
Ο τάδε παπάς πήρε χρήματα,ο τάδε μτσ έχει κάμπριο, ο δηθε χ είναι ομοφυλόφιλος, η άλλη μου την πέφτει και όλα αυτά είχαν θρησκευτική χρεια.
Λυπουμε που τα διαβάζω από έναν άνθρωπο που εκτιμώ πολύ.
ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ????ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΑ ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΕΝΑ
ΕΝΤΑΞΕΙ????????ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΡΟΜΕΝΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ .
ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΤΟ ΑΝΑΙΡΩ ΞΑΝΑ,
ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΜΕΣΙΣ.
ΔΕ ΛΕΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ,
Πρώτον δεν απάντησες σε καμία ερώτηση που λέω ότι μισείς κάποιον,ότι λέω ότι άλλαζες θρησκευτικές ομάδες για τα λεφτά κλπ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα όταν μιλάω για θρησκευτικά κενά είναι ξεκάθαρο ότι δεν τι μπλέκω με τα λεφτά, δεν είπα ποτέ ότι χρωστάς λεφτά σε κανέναν,
Θρησκευτικά κενά αυτά που είχα και εγώ και ξόδεψα εκατοντάδες ρωτώντας διάφορα τον Γιώργο το έκανες και εσύ , εγώ πχ καλυπτα τα κενά μου ρωτώντας και εσένα,και τον Βασίλη και τον Άρη,και πολλούς ακόμα,έτσι πήρα το θάρρος να πω ότι ενώ εψαχνες θρησκευτικά και δογματικα ζητήματα εθιξες τα ανθρώπινα, και απλά το τόνισα, αυτά δεν έχω να πω κάτι άλλο
Όχι άλλο Κάρβουνο
ΑπάντησηΔιαγραφήMadragoras
Ρε Αλέξη, το διάβασες το βιογραφικό μου, αλλά μου φαίνεται ότι δεν το κατάλαβες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρεις το παράδειγμα του Καΐν με το μαχαίρι που δεν ήταν ο Καΐν ήταν ο Άβελ, και λες ότι μιλούσαμε κατ’ ιδίαν αλλά η αλήθεια είναι ότι πάντοτε μιλούσαμε μέσα σε γκρούπ από 3 μέχρι 8 άτομα.
Είμασταν στο γκρούπ, εγώ, ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ., ο ΚΟΣΜΑΣ, εσύ, ο ΑΡΗΣ, ο ΒΑΣΙΛΗΣ, ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ., ο Πατήρ ΠΑΥΛΟΣ, και όσοι άλλοι έμπαιναν εκεί μέσα, σε αυτές τις συζητήσεις είχα αναφέρει από προσωπική μου σκέψη για το που βρήκε το μαχαίρι ο Άβελ για να σφάζει τα αρνιά.
Κανένας δεν μπορούσε να δώσει εξήγηση εκτός από έναν Μάρτυρα του Ιεχωβά στην Ολλανδία ο οποίος μου είπε γελώντας ότι ο Άβελ είχε πάρει την περιστρεφόμενη ρομφαία από την πύλη του παραδείσου.
Είχαμε συζητήσει για το εδάφιο στη Γένεση :
Και εγώ, ιδού, στήνω την διαθήκην μου προς εσάς, και προς το σπέρμα σας ύστερον από σάς και προς παν έμψυχον ζώον, το οποίον είναι με σας, εκ των πτηνών, εκ των κτηνών και εκ πάντων των ζώων της γης, τα οποία είναι με σάς• από παντός του εξελθόντος εκ της κιβωτού, έως παντός ζώου της γής Γένεση 9:9-10
Βάσει του οποίου εδαφίου υποστηρίζετο από τους ημετέρους ως το αποδεικτικό στοιχείο του τοπικού Κατακλυσμού.
Συζητούσαμε επίσης για τους ανθρώπους της έκτης μέρας και έκλεινε η μέρα με το ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ που σημαίνει ότι δεν υπήρχαν τέλειοι άνθρωποι την έκτη ημέρα, και μετά πηγαίναμε στην έβδομη ημέρα που πήρε ο Θεός τον Αδάμ και τον έβαλε στον έτοιμο παράδεισο…κ.τ.λ…
Δεν αρνούμαι ότι αυτά τα συζητούσαμε κάθε μέρα όλο το εικοσιτετράωρο από το πρωί μέχρι το βράδυ εως τα ξημερώματα.
Δεν αρνούμαι επίσης ότι δημοσίευσα σε σχόλιο εδώ στον Αντιαιρετικό σε άλλο άρθρο την σκέψη ότι σε 150 χρόνια που θα κατοικηθούν το διάστημα, η Σελήνη, και ο Άρης, και κάποιος Ιεραπόστολος αστροναύτης ταξιδέψει στις διαστημικές αποικίες για να τους μιλήσει για το Ευαγγέλιο, είμαι σίγουρος ότι θα τους πουν πως αυτά είναι για την γη, εμείς μένουμε στον Άρη, και ως εκ’ τούτου αν δεν έρθει ένα Θεϊκό τέλος αυτού του κόσμου οι Άγιες Γραφές θα μπουν στη βιβλιοθήκη σαν μουσιακό βιβλίο.
Αλέξη, εγώ δεν έχω πρόβλημα να αναφέρω οτιδήποτε έχω υποστηρίξει, εσύ δεν πήρες θέση σε αυτά τα οποία δεν ήταν δικά μου,
αλλά ήταν απόροια των διδασκαλιών της EXELDIM και των ιδρυτών της, δηλαδή του ΝΙΚΟΛΑΟΥ Μ. και του ΓΕΩΡΓΙΟΥ Τ.
Αυτοί και κάποιοι άλλοι λόγοι ήταν που εγώ εγκατέλειψα τον χώρο της EXELDIM, και προσηλώθηκα στα Ευαγγέλια μελετώντας τα με τον τρόπο που εγώ τα καταλάβαινα.
Αλέξη, αυτό που δεν μου άρεσε σε εσένα είναι ότι διαβάζοντας την βιογραφία μου και χωρίς να καταλάβεις τι γράφω, προσπάθησες να με υποβιβάσεις ως υποκριτή, απατεώνα, ψεύτη, δειλό, και κερδοσκόπο.
Άρα είσαι ένας συκοφάντης με εμπάθεια προς το πρόσωπό μου, και έχεις πάρει το ρόλο του δικηγόρου των υπεύθυνων για αυτή την κατάσταση.
Μανδραγόρα, εάν θέλεις να κάνεις κάποιο σχόλιο δεν αρκεί η φράση «όχι άλλο κάρβουνο» γιατί εμείς δεν είμαστε σουβλατζήδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε ανοιχτοί να ακούσουμε την άποψη του καθενός είτε θετική είναι αυτή, είτε αρνητική.
Η φράση «όχι άλλο κάρβουνο» είναι ειρωνική, και όπως έχω παρατηρήσει την γράφετε συχνά, χωρίς να παίρνετε θέση για τα θέματα της πίστεως.
Γιατί άραγε;;;
Πολύ ωραία η εμπειρία σας κύριε Ευστάθιε,η αλήθεια είναι ότι και εγώ παραλίγο να μπλέξω στα δίχτυα της exeldim βεβαία όχι γιατί διάβαζα exeldim άλλα γιατί διάβαζα οοδε,απο τότε που έγινε η αποκάλυψη εδώ στον αντιαιερετικό στο άρθρο για την exeldim έπαψα να τους μελετάω και πλέον οι αδερφοί με έχουν αγκαλιάσει με αγάπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν περίμενα ποτέ ότι θα έμπαινα στην οργάνωση του Θεού με την βοήθεια -αφύπνιση ορθοδόξων
Πολλές φορές όταν νόμιζα ότι δεν μπορούν να απαντήσουν στα άρθρα της οοδε με προειδοποιουσαν ότι είναι αποστάτες και δεν τους ενδιαφέρει η αλήθεια .
Όπως και εσείς κύριε Ευστάθιε διαβάζεται την γραφή με τον δικό σας τρόπο έτσι αποφάσισα να κάνω και εγώ.
Μακριά από την οοδε,και τους ιδρυτές της.
Αγαπητέ Λεωνίδα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονός ότι ορισμένα μέλη της ΟΟΔΕ έχουν λανθασμένες θέσεις σε κάποια ζητήματα δεν ακυρώνει ούτε το έργο της ΟΟΔΕ ούτε τις υπόλοιπες θέσεις των μελών αυτών. Απλά χρειάζεται προσοχή ώστε να μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τι είναι σωστό και τι λάθος.
Επίσης, με προβληματίζουν ορισμένες εκφράσεις που χρησιμοποιείς, όπως "οργάνωση του Θεού", κάτι που δεν αναφέρεται πουθενά στην Αγία Γραφή. Είσαι σίγουρος ότι οι αδελφοί σου σου είπαν όλη την αλήθεια;
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Αγαπητέ Λεωνίδα, η ΟΟΔΕ στο μεγαλύτερο όγκο της ύλης της είναι χρήσιμη και ωφέλιμη γιατί οι συγγραφείς της είναι διάφοροι, και οι περισσότεροι ίσως είναι θεολόγοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως, δεν συνάδει σε κάποια άρθρα της με τις θέσεις της Ορθοδοξίας, ενώ στο υλικό της αρθρογραφίας της συμπεριλαμβάνονται και τα άρθρα της EXELDIM.
Πως είναι δυνατόν να ακολουθήσουμε την φιλοσοφία δυο διαφορετικών θεωριών;
Αγαπητέ, δεν είναι μόνο στην EXELDIM η λογική του παραλόγου, αλλά τόσο η εταιρία Σκοπιά όσο και η Ορθοδοξία, κινούνται σε δρόμους με πολλές λακούβες.
Λεωνίδα, εάν νομίζεις ότι δεν μπόρεσες να πάρεις απαντήσεις από τους Ορθόδοξους τότε είναι σίγουρο ότι δεν πρόκειται να πάρεις απαντήσεις ούτε από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Αν δεν σε καλύπτουν οι Ορθόδοξοι στα ερωτήματά σου, τότε στην άλλη πλευρά μάλλον δεν έχεις ερωτήματα.
Σίγουρα είναι καλύτερα, εάν δεν σε καλύπτουν στα ερωτήματα να ασχολείσαι μόνος σου με την Γραφή.
Αγαπητέ Αγωνιστή, πως μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει το σωστό από το λάθος, εάν δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθοδοξία είναι 100% σωστή.
Μόνο οι αιρετικοί έχουν λίγο καλό ανακατεμένο με το κακό.
Αγαπητέ Έλληνα της Ολλανδίας,
ΑπάντησηΔιαγραφήυποθέτω ότι αναφέρεσαι στο σχόλιό μου στο άρθρο "ΜΙΚΡΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ. ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ".
Φυσικά και αυτό που λες ισχύει, και χρειάζονται γνώσεις για να μπορεί κανεις να ξεχωρίζει το καλό από το κακό.
Δεν δέχομαι, όμως, την προσπάθεια της "Σκοπιάς" να πατήσει πάνω σε λάθη του κ. Μαυρομάγουλου σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με τις διδασκαλίες της, για να παρουσιαστεί ως αθώα.
Ο κ. Μαυρομάγουλος, πριν παρασυρθεί σε δρόμους μακρυά από την Εκκλησία, βοήθησε πολλούς να φύγουν από τη "Σκοπιά". Ας έρθει, λοιπόν, η εταιρία να μας πει σε ποιά σημεία που αφορούν τις διδασκαλίες της υπάρχουν λάθη στα άρθρα της ΟΟΔΕ (αν και αμφιβάλλω ότι θα βρει έστω και ένα). Αλλιώς ας αφήσει τους κομπασμούς ότι, δήθεν, είχε δίκιο.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Αγαπητέ NEMECIS,
ΑπάντησηΔιαγραφήπέρα από το άρθρο και τη σχετική συζήτηση δεν γνωρίζω εάν υπάρχει συμμετοχή του κ. Γεωργίου Τ. στην exeldim ή αν η ΟΟΔΕ πρόσκειται θετικά στις θέσεις αυτές. Προσωπικά έχω να μπω στο site της ΟΟΔΕ αρκετά πριν αρχίσει το όλο ζήτημα.
Το πρόβλημά μου είναι ότι η "Σκοπιά" προσπαθεί να ακυρώσει όλο το έργο της ΟΟΔΕ και να παρουσιαστεί σαν να είχε δίκιο όταν κατηγορούσε τον κ. Μαυρομάγουλο, τη στιγμή κατά την οποία το πρόβλημα δεν αφορά τις δικές της διδασκαλίες. Εάν έχει να πει κάτι, ας το πει σε ότι την αφορά, και ας μη χτυπάει μόνο όπου βρίσκει εύκολους στόχους.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Όπως έχω επισημάνει και σε προηγούμενο σχόλιό μου, το θέμα της Exeldim έχει συζητηθεί διεξοδικά στο παρόν μπλογκ. Κάποιοι σώνει και καλά συνεχώς προσπαθούν να το "ξαναπεράσουν από το παράθυρο". Ως εκ τούτου δεν ανέβασα τα σχόλια του κ. NEMESIS και του κ. Αντώνη Π. Αν όμως σώνει και καλά θέλουν να συζητήσουν το συγκεκριμένο θέμα μπορούν να το κάνουν στο αξιόλογο ιστολόγιο http://antiairetikos-vs-exeldim.blogspot.gr/ το οποίο κατά κόρον ασχολείται με το θέμα της Exeldim. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος - αντιαιρετικός
Αγωνιστή, σου απάντησα για την δράση του ΓΕΩΡΓΙΟΥ Τ. στο θέμα της EXELDIM αλλά ο Χρήστος το έκοψε, και κατά σύμπτωση ότι γράφουμε για τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ. ο οποίος αναφέρεται μέσα στο άρθρο σε δυο ολόκληρα περιστατικά της βιογραφίας, ο Χρήστος τα κόβει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μου επιτρέπει να γράψω για τον ΓΕΩΡΓΙΟ Τ.
Αν θέλεις να συζητήσουμε για κάτι άλλο.
Αγαπητέ Αγωνιστή, γράφεις τα εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφή@@@ Δεν δέχομαι, όμως, την προσπάθεια της "Σκοπιάς" να πατήσει πάνω σε λάθη του κ. Μαυρομάγουλου σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με τις διδασκαλίες της, για να παρουσιαστεί ως αθώα.
Ο κ. Μαυρομάγουλος, πριν παρασυρθεί σε δρόμους μακρυά από την Εκκλησία, βοήθησε πολλούς να φύγουν από τη "Σκοπιά". Ας έρθει, λοιπόν, η εταιρία να μας πει σε ποιά σημεία που αφορούν τις διδασκαλίες της υπάρχουν λάθη στα άρθρα της ΟΟΔΕ (αν και αμφιβάλλω ότι θα βρει έστω και ένα). Αλλιώς ας αφήσει τους κομπασμούς ότι, δήθεν, είχε δίκιο.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
23 Μαΐου 2015 - 10:42 μ.μ.
http://antiairetikos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_17.html @@@
====================================
Απάντηση:
Από που ορμώμενος βγάζετε το συμπέρασμα ότι είμαστε αντιπρόσωποι της εταιρίας ΣΚΟΠΙΑΣ.
Το τι έκανε ο ένας ή το τι έκανε ο άλλος, θετικό ή αρνητικό εγώ το ανέφερα για τους λόγους οι οποίοι είναι προφανείς.
Θέλω να ξέρετε ότι ο δικηγόρος του διαβόλου δεν πρόκειται να γίνω ποτέ.
Το χειρότερο πράγμα για κάποιον είναι να φοράει παρωπίδες.
Αγαπητέ Έλληνα της Ολλανδίας,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θεωρώ κάτι τέτοιο. Τα όσα γράφω σχετικά με τη "Σκοπιά" αφορούν το σχόλιο του Λεωνίδα (23 Μαΐου 2015 - 11:00 π.μ.). Απλά επειδή και εσύ αναφέρθηκς στην απάντηση που του έδωσα (23 Μαΐου 2015 - 12:43 μ.μ.), σου εξηγώ τον τρόπο σκέψης μου.
Λυπάμαι αν υπήρξε κάποια παρεξήγηση.
Φιλικά,
Αγωνιστής.
Αγαπητέ Αγωνιστή, νομίζω ότι έγινε παρεξήγηση και το προσπερνάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω να ξέρετε ότι τόσο στα άρθρα μου όσο και στα άρθρα των άλλων, οι θέσεις μου ήταν, είναι και θα είναι ξεκάθαρες και ειλικρινείς και το σπουδαιότερο χωρίς εμπάθεια.
Ο λίγος καιρός που βρέθηκα στη παρέα σας, ήταν αρκετός για να καταλάβω πως ο "antiairetikos" είναι ένα από τα πιο σοβαρά blogs, που λειτουργούν σε μια προσπάθεια να ενημερώσουν το κοινό για τη Διδασκαλία της Εκκλησίας και να καταδείξουν το τι είναι η Εκκλησία και το τι είναι η Αίρεση, μια παγίδα του Πονηρού για να παρασύρει ανθρώπους στην πλάνη με άμεσο κίνδυνο να χάσουν τη Σωτηρία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι Εκκλησία σημαίνει, το σώμα των πιστών που βαπτίστηκαν στο όνομα του Ιησού Χριστού και ακολουθούν τη διδασκαλία που Εκείνος μας άφησε και η οποία -διδασκαλία- μεταφέρεται δια των Οικουμενικών Συνόδων και των Πατέρων μέχρι τις μέρες μας και μέχρι την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.
Η Εκκλησία είναι η αυθεντία που ερμηνεύει την Αγία Γραφή και βιώνει σωστά την Ιερά Παράδοση.
Ο ίδιος ο Κύριός μας μετέδωσε στους Αποστόλους τις Δωρεές του Αγίου Πνεύματος -τη Χάρη- κι εκείνοι -δια της χειροθεσίας- μετέδωσαν τη Χάρη της Ιεροσύνης στους διαδόχους τους, τους Επισκόπους και η Διαδοχή αυτή φτάνει μέχρι της μέρες μας. Μαζί με τη Χάρη, οι Απόστολοι μετέδωσαν και τη Διδαχή -τη Διδασκαλία- της Εκκλησίας. Έτσι, δύο πράγματα χαρακτηρίζουν την Εκκλησία: η Αποστολική Διαδοχή και η Αποστολική Διδαχή.
Στη διάρκεια των 20 αιώνων, που μεσολάβησαν, κάποιοι χωρίστηκαν από την Εκκλησία... αυτοί μπορεί να έχουν ακόμη την Αποστολική Διαδοχή, αλλά, νοθεύοντας τη διδασκαλία της Εκκλησίας με κακοδοξίες, έχασαν την Αποστολική Διδαχή... Τέτοιοι είναι οι Παπικοί... απ' αυτούς χωρίστηκαν οι Προτεστάντες, που δεν έχουν ούτε τη Διαδοχή, ούτε τη Διδαχή...
Στις αρχές του περασμένου αιώνα (1923-1924), με αφορμή την αλλαγή του ημερολογίου δημιουργήθηκε στη χώρα μας σχίσμα... όσοι έφυγαν τότε από την Εκκλησία και συνεχίζουν αποκομμένοι μέχρι σήμερα είναι οι λεγόμενοι "Παλαιοημερολογίτες". Φεύγοντας από την Εκκλησία έπαυσαν να έχουν την Αποστολική Διαδοχή...
Η Διδαχή της Εκκλησίας υπάρχει στην Αγία Γραφή -την εγκεκριμένη από τη Ιερά Σύνοδο, που η σωστή ερμηνεία της γίνεται μόνο μέσα στην Εκκλησία κι όχι απ' τον καθένα- και στην Ιερά Παράδοση.
Μέσα στην Εκκλησία παραμένουμε προστατευμένοι και παρά τις αμαρτίες μας έχουμε την αυτοσυνειδησία της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, της Ορθοδοξίας.
Μέσα στην Εκκλησία έχουμε τη βεβαιότητα της Σωτηρίας εφ' όσον μένουμε εδραίοι στη Διδαχή και δια των Μυστηρίων (Εξομολόγηση, Θεία Κοινωνία κ.λπ.) και την καθοδήγηση του Πνευματικού μας Πατέρα σηκωνόμαστε μετά τις τυχόν πτώσεις...
(η συνέχεια στο επόμενο σχόλιο...).
(συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο...).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο ισχύει για τους λαϊκούς και για τους κληρικούς... για τους Επισκόπους μας, που είναι "εις τόπον και εις τύπον Χριστού", για τους Αρχιεπισκόπους και για τους Πατριάρχες...
Όσοι δεν αποδέχονται την Αλήθεια της Εκκλησίας στο ακέραιο δεν βρίσκονται εντός Εκκλησίας... δε μπορούμε να κρατάμε από την Εκκλησία ό,τι μας αρέσει και να απορρίπτουμε κάποια άλλα... δε μπορούμε -εμείς οι πιστοί- να θεωρούμε π. χ. ότι ο Παπισμός είναι "αδελφή εκκλησία" (Οικουμενισμός), ακόμη κι αν -αγνοώντας εμείς τον λόγο- αυτό λέγεται από υπεύθυνα χείλη... δε μπορούμε να θεωρούμε ότι η Εκκλησία και οι άλλες χριστιανικές ομολογίες είναι το ίδιο... δε μπορούμε να θεωρούμε ότι τα "μυστήρια" των σχισματικών είναι έγκυρα, όσο κι αν μας μοιάζουν οι οπαδοί τους φιλακόλουθοι και "πιστοί στην Παράδοση"...
Σε τελική ανάλυση, δε μπορούμε να γράφουμε άρθρα αναπτύσσοντας προσωπικές μας απόψεις -όταν μάλιστα αυτές έρχονται σε αντίθεση με την αυθεντία της Εκκλησίας- και να πιστεύουμε ότι εμείς "γνωρίζουμε καλύτερα" απ' ό,τι η Εκκλησία...
Τέλος, δεν μας επιτρέπεται να ιεροκατηγορούμε, ακόμη κι όταν έχουμε πράγματι δίκιο κι ο τάδε κληρικός έχει άδικο... η Εκκλησία έχει τον τρόπο να επιλύσει τέτοια ζητήματα και σε τελευταία ανάλυση, ο Θεός μας έδωσε κληρικούς, ανθρώπους κι όχι αγγέλους αναμάρτητους, για λόγους οικονομίας και για τις αμαρτίες μας...
Όταν ερωτούμε για θέματα της Εκκλησίας θα πρέπει -αν είμαστε ειλικρινείς- αυτό να το κάνουμε με πνεύμα μαθητείας και με διάθεση ταπεινή...
Υπάρχουν ανάμεσά μας άθεοι, άθρησκοι, αλλόδοξοι, αγνωστικιστές, αμοραλιστές... αν αυτοί είναι άνθρωποι συνειδητοποιημένοι, τους σεβόμαστε σαν ανθρώπους, που ξέρουν ότι ανήκουν σ' ένα άλλο "θρήσκευμα", γιατί στη χώρα μας υπάρχει ανεξιθρησκία κι ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου θέλει... Αυτοί όλοι ξέρουν ότι δεν ανήκουν στην Εκκλησία και δεν επιδιώκουν να ονομάζονται Χριστιανοί Ορθόδοξοι...
Το πρόβλημα είναι με τους άλλους, που διαμορφώνουν μια "θρησκεία" στα μέτρα τους, μια κοσμοθεωρία που τους βολεύει, συν τω χρόνω πιστεύουν σ' αυτό τους το κατασκεύασμα, έχουν άποψη επί παντός επιστητού γύρω από θρησκευτικά θέματα και έχουν την απαίτηση να τους αποδεχόμαστε σαν Ορθόδοξους Χριστιανούς, συνειδητά μέλη της Εκκλησίας, ενώ δεν είναι...
Όχι, λοιπόν, δε λειτουργεί το πράγμα έτσι... Ορθόδοξος και μέλος της Εκκλησίας είναι μόνον εκείνος που αποδέχεται και βιώνει το σύνολο της Αποστολικής Διδαχής και Διαδοχής και μόνο αυτός...
Όλα τα άλλα, λυπούμαι, είναι... "απλώς οδοντόκρεμες"... όπως έλεγε κι ο παππούς μου...
Ευστάθιε,
Είναι γεγονός ότι δοκιμάστηκες στη ζωή σου και δοκιμάζεσαι και σήμερα... Κατηχητικό, "Μάρτυρες" του Ιεχωβά, Πεντηκοστιανοί, body-building, ομοφυλόφιλοι παπάδες, extreme σεξουαλικές προτιμήσεις, exeldim, "Μάρτυρες" του Ιεχωβά, Δρακονιανοί, "οι τρεις χάριτες" και πάλι... "Μάρτυρες" του Ιεχωβά. Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη έτσι...
Ένα μόνο σου λείπει... Βρες ένα ΚΑΛΟ Πνευματικό, πάψε να τα ξέρεις όλα και κάνε ΥΠΑΚΟΗ... δοκίμασέ το... κάποιοι σώθηκαν έτσι...
Αγαπητή Tatiani Melidoni,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν είμαι εμπαθής στη γνώμη κανενός αλλά θα ήθελα να ξέρεις ότι δεν έφυγα από κανέναν χώρο διότι όλοι με διώξανε με τον τρόπο τους για τους προφανείς λόγους.
Η εκκλησία πάντως δεν κυβερνάτε από τον πατριάρχη και τους δεσποτάδες αλλά από Τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Αποστολική διαδοχή έχουν και οι Παπικοί όπως και ένα μεγάλο μέρος των Παλαιοημερολογιτών.
Εφόσον δεν αποδέχεσαι ότι οι Προτεστάντες και οι Παπικοί έχουν, αμφότεροι, αποστολική διαδοχή και διδαχή, τότε για ποιο λόγο η ορθόδοξη εκκλησία αποδέχεται ως έγκυρο το βάπτισμα τους και όταν εισέρχονται στην ορθόδοξη εκκλησία δεν τους βαπτίζουν δεχόμενοι ως έγκυρο το Προτεσταντικό τους βάπτισμα;
Αν και εγώ δεν αποδέχομαι την αποστολική διαδοχή, η αποστολική διαδοχή διακόπτεται αυτομάτως όταν διακόπτεται η αποστολική διδαχή.
Στο τέλος του σχολίου σας γράφετε ότι έχω επιστρέψει ξανά στους Μάρτυρες του Ιεχωβά, σας πληροφορώ ότι το ξανά ζεσταμένο και απορριπτέο εγώ όχι μόνο δεν το τρώω αλλά ούτε καν το δοκιμάζω.
Είμαι Χριστιανός στις βάσεις αυτών που δίδαξε ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
Δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο στο θέμα γιατί το έχω καλύψει.
Νομίζεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη ζωή μου γνώρισα έναν αληθινό άνδρα που λέει την αλήθεια χωρίς φόβο...και πάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρε φίλε Στάθη, πάλι "σκόνη" τους έκανες...
Ευτυχώς που ο Τσιμεντοκέφαλος αποκάλυψε την αίρεση και τους άνοιξε τα μάτια, γιατί αν περίμενε απ' τους αρμόδιους να κάνουν την δουλειά τους...θα μας είχε προφτάσει ο Αρμαγεδδώνας...
Τσιμεντοκέφαλος
Χαιρετώ τον οδοστρωτήρα Τσιμεντοκεφαλο τον Α'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου έλεγα απάνω τους και τους φάγαμε αλλα είναι φαγωμενοι.
Μνηστήρες είναι και περιμενουν τον Οδυσσέα τους.
Η αλήθεια θελει θάρρος ομως ο δειλός και φοβισμενος πάντα θα την διαψεύδει.
Ειναι κακό να βλέπεις αλλά να μην συμβιβαζεσαι.
Χαχα,απιθανο αρθρο. Μπραβο ρε φιλε. Εγραψες μεγαλες αληθειες με πολυ ωραιο χιουμορ. Λοιπον και εγω πρωην αθεος εγινα Ορθοδοξος με τη βοηθεια του Αγιου Παϊσιου, το 2004. Δοξα τον Θεο. Δεν χρειαζεται πολυ σαλτσα. Εχουμε την εκκλησια, την ευχουλα και το κομποσχοινι, τον πνευματικο και δεν φοβομαστε τιποτα. Εισαι ωραιος ρε φιλε, να σε εχει ο Θεος καλα εσενα και την οικογενεια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθησα κ διαβασα ολα τα σχολια. Καυγας για το τιποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα της εξελιξης δεν ειναι δογματικο. Η εκκλησια δεν εχει παρει θεση.
Κυριε Ελληνα της Ολλανδιας, οσοι δεν ειναι βαπτισμενοι Ορθοδοξοι ΔΕΝ μπορουν να παρουν τη Θεια Μεταληψη.
Και οσοι Ορθοδοξοι εφυγαν σε αλλο δογμα, πρεπει πρωτα νσ παρουν το Χρισμα και επειτα να συμμετεχουν στα μυστηρια της εκκλησιας.
Καλη συνεχεια.
Αγαπητέ Κούρε ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν αποφασίζεις να πεις την αλήθεια σου εναντιώνονται για να καλύψουν την μικροπρεπεια τους συνηθισμένοι να τρώνε σανό στον ίδιο σταύλο
Τους προδίδει όμως η μύτη τους.
Αγαπητέ Κούρε όσον αφορά το θέμα της εξέλιξης η γραφή υπαινίσσεται στην γένεση στο πρώτο κεφάλαιο για το ζωικό βασίλειο και με προϋποθέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον άνθρωπο υπάρχουν μόνο εικασίες αλλά και αυτές άνευ αποδείξεων.
Οπότε το λογικό συμπέρασμα είναι ότι κάποιος κουρδισε το ρολόι.
Να είσαι καλά καθώς και η οικογένεια σου.
Παντού και πάντα όλοι οι καλοί χωράνε.