Σελίδες

11 Μαΐ 2009

ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ Μ. ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ»

Γνήσιοι απόγονοι του Χίτλερ κα του Γκαίμπελς οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, δεν αντέχουν τον διάλογο και καταφεύγουν στην άγαπημένη τους μέθοδο της λασπολογίας


Το τελευταίο καιρό έχουμε γίνει μάρτυρες θλιβερών γεγονότων, που αν μη τι άλλο, δείχνουν έλλειψη ψυχραιμίας εκ μέρους της Σκοπιάς και των οπαδών της. Και όλα αυτά με αποκλειστικό σκοπό την απόκρυψη της αλήθειας. Έτσι πριν λίγο καιρό, έγινε από τον νομικό εκπρόσωπο της Εταιρίας «Σκοπιά» στην Ελλάδα, η απόπειρα φίμωσης του rwssel.pblogs.gr, το οποίο ξεσκέπαζε τα ψεύδη και τις «βρωμιές» της Σκοπιάς. Μια αλήθεια που πονάει όχι μόνο την ίδια την Σκοπιά, αλλά και τα μέλη της, τους ΜτΙ, που ακριβώς επειδή δεν μπορούν να την αντέξουν, καταφεύγουν στην μέθοδο του «γκαιμπελισμού», δηλαδή στη συκοφάντηση και τη λασπολογία....

Ένα τέτοιο γεγονός συνέβη μεταξύ ενός ΜτΙ και του Αντιαιρετικού. Τα γεγονότα έχουν ως εξής.
Πριν λίγες μέρες δημοσιεύσαμε το άρθρο Η τριαδολογία και η περί δύο φύσεων διδασκαλία του Ιππολύτου Ρώμης Όπως συνέβη και με τα άλλα άρθρα μας ξεκίνησε αμέσως διάλογος με ΜτΙ, αρκετά ενδιαφέρον οφείλουμε να ομολογήσουμε. Κύριος εκφραστής του διαλόγου από τη μεριά των ΜτΙ ήταν κάποιος ονόματι Π. Παπαδόπουλος (πιθανόν ψευδώνυμο).
Αφού ανταλλάχθηκαν αρκετά ενδιαφέροντα σχόλια, όπως είπαμε, έτυχε την 10ην Μαΐου και περί ώρας 8.50 μ.μ., να αναρτήσουμε σχόλιο το οποίο αφαιρούσε όλα τα διαλεκτικά όπλα από τον ΜτΙ και τον άφηνε παντελώς «γυμνό».
Αυτό φάνηκε από το εξής. Ο συγκεκριμένος ΜτΙ, όχι μόνο απέφυγε να απαντήσει στην επιχειρηματολογία μας, αλλά θέλοντας να σώσει τα προσχήματα, από τη δεινή διαλεκτική ήττα του, άρχισε τη λασπολογία και τη συκοφαντία. Κατ’ αρχάς, μας κατηγόρησε πως την απάντησή μας την είχαμε πάρει από την ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ (Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας) και όταν του αποδείξαμε πως όλα αυτά βρίσκονται στην φαντασία του, έφτασε στο άκρο άωτο της λασπολογίας.
Υποστήριξε, πως ο pilotos 91, ιδιοκτήτης του ierapostoli.wordpress.com, «κατέβασε» το άρθρο μας Η τριαδολογία και η περί δύο φύσεων διδασκαλία του Ιππολύτου Ρώμης από την ιστοσελίδα του, γιατί πιθανόν διαπίστωσε, πως δεν έστεκε η επιχειρηματολογία μας, επειδή είχε «συντριβεί» και αναιρεθεί από τον ΜτΙ, Π. Παπαδόπουλο!!

Ορίστε και το σχετικό σχόλιο:


«Ο/Η Π.Π. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η τριαδολογία και η περί δύο φύσεων διδασκαλία του...":


Α και κάτι άλλο. Παρατήρησα ότι ο Pilotos έσβησε την ανάρτηση του άρθρου σου για τον Ιππόλυτο;Γιατί άραγε;Μήπως είδε από τη συζήτηση εδώ ότι το άρθρο τελικά είναι φιάσκο και προτίμησε να μη δώσει και σε άλλους την ευκαιρία να το αντιληφθούν;

Ανάρτηση από τον/τη Π.Π. στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 11 Μάϊος 2009 11:57 πμ».


Και αναρωτιόμαστε. Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο ευτελισμός του ανθρώπου και η προσπάθεια απόκρυψης της αλήθειας, μέσα από την λασπολογία και την κατασπίλωση του άλλου;

Και γιατί το λέμε αυτό; Γιατί όλα αυτά συνέβησαν στην φαντασία του «λασπολόγου» και συκοφάντη ΜτΙ, Π. Παπαδόπουλου. Επειδή το συγκεκριμένο άρθρο, για το οποίο – ειρήσθω εν παρόδω – ούτε καν γνωρίζαμε πως είχε «ανηρτηθεί» από τον pilotos 91, ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ!!!!!
Αλλά και να είχε «κατέβει», πάλι αυτό δεν θα σήμαινε τίποτα, γιατί, το τι θα αναρτήσει κάποιος και το τι θα «κατεβάσει», εναπόκειται στον ιδιοκτήτη της εκάστοτε ιστοσελίδας και εμάς φυσικά δεν μας πέφτει κανένας λόγος.

Είχαμε ήδη γράψει αυτές τις γραμμές, όταν προς επίρρωση των λεγομένων μας, ήρθε το σχόλιο από τον ίδιο τον pilotos 91, που περιγράφει την διαχείριση των άρθρων της ιστοσελίδας του. Το δημοσιεύουμε για να χυθεί άπλετο φως στην αλήθεια των γεγονότων:

«Ο/Η pilotos91 άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ Μ. ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ «ΑΝΤΙΑΙΡ...":
Πραγματικά το άρθρο το συγκεκριμένο, συνεχίζει να βρίσκεται στη πρώτη σελίδα του μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής.Όποιος παρακολουθεί τακτικά το μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής θα διαπιστώσει ότι πολύ συχνά, τα θέματα ανεβοκατεβαίνουν και αλλάζουν θέση, για να προβληθεί η επικαιρότητα, όπως η επίσκεψη του Πατριάρχη Αλεξανδρείας στη Ζάμπια.Επιπλέον, στην επικεφαλίδα του μπλογκ, υπήρχαν 4-5 θέματα τα οποία κατεβάσαμε εντελώς, όταν παρήλθε η επικαιρότητά τους και βρίσκονται σε αναμονή στο πρόχειρο.Φυσικά, αυτό δεν έγινε αντιληπτό από το φανατισμένο και πορωμένο μέλος της Σκοπιάς, ο οποίος δεν ανασκεύασε το συκοφαντικό σχόλιο του, ούτε στη συγκεκριμένη ανάρτηση, ούτε στην άλλη.Η λάσπη και η συκοφαντία είναι φαινόμενα που δεσπόζουν στο χώρο δράσης της Σκοπιάς, παρά το "αγγελικό προσωπείο" που θέλουν να παρουσιάζουν προς τα έξω, όπως κάνει κάθε σέκτα και παραθρησκευτική ομάδα, για να παρασύρει ανυποψιάστους ανθρώπους που αγνοούν τη τεχνική του θρησκευτικού μάρκετινγκ.Τα υπόλοιπα τα έχουν πει ο Χρήστος και οι άλλοι, πολύ γλαφυρά και με σαφέστατα επιχειρήματα.
Ανάρτηση από τον/τη pilotos91 στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 12 Μάϊος 2009 1:25 πμ
»

Τα αναφέραμε όλα αυτά, όχι μόνο προς γνώση και ενημέρωση του κοινού, για τις πρακτικές της Εταιρείας «Σκοπιά» και των οπαδών της, αλλά και για να αποδείξουμε πως έχουμε να κάνουμε με αδίστακτα άτομα, που κάνουν το παν, για να αποκρύψουν την αλήθεια, ακόμα και αν αυτό περιλαμβάνει μεθόδους «λασπολογίας» και συκοφάντησης του άλλου.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Μετά βέβαια από αυτό το γεγονός, όπως ήταν αναμενόμενο, με σχόλιό μας διακόψαμε τον διάλογο, με τον εν λόγω ανήθικο ΜτΙ, παρόλο που αυτός τον συνεχίζει μόνος του. Φυσιολογική βέβαια η αντίδρασή του, αφού προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, μετά από την δεινή διαλεκτική ήττα που υπέστη. Γιατί από τη μεριά μας – και το έχουμε αποδείξει αυτό σε όσους είναι τακτικοί αναγνώστες μας – δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσουμε τις αθεολόγητες αερολογίες, του «λασπολόγου» ΜτΙ, Π. Παπαδόπουλου.






ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

26 σχόλια:

  1. Μπράβο, μπράβο, με ξεγυμνώσατε.

    Θα συνεχίσετε τώρα την κουβέντα με τον Ιππόλυτο ή παραιτείστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά το άρθρο το συγκεκριμένο, συνεχίζει να βρίσκεται στη πρώτη σελίδα του μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής.

    Όποιος παρακολουθεί τακτικά το μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής θα διαπιστώσει ότι πολύ συχνά, τα θέματα ανεβοκατεβαίνουν και αλλάζουν θέση, για να προβληθεί η επικαιρότητα, όπως η επίσκεψη του Πατριάρχη Αλεξανδρείας στη Ζάμπια.

    Επιπλέον, στην επικεφαλίδα του μπλογκ, υπήρχαν 4-5 θέματα τα οποία κατεβάσαμε εντελώς, όταν παρήλθε η επικαιρότητά τους και βρίσκονται σε αναμονή στο πρόχειρο.

    Φυσικά, αυτό δεν έγινε αντιληπτό από το φανατισμένο και πορωμένο μέλος της Σκοπιάς, ο οποίος δεν ανασκεύασε το συκοφαντικό σχόλιο του, ούτε στη συγκεκριμένη ανάρτηση, ούτε στην άλλη.Η λάσπη και η συκοφαντία είναι φαινόμενα που δεσπόζουν στο χώρο δράσης της Σκοπιάς, παρά το "αγγελικό προσωπείο" που θέλουν να παρουσιάζουν προς τα έξω, όπως κάνει κάθε σέκτα και παραθρησκευτική ομάδα, για να παρασύρει ανυποψιάστους ανθρώπους που αγνοούν τη τεχνική του θρησκευτικού μάρκετινγκ.

    Τα υπόλοιπα τα έχουν πει ο Χρήστος και οι άλλοι, πολύ γλαφυρά και με σαφέστατα επιχειρήματα.

    http://ierapostoli.wordpress.com/2009/05/06/holy_trinity/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρήκατε τρόπο να με εκθέσετε...

    συγχαρητήρια...

    τώρα έφηγε το προσωπείο της σκοπιάς...

    λάσπη, συκοφαντία, φανατισμός

    μπήκε και το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της σκοπιάς.

    Κλαψ, τα καταφέρατε!


    Αλλά, φίλε πιλότε, γράψε κι ένα αρθράκι μήπως αυτός ο Παντελεήμων καθαιρεθεί ποτέ...

    τόσα χρόνια φυλακή...

    τι άλλο περιμένει το σώμα του Χριστού;

    πώς είπατε;

    σαπίλα;

    ούτε οι κάλτσες του φαντάρου δεν βρομάνε τόσο.

    Βεβαία, τι είναι αυτό μπορς στο χαλασμένο λινκ για το ιεραποστολικό μπλογκ σας.

    Το μέγα σκάνδαλο του χαλασμένου λινκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nα ευχαριστήσουμε πάντως το μέλος της Σκοπιάς για τη διαφήμιση του στο μπλογκ της Ορθόδοξης Ιεραποστολής.

    Βέβαια υπάρχει ένας μεγάλος κίνδυνος. Να κάνουν σύγκριση τα μέλη της Σκοπιάς με το έργο της Ορθόδοξης Ιεραποστολής : εκείνοι δίνουν τα λεφτά τους, τα οποία επενδύονται σε τυπογραφεία και εκδοτικές εγκαταστάσεις, ενώ οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί , μέσω της Ιεραποστολής, προσφέρουν έργο ανθρωπιστικό, εκπαιδευτικό και φιλανθρωπικό σε κάθε πάσχοντα άνθρωπο, ανεξαρτήτου φυλής και θρησκεύματος.

    Βέβαια η λέξη φιλανθρωπία και ανθρωπιστικό έργο είναι ξένες προς το λεξιλόγιο της Σκοπιάς.

    Γράφει η Σκοπιά 1-05-1999, σελίδα 15. "Έτσι το 1919 εμφανίστηκε το "αηδιαστικό πράγμα" ( η ΚΤΕ, Κοινωνία των Εθνών ). Αργότερα η Κοινωνία των Εθνών έδωσε τη θέση της στα Ηνωμένα Έθνη.Οι μάρτυρες του Ιεχωβά έχουν εκθέσει προ πολλού αυτούς τους ανθρώπινους ειρηνικούς οργανισμούς ως κάτι το ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ενώπιον του Θεού".

    Όλα πρέπει να δίνονται στο Κυβερνών Σώμα , στην Αμερική ( χρήματα, ασφαλιστήρια συμβόλαια, έντοκα γραμμάτια, περιουσίες, ακίνητα κλπ )και ΟΧΙ ΣΕ ΕΡΓΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, γιατί :

    Σκοπιά, 1992, 1-12-92 : "Δόθηκαν εξ ολοκλήρου από προαιρετικές συνεισφορές ; Αν τσιγκουνευόμαστε ή δίνουμε απρόθυμα από τον εαυτό μας , αυτό θα ήταν σαν να ληστεύουμε τον Ιεχωβά" !

    Αυτός είναι ο λόγος που οι μάρτυρες του Ιεχωβά δεν συμμετέχουν σε κοινωφελή έργα ( δεν έχουν ούτε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα παγκοσμίως !) και άλλες κοινωνικές ή πολιτικές δραστηριότητες, γιατί αυτό θα λογίζονταν σαν "πνευματική πορνεία".

    Με τα ανθρωπιστικά ή φιλανθρωπικά προγράμματα το "διαβολικό σύστημα", σύμφωνα με τη Σκοπιά, γίνεται ελκυστικό και παρατείνεται η ζωή του, αντί να επισπεύδεται η καταστροφή του !

    Έτσι η Σκοπιά βλέπει ως κάτι "σατανικό" κάθε ανθρωπιστική ή εκπαιδευτική δραστηριότητα και , κατά την άποψή της, θα έπρεπε όλοι μας να σταματήσουμε κάθε είδους βοήθεια σε τρόφιμα, φάρμακα, εμβόλια ή όποια άλλη, για να επισπευστεί η καταστροφή!

    Πρόκειται, βέβαια, για σενάρια επιστημονικής φαντασίας, που μόνο διεστραμμένα μυαλά θα μπορούσαν να τα εφεύρουν. Κι όλα αυτά με την Αγία Γραφή στο χέρι και στο όνομα του Θεού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωτερικών προς την «Αλληλεγγύη» της Εκκλησίας

    «Φέρτε πίσω 5,6 εκατ. ευρώ»

    Την ίδια στιγμή που οι χρηματοδοτήσεις Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) και οι ποικιλώνυμες «χορηγίες» έχουν «εκτεθεί» ως η σύγχρονη μορφή εκμαυλισμού, πολιτικής και μικροπολιτικής εκτροπής και ερευνώνται ακόμα και ποινικά, μια απόφαση ταράζει τα προστατευόμενα ύδατα.

    Προ δεκαημέρου η υπουργός Εξωτερικών με απόφαση που υπέγραψε κατόπιν εισήγησης του αρμόδιου υφυπουργού Πέτρου Δούκα ζητεί τον καταλογισμό σε βάρος της ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» ποσού 5,6 εκατ. ευρώ, «ως αχρεωστήτως καταβληθέντων». Με την απόφαση αυτή επανέρχεται στο προσκήνιο η πολύκροτη υπόθεση των σάπιων κοτόπουλων που ποτέ δεν έφθασαν στους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν από το τσουνάμι, αφού μπλοκαρίστηκαν από τη Νομαρχία Πειραιά και τις υγειονομικές αρχές..

    Στην απόφασή του ο υφυπουργός Εξωτερικών Π. Δούκας μεταξύ άλλων αναφέρει ότι: Με υπουργική απόφαση (25-9-2006), .το ποσόν των 5,6 εκατ. ευρώ διατέθηκε στην «Αλληλεγγύη» από τον κρατικό προϋπολογισμό για την εκπλήρωση του ανθρωπιστικού της έργου..

    Το έργο αυτό δεν εκπληρώθηκε και τα χρήματα ζητείται να επιστραφούν μέχρι τις αρχές Φεβρουαρίου (εντός μηνός). Αν δεν επιστρέψει η ΜΚΟ «Αλληλεγγύη» το ποσόν αυτό, το χρέος της θα βεβαιωθεί ως δημόσιο έσοδο στις ΔΟΥ και θα εισπραχθεί βάσει των διατάξεων του Κώδικα..

    Με την απόφαση αυτή ο υφυπουργός βάζει χέρι στη μεγαλύτερη ίσως ΜΚΟ, η δραστηριότητα της οποίας έχει χαρακτηριστεί ως αμφιλεγόμενη και αδιαφανής, ενώ έχει προκαλέσει τριβές και στην Ιεραρχία, με πλέον πρόσφατους τους διαξιφισμούς στην προχθεσινή Διαρκή Ιερά Σύνοδο..

    Η απόφαση του κ. Δούκα κοινοποιήθηκε ήδη στην «Αλληλεγγύη» με συνέπεια να προκληθεί πανικός στην Ι.Μ. Πεντέλης. Η ΜΚΟ της Εκκλησίας εφ' όσον αδυνατεί να εμφανίσει παραστατικά ύψους 5,6 εκατ. ευρώ, ως μόνη δυνατότητα έχει την άσκηση έφεσης ενώπιον του Ελεγκτικού Συνεδρίου, εντός 6 μηνών από την έγερση της απαίτησης του ΥΠΕΞ.

    Πάντως χθες ο υφυπουργός Εξωτερικών που αναζητήθηκε από την «Ε» απέφυγε να σχολιάσει την απόφασή του. Συνεργάτες όμως προαναγγέλλουν ότι ο Π. Δούκας προωθεί τη δημοσιοποίηση, εφεξής, στο Διαδίκτυο όλων των χρηματοδοτήσεων προς ΜΚΟ και ταυτόχρονα την ενεργοποίηση ελεγκτικού μηχανισμού για την εποπτεία της διαχείρισης των σχετικών κονδυλίων.

    Για την «Αλληλεγγύη» πάντως το Σεπτέμβριο του 2006 εγκρίθηκε συνολικό πρόγραμμα ύψους 7 εκατ. ευρώ, από τον κρατικό προυπολογισμό καταβλήθηκαν 5,6 εκατ. ευρώ, ενώ η ίδια συμμετοχή της ΜΚΟ στο πρόγραμμα εμφανίζεται μηδενική.

    Ελευθεροτυπία

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,id=62699776

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τον Παντελεήμονα, όπως και για κάθε άνθρωπο αμαρτωλό ( ανεξαρτήτου θρησκεύματος ) που πέφτει, κλαίω και θρηνώ, όπως και για τις δικές μου αμαρτίες και τα ελαττώματα.

    Χαίρομαι, όμως, που η στοργική μου Εκκλησία, μας αγκαλιάζει όλους, αμαρτωλούς, πόρνους,μοιχούς, τελώνες και δεν μας κλείνει τη πόρτα, αλλά αναμένει τη μετάνοια μας, ακολουθώντας το αληθινό πνεύμα της Γραφής : Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. ( Ματθ, 7:1-2 ).

    Προσεύχομαι και για τον πρώην Αττικής για να βρεί το δρόμο της μετανοίας, ως απλός μοναχός, προσεύχομαι για όλο το κόσμο, ζωντανούς και νεκρούς, να μπουν στη Βασιλεία των Ουρανών και να δουν το ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΦΩΣ της Αγάπης του Θεού , προσεύχομαι να βρούμε έλεος ενώπιον του Θεού, με έργα αγάπης και προσφοράς σε ΟΛΟΥΣ.

    Ου πας ο λέγων μοι Κύριε Κύριε, εισελεύσεται εις την βασιλείαν των ουρανών, αλλ΄ ο ποιών το θέλημα του πατρός μου του εν ουρανοίς ( Ματθ, 7,21 ). Κάθε άνθρωπος που μετανοεί ( έστω και την ύστατη στιγμή )και ποιεί το θέλημα του Θεού-Πατέρα μπαίνει στη Βασιλεία των Ουρανών. Εσύ που είσαι αναμάρτητος, λιθοβόλησέ τον.

    Προσωπική άποψή μου είναι ότι ο άνθρωπος που καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί να επιβληθεί στα σαρκικά πάθη, δεν πρέπει να επιδιώκει να χειροτονείται ιερέας. Και αν κάποιος ιερέας πειράζεται από σαρκικά πάθη και έχει πτώσεις, είναι καλύτερο να πετάξει μόνος του τα ράσα, για να μην σκανδαλίζει ψυχές. Ούτε , όμως, καρδιογνώστης είμαι για να ξέρω τι συντελείται στη ψυχή κάθε αμαρτωλού, ούτε κριτής.

    Αφήνω αυτό το έργο σε εσένα, που από ότι φαίνεται και ξέρεις τις ανθρώπινες καρδιές και μπορείς και κρίνεις, υποκαθιστώντας τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σύμφωνα με τη λογική του μέλους της Σκοπιάς, αφού σε κάποιες ανθρωπιστικές οργανώσεις γίνονται ατασθαλίες, τότε να τις καταργήσουμε εντελώς !

    Παρουσιάζει ένα κομμάτι της δράσης της Αλληλεγγύης, αποκρύβοντας όλα τα υπόλοιπα που είναι σημαντικά και βοήθησαν χιλιάδες ανθρώπους στη Συρία,στη Γάζα, στη Ζιμπάμπουε και αλλού. Σίγουρα σε κάθε ανθρώπινο οργανισμό υπεισέρχονται άνθρωποι που δεν κάνουν πάντα σωστή διαχείριση χρημάτων ή ανθρωπιστικών εφοδίων. Αλλά η λογική της Σκοπιάς είναι εκπληκτική : καταργείστε κάθε ανθρωπιστική οργάνωση , γιατί αυτό είναι "πνευματική πορνεία" σε βάρος του Ιεχωβά ! Αυτό είναι διαστροφή.

    Η λογική λέει να μπουν καλύτεροι ελεγκτικοί μηχανισμοί σε κάθε ΜΚΟ και η χρηματοδότηση να γίνεται με φειδώ και έλεγχο. Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα ζητήσει τη κατάργηση των ΜΚΟ και των ανθρωπιστικών οργανώσεων, επειδή κάποιοι, κάπου δεν έκαναν σωστή διαχείριση. Βλέπετε, όμως, πόσο φανατισμένο και πορωμένο είναι το μέλος της Σκοπιάς. Προτιμά να δίνει λεφτά για να χτίζει η Σκοπιά τυπογραφεία, παρά να δώσει ένα ευρώ για να σωθεί ένα παιδάκι από τη πείνα μέσω UNICEF ή μέσω της ACTION AID ( για να μην πω μέσω της Ορθόδοξης Ιεραποστολής )!

    Αν ακολουθήσουμε αυτή τη "λογική" της Σκοπιάς θα πρέπει να καταργήσουμε όλα τα νοσοκομεία, αφού κάποιοι γιατροί λαμβάνουν φακελλάκι. Θα πρέπει να καταργήσουμε τα δικαστήρια, επειδή κάποιοι δικαστικοί λαδώνονται ή τις εφορίες,επειδή κάποιοι εφοριακοί δωροδοκούνται ή τα σχολεία, επειδή κάποιοι καθηγητές κάνουν ιδιαίτερα ! Αυτός είναι ο ολοκληρωτικός, απόλυτος φανατισμός που καλλιεργεί η Σκοπιά στα μέλη της. Πρόκειται, σαφέστατα, για ένα σύστημα όπου καταργείται η κριτική σκέψη και όλα έξω από τη Σκοπιά "δαιμονοποιούνται", για να είναι τα μέλη της πλήρως ελεγχόμενα και εκτελούν χωρίς αντιρρήσεις τις εντολές της οργάνωσης.

    Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα από αυτά δεν θα μπορούσατε να δείτε για να καταλάβετε ... Ας ευχαριστήσουμε και αυτό το μέλος της Σκοπιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρήστος - antiairetikos12 Μαΐου 2009 στις 7:21 π.μ.

    Παπαδόπουλε αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο που σου απευθύνω. Και αυτό γιατί η παρέμβαση του Πιλότου ήταν καταλυτική και έδειξε με ποιο τρόπο διαχειρίζεται τον ιστοχώρο του. Με συνειδητούς, πορωμένους γκαιμπελίσκους λασπολόγους και συκοφάντες δεν καταδέχομαι να κάνω διάλογο. Άλλωστε τι διάλογο να κάνεις με ένα συνειδητό χαφιέ και λασπολόγο; Που όχι μόνο δεν μπήκε στον κόπο να ψελλίσει ένα συγγνώμη, αλλά επειδή ο χαφιεδισμός και η λασπολογία του, του έχει γίνει δεύτερη φύση – άλλωστε εκπαιδεύονται σ’ αυτό από τη Σκοπιά – εξακολουθεί να μας ειρωνεύεται, αποδεικνύοντας το ποιόν του και το ποιόν της Σκοπιάς και των ΜτΙ.

    Και ένα τελευταίο. Που νομίζεις πως είσαι. Στην αίθουσα Βασιλείας και απευθύνεσαι στα «κωθώνια» της Σκοπιάς. Αφού λοιπόν ισχυρίζεσαι πως δεν σου έχω απαντήσει για τον Ιππόλυτο, τότε γιατί πέταξες τη λάσπη πως ο πιλότος κατέβασε το άρθρο μου, γιατί με … συνέτριψες.Μετά είσαι τόσο γκαφατζής που δεν καταλαβαίνεις πως πέφτεις από γκάφα σε γκάφα.

    ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΓΚΑΦΑΤΖΗ. ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΤΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ «ΤΟ ΕΝ ΧΡΟΝΩ» Ή «ΤΟ ΑΧΡΟΝΩΣ». ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ!!! ΑΡΧΙΓΚΑΦΑΤΖΗ !!!! Περαστικά σου λοιπόν και πήγαινε να πλυθείς, γιατί λέρωσες από τη λάσπη που πέταξες!

    Χρήστος - αντιαιρετικός

    Υ.Γ. Κανονικά μετά από τη θρασύδειλη και αναίσχυντη αυτή πράξη σου, θ έπρεπε να σου σβήνω τα σχόλια, αλλά δεν θέλω να εκληφθεί ως αδυναμία, πως το έκανα αυτό, γιατί τάχα ….. δεν μπορούμε να απαντήσουμε στα σχόλιά σου! Άλλωστε μια ζωή σε θυμάμαι να το βάζεις στα πόδια. Επιπλέον θέλω να σου αποδείξω τι σημαίνει Ορθοδοξία και Σκοπιά. Ελευθερία (Ορθοδοξία) από το ένα μέρος και Δικτατορία, χαφιεδισμός και λασπολογία από το άλλο (Σκοπιά):

    «Δεν θεωρείτε ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ που επηρεάζουν μία εκκλησία σε εκείνους που έχουν την εξουσία»!! Σκοπιά 15/8/1997, σελ. 28.


    «Αν το άτομο δεν αναφέρει το θέμα στους πρεσβυτέρους μέσα σε κάποιο λογικό χρονικό διάστημα, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ»!! Σκοπιά 15/8/1997, σελ. 27.

    Τέτοιο δάσκαλο έχετε, τέτοια ποιότητας άτομα (ταβανόπροκες!!!) είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρήστο, πραγματικά είναι αστεία η αφορμή για να σταματήσεις την κουβέντα για τον Ιππόλυτο.

    Είδες ότι όσο κι αν με βρίζατε, όσο κι αν αλλάζατε το θέμα, εγώ επέμενα στον Ιππόλυτο.

    Κι αν σε τσίγκλιζα, σε τσίγκλιζα γιατί αρνιόσουν να απαντήσεις και γιατί ήθελα να σε πιέσω να απαντήσεις και να πάρεις θέση.

    Και αυτός ήταν ο λόγος που αναφέρθηκα ερωτηματικά (και όχι καταφατικά) στο γιατί ο Πιλότος αφαίρεσε τη σελίδα από το ιστολόγιό του.

    Και η υποψία μου δεν ήταν αβάσιμη. Το λινκ που είχε μπεί στο τέλος της σελίδας, ενώ λειτουργούσε στην αρχή, μετά δεν οδηγούσε πουθενά για πολλές ώρες.

    Τουλάχιστον τρεις φορές μπήκα στο ιστολόγιο του Πιλότου για να βρω την ανάρτηση και δεν την έβρισκα.

    Και το βρήκες αυτό σαν αφορμή να μου επιτεθείς πάλι.

    Αλλά δεν δίνω μία για τις επιθέσεις σου. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να πάρεις θέση σε αυτό που σε ρώτησα τόσες φορές.

    Δεν νομίζω ότι είναι πάλι αβάσιμη η υποψία μου ότι έψαχνε απεγνωσμένα τρόπο να αποφύγεις το απλό ερώτημα που σου θέτω εδώ και τόσες μέρες...


    Με δυο λογάκια:

    Έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου για να πάρεις σαφή θέση,

    ενώ εσύ έκανες ό,τι περνούσε από το χέρι σου για να μην πάρεις σαφή θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ. Παπαδόπουλε, ευχαριστώ για την μακροσκελή σας απάντηση στην οποία θα αναφερθώ κάποια άλλη στιγμή, αλλά επειδή αναφερθήκατε στον κ. Χρήστο – ο οποίος βέβαια ισχυρίζεται πως απάντησε – έχω μια απορία.

    Γιατί, ενώ εσείς επιμένατε πως ο κ. Χρήστος δεν σας απάντησε, κάνατε το ατυχές θέλω να πιστεύω σχόλιο, το οποίο ιδωμένο από ένα αντικειμενικό παρατηρητή, δείχνει το αντίθετο από ότι υποστηρίζετε εσείς, γιατί ο άλλος σκέφτεται πως για να ισχυρισθεί ο κ. Παπαδόπουλος κάτι ψευδώς, δείχνει διαλεκτική ήττα.

    Γιατί θέλω να πιστεύω, πως όταν κάποιος βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση σε επίπεδο διαλόγου, δεν καταφεύγει σε οφθαλμοφανή ψεύδη. Σε ψεύδη καταφεύγει – και είναι κοινός τόπος αυτό –, αυτός που βρίσκεται σε μειονεκτική θέση.

    Θα επιθυμούσατε λοιπόν, να μου λύσετε αυτήν την απορία, γιατί καταφύγατε σε αυτή την ατυχή κίνηση, που αντικειμενικά και πάλι δεν σας τιμά.

    Εσείς τι πιστεύετε. Όταν διαβάσει κάποιος το άρθρο του κ. Χρήστου «λασπολογία κ.λ.π.», δεν θα σχηματίσει άσχημη εντύπωση για τους ΜτΙ;

    Και δεν νομίζω πως στέκει αυτό που γράφεται πως το αναφέρετε ερωτηματικά, γιατί προχωράτε και βγάζετε κρίση από την αφαίρεση του άρθρο από τον pilotos.

    Γράφετε συγκεκριμένα: «Μήπως είδε από τη συζήτηση εδώ ότι το άρθρο τελικά είναι φιάσκο και προτίμησε να μη δώσει και σε άλλους την ευκαιρία να το αντιληφθούν;» …κ

    Όπως βλέπετε λοιπόν προχωράτε σε κρίση, της ενέργειας του pilotos, και δεν νομίζω πως έχετε σκοπό να «τσιγκλίσετε» τον κ. Χρήστο.

    Άλλωστε η ενέργειά σας αυτή προήλθε μετά από σχόλιο του κ. Χρήστου, ο οποίος σας ειρωνεύονταν, πως δεν είχατε απαντήσει στο σχόλιό του, γράφοντας αν θυμάμαι καλά , «πως πετάξατε λευκή πετσέτα» ή κάτι ανάλογο.

    Μετά δεν πιστεύω πως ήταν δύσκολο στον κ. Χρήστο, να παραμείνει στο διάλογο, φέρνοντάς σας σε αδιέξοδο, με έναν απλούστατο τρόπο. Να επικαλεστεί την τρίτη ερώτηση που σας έκανε και την οποία σας θυμίζω:

    «ΑΠΟΡΙΑ ΧΡΗΣΤΑΚΗ: Τελικά τι λένε οι δύο καθηγητές. Υποστηρίζουν πως ο Ιππόλυτος είναι αντιτριαδιστής; Για λύσε μου λοιπόν αυτή την απορία!» …κ




    Ο Άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κύριε "Άλλε",

    Αυτά που θα σου γράψω δεν τα γράφω εν θερμώ ούτε σκοπός μου είναι να σας προσβάλω. Τα παρακάτω αποτυπώνουν απλώς απερίφραστα τις εντυπώσεις μου.

    Η άποψή μου, λοιπόν, είναι ότι αν ήμουν ένας άσχετος παρατηρητής και έβλεπα την ανάρτηση "Λασπολογία από Μ. του Ιεχωβά εναντίον του αντιαιρετιού" με το συγκλονιστικό ντοκουμέντο λασπολογίας την ερώτηση:

    "Α και κάτι άλλο. Παρατήρησα ότι ο Pilotos έσβησε την ανάρτηση του άρθρου σου για τον Ιππόλυτο; Γιατί άραγε; Μήπως είδε από τη συζήτηση εδώ ότι το άρθρο τελικά είναι φιάσκο και προτίμησε να μη δώσει και σε άλλους την ευκαιρία να το αντιληφθούν;"
    θα έλεγα μέσα μου για τον συντάκτη ότι έχει κάποιο σοβαρό διανοητικό ή συναισθηματική ή ηθικό πρόβλημα.

    Αν εσύ νομίζεις ότι αυτή η ανάρτηση θίγει εμένα ή τους Μάρτυρες και ότι η κοινή γνώμη της μπλογκόσφαιρας θα συγκλονιστεί από την "βορβορώδη" ερώτησή μου, με γεια σου και χαρά σου. Εγώ πιστεύω ότι η ανάρτηση αποδεικνύει πόσο φανατικοί είστε και πόσο ανίκανοι να κάνετε πραγματικό διάλογο. Ναι, αν ήμουν περαστικός και έβλεπα την ανάρτηση περί λασπολογίας με αφορμή ένα ερώτημα, θα βεβαιωνόμουν ότι η σοβαρότης σε αυτό το ιστολόγιο είναι είδος υπό εξαφάνιση.

    Αν είναι κάτι που θα μπορούσε να θίξει την υπόληψη ενός Μάρτυρα ενώπιον της κοινής γνώμης, αυτό δεν είναι η γελοία ανάρτησή σας, αλλά το γεγονός ότι συνεχίζω να συζητώ με ανθρώπους που έχουν πει αυτά εναντίον μου:

    Είσαι βλαξ ή παριστάνεις τον βλάκα; Μην ανησυχείς. Κάποιο Όσκαρ θα βρούμε και για σένα!ο κ. Πέτρος ξεγύμνωσε τελείως τον Παπαδόπουλο. Εγώ μια ερώτηση, με το συμπάθιο έχω να σου κάνω. Εκτός από γκαφατζής είσαι και βλαξ; Αφού ξέρεις πως αυτά που γράφεις και θα τα ψάξουμε και επίπεδο έχουμε. Άντε λοιπόν να σου κάνω μάθημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, αν και θα έπρεπε σαν δάσκαλος που είναι, να σου κάνει μάθημα ο κ. Χρήστος. Αλλά πες μου κάτι πρώτα. Τα αρχαία στη Σκοπιά τα έμαθες; Γι’ αυτό είσαι τέτοιο σαΐνι; Μα καλά ρε Παπαδόπουλε τόσο γκαφατζής είσαι; Φοβήθηκες πως θα σου πάρει ο χομοτέτοιος το Όσκαρ της γκάφας;



    Φοβάμαι ότι αν κάποιος ουδέτερος παρατηρητής δει ότι συζητάω με τέτοιους ανθρώπους, αυτό θα μπορούσε να θίξει και εμένα. Ομολογώ ότι ο μέσος λογικός άνθρωπος δεν συζητά υπό αυτούς τους όρους.

    Και όλα αυτά για να μην αναφέρω το πόσες φορές ο Πιλότος και άλλοι επιτέθηκαν στη θρησκεία μου.

    Το κουκούτσι είναι, κύριε Άλλε, αυτό που έγραψα προτύτερα.

    Έκανα ό,τι μπορούσα από τη μεριά μου για να πείσω τον Χρήστο να πάρει σαφή θέση περί του αν κατά τον Ιππόλυτο ο Λόγος γεννάται εν χρόνω ή αχρόνως, και εκείνος έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να μην παρει σαφή θέση, παρά την εμμονή μου, παρά τις τόσες προκλήσεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κ. Παπαδόπουλε, νομίζω πως η ηθική σας είναι πολύ ελαστική, και με συγχωρείτε που το λέω αλλά μου προξενεί αλγεινή εντύπωση η στάση σας αυτή.

    Γράφετε : «Η άποψή μου, λοιπόν, είναι ότι αν ήμουν ένας άσχετος παρατηρητής και έβλεπα την ανάρτηση "Λασπολογία από Μ. του Ιεχωβά εναντίον του αντιαιρετιού" με το συγκλονιστικό ντοκουμέντο λασπολογίας την ερώτηση:

    "Α και κάτι άλλο. Παρατήρησα ότι ο Pilotos έσβησε την ανάρτηση του άρθρου σου για τον Ιππόλυτο; Γιατί άραγε; Μήπως είδε από τη συζήτηση εδώ ότι το άρθρο τελικά είναι φιάσκο και προτίμησε να μη δώσει και σε άλλους την ευκαιρία να το αντιληφθούν;"
    θα έλεγα μέσα μου για τον συντάκτη ότι έχει κάποιο σοβαρό διανοητικό ή συναισθηματική ή ηθικό πρόβλημα.»

    Και σας ερωτώ. Ο κ. Χρήστος οφείλει να έχει το ηθικό πρόβλημα ή εσείς;

    Δηλαδή το ότι είπατε ψέματα, αφού ποτέ δεν συνέβη αυτό, δηλ. το «κατέβασμα» του άρθρου από τον Pilotos, το θεωρείτε ηθικό αυτό;

    Αυτή λοιπόν είναι η περίφημη ηθική των ΜτΙ; Το να συλλαμβανόμαστε ψευδόμενοι, το θεωρείτε αμελητέο;

    Με συγχωρείτε – χωρίς να θέλω να παραστήσω τον ηθικό – αλλά η «λαστιχένια» σας ηθική με εκπλήσσει δυσάρεστα.

    Δυστυχώς λυπάμαι για το ποιον σας και αρχίζω να πιστεύω πως ο κ. Χρήστος, ίσως και να έχει δίκαιο τελικά.

    Ο Άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα δεν είπα ψέματα.

    Ήδη εξήγησα ότι ενώ αρχικά ο σύνδεσμος του Πιλότου έβγαζε στο άρθρο, ύστερα επί πολλές ώρες δεν έβγαζε πουθενά.

    Για να καταλάβω τι είχε συμβεί, επισκέφτηκα τρεις φορές το μπλογκ και δεν έβρησκα πουθενά την ανάρτηση για τον Ιππόλυτο.

    Ήταν πολύ λογικό από μέρους να υποθέσω ότι η σύνδεση είχε αφαιρεθεί επειδή ο Πιλότος είδε το φιάσκο του Χρήστου.

    Η όλη στάση του Πιλότου, που συνέχεια αλλάζει το θέμα και κάνει κηρύγματα, ενισχύει τη γνώμη μου ότι αισθάνεται πως οι αναγνώστες προβληματίζονται από την αδυναμία του Χρήστου και των λοιπών να υποστηρίξουν την τριαδολογία του Ιππολύτου.

    Ο ίδιος ο Πιλότος τίποτα δεν λέει υπέρ του Ιππολύτου, αλλά επιμένει να ρωτάει αν οι απόψεις του Ιππολύτου συμφωνούν με αυτές των Μαρτύρων.

    Το πήγε από την άλλη μεριά.

    Ο Πιλότος ξεχνάει οτί εσείς κηρύττετε ότι η άπαξ παραδοθείσα πίστη έμεινε αναλλοίωτη, ενώ εμείς λέμε πως μετά τους Αποστόλους ήρθε αποστασία.

    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περί των σεναρίων λασπολογίας.

    Αυτά που είχα να προσθέσω και τα οποία τα θεωρώ πολύ πιο ουσιαστικά, διότι εδώ δεν μιλάμε για εμένα και εσένα αλλά για την πίστη, στα μετάφρασα και ελπίζω να σε κάλυψαν.

    Και φυσικά, κύριε Άλλε, περιμένω και από εσάς να υπερασπιστείτε την Ορθόδοξη τριαδολογία του Ιππολύτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κ. Παπαδόπουλε, το ξαναλέω πως λυπάμαι για την στάση σας, γιατί προσπαθείτε το ένα ψέμα σας να το καλύψετε με άλλο.

    Αφού εσείς οι ΜτΙ, πρεσβεύετε – όπως υποστηρίζετε την αλήθεια – γιατί προσπαθείτε να παρουσιάσετε το μαύρο, άσπρο;

    Πιστεύω πως θα σας τιμούσε σαν ΜτΙ και εσάς προσωπικά, αν βγαίνατε και θαρρετά λέγατε, πως το συμβάν αυτό ήταν ένα ατυχές γεγονός. Δεν θα είχε κανένας καμία αντίρρηση, γιατί στο διάλογο πολλές φορές – λόγω του πάθους και της έντασης – υπερβαίνουμε τα εσκαμμένα και εκτρεπόμαστε, γεγονός που ο συνομιλητής αποδέχεται, γιατί και αυτός είχε κάνει κάτι αντίστοιχο κάποια άλλη στιγμή. Άνθρωποι είμαστε άλλωστε με συναισθήματα, δεν είμαστε ρομπότ;

    Γιατί π.χ. μπορείτε να κατηγορείτε τον Ζαρατούστρα, πως σας φέρθηκε χυδαίως – και αναμφίβολα είναι καταδικαστέα η πράξη του – αλλά και εσείς δεν είστε «αθώα περιστερά», αφού χωρίς κανένα λόγο και χωρίς να έχετε προκληθεί, αποκαλέσατε ΒΛΑΚΑ τον κ. Νικόλαο, έναν κύριο με όλη την σημασία της λέξης. Μήπως λανθάνω αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε;

    Ερχόμενοι τώρα στο ατυχές γεγονός της «λασπολογίας», επιτρέψτε μου να σας θυμίσω, πως και στο παρελθόν, είχατε εκτοξεύσει αναλόγου ύφους εκφράσεις κατά του προσώπου του κ. Χρήστου, όταν θέλοντας να τον μειώσετε – προφανώς για να αδυνατίσετε τα επιχειρήματά του, και να ενισχύσετε με αυτό τον πλάγιο τρόπο τα δικά σας – τον αποκαλέσατε φερέφωνο άλλοτε της ΟΟΔΕ, άλλοτε του Αλεβιζόπουλου, άλλοτε του Σωτηρόπουλου, άλλοτε της Μπουρδάκου κ.λ.π.

    Οπότε η τωρινή στάση σας, δεν ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία. Και οι δικαιολογίες που βρίσκετε, για να δικαιολογήσετε την λάθος στάση σας είναι τουλάχιστον αστείες και υποτιμούν την νοημοσύνη μας.

    Γράφετε:

    «Και η υποψία μου δεν ήταν αβάσιμη. Το λινκ που είχε μπεί στο τέλος της σελίδας, ενώ λειτουργούσε στην αρχή, μετά δεν οδηγούσε πουθενά για πολλές ώρες.

    Τουλάχιστον τρεις φορές μπήκα στο ιστολόγιο του Πιλότου για να βρω την ανάρτηση και δεν την έβρισκα.»
    …k

    Λέτε δηλ. πως επί ώρες και το λινκ δεν οδηγούσε στην σελίδα του κ. Χρήστου και δεν βρίσκατε την ανάρτηση.

    Τι ώρα τα γράψατε αυτά; Στις 11:57 πμ δεν τα γράψατε;

    Τι ώρα σας απάντησε ο κ. Χρήστος, λέγοντας πως το άρθρο του βρίσκεται στην σελίδα του Pilotos; Στην 1:28 μμ.

    Μας καλείτε δηλ. να πιστέψουμε πως έγινε θαύμα, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και πλέον το άρθρο του κ. Χρήστου, βρίσκονταν πάλι στη θέση του!

    Σας το ξαναλέω λοιπόν κ. Παπαδόπουλε. Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μας!

    Και βέβαια θα πάρω θέση και για τον Ιππόλυτο και για την Αγία Τριάδα. Σήμερα κιόλας.

    Πάντως δεν μπορώ να μην θαυμάσω για μια άλλη φορά, πως αποφεύγετε να δώσετε απάντηση, όταν έχει απαντήσει ο άλλος στα ερωτήματά σας. Προσπαθείτε να τον μειώσετε αποφεύγοντας να μπείτε στην ουσία και να τον ειρωνευτείτε. Και εννοώ την απάντησή σας στο σχόλιο του κ. Πέτρου στο άρθρο του κ. Χρήστου για τον Ιππόλυτο.

    Γράφετε : «Δηλαδή, Πέτρε, εσύ τα έχεις δει συνολικά τα έργα του Ιππόλυτου και ο Σκουτέρης και ο Παπαδόπουλος δεν τα είδαν;» …k

    Μοναδική επιχειρηματολογία και τήρηση των κανόνων της διαλεκτικής δεοντολογίας!

    Αλλά όπως είπα, περί αυτών αργότερα.

    Ο Άλλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα μπορούσες να μου δείξεις πού τον λέω "βλάκα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και δύο άλλα σημεία, κύριε Άλλε, εφόσον εδώ το ρίξαμε στην ηθικολογία και στους κανόνες διαλεκτικής.

    Γράφεις ξανά και ξανά ότι δεν είμαι εγώ αυτός που στρίμωξα τον Χρήστο αλλά ο Χρήστος στρίμωξε εμένα:

    "Πάντως δεν μπορώ να μην θαυμάσω για μια άλλη φορά, πως αποφεύγετε να δώσετε απάντηση, όταν έχει απαντήσει ο άλλος στα ερωτήματά σας. Προσπαθείτε να τον μειώσετε αποφεύγοντας να μπείτε στην ουσία και να τον ειρωνευτείτε."Βέβαια, όποιος διαβάσει τη συζήτηση στον Ιππόλυτο, θα διαπιστώσει ότι

    εχω ρωτήσει ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ μέχρι τώρα το αν ο Λόγος γεννήθηκε εν χρόνω κατά τον Ιππόλυτο και ο Χρήστος δεν έχει δώσει απάντηση...Γιατί άραγε;

    Προσέξτε τι είπε ένας φίλος σας, ο Πέτρος:

    Παπαδόπουλε,το έρωτημα που θέτεις για την εν χρόνω γέννηση ή όχι του Λόγου στον Ιππόλυτο είναι πονηρώς ανήθικο αντίστοιχο του ερωτήματος που έθεταν οι Ιουδαίοι στον Χριστό για το αν έπρεπε ή όχι να πληρώνουν τον φόρο.

    Αχά!

    ΠΟΝΗΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ, Ε;;;

    ΑΡΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΤΕ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΕΥΘΥ ΤΡΟΠΟ!!!

    Ο κ.Χρήστος σου απάντησε με σαφήνεια, όπως αρμόζει στην περίπτωση:[σ.σ. δηλαδή στρίβειν δια του αρραβώνος, έτσι αρμόζει στην περίπτωση]

    "Τότε τι συμβαίνει; Απλά όλες αυτές οι εκφράσεις βούληση, θέλω, ανάγκη κ.λ.π. αφορούν τα κτιστά όντα. Ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τα όντα καθώς και τις ιδιότητες των όντων. Όταν περιγράφουμε κάτι για το Θεό ή του αποδίδουμε κάποιες ιδιότητες, χρησιμοποιούμε ανθρωποπαθείς εκφράσεις και ιδιότητες που όμως δεν μπορούν να αποδοθούν στη φύση του Θεού.Είδατε εσείς εδώ να γίνεται αναφορά στην εν χρόνω γέννηση;;; Είδατε πουθενά να αναφέρεται στον ενδιάθετο λόγο που έγινε προφορικός; Φυσικά και όχι..

    Και συνεχίζει:

    Γι’ αυτό πολύ ωραία ο άγιος Επιφάνιος γράφει: «Ούτε ΘΕΛΩΝ τοίνυν εγέννησεν, ούτε ΜΗ ΘΕΛΩΝ, αλλ’ υπερβολή φύσεως. ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΓΑΡ Η ΘΕΙΑ ΦΥΣΙΣ ΒΟΥΛΗΝ, ΚΑΙ ΟΥΧ ΥΠΟΠΙΠΤΕΙ ΧΡΟΝΩ, ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΓΕΤΑΙ». PG 43, 108 Β"Καταπληκτικά! Ο Άγιος Επιφάνειος, εκατό χρόνια μετά, θα μας αποσαφηνίσει τι λέει ο Ιππόλυτος Ρώμης...

    Η ερώτηση δεν είναι πονηρή, φίλτατοι, είναι εύστοχη.

    Και είναι εύστοχη και ουσιαστική διότι διαλύει όλες τις παρερμηνείες σας.

    Ξέρετε ότι, αν πείτε ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝ ΧΡΟΝΩ, θα έρθετε σε αντίθεση και με τον Στυλιανό Παπαδόπουλο και με τον Σκουτέρη, τους Ορθόδοξους πατρολόγους!

    Ενώ αν πείτε ΝΑΙ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝ ΧΡΟΝΩ, αυτό ισοδυναμεί με το να παραδέχεστε ότι ο Υιός είναι κατώτερος οντολογικά του Πατρός, οπότε τα περί Ορθοδοξίας του Ιππολύτου πάνε περίπατο και το άρθρο σας ακυρώνεται.

    Γι' αυτό δεν απαντάτε όλοι σας και προσπαθείτε να δημιουργήσετε κουκουρούκου θέματα ώστε να στρέψετε αλλού τη συζήτηση, στους πλασιέδες της Σκοπιάς, σε λασπολογίες και τα καθέκαστα.


    Και κάτι ακόμη, κύριε Άλλε.

    Έγραψες κι εσύ:

    Πάντως δεν μπορώ να μην θαυμάσω για μια άλλη φορά, πως αποφεύγετε να δώσετε απάντηση, όταν έχει απαντήσει ο άλλος στα ερωτήματά σας. Προσπαθείτε να τον μειώσετε αποφεύγοντας να μπείτε στην ουσία και να τον ειρωνευτείτε. Και εννοώ την απάντησή σας στο σχόλιο του κ. Πέτρου στο άρθρο του κ. Χρήστου για τον Ιππόλυτο.Γράφετε : «Δηλαδή, Πέτρε, εσύ τα έχεις δει συνολικά τα έργα του Ιππόλυτου και ο Σκουτέρης και ο Παπαδόπουλος δεν τα είδαν;»Μοναδική επιχειρηματολογία και τήρηση των κανόνων της διαλεκτικής δεοντολογίας!Σοβαρά;;;

    Γιατί γράψατε μόνο τη ΜΙΣΗ από την απάντησή μου;Είχα γράψει και κάτι άλλο το οποίο τα μάτια σας το προσπέρασαν...

    Αλήθεια, ξερεις ότι τα δύο τελευταία έργα που επικαλείσαι περί συναϊδιότητας του Υιού είναι νόθα και δεν ανήκουν στον Ιππόλυτο;Αυτό πώς και σας ξέφυγε, κύριε Άλλε; Το θεωρείτε ήσσονος σημασίας το ότι ο Πέτρος χρησιμοποίησε ως τεκμήριο (προφανώς από άγνοια) για να υποστηρίξει τη θέση του περί του Ιππολύτου δύο ψευδεπίγραφα κείμενα και σας πείραξε η παραπάνω ερώτηση που του έθεσα;



    Αυτή λοιπόν είναι η δική σας η διαλεκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παπαδόπουλε,

    γράφεις:
    «Δηλαδή, Πέτρε, εσύ τα έχεις δει συνολικά τα έργα του Ιππόλυτου και ο Σκουτέρης και ο Παπαδόπουλος δεν τα είδαν;»

    Θα χρησιμοποιήσω τις σελίδες του Σκουτέρη που εσύ εμφάνισες.

    Τι είπα εγώ;
    «Αν φυσικά κάποιος δεν θέλει να βλέπει συνολικά τα έργα του Ιππόλυτου, μπορεί να πει ότι θέλει.»

    τι λέει ο Σκουτέρης;
    «Η περί του Λόγου διδασκαλία του Ιππόλυτου δεν πρέπει να μελετηθή και να αξιολογηθή αποσπασματικά αλλά στο σύνολό της.» (σελ. 446).

    Τι είπα εγώ;
    «Και ως υποστηρικτή του ενδιάθετου λόγου να τον δει και υποστηρικτή της εν χρόνω γέννησης (με όσα ν θέλεις) του λόγου να τον ονομάσει και ότι βάλει ο νους σου φίλτατε παπαδόπουλε. Ακόμα και εξωγήινο!»

    Τι λέει ο Σκουτέρης;
    «Το συμπέρασμα είναι ότι ο Ιππόλυτος στην προσπάθειά του να αντικρούσει την αίρεση του Νοητού, χρησιμοποίησε ενίοτε εκφράσεις οι οποίες αν απομονωθούν και αν απολυτοποιηθούν μπορεί να οδηγήσουν στην περί υποταγής θεωρία.» (σελ. 447).

    Άρα δεν τα λέω εγώ αλλά ο Σκουτέρης!!!

    Δηλαδή, ΚΑΙ ο Σκουτέρης στρέφεται εναντίον σου ΚΑΙ εγώ δεν λέω κάτι διαφορετικό από τον Σκουτέρη!!!

    Περί ψευδεπιγράφων μην ανησυχείς, θα απαντήσω προσεχώς.

    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρήστος - antiairetikos13 Μαΐου 2009 στις 3:13 μ.μ.

    Έτσι απαντάει ο Αντιαιρετικός στους λασπολόγους του. Με άρθρο στην κεντρική σελίδα του. Και πέτα τώρα «λευκή πετσέτα» Παπαδόπουλε και την «μπάλλα στην εξέδρα» - όπως έκανες και την άλλη φορά - στυλώνοντας τα πόδια σαν μικρό παιδί, και σκούζοντας σαν υστερική γριά, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ, γιατί είσαι ανίκανος να κάνεις κριτική, αφού έχεις έλλειψη επιχειρημάτων. Και κατά την προσφιλή σου τακτική ψευδολόγησε και λασπολόγησε, γιατί και πάλι μόνο αυτό είσαι ικανός να κάνεις.
    Σου τόχα πει και παλιότερα. Για να τα βάλεις με τον Αντιαιρετικό, πρέπει να φας «πολλά καρβέλια».
    Αλήθεια οι δυο καθηγητές δεν μας είπες τι λένε. Είναι αντιτριαδιστής ο Ιππόλυτος; Έπαθες πάλι απώλεια μνήμης;

    Χρήστος – αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μόνο μια καλησπέρα
    στον κ.Χρήστο
    που ΗΔΗ έχει φάει «πολλά καρβέλια»,
    ενώ άλλοι τρώνε ακόμα.

    Κατά σύμπτωση αυτή τη φράση τη χρησιμοποιούσε τακτικά και ο πατέρας μου, ένας από τους πρώτους ΜτΙ στην Χαλκιδική. (Ως ορθόδοξος ήταν με το ευαγγέλιο στην τσέπη και αργότερα ως ΜτΙ ήταν δυνατός αντιτριαδιστής )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγραψα
    ΩςΑνωνυμος_
    "ΕΞΟΔ.17,2 ΚΑΙ ΕΛΟΙΔΟΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΕΩΣ ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΔΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΥΔΩΡ ΔΙΑ ΝΑ ΠΙΩΜΕΝ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΔΙΑ ΤΙ ΛΟΙΔΟΡΕΙΤΕ ΚΑΤ ΕΜΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ.Ομοιως στην Κ.Δ Α΄Κορινθ 10,9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο.Εδω βλεπουμε καθαρα οτι ο Γιαχβε της Π.Δ ηταν ο Χριστος.
    Ανοιγοντας στο ιδιο χωριο του Αποστ.Παυλου στην Α.Γραφη της Σκοπιας διαβαζουμε << Ουτε να υποβαλλουμε σε δοκιμη τον Ιεχωβα,οπως (τον) υπεβαλαν σε δοκιμη μερικοι απ' αυτους,απλως και μονο για να αφανιστουν απο τα φιδια (Α΄ Κορ.10.9)>>.Γιατι σβησατε την λεξη Χριστος και βαλατε τη λεξη Ιεχωβα?.

    Απαντηση που ελαβα από ανωνυμο ν2 ΜΤΙ.
    [Το ερώτημα το θέτετε, κ. Ανώνυμε, είναι λογικό. Υπάρχουν λιγοστά εδάφια που φαίνεται να δείχνουν ότι ο Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Χριστός της Καινής.]


    ο κ Γιωργος απαντησε

    Η ΜΝΚ ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ το μεταφράζει το εδάφιο Α Κορινθίους 10,9 με βάση το
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Westcott & Hort
    Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ. Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
    ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.


    Ο ανωνυμος ΑΠΑΝΤΑ .

    Τοσα χρονια που χρησιμοποιουσατε την Κ.Δ του Βαμβα πριν φτιαξετε την δικη σας εσφαλμενα κυρρησατε Χριστον ως ΙΕΧΩΒΑ? Όταν γυρνουσατε από πορτα σε πορτα με την Κ.Δ του Βαμβα που γραφει Χριστον αντι Ιεχωβα ΠΟΤΕ ΛΕΓΑΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ.

    Κ.Δ βαμβα,9 ΜΗΔΕ ΑΣ ΠΕΙΡΑΖΩΜΕΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΝΕΣ ΑΥΤΩΝ ΕΠΕΙΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΣΘΗΣΑΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΟΦΕΩΝ .

    Αρχαιο Κειμενο 9 μηδε εκπειράζωμεν τον Χριστόν, καθώς τινες αυτων επείρασαν, και υπο των οφεων απώλλυντο

    Μην μου αραδιαζεις λοιπον εμενα μπουρδες διοτι εσεις χρησημοποιουσατε τον Βαμβα που λεει Χριστον τοτε ενώ τωρα το αλλαξατε κατά το κειμενο Westcott Hort που λεει Κυριον για να μην φαινεται ότι ο Γιαχβε της Παλαιας είναι ο Ιησους της Κ.Δ
    Οσο γιαυτα που γραφεις παρακατω κ Γιωργο
    -Αυτόν που ονομάζει το κείμενο "κύριον" είναι ο ίδιος με τον "ολοθρευτή" (εξολοθρευτή), που λέει παρακάτω, δηλαδή τον Ιεχωβά/Γιαχβέ.
    Τον Ιεχωβά/Γιαχβέ πείραξαν, ο Ιεχωβά/Γιαχβέ έστειλε τα φίδια και χάθηκαν,
    ο Ιεχωβά όταν γόγγυξαν τους κατέστρεψε.-δικαιολογεις μονος σου πληρως την αποψη ότι ο Χριστος στην προς Κορινθιους είναι ο Γιαχβε της Παλαιας στην περιπτωση της Κ.Δ του Βαμβα που χρηιμοποιουσατε.
    Υ.Γ. Μην απαντατε με κατεβατα της Σκοπιας απλως για να απαντατε διοτι τα σχολια καταγραφονται και ΜΕΝΟΥΝ εις τον αιωνα.
    Αποφασιστε ποτε κηρυσσατε λανθασμενα ,πριν με τον Βαμβα που λεγατε τον Χριστο Γιαχβε η τωρα που λετε μονον τον Πατερα Γιαχβε.
    Μην νομιζετε ότι θα σας απαντησω ότι κι αν πειτε διοτι ετσι μειωνω τον εαυτο μου και τον κανω βλακωτερο των βλακων. ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΜΕ ΑΣΤΕΙΟΥΣ ΣΥΝΟΜΗΛΙΤΕΣ
    Θα εισασταν σωστοι αν δεν χρηιμοποιουσατε καθολου την Κ.Δ του Βαμβα.
    Χαιρετισματα στη Σκοπια που αλλαζει τους Ιεχωβα με την ΩΡΑ και σε οσους την Πιστευουν Σκεφτειτε λιγο τον Αινσταιν που ειπε ότι δυο πραγματα δεν εχουν ορια,το συμπαν και η βλακεια.Επιτρεψτε μου να προσθεσω κι ένα ακομα,Η ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ.
    Καληνυχτα και Ονειρα Προφητικα κ Γιωργο με πολύ νέο ΦΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έτσι συνέχισα την απόδειξη ότι
    ΑΛΛΟΣ είναι ο Ιεχωβά και ΑΛΛΟΣ ο Γιός του ο Ιησούς Χριστός:

    Αλλωστε ο απόστολος Παύλος αναφέρεται στους ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ως προειδοποιητικό παράδειγμα:
    Α Κορ. 10: 6-11
    "6 Ταύτα δε έγειναν παραδείγματα ημών, διά να μη ήμεθα ημείς επιθυμηταί κακών, καθώς και εκείνοι [οι Ισραηλίτες] επεθύμησαν.
    7 Μηδέ γίνεσθε ειδωλολάτραι, καθώς τινές εξ αυτών, ως είναι γεγραμμένον• Εκάθησεν ο λαός διά να φάγη και να πίη, και εσηκώθησαν να παίζωσι[οι Ισραηλίτες].
    8 Μηδέ ας πορνεύωμεν, καθώς τινές αυτών επόρνευσαν και έπεσον εν μιά ημέρα εικοσιτρείς χιλιάδες. [Ισραηλίτες]
    9 Μηδέ ας πειράζωμεν τον יהוה (Ιεχωβά), καθώς και τινές αυτών επείρασαν και απωλέσθησαν υπό των όφεων. [οι Ισραηλίτες]
    10 Μηδέ γογγύζετε, καθώς και τινές αυτών εγόγγυσαν, και απωλέσθησαν υπό του εξολοθρευτού. [οι Ισραηλίτες]
    11 Ταύτα δε πάντα εγίνοντο εις εκείνους [στους Ισραηλίτες] παραδείγματα, και εγράφησαν προς νουθεσίαν ημών

    Συνεπώς ΞΕΚΑΘΑΡΑ για τον Ιεχωβά/Γιαχβέ ως εξολοθρευτή γίνεται λόγος στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ εδάφιο - επειδή Αυτόν 'πείρασαν' και τους θανάτωσαν (τους Ισραηλίτες) τα φίδια που έστειλε ο Ιεχωβά/Γιαχβέ - και δεν γίνεται λόγος για τον Χριστό.

    Έτσι ο Ιεχωβά/Γιαχβέ που αναφέρεται στην Π.Δ. και με πολλαπλές αναφορές και παραπομπές στην Κ.Δ. είναι ο Θεός, ο Πατέρας του Ιησού Χριστού που έχει ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ.

    Δεν υπάρχει λοιπόν καμιά ταύτιση Γιαχβέ/Χριστού ως την ίδια οντότητα.

    Δεν ονομάζει κανένας Χριστιανός συγγραφέας της Κ.Δ. τον Χριστό ούτε Γιαχβέ ούτε Ιεχωβά ούτε τον ταυτίζει με Αυτόν αλλά τον διαχωρίζει καθαρά ως ΓΙΟ του ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ.

    Ο Ιεχωβά/Γιαχβέ ως ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ δεν είναι Γιός ΚΑΝΕΝΟΣ,
    ο Χριστός όμως είναι Γιός του Θεού Ιεχωβά/Γιαχβέ.

    Επιπρόσθετα υπάρχει ΕΙΣ ΘΕΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ (Α Κορινθίους 6:8)
    Αυτός Ο ΕΙΣ ΘΕΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ είναι και ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ - ΠΑΤΕΡΑΣ _Ο_Λ_Ω_Ν
    (Εφεσίους 4:6)

    ΑΡΑ Ο ΠΑΤΗΡ _ Ο_Λ_Ω_Ν διαχωρίζει τον ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ από ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ κανέναν.
    Είναι ο ΜΟΝΟΣ ΥΨΙΣΤΟΣ.
    Ο Ιησούς είναι ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ.

    Αυτός ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΟΛΩΝ έχει το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ξεχωριστό ΟΝΟΜΑ:
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ 3:12 "ὁ νικῶν ποιήσω αὐτὸν στῦλον ἐν τῷ ναῷ τοῦ θεοῦ μου καὶ ἔξω οὐ μὴ ἐξέλθῃ ἔτι καὶ γράψω ἐπ' αὐτὸν τὸ ὄνομα τοῦ θεοῦ μου καὶ τὸ ὄνομα τῆς πόλεως τοῦ θεοῦ μου, τῆς καινῆς Ἰερουσαλήμ ἡ καταβαίνουσα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ θεοῦ μου, καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ καινόν."

    "Όστις νικά, ... θέλω γράψει επ' αυτόν
    1.
    το όνομα του Θεού μου και
    2.
    το όνομα της πόλεως του Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, ήτις καταβαίνει εκ του ουρανού από του Θεού μου, και
    3.
    το όνομά μου το νέον.

    Έτσι άλλο το ΟΝΟΜΑ του ΘΕΟΥ, άλλο το όνομα της Νέας Ιερουσαλήμ και άλλο το όνομα το ΝΕΟ του Ιησού.

    Συνεπώς Ιεχωβά / Γιαχβέ λέγεται ΜΟΝΟ ο Θεός, εφόσον είναι το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

    ΠΟΤΕ κανένας θεόπνευστος Χριστιανός συγγραφέας δεν αποκάλεσε τον Χριστό Ιεχωβά.
    Ο Ιεχωβά είναι ο Πατέρας του Ιησού Χριστού.
    Χριστός ονομάζεται ΜΟΝΟ ο Ιησούς.
    Μόνο ο Ιησούς χρίστηκε με άγιο πνεύμα από τον Πατέρα.

    Ο Ιεχωβά δεν χρίστηκε ποτέ από κάποιον ώστε να ονομαστεί Χριστός.
    Συνεπώς ο ΙΕΧΩΒΑ δεν ονομάζεται Χριστός ούτε Ιησούς.
    Άλλος είναι ο Πατέρας και άλλος ο Γιός.

    Γιώργος
    30 Ιούλιος 2009 7:54 μμ

    Πιστεύω έγινα κατανοητός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "ενώ εμείς λέμε πως μετά τους Αποστόλους ήρθε αποστασία"

    Π.Π χαχαχαχαχα

    ουυυυυυυ θα πρεπει να εισαι και πολυ φλωρος για να τα πιστευεις αυτα

    χαχαχαχαχαχαχ

    Καλε εχουν λυσσαξει οι ΜΤΙ με τον πολεμο στον νετ και τωρα τελευταια τους ξαμολυσανε εξω και τρεχουν και δε προλαβαινουν...η σκοπιες και τα ξυπνα πεταμενα στα παγκακια και τα πεζοδρομια

    Π.Π ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΦΛΟΡΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ

    συχγαρητηρια

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φτανει φτανει πια αυτος ο διαγωνισμος καλλιστειων των αμαρτιων

    Π.Π αμα σου απαντησω περι αμαρτιων των μαρτυρων θα σου το βουλωσω το στομα αλλα με αδερφες σαν και εσενα δε θα ασχοληθω.

    Μαζεψτε ρε σεις τα ξελιγωμενα σας κανουνε ζημιες οταν τα αμολατε εκτος οργανωσης και ποσα αλλα κανουνε εως οτου τους παρετε χαμπαρι. Μαζεψτε τους ρε στειλτε σε ολες τις συναθροισεις στην Ελλαδα εντολη να τους σφιξετε τα λουρια κανετε μπολικεσ ομιλιες με αστραποβροντια και κεραυνους γιατι δε σας βλεπω καλα.

    Εδω Πι πι μου μτι ενεργος στριμωξε μτι κοπελια στον τοιχο αποκει και περα δε ξερω τι εγινε μαλλον χαμος στα πρεσβυτερια σας.

    ουυυυυυυ ξεφτιλες

    φανταζομαι τωρα αυτος ποσες αλλες "ορθοδοξες" ευκολες θα ειχε στριμωξει οταν δεν τον βλεπανε τα πρεσβυτερια.

    παψε επιτελους να μιλας για τους ορθοδοξους

    κοιταξτε τα χαλια σας που δε συμμαζευονται ΠΑΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΝΧΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ειναι παραξενο που ολοι οι αντιχριστοι επικαλουνται την ελευθεροτυπια?δε ειναι κομμουνιστικη η εν λογω φυλλαδα?παντως ειναι η φυλλαδα του δημητρα που ολο κανει αγωγες κατα της ελλαδας του σκοπιανου τσιπρα του τρεμοπουλου της παπαρηγα κλπ.κομμουνια ειστε ρε γιεχωβιτες?για αυτο εξηγειτε η λασπολογια και η απαγορευση εκφρασης γνωμης απο δημοκρατες προς εσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. περνούν τα χρόνια, αλλάζουν οι καταστάσεις.
    Η οικονομική αδιέξοδος δημιουργεί απρόβλεπτες καταστάσεις στις οποίες η επίσημη κρατική θρησκεία σιωπά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ενώ η συζήτηση έληξε το 2009 με το σχόλιο του Γιώργου
    3 Αυγούστου 2009 4:44 π.μ.
    ο ίδιος ο Γιώργος τώρα έρχεται να προσθέσει καινούργια σχόλια στη συζήτηση 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ 4 Ιουνίου 2012 1:17 μ.μ και εν αγνοία του συνομιλητή του ώστε να φανεί πως δεν άφησε τη συζήτηση ΤΟΤΕ....


    Μιά ακόμη Ιεχωβίτικη Τακτική συγκάλυψης της αποτυχίας!

    Το γελοίο του πράγματος βρίσκεται στον ισχυρισμό του πως η "κρατική θρησκεία" δεν κάνει τίποτα για την Οικονομική κρίση, ενώ την ίδια ώρα ξέρει πως μοιράζονται χιλ. βοηθήματα και μερίδες φαγητού εκ μέρους της. Aλλά αφού έχει τους Ιεχωβίτες που ξεπλήρωσαν το χρέος της Ελλάδας sic τι ανάγκη έχει ο Ελληνικός Λαός από την "κρατική θρησκεία"

    Ο Τζιτζιφιόγκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.