Σελίδες

22 Δεκ 2009

Ο ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ


Υπάρχει διάχυτη η εντύπωση σε πολλούς πιστούς ή μη, πως πλήθυναν στην εποχή μας και η απιστία και η αθεΐα. Αυτό βέβαια εν μέρει είναι σωστό και δεν μπορούμε να το αρνηθούμε.
Είναι καιρός όμως να αναρωτηθούμε, αν εμείς οι Χριστιανοί είμαστε άμοιροι ευθυνών. Δεν μας αναλογεί κανένα μερίδιο ευθύνης; Και μήπως πολλοί από τους άπιστους και τους άθεους στην ουσία ούτε άπιστοι είναι ούτε άθεοι, αλλά αναζητούν μια γνήσια θρησκευτικότητα και ένα γνήσιο Θεό;

16 Δεκ 2009

Η ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Πηγή εικόνας www.floga.gr

Οι περισσότεροι πιστοί έχουν την εντύπωση, πως διάφορα γεγονότα που εορτάζει η Εκκλησία μας και αφορούν το πρόσωπο του Χριστού, της Παναγίας ή των Αγίων έλαβαν χώρα την ημερομηνία που εορτάζονται.
Έτσι π.χ. πιστεύουν πως ο αρχάγγελος Γαβριήλ επισκέφτηκε την Θεοτόκο στις 25 Μαρτίου για να της μεταδώσει το χαρμόσυνο μήνυμα πως θα γεννήσει τον Σωτήρα ή πως οι ευσεβείς γονείς της Ιωακείμ και Άννα οδήγησαν την μικρή Μαρία στο Ναό στις 21 Νοεμβρίου (εισόδια της Θεοτόκου)....

10 Δεκ 2009

ΤΟ «ΝΟΗΜΑ» ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ


Τα τελευταία χρόνια έχει ενσκήψει στη χώρα μας – τις άγιες τούτες μέρες – ένα «καινούργιο φρούτο», κατασκεύασμα και αυτό των ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών.
Πρόκειται για το «φρούτο» του νοήματος της γιορτής των Χριστουγέννων. Γυρνάνε κάτι περίεργοι τύποι με μια κάμερα και ένα μικρόφωνο στο χέρι, και ρωτάνε μικρούς και μεγάλους για το νόημα της γιορτής ή κάνουν συζητήσεις επί συζητήσεων στα κανάλια με εξαίρετους ή μη καλεσμένους για το αντίστοιχο νόημα...

25 Νοε 2009

Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΜΟΝΩΝ ή «ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ»

Του συνεργάτη μας Ιγνατίου Ε. Γ.

Ναός των Μορμόνων στο Freiberg της Γερμανίας - (Πηγή, επίσημη ιστοσελίδα των Μορμόνων )

Στη σημερινή εποχή παρατηρείται μία έξαρση δογμάτων και θρησκειών οι οποίες έχουν παράλληλα να δείξουν ένα πλήθος «αρετών» που βιώνουν τα μέλη τους συνειδητά ή και ασυνείδητα.
Όλες οι Αιρέσεις μοιάζουν μεταξύ τους ως προς το δόγμα αλλά και διαφέρουν συγχρόνως αρκετά. Θα μπορούσε κάποιος να τις κατατάξει σε ΔΥΟ κατηγορίες όπως αυτές διαιρούνται από την Σύγχρονη Έρευνα στην Εποχή των Αποστόλων.
Στους Αποστολικούς χρόνους η πρώτη κατηγορία των Αιρέσεων προέρχονταν από την μίξη διδασκαλιών μεταξύ Χριστιανισμού και Ειδωλολατρίας.
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι Αιρέσεις που προέρχονταν από την μίξη Χριστιανισμού και Ιουδαϊσμού. Υπήρχαν βέβαια και Αιρέσεις που είχαν στοιχεία και από τις δύο ομάδες. Όλες όμως έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή της Εκκλησία γιατί της έδωσαν αφορμή να ξεχωρίσει τις αλήθειες από την πλάνη και να τις κατοχυρώσει.
Σήμερα η παραγωγή αιρέσεων έχει – θα μπορούσαμε να πούμε λαϊκιστί – πολλά πλοκάμια και όχι μόνον δύο. Αυτό όμως είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα και δεν μπορεί να μας απασχολήσει μόνο στις λίγες γραμμές ενός blogspot.
Με το παρόν άρθρο σκοπό μας είναι να εκθέσουμε εν μέρει την διδασκαλία των Μορμόνων. Δεν θέλουμε να θίξουμε την «Εκκλησία» τους αλλά να δείξουμε στους αναγνώστες μας, ότι πολλές θρησκείες έχουν δήθεν ως βάση τον Χριστό αλλά στην ουσία μόνον κατ’ Όνομα τον αναφέρουν Μαρ 7:6 «ο δε είπεν αυτοίς, Καλώς επροφήτευσεν Ησαΐας περί υμών των υποκριτών, ως γέγραπται ότι Ούτος ο λαός τοις χείλεσιν με τιμά, η δε καρδία αυτών πόρρω απέχει απ' εμού».Πριν αρχίσουμε την παρουσίαση ορισμένων εκ των «κακοδοξιών» των Μορμόνων θα επιθυμούσαμε μέσα από το άρθρο αυτό, να ευχαριστήσουμε θερμά τον Πανοσιολογιότατο Αρχιμανδρίτη Γρηγόριο Κωνσταντίνου για την πολύτιμη βοήθεια του και την επιμέλεια βασικών σημείων. Άλλωστε το σύνολο σχεδόν των παραθέσεών μας, είναι από την διδακτορική του διατριβή «Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΜΟΝΩΝ ή ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ». Επίσης ευχαριστούμε θερμά και τον κ. Χρήστο - Αντιαιρετικό ιδιοκτήτη του blogspot για την φιλοξενία του άρθρου....

19 Νοε 2009

ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

Του συνεργάτη μας Ιγνατίου Ε. Γ.



Δεν είχε παρέλθει πολύς καιρός από την συμπλήρωση του Κανόνα της Κ.Δ όταν άρχισε η εμφάνιση και άλλων συγγραμμάτων που αναφέρονταν σε πρόσωπα και γεγονότα της Καινής Διαθήκης αλλά και της Παλαιάς Διαθήκης. Τα σπουδαιότερα από τα συγγράμματα αυτά γράφτηκαν τον 2ο και 3ο Αιώνα.
Τα περισσότερα από αυτά είναι Ανώνυμα αλλά ορισμένα φέρουν ονόματα ιερών Ανδρών της Αγίας Γραφής.
Τα συγγράμματα αυτά λέγονται Απόκρυφα επειδή πολλά από αυτά παρουσιάζονται σαν να περιέχουν παράδοση αποστολική που διαβιβάσθηκε κατά τρόπο μυστηριώδη κατά τρόπο Απόκρυφο και διατηρήθηκε από τους λίγους και Εκλεκτούς....

2 Νοε 2009

Αντί – Τριαδική υστερία της «Σκοπιάς»

Του συνεργάτη μας και εκδότη της εφημερίδας «Μαχόμενη Ορθοδοξία», Ευθύμιου Ζουλιανίτη

Η φιλοξενία του Αβραάμ, Προτύπωση του Τριαδικού Θεού στην Παλαιά Διαθήκη
Όλος ο Χριστιανικός κόσμος, από τα πρώτα χρόνια των Αγίων Αποστόλων και μαθητών του Ιησού Χριστού ίσα με σήμερα, πιστεύει στον Ένα Αληθινό Θεό που αποτελείται από τρία Πρόσωπα – ξεχωριστές υποστάσεις.
Τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα.
Η διδασκαλία αυτή της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού δεν είναι αυθαίρετη αλλά Αγιαγραφικώς τεκμηριωμένη, όπως θα δούμε στη συνέχεια με πολλά χωρία της Αγίας Γραφής, Παλαιάς και Καινής Διαθήκης.....

17 Οκτ 2009

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ

Του συνεργάτη μας Θεόδωρου Γ. Β.


ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ
Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα αλλά και μεγάλη ευθύνη, το γεγονός ότι ο αγαπητός Χρήστος «Αντιαιρετικός», μου απηύθυνε την πρόσκληση να συντάξω ένα κείμενο περί της σχέσεως Εκκλησίας και δουλείας. Επειδή συνήθως απαντώ θετικά στις κλήσεις τις προσκλήσεις και τις προκλήσεις, οι οποίες έχουν να κάνουν με τον «λόγον» που πρέπει να δίνουμε «περί της εν ημίν ελπίδος», σπεύδω να χαράξω μερικές σκέψεις επί του θέματος με την προσδοκία να μην διαψεύσω τον καλέσαντά με, αλλά και τους αναγνώστες μου...

10 Οκτ 2009

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΗ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ


Ο Πατριάρχης Φώτιος που αγάπησε με πάθος τα Ελληνικά Γράμματα και τον Ελληνικό Πολιτισμό



Στην νηφάλια επιστολή μας, που είχαμε απευθύνει στο οπαδό του Δωδεκαθεϊσμού και που μπορεί να διαβάσει ο αναγνώστης στο «Διάλογος με Δωδεκαθεϊστή», απαντά ο εν λόγω οπαδός του Δωδεκαθεϊσμού, με μία ανεξήγητη επιθετικότητα και με μία προσπάθεια μείωσης της προσωπικότητά μας και του επιστημονικού μας κύρους.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΗ
Προ ημερών ο κ. Χ. Π. δημοσίευσε στην ανά χείρας εφημερίδα μια κάπως άκομψη «απάντησή» του προς εμένα, με αφορμή προηγούμενη δημοσίευσή μου για την πραγματική προέλευση του εορτασμού του τέλους του χειμερινού ηλιοστασίου που σήμερα παρουσιάζεται σαν «Χριστούγεννα».
Λόγω του άκομψου εκείνης της «απάντησης», δεν θ’ απαντούσα στον κ. Χ. Π. εάν δεν έκρινα ότι κάτι τέτοιο οφείλει να γίνει λόγω του ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι καθηγητής σε Γυμνάσιο της πόλης μας και εκ των πραγμάτων διαμορφώνει συνειδήσεις των αυριανών συμπολιτών μας. Είναι η ευχέρεια του αυτή που τον κάνει στόχο αυστηρότατης κριτικής, όταν μάλιστα ασκεί δημόσια μια ανιστόρητη, διαστρεβλωτική, παραπλανητική και υβριστική ρητορική, προσπαθώντας να υποβιβάσει τον πολιτισμό των προγόνων μας προς χάρη της εξ Ιουδαίας θρησκείας που αυτός ακολουθεί.

28 Σεπ 2009

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΥΠΗΡΞΕ Ή ΟΧΙ;

"Ιησούς Χριστός", ψηφιδωτό. Βρίσκεται στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα Αιγάλεω. Έργο του Λαμιώτικου ζεύγους καλλιτεχνών, αγιογράφων, ψηφιδοτοποιών και συντηρητών Θεόδωρου και Ένζας Μώρη

«Και ο Συμεών τους ευλόγησε και είπε στη Μαριάμ την μητέρα του, Αυτός θα είναι σημείο αντιλεγόμενο». Κατά Λουκά Ευαγγέλιο κεφάλαιο 2, στίχος 34.
Η προφητεία του δίκαιου Συμεών επαληθεύτηκε μέχρι κεραίας, καθώς το πρόσωπο του Ιησού αμφισβητήθηκε όσο κανένα άλλο στην ανθρώπινη Ιστορία, και η αμφισβήτηση αυτή φτάνει μέχρι τις μέρες μας.
Άλλοι αμφισβήτησαν την θεϊκότητά του και όχι ολίγοι την ύπαρξή του ως ιστορικού προσώπου.
Έτσι ο Γάλλος Ντυμπουά θεώρησε πως ο Χριστός ήταν ο ήλιος και οι 12 μαθητές του τα 12 ζώδια. Ο Ντέιβιντ Στράους αρνήθηκε την ιστορικότητά του. Και ο πατέρας της ψυχανάλυσης Φρόϋντ, υποστήριζε πως ο Ιησούς εκφράζει την προσπάθεια του ανθρώπου να απελευθερωθεί από το σύνδρομο του «σαδιστή πατέρα», δηλαδή του αυστηρού Θεού της Παλαιάς Διαθήκης.
Όλα καλά και άγια αυτά που υποστηρίζουν οι προαναφερθέντες και δεν έχουμε κανένα λόγο να διαφωνήσουμε μαζί τους. Όμως, εκείνες που θα διαφωνήσουν μαζί τους είναι οι ιστορικές μαρτυρίες για την ύπαρξη του Χριστού. Ας τις δούμε λοιπόν.

15 Σεπ 2009

Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΤΟΥ «ΠΑΡΑΒΑΤΗ» ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ



ία από τις πιο θυελλώδεις μορφές της Παγκόσμιας Ιστορίας, ένα ακόμα «σημείο αντιλεγόμενο» υπήρξε και ο Ιουλιανός ο «Παραβάτης». Ο Ιουλιανός (332 – 363 μ.Χ.) ήταν ο Βυζαντινός αυτοκράτορας ο οποίος θέλησε να επαναφέρει την Εθνική Θρησκεία (ειδωλολατρία) και γι’ αυτό το λόγο ονομάστηκε από τους Χριστιανούς «Παραβάτης» ή «Αποστάτης».
Για την πράξη του αυτή έχει μυθοποιηθεί από τους απανταχού Εθνικούς (ειδωλολάτρες) και μαζί με την Αλεξανδρινή φιλόσοφο Υπατία, έχουν τρόπο τινά «αγιοποιηθεί».
Επειδή πάμπολλα έχουν ακουστεί και έχουν γραφτεί για τον Ιουλιανό, άλλα θετικά και άλλα αρνητικά, εξαρτάται βέβαια από τη κοσμοθεωρία και τη στάση ζωής του καθενός, το παρόν άρθρο θα τολμήσει να πρωτοτυπήσει στο εξής.
Αν και ο γράφων είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, στη διαπραγμάτευση του για τον Ιουλιανό δεν θα επικαλεστεί ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ.Οι πηγές μας όλες θα είναι από το Εθνικό (ειδωλολατρικό) «στρατόπεδο». Έτσι αυτές περιλαμβάνουν το ίδιο το συγγραφικό έργο του Ιουλιανού, τον Εθνικό (ειδωλολάτρη) συγγραφέα και βιογράφο του Ιουλιανού, Αμμιανό Μαρκελίνο, ένα «τέρας» αντικειμενικότητας και εκδόσεις που κάθε άλλο παρά φιλοχριστιανικές μπορούν να χαρακτηριστούν....

3 Σεπ 2009

Μάρτυρες του Ιεχωβά: Μετά τον Αρμαγεδδώνα, τί;


Έτσι φαντάζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά τον Αρμαγεδδώνα


ν κάποιος που είναι άσχετος με τη διδασκαλία της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά», τύχει και ανοίξει κάποιο έντυπό της, θα μείνει έκπληκτος με τον τρόπο που αντιμετωπίζει η Οργάνωση, τα πνευματικά πράγματα.

Γιατί θα διαπιστώσει πως τα αντιμετωπίζει με πολύ υλιστικό και παχυλό τρόπο. Εξαίρεση βέβαια δεν αποτελεί ούτε ο ίδιος ο Θεός. Έτσι τις ανθρωπομορφικές εκφράσεις της Αγίας Γραφής – εκφράσεις δηλαδή που τον παρουσιάζουν σαν άνθρωπο - τις εκλαμβάνει η «Σκοπιά» κυριολεκτικά με αποτέλεσμα να οδηγείται σε απίθανα συμπεράσματα που πολλές φορές αγγίζουν τα όρια του κωμικού....

24 Αυγ 2009

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΗ


Ο Άγιος Ιουστίνος ο Φιλόσοφος και Μάρτυρας. Ο Φιλόσοφος που αν και μετεστράφει στον Χριστιανισμό δεν έπαψε να ασχολείται με την Ελληνική Φιλοσοφία

Με το συγκεκριμένο οπαδό του Δωδεκαθεϊσμού ανταλλάχτηκαν συνολικά έξη (6) επιστολές. Όμως το φως της δημοσιότητας είδαν οι πέντε (5) από αυτές. Αρχικά δημοσιεύεται στις 14 – 1 – 2006, στο τοπικό έντυπο της πόλης μας «Λαμιακός Τύπος», το άρθρο του εν λόγω οπαδού του Δωδεκαθεϊσμού, με τον τίτλο «Ηλιούγεννα».
Στο παραπάνω άρθρο του οπαδού του Δωδεκαθεϊσμού απαντάμε στο ίδιο τοπικό έντυπο της πόλης μας στις 4 – 2 – 2006. Το άρθρο μας, έφερε τον τίτλο «Μια απάντηση στον κ. Ευάγγελο – Απολλώνιο Γκόγκο», έχοντας κατά νου, να ξεκινήσει ένας γόνιμος διάλογος που πιστεύαμε ότι θα ωφελούσε το αναγνωστικό κοινό του συγκεκριμένου τοπικού εντύπου.


Ακολουθεί η παράθεση του άρθρου μας: ...

10 Αυγ 2009

Η ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΑ ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

«Η Πλατυτέρα των Ουρανών», ψηφιδωτό έργο στην Ιερά Μονή Αντίνιτσας Φθιώτιδας. Έργο του Λαμιώτικου ζεύγους καλλιτεχνών αγιογράφων, ψηφιδοτοποιών και συντηρητών Θεόδωρου και Ένζας Μώρη


Ένα από τα πιο γλυκά και αγαπημένα πρόσωπα στην ιστορία του Χριστιανισμού είναι αναμφίβολα το πρόσωπο της Θεοτόκου.
Ήδη από τους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού η μορφή της αγνής αυτή κόρης στην μήτρα της οποίας κυοφορήθηκε ο Θεάνθρωπος, απετέλεσε το κέντρο της αγάπης και της τιμής των πιστών.
Αυτό φαίνεται όχι μόνο στη θέσπιση τόσων εορτών για το πρόσωπό της στο Χριστιανικό ημερολόγιο, αλλά και τη συγγραφή απόκρυφων Ευαγγελίων, που έρχονταν να καλύψουν την δίψα των πιστών για πληροφορίες και λεπτομέρειες από τη ζωή του πολυαγαπημένου αυτού προσώπου που δεν ήταν δυνατόν να ανευρεθούν στα τέσσερα κανονικά Ευαγγέλια.
Πολλές από τις απόκρυφες αυτές ιστορίες επέζησαν δια μέσου των αιώνων, απετέλεσαν το υλικό πολλών αφελών Χριστιανικών κειμένων με ευρεία απήχηση, με αποτέλεσμα όχι μόνο να θεωρούνται ως υπαρκτές και γνήσιες από πολλούς πιστούς αλλά και πως μπορεί κάποιος τις ιστορίες αυτές, να τις ανεύρει μέσα στα κανονικά Ευαγγέλια.

3 Αυγ 2009

ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΕΣ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ


Άγιος Ειρηναίος, επίσκοπος Λυών. Πολέμησε τις αιρέσεις των μεταποστολικών χρόνων. Γνήσιος εκφραστής της εκκλησιαστικής Παράδοσης.


Όπως έχουμε τονίσει και σε άλλα άρθρα μας, σκοπός της σελίδας του «Αντιαιρετικού» δεν είναι μόνο η αντιμετώπιση των αιρέσεων και η έκθεση της Ορθόδοξης Πίστης, αλλά και η ενημέρωση των πιστών σε διάφορα ζητήματα της πίστης αυτής, ούτως ώστε να έχουν μια ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα γι’ αυτό το οποίο θρησκεύουν.
Έτσι είτε ασχοληθήκαμε με τις αιρέσεις στα πρώτα Αποστολικά χρόνια, γράφοντας το άρθρο «Αιρέσεις στα χρόνια των Αποστόλων» είτε με τα απόκρυφα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης γράφοντας το «Άγγελοι και Δαίμονες στο απόκρυφο βιβλίο του Ενώχ».
Στο παρόν άρθρο θα ασχοληθούμε με τις αιρέσεις των μεταποστολικών χρόνων, που καλύπτουν την περίοδο από τα τέλη του πρώτου αιώνα μετά Χριστόν έως τα μέσα περίπου του τρίτου αιώνα μετά Χριστόν.

13 Ιουλ 2009

«ΜΑΧΟΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

Η εικόνα που κοσμεί το εξώφυλλο της «Μαχόμενης Ορθοδοξίας»

Όταν ξεκινούσαμε πριν ενάμιση χρόνο περίπου τον «Αντιαιρετικό», αρχή μας και κανόνας μας ήταν και είναι, να φιλοξενεί στις σελίδες του αποκλειστικά, μόνο δικά μας άρθρα και όχι ξένες δημοσιεύσεις.
Όμως, όπως είναι γνωστό, κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του. Και δύο τέτοιες εξαιρέσεις θα φιλοξενήσουμε σήμερα από τις σελίδες του.
Η πρώτη και σημαντικότερη είναι για να τιμήσουμε έναν ακαταπόνητο μαχητή των αιρέσεων τον κ. Ευθύμιο Ζουλιανίτη.Ο κ. Ευθύμιος Ζουλιανίτης είναι ο εκδότης – ιδρυτής του μηνιαίου οκτασέλιδου περιοδικού «Μαχόμενη Ορθοδοξία». Στις σελίδες του περιλαμβάνονται ανοιχτές επιστολές προς τους αιρετικούς και ιδιαίτερα τους «μάρτυρες του Ιεχωβά»....

2 Ιουλ 2009

Ο «ΚΑΚΟΣ» ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ


Η δημιουργία του Αδάμ, Μιχαήλ Άγγελος

Η «ΑΝΗΘΙΚΗ» ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
«Θεέ μου φύλαξέ μου από τους φίλους μου. Τους εχθρούς μου, τους ξέρω».
Η εύστοχη αυτή παροιμία αποδίδει ωραιότατα την κακοποίηση που έχει υποστεί η Αγία Γραφή, όχι τόσο από τους εχθρούς της αλλά από τους ίδιους τους Χριστιανούς. Επειδή κατανοήθηκε και κατανοείται νομικίστικα και ηθικιστικά, παραβλέποντας το μεγαλειώδες σωτηριολογικό της μήνυμα...

21 Ιουν 2009

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ

ΠΑΠΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΛΕΜΕ!
Κάποτε σ’ ένα χωριό, κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας βγήκε ο παπάς να αναλύσει την Ευαγγελική περικοπή, η οποία αναφερόταν στο μεγαλείο της φιλανθρωπίας. Αφού είπε ότι είχε να πει, έφτασε και σ’ εκείνο το σημείο όπου το Ευαγγέλιο περιέχει τη περίφημη φράση που δείχνει το μέγεθος της αγάπης προς τον πλησίον: “Αυτός που έχει δυο χιτώνες να δώσει τον ένα σε αυτόν που δεν έχει κανένα”. – Ε, είπε ο παπάς, επειδή εμείς σήμερα δεν έχουμε χιτώνες και έχουμε παλτά, αν τύχει και έχουμε δύο παλτά και γνωρίζουμε κάποιον φτωχό που δεν έχει κανένα, να του δώσουμε το ένα παλτό....

10 Ιουν 2009

ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΣΤΟ «ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ»



Ο όρος «Απόκρυφα» τα παλιά χρόνια ήταν σχεδόν άγνωστος στο ευρύ κοινό. Τα τελευταία όμως χρόνια λόγω διαφόρων αιτιών, έγινε όχι μόνο ευρύτατα γνωστός, αλλά και αιτία να εκδοθούν τα περισσότερα από αυτά, ώστε να είναι προσεγγίσιμα σε όποιον επιθυμεί να ασχοληθεί με αυτά.
Η αρχή για την ευρεία απήχησή τους έγινε πριν μερικά χρόνια όταν παραμονές του Πάσχα εκδόθηκε το «Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιούδα», που παρουσίαζε έναν διαφορετικό Ιούδα από ότι γνωρίζουμε.
Όπως ήταν φυσικό προκλήθηκε μεγάλος θόρυβος γύρω από το εν λόγω θέμα, και έτσι ό όρος «Απόκρυφα» άρχισε να γίνεται γνωστός πλέον και οικείος στις πλατιές λαϊκές μάζες. Περισσότερα για αυτό το θέμα μπορεί να δει ο αναγνώστης, στο αντίστοιχο άρθρο μας το «Ευαγγέλιο του Ιούδα»....

31 Μαΐ 2009

Λιλή Ζωγράφου, «Αντιγνώση»: Απομυθοποίηση του Χριστιανισμού ή ένας ακόμη εμπαθής μύθος;



Η Λιλή Ζωγράφου υπήρξε μία από τις πιο πετυχημένες Ελληνίδες συγγραφείς. Τα βιβλία της έγιναν αγαπητά στο αναγνωστικό κοινό, γνωρίζοντας αλλεπάλληλες εκδόσεις.
Εκτός από τα λογοτεχνικά έργα που έγραψε, ασχολήθηκε και με δοκίμια όπου διακρίθηκε για την κριτική της ματιά και την οξύνοια του πνεύματός της.
Ένα από τα δοκίμιά της είναι και το «Αντιγνώση, τα δεκανίκια του Καπιταλισμού», όπου ασχολείται με την κριτική του Χριστιανισμού, στοχεύοντας όπως ή ίδια δηλώνει στην απομυθοποίησή του.
Η «Αντιγνώση» γνώρισε και αυτή μεγάλη επιτυχία, ήδη κυκλοφορεί η 18η έκδοση της.
Με την κριτική της «Αντιγνώσης» θα ασχοληθούμε στο παρόν άρθρο, για να αποδείξουμε για μία ακόμη φορά, την εμπάθεια, το μένος και το ψεύδος που κατέχει ένα ακόμη εχθρό του Χριστιανισμού.
Και θα το αποδείξουμε, όχι αερολογώντας ή συκοφαντώντας την συγγραφέα, αλλά με στοιχεία, που μπορεί ο οιοσδήποτε αναγνώστης να τα διασταυρώσει για να διαπιστώσει του λόγου το αληθές..

23 Μαΐ 2009

ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!


ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!
Είναι γεγονός, ότι σε γενικές γραμμές οι Μ. του Ιεχωβά δίνουν την εντύπωση καλοσυνάτων ανθρώπων που είναι γεμάτοι από αγάπη και στοργικό ενδιαφέρον για τον πλησίον τους και δεν σκέπτονται ποτέ το κακό του, ακόμα και όταν διώκονται απ’ αυτόν. Άλλωστε κάτι ανάλογο υποστηρίζουν και οι ίδιοι, παρομοιάζοντας τον εαυτό τους με άκακα πρόβατα που τα διακρίνει παντελής έλλειψη μίσους και έχθρας.
Είναι όμως πράγματι έτσι;...

13 Μαΐ 2009

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Μέγας Αθανάσιος, ο κατ' εξοχήν διαμορφωτής του Ορθόδοξου δόγματος, ο αποκληθείς και "στύλος της Ορθοδοξίας". Ψηφιδωτό στην Ιερά Μονή Αντίνιτσας Φθιώτιδας. Έργο του Λαμιώτικου ζεύγους καλλιτεχνών, αγιογράφων, φηφιδοτοποιών και συντηρητών Θεόδωρου και Ένζας Μώρη


Είναι γνωστό σε όλους, πως η Ορθόδοξη Εκκλησία πρεσβεύει, ότι διατήρησε αναλλοίωτη την διδασκαλία του Χριστού και των Αποστόλων ανά τους αιώνες, μέσω των αληθειών της που ονομάζει δόγματα.
Αλλά τι είναι δόγμα; Δόγμα είναι η αλήθεια για το Θεό και το Χριστό, που διατυπώθηκε μέσω των Πατέρων της Εκκλησίας αλλά πολύ περισσότερο μέσα από τις Οικουμενικές Συνόδους. Οι αλήθειες όμως αυτές δεν έχουν σκοπό να ερμηνεύσουν τα του Θεού αλλά τα περί τον Θεό. Γιατί ο Θεός είναι πάνω και πέρα από την δημιουργία, οπότε οποιαδήποτε απόπειρα να αποδοθεί το τι ακριβώς είναι, σκοντάφτει κατά πρώτον στην αδυναμία της ανθρώπινης γλώσσας. Έπειτα επειδή η περιγραφή αυτή θα αποδοθεί με όρους της κτιστής πραγματικότητας, δεν είναι δυνατόν να αποδώσουν τα του Θεού, αφού όπως προαναφέραμε, ο Θεός είναι πάνω και πέρα από τη κτιστή πραγματικότητα και τα ανθρώπινα σχήματα.
Τα δόγματα επίσης έβαζαν και ένα όριο ανάμεσα στην Εκκλησία και τις παραχαράξεις της, δηλαδή τις αιρέσεις, οι οποίες υπερτιμώντας τον ανθρώπινο νου, πίστευαν πως μπορούν να εξηγήσουν την φύση του Θεού, δηλαδή το τι είναι Θεός...

11 Μαΐ 2009

ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ Μ. ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ»

Γνήσιοι απόγονοι του Χίτλερ κα του Γκαίμπελς οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, δεν αντέχουν τον διάλογο και καταφεύγουν στην άγαπημένη τους μέθοδο της λασπολογίας


Το τελευταίο καιρό έχουμε γίνει μάρτυρες θλιβερών γεγονότων, που αν μη τι άλλο, δείχνουν έλλειψη ψυχραιμίας εκ μέρους της Σκοπιάς και των οπαδών της. Και όλα αυτά με αποκλειστικό σκοπό την απόκρυψη της αλήθειας. Έτσι πριν λίγο καιρό, έγινε από τον νομικό εκπρόσωπο της Εταιρίας «Σκοπιά» στην Ελλάδα, η απόπειρα φίμωσης του rwssel.pblogs.gr, το οποίο ξεσκέπαζε τα ψεύδη και τις «βρωμιές» της Σκοπιάς. Μια αλήθεια που πονάει όχι μόνο την ίδια την Σκοπιά, αλλά και τα μέλη της, τους ΜτΙ, που ακριβώς επειδή δεν μπορούν να την αντέξουν, καταφεύγουν στην μέθοδο του «γκαιμπελισμού», δηλαδή στη συκοφάντηση και τη λασπολογία....

7 Μαΐ 2009

Η τριαδολογία και η περί δύο φύσεων διδασκαλία του Ιππολύτου Ρώμης

Ο Ιππόλυτος Ρώμης, Μουσείο Λατερανού, Ρώμη

Ο Ιππόλυτος Ρώμης υπήρξε ένας από τους πρώιμους Εκκλησιαστικούς συγγραφείς (τέλος 2ου – αρχές 3ου αιώνα μ.Χ.) Την δογματική του σκέψη την ανέπτυξε, αντιμετωπίζοντας τους αιρετικούς που είχαν αναφανεί εκείνη την εποχή.
Την σκέψη του λοιπόν αυτή, θα την παρακολουθήσουμε, μέσα από την καταπολέμηση ενός αιρεσιάρχη εκείνης της εποχής και πιο συγκεκριμένα του αιρεσιάρχη Νοητού.
Ο Νοητός κατάγονταν από την Σμύρνη και υποστήριζε πως ο Χριστός δεν είναι ένα από τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδας δηλαδή ο Υιός, αλλά είναι ο Πατέρας που γεννήθηκε, έπαθε και απέθανε. Γι’ αυτό άλλωστε αυτός και οι οπαδοί του ονομάζονταν Πατροπασχίτες, ισχυριζόμενοι πως έπαθε ο Πατέρας.
Η αίρεση αυτή είναι γνωστή και ως Μοναρχιανισμός γιατί προσπαθεί να διασώσει την Μοναρχία του Θεού, δηλαδή πως υπάρχει μόνο ένας Θεός.
Όλες αυτές οι αιρέσεις, όπως και οι κατοπινές μεγάλες π.χ. Αρειανισμός, δεν μπορούν να δεχτούν, πως είναι δυνατόν να υπάρχει ένας Θεός, ο οποίος όμως δεν αποτελείται από ένα πρόσωπο, αλλά από τρία πρόσωπα, τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα...

23 Απρ 2009

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜτΙ


Την καταπληκτική αυτή εικόνα την πήραμε από το ecclesia-baden.blogspot.com


Λάβαμε ένα μήνυμα από το «αδελφό» Blogspot, m-t-i.blogspot.com, που το παραθέτουμε, για να δείξουμε τον τρόμο που κατέχει την Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά Σκοπιά, να μην αποκαλυφθούν τα κακώς κείμενα της Οργάνωσης. Ότι και να κάνουν όμως, όπως γράφει και ο Rwssel.pblogs.gr, με το διαδίκτυο το έχουν χαμένο το παιχνίδι. Ότι και να κάνει η Σκοπιά δεν μπορεί να εμποδίσει την αλήθεια!

20 Απρ 2009

ΤΟ «ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ» ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ ή Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΕ … ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!

Στο μέσον η ... κυβέρνηση του Θεού και γύρω - γύρω οι υπήκοοι! Από το τευχίδιο της "Σκοπιάς" η "Κυβέρνηση που θα φέρει τον Παράδεισο" σελ. 25

Είναι γνωστό στους περισσότερους που ασχολούνται με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, πως η διδασκαλία τους περιλαμβάνει ένα συνονθύλευμα από παλιότερες και νεότερες αιρέσεις. Έτσι είναι πολύ δύσκολο αν ερωτηθεί κάποιος, να μπορέσει να ορίσει τα κύρια χαρακτηριστικά της διδασκαλία αυτής, που παρέχεται από τα έντυπα της Εταιρείας «Σκοπιά».
Παρόλα αυτά αν προσπαθούσαμε να ορίσουμε, μέσα από αυτό το ομιχλώδες τοπίο της διδασκαλίας της, κάποια εξέχοντα σημεία, θα στεκόμασταν σε τέσσερα –κατά την γνώμη μας – σπουδαιότερα σημεία:...

9 Απρ 2009

ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ: ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το άρθρο μας το αφιερώνουμε στη μνήμη δύο σπανίων ανθρώπων, που έφυγαν τόσο πρόωρα από κοντά μας. Στην αγαπητή συνάδελφο και φίλη Ελένη Χατζηγεώργου – Κανελλοπούλου, μια πραγματική ΚΥΡΙΑ, που παρά την επώδυνη αρρώστια της, έμεινε σχεδόν μέχρι το τέλος, κοντά στους μαθητές της που τόσο αγάπησε και τόσο αγαπήθηκε από αυτούς. Και στον αγαπητό φίλο Κώστα Αναγνωστόπουλου, ένα κριτικό και ανήσυχο πνεύμα, που χάριζε την ζεστασιά και την αγάπη του σε όλους, έναν πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΟ άνθρωπο. Επειδή η απουσία τους είναι τροπική και όχι τοπική, τους υποσχόμαστε, ότι θα τους θυμόμαστε πάντοτε με αγάπη, γιατί « η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει». 1η Επιστολή προς Κορινθίους, κεφάλαιο 13, στίχος 8.

Είναι γεγονός, πως ο άνθρωπος σήμερα ζει, σε μία από τις δυσκολότερες εποχές που έχουν υπάρξει ποτέ. Μπορεί η τεχνολογία, από την μια μεριά -που σημειωτέον, έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου- να τον έχει βοηθήσει και να του έχει κάνει την ζωή πιο εύκολη, αλλά από την άλλη μεριά ο ρυθμός της ζωής του έχει γίνει εξοντωτικός...
Ίσως πάλι τον εξοντωτικό αυτό ρυθμό, να τον επιδιώκει και ο ίδιος ο άνθρωπος, γιατί φοβάται να μείνει μόνος του, γεγονός που πιθανόν να τον οδηγούσε σε κάτι που απεύχονται οι περισσότεροι. Στον στοχασμό και την ανάληψη των ευθυνών για το κακό, την αδικία και την καταστροφή που επικρατεί στον κόσμο...

31 Μαρ 2009

Η ΤΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΝΗΣΗΣ ή ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ


Βιβλίο της Σκοπιάς «Αποκάλυψη» σελ. 145: Τα τερατόμορφα αυτά όντα είναι οι «Άγιοι» των Μαρτύρων του Ιεχωβά! Όσοι από αυτούς έχουν απομείνει στη γη παίρνουν από τα «εμβλήματα» – το «μπισκότο» και το κόκκινο κρασί – στην «τελετή της ανάμνησης».

Κάθε χρόνο, τις τελευταίες μέρες του Μάρτη και τις πρώτες του Απρίλη συνηθίζουν οι ΜτΙ να ξεχύνονται στους δρόμους για να καλέσουν τον κόσμο σε μια τελετή της Σκοπιάς που ονομάζεται «Ανάμνηση του θανάτου του Χριστού». Φέτος η τελετή αυτή έχει οριστεί για τις 9 Απριλίου.
Κατά την τελετή αυτή αναπαρίσταται ο Μυστικός Δείπνος και καλούνται τα μέλη της Σκοπιάς να πάρουν από τα υλικά που ακούν στο βαρύγδουπο τίτλο «εμβλήματα» και τα οποία δεν είναι τίποτα άλλο από …. γαλέτα και κόκκινο κρασί και τα οποία κατά τη Σκοπιά συμβολίζουν το σώμα και αίμα του Χριστού.
Και που είναι το πρόβλημα ή το παράξενο θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος. Το πρόβλημα και το παράξενο είναι, πως υπάρχει περίπτωση παρά τον ικανό αριθμό των συμμετεχόντων ΜτΙ, να μην πάρει κανένας από αυτά τα εμβλήματα! Η τελετή δηλαδή να μείνει χωρίς αντίκρισμα. Έτσι σκοπός του άρθρου είναι, να διερευνήσει και να ερμηνεύσει γιατί συμβαίνει αυτό....

15 Μαρ 2009

ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ: «ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΤΙΛΕΓΟΜΕΝΟ»



Μικρή προτομή του Μ. Κων/νου από χαλκηδόνιο λίθο, των αρχών του 4ου αιώνα. Διακρίνεται στο θώρακα το σύμβολο του Σταυρού. (Παρίσι, Εθνική Βιβλιοθήκη)

    Έτσι χαρακτήρισε τον Ιησού κατά την Υπαπαντή του ο γέρων Συμεών. Πως γι’ αυτόν θα γραφούν και θα ακουστούν πολλά, άλλα εναντίον του και άλλα υπέρ του.
     Στο πέρασμα των αιώνων και πριν το Χριστό και μετά από αυτόν υπήρξαν πολλοί που έγιναν «σημεία αντιλεγόμενα», ειδικά αν επρόκειτο για άτομα που σημάδεψαν θετικά ή αρνητικά την Παγκόσμια Ιστορία.
    Ένα τέτοιο «σημείο αντιλεγόμενο» υπήρξε και ο Μέγας Κωνσταντίνος (274 – 337 μ.Χ). «Τόνοι» μελανιού έχουν χυθεί γύρω από το πρόσωπό του, επειδή ίσως υπήρξε ένα από τα πιο πετυχημένα πρόσωπα της Παγκόσμιας Ιστορίας, αφού κατάφερε να αναστήσει μια παραπαίουσα Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, μέρος της οποίας, γνωστό σήμερα ως Βυζάντιο, κατάφερε να επιβιώσει για πάνω από χίλια χρόνια...

1 Μαρ 2009

Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ


Από πολύ νωρίς η Εκκλησία του Χριστού αντιμετώπιζε τις προκλήσεις που νόθευαν την πίστη της με άμεσο και δημοκρατικό τρόπο, συγκαλώντας συνόδους για την περιχαράκωση της Ορθής Πίστης.

ΠΡΟΤΥΠΟ Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ
Πρότυπό της είχε την Αποστολική Σύνοδο η οποία συγκλήθηκε το 48 ή 49 μ.Χ. για να διευθετήσει το ζήτημα των Ιουδαϊζόντων Χριστιανών. Οι συγκεκριμένοι Χριστιανοί υποστήριζαν πως δεν σώζεται κάποιος αν δεν κάνει την περιτομή (μια χειρουργική μικροεπέμβαση στο δέρμα του αντρικού γεννητικού μορίου) ή δεν τηρεί τον Μωσαϊκό νόμο.
Αν τα δέχονταν αυτά η Εκκλησία κινδύνευε να χάσει τον πανανθρώπινο χαρακτήρα της και να μείνει μια Ιουδαϊκή αίρεση.
Επειδή δημιουργούνταν συνεχώς προστριβές από τους Ιουδαΐζοντες Χριστιανούς, οι Απόστολοι συνεκάλεσαν στην Ιερουσαλήμ σύνοδο, αποφασίζοντας πως δεν είναι αναγκαίο για την εισδοχή κάποιου στον Χριστιανισμό, η περιτομή και η τήρηση του Μωσαϊκού νόμου.

7 Φεβ 2009

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΤΟΜΑ: ΜΥΘΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Έντυπο της Σκοπιάς "Μπορείτε να ζείτε" σελ. 131: Ο κακός κόσμος και οι καλοί και ηθικοί Μάρτυρες του Ιεχωβά!


ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ
Είναι γνωστό σε όλους, πως η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά Σκοπιά, είναι μια από τις πιο επικερδείς εταιρείες στον κόσμο, με θρησκευτικό ένδυμα. Άλλωστε η ίδια αυτοχαρακτηρίζεται Εταιρεία, έχει μετόχους, μετοχές, καταστατικό και διοικητικό συμβούλιο με πρόεδρο.
Ως Εταιρεία λοιπόν, φυσιολογικό επακόλουθο είναι, να έχει απώτερο σκοπό, όσον το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος. Γι’ αυτό άλλωστε καταβάλει τεράστιες προσπάθειες για την επίτευξη του σκοπού αυτού.
Έτσι θεωρεί πως για να πετύχει τον στόχο της, οφείλει να κάνει το προϊόν της όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό, για να πετύχει και τις ανάλογες πωλήσεις. Γι’ αυτό αφού πρόκειται για Εταιρεία με θρησκευτικό ένδυμα, πιστεύει, πως το καλύτερο πλασάρισμα του προϊόντος θα επιτευχθεί στηριζόμενη στο μύθο της ηθικής καθαρότητας, την δική της και των οπαδών της....


28 Ιαν 2009

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ: “ΑΤΑΚΤΟΥΛΗΔΕΣ”, Η “ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ ” (ΣΚΟΠΙΑ) ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ!

Με αντίστοιχο μεγενθυτικό φακό, παρακολουθεί η "Σκοπιά" την προσωπική και ιδιωτική ζωή των Μαρτύρων του Ιεχωβά, ακόμα και στα εσώτερα της κρεβατοκάμαράς τους!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν είχαμε προλάβει να δημοσιεύσουμε το παρακάτω άρθρο, και ήρθε ένας ανώνυμος ΜτΙ, να επιβεβαιώσει τα επιχειρήματα του άρθρου μας, δημοσιεύοντας ένα αισχρότατο σχόλιο. Το άρθρο αυτό το διαγράψαμε βέβαια, αλλά το δημοσιεύσαμε μετά, αφαιρώντας κάποια γράμματα από τις επίμαχες λέξεις. Όποιος επιθυμεί μπορεί να το βρει στα σχόλια, για να διαπιστώσει πόσο «καθαροί» είναι οι ΜτΙ.

ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ
Όπως είναι γνωστό οι διάφορες μυστικές οργανώσεις, τα διάφορα ανελεύθερα ή δικτατορικά καθεστώτα για να πετύχουν το σκοπό τους και να κρατηθούν στην εξουσία χρησιμοποιούν μεθόδους που απέχουν πολύ από το νομιμότητα. Οι μέθοδοι αυτοί μπορούν να περιλαμβάνουν μηχανισμούς τρομοκράτησης και χαφιεδισμού, επέμβαση στη ιδιωτική και προσωπική σφαίρα του ατόμου και γενικά οτιδήποτε καταρρακώνει την αξία του προσώπου και τα διεθνώς αναγνωρισμένα ατομικά δικαιώματα του καθενός....

24 Ιαν 2009

ΟΙ «ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ» ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ «ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ» ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

Πολλές φορές οι Χριστιανοί έχουν κατηγορηθεί, από άτομα εχθρικά προς την Εκκλησία, πως με τα πιστεύω τους έχουν γίνει αίτιοι του σκοταδισμού στην επιστημονική και πολιτιστική πρόοδο της ανθρωπότητας.
Ακόμη τα πιστεύω τους αυτά, έχουν γίνει αιτία ειρωνειών, όπως επίσης τους καταλογίζονται από τα άτομα αυτά, αφέλεια –ανεπίτρεπτη για την εποχή που ζούμε λόγω των επιστημονικών ανακαλύψεων – σε υπερθετικό βαθμό.
Μια απλή «βόλτα» να κάνει κάποιος στο Ίντερνετ, θα διαπιστώσει του λόγου το αληθές και θα ανακαλύψει δεκάδες ιστοσελίδες να βάλλουν κατά των Χριστιανικών «αφελειών» και του Χριστιανικού «σκοταδισμού».
Οι κάτοχοι βέβαια των ιστοσελίδων αυτών, από σκεπτικιστές – όπως αυτοχαρακτηρίζονται – έως οπαδοί του Δωδεκαθεϊσμού, επαίρονται πως βρήκαν το «φως το αληθινό» και προσπαθούν να το μεταλαμπαδεύσουν στους αναγνώστες τους, μέσα από μια αντικειμενική και ελεύθερη στάση, όπως υποστηρίζουν...

17 Ιαν 2009

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ



ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Για τη συγγραφή του άρθρου μας, μεγάλη βοήθεια λάβαμε, από τη διπλωματική εργασία του αγαπητού φίλου και συναδέλφου κ. Ιωάννη Ζαχαράκη, που έχει τον τίτλο «Το ήθος της ευχαριστίας και ο σύγχρονος άνθρωπος. Θεολογικές προσεγγίσεις στη σχέση ανθρώπου και φυσικού περιβάλλοντος».

Οι φονικές πυρκαγιές τον Αύγουστο του 2007, που τόσο πόνο και καταστροφή προκάλεσαν στην πατρίδα μας, απέδειξαν για μια ακόμη φορά την περιφρόνηση του ανθρώπου προς τη φύση και το περιβάλλον.
Έτσι σκεφτήκαμε, με αφορμή την εορτή των Τριών Ιεραρχών στις 30 Ιανουαρίου, να δούμε αν η σκέψη και η διδασκαλία του Μεγάλου Βασιλείου, του Γρηγορίου του Θεολόγου και του Ιωάννη του Χρυσοστόμου μπορούν να συμβάλουν έστω και ελάχιστα σε μια διαφορετική θέαση της φύσης και του περιβάλλοντος, και πιθανόν σε βάθος χρόνου – ποιος ξέρει άραγε – στην λύση του οικολογικού προβλήματος.