Του Γεωργίου
Διαμαντίδη
Τα περιοδικά «Σκοπιά» και
«Ξύπνα» της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά
Αγαπητοί
αναγνώστες, το παρόν άρθρο έχει σκοπό να ξεσκεπάσει κάποια από τα πιστεύω των
"Μαρτύρων του Ιεχωβά", για να γνωρίζει ο κάθε Χριστιανός τι εστί
"Μάρτυρες του Ιεχωβά"!
Δεν είναι λίγες
φορές που εμείς οι Χριστιανοί δεχόμαστε στο σπίτι μας τους αυτοαποκαλούμενους,
"Μάρτυρες του Ιεχωβά". Οι περισσότεροι από εμάς δεν γνωρίζουμε τους
πραγματικούς σκοπούς αυτής της οργάνωσης που εκπροσωπούν αυτοί οι άνθρωποι, με
αποτέλεσμα να πέφτουμε στην παγίδα αυτών
των ανθρώπων. Αν πάρουμε στα χέρια μας τα περιοδικά τους "Σκοπιά" και
''Ξύπνα" να ξέρετε ότι θα έρθουν πάλι στο σπίτι μας! Οι λεγόμενες επαναεπισκέψεις!...
Και αν δουν
ότι δείξαμε έστω και το ελάχιστο ενδιαφέρον για τα περιοδικά τους, τότε σιγά – σιγά
με κάποιο τρόπο ξεκινάει ο προσηλυτισμός.
Γνωρίζεις,
Χριστιανέ μου, τον "μύθο του βατράχου;"
"Να
ξέρετε λοιπόν ότι, ο βάτραχος δεν
μπαίνει απότομα μέσα στο ζεστό νερό. Αν όμως τον βάλλεις μέσα στο κρύο νερό
(π.χ. σε ένα καζάνι) και τον ζεσταίνεις σιγά – σιγά, ο βάτραχος δεν το
καταλαβαίνει και θα ψηθεί ζωντανός. Έτσι
θα κάνετε και σεις – τους λέει η Οργάνωση – και σε όσους αντιδρούν σε αυτά που
τους λέτε και τα αρνούνται. Σιγά – σιγά μέχρι να τους γυρίσετε τα μυαλά και να
τους «ζεματίσετε» όπως το βάτραχο μέσα στο (καζάνι). Μέχρι που να πετύχετε να τους κάνετε "Μάρτυρες
του Ιεχωβά"!
Χρησιμοποιούν
οι "ΜτΙ" αρκετά τεχνάσματα για
να μας μπλέξουν μέσα στα δίχτυα τους! Είναι πολύ καλά δασκαλεμένοι από τους
ανωτέρους τους, με ποιους τρόπους μπορούν να μας ξεγελάσουν! Αν πάντως κάποιος
Χριστιανός παρασυρθεί στα δίχτυα αυτών (μη γένοιτο!), να ξέρει ότι θα γευθεί ένα
σωρό από τις πλανεμένες διδασκαλίες των. Παραθέτουμε κάποιες από αυτές:
Ο
Σταυρός για λατρεία είναι ειδωλολατρία! (Αν και εμείς οι Ορθόδοξοι τον Σταυρό
δεν το λατρεύουμε αλλά τον τιμάμε). Οι εικόνες είναι "είδωλα"! Το
δόγμα της Αγίας Τριάδος "είναι ο Σατανάς πρωτουργός"! Ο Χριστός είναι
"δημιούργημα του Πατρός"! Ο Ιησούς είναι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ! Το Άγιο
Πνεύμα είναι "ενεργός δύναμη" του Θεού Πατέρα! Η εορτή των Χριστουγέννων
είναι "ειδωλολατρία"! Η Παναγία έκανε και "άλλα παιδιά"
εκτός από τον Ιησού! Η Ψυχή "αποθνήσκει"! Η αιμοδοσία "απαγορεύεται"! Ο
νηπιοβαπτισμός "δεν επιτρέπεται"! Ο χαιρετισμός της Σημαίας
"καταδικάζεται"! Οι παπάδες είναι πράκτορες του "Σατανά"
και άλλα πολλά! Ότι έχεις ιερό και όσιο,
Χριστιανέ μου, πάνω σου όλα θα τα
εξαφανίσουν με τη δική σου συγκατάθεση!
Ας
υποθέσουμε, Χριστιανέ μου, ότι εσύ και η οικογένειά σου γίνεσθε "ΜτΙ".
Αν ένα μέλος της οικογένειάς σου πέφτει σε σοβαρή παράβαση, είναι υποχρεωμένοι
οι υπεύθυνοι της οργάνωσης των
"ΜτΙ" να τιμωρήσουν τον παραβάτη με αποκοπή! Ξέρεις τι σημαίνει
αποκοπή; Απαγορεύετε να μιλάς στον αποκομμένο! Είτε είναι κόρη σου, είτε είναι
γιός σου, είτε είναι γυναίκα σου!
Τώρα
θα δημοσιεύσουμε μερικά ντοκουμέντα από τις εκδόσεις της Εταιρείας
"Σκοπιά".
"Ο
Ιησούς, επειδή γεννήθηκε από τη Μαρία, ήταν σάρξ και ανίκανος να φονεύση τόν
Σατανά". (Από το Βιβλίο των ΜτΙ
"ΠΑΝΤΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ" 1953 – 55, σελ. 243. Οι υπογραμμίσεις δικές μας).
Παρουσιάζουμε
το ντοκουμέντο για να μη νομίζουνε οι "ΜτΙ" ότι τους συκοφαντούμε.
"ΜτΙ",
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΦΟΝΕΥΣΗ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ!!!
Τι λες
τώρα Χριστιανέ μου, θα πας σε αυτούς ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΑΝΙΚΑΝΟ, για το α
και β λόγο;
Εάν
ένας Χριστιανός, συναναστρέφεται με τους "ΜτΙ", είναι σαν να
συναναστρέφεται "με τις ακρίδες της Αποκαλύψεως"! (Στο βιβλίο τους
ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1940, σελ. 195).
Γνωρίζεις
φίλε μου, ότι η εταιρεία "Σκοπιά"
παραδέχτηκε ότι ο
"Ρώσσελ" ο πρώτος πρόεδρος της εταιρείας, "ίδρυσε μια
ιδιωτική επιχείρηση!
"Στην αρχή η ιδιοκτησία αυτή κατείχετο
νομίμως από την Εκδοτική Εταιρεία του Πύργου, ιδιωτική επιχείρησι που
διηυθύνετο πρωσωπικά από τον Κ. Τ. Ρώσσελ. Τον Απρίλιο του 1898 η
ιδιοκτησία της εγκαταστάσεως αυτής και του ακινήτου μεταβιβάσθη στο νόμιμο σωματείο, στη Βιβλική και
φυλλαδική Εταιρεία Σκοπιά."(Η Σκοπιά 15 ΙΟΥΝΙΟΥ 1955, σελ. 193, οι
υπογραμμίσεις δικές μας).
Ορίστε
το ντοκουμέντο:
Επομένως,
Χριστιανέ μου, όταν έρχεσαι σε επαφή με τους "ΜτΙ", να έχεις υπ’ όψιν
σου ότι έχεις να κάνεις με μια ιδιωτική επιχείρηση! Άσχετα αργότερα πως ονομάστηκε!
Παλαιότερα
οι "ΜτΙ" για περίπου μισό αιώνα δεν λέγονταν καν
"Χριστιανοί"! Αλλά "Σπουδαστές των Γραφών". Το 1931, πήραν
το όνομα "ΜτΙ" (Έστω ο Θεός Αληθής, 1946 – 56, σελ. 215).
Γιατί
λέγονται, φίλε μου, "Μάρτυρες του Ιεχωβά; Ας πάμε στη Σκοπιά του
1960 και σελ. 502: «Η Επιτροπή της
Βιβλικής Μεταφράσεως Νέου Κόσμου εδήλωσε: "Μολονότι διατιθέμεθα να
θεωρήσουμε την προφορά Γιαχ – βέ' ως την πιό ορθή, διετηρήσαμε τη μορφή
Ιεχωβά λόγω της εξοικειώσεως του λαού με
αυτή από τόν 14ον αιώνα"».
Οι
"ΜτΙ" ΔΙΑΤΗΡΗΣΑΝ ΤΗ ΜΟΡΦΗ
"ΙΕΧΩΒΑ" ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ! ΑΠΟ ΤΟΝ 14ον αιώνα!
Και
δεν είναι μόνο αυτό! Για εξήντα ολόκληρα χρόνια, δηλαδή από το 1884 μέχρι το
1944 που έγιναν οι καταστατικές τροποποιήσεις στο καταστατικό της
εταιρείας ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΛΕΞΗ ΙΕΧΩΒΑ!
Διαβάζουμε:
"Επίσης αυτή η τροποποίησις έθετε
μέσα στο Καταστατικό το όνομα του Θεού Ιεχωβά" (Η Σκοπιά 1972, σελ.
149, παρ. 32).
Και
μετά σου λένε οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά», θα καταφαγωθεί η
σάρκα εκείνων που δεν ήθελαν να μάθουν ότι ο ζων και αληθινός Θεός
λέγεται «ΙΕΧΩΒΑ»! Και θα διαλυθούν ενώ στέκονται στα πόδια τους! (ΑΠΟ ΤΟΝ
ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ…1958-60, σελ. 209).
Τι να
πει κανείς, τρελά πράγματα!
Πρόσφατα,
ο αρθρογράφος, είχε συνομιλία με δύο κυρίες, οι οποίες κυρίες είναι
"ΜτΙ". Από τα πολλά που είπαμε
φτάσαμε και στα έργα του Ρώσσελ.
Της
μίλησα για τον τρίτο τόμο που ήταν ο συγγραφέας ο Ρώσσελ. Μέσα από το τόμο αυτό ο Ρώσσελ είπε ότι: "Ο ΛΙΘΙΝΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΑΜΙΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΠΤΟΥ" (ΓΡΑΦΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ ΤΟΜΟΣ Γ΄“ΕΛΘΕΤΩ
Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ”. Συνεγράφη το 1891 υπό του Πάστορος Ρώσσελ, σελ. 351).
Να
δούμε το ντοκουμέντο:
Η
απάντηση των "ΜτΙ" ήταν, δεν το γνωρίζουμε κύριε αυτό! Δεν γνώριζαν, ότι ο Ρώσσελ τα είπε αυτά
τα πράγματα! Πιθανόν να μη γνώριζαν...
Όμως ο
ίδιος ο δεύτερος πρώην πρόεδρος της Εταιρίας Σκοπιά ο Ιωσήφ Ρόδερφορντ είπε
πάνω στο θέμα αυτό: "Κανείς
σήμερον ας μή προσθέτη εις τήν προφητείαν του λέγων, ότι εις σωρός λίθων εις τήν γην της Αιγύπτου αποτελεί
μάρτυρα του Θεού. Ο Θεός κατέστησε γνωστόν ότι η οργάνωσις του Σατανά και
πάντες οι υποστηρίζοντες αυτήν θά καταστραφούν στο Αρμαγεδδώνα"
(ΦΩΣ, ΒΙΒΛΙΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, 1930, σελ. 302,
οι υπογραμμίσεις δικές μας).
Ορίστε
το ντοκουμέντο:
Ο Ρόδερφορντ, είχε αντίθετη άποψη από το
Ρώσσελ! Δεν πίστευε ότι η "λίθινη πυραμίδα της Αιγύπτου" αποτελεί
μάρτυρα του Θεού! Για κάποιο λόγο προφανώς, γι' αυτό μίλησε με σκληρά λόγια: "Ο Θεός κατέστησε ότι η οργάνωσις του
Σατανά και πάντες οι υποστηρίζοντες αυτήν (την πυραμίδα) θα καταστραφούν στο
Αρμαγεδδώνα"!
Δηλαδή
για να καταλάβουμε, ο Ρώσσελ άνηκε
στην οργάνωση του Σατανά; Επειδή πίστευε
ότι η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΘΙΝΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ; Ας βγει κάποιος "ΜτΙ" να μας πει!
ΚΡΙΜΑ
ΡΩΣΣΕΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙΣ! ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΖΟΥΣΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ!!!
Να
γνωρίζεις, Χριστιανέ μου, δεν θα σου πουν οι "ΜτΙ" αμέσως (ή ποτέ) ότι
πρότειναν ημερομηνίες που αποδείχτηκαν ανακριβείς για την "Δευτέρα
Παρουσία", 1874, 1914, 1918, 1925, 1931, 1975!
Ο Ιωσήφ Ρόδερφοντ, έγραψε: "Οι πιστοί του Ιεχωβά επί της γης, εν τινι μέτρω
απογοητεύθησαν ως πρός τά έτη 1914, 1918 και 1925, η δέ απογοήτευσις αυτή
διήρκεσε χρόνον τινά".
(ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΙΣ ΒΙΒΛΙΟΝ ΠΡΩΤΟΝ, 1932, σελ.
342, οι υπογραμμίσεις δικές μας).
Παρουσιάζουμε
το ντοκουμέντο:
Οι
"Μάρτυρες του Ιεχωβά" απογοητεύτηκαν ως προς τις ημερομηνίες
1914, 1918, και 1925!
ΤΙ ΔΕΝ
ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1914, 1918, ΚΑΙ 1925; Ας μας απαντήσουν οι "ΜτΙ"! (Αρκετοί "ΜτΙ" γνωρίζουν τι δεν έγινε
για το 1925, αλλά δεν γνωρίζουν πολλοί απ' αυτούς για τις ημερομηνίες 1914, 1918, το τι
έπρεπε να συμβεί).
Και
δεν είναι μόνες αυτές, υπάρχει και μία άλλη, που δεν το γνωρίζουν εκατοντάδες "Μάρτυρες του
Ιεχωβά"!
"Πιθανόν το έτος 1980 να είνε
ενδιαφέρον έτος διά τον κατά σάρκα Ισραήλ, αλλά βεβαίως ουχί δι' ημάς. Τούτο δε
απέχει από τό 1910 κατά 70 έτη. Κατά το 1910 ο Πάστωρ Ρώσσελλ έδωσε τήν μεγάλην
αυτού μαρτυρίαν προς τόν Ιουδαΐκόν λαόν, εις το Ιπποδρόμιον της Νέας Υόρκης". (ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΝ
ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ, 1917 – 19 σελ.72, οι υπογραμμίσεις δικές μας).
Ορίστε
το ντοκουμέντο:
Σύμφωνα με "Τετελεσμένον Μυστήριον" το
βιβλίο της Σκοπιάς, το έτος 1980, πιθανόν είναι ενδιαφέρον έτος
δια το κατά Ισραήλ!
ΤΙ ΘΑ
ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ "ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ" ΤΟ 1980, ΓΙΑ ΤΟ
ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΙΣΡΑΗΛ; Απαντήστε μας!
ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ 1980
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ! (Αν προσέξει
κάποιος αυτό το ντοκουμέντο, περιέχει και το έτος 1918)!
Η ίδια
"Σκοπιά" έγραψε: "Μια θρησκεία
που διδάσκει ψέματα δεν μπορεί
να είναι αληθινή" (Σκοπιά 1 Δεκ. 1991, σελ.
7).
"Οι υπηρέτες του Θεού πρέπει πάντοτε να λένε
την αλήθεια. Οι ψεύτες δεν θα μπουν στη
Βασιλεία του Θεού" (Τι Απαιτεί ο Θεός από
Εμάς; 1996, σελ. 19).
"Όταν είμαστε γνωστοί ως φιλαλήθεις, οι
άλλοι πιστεύουν αυτά που λέμε, μας
εμπιστεύονται. Εντούτοις, αν μας πιάσουν να λέμε έστω και ένα ψέμα, μπορεί να αμφιβάλουν για το πόσο
αληθινό είναι οτιδήποτε θα πούμε στο μέλλον» (Σκοπιά 1 Αυγ. 2003, σελ.16).
Επομένως,
όποιος έρχεται επαφή με τους
"ΜτΙ", έχει να κάνει με ψεύτες! (φυσικά, οι απλοί "ΜτΙ"
είναι τα θύματα αυτής της οργάνωσης).
Πήρες,
Χριστιανέ μου, τώρα μία γεύση από τα πιστεύω των "ΜτΙ"!
Εάν,
αγαπητέ μου, σε ένα σπίτι μίας πυκνοκατοικημένης περιοχής πιάσει πυρκαγιά,
μεγάλη ανησυχία προκαλείτε στην περιοχή. 'Όλοι τρέχουν να σβήσουν την πυρκαγιά,
γιατί γνωρίζουν ότι, εάν αμελήσουν, η πυρκαγιά θα εξαπλωθεί ραγδαίως και θα
καταστρέψει ότι βρει μπροστά της. Και έτσι μεν ενεργούν οι άνθρωποι προκειμένου
να σβήσουν μία πυρκαγιά που απειλεί τα σπίτια τους. Αλλά δυστυχώς την ίδια
δραστηριότητα δεν δείχνουν μια μερίδα των ανθρώπων μας, όταν στον τόπο τους
παρουσιασθεί κίνδυνος, άλλου είδους πυρκαγιάς, που καταστρέφει όχι πλέον οικίες
και καταστήματα, αλλά περιουσία πνευματική, ανεκτίμητη.
Είναι
αυτοί λοιπόν που σου χτυπούν τη πόρτα σου και θέλουν να συνομιλήσουν μαζί σου, τι
θα κάνεις, θα τους ανοίξεις; Αν τους ανοίξεις, πρέπει να γνωρίζεις καλά το δικό
σου Ορθόδοξο πιστεύω,
αλλιώς κινδυνεύεις να χάσεις αυτό που έχεις (έστω και το λίγο), τη
πνευματική και ανεκτίμητη περιουσία που είναι η Ορθόδοξη πίστη μας. Στο χέρι
σου είναι Χριστιανέ μου να κρατήσεις τη
πίστη μας ή να την προδώσεις.
Και
κλείνοντας το άρθρο μας, θα σου λέγαμε, ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! Από αυτούς που σου
χτυπούν τη πόρτα σου!
Είθε ο Πολυεύσπλαχνος Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να μας οδηγήσει
εις οδόν αληθείας και σωτηρίας, Αμήν!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Ιδού τ ι δημοσιεύτηκε σε περιοδικό το οποίο αναγγέλει τη βασιλεία του Ιεχωβά , 15 - 12 - 1970 : .... και ο Λογος ην προς τον Θεόν και θεος τ ι ς ( εννοούν α σ η μ α ν τ ο ς , α ν α ξ ι ο ς προσοχής ) ην ο Λογος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού τ ι δημοσιεύτηκε σε α π ο ρ ρ η τ ο βιβλίο των μαρτύρων του Ιεχωβά : αναζητούμε ανθρωπους με ιδιότητες π ρ ο β α τ ο ε ι δ ε ι ς . Συνήθως είναι χρήσιμο να προβαίνουμε σε σ υ ν ε χ ε ι ς ε π α ν ε π ι σ κ ε ψ ε ι ς όταν βρίσκουμε ανθρώπους με αυτές τις ιδιότητες . Τίθεται το ερώτημα : Σεβαστοί αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι οι οποίοι ανήκετε στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , προσυπογράφει ο Θεός τα έργα σας ;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού τι ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά σε βιβλίο μικρού μεγέθους , με τιτλο : Τι διδασκει η Αγία γραφη :
Σελιδα 218 , άρθρο με τίτλο : ποιος ειναι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ; Ιδού τι εγραψαν : η γραφη δείχνει ότι ο Μιχαήλ ειναι α λ λ ο ονομα του Ιησού Χριστού , πριν και μετά τη γήινη ζωή του . Σε ότι αφορά τον αναστημενο Κύριο Ιησου Χριστό , το χωριο 1 Θεσσαλονικείς 4 : 16 δηλώνει :
Ο ιδιος ο Κύριος θα κατεβει απο τον ουρανό με πρόσταγμα , με φωνη αρχαγγελου .
Ώστε η φωνη του Ιησού περιγράφεται ως φωνή αρχαγγελου . Σ υ ν ε π ω ς , το χωριο αυτό δηλώνει ότι ο ίδιος ο Ιησούς είναι ο Αρχαγγελος Μιχαήλ .
Αρχηγός Στρατεύματος . Όπως δηλώνει η γραφή , ο Μιχαηλ και οι άγγελοι του πολέμησαν με το δρακοντα .... και τους αγγέλους του . ( Αποκάλυψις 12 : 7 ) Α ρ α , ο Μιχαήλ είναι ο Αρχηγός ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων .
Επίσης η Αποκάλυψις περιγράφει τον Ιησού ως τον Αρχηγό ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων . ( Αποκάλυψις 19 : 14 - 16 ) Ο Αποστολος Παύλος έγραψε και αυτός για τον Κύριον Ιησου και τους αγγέλους του . ( 2 Θεσσαλονικεις 1 : 7 )
Στη γραφή αναφερονται τόσο ο Μιχαήλ και οι άγγελοι του όσο και ο Ιησούς και οι άγγελοι του ( Ματθαίος ιγ , τεσσαρακοστό στίχο , 16 : 27 , 24 : 31 , 1 Πέτρου 3 : 22 )
Δοθέντος ότι ο Λόγος του Θεού δ ε δηλώνει πουθενά ότι υπάρχουν στον ουρανό δυο Στρατεύματα πιστών αγγέλων , ένα υπό την ηγεσία του Μιχαήλ και ένα υπό την ηγεσία του Ιησού
, ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ότι ο Μιχαήλ δ ε ν είναι παρα ο Ιησούς
στον ουράνιο ρόλο του . Στις σελίδες 370 - 371 του βιβλίου με τιτλο : ενόραση στις γραφές , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , απαντώνται περισσότερα για το ότι ο Μιχαήλ είναι ο Ιησούς .
Αυτά τα τ ε ρ α τ ω δ η ψ ε μ μ α τ α , οι α π ι σ τ ε υ τ ο ι ισχυρισμοι , οι α θ λ ι ε ς π α γ ι δ ε ς , οι τ ε ρ α τ ο λ ο γ ι ε ς , απευθύνονται σε ανθρωπους με ιδιότητες π ρ ο β α τ ο ε ι δ ε ι ς , όπως δηλώνεται α ν ε ρ υ θ ρ ι α σ τ α σε α π ο ρ ρ η τ ο
ΑπάντησηΔιαγραφήβιβλίο των μαρτύρων του Ιεχωβά .
:
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού τ ι ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά σε βιβλίο μικρού μεγέθους , με τιτλο : Τι
διδασκει η Αγία γραφη :
Σελιδα 218 , άρθρο με τίτλο : ποιος ειναι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ; Ιδού τ ι εγραψαν : η γραφη δείχνει ότι ο Μιχαήλ ειναι α λ λ ο ονομα του Ιησού Χριστού , πριν και μετά τη γήινη ζωή του . Σε ότι αφορά τον αναστημενο Κύριο Ιησου Χριστό , το χωριο 1 Θεσσαλονικείς 4 : 16 δηλώνει :
Ο ιδιος ο Κύριος θα κατεβει απο τον ουρανό με πρόσταγμα , με φωνη αρχαγγελου .
Ώ σ τ ε η φωνη του Ιησού περιγράφεται ως φωνή αρχαγγελου . Σ υ ν ε π ω ς , το χωριο αυτό δ η λ ω ν ε ι ότι ο ί δ ι ο ς ο Ιησούς είναι ο Αρχαγγελος
Μιχαήλ .
Αρχηγός Στρατεύματος . Όπως δηλώνει η γραφή , ο Μιχαηλ και οι άγγελοι του πολέμησαν με το δρακοντα .... και τους αγγέλους του . ( Αποκάλυψις 12 : 7 ) Α ρ α , ο Μιχαήλ είναι ο Αρχηγός ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων .
Επίσης η Αποκάλυψις περιγράφει τον Ιησού ως τον Αρχηγό ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων . ( Αποκάλυψις 19 : 14 - 16 ) Ο Αποστολος Παύλος έγραψε και αυτός για τον Κύριον Ιησου και τους αγγέλους του . ( 2 Θεσσαλονικεις 1 : 7 )
Στη γραφή αναφερονται τόσο ο Μιχαήλ και οι άγγελοι του όσο και ο Ιησούς και οι άγγελοι του ( Ματθαίος ιγ , τεσσαρακοστό στίχο , 16 : 27 , 24 : 31 , 1 Πέτρου 3 : 22 )
Δοθέντος ότι ο Λόγος του Θεού δ ε δηλώνει πουθενά ότι υπάρχουν στον ουρανό δυο Στρατεύματα πιστών αγγέλων , ένα υπό την ηγεσία του Μιχαήλ και ένα υπό την ηγεσία του Ιησού
, ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ότι ο Μιχαήλ δ ε ν είναι παρα ο Ιησούς
στον ουράνιο ρόλο του . Στις σελίδες 370 - 371 του βιβλίου με τιτλο : ενόραση στις γραφές , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , απαντώνται περισσότερα για το ότι ο Μιχαήλ είναι ο Ιησούς .
Σε βιβλίο με τίτλο η αληθεια που οδηγει στην αιώνια ζωή , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , δηλώνεται : Ο Λογος ήτο παρά τω Θεώ και ο Λόγος ήτο θεος , δηλαδή ο Λόγος ητο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Observateur,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει κανείς για αυτούς τους ανθρώπους τους "ΜτΙ" όσον αφορά για το πρόσωπο Του Χριστού.
Ήδη έγραψα στο άρθρο μου, το τι είπαν αυτοί οι άνθρωποι: "Ο Ιησούς, επειδή γεννήθηκε από τη Μαρία, ήταν σάρξ και ανίκανος να φονεύση τόν Σατανά".
Αν είπαν ΤΟN ΧΡΙΣΤΟ "ΑΝΙΚΑΝΟ", τι να περιμένεις παραπάνω από αυτούς τους ανθρώπους;
Παλιότερα έγραψαν: "Κι ο Χριστός πάντων και Θεός θα λατρευθή. Αμήν". (Σκοπιά 1922, σελ. 368).
"Θεός" το έχουν με θήτα (Θ) κεφ. και όχι με μικρό (θ)!
Η Καινή Διαθήκη γράφει: "προσδεχόμενοι τὴν μακαρίαν ἐλπίδα καὶ ἐπιφάνειαν τῆς δόξης τοῦ μεγάλου Θεοῦ καὶ σωτῆρος ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ" (ΤΙΤΟΝ 2,13).
Το Εκκλησιαστικό Κείμενο, συμφωνεί με το κριτικό κείμενο των ΝESTLE-ALAND.
Το νόημα του κειμένου είναι σαφέστατο. Εμείς οι Χριστιανοί περιμένουμε να εκπληρωθεί η μακάρια ελπίδα μας και να φανερωθεί η δόξα του μεγάλου Θεού και σωτήρα μας Ιησού Χριστού. Οι φράσεις "του μεγάλου Θεού και σωτήρος ημών Ιησού Χριστού" τέθηκαν με κοινό άρθρο ("του"), γιατί σημαίνουν ένα και το αυτό πρόσωπο. Το πρόσωπο Του Χριστού!
Ο Ιησούς Χριστός είναι ο μεγάλος Θεός και σωτήρας μας!
Αγαπητέ Observateur,
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο και να σφυρίζουνε οι "ΜτΙ", ότι ο Ιησούς δήθεν είναι ο Αρχάγγελος Μιχάηλ, είναι ένα μεγάλο ψέμα!
"Υπάρχων δὲ πλήρης Πνεύματος Ἁγίου, ἀτενίσας εἰς τὸν οὐρανὸν εἶδε δόξαν Θεοῦ καὶ Ἰησοῦν ἑστῶτα ἐκ δεξιῶν τοῦ Θεοῦ, καί εἶπεν· Ιδοὺ θεωρῶ τοὺς οὐρανοὺς ἀνεῳγμένους καὶ τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐκ δεξιῶν τοῦ Θεοῦ ἑστῶτα" (Πράξ. 7:55-56).
Το εδάφιο αυτό, φανερώνει ότι ο Στέφανος πλήρης Πνεύματος Αγίου είδε τον Αναστημένο Ιησού να είναι στα δεξιά του Θεού. Και μάλιστα στο στιχ. 56, είπε: "Ιδού βλέπω τούς ουρανούς ανοικτούς, και το Υιόν του ανθρώπου να είναι στα δεξιά του Θεού".
Ο θεόπνευστος Στέφανος ΔΕΝ είδε κανέναν Αρχάγγελο (ή πλάσμα) να είναι στα δεξιά του Θεού! Αλλά τον Ιησούν! Τον Υιόν του Ανθρώπου!
Ο Ιησούς στα εβραϊκά προφέρεται "ΓΙΕΣΟΥΑ" που σημαίνει "ο Ιεχωβά σώσει"!
"Καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει· ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα, καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα. Πρὸς δὲ τὸν Υἱόν· Ο θρόνος σου, ὁ Θεός, εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος..." (Εβρ. 1:7-8).
Ο θεόπνευστος Απ. Παύλος, ξεχωρίζει τον Υιόν από τους αγγέλους! Τους μεν αγγέλους τους αποκαλεί λειτουργικά πνεύματα, τον δέ Υιόν "ο θρόνος σου, ο Θεός".
Ο Χριστός είναι ο Θεός, ΔΕΝ είναι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ.
Περισσότερα στο άρθρο μου, (antiairetikos.blogspot.com/2014/12/blog-post_14.html).
Ως γνωστόν , η πρωτη επιστολή του Ιωάννου ολοκληρώνεται ως εξής : οιδαμεν δὲ οτι ο υιὸς του Θεου ηκει καὶ δέδωκεν ημιν διάνοιαν ινα γινώσκωμεν τὸν αληθινόν· καί εσμεν εν τω αληθινω , εν τω υιω
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτου Ιησου Χριστω . ουτος εστιν ο αληθινὸς Θεὸς καὶ ζωὴ αώνιος . Τ ι προκύπτει από τα ανωτέρω ; Χριστός ο αληθινός Θεός ημών . Θεός αληθινός εκ Θεού αληθινού . Σεβαστε συναγωνιστα μου , η πιστη μας είναι σωστή , βρισκόμαστε στη σωστή πίστη .
Όμως οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α γ ν ο ο υ ν τη Θεότητα του Ιησου . Ιδού τινι τροπω επιτυγχάνεται αυτό : Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στην επιστολή προς Τιτον : .... του μεγάλου Θεού και σωτηρος ημών Ιησου Χριστού .... Ιδού τινι τρόπω διατυπώνεται αυτό στη μνκ : .... του μεγάλου Θεού ( εννοούν τον Ιεχωβά ) και ΤΟΥ ( επιχειρούν δ ι α χ ω ρ ι σ μ ο των π ρ ο σ ω π ω ν ) σωτηρος ημών Ιησου Χριστού .... Αυτά τα σ α τ α ν ο τ ε χ ν α σ μ α τ α δ ε τα αντιλαμβανονται οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , διότι α γ ν ο ο υ ν το πρωτότυπο κείμενο . Από το λήθαργο τους μπορούν να ανανηψουν μόνο αν π ρ ο σ ε ξ ο υ ν ότι ο Απόστολος των εθνών αποκαλεί τον Ιησού σωτήρα , αλλά μονο ο Θεός είναι σωτήρ , με την απόλυτη έννοια του . Χριστός = σωτήρ , Θεός = σωτήρ , τ ι προκύπτει ; Ιδού τ ι προκύπτει : Χριστός = Θεός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Observateur,
ΑπάντησηΔιαγραφήγνωρίζω ποια εδάφια της ΜΝΚ των ΜτΙ, έχουν διαστρεβλώσεις!
Ρώτησα μία ΜτΙ, το αρχαίο κείμενο στη ΜΝΚ που είναι; Απάντηση: Εγώ δεν γνωρίζω αρχαία ελληνικά.
Απάντηση δική μου: Οι Απόστολοι δεν έγραψαν στα αρχαία ελληνικά την Καινή Διαθήκη; Ναι είπε.
Της είπα, έπρεπε η Εταιρεία "Σκοπιά" να βάλει και το αρχαίο κείμενο στη ΜΝΚ.
Απάντηση δική της: Και η ΜΝΚ είναι αλάνθαστη!
Της λέω, είναι δυνατόν μια μετάφραση να είναι αλάνθαστη; Μου λέει ναι κύριε!
Άντε να βγάλεις άκρη...
ΑπάντησηΔιαγραφή“Μια αυτοκρατορία μπορεί να είναι πολιτική , εμπορική ή θρησκευτική . Η γυναίκα που ονομάζεται Βαβυλώνα η μεγάλη δεν είναι πολιτική αυτοκρατορία επειδή ο Λόγος του Θεού δηλώνει ότι «οι βασιλεις της γης» , δηλαδή τα πολιτικά στοιχεία αυτού του κόσμου , «πόρνευαν» μαζί της . Η πορνεία της αντιπροσωπεύει τις συμμαχίες που συναπτει με τους άρχοντες αυτής της γης , γι’ αυτό αποκαλείται «μεγάλη πόρνη» . Η Βαβυλώνα η μεγάλη δεν μπορεί να είναι εμπορική αυτοκρατορία επειδή οι «έμποροι της γης» , οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τα εμπορικά στοιχεία , θα θρηνούν για αυτήν όταν καταστραφεί . Μάλιστα αναφέρεται ότι τόσο οι βασιλεις όσο και οι έμποροι κοιτάνε τη Βαβυλώνα τη μεγάλη από «απόσταση» . Σ υ ν ε π ω ς ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ( την ί δ ι α προταση την είδαμε ή δ η πιο πάνω ) ότι η Βαβυλώνα η μεγάλη είναι , όχι πολιτική ή εμπορική αυτοκρατορία , αλλά θρησκευτική”. (Το κείμενο προέρχεται από βιβλίο των μτΙ , «Τι διδάσκει η Γραφή» , σελ. 219 – 220) .
Ιδου με τ ι τρόπο σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ ο υ ν οι αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι στη π λ α ν η : ω σ τ ε .... , σ υ ν ε π ω ς .... , α ρ α .... , ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ( ορθότερα : να σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ ο υ μ ε ) , όντας α δ ι σ τ α κ τ ο ι Θεομπαικτες .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος και όχι Θεός.Αν όμως ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Ιωάννης θα δήλωνε : .... και ο Λόγος ην προς τον Θεόν και αρχάγγελος ην ο Λόγος.Ο Θωμάς θα ομολογούσε : .... ο Κύριος μου και ο αρχάγγελος μου ( οξυμωρο σχήμα ).Ο Απόστολος των εθνών θα δήλωνε στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό χωριο , εικοστό όγδοο στιχο : .... την εκκλησίαν του Κυριου και αρχάγγελου ( οξυμωρο σχήμα) ην περιεποιησατο .... , ενώ στην επιστολή προς Ρωμαίους , χωριο ένατο , στίχο πεμπτο , θα δήλωνε : .... , ο ΩΝ επί πάντων αρχάγγελος ( οξυμωρο σχήμα ) ευλογητός εις τους αιώνας.Σε μια του επιστολή προς Θεσσαλονικείς ο Απόστολος των εθνών έγραψε : Διαμαρτύρομαι ουν ενώπιον του Θεού και του Κυρίου Ιησού Χριστού και των εκλεκτών αγγέλων .... Ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος.Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Απόστολος των εθνών στη πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή του , χωριο γ , στίχο 16 , θα δήλωνε : Ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσέβειας μυστηριον.Αρχαγγελος εφανερωθη εν σαρκί , .... Στην επιστολή του προς Τιτον ( την είδαμε ήδη πιο πάνω ) θα δήλωνε : .... του μεγάλου αρχάγγελου και σωτηρος ημων ( οξυμωρο σχήμα ) Ιησού Χριστού ....
Στην επιστολή προς Εβρ., πρώτο χωριο , πρώτοι στίχοι , ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος επίσης : τινι γαρ είπε ποτέ των αγγέλων , υιός μου ει συ , εγώ σήμερον γεγεννηκα σε ; ( η πρόταση στη μνκ διατυπώνεται ως εξής : υιός μου ει συ , εγώ σήμερον έγινα ο πατήρ σου.Βεβαιον είναι ότι με τέτοια διατύπωση , α γ ν ο ο υ ν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο Ιησούς είναι γέννημα και όχι δημιούργημα ) και προς μεν τους αγγέλους λέγει .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο Θεός , ε ι ς τον α ι ω ν α του α ι ω ν ο ς .Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , η πρόταση θα διατυπωνοταν ως εξής : .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο αρχάγγελος , εις τον αιώνα του αιώνος.Ομως επειδή η διατύπωση : .... ο θρόνος σου , ο Θεός , .... αποδεικνύει το σαθρό ισχυρισμό ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος , στη μνκ η πρόταση διατυπώνεται ως εξής : .... προς δε τον υιόν : Ο Θεός είναι ο θρόνος σου .... Τ ι παρατηρούμε ; η Θεότητα μ ε τ α τ ρ α π η κ ε σε θρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερη επιστολή Αποστόλου Πέτρου , χωριο 2 , στιχο 1 - 4 : εγένοντο και ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι εν τω λαω , ως και εν υμίν εσονται ψ ε υ δ ο δ ι δ α σ κ α λ ο ι , οίτινες παρεισαξουσίν α ι ρ ε σ ε ι ς α π ω λ ε ι α ς , και τον α γ ο ρ ά σ α ν τ α αυτούς δ ε σ π ο τ η ν α ρ ν ο υ μ ε ν ο ι , επαγοντες εαυτοις ταχινην α π ω λ ε ι α
επιστολή Ιούδα , χωριο πρώτο , στίχο 4 : παρεισεδυσαν γαρ τινες άνθρωποι , οι παλαι προγεγραμμενοι εις τουτο το κρίμα , α σ ε β ε ι ς , την του Θεού ημών χάριν μετατιθεντες και τον μόνον δ ε σ π ο τ η ν και Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν α ρ ν ο υ μ ε ν ο ι .
Αγαπητέ Observateur,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαλιότερα οι ΜτΙ (οι σπουδαστές της Γραφής) πίστευαν ότι: «Ο Μιχαήλ .– «Όστις ως Θεός», ο Πάπας». (ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ, 1917-19, σελ. 226).
Βλέπεις τι είπαν; Ο (Αρχάγγελος) Μιχαήλ είναι ο Πάπας!
Όσον αφορά την "ΜΝΚ", γνωρίζουμε εμείς ότι είναι ένα άλλο ευαγγέλιο. Δεν είναι το ευαγγέλιο που κήρυξαν οι Απόστολοι.
Και όποιος κηρύξει άλλο ευαγγέλιο, έχει το ανάθεμα του Απ. Παύλου (Γαλ. 1:8-9)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕβρ. 10 , 26 - 31 : ε κ ο υ σ ι ω ς γὰρ αμαρτανόντων ημων μ ε τ α τὸ λ α β ε ι ν τὴν ε π ι γ ν ω σ ι ν της α λ η θ ε ι α ς , ο υ κ ε τ ι
περὶ αμαρτιων υπολείπεται θυσία , φ ο β ε ρ α δέ τις εκδοχὴ κ ρ ι σ ε ω ς καὶ π υ ρ ο ς ζηλος ε σ θ ι ε ι ν μέλλοντος τοὺς υ π ε ν α ν τ ι ο υ ς . Αθετήσας τις νόμον Μωϋσέως άνευ οικτιρμων επὶ δυσὶν η τρισὶν μάρτυσιν αποθνήσκει· πόσω δοκειτε χ ε ι ρ ο ν ο ς αξιωθήσεται τ ι μ ω ρ ι α ς ο τὸν υιὸν του Θεου κ α τ α π α τ η σ α ς καὶ τὸ αιμα της διαθήκης κοινὸν ηγησάμενος , εν ω ηγιάσθη , καὶ τὸ Πνευμα της χάριτος ε ν υ β ρ ι σ α ς ; οιδαμεν γὰρ τὸν ειπόντα· εμοὶ
εκδίκησις , εγὼ ανταποδώσω , λέγει Κύριος· καὶ πάλιν· Κύριος κρινει τὸν λαὸν αυτου . φ ο β ε ρ ο ν τὸ ε μ π ε σ ε ι ν
εις χειρας Θεου ζ ω ν τ ο ς .
Εβρ. 12,29 καὶ γὰρ ο Θεὸς ημων π υ ρ κ α τ α ν α λ ι σ κ ο ν
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 1,4 εν αυτω ζωὴ ην , καὶ η ζωὴ ην
τὸ φως των ανθρώπων
Ιω. 1,5 καὶ τὸ φως εν τη σκοτία φαίνει,
καὶ η σκοτία αυτὸ ου κατέλαβεν .
Ιω. 1,6 εγένετο ανθρωπος απεσταλμένος παρὰ
Θεου , ονομα αυτω Ιωάννης
Ιω. 1,7 ουτος ηλθεν εις μαρτυρίαν , ινα
μαρτυρήση περὶ του φωτός , ινα πάντες πιστευσωσι δι' αυτού .
Ιω. 1,8 ουκ ην εκείνος τὸ φως , αλλ' ινα
μαρτυρήση περὶ του φωτός .
Ιω. 1,9 ην τὸ φως τὸ αληθινόν , ο φωτίζει πάντα ανθρωπον ερχόμενον εις τὸν κόσμον .
Ιω. 8,12 παλιν ουν αυτοις ο Ιησους ελάλησε λέγων· ε γ ω ε ι μ ι τὸ φως του κόσμου· ο ακολουθων ε μ ο ι ο υ μ η περιπατήση εν τη σκοτία , αλλ' εξει τὸ φως της ζ ω η ς .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 9,5 Οταν εν τω κόσμω ω , φως ε ι μ ι του κόσμου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 12,35 ειπεν ουν αυτοις ο Ιησους· ετι
μικρὸν χρόνον τὸ φως μεθ' υμών εστι· περιπατειτε
εως τὸ φως εχετε , ινα μ η σκοτία υμας καταλάβη· καὶ
ο περιπατων εν τη σκοτία ουκ οιδε που υπάγει .
Ιω. 12,36 εως τὸ φως εχετε , πιστεύετε εις τὸ
φως , ινα υιοὶ φωτὸς γένησθε . Ταυτα ελάλησεν ο
Ιησους , καὶ απελθὼν εκρύβη απ' αυτων .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 12,46 ε γ ω φως εις τὸν κόσμον ελήλυθα , ινα π α ς ο π ι σ τ ε υ ω ν εις ε μ ε εν τη σκοτία μ η μείνη .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ Τιμ. 6,14 τηρησαί σε τὴν εντολὴν ασπιλον , ανεπίληπτον μέχρι της επιφανείας του Κυρίου Ιησού Χριστου
Α Τιμ. 6,15 ην καιροις ιδίοις δείξει ο
μακάριος καὶ μόνος δυνάστης , ο βασιλεὺς των
βασιλευόντων καὶ κύριος των κυριευόντων ,
Α Τιμ. 6,16 ο μόνος εχων α θ α ν α σ ι α ν , φως οικων α π ρ ο σ ι τ ο ν ον ειδεν ο υ δ ε ι ς ανθρώπων ο υ δ ε ιδειν δύναται· ω τιμὴ καὶ κράτος α ι ω ν ι ο ν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ Ιω. 1,5 και αυτη εστὶν η επαγγελία ην
ακηκόαμεν απ' αυτου καὶ αναγγέλλομεν υμίν οτι ο
Θεὸς φως εστι καὶ σκοτία εν αυτω ο υ κ εστιν ο υ δ ε μ ι α .
Α Ιω. 1,6 εάν ειπωμεν ότι κοινωνίαν εχομεν μετ' αυτου καὶ εν τω σκοτει περιπατωμεν , ψευδόμεθα καὶ ο υ ποιουμεν τὴν αλήθειαν·
Α Ιω. 1,7 εαν δὲ εν τω φωτὶ περιπατωμεν , ως αυτος εστιν εν τω φωτί , κοινωνίαν εχομεν μετ' άλληλων , ....
Χριστός = σωτήρ , Θεός = σωτήρ , τ ι προκύπτει ; Ιδού τ ι προκύπτει : Χριστός = Θεός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤηρουμένων των αναλογιών , με το ι δ ι ο σκεπτικό τα ι δ ι α ι σ χ υ ο υ ν για τα ανωτέρω .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α γ ν ο ο υ ν τη Θεότητα του Ιησου . Ιδού τινι τροπω επιτυγχάνεται αυτό : Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στην επιστολή προς Τιτον : .... του μεγάλου Θεού και σωτηρος ημών Ιησου Χριστού .... Ιδού τινι τρόπω διατυπώνεται αυτό στη μνκ : .... του μεγάλου Θεού ( εννοούν τον Ιεχωβά ) και ΤΟΥ ( επιχειρούν δ ι α χ ω ρ ι σ μ ο των π ρ ο σ ω π ω ν ) σωτηρος ημών Ιησου Χριστού .... Αυτά τα σ α τ α ν ο τ ε χ ν α σ μ α τ α δ ε τα αντιλαμβανονται οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , διότι α γ ν ο ο υ ν το πρωτότυπο κείμενο . Από το λ η θ α ρ γ ο μπορούν να α ν α ν η ψ ο υ ν μόνο αν π ρ ο σ ε ξ ο υ ν ότι ο Απόστολος των εθνών αποκαλεί τον Ιησού σωτήρα , αλλά μονο ο Θεός είναι σωτήρ . Χριστός = σωτήρ , Θεός = σωτήρ , τ ι προκύπτει ; Ιδού τ ι προκύπτει : Χριστός = Θεός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 3,19 αυτη δέ εστιν η κρίσις , ότι τὸ
φως εληλυθεν εις τὸν κόσμον , καὶ ηγάπησαν οι ανθρωποι μαλλον τὸ σκότος η τὸ φως· ην γὰρ π ο ν η ρ α αυτων τὰ έργα .
Ιω. 3,20 π α ς γαρ ο φ α υ λ α π ρ α σ σ ω ν μ ι σ ε ι τὸ φως καὶ ο υ κ ερχεται πρὸς τὸ φως , ίνα μ η ελεγχθη τὰ έργα αυτου .
Ιω. 3,21 ο δε ποιών την αληθειαν ερχεται πρὸς το φως , ινα φανερωθη αυτου τα έργα , ότι εν Θεω εστιν ειργασμένα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επιστολή προς Εβρ., πρώτο χωριο , πρώτοι στίχοι , ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος επίσης : τινι γαρ είπε ποτέ των αγγέλων , υιός μου ει συ , εγώ σήμερον γεγεννηκα σε ; ( η πρόταση στη μνκ διατυπώνεται ως εξής : υιός μου ει συ , εγώ σήμερον έγινα ο πατήρ σου.Βεβαιον είναι ότι με τέτοια διατύπωση , α γ ν ο ο υ ν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο Ιησούς είναι γέννημα και όχι δημιούργημα ) και προς μεν τους αγγέλους λέγει .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο Θεός , ε ι ς τον α ι ω ν α του α ι ω ν ο ς .Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , η πρόταση θα διατυπωνοταν ως εξής : .... προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο αρχάγγελος , εις τον αιώνα του αιώνος.Ομως επειδή η διατύπωση : .... ο θρόνος σου , ο Θεός , .... αποδεικνύει το σαθρό ισχυρισμό ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος , στη μνκ η πρόταση διατυπώνεται ως εξής : .... προς δε τον υιόν : Ο Θεός είναι ο θρόνος σου .... Τ ι παρατηρούμε ; η Θεότητα του Ιησού Χριστού μ ε τ α τ ρ α π η κ ε σε θρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙω. 3,19 αυτη δέ εστιν η κρίσις , ότι τὸ
φως εληλυθεν εις τὸν κόσμον , καὶ ηγάπησαν οι ανθρωποι μαλλον τὸ σκότος η τὸ φως· ην γὰρ π ο ν η ρ α αυτων τὰ έργα .
Ιω. 3,20 π α ς γαρ ο φ α υ λ α π ρ α σ σ ω ν μ ι σ ε ι τὸ φως καὶ ο υ κ ερχεται πρὸς τὸ φως , ίνα μ η ελεγχθη τὰ έργα αυτου .
Ιω. 3,21 ο δε ποιών την αληθειαν ερχεται πρὸς το φως , ινα φανερωθη αυτου τα έργα , ότι εν Θεω εστιν ειργασμένα .
Ο Χριστός ειπε και ο Ματθαίος έγραψε : Ο υ α ι υμίν γραμματείς και φαρισαιοι υ π ο κ ρ ι τ α ι , ότι κ λ ε ι ε τ ε τη βασιλεία των ο υ ρ α ν ω ν εμπροσθεν των ανθρώπων , υμείς ο υ κ εισερχεσθε ο υ δ ε τους εισερχομενους αφιετε εισελθειν . Ο υ α ι υμίν γραμματείς και φαρισαιοι υ π ο κ ρ ι τ α ι , ότι περιαγετε τη γη π ο ι η σ α ι έναν π ρ ο σ η λ υ τ ο ν και όταν γενηται , π ο ι ε ι τ ε αυτόν υιόν γ ε ε ν η ς δ ι π λ ο τ ε ρ ο ν υμών . Ο φ ε ι ς , γ ε ν ν η μ α τ α των ε χ ι δ ν ω ν !
ΑπάντησηΔιαγραφήπ ρ ο σ ε χ ε τ ε δε από των ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ ω ν , οίτινες έρχονται προς υμάς ε ν ε ν δ υ μ α σ ι π ρ ο β α τ ο υ , ε σ ω θ ε ν δε ε ι σ ι λ υ κ ο ι α ρ π α γ ε ς . Από των καρπών αυτών ε π ι γ ν ω σ ε σ θ ε αυτούς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Απόστολος των εθνών έγραψε στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό χωριο , εικοστό όγδοο στίχο : εγώ γαρ οίδα τούτο , εισελευσονται μ ε τ α την αφιξιν μου λ υ κ ο ι β α ρ ε ι ς εις υμας , μ η φειδομενοι του ποιμνίου και εξ' υμών αυτών αναστησονται άνδρες λ α λ ο υ ν τ ε ς δ ι ε σ τ ρ α μ μ ε ν α ....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://rwssel.blogspot.com/2018/07/37.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάρολος Τέηζ Ρώσσελ: 37 χρόνια επιτυχίες (1879-1916)-Συνεχής ενημέρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω δηλώσει πως αν βοηθήσω έ σ τ ω και ε ν α ν μτΙ να
λ υ τ ρ ω θ ε ι από την α π α τ η της σκοπιάς , θα έχω
επιτύχει τους στόχους μου ....
πολλές ευχαριστίες βεβαίως και στον συνεργάτη μου Μάνο για τη συμβολή του στο υλικό που παρουσιάζουμε
Ιδού μια προσωπικη μαρτυρία : σε σταθμό metro είδα πεταμένη στο δάπεδο μπροσούρα , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβα , τυπωμένη σε άγνωστη γλώσσα , ίσως ασιατικής χωρας . Οι αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι , ν υ χ θ η μ ε ρ ο ν επιχειρουν να σ υ μ - π α ρ α σ υ ρ ο υ ν στη π λ α ν η α ν υ π ο π τ ο υ ς ανθρώπους , ε κ μ ε τ α λ λ ε υ ο μ ε ν ο ι την α γ ν ο ι α και την α μ α θ ε ι α τους . Ιδού ένα μηνυματακι προς τους μετοχους οι οποίοι ίδρυσαν και συντηρούν την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβα : είμαστε α ν τ ι π α λ ο ι , επιθυμώ με παθος να ε ξ α φ α ν ι σ τ ε ι η οργάνωση σας , πραγματική κ α τ α ρ α στη γη , και μετερχομαι κάθε ν ο μ ι μ ο τρόπο για την επιτυχία του σκοπού μου , ο οποιος είναι κ ο ι ν ο ς σκοπός α ν α ρ ι θ μ η τ ω ν α ν τ ι π α λ ω ν σας
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γεγονός ότι ε π ι κ ρ ι ν ω δ ρ ι μ υ τ α τ α τη
δραστηριότητα
των μαρτύρων του Ιεχωβά , δ ε σημαίνει ότι
δεν αγαπώ τους ανθρωπους οι οποίοι εισέρχονται στην
οργάνωση , απεναντίας δημοσιεύω τα αρθρα μου για
να ε π ι τ ε υ χ θ ε ι η α ν α ν η ψ η των ανθρώπων
αυτών , και ο πρώην μάρτυς του Ιεχωβά Γ.Χ. το ίδιο
είπε σε συνέντευξη του στην ανταποκρίτρια Ν.
Εξάρχου, ότι επιθυμεί με πάθος να
α ν α ν η ψ ο υ ν οι πρωην ομοπιστοι του .
Οι αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι , ί σ ω ς δρουν ε ν α γ ν ο ι α τους . Οι μέτοχοι όμως δρουν με σ κ ο π ι μ ο τ η τ α , π ο ν η ρ α σκεπτόμενοι , με απώτερο στόχο να ξ ε χ α σ τ ε ι ο υ π α ρ κ τ ο ς Θεός - πατήρ , υιός , και αγιο πνεύμα - για να προωθηθεί ο α ν υ π α ρ κ τ ο ς Ιεχωβά , όμως οι κόποι τους είναι χ α μ ε ν ο ι , όπως και οι ι δ ι ο ι .
ΑπάντησηΔιαγραφή