Όταν ήρθα σε επαφή με τον πρώην «Μάρτυρα του Ιεχωβά» Ονήσιμο Ελευθεριάδη, και κατάφερα να τον πείσω να ξεπεράσει τους ενδόμυχους φόβους του που ένοιωθε για την πρώην Οργάνωσή του, ούτως ώστε να μου επιτρέψει να φιλοξενήσω τα δυο του άρθρα «Κατάθεση ψυχής από πρώην Μάρτυρα του Ιεχωβά» και «Τα Πέτρινα παιδικά χρόνια ενός πρώην Μάρτυρα το Ιεχωβά», δεν μου είχε περάσει καθόλου από το μυαλό, αυτό που θα επακολουθούσε....
Επειδή ένα πρωτοφανές κύμα μηνυμάτων, σχολίων και τηλεφωνημάτων, ακολούθησε την δημοσίευσή τους από όλον τον κόσμο, ούτως ώστε να μας αφήσει κυριολεκτικά άφωνους και έκπληκτους γι’ αυτή την ανεπάντεχη επιτυχία.
Γι’ αυτό το λόγο εγώ ο «Αντιαιρετικός» καθώς και ο Ονήσιμος, αισθανθήκαμε την ανάγκη ψυχής, να εκφράσουμε και επίσημα μέσα από αυτό το άρθρο - πρόσκληση, τις ευχαριστίες μας, για την αγάπη σας, και την στήριξη σας, στο δύσκολο έργο που διεξάγουμε, με την βοήθεια πάντα του Κυρίου μας και Λυτρωτή μας Ιησού Χριστού .
Διαπιστώσαμε επίσης, ότι η περίπτωση του Ονήσιμου δεν ήταν η μοναδική αλλά πως υπήρχαν και υπάρχουν πάρα πολλές ανάλογες περιπτώσεις, σαν και αυτή του Ονήσιμου.
Αυτός λοιπόν είναι και ο λόγος, που με ώθησε να απευθύνω αυτή την πρόσκληση προς:
· τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» τις οικογένειές τους και τους φίλους τους
· τους πρώην «Μάρτυρες του Ιεχωβά» τις οικογένειές και τους φίλους τους
· σε όλους όσους είχαν επαφή – οποιαδήποτε επαφή – με την Οργάνωση αυτή
· σε όλους όσους είχαν οποιαδήποτε εμπειρία από την Οργάνωση αυτή.
Όλους λοιπόν τους παραπάνω, τους καλώ εάν επιθυμούν, να δημοσιεύσουν την εμπειρία τους αυτή, στον «Αντιαιρετικό».Οι δημοσιεύσεις αυτές, θα δοθούν στον αναγνώστη, ακριβώς όπως θα γραφούν από τον αφηγητή – παθόντα χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί το παραμικρό. Διότι ένας βιωματικός λόγος, που κρύβει μέσα του τόσο πόνο και φόβο δεν χρειάζεται την παραμικρή παρέμβαση για να «μιλήσει» στην ψυχή του αναγνώστη.
Επειδή κατανοούμε τους τυχόν φόβους σας που σας ακολουθούν από τα νηπιακά σας σχεδόν χρόνια και τις τυχόν αναστολές σας που είναι απολύτως κατανοητές, σας διαβεβαιώνουμε, πως δεν θα αναφερθεί ποτέ και για κανένα απολύτως λόγο, το όνομα σας και τα οποιαδήποτε προσωπικά σας στοιχεία.
Γιατί ο «Αντιαιρετικός» αν πέτυχε κάτι αυτά τα δύο χρόνια της ύπαρξής του, είναι να αναγνωρίζεται από εχθρούς και φίλους η συνέπεια λόγου και πράξης του.
Ελάτε λοιπόν πονεμένα μας αδέλφια να πείτε ό,τι ζήσατε, να πείτε ό,τι έχετε κρυμμένο βαθιά στην ψυχή σας και σας βασανίζει, να πείτε την προσωπική σας εμπειρία, ώστε με αυτόν τον τρόπο να βάλετε το δικό σας λιθαράκι και να βοηθήσετε άλλους, που βρίσκονται εκεί που ήσασταν και εσείς κάποτε.
Σκεφτείτε και τούτο αγαπημένα μας αδέλφια. Πως η κατάθεση των τραυματικών αυτών εμπειριών σας, μπορεί να σταθούν αφορμή ώστε να το σκεφτούν καλά, αυτοί που πιθανόν έχουν σκοπό να μπουν σε αυτό το απατηλό κλουβί της «Σκοπιάς», που είναι η χειρότερη φυλακή της ψυχής και του μυαλού μας.
Θα χαρώ να δεχτώ τα μηνύματα σας στο ιμέηλ μου :
palchristos@yahoo.gr
Επειδή ένα πρωτοφανές κύμα μηνυμάτων, σχολίων και τηλεφωνημάτων, ακολούθησε την δημοσίευσή τους από όλον τον κόσμο, ούτως ώστε να μας αφήσει κυριολεκτικά άφωνους και έκπληκτους γι’ αυτή την ανεπάντεχη επιτυχία.
Γι’ αυτό το λόγο εγώ ο «Αντιαιρετικός» καθώς και ο Ονήσιμος, αισθανθήκαμε την ανάγκη ψυχής, να εκφράσουμε και επίσημα μέσα από αυτό το άρθρο - πρόσκληση, τις ευχαριστίες μας, για την αγάπη σας, και την στήριξη σας, στο δύσκολο έργο που διεξάγουμε, με την βοήθεια πάντα του Κυρίου μας και Λυτρωτή μας Ιησού Χριστού .
Διαπιστώσαμε επίσης, ότι η περίπτωση του Ονήσιμου δεν ήταν η μοναδική αλλά πως υπήρχαν και υπάρχουν πάρα πολλές ανάλογες περιπτώσεις, σαν και αυτή του Ονήσιμου.
Αυτός λοιπόν είναι και ο λόγος, που με ώθησε να απευθύνω αυτή την πρόσκληση προς:
· τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» τις οικογένειές τους και τους φίλους τους
· τους πρώην «Μάρτυρες του Ιεχωβά» τις οικογένειές και τους φίλους τους
· σε όλους όσους είχαν επαφή – οποιαδήποτε επαφή – με την Οργάνωση αυτή
· σε όλους όσους είχαν οποιαδήποτε εμπειρία από την Οργάνωση αυτή.
Όλους λοιπόν τους παραπάνω, τους καλώ εάν επιθυμούν, να δημοσιεύσουν την εμπειρία τους αυτή, στον «Αντιαιρετικό».Οι δημοσιεύσεις αυτές, θα δοθούν στον αναγνώστη, ακριβώς όπως θα γραφούν από τον αφηγητή – παθόντα χωρίς να προστεθεί ή να αφαιρεθεί το παραμικρό. Διότι ένας βιωματικός λόγος, που κρύβει μέσα του τόσο πόνο και φόβο δεν χρειάζεται την παραμικρή παρέμβαση για να «μιλήσει» στην ψυχή του αναγνώστη.
Επειδή κατανοούμε τους τυχόν φόβους σας που σας ακολουθούν από τα νηπιακά σας σχεδόν χρόνια και τις τυχόν αναστολές σας που είναι απολύτως κατανοητές, σας διαβεβαιώνουμε, πως δεν θα αναφερθεί ποτέ και για κανένα απολύτως λόγο, το όνομα σας και τα οποιαδήποτε προσωπικά σας στοιχεία.
Γιατί ο «Αντιαιρετικός» αν πέτυχε κάτι αυτά τα δύο χρόνια της ύπαρξής του, είναι να αναγνωρίζεται από εχθρούς και φίλους η συνέπεια λόγου και πράξης του.
Ελάτε λοιπόν πονεμένα μας αδέλφια να πείτε ό,τι ζήσατε, να πείτε ό,τι έχετε κρυμμένο βαθιά στην ψυχή σας και σας βασανίζει, να πείτε την προσωπική σας εμπειρία, ώστε με αυτόν τον τρόπο να βάλετε το δικό σας λιθαράκι και να βοηθήσετε άλλους, που βρίσκονται εκεί που ήσασταν και εσείς κάποτε.
Σκεφτείτε και τούτο αγαπημένα μας αδέλφια. Πως η κατάθεση των τραυματικών αυτών εμπειριών σας, μπορεί να σταθούν αφορμή ώστε να το σκεφτούν καλά, αυτοί που πιθανόν έχουν σκοπό να μπουν σε αυτό το απατηλό κλουβί της «Σκοπιάς», που είναι η χειρότερη φυλακή της ψυχής και του μυαλού μας.
Θα χαρώ να δεχτώ τα μηνύματα σας στο ιμέηλ μου :
palchristos@yahoo.gr
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Μακάρι να γεμίσει το διαδίκτυο με "εμπειρίες" πρώην Μαρτύρων της Σκοπιάς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μου επιτρέψει ο φίλος Αντιαιρετικός να ενημερώσω σχετικά με τα διαθέσιμα προς στιγμήν θέματα στην ΠΥΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ, απότοκο του μπλογκ μας www.rwssel.pblogs.gr
Διαθέσιμα Θέματα (θα χρειαστείτε το πρόγραμμα Adobe Reader για να τα ανοίξετε-διατίθεται δωρεάν..)
* Μεταγγίσεις Αίματος- οι Μάρτυρες του Ιεχωβά-και η Εταιρεία Σκοπιά.pdf
* Έγκλημα επί Σκηνής της Εταιρίας Σκοπιά-μέρος 2ο.pdf
* Έγκλημα επί Σκηνής της Εταιρίας Σκοπιά-μέρος 1ο.pdf
* H Εταιρία Σκοπιά και οι Δωρεές.pdf
* Αυτό το άρθρο γράφτηκε από τους Δικηγόρους της Σκοπιάς.pdf
* Πώς Κατάντησε Αυτή η Θρησκεία-Το Τρελοκομείο της Σκοπιάς.pdf
* Ποιοι Είναι οι Αληθινοί Χριστιανοί.pdf
* Η Κατάχρηση της Αποκοπής.pdf
* Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά κι ο Πιστός και Φρόνιμος Δούλος.pdf
* Γιατί οι Μάρτυρες του Ιεχωβά Αποθαρρύνονται να χρησιμοποιούν το Ιντερνέτ.pdf
* Η Εταιρία Σκοπιά Πλαστογραφεί την Ιστορία της.pdf
* Ραίημοντ Φρανς_Το αποκομμένο πρώην μέλος του Κυβερνώντος Σώματος!.pdf
* Βιβλιοπαρουσίαση-ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.pdf
* Είναι η Εταιρία Σκοπιά η Μόνη Οργάνωση του Θεού;.pdf
* Βιβλίο- Αποκάλυψη το Μεγαλειωδες Αποκορυφωμα της Πλησιαζει_σελ52.pdf
* Οι Μαρτυρες ρωτουν_Ξέρετε εσείς και δεν ξέρει το Κυβερνών Σώμα;.pdf
* Δεκαπεντάλεπτος Οδηγός Αξιολόγησης της Αλήθειας.pdf
* Επικίνδυνη Σέκτα η Σκοπιά κατά το Πρωτοδικείο των Παρισίων.pdf
* Ο θεός της Σκοπιάς είναι ενας άλλος Θεός.pdf
* ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΩΝ ΣΩΜΑ.pdf
* Ανοιχτή Επιστολή Προς τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.pdf
* Μάρτυρες του Ιεχωβά-Διαγγελείς της Βασιλείας του Θεού.pdf
* Εξοργιστική υποκρισία τής εταιρίας Σκοπιά.pdf
* Είναι οι Μάρτυρες τού Ιεχωβά _οι καλύτεροι άνθρωποι;.pdf
* Βιβλιοπαρουσίαση_ΚΡΙΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ.pdf
* O πολύς όχλος-τα άλλα πρόβατα-οι 144000.pdf
* Γιατί είναι Επικίνδυνο να Συνταυτιστείτε με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά;.pdf
* Η Εσωτερική Λειτουργία της Εταιρίας Σκοπιά.pdf
* Η Εταιρία Σκοπιά και 'Αυτή η Γενεά'.pdf
* Η Εταιρία Σκοπιά Πλαστογραφεί την Ιστορία της.pdf
* Η Κατάσταση με τους παιδεραστές μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά .pdf
* Η Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας.pdf
* Η Προσπάθεια του Ρόδερφορδ να Συμβιβαστεί με τον Χίτλερ.pdf
* Η Συνέλευση στο Σίνταρ Πόϊντ του Οχάϊο το 1922.pdf
* Η Υπόθεση Όλιν Μόϊλ και οι Παρατηρήσεις του.pdf
* ΜΠΕΘ-ΣΑΡΙΜ: Ένα Μνημείο Ψευδοπροφητείας.pdf
* Οι Αναδυόμενες Τεχνολογίες του Ιντερνετ & Σκοπιά .pdf
* Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά με λίγα λόγια.pdf
* Πίσω Από τους Τοίχους των Αιθουσών Βασιλείας.pdf
* Πιστεύει η Ηγεσία των Μαρτύρων του Ιεχωβά στο Δόγμα της για το Αίμα;.pdf
* Πιστός και φρονιμος δουλος.pdf
* Ποιος Έχει την Αλήθεια;.pdf
* Το Κυβερνών Σώμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά-Ένας Σκύλος- Οδηγός για ένα Τυφλό Άτομο.pdf (SOS!)
* Το Τετελεσμένο Μυστήριο,1917..pdf
* Το Φώς Γίνεται Λαμπρότερο.pdf
εδώ www.rwssel.blogspot.com
Ο πρώην μάρτυς του Ιεχωβά Γεώργιος Χριστουλιας είπε σε συνέντευξη του στην Ν. Εξάρχου : Όταν εισέρχονται στις αίθουσες βασιλείας οι νεοεισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , δ ε ξέρουν , διότι ο υ δ ε ι ς τους το είπε , ότι εισέρχονται σε μια οργάνωση η οποία δ ε πρόκειται ν' ανεχθεί τη π α ρ α μ ι κ ρ η δ ι α φ ω ν ι α , αν προκύψει στη συνέχεια . Ο πρώην μάρτυς ε π ι β ε β α ι ω ν ε ι α π ο λ υ τ α ότι η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά δ ε ν είναι κατ' ο υ δ ε ν α τρόπο δημοκρατική , όπως π α ρ α δ ε χ ε τ α ι το βιβλίο διαγγελεις βασιλείας , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβα , το οποίο π ρ ο σ θ ε τ ε ι ότι η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά είναι α υ σ τ η ρ ω ς θ ε ο κ ρ α τ ι κ η
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης μίλησε για την ύπαρξη α γ ν ω σ τ ω ν για το κοινό δοξασιών στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , το οποίο α π α γ ο ρ ε υ ε τ α ι α υ σ τ η ρ α από τους νόμους , διότι για να θεωρηθεί έννομη μια οργάνωση , η π λ η ρ η ς δ ι α υ γ ε ι α του καταστατικού της , είναι α π α ρ α ι τ η τ η π ρ ο υ π ο θ ε σ η .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΤ ί α ν α γ κ α σ ε τον Γκύντερ Πάπε, το ε π ι λ ε κ τ ο αυτό στέλεχος των Ιεχωβιτών της Γερμανίας, να εγκαταλείψη την οργάνωση της σκοπιάς; Τ ι άλλο παρά οι αντιφάσεις ! Ε ν ω πάντοτε από μικρό παιδί τον εδίδασκαν ότι ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ θα ανασταίνονταν το έτος 1951, στο διεθνές συνέδριο των Ιεχωβιτών στην Φραγκφούρτη, τον εδίδαξαν ότι δ ε θα ανασταίνονταν και ότι τα χωρία που παλαιότερα τα ερμήνευαν κατά γράμμα, πρέπει να τα ερμηνεύουν α λ λ η γ ο ρ ι κ ω ς !
Διαβάζοντας λοιπόν την «σκοπιά» της 15-5-1955 δ ε μπορούσε να συγκρατήση το μυαλό του στην θέση του. Ένας ολόκληρος κόσμος άρχισε να χ α ν ε τ α ι μέσα του. Ερευνώντας αργότερα όλα τα π ρ ο η γ ο υ μ ε ν α βιβλία της ιεχωβιτικής Οργανώσεως έμεινε κατάπληκτος από το πλήθος των αντιφάσεων .
Εκείνο που στην αρχή χαρακτηρίσθηκε άσπρο, ήρθε νεώτερο φως από τον Ιεχωβά και το είπαν μαύρο, και αργότερα παρουσιάσθηκε άλλη δέσμη φωτός και το ξαναείπαν άσπρο. Και έτσι το φως λάμπει «επί μάλλον και μάλλον»!
οι Ιεχωβίτες δ ε μπορούν να το αντιληφθούν . Γιατί; Διότι η εταιρεία «σκοπιά» α π ο σ υ ρ ε ι από την κυκλοφορία τα π α λ α ι ο τ ε ρ α βιβλία , ή ε α ν τα επανεκδίδη , τα α λ λ ο ι ω ν ε ι και τα ν ο θ ε υ ε ι . Ο Γκύντερ Πάπε σε διάλεξη που έδωσε τον Μάιο του 1977 στην Αθήνα είπε ότι εμέτρησε σ' ένα ιεχωβίτικο βιβλίο που αφορούσε την «Ιστορία των μαρτύρων του Ιεχωβά», στην επανέκδοση , 169 α λ λ ο ι ω σ ε ι ς και ν ο θ ε ι ε ς , 169 α π α τ ε ς !
Από το ένα μέρος αντιφάσεις και από το άλλο α π α τ ε ς . Αυτός είναι ο περίφημος «νέος κόσμος» των μαρτύρων του Ιεχωβά !
ΑπάντησηΔιαγραφήη αντιχριστιανική δράσις των Ιεχωβιτών
• φοβερά αποκάλυψις . Μου είπε (ηγετικόν χιλιαστικο στέλεχος) που μου είχεν εμπιστοσύνην , ότι με τον καιρόν θα αντιλαμβανόμουν και ο ίδιος , πως και «αδελφοί» συχνάζουν στα καφενεία και στα ταβερνεία , μάλιστα δε και καπνίζουν , διά να μ η γίνωνται αντιληπτοί από τους θαμώνες και να κάμνουν κι' εκεί την μαρτυρίαν των . «Πώς μπορεί να μ η γίνωνται αντιληπτοί ; τον ρώτησα . δ ε μιλούν για την «αλήθειαν» , δ ε δίνουν περιοδικά και βιβλία»; «Ό χ ι , ό χ ι , είπε . ο υ τ ε και συναθροίζονται φανερά . Είναι μ υ σ τ ι κ ο ι , παλαιοί , δ ο κ ι μ α σ μ ε ν ο ι και μ π η γ ο υ ν σ φ η ν ε ς β α θ ε ι α μ ε σ α στα μ η ν ι γ γ ι α της Βαβυλώνος της μεγάλης (έτσι ονομάζουν την Χριστιανικήν ιδίως θρησκείαν)».
Έλεγεν ακόμη ότι είναι ανάγκη να γίνεται και α λ λ ο ι ω ς η «μαρτυρία». Τον παρεκάλεσα να μου διευκρίνιση τ ι εννοούσε , και μου εξήγησε: «Οι εκκλησίες, οι εκκλησίες, πρέπει να αδειάζουν συνεχώς , να ε ρ η μ ω ν ο υ ν , πρέπει να κάμωμεν τον κόσμον να μ ι σ η σ η θ α ν α σ ι μ α και να σ φ α ξ η τους παπάδες . Να γ κ ρ ε μ ι σ η τις εκκλησιες , να κ α τ α σ τ ρ ε ψ η τους σ τ α υ ρ ο υ ς , να καύση τις εικόνες... Ο αγώνας μας είναι σκληρός. Ο Ιεχωβά απορριπτει τον Χριστιανικόν κόσμον , κι' αναγνωρίζει την αγίαν οργάνωσίν του... Εκείνοι κάμνουν την προκαταρκτικήν εργασίαν -μου είπε συνεχίζοντας- στρέφουν τις καρδιές και τις διάνοιες πολλών κατά των παπάδων και της εκκλησίας και
ετοιμάζουν το έδαφος , διά να επισκέπτωνται ά λ λ ο ι , φανεροί αδελφοί μας τους αγανακτισμένους κατά της εκκλησίας και των λειτουργών της» .
Αυτός ο τρόπος αντιχριστιανικής προπαγάνδας μου ήτο ά γ ν ω σ τ ο ς . Στο άκουσμά του ένοιωσα ένα πάγο μέσα μου . Άρχισα να νοιώθω σ υ ν ε ν ο χ ο ς σε π α ρ α ν ο μ ε ς
και θ ε ο μ ι σ η τ ε ς πράξεις . Έψαχνα να εύρω επιχειρήματα από την αντιχριστιανική προπαγάνδα της αντιχρίστου οργανώσεως , διά να δικαιολογήσω την ενοχή
μου . Ικανοποιητικήν δικαιολογίαν δ ε ν εύρισκα . Μου φαινόταν , ότι είχα μπλέξει άσχημα . Σαν να εχασα την ελευθέραν βούλησίν μου , σαν κάτι να μου είχαν
κάμει και με κρατούσαν αναποφάσιστον . Άρχισα επίσης να σκέπτομαι , ότι π ι σ ω από αυτό που άκουσα , θα υπήρχαν οπωσδήποτε και ά λ λ ο ι π ο ν η ρ ο ι τρόποι δράσεως και σ α τ α ν ι κ ε ς μεθοδείες στα χέρια της αντιχρίστου ηγεσίας (σελ. 78-79) .
ΑπάντησηΔιαγραφή• Απίθανα τεχνάσματα. Σε μυστικήν συζήτησιν ανωτέρων χιλιαστικών στελεχών ήκουσα, ότι σε κάποια Αφρικανική χώρα, ενώ συγγενείς και γείτονες απηγόρευαν σ' ένα υποψήφιο θύμα τους να τους ακούη, και σ' αυτούς να το επισκέπτωνται, ντύθηκαν μερικοί, άγνωστοι στο μέρος εκείνο χιλιασταί, με στολήν αστυνομικών και προειδοποίησαν όλους εκείνους που εναντιώνοντο, «να αφήσουν -το υποψήφιο θύμα- ήσυχον και ελεύθερον να έχη σχέσεις μ' όποιους θέλει και να μη πειράζουν τους «μάρτυρες του Ιεχωβά»... Το ίδιο και άλλα παρόμοια τεχνάσματα μπορούν να εκτελούν με σ α τ α ν ι κ ή ν υ π ο κ ρ ι σ ι α και επιτηδειότητα πολλά ειδικά και σε τούτο εκπαιδευθέντα και συνεχώς εκπαιδευόμενα όργανα της αντιχρίστου οργανώσεως των λεγομένων μαρτύρων του Ιεχωβά (σελ. 80).
• κατασκοπευτική παρακολούθησις των οπαδών.
(Πριν αποχωρίση οριστικά από την αίρεσιν ο Θ. Σταυρόπουλος επί πέντε μήνες συζητούσε με χιλιαστάς που προσεπάθουν να τον συγκρατήσουν κοντά τους. Πολλοί χιλιασταί κατά το διάστημα αυτό του εξετόξευαν διάφορες κατηγορίες).
Άκουγα να ψιθυρίζουν μερικοί από τους ψευδοκατηγόρους μου πράγματα, τα οποία κανείς άλλος δεν μπορούσε να γνωρίζη εκτός από εμένα και δύο στενά συγγενικά μου πρόσωπα, τα οποία με διαβεβαίωναν απολύτως, ότι δ ε ν είχαν σε κ α ν ε ν α δι' αυτά μιλήσει. Πάλι άρχισε να με απασχολή πολύ σοβαρά η σκέψις: Πώς ήταν δυνατόν να γνωρίζουν εκείνοι οικογενειακά μυστικά μας;
Πράγματι, ένα νέο «μυστήριον»! Συνδυάζοντας δε τα δύο γεγονότα, μόνον μία εξήγησις φαινόταν πιθανωτάτη, ότι δηλαδή ηγετικά στελέχη της αντιχρίστου οργανώσεως είχαν κρύψει στο σαλόνι ή στον διάδρομον ή και σε δωμάτια μικρούς πομπούς (mini spione = μικρούτσικους κατασκόπους) και άκουγαν από έξω ά λ λ ο ι - ά γ ν ω σ τ ο ι σε μένα - με έναν δέκτην ή με το ραδιόφωνον του αυτοκινήτου των, που ε π ι τ η δ ε ς ήταν παρκαρισμένο εκεί πλησίον, διά να μπορούν να ακούουν όλα όσα ελέγαμε μέσα στο σπίτι (σελ. 87).
ΑπάντησηΔιαγραφή• Όταν κάποιος επιστρέψη στην Εκκλησία. «Με εκείνον δ ε μιλούμε. Τον έχει αποκοψει η οργάνωσις». Αυτή είναι μία συνηθισμένη φράσις... δι' εκείνους που με την βοήθειαν του Κυρίου ηλευθηρώθησαν από τις σ α τ α ν ι κ ε ς π α γ ι δ ε ς της, και τους οποίους δ ε παύουν συγχρόνως να τους σ υ κ ο φ α ν τ ο υ ν και να τους κατηγορούν με χίλιες δυο ψ ε υ τ ο κατηγορίες... Εκείνοι (που φεύγουν από την οργάνωσιν και που ήσαν αγαπητοί στους άλλους) πρέπει πρωτίστως να δ υ σ φ η μ ι σ θ ο υ ν με πολύ ύ π ο υ λ ο και σ υ κ ο φ α ν τ ι κ ό τρόπον, ώστε την θέσιν της αγάπης και της εκτιμήσεως στις καρδιές των σ υ μ π λ α ν ω μ ε ν ω ν τους να την παίρνουν η π ε ρ ι φ ρ ο ν η σ ι ς , η κ α χ υ π ο ψ ι α , η α π ο σ τ ρ ο φ η κλπ., που δημιουργουν με την α π ο κ ο π η χάσμα αγεφύρωτον φανατικου μ ι σ ο υ ς σ' εκείνους, που παραμένουν στην π λ α ν η της οργανώσεως.
Το γεγονός ότι η αντίχριστος χιλιαστική ηγεσία διαδίδει μαζί με τόσες άλλες π λ α ν ε ς της και ότι τάχα η πρώτη ανάστασις έγινε το 1918-1919, έδωσε αφορμή σ' έναν οπαδόν της, που ήταν μάλιστα και «βοηθός επισκόπου» (= βοηθός χιλιαστού ομαδάρχου), να την ελέγξη δριμύτατα.... Αυτόν τον ψευδοκατηγόρησαν ότι τάχα ήταν «πιόνι και κατάσκοπος του Ελληνικού Προξενείου»... (σελ. 88-89).
• Ειδικοί στόχοι. Σ' ένα Έλληνα χιλιαστήν, είχε ανατεθή από την αντίχριστον χιλιαστικήν ηγεσίαν η ειδική αποστολή να προσηλυτίση τον επίσης Έλληνα Δημοδιδάσκαλον της Γερμανικής πόλεως Gummersbach, διά να τον χρησιμοποιήσουν διά τον προσηλυτισμόν κι' άλλων συναδέλφων του στην Γερμανίαν (στην Ελλάδα και άλλου), με π ο ν η ρ ο σκοπόν: να απαιτήσουν «εν καιρώ» να μ η ν υποχρεούνται τα Ελληνόπουλα να παρακολουθούν το μάθημα των θρησκευτικών. να μ η ν υποχρεούνται να εκκλησιάζωνται, και ο υ τ ε «βαβυλωνιακές προσευχές» (έτσι λένε τις προσευχές των Χριστιανών) να κάνουν, και να προσηλυτίζουν αυτά στην αντίχριστον αίρεσίν τους (σελ. 233),φροντίδα της αντιχρίστου χιλιαστικής ηγεσίας είναι: Να κατορθώνη να βάζη: 1) Στα επίσημα εγκυκλοπαιδικά (και άλλα) λεξικά, 2) Σε μεταφράσεις της Αγίας Γραφής, και 3) Σε εκπαιδευτικά καθώς και σε άλλα βιβλία, κακόδοξες και αντιχριστιανικές ιδέες της, που θα τις χρησιμοποιή στο μέλλον με σ α τ α ν ι κ ή επιτηδειότητα, στη διενέργειαν της αντιχριστιανικής προπαγάνδας της (σελ. 234).(Ομιλεί ο Θεόδωρος Βασ. Σταυρόπουλος, Έλλην της Γερμανίας, πρώην «μάρτυς του Ιεχωβά» επί δέκα έτη, από τους εμπίστους. Τα Αποσπάσματα έχουν ληφθή από το σ υ γ κ λ ο ν ι σ τ ι κ ό σε αποκαλύψεις βιβλίο του, «Οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά». Εκδ. «Ορθοδ. Τύπου», Αθήναι 1975, σελ. 279).
“ό σ ο ι σ τ α θ ο υ ν ε μ π ο δ ι ο στους κήρυκες της Βασιλείας δηλ. τους μ. του Ιεχωβά θα ξ ε σ χ ι σ τ ο υ ν σε κ ο μ μ α τ ι α” ! ή μετά τη λήξη του Αρμαγεδδώνα , στους επιζήσαντες “οι πέτρες και τα ε ρ ε ι π ι α θα φαίνονται υ π ε ρ ο χ α" !
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε 'μενα τον ιδιο είπε μάρτυς του Ιεχωβά : Α ν α μ ε ν ω να δω τους Ορθόδοξους να χ α θ ο υ ν στον Αρμαγεδδώνα , δ ε ν επιθυμώ τ ι π ο τ α α λ λ ο .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιχτή επιστολή προς την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά
Της Γκάϊλα Νoμπλ (Gaila Noble) ( μεταφρασμένο )
φιλοι μου γεια σας,
εσείς μπορεί να μη με θυμάστε, αλλά εγώ σας ξερω πολύ καλά. Σας συνάντησα πολύ καιρό πριν όταν ήρθατε στο σπίτι μου με τα χαμογελαστά σας πρόσωπα τα εύτακτα ρούχα σας, την ήρεμη φωνή και την περιποιημένη αγία γραφή κάτω από το μπράτσο σας. Μου αφηγηθήκατε πολλές όμορφες ιστορίες για ένα «επίγειο παράδεισο» και ένα «δίκαιο σύστημα» που θα εγκαθιδρυόταν σύντομα. Με σαγηνεύσατε. Σας άκουσα και σας άφησα να μου διδάξετε το δικό σας είδος Χριστιανικής αξιοπρέπειας.
Σας αγάπησα. Σας αφιέρωσα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου. Ήμουν όσια και υπάκουη, χωρίς να συνειδητοποιώ ότι κάποια μέρα θα διαφωνούσα με ότιδήποτε μου είχατε πει. Όταν σας πρωτο-συνάντησα και έμαθα για τον «παράδεισο», δεν ήξερα ότι για να τον αποκτήσω θα έπρεπε να πατήσω πάνω στα σώματα της αγαπημένης μου οικογένειας, των λατρευτών φίλων, και των γνωστών μου, επειδή απλά αυτοί δεν επιθυμούσαν να ενταχθούν στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά. Με την ήρεμη γλυκειά φωνή σας και τον ευγενικό σας τρόπο, με πείσατε πως ότιδήποτε και οποιοσδήποτε δεν συμφωνεί μαζί σας ήταν ‘κακό’. Έφτασα να πιστεύω ότι όλες οι άλλες εκκλησίες ήταν ‘κακές’ και προέρχονταν από το διάβολο, όπως και τα μέλη τους. Είχα πειστεί ότι όλες οι κυβερνήσεις ήταν κακές και πονηρές, περιλαμβανομένης της δικής μου και ότι δεν έπρεπε να υποστηρίζω τη χώρα στην οποία ζούσα. Σας πίστεψα, σας αγάπησα, σας εμπιστεύτηκα και σας υπηρέτησα, και ποτέ δεν μου πέρασε απ’ το νου ότι ήσασταν ικανοί να με εξαπατήσετε.
Σας αγάπησα τόσο ώστε ανάθρεψα τα μυριάκριβα παιδιά μου στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά. Τα δίδαξα ότι είστε αξιόπιστοι και αληθινοί πιστοι του Χριστού. Τα εκπαίδευσα να πιστεύουν κάθε σας λέξη. Πώς μπορούσα να φανταστώ ότι στο μέλλον θα μου καταληστεύατε τη σάρκα και το αίμα μου μέσα από τα χέρια μου και θα τα εμποδίζατε να με δουν επειδή θα διαφωνούσα μαζί σας; ποτέ δεν πρόσεξα τα φαρμακερά δόντια της καταπίεσης και της τυραννίας που κρύβονταν πίσω απ’ τα ευγενικο σας χαμόγελο. Ποτέ δεν γνώριζα ότι θα ζητούσατε να παραδώσω τη διάνοιά μου, τη ψυχή και το πνεύμα μου σε σας και ότι, αν ήθελα να τα πάρω πίσω, θα κρατούσατε ομήρους τα παιδιά μου και καμιά ικεσία ή δάκρυ δεν θα τα ελευθέρωνε από τη θανάσιμη λαβή σας, επειδή είχαν εκπαιδευτεί να αποβλέπουν σε σας ως Θεό, μάλλον, παρά απλούς ανθρώπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν προσήλθα σε σας ήμουν νέα, όμορφη και εντυπωσιακή, που απέβλεπε σε μια σχέση με το Θεό, το Δημιουργό μου. Αλλά με καπατσοσύνη και κενά λόγια με πείσατε ότι στην πραγματικότητα δεν ήμουν αληθινό τέκνο του Θεού, ότι το ‘καθήκον μου’ αφορούσε μια οργάνωση και ότι η οργάνωση θα μου έλεγε τι να κάνω και πώς να σκέφτομαι. Μετά από χρόνια κυριαρχίας επάνω μου και χειραγώγησης, άρχισα να αποδέχομαι την πενιχρή τροφή που προσφέρατε, και έγινα πρόθυμη να την αποδέχομαι ως την αληθινή ‘πνευματική τροφή’ από τον Κύριο, ενώ πάντοτε αισθανόμουν ότι μου ροκάνιζε το σώμα. Τελικως, ανακάλυψα ότι μου είχατε κλέψει τη χαρά μου, την αγάπη μου, τη στοργή μου και το έλεός μου, που είχαν αντικατασταθεί από μια νομικίστικη δογματική φόρμουλα που μου προκαλούσε φόβο, ενοχή και ανησυχία να ικανοποιω την πείνα μου. Όταν είπα, ‘Θέλω κάτι περισσότερο από αυτό’, με χαστουκίσατε με εκείνο το μικρό απαλό σας χέρι που τώρα είχε μετατραπεί σε σιδηρογροθιά καταστολής και καταπίεσης. Ναι, με εμπαίζατε πάντοτε, διότι άλλοι είχαν εμπαίξει και εξαπατήσει πριν από πολύ καιρό εσάς και σας φέρανε αιχμάλωτους στο δικτατορικό βασίλειο του τρόμου που είχαν στήσει. Με είχατε πείσει ότι τα λόγια των ανθρώπων ήταν λόγια Θεού, επειδή και σεις πιστεύατε ότι αυτό ήταν αλήθεια. Σας πίστεψα επειδή ήσασταν ευγενικοί, γλυκομίλητοι, και κουβαλούσατε την αγία γραφή κάτω απ’ το μπράτσο σας.
Μου είπατε ότι απολαμβάνατε ‘ελευθερία’, και μόνο αργότερα, όταν προσπάθησα να διαφύγω από αυτό το είδος της ‘ελευθερίας’, ανακάλυψα ότι οι ατσαλένιες μπάρες της πύλης είχαν κλείσει και βρισκόμουν στο έλεός σας διότι, τότε, είχατε ήδη αποκτήσει τον έλεγχο του νου μου και των συναισθημάτων μου. Έκλαψα και ικέτευσα να με αφήσετε να φύγω, και είπατε με την αυστηρή βρυχώμενη φωνή σας, ‘Όχι μέχρι να σε απογυμνώσουμε’, και το κάνατε. Με απογυμνώσατε από την αξιοπρέπειά μου, απ’ τον αυτοσεβασμό μου, την τιμή μου και την οικογένεια μου! Είπατε στην οικογένειά μου και στους φίλους μου ότι ήμουν δαιμονική, κακή, μια αποστάτις, μια πνευματική πόρνη, άξια ολικής καταστροφής απ’ τον οργισμένο Θεό σας, τον οποίον, μάλιστα, προσπαθήσατε να παρουσιάσετε σαν Θεό ‘αγάπης’. Σας πίστεψαν, και ακόμη σας πιστεύουν, επειδή οι οφθαλμοί τους είναι τυφλωμένοι από την υπόσχεση του ‘παραδείσου’, και δε μπορούν να ‘δουν’ την κολαση που τους περιβάλλει. Ο κάθε απατηλός ‘παράδεισος’ προσφέρεται στους εύπιστους σαν το καρότο στη μύτη του κουνελιού και γίνεται αιτία να θυσιάσουν οικογένειες, φίλους, σταδιοδρομίες, εκπαίδευση, ελπίδες και όνειρα στο βωμό της Βιβλικής και φυλλαδικής εταιρίας σκοπιά.
Τώρα είμαι μεγαλύτερη, τώρα είμαι σοφότερη, αλλά τώρα είναι πολύ αργά και η ζωή φεύγει. Με δάκρυα κραυγάζω για την όμορφη κόρη μου και τα εγγόνια μου, αλλά εσείς τα δένετε όλο και πιο σφιχτά και τους λέτε ότι εσεις είστε τώρα η ‘μητερα τους’. Και αυτό είστε! Ικέτευσα να πάρω πίσω την τιμή μου και την αξιοπρέπειά μου, αλλά γελάσατε με τα αστραφτερά σας δόντια και είπατε, ‘Αποκλείεται, είσαι μόνη σου’. Τα κάποτε όμορφα και γλυκά λόγια, τώρα δεν ήταν ούτε όμορφα ούτε γλυκά, αλλά λόγια συκοφαντικά, υβριστικά, γεμάτα μίσος και εχθρότητα — και τα είπατε με τέτοιο τρόπο που οι άλλοι νόμιζαν ότι εσείς ήσασταν δίκαιοι και εγώ πονηρή και κακή. Είπατε ψέματα για μένα, αλλά κανένας δε πίστεψε ότι είπατε ψεματα, διότι σας εμπιστεύονται, γιατί είστε γλυκομίλητοι, ευγενικοί, και κουβαλάτε μια περιποιημένη αγία γραφή κάτω απ’ το μπράτσο σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιχτή επιστολή προς το Κυβερνών Σώμα των Μαρτύρων του Ιεχωβά
Του Τζεφ Μάρτιν
Αγαπητοί Κύριοι,
Το πιο πιθανό είναι ότι εσείς και οι ειδήμονες των γραφείων σας, παρακολουθείτε προσεκτικά αυτό το Site και άλλα παρόμοια στο Ιντερνέτ και θεωρείτε ότι αυτοί που τολμούν να συμμετασχουν σ’ αυτά τα φόρουμ συζητήσεων, είναι ένοχοι αποστασίας, εναντίον της οργάνωσής σας. Ίσως αυτός ο ισχυρισμός σας να είναι ακριβής, με τον τρόπο που ορίζετε τη σημασία αυτής της λέξεως. Δεν είναι καθόλου ακριβής, όμως, σύμφωνα με τον ορθό ορισμό της λέξεως. Αποστασία σημαίνει «να απομακρυνθεί κάποιος ή να εγκαταλείψει τις πεποιθήσεις κάποιου άλλου».
Μερικοί σ’ αυτό το φόρουμ έχουν αποχωρήσει από τη θρησκεία σας, άλλοι δεν το έχουν κάνει ακόμη, και ίσως δεν θα το κάνουν ποτέ. Ωστόσο, κάποιοι άλλοι συνεχίζουν να αποδέχονται τα δόγματα και τη θρησκεία σας, αλλά είναι βαθιά ενοχλημένοι από τις πράξεις σας και από τις πράξεις των επισήμων εκπροσώπων σας.
Εισηγούμαι την άποψη, ότι μπορείτε να ωφελήσετε τα μέγιστα τους δικούς σας ανθρώπους, δίνοντας την πρέπουσα προσοχή σ’ αυτά που αναπτύσσονται εδώ. Η οργάνωσή σας είναι τυραννική. Η πολιτική σας καταπιέζει και βλάπτει τους ανθρώπους. Διαστρεβλώνετε τις γραφές για να δικαιολογήσετε αυτές σας τις ενέργειες. Δεν είστε ξένοι ως προς το «νέο φώς». Γιατί δε χρησιμοποιείτε αυτό το δόγμα περί «νέου φωτός» για να βελτιώσετε πραγματικά την οργάνωση; Μ’ αυτόν τον τρόπο, πολύ λιγότεροι θα απέβλεπαν εδώ για παρηγοριά και ανακούφιση από τα συνεχομενα λάθη σας. Γιατί δεν χρησιμοποιείτε το «νέο φώς» για να αναθεωρήσετε αντί να καταπιέζετε; Σας συστήνω τα ακόλουθα πεδία ενδιαφέροντος, ώστε να αρχίσετε από αυτά:
Μέσα στην οργάνωσή σας βρίσκονται κάποιοι ‘λίθοι προσκόμματος’. Θα μπορούσατε να προβείτε σε ενέργειες ώστε αυτοί ‘οι λίθοι’ να μετακινηθούν και έτσι να βελτιώσετε την οργάνωση. Αναφέρομαι στους παιδόφιλους που κρύβονται εκεί λόγω της εσφαλμένης τακτικής σας και της κακής εφαρμογής των αρχαίων Ιουδαϊκών νόμων. Οι πρεσβύτεροί σας είναι πτωχά εκπαιδευμένα υποκατάστατα για να είναι ‘διδάσκαλοι και καθοδηγητές’ του Λόγου του Θεού. Δεν διαθέτουν συμπονετική φιλεύσπλαχνη κατανόηση του ανθρώπινου πνεύματος, ούτε την κατάλληλη εκπαίδευση για να χειριστούν υποθέσεις διαλυμένων γάμων, συναισθηματικών ασθενειών, ναρκωτικών ή αλκοολισμού. Όλοι παραδέχονται ότι δεν μπορούν να διαβάσουν τις καρδιές των ανθρώπων — κι όμως καθοδηγούνται από εσάς να το κάνουν αυτό επανειλημμένα κρίνοντας τους αδελφούς τους. Αντί να χρησιμοποιούν ‘θεραπευτικό βάλσαμο’, γίνονται σκληροί επόπτες – τύραννοι. Σ’ αυτό αντανακλούν άμεσα εσάς, οι οποίοι κάθεστε σε υψηλούς πύργους και θέτετε σε εφαρμογή δόγματα που καθορίζουν τι είναι και τι δεν είναι αμαρτία, με βάση την ψήφο της πλειοψηφίας των δύο τρίτων του Σώματος.
με α π α τ η λ η υ π ο κ ρ ι σ ι α, παλιές αμαρτίες συγκαλύπτονται πλήρως. Τη συνταύτισή σας με τα Ηνωμένα Έθνη, αφού πρώτα τα αποκαλουσατε «Βλάσφημη απομίμηση της Βασιλείας του Θεού», την αποκρύψατε και τη συγκαλύψατε υποβιβάζοντας την πραγματική της σημασία, και τελικως είπατε ψέματα γι’ αυτήν στο ποίμνιό σας. Τη συνταύτιση και τη συνεργασία σας με άλλες θρησκείες σε νομικές μάχες στα δικαστήρια για να εμποδίσετε την πληρωμή φόρων για τις πωλήσεις σας, τις επενδύσεις στην π ο λ ε μ ι κ ή βιομηχανία, τα ψεματα σας και την παραπληροφόρηση των κυβερνήσεων για τη δογματική σας θέση στο ζήτημα των μεταγγίσεων αίματος, την ανοχή σας στις δωροδοκίες των αδελφών σας στο Μεξικό, καθ’ όν χρόνο παρακολουθούσατε τους αδελφούς σας στη Μαλάουϊ να πεθαίνουν, την α π α τ η στη μετάφραση Νέου Κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άκαρδη πολιτική σας της αποκοπής, αντί να δείχνει αγάπη και στοργικό ενδιαφέρον κάθε φορά που ένας συλλάτρης αστοχεί, σηκώνοντάς τον με αγάπη και τρυφερό έλεος, τον ρίχνετε στο βαραθρο όταν στην πραγματικότητα τις περισσότερες φορές, οι αμαρτίες του είναι ιδιες με αυτές του Πέτρου. Μετά, αντίθετα με τον Ιησού, με φαρισαϊκό τρόπο καθορίζετε χρονικο όριο για συγχώρηση, κάνοντας τον αδελφό να παρουσιάζεται ως αδιάντροπο, μισητό και έκλυτο άτομο στους σπερμολόγους της εκκλησίας σας. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας τον αποχωρίζετε από την οικογένειά του ώστε να μην έχει κανένα στον οποίον να στραφεί, καθιστώντας τον ίσως, ακόμη πιο επιρρεπή στην αδυναμία της σαρκος από ό,τι ήταν αρχικως.
Σας εισηγούμαι την άποψη, ότι η αλλαγή της πολιτικής σας σ’ αυτά τα ζητήματα, και η ανοιχτή και ξεκάθαρη παραδοχή αυτών των αμαρτιών, θα ωφελούσε την οργάνωσή σας περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Ξεκινωντας να πραττετε ως Χριστιανοί σε σχέση μ’ αυτά τα ζητήματα, από την κορυφή προς τα κάτω, θα μπορούσατε να θεραπεύετε τις πληγές πολλών ανάμεσά σας. Θα μπορούσατε επίσης να καταστήσετε την οργάνωσή σας ελκυστική στους άλλους.
Μη σας κακοφανεί. Μισώ την οργάνωσή σας. Αλλά περισσότερο τη μισώ για τα πράγματα που προανέφερα. Και τολμώ να πω, ότι εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι οι οποίοι αποχωρήσαμε από την οργάνωσή σας, δεν θα πρατταμε έτσι εάν ήσασταν μιμητές του Χριστού όπως ισχυρίζεστε. Σας καλώ να ζητήσετε συγνώμη και να αναμορφωθείτε. Δε πιστεύω ότι κάτι τέτοιο σας εξιλεώνει για όλα τα λάθη που έχετε κάνει. Αλλά, εάν ενδιαφέρεστε για τους ανθρώπους σας, πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω, θα κάνετε το σωστό και δίκαιο: Να παραδεχτείτε τα λάθη σας, Να διορθώσετε τα εσφαλμένα δόγματά σας, να παύσετε να προκαλείτε μη αναγκαίο, περιττό πόνο, σε εκείνους που βρίσκονται στις τάξεις σας, οι οποίοι ενδιαφέρονται μόνο να λατρεύουν τον Θεό μαζί σας. Θα μπορούσατε, αλήθεια, να παύσετε να είστε μια απολυταρχική θρησκευτική οργάνωση και έτσι να ενωθείτε με τη Χριστιανοσύνη.
Αυτή η ωραιότητα προχωρά ακόμη πιο πέρα. Εδώ στην απαγορευμένη ζώνη του Ιντερνέτ, κατοικούν χιλιάδες ευφυείς άνθρωποι, πρώην μάρτυρες του Ιεχωβά, οι οποίοι έχουν απαλλαγει από τη σκληρή πραγματικότητα και την αίσθηση, που ως μολυσμένη πληγή είχαν, όταν αναδύθησαν από την απολυταρχική θρησκεία σας. Στις σελίδες αυτού του διαδικτυακού τόπου, και στις σελίδες αναριθμητων άλλων δικτυακών τόπων, έχουν αποκτήσει μια ακριβή (ή τουλάχιστον ακριβέστερη) κατανόηση, σχεδόν κάθε δόγματος που κακώς εφαρμόζετε, κάθε χωριου το οποίο μεταφράσατε άστοχα, και κάθε ψεματος που έχετε πει. Μερικοί το έκαναν αυτό σταδιοδρομία ζωής, έχουν αποκτήσει πτυχία στις Βιβλικές γλώσσες, έχουν σκάψει βαθιά στις σελίδες της θρησκευτικής ιστορίας, καθώς επισης μέσα στη δική σας ιστορία.
Δεν απαιτείται να κάνετε οποιαδήποτε έρευνα. Είναι όλα εδώ, ή κάπου στον κυβερνοχώρο ή σε σκληρόδετα βιβλία που υπάρχουν. Πρέπει να διορθώσετε και να παραδεχτείτε τα λάθη — συγκεκριμένα. Πρέπει να διορθώσετε τις παρανοήσεις των γραφών. Πρέπει να αρχίσετε να πραττετε ως Χριστιανοί πάνω σ’ αυτό, αλλά και στη μελλοντική μεταχείριση των άλλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμφιβάλλω αν θα το κάνετε, αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα το διαβάσετε. Θα απωλέσετε ένα μεγάλο μέρος του λαού σας, ούτως ή άλλως. Εξέρχονται περισσότεροι από αυτούς που μπορείτε να φέρνετε μέσα στις τάξεις σας τώρα. Γιατί δεν είστε έντιμοι; Η (αυτοαποκαλούμενη) "παγκόσμια εκκλησία του Θεού" το έκανε,γνωρίζετε τα πάντα γι’ αυτό. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, θα πέσετε στα χέρια της Ιστορίας και θα γίνετε γνωστοί ως μια μικρή πλανημένη θρησκευτική αίρεση που τελικως διελυθη. Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο. Δε θα σας παραχωρηθεί η μνεία ούτε μιας πλήρους σελίδας στα βιβλία της θρησκευτικής ιστορίας, σε εκατό χρόνια από τώρα. Η αποκάλυψή σας θα έχει αποτύχει,εσείς, επίσης, θα έχετε απτύχει. Αλλά μπορείτε να γίνετε γνωστοί για το ότι κάνατε το ορθό και προβήκατε στις σωστές παραδοχές.
Έχω ελάχιστη αμφιβολία ότι είστε ειλικρινείς. Συνηθίζαμε να απευθυνόμαστε στο ζήτημα της ‘ειλικρίνειας’ στο ανά θύρας έργο, με τις γραφές να αποδεικνύουν ότι οι ειλικρινείς άνθρωποι δεν ευαρεστούν κατ’ ανάγκην τον Θεό. Και, βεβαίως, δεν τον ευαρεστείτε εσείς,οι πράξεις που δείχνουν αγάπη και ενδιαφέρον και καλή θέληση τον ευαρεστούν.
Τα ανωτέρω τα εγραψα για να μάθουν οι π α ν τ ε ς τ ι εστι οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , για να μ η σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ θ ο υ ν α λ λ ο ι συνάνθρωποι από τη σύγχρονη σ ε ι ρ η ν α η οποια υπόσχεται γ η ι ν ο υ ς π α ρ α δ ε ι σ ο υ ς σε ανθρώπους με π ρ ο β α τ ο ε ι δ ε ι ς ι δ ι ο τ η τ ε ς , όπως έγραψαν α ν ε ρ υ θ ρ ι α σ τ α σε α π ο ρ ρ η τ ο βιβλίο τους οι α δ ι σ τ α κ τ ο ι Θ ε ο μ π α ι κ τ ε ς . Το τ ι δ ι ε π ρ α ξ α ν σε α λ λ ε ς ηπείρους , δ ε σ μ ε υ ο μ α ι να γνωστοποιηθει , με το ν και με το σ , αναγνώστες και αναγνωστριες των άρθρων αυτών .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφή«Τη ελευθερία ουν ο Χριστὸς υμας ελευθέρωσεν , στήκετε , καὶ μ η πάλιν ζ υ γ ω δ ο υ λ ε ι α ς ανέχεσθε» (Γαλ)
Χωρια τα οποια αναφερονται εις την Θ ε ο τ η τ α του Χριστου έχουν ε σ κ ε μ μ ε ν ω ς α λ λ ο ι ω θ ε ι στη μνκ
Χωρια τα οποια α π ο δ ε ι κ ν υ ο υ ν οτι η Θ ε ο τ η τ α αποτελείται από π α ρ α π α ν ω απο ένα πρόσωπα ε χ ο υ ν ε σ κ ε μ μ ε ν ω ς α λ λ ο ι ω θ ε ι η α π ο σ ι ω π ο ι η θ ε ι από τη μνκ
Οι γραφές κ α τ α ρ ρ ι π τ ο υ ν το δόγμα περί δ υ ο κλησεων
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί αδελφοί γειά σας.
Σίγουρα έχετε αναρωτηθεί οι περισσότεροι από εσάς γιατί το τελευταίο διάστημα δ ε ν ερχομαι στις συναθροίσεις και για ποιούς λόγους δ ε ν επικοινωνώ πλέον μαζί σας. Θέλω λοιπόν εγώ η ίδια, η Γ.Α., να σας ενημερώσω, διότι σίγουρα θ’ ακουστούν πολλά. Στη συνεχεια αναφέρονται οι π ρ α γ μ α τ ι κ ο ι λόγοι για την α π ο σ υ ν τ α υ τ ι σ η μου από την οργάνωση των μαρτύρων τού Ιεχωβά.
Αγαπητοί αδελφοί μου, σάς κοινοποιώ το αποτέλεσμα ερεύνης μου το οποίο με ώθησε να προβώ την 29ην Μαΐου και ώρα 22:00 εις την α π ο σ υ ν τ α υ τ ι σ η μου α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ω ς και μ ο ν ο ν για λόγους σ υ ν ε ι δ η σ ε ω ς. Καθ’ όλην την διάρκεια ερεύνης μου διεπίστωσα με έκπληξη, ότι εις την λεγομένη μετάφραση Νέου Κόσμου έχουν ε ν τ ε χ ν ω ς τ ρ ο π ο π ο ι η θ ε ι νοήματα κι εκφράσεις τού αρχαίου κειμένου, που αφορούν συνήθως εις το πρόσωπο τού Χριστού και εις την Τριαδικότητα τού Θεού, με σ κ ο π ό το νόημα να αρμόζει και να ταιριάζει εις τα πιστεύω τών μαρτύρων τού Ιεχωβά. Αναφέρω ε ν δ ε ι κ τ ι κ ω ς χωρια τα οποία έχουν αντληθεί από το αρχαίο Βυζαντινό κείμενο και δ υ ν α τ α ι ο ο ι ο σ δ η π ο τ ε να τα ε λ ε γ ξ ε ι α ν τ ι π α ρ α β α λ λ ο ν τ α ς τα με
το α ν α λ ο γ ο κριτικό κείμενο τών Βrooke Foss Westcott και Fenton John Anthony Hort εις το κείμενο τών οποίων βασιστηκε η μετάφραση Νέου Κόσμου όπως ομολογεί η ίδια η σκοπιά 15.03.1983, σελ.31!
ΑπάντησηΔιαγραφή"ων οι πατέρες, και εξ ών ο Χριστός το κατά σάρκα, ο ων επί π α ν τ ω ν Θεός ευλογητός εις τούς α ι ω ν α ς" (Ρωμ. 9:5 – αρχαίο κείμενο),
«στους οποίους ανήκουν οι προπάτορες και από τους οποίους προήλθε ο Χριστός κατά σάρκα : ο Θεός, που είναι πάνω σε όλα, ας είναι ευλογημένος για πάντα» (Ρωμ. 9:5 – μνκ.)
Αγαπητοί αδελφοί π ρ ο σ ε ξ α τ ε σε π ο ι ο σημείο σ τ α μ α τ α η σκοπιά τη παράθεση τού χωριου
τού Παύλου. Το σ τ α μ α τ α εις τη φράση ‘το κατά σάρκα’, δ ι ο τ ι α μ ε σ ω ς μ ε τ α επεται η ε π ι μ α χ η φράση ‘ο ων επί π α ν τ ω ν Θεός’ που αφορά τη Θ ε ο τ η τ α τού Ιησού Χριστού !
και ε π ε ι δ η αυτό το χωριο ομιλεί περί τού
Χριστού ως ‘τού επί π α ν τ ω ν Θεού’, έ π ρ ε π ε α π α ρ α ι τ η τ ω ς η έννοιά του να α λ λ ο ι ω θ ε ι και να δ ι α μ ο ρ φ ω θ ε ι εις τα δογματα τής σκοπιάς. Η φράση ‘ο ων επί π α ν τ ω ν Θεός’ συντακτικώς είναι παράθεση εις το ‘ο Χριστός’. Μάς ε ξ η γ ε ι δηλαδή την
ι δ ι ο τ η τ α που φέρει το πρόσωπο που ονομάζεται Χριστός. Α ρ α δια τής συγκεκριμένης παραθέσεως, το νόημα τής προηγηθήσης προτάσεως δ ε σταματά εις το ‘κατά σάρκα’, αλλά σ υ ν ε χ ι ζ ε τ α ι και ε π ε κ τ ε ι ν ε τ α ι και εις το νόημα τής παραθέσεως που έπεται.
Η σκοπιά, δια τής ά ν ω - κ α τ ω τ ε λ ε ι α ς (:) που θ ε τ ε ι εις το ‘κατά σάρκα’, σ τ α μ α τ α α π ο τ ο μ α το νόημα τού κειμένου και δημιουργεί κ α ι ν ο υ ρ ι α πρόταση ! Ο π ο τ ε ο 'επί π α ν τ ω ν Θεός’ δ ε ν είναι πλέον ο Χριστός , εφόσον το κόμμα α ν τ ι κ α θ ι σ τ α τ α ι από α ν ω - κ α τ ω τ ε λ ε ι α και το νόημα σ τ α μ α τ α , αλλά ο Ιεχωβά!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Τούτο γαρ φρονείσθω εν υμίν ό και ε ν Χριστώ Ιησού , ό ς ε ν μ ο ρ φ η Θεού υ π α ρ χ ω ν ο υ χ αρπαγμόν ηγήσατο το ε ι ν α ι ί σ α Θεώ , αλλ’ ε α υ τ ο ν ε κ ε ν ω σ ε μ ο ρ φ η δ ο υ λ ο υ λ α β ω ν , ε ν ομοιώματι ανθρώπων γενόμενος…» (φιλιπ. 2:5-7 – αρχαίο κείμενο).
«Να διατηρείτε αυτή τη διανοητική στάση μέσα σας η οποία και ήταν μέσα στον Ιησού Χριστό, ο οποίος, αν και υπήρχε με μορφή Θεού, δ ε διενοήθη κάποια α ρ π α γ η , δηλαδή το να είναι ί σ ο ς με τον Θεό. Ό χ ι! Αλλά άδειασε τον εαυτό του και πήρε μορφή δούλου και έγινε όμοιος με τούς ανθρώπους…» (φιλιπ. 2:5-7 – μνκ.).
Όπως διαπιστώνουμε κι εδώ, με μίαν α π λ η σ υ γ κ ρ ι σ η αρχαίου κειμένου και μεταφράσεως Νέου Κόσμου , η σκοπιά ερμηνεύει το ρήμα ‘ηγούμαι’ ω ς
‘διανοούμαι’ ( κ α ν ε ν α λεξικό Ελληνικής γλώσσης δ ε ν αναφέρει τ ε τ ο ι α ερμηνεία ) και π ρ ο σ θ ε τ ε ι επιπλέον τ ρ ε ι ς (3) λέξεις που δ ε ν απαντώνται ο υ τ ε εις ένα μικρογράμματο ή μεγαλογράμματο χειρόγραφο τού πρωτοτύπου κειμένου : τη λέξη ‘κάποια’, τη λέξη ‘δηλαδή’ και τη λέξη ‘Ο χ ι’! Ε ν ω ο Παύλος έγραψε ότι ο Χριστός δ ε θεωρουσε κλοπιμαία την ι σ ο θ ε ι α Του (‘το ε ι ν α ι ί σ α Θεώ’) , είχε δηλαδή τη συνείδηση , ότι δ ε την είχε εξ α ρ π α γ η ς ή κλοπιμαία , η σκοπιά τώρα , θ ε λ ο ν τ α ς να κ α τ α ρ ρ ι ψ ε ι την ι σ ο θ ε ι α τού Χριστού με τον πατέρα , ερμηνεύει το ‘ηγούμαι’ ω ς ‘διανοούμαι’, μετάφραση που δ ε ν υποστηρίζεται από κ α ν ε ν α λεξικό Ελληνικής γλώσσης!! Ο π ο τ ε , με τή δ ι α σ τ ρ ο φ η και τή π ρ ο σ θ ε σ η τού ‘δηλαδή’, δ ε ν είναι πλέον ο Χριστός ‘ί σ ο ς με τον Θεό’, αλλά ο Χριστός δ ε διενοηθη να ε ι ν α ι ί σ ο ς με τον Θεό’!!
Το ότι π ι σ ω από τη δραστηριότητα τής σκοπιάς
κ ρ υ β ε τ α ι δ ο λ ι ο τ η τ α με σ κ ο π ο να μ η μ π ο ρ ο υ ν οι αναγνώστες και οι αναγνωστριες να δ ι α κ ρ ι ν ο υ ν τη Θ ε ο τ η τ α τού Υιού για την οποία ομιλεί ο Απόστολος , είναι σ α φ ε σ τ α τ ο από το γεγονός , ότι το ί δ ι ο ρήμα ( ηγουμαι ) , εις ο λ α τα α λ λ α χωρια που απαντάται εις την αγία γραφη , η σκοπιά το ερμηνεύει σ ω σ τ α ω ς ‘θεωρώ’! και για τού λόγου το αληθές , σάς παραθέτω τα χωρια εις τα οποία συναντούμε το ί δ ι ο ρήμα ,τα οποία δ υ ν α σ θ ε να σ υ γ κ ρ ι ν ε τ ε με τη μετάφραση Νέου Κόσμου : Πράξ. 26:2, Β΄ Κορ. 9:5, φιλιπ. 2:3, 6, 25, 3:7, 8, Α΄ Θεσ. 5:13, Β΄ Θεσ. 3:15, Α΄ Τιμ. 1:12, 6:1, Εβρ. 10:29, 11:11, 26, Ιακ. 1:2, Β΄ Πέτρ. 1:13, 2:13, 3:9.
Ά ξ ι ο ν επίσης παρατηρήσεως εις το σημείο αυτό
είναι , ό χ ι μ ο ν ο ν η τ α υ τ ι σ η μεταξύ Παύλου – Ιωάννου εις το δόγμα τής Θ ε ο τ η τ ο ς τού Χριστού , αλλά και η ί δ ι α φράση που χρησιμοποιουν κ α ι οι δ υ ο για τη διατύπωση τής μ ε γ α λ ε ι ω δ ο υ ς α λ η θ ε ι α ς που αφορά εις την ι σ ο θ ε ι α Υιού – Θεού . Παύλος: «ε ι ν α ι ί σ α Θεώ», Ιωάννης : «αλλά και πατέρα ί δ ι ο ν έλεγε τον Θεόν , ί σ ο ν ε α υ τ ο ν π ο ι ω ν τώ Θεώ» (Ιωάν. 5:18) δηλαδή «αλλά έλεγε δ ι κ ό Του πατέρα τον Θεό , κ α ν ο ν τ α ς τον ε α υ τ ο Του ί σ ο με τον Θεό» ! Μία α λ η θ ε ι α που διεπίστωνα στη
διάρκεια ερεύνης μου ότι α ν τ ι μ α χ ε τ α ι η
σκοπιά , δ ι α σ τ ρ ε φ ο ν τ α ς , δ ι α σ τ ρ ε β λ ω ν ο ν τ α ς και π α ρ α π ο ι ω ν τ α ς τα χωρια εις τα οποία εξαίρεται η συγκεκριμένη α λ η θ ε ι α περί τού προσώπου τού Ιησού .
«…προσδεχόμενοι την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν τής δόξης τού μ ε γ α λ ο υ Θ ε ο υ και σ ω τ η ρ ο ς ημών Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ» (Τίτ. 2:13 – αρχαίο κείμενο)
ΑπάντησηΔιαγραφή«…ενόσω ανά την ευτυχισμένη ελπίδα και ένδοξη εμφανιση τού μ ε γ α λ ο υ Θ ε ο ύ και Τ Ο Υ σ ω τ η ρ α μας Χριστού Ιησού» (Τίτ. 2:13 – μνκ , τα κεφαλαία δικά μου)
Το νόημα τού αρχαίου κειμένου είναι σ α φ ε σ τ α τ ο . Οι Χριστιανοί , έγραψε ο Απόστολος των εθνών , αναμένουμε να εκπληρωθεί η μακαρία ελπίδα και να εμφανιστεί η δόξα τού μ ε γ α λ ο υ Θ ε ο υ και σ ω τ η ρ α μας Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ . Η φράση «μ ε γ α λ ο υ Θ ε ο υ» καθώς επίσης η φράση «σ ω τ η ρ ο ς ημών Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ» ετέθησαν με κ ο ι ν ο άρθρο (‘τού’) , δ ι ο τ ι
αναφέρονται ε ι ς τ ο έ ν α και τ ο α υ τ ο πρόσωπο , α υ τ ο τού Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ . Το ί δ ι ο συνέβη με τις φράσεις «μακαρίαν ελπίδα» και «επιφάνειαν τής δόξης»
οι οποίες ετέθησαν με κ ο ι ν ο άρθρο (‘την’) , διότι σημαίνουν το ί δ ι ο πράγμα . Η μακαρία δηλαδή ελπίδα μας είναι η ένδοξη εμφάνιση τής ημέρας τής Β΄ παρουσίας τού Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ , που βεβαίως δ ε ν
έγινε το 1 9 1 4 ( όπως θα διαβάσετε εις το αναλογο
κεφάλαιο ) αλλά είναι α ν α μ ε ν ο μ ε ν η !
Ο Απόστολος των εθνών δ ι α κ η ρ υ τ τ ε ι με τρόπο
α ν α μ φ ι σ β η τ ι μ ο , ότι ο Ι η σ ο υ ς Χ ρ ι σ τ ο ς ε ι ν α ι ο μ ε γ α λ ο ς Θ ε ο ς και σ ω τ η ρ α ς μας ! Η α λ η θ ε ι α όμως αυτή , έ ρ χ ε τ α ι σε π λ η ρ η α ν τ ι θ ε σ η με τα πιστεύω τής σκοπιάς : ο
Χριστός είναι αρχάγγελος και ό χ ι ο μ ε γ α λ ο ς Θ ε ο ς , γι’ αυτό κι ε ν τ ε χ ν ω ς π ρ ο σ α ρ μ ο σ ε το ανωτέρω χωριο εις τα δόγματα της με τη τεχνική τής
δ ι α σ τ ρ ο φ η ς και π α ρ α χ α ρ α ξ ε ω ς : π ρ ο σ θ ε τ ε ι εις την μνκ. ε ν τ ε λ ω ς α υ θ α ι ρ ε τ α επιπλέον άρθρο (‘ΤΟΥ’) που δ ε ν υπάρχει εις το αρχαίο κείμενο ( δίχως καν να το θέσει εις αγκυ
λες )
Το ανωτέρω χωριο το έγραψε το ι δ ι ο πρόσωπο , τέως μάρτυς του Ιεχωβα
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ρ ι ν από τη λέξη ‘σ ω τ η ρ α’, με σ κ ο π ο να ε ι σ α γ ε ι επιπλέον πρόσωπο ( υποκείμενο ) εις τη πρόταση για να δ ι α χ ω ρ ι σ τ ο υ ν τα πρόσωπα , ώ σ τ ε ο ένας χαρακτηρισμός («μ ε γ α λ ο ς Θ ε ο ς») να
ΑπάντησηΔιαγραφήσημαινει ό χ ι πλέον τον Ι η σ ο υ αλλά τον Ιεχωβά , και μ ο ν ο ν ο ε τ ε ρ ο ς ( ο π ι ο
‘α ν ω δ υ ν ο ς’ ) χαρακτηρισμός ( «σ ω τ η ρ» ) να
σημαινει τον Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο !!
Την ί δ ι α τακτική , τής π α ρ α π ο ι η σ ε ω ς και δ ι α σ τ ρ ο φ η ς τού νοήματος τού αρχαίου κειμένου με π ρ ο σ θ ε σ η επιπλέον άρθρου , εφηρμοσε η σκοπιά εις τη μνκ εις τα εξής χωρια : Εφεσ. 5:5, Β΄ Θεσ. 1:12, Α΄ Τιμ. 5:21, Β΄ Πέτρ. 1:1.
Το ότι ε ν τ ε χ ν ω ς και με δ ο λ ι ο τ η τ α έγιναν οι ανωτέρω π α ρ α π ο ι η σ ε ι ς ε π ι β ε β α ι ω ν ε ι το γεγονός , ότι εις την Β΄ επιστολή τού Αποστόλου Πέτρου οπου υπάρχει μεν παρόμοια φρασεολογία , α λ λ α α ν τ ι τής λέξεως ‘Θ ε ο ς’ υπάρχει η λέξη ‘Κύριος’, η σκοπιά μετέφρασε ο ρ θ α , δ ε ν
επενεβη επί τού κειμένου ώ σ τ ε να το α λ λ ο ι ω σ ε ι δ ι ο τ ι ο χαρακτηρισμός ‘Κύριος’ δ ε δημιουργεί πρόβλημα εις τη διδασκαλία της για τη
Θ ε ο τ η τ α τού Χ ρ ι σ τ ο υ· ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός είναι α ν ω δ υ ν ο ς !
«…η εσοδος εις την α ι ω ν ι ο ν βασιλείαν τού
Κυρίου ημών και σ ω τ η ρ ο ς Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ» ( Β΄ Πέτρ. 1:11 – αρχαίο κείμενο ), «…η είσοδος στην α ι ω ν ι α βασιλεία τού Κυρίου μας και σ ω τ η ρ α Ι η σ ο υ
Χ ρ ι σ τ ο υ» ( Β΄ Πέτρ. 1:11 – μνκ ).
«…αυξάνετε δε ε ν χάρητι και γνώσει τού Κυρίου ημών και σ ω τ η ρ ο ς Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο ύ» ( Β΄ Πέτρ. 3:18 – αρχαίο κείμενο ) , «Αλλά να αυξάνετε στη παρ’ αξία καλοσύνη και γνώση τού Κυρίου μας και σ ω τ η ρ α
Ι η σ ο υ Χ ρ ι σ τ ο υ» ( Β΄ Πέτρ. 3:18 – μνκ.)
τέως μάρτυς του Ιεχωβά είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ανωτέρω χωριο το έγραψε το ι δ ι ο πρόσωπο , τέως μάρτυς του Ιεχωβα
Ο δαίμων του ιστολογίου : τέως μάρτυς του Ιεχωβά είπε .... , α ν τ ι : Οbservateur είπε ....
Υ π ο σ χ ο μ α ι αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι οι οποιοι ανήκετε στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , και μέτοχοι οι οποίοι σ τ η σ α τ ε μ ι α τ ε ρ α τ ω δ η π α γ ι δ α και α π α τ η τ ε ρ α σ τ ι ω ν δ ι α σ τ α ε ω ν , να γνωστοποιηθούν τ α π α ν τ α , για να ε κ μ η δ ε ν ι σ τ ε ι η α π ο π ε ι ρ α σ α ς να μ ε τ α β α λ ε τ ε σε α β ο υ λ α όντα , μ η δυνάμενα να α ν τ ι σ τ α θ ο υ ν στη π α ρ ο δ η γ η σ η και τή π α ρ α π λ α ν η σ η , ν ο η μ ο ν ε ς ανθρώπους , τους οποιους βλέπετε ω ς π ρ ο β α τ α , όπως γράψατε α ν ε ρ υ θ ρ ι α σ τ α σ ε α π ο ρ ρ η τ ο βιβλίο σ α ς , α ν τ ι να τους βλέπετε ω ς α ν ε κ τ ι μ η τ ε ς α ξ ι ε ς , δημιουργηματα Θ ε ο υ , υ π α ρ κ τ ο υ Θ ε ο υ , ο χ ι του δ ι κ ο υ σ α ς α ν υ π α ρ κ τ ο υ Ιεχωβα .
ΑπάντησηΔιαγραφή