Σελίδες

5 Οκτ 2014

«ΓΙΑ 40 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΗΡΥΤΤΕ ΜΙΑ ΨΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ»

Του Γεωργίου Διαμαντίδη


Οι αυτοαποκαλούμενοι, «Μάρτυρες του Ιεχωβά»,  αγαπητοί φίλοι και φίλες,  όπως γνωρίζουμε  πάνε πόρτα σε πόρτα ή τους συναντούμε στους δρόμους κλπ. Μια μεγάλη μερίδα των ανθρώπων,  δεν γνωρίζουν τους σκοπούς της οργάνωσης  που εκπροσωπούν αυτοί οι άνθρωποι, ούτε τις κακοδοξίες της με αποτέλεσμα να παγιδεύονται και να παρασύρονται από τις πλανεμένες διδασκαλίες της. Σε αυτό το άρθρο, θα αποκαλύψουμε με ντοκουμέντα μέσα από τα κείμενα της ίδιας, της Εταιρείας «Σκοπιάς», όσον αφορά για την «ανάσταση των κοιμωμένων αγίων».  Η προσεκτική ανάγνωση θα δώσει στον αγαπητό αναγνώστη μια σαφή εικόνα, τι εστί Εταιρεία «Σκοπιά»!...

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΘΕΝΤΩΝ  ΑΓΙΩΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1878  

«... μετά την έγερσιν των κοιμηθέντων αγίων κατά την άνοιξιν του 1878». «Ή έγερσις των κοιμηθέντων αγίων εις το 1878 μ.Χ. εγένετο… »
(ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΝ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ, 1917, επανέκδ. 1919, σελ. 74-75).
Το παρουσιάζουμε:


Όπως είδαμε στο βιβλίο αυτό της Εταιρίας,  «η  ανάσταση των κοιμηθέντων αγίων» έγινε το 1878. 
Τα ίδια λένε και στη «Σκοπιά» του 1922. Ο τίτλος ξεκινάει:
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ
«Και επομένως η πορεία της ιδρύσεως της βασιλείας ήρχισε το 1878. Τότε ο Κύριος ημών ήγειρε τους κοιμωμένους αγίους εκ του τάφου και παρέλαβε αυτούς προς εαυτόν» (Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ, 1 Ιουνίου  1922, σελ. 176).
Κοιτάξτε το:  


Και εδώ βλέπουμε, «η  ανάσταση των κοιμωμένων  αγίων» έγινε το 1878.   Αυτά δεν τα είπαν οι απλοί «Μάρτυρες του Ιεχωβά», αλλά  οι «κεχρισμένοι»!   Διαβάζουμε: «Η απόδειξις είναι ισχυρά, ότι η έκχυσης του αγίου πνεύματος συμφώνως προς την προφητείαν, έλαβε χώραν κατά το 1922. (Πράξ. β’ 18. Ιωήλ β’ 28,29).  «Η ωργανωμένη και προοδευτική μαρτυρία υπό των πιστών δούλων του Θεού ήρχισε τω 1922, αφού ο Χριστός Ιησούς συνήθρισε τους επιδοκιμασθέντας εις τον ναόν και τους έχρισε» (ΦΩΣ ΤΟΜΟΣ Β’  1930, σελ. 244 και  ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1940, σελ. 183).
Τα δείχνουμε:



Σύμφωνα λοιπόν με αυτά τα δύο βιβλία της Εταιρείας,  «οι Σπουδαστές της Γραφής» (τότε έτσι λέγονταν οι «ΜτΙ»)  «χρίστηκαν» το 1922...
Γι αυτό, είπαμε προηγούμενος  (για την ανάσταση των κοιμωμένων  αγίων που έγινε το 1878) δεν τα είπαν απλοί «ΜτΙ», αλλά οι «κεχρισμένοι»!  Μέχρι τώρα τα τέσσερα βιβλία που παρουσιάσαμε ήταν,  όταν  πρόεδρος της Εταιρείας Σκοπιάς ήταν ο Ιωσήφ Ρόδερφορδ.  
Ο πρώτος πρόεδρος της Εταιρείας ο Ρώσσελ, έλεγε και αυτός ότι, «η ανάσταση των νεκρών» έγινε το 1878.
«… και  ότι η ανάστασις  ή ίδρυσις της βασιλείας ταύτης εξακολουθεί όντως επιτελουμένη από του 1878.  ότι η ανάστασις  των νεκρών εγένετο... η δε ανάστασις του σώματος της εκκλησίας, εγένετο, ως είδομεν, εις το έτος 1878»
(ΓΡΑΦΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ ΤΟΜΟΣ Γ’ ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ,
σελ. 346, συνεγράφη το 1891 υπό του Πάστορος Ρώσσελ ). 
Δείτε το: 


Και εδώ μας λέει ο Ρώσσελ, ότι  «η ανάσταση των νεκρών» εγένετο το έτος 1878. Τα ίδια θα δούμε και στον Δ’ τόμο:
«… ότι η ανάστασις των νεκρών εν Χριστώ έδει να λάβη χώραν την άνοιξιν του 1878» (ΓΡΑΦΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ ΤΟΜΟΣ Δ’. Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΟΣ, επανέκδοση του 1923,   στο δεύτερος μέρος του βιβλίου, με τίτλο «Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ», σελ. 45). 
Ορίστε το ντοκουμέντο:


Ο Ρώσσελ, σύμφωνα με την «Σκοπιά» ήταν «το νέον στόμα του Θεού»
(Σκοπιά 1920, 1 Ιουν. σελ 317). Και επίσης ήταν ο «πιστός και φρόνιμος δούλος» (Σκοπιά 1923, σελ. 72 και παρ. 48. ΦΩΣ τόμος Β’ 1930, σελ. 51).  Μέχρι εδώ είδαμε, αγαπητοί αναγνώστες, μέσα από τα κείμενα της οργάνωσης, ότι  «η ανάσταση των  κοιμηθέντων αγίων» έγινε το 1878.  Πάμε τώρα να δούμε, στις  ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ που ΠΕΣΑΝΕ!
 
Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΜΗΘΕΝΤΩΝ  ΑΓΙΩΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1918!  

«Κατά το 1918  (...)  τότε δε έλαβε χώραν  η ανάστασις των κεκοιμημένων αγίων» (ΦΩΣ ΤΟΜΟΣ Β’ 1930, σελ. 88).
Το παρουσιάζουμε:


Ο συγγραφέας σε αυτό το  βιβλίο  είναι ο Ιωσήφ Ρόδερφορδ.
Ο  Ιωσήφ, δεν μας  είπε  ότι τους «έχρισε» ο Χριστός το «1922»;
(ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1940, σελ. 183). Η «Σκοπιά» του «1922» 1 Ιουν.  σελ. 176, δεν μας είπε ότι «η ανάσταση των κοιμηθέντων αγίων έγινε το 1878»; Μήπως δεν είπανε  και τα ίδια στη «Σκοπιά» 15 Αυγ. 1923, σελ. 248, παράγραφος 5; Πως τώρα «γυρίζει την πλάκα» ο Ιωσήφ  και λέει το «1930», ότι «η ανάσταση των κεκοιμημένων αγίων έγινε  το  1918;
Το «Τετελεσμένον Μηστήριον και η «Σκοπιά» «1922-23» ήταν υπό την επίβλεψη του Ιωσήφ Ρόδερφορδ! Ο ίδιος έπεσε σε ΑΝΤΙΦΑΣΗ!
Βγάζει ΨΕΥΤΗ και το Ρώσσελ, που είπε και αυτός ότι «η ανάσταση των νεκρών» έγινε το  1878!  Όχι μόνο βγάζει ψεύτη το Ρώσσελ, αλλά:
Όποιος εγκατέλειπε και αρνιόταν  τον Ρώσσελ, αρνιόταν τον Κύριο και Διδάσκαλο! (Σκοπιά 1 Μαίου 1922, σελ. 132).
Εφόσον αρνήθηκε  ο Ιωσήφ, την διδασκαλία του Ρώσσελ,  για το (1878), είναι σαν ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ!

Τα κωμικοτραγικά της «οργάνωσης» συνεχίζονται…
«Για να ενωθούν τελικά με τον Χριστό στην ουράνια εκκλησία, οι απόστολοι και άλλοι που εξελέγησαν κατόπιν (…) Αν και όλοι αυτοί περιελήφθησαν στη διαθήκη  για τη Βασιλεία η ουράνια εκκλησία, όταν πέθαναν δεν ελήφθησαν αμέσως στον ουρανό για να ενωθούν με την Κεφαλή της εκκλησίας. Κοιμήθηκαν στον τάφο ως την πρώτη ανάστασι, που έγινε όταν ήλθε ο Χριστός Ιησούς στον ναό του Ιεχωβά το 1918, και τότε ηγέρθησαν στη δόξα με αυτόν ως Κεφαλήν των» («Έστω ο Θεός Αληθής» το 1946-56, σελ. 125, παρ. 12).
Να το δούμε:


Και σε αυτό το βιβλίο μας λένε οι «ΜτΙ», ότι «στην πρώτη ανάσταση ηγέρθησαν οι «κεκοιμημένοι» το 1918»!
«… μάλιστα στο ίδιο έτος 1918, έγινε η ουράνια ανάστασις των πιστών νεκρών Χριστιανών σ’ εμάς, και τα μέλη αυτά του πνευματικούς έθνους άρχιζαν να ζουν με τον Χριστό» (ΑΠΟ ΤΟΝ Απολεσθέντα Παράδεισο Στον Αποκαταστημένο Παράδεισο,  1958-60 σελ. 213, παρ. 8).
Παρουσιάζουμε το ντοκουμέντο: 


Αρχικά, αγαπητοί αναγνώστες, η «Σκοπιά» μας είπε ότι η  ανάσταση των κοιμηθέντων αγίων έγινε το 1878! Τώρα, όλα αυτά έγιναν από το 1918!
Όλα αυτά τα «γεγονότα», που η «Σκοπιά» κήρυττε τόσα χρόνια, έχουν αποδειχθεί  ήδη ψεύτικα και μόνο με τις αλλαγές αυτές που έχει κάνει. Αν η  «ανάσταση των  κεκοιμημένων αγίων» έγινε  το  1918, δεν έγινε ασφαλώς το 1878!  Η ΣΚΟΠΙΑ ΚΗΡΥΤΤΕ ΓΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! Συνεπώς, οι πιστοί «μάρτυρες του Ιεχωβά», που πέθαναν από το 1878 έως το 1918 δεν πήγαν στον ουρανό! Γελάστηκαν από την «Σκοπιά», κι οι ελπίδες τους αποδείχτηκαν ψεύτικες!
Η Καινή Διαθήκη μας πληροφορεί και ιδιαίτερα  ο απ. Παύλος, 2 Τιμ. 17-18, για δύο αποστάτες τον Υμέναιο και Φιλητό, διότι αυτοί οι άνθρωποι δίδασκαν δικές τους διδασκαλίες, ξένες προς το Ευαγγέλιο.
Έλεγαν «την ανάστασιν ήδη γεγονέναι». Δηλαδή ότι η ανάσταση έγινε! Και έτσι ανάτρεπαν  την πίστη μερικών! Αστόχησαν  προς την αλήθεια!  Ξεσκεπάζει  απόλυτα αυτό το αγιογραφικό χωρίο την «Σκοπιά»! 
Πότε είπαν οι «κεχρισμένοι» «ΜτΙ», ότι ΕΓΙΝΕ η ΑΝΑΣΤΑΣΗ των ΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ;   Το  1878!  ΟΧΙ! ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ  το 1878, αλλά το 1918! 
«Αυτή ΕΙΝΑΙ  η «Σκοπιά! ΨΕΜΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ! Αυτήν ακολουθούν χιλιάδες «ΜτΙ»! 
Τι να κάνουνε  όμως οι αξιολύπητοι  «ΜτΙ», πώς θα ελέγξουν αυτό το «γιγάντιο θηρίο» που λέγετε «Σκοπιά»; Όταν στα κείμενα της γράφει:
1) «Η Εταιρία» είναι ο ορατός εκπρόσωπος του Κυρίου επάνω στη γη...» (Σκοπιά 1955, 15 Οκτ. σελ. 321. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ Μαρτύρων του Ιεχωβά).
 Θα τα δούμε όλα τα  ντοκουμέντα ένα προς ένα, ξεκινώντας από το πρώτο:




2) «Αφού στον «πιστόν και φρόνιμον δούλον» ενεπιστεύθη ο Κύριος όλα τα υπάρχοντά του, τότε ας θεωρήσαμε με κατάλληλη διανοητική διάκρισι ότι, οτιδήποτε κάνει ο ‘πιστός δούλος’ είναι για το καλό μας. Ο δούλος έτσι εκπληρώνει την υποχρέωσί του ενώποιον του Ιεχωβά εκτελώντας το έργον Του. Για τούτο το θέλημα του δούλου είναι θέλημα του Ιεχωβά. Ανταρσία εναντίον του δούλου είναι ανταρσία εναντίον του Θεού» (Σκοπιά 1 Σεπτεμβ. 1956  σελ. 270, και παρ. 11). 


3) «Το γεγονός ότι και ένα μόνο αντίτυπο της «Σκοπιάς» εμπερικλείει υπεραρκετή αλήθεια για να εισαγάγη έναν άνθρωπο στο στενό δρόμο της ζωής...  Ποιά ακριβώς εντύπωσι κάνει η «Σκοπιά» στους άλλους;
Οι ευσεβείς άνθρωποι αναγνωρίζουν την αλήθεια της...»
(Σκοπιά 1957, στο δεύτερος μέρος του βιβλίου, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΗΣ, μήνας ΝΟΕΜΒ. 1955, Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΕΩΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ,  σελ. 2). 


 
4) «Όταν το περιοδικό Η Σκοπιά είχε καταδικασθή αυστηρά ως μια πηγή πολιτικής αναταραχής, και μ’ ερώτησαν αργότερα αν είχα κάτι να πω, απήντησα: «Θεωρώ το περιοδικό Η  Σκοπιά ως την αποκεκαλυμμένη αλήθεια από τον Ιεχωβά Θεό.» (Σκοπιά 1 ΝΟΕΜΒ. 1967 σελ. 667).


5-6) «Η κυριώτερη έκδοσις που έχει χρησιμοποιήσει η «τάξις του πιστού και φρονίμου δούλου» τα πιο πρόσφατα χρόνια για να προμηθεύη στο λαό του Ιεχωβά πνευματική τροφή που προέρχεται από το Λόγο του Θεού είναι το περιοδικό «Η Σκοπιά».
«Μέσω των στηλών της Σκοπιάς έρχεται αυξανόμενο φώς για Βιβλική διδασκαλία… Η  παρακολούθηση και η συμμετοχή στη Μελέτη Σκοπιάς μας βοηθάει πάντοτε να χαιρόμαστε για την ελπίδα μας στο δίκαιο νέο σύστημα του Ιεχωβά» (Οργάνωσις Για ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΣΙ, 1972-73, σελ. 91, και ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΜΑΣ, 1983, σελ. 66).


Σύμφωνα  με τα γραφόμενα αυτά της «Οργάνωσης», πώς μπορεί να έχει, ένας «ΜτΙ», διαφορετική άποψη από την «Σκοπιά»; Και λανθασμένες  διδασκαλίες  να πει η «Σκοπιά», είναι υποχρεωμένος ο «ΜτΙ» να υπακούσει,  διότι η «Σκοπιά» έγραψε:  Είναι  «ορατός εκπρόσωπος του Κυρίου πάνω γη»! «Ανταρσία εναντίον του δούλου είναι ανταρσία εναντίον του Θεού»!  «Ένα μόνο αντίτυπο της «Σκοπιάς» εμπερικλείει υπεραρκετή αλήθεια»! «Θεωρώ το περιοδικό Η Σκοπιά ως την αποκεκαλυμμένη αλήθεια από τον Ιεχωβά Θεό»! «Μέσω των στηλών της Σκοπιάς έρχεται αυξανόμενος φώς»!
«Η τάξις του πιστού και φρόνιμου δούλου… προμηθεύη στο λαό του Ιεχωβά πνευματική τροφή που προέρχεται από το Λόγο του Θεού είναι το περιοδικό Σκοπιά»!  Υπάρχει και συνέχεια!
Η «Σκοπιά» κάνει τα πάντα να κρατήσει τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» στην «Οργάνωση», η  ίδια έγραψε:  Όσον αφορά το πώς αποκρύσταλλώνεται η αλήθεια μέσω της οργανώσεως του Ιεχωβά, παρακαλείσθε να σημειώσετε ότι αν η Εταιρία Σκοπιά  ήταν αλάνθαστη, δεν θα ηπήρχε ανάγκη μελλοντικής διορθώσεως των απόψεων που διακρατούνται, αλλά επειδή δεν είναι αλάνθαστη, ούτε ποτέ ισχυρίσθη ότι είναι, από καιρό σε καιρό  είναι ανάγκη να γίνονται μερικές διορθώσεις…Αλλά επειδή το πνεύμα δεν λειτουργεί μ’ αυτόν τον τρόπο σήμερα, γίνονται μερικές διορθώσεις από καιρό σε καιρό» (Σκοπιά, 1957, 15 Σεπτεβρ. σελ. 358).


Μάλιστα, μας είπε η «Σκοπιά»,  «από καιρό σε καιρό είναι ανάγκη να γίνονται μερικές διορθώσεις». Πώς τότε, «ένα μόνο αντίτυπο της «Σκοπιάς» εμπερικλείει υπεραρκετή αλήθεια»;  Πώς είναι δυνατόν το περιοδικό «Σκοπιά» να θεωρείτε από τους οπαδούς της,  «η αποκεκαλυμμένη αλήθεια από τον Ιεχωβά Θεό»; «Ή να έρχεται αυξανόμενο φώς Μέσω των στηλών της Σκοπιάς»; Πώς γίνεται να «προέρχεται πνευματική τροφή  από το περιοδικό «Σκοπιά», όταν καιρό σε καιρό γίνονται διορθώσεις»;   
Απαντούμε: Μάλλον ΔΕΝ προέρχεται πάντα «πνευματική τροφή» από το περιοδικό «Σκοπιά» για τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά», αλλά  «ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ»!  Επειδή το «πνεύμα του Ιεχωβά» πάντα δεν φωτίζει τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» για «αληθινή διδασκαλία», γι’ αυτό  ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ  ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ  ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ!
Πριν γίνουν όμως αυτές οι «διορθώσεις», στα έντυπα της «Οργάνωσης»,  έχουν διαβαστεί ήδη από εκατοντάδες «ΜτΙ»! Κάποιοι δεν πρόλαβαν να διαβάσουν αυτές τις «διορθώσεις», διότι   έχουν πεθάνει! 
Μήπως και σήμερα ξέρουν όλοι οι «ΜτΙ», ποιες είναι αυτές οι  «διορθώσεις» που κάνει  η  Εταιρεία;      
(Μία από τις πολλές διορθώσεις που έκανε  παλιότερα η Εταιρία είναι το «Τετελεσμένον Μυστήριον, ο ενδιαφερόμενος μπορεί μάθει από εδώ, antiairetikos.blogspot.com/2014/08/blog-post.html).

Αν η Εταιρία «Σκοπιά» κάνει λάθη, πράγμα που και η ίδια παραδέχεται, τότε ο λανθασμένος λόγος της δεν προέρχεται από το Θεό, αλλά από την σκοτεινή επινόηση των ανθρώπων του Μπρούκλιν !  
Ενώ, η Εταιρεία, ισχυρίζεται ότι «δεν είναι αλάνθαστη ούτε ποτέ ισχυρίσθηκε ότι είναι», οι οπαδοί της θεωρούν το περιοδικό η «Σκοπιά» ως την «αποκεκαλυμμένη αλήθεια από τον Ιεχωβά Θεό»!!!
Γι’ αυτό και είναι έτοιμοι να ριχτούν στις φυλακές για να μείνουν σταθεροί σ’ αυτή την «ΑΠΟΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ»!!!

«Αδελφέ Ρίμερ, πήρα μια νέα ‘Σκοπιά’σήμερα το πρωί,  ξέρετε τι είναι το πρώτο πράγμα που κάνουμε εγώ και η σύζυγός μου όταν παίρνωμε αυτή τη ‘Σκοπιά’; Γονυπετούμε πριν αφαιρέσωμε το κάλυμμα και παρακαλουμε τον Ιεχωβά ν α μας αξιώση να δούμε ποιο είναι το άγγελμα που ο Ιεχωβά έχει για μας;» Πόσο διαφορετικός΄ήταν εκείνος ο «δι’εκλογης πρεσβύτερος» απ’ αυτό το ταπεινό ανδρόγυνο, που εκτιμούσε την οργάνωσι του Ιεχωβά»!  (Σκοπιά 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1965, σελ. 25).   
Ορίστε και το τελευταίο ντοκουμέντο:  


Το ανδρόγυνο που πήρε την «Σκοπιά», πρώτα «ΓΟΝΥΠΕΤΗΣΕ» και  μετά παρακάλεσε  τον «Ιεχωβά», να τους αξιώσει να δουν ποιο είναι το άγγελμα του  Ιεχωβά μέσα από περιοδικό «Σκοπιά»!
Λες και το περιοδικό  «Σκοπιά» λέει πάντα την αλήθεια! 
ΜΗΝ  ΞΕΧΝΟΥΜΕ, ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ  ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ!!!





ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

1 σχόλιο:

  1. Είναι απόλυτα λογικό να πηγαίνει από πλάνη σε πλάνη δεδομένου ότι αρνείται και απορρίπτει ότι ο Ιησούς ανεστηθη.Ακριβως όπως αρνείται και απορρίπτει τη Θεότητα του.Δεν ισχύει για την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά η ομολογία του αυτοπτου μαθητού : ο Κύριος μου και ο Θεός μου.Ομως προκύπτει το εξής ερώτημα :Ως γνωστόν , ισχυρίζονται ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβα και αντικαθιστούν το Κύριος με το Ιεχωβά.Τηρουμενων των αναλογιών καί με το ίδιο σκεπτικό η ομολογία του αυτοπτου μαθητού έπρεπε να διατυπωθεί ως εξής : ο Ιεχωβά μου και ο Θεός μου.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.