Συχνά – πυκνά γινόμαστε δέκτες της αγωνίας πολλών
πιστών για την αντιμετώπιση των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Μας ζητάνε να τους
βοηθήσουμε είτε σε διάλογο που έχουν ανοίξει με κάποιους από αυτούς είτε επειδή
κάποιοι συγγενείς τους έχουν πέσει θύματα της Οργάνωσης «Σκοπιά». Νοιώθοντας
λοιπόν την αγωνία τους σκεφτήκαμε να τους βοηθήσουμε στον αγώνα τους αυτό με
έναν εύκολο και απλό τρόπο. Πρακτικά και μόνο πρακτικά. Ούτε βαρύγδουπες
αναλύσεις, ούτε θεολογικοί ακροβατισμοί, ούτε αποστήθιση χωρίων της Γραφής,
ούτε … ούτε … Τίποτα από όλα αυτά, απολύτως τίποτα. Ο πιστός που θα βρεθεί
αντιμέτωπος με οποιονδήποτε Μάρτυρα του Ιεχωβά, δεν χρειάζεται να έχει απολύτως
τίποτα μαζί του, παρά μόνο τα ντοκουμέντα που δημοσιεύουμε στο παρόν άρθρο...
Πριν από οτιδήποτε όμως αξίζει να
αναρωτηθούμε. Είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί ένας Μάρτυρας του Ιεχωβά; Η
απάντηση είναι πως όχι. Είναι πολύ δύσκολο, και μάλιστα από άτομα που δεν έχουν
ακούσει ούτε ασχοληθεί μ’ αυτούς ποτέ στη ζωή τους. Βέβαια να μην θεωρηθεί, πως
οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι ιδιαίτερα ευφυείς ή ανώτερου μορφωτικού επιπέδου.
Κάθε άλλο μάλιστα. Η πλειοψηφία από αυτούς είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου
και δεν έχουν ιδιαίτερη ευχέρεια στη γραφή και στην ανάγνωση. Τότε γιατί είναι
δύσκολο ν’ αντιμετωπιστούν; Ο λόγος είναι πολύ απλός. Επειδή εκπαιδεύονται σε
καθημερινή βάση, οι περισσότεροι μάλιστα από αυτούς από την παιδική ηλικία, για
την προώθηση της διδασκαλίας τους, καθώς και το ότι έχουν πάντα μαζί τους τα εφόδια
τα οποία τους παρέχει η Οργάνωση τους για το σκοπό αυτό, είτε σε έντυπη μορφή
είτε σε ηλεκτρονική. Έτσι είναι πολύ εύκολο στον οποιονδήποτε Μάρτυρα του
Ιεχωβά να κάνει διάλογο με κάποιον και να τον αντιμετωπίσει χωρίς δυσκολία,
αφού έχει την ευχέρεια να ανατρέχει και να επικαλείται τη διδασκαλία της
Οργάνωσης του.
Ας πάρουμε ένα παράδειγμα για να γίνουμε
κατανοητοί. Ας πούμε πως έχουμε βρεθεί δια ζώσης αντιμέτωποι με ένα Μάρτυρα του
Ιεχωβά και συζητάμε για την Αγία Τριάδα, αφού οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δέχονται
πως ο Χριστός είναι κατώτερος από το Θεό Πατέρα, και το Άγιο Πνεύμα είναι
ενεργός δύναμη του Θεού κάτι σαν το ηλεκτρισμό όπως γράφουν στα έντυπά τους.
Αμέσως ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αρχίζει να μας «βομβαρδίζει» με διάφορα χωρία
(κομμάτια) της Γραφής τα οποία έχει αποστηθίσει από την πολύχρονη εκπαίδευση
του. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Γιατί ο Μάρτυρας του Ιεχωβά δεν είναι μόνος του.
Έχει την Οργάνωση μαζί του. Κοιτάξτε τι του έχει προμηθεύσει η Οργάνωση του,
στην εικόνα 1,
που δημοσιεύουμε ευθύς αμέσως. Η εικόνα αυτή είναι από τη Μετάφραση Νέου Κόσμου
(ΜΝΚ), όπως αποκαλούνε την Καινή Διαθήκη τους οι Μάρτυρες του Ιεχωβά:
Εικόνα 1
Τι βλέπουμε λοιπόν στην εικόνα αυτή;
Στην λέξη Τριάδα δεκάδες χωρία (κομμάτια) της Γραφής όπου υποστηρίζουν την
διδασκαλία της Οργάνωσης για την Αγία Τριάδα και στα οποία με άνεση μπορεί να
ανατρέξει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά. Και άντε μετά να «κάτσεις» εσύ, να ψάξεις στη
Γραφή να δεις τι λένε τα χωρία αυτά, αν τα διαστρεβλώνει ή όχι η «Σκοπιά» ή να
βρεις χωρία (κομμάτια) της Γραφής που έχει επιμελώς «ξεχάσει» η Οργάνωση επειδή
δεν την συμφέρουν. Πιο εύκολα να πας στο φεγγάρι και να γυρίσεις με τα πόδια
παρά να κάνεις όλα τα παραπάνω.
Έχοντας λοιπόν όλα αυτά υπόψη,
αποφασίσαμε να δώσουμε μια πρακτική «χείρα βοηθείας» στην αντιμετώπιση των Μαρτύρων
του Ιεχωβά. Και όπως είπαμε και πιο πάνω ο πιστός δεν έχει να κάνει απολύτως
τίποτα, παρά μόνο να εκτυπώσει τα ντοκουμέντα που θα παρουσιάσουμε. Τα
ντοκουμέντα αυτά προέρχονται από τα έντυπα της Οργάνωσης των Μαρτύρων του
Ιεχωβά. Έντυπα δεν μας μοιράζουν και μάλιστα με φορτικό τρόπο; Ε, λοιπόν μ’
αυτά θα τους αντιμετωπίσουμε. Με τα ίδια τους τα όπλα. Πριν ξεκινήσουμε μια
τελευταία συμβουλή:
ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ
ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ.
Ας
ξεκινήσουμε λοιπόν.
Εικόνα 2
ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 2. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης
Ιουλίου 1981 σελίδα 4. Γράφει λοιπόν: «Δεν θα ήταν αρκετό λοιπόν, για ένα άτομο, περιλαμβανομένου και του
εαυτού μας, να ακολουθούμε απλώς τη θρησκεία των γονέων μας ή ν’ ακολουθούμε τη
μεγαλύτερη θρησκεία που μας περιβάλλει.» Συμφωνούμε απόλυτα με τη «Σκοπιά».
Πράγματι δεν είναι σωστό να ακολουθούμε τη θρησκεία των γονιών μας ή τη
μεγαλύτερη θρησκεία που μας περιβάλλει. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν και εμείς
αλλά και ο Μάρτυρας του Ιεχωβά, γιατί και αυτός οφείλει να εξετάσει τη θρησκεία
των γονιών του. Μας το λέει πιο κάτω η «Σκοπιά» στην ίδια εικόνα: «Έχομε, λοιπόν, μεγάλη ανάγκη να καθορίσωμε
αν εμείς ακολουθούμε μια θρησκεία ή τρόπο λατρείας που οδηγεί πραγματικά
στον Θεό. Αλλά πώς μπορούμε να είμαστε βέβαιοι;» Και πάλι δεν έχουμε λόγο
να διαφωνήσουμε με τη «Σκοπιά». Πρέπει εμείς να ψάξουμε για να βρούμε αν
ακολουθούμε μια θρησκεία που οδηγεί πραγματικά στον Θεό. Πως όμως θα το βρούμε
αυτό; Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο βήμα.
Εικόνα 3
ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 3. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης
Ιουλίου 1981 σελίδα 5. Γράφει λοιπόν: «Για να ερευνήσωμε αν μια θρησκεία—ακόμη και η εκκλησία σας, ή η
δημοφιλής πίστις των ανθρώπων γύρω σας—συμφωνή με την αλήθεια, πρέπει να
εξετάσωμε πολλές και διάφορες πλευρές.» Ποιο λοιπόν είναι το γνώρισμα της
θρησκείας που οδηγεί πραγματικά στον Θεό; Η συμφωνία της με την αλήθεια. Μας
καλεί μάλιστα η «Σκοπιά» να εξετάσουμε πολλές και διάφορες πλευρές. Πριν όμως
την οποιαδήποτε άλλη εξέταση πρέπει να εξετάσουμε την πρώτη και βασικότερη. Τι
είναι η αλήθεια; Αφήνουμε και πάλι τη «Σκοπιά» να μας απαντήσει στο τόσο
σπουδαίο αυτό ερώτημα.
Εικόνα 4
ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 4. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 2003 σελίδα 14. Γράφει λοιπόν: «Αυτή καθαυτή η έρευνα και η εκπαίδευση αποσκοπούν στο να μάθει κανείς
τα γεγονότα—την αλήθεια—σχετικά με τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Η αλήθεια δεν
είναι ζήτημα προσωπικής άποψης. Παραδείγματος χάρη, η ανθρώπινη ψυχή ή είναι
αθάνατη ή δεν είναι. Ο Σατανάς ή υπάρχει ή δεν υπάρχει. Η ζωή ή έχει σκοπό ή
δεν έχει. Σε κάθε περίπτωση, μπορεί να υπάρχει μόνο μία σωστή απάντηση. Η μία
είναι αληθινή και η άλλη ψεύτικη. Δεν μπορούν να είναι και οι δύο αληθινές.»
Τι μας λέει λοιπόν εδώ η «Σκοπιά»; Πως η αλήθεια δεν είναι ζήτημα προσωπικής
άποψης. Και πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δύο σωστές απαντήσεις.
Αναγκαστικά η μια θα είναι αληθινή και η άλλη ψεύτικη. Φέρνει μάλιστα και
παραδείγματα, όπως ο Σατανάς ή υπάρχει ή δεν υπάρχει κ.λ.π. Για μία ακόμη φορά
δεν έχουμε κανένα μα κανένα λόγο να διαφωνήσουμε με τη «Σκοπιά». Συμφωνούμε
απόλυτα πως η αλήθεια είναι μία. Αλλά τι θα συμβεί σε περίπτωση που κάποιος πει
ψέματα έστω και μια φορά; Θα το δούμε στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 5
ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 5. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 2003 σελίδα 16. Γράφει λοιπόν: «Μάλιστα, ο ψεύτης δεν μπορεί να έχει την επιδοκιμασία του Θεού.
(Αποκάλυψη 21:8, 27· 22:15) Όταν είμαστε γνωστοί ως φιλαλήθεις, οι άλλοι
πιστεύουν αυτά που λέμε, μας εμπιστεύονται. Εντούτοις, αν μας πιάσουν να λέμε
έστω και ένα ψέμα, μπορεί να αμφιβάλλουν για το πόσο αληθινό είναι οτιδήποτε θα
πούμε στο μέλλον. Κάποια αφρικανική παροιμία λέει: “Ένα και μόνο ψέμα
καταστρέφει χίλιες αλήθειες”. Μια άλλη παροιμία λέει: “Ο ψεύτης δεν γίνεται
πιστευτός, ακόμη και όταν λέει την αλήθεια”.» Συνεπώς, σύμφωνα με αυτά που
γράφει η «Σκοπιά», αυτός που λέει ψέματα, έστω και μια φορά, όχι μόνο δεν
γίνεται ποτέ πιστευτός από τους άλλους, αλλά και το χειρότερο έχει την
αποδοκιμασία του Θεού. Ας δούμε τώρα, αφού η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά αγαπάει
τόσο την αλήθεια την υπηρετεί πάντα ή μήπως έχει τύχει ποτέ να πει κανένα ψέμα;
Προφανώς σύμφωνα μ’ αυτά που λέει όχι. Άλλωστε όπως γράφει και λίγο πιο πάνω «Όπως ο Ιεχωβά, έτσι και οι πιστοί Μάρτυρες
του είναι φιλαλήθεις.»Τα έντυπά της όμως τι λένε;
Εικόνα 6
ΒΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 6. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 1968 σελίδα 463. Γράφει λοιπόν: «Σύμφωνα με την αξιόπιστη Βιβλική χρονολογία ο Αδάμ εδημιουργήθη το
έτος 4026 π.Χ. …Κατόπιν ο Θεός έφερε τα ζώα στον άνθρωπο για να τα ονομάση…Ούτε
και η εκ μέρους του ονομασία των ζώων θ’ απήτησε ένα αδικαιολογήτως μακρό
χρονικό διάστημα… Εφόσον ήταν, επίσης σκοπός του Ιεχωβά να πληθυνθή ο άνθρωπος
και να γεμίσει τη γη, είναι λογικό ότι θα δημιουργούσε την Εύα λίγο ύστερ’ από
τον Αδάμ, ίσως μόλις λίγες εβδομάδες ή μήνες αργότερα το ίδιο έτος, 4026 π.Χ.»
Και λίγο παρακάτω γράφει «Οκτώ έτη από
το φθινόπωρο του 1967 μας φέρνουν ως το φθινόπωρο του 1975, συμπληρώνοντας 6000
χρόνια στην έβδομη ημέρα του Θεού, την ημέρα της αναπαύσεώς του». Στο
έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ασχολείται με το χρόνο
δημιουργίας της Εύας. Και ασχολείται με το χρόνο δημιουργίας της Εύας, γιατί –
όπως ισχυρίζεται – αν βρούμε πότε
δημιουργήθηκε η Εύα θα βρούμε πότε άρχισε και πότε τελειώνει η έβδομη ημέρα του
Θεού, κατά την οποία ο Θεός – βάσει της Γραφής αναπαύτηκε – αφού είχε
τελειώσει όλα πλέον τα δημιουργικά του έργα. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει
– και τα οποία της φαίνονται λογικά – η Εύα δημιουργήθηκε λίγες βδομάδες ή
μήνες μετά τη δημιουργία του Αδάμ, το 4026 π.Χ. Επειδή πριν την δημιουργία της
Εύας προηγήθηκε η ονομασία των ζώων από το Αδάμ, η οποία έγινε σχετικά γρήγορα
μέσα σε λίγες βδομάδες ή μήνες – πάντα μέσα στο ίδιο έτος 4026 π.Χ. – επειδή
όπως γράφει η «Σκοπιά» τα ζώα δεν ήταν πολλά αλλά μερικές εκατοντάδες. Μετά
λοιπόν την δημιουργία της Εύας, αρχίζει η ημέρα ανάπαυσης του Θεού, η οποία
κατά την «Σκοπιά» συμπληρώνεται το φθινόπωρο του 1975. Πολύ ωραία λοιπόν. Κρατήστε το
αυτό παρακαλώ, το ότι η Εύα δημιουργήθηκε το 4026 π.Χ. λίγες βδομάδες ή μήνες
μετά την δημιουργία του Αδάμ και την ονομασία των ζώων, με επακόλουθο την
έναρξη της ημέρας της ανάπαυσης του Θεού το ίδιο έτος 4026 π.Χ., και πάμε στο
επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 7
ΒΗΜΑ ΕΚΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 7. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Ιανουαρίου 1976 σελίδα 3. Γράφει λοιπόν: «Διότι το Βιβλικό υπόμνημα δείχνει ότι τα δημιουργικά έργα του Θεού την
“ημέρα” που προηγήθηκε από την “ημέρα αναπαύσεως” των 7.000 ετών δεν τελείωσαν
με τη δημιουργία τον Αδάμ. Δείχνει ότι υπάρχει ένα κενό χρόνου μεταξύ της
δημιουργίας του Αδάμ και της συζύγου του Εύας. Κατά τη διάρκεια αυτής της
περιόδου, ο Θεός είχε αναθέσει στον Αδάμ να κατονομάση τα ζώα. Δεν γνωρίζομε αν
εκείνη η περίοδος περιελάμβανε εβδομάδες, μήνες ή έτη. Γι’ αυτό δεν γνωρίζομε
ακριβώς πότε άρχισε η μεγάλη “ημέρα αναπαύσεως” του Ιεχωβά, ούτε πότε ακριβώς
θα τελειώση.» Ώπα, τι έγινε ρε παιδιά; Μέσα σε οχτώ χρόνια η Οργάνωση των
Μαρτύρων του Ιεχωβά, παθαίνει "αμνησία"; Επειδή ευτυχώς εμείς δεν πάθαμε κάτι
ανάλογο με τη «Σκοπιά», για να θυμίσουμε τι έλεγε πριν οχτώ χρόνια. Ο Θεός
δημιούργησε την Εύα το έτος 4026 π.Χ., λίγες βδομάδες ή μήνες μετά την
δημιουργία του Αδάμ και την ονομασία των ζώων, και μετά άρχισε η ημέρα
ανάπαυσής του το ίδιο έτος 4026 π.Χ., η οποία λήγει το φθινόπωρο του 1975. Για
να δούμε τι μας λέει τώρα εν έτει 1976. Εν έτει λοιπόν 1976 η «Σκοπιά» μας λέει
τα εξής. Πως δεν ξέρουμε πότε δημιουργήθηκε η Εύα, αφού το διάστημα που
χρειάστηκε ο Αδάμ για την ονομασία των ζώων περιλαμβάνει τώρα και … έτη!! και
πως δεν γνωρίζουμε ούτε πότε άρχισε η ημέρα της ανάπαυσης του Θεού ούτε πότε
τελειώνει. Συνεπώς βρισκόμαστε μπροστά σε δυο αλήθειες για το ίδιο γεγονός. Η
μία εν έτει 1968 μας λέει, πως η Εύα δημιουργήθηκε το έτος 4026 π.Χ. και η
ημέρα της ανάπαυσης του Θεού ξεκίνησε το ίδιο έτος 4026 π.Χ. και τελειώνει το
φθινόπωρο του 1975 μ.Χ. Η άλλη εν έτει 1976 μας λέει, πως δεν γνωρίζουμε πότε
δημιουργήθηκε η Εύα, ούτε πότε ξεκίνησε η ημέρα της ανάπαυσης του Θεού και πότε
θα τελειώσει. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει η «Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε
εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν
είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα.
Και ποιος το έχει πει αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό,
με τον οποίο συνομιλούμε. Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα
είναι αληθινή ή ψεύτικη; Ας μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό.
Είναι δυνατόν μια θρησκεία που λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το
ξαναπεί και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά και αυτό.
Επειδή όμως εμείς είμαστε μεγαλόψυχοι, θα
την συγχωρέσουμε την «Σκοπιά» γι’ αυτό της το ψέμα. Θα ακολουθήσουμε αυτό που
λέει ο σοφός λαός μας, «ένα ίσον κανένα». Αν έχει πει μόνο αυτό το ψέμα δεν θα
την καταδικάσουμε. «Ουδείς άσφαλτος!» όπως λέει και η αοιδός μας κ. Άντζελα
Δημητρίου. Συνεπώς καλούμαστε να εξετάσουμε αν έχει πει και άλλα ψέματα η
Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά». Εσείς τι λέτε; Έχει πει; Ας δούμε
για μία ακόμη φορά τι γράφουν τα έντυπά της, τα οποία με τόση επιμονή και
φορτικότητα μας μοιράζουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά. Αυτά διαβάζουμε, αυτά
κρίνουμε. Καιρός λοιπόν να πάμε στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 8
ΒΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 8. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Μαρτίου 1965 σελίδα 141. Γράφει λοιπόν: «Εκείνο τον καιρό οι θρησκευτικοί κληρικοί του “Χριστιανικού κόσμου”
ενώθηκαν ενεργώς στην υποστήριξι και των δύο μερών του Πρώτου Παγκοσμίου
Πολέμου στην τεράστια έκχυσι αίματος. Εν τούτοις, οι πρέσβεις της Βασιλείας
ευσυνείδητα αρνήθηκαν να είναι μαχηταί στον διεθνή πόλεμο για την πολιτική
παγκόσμια κυριαρχία. Για τούτο έγιναν αντικείμενα μίσους μεταξύ όλων των εθνών».
Στο έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά ασχολείται με την
ουδετερότητα που επέδειξαν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Σε
αντίθεση με τους υπόλοιπους πιστούς των άλλων θρησκειών κανείς από τους
Μάρτυρες του Ιεχωβά («πρέσβεις της Βασιλείας» στο κείμενο) δεν συμμετείχε σ’
αυτόν, με αποτέλεσμα μάλιστα να γίνουν μισητοί οι Μάρτυρες του Ιεχωβά από τον
υπόλοιπο κόσμο για την στάση τους αυτή. Κρατήστε λοιπόν την μη συμμετοχή των
Μαρτύρων του Ιεχωβά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και πάμε στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 9
ΒΗΜΑ ΟΓΔΟΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 9. Η εικόνα αυτή είναι από το έντυπο της
Οργάνωσης «Διαγγελείς
της Βασιλείας», έκδοσης 1993, σελίδα 191. Γράφει λοιπόν: «Στη διάρκεια των ετών του πολέμου, οι
συνθήκες στις οποίες βρέθηκε ο κάθε Σπουδαστής της Γραφής ποίκιλλαν. Ο τρόπος
με τον οποίο αντιμετώπισαν αυτές τις καταστάσεις επίσης ποίκιλλε. Μερικοί,
νιώθοντας υποχρεωμένοι να υπακούσουν ‘στις υπάρχουσες εξουσίες’, όπως
χαρακτήριζαν τους κοσμικούς κυβερνήτες, πήγαν στα χαρακώματα στο μέτωπο
οπλισμένοι με τουφέκια και ξιφολόγχες. Αλλά, έχοντας στο μυαλό τους το εδάφιο “Μη
φονεύσης”, πυροβολούσαν στον αέρα ή απλώς προσπαθούσαν να χτυπήσουν το όπλο του
αντιπάλου έτσι ώστε να του φύγει από τα χέρια.» Ώπα, τι ξανάγινε πάλι ρε
παιδιά; Η γνωστή ασθένεια της «αμνησίας», ξαναχτύπησε την «Σκοπιά»; Πως
βρέθηκαν οι «Σπουδαστές των Γραφών», όπως ονομάζονταν τότε οι Μάρτυρες του
Ιεχωβά, στα χαρακώματα των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου; Είχαν πάει για
τουρισμό ή μήπως κατά το γνωστόν «είδαν φως και μπήκαν»; Και όχι μόνο είχαν
πάει στο πόλεμο, αλλά πολεμούσαν κιόλας πυροβολώντας!! Όσο αυτό που γράφει η
Οργάνωση «Σκοπιά», πως πυροβολούσαν στον αέρα ή προσπαθούσαν να χτυπήσουν το
όπλο του αντιπάλου!!! θυμίζει το γνωστό ανέκδοτο «λέμε καμιά βλακεία να περάσει
η ώρα!». Συνεπώς βρισκόμαστε για μία ακόμη φορά μπροστά σε δυο αλήθειες για το
ίδιο γεγονός. Εν έτει 1965 η «Σκοπιά» ισχυρίζεται πως κανένας Μάρτυρας του
Ιεχωβά δεν συμμετείχε στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Εν έτει 1993 η «Σκοπιά»
ισχυρίζεται πως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά όχι μόνο συμμετείχαν, αλλά και
πολεμούσαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά που γράφει η
«Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες για το
ίδιο γεγονός. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα. Και ποιος το έχει πει
αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό, με τον οποίο συνομιλούμε.
Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα είναι αληθινή ή ψεύτικη; Ας
μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό. Είναι δυνατόν μια θρησκεία που
λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το ξαναπεί και πάλι ο Μάρτυρας του
Ιεχωβά και αυτό.
Τελειώσαμε; Όχι ακόμα. Έχει κι’ άλλο.
Και μάλιστα για ένα ζήτημα στο οποίο είναι από τα προσφιλέστατα θέματα
συζήτησης εκ μέρους των Μαρτύρων του Ιεχωβά, με το οποίο πιστεύουν πως θα μας
φέρουν σε δύσκολη θέση. Ποιο είναι αυτό; Η βάπτιση εκ μέρους εμάς των Ορθοδόξων
σε νηπιακή ή παιδική ηλικία. Για να δούμε λοιπόν τι συμβαίνει στις τάξεις των
Μαρτύρων του Ιεχωβά. Βαπτίζουν ή όχι μικρά παιδιά; Τι λέει άραγε επ’ αυτού η
Οργάνωσή τους. Πάμε λοιπόν στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 10
ΒΗΜΑ ΕΝΑΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 10. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Σεπτεμβρίου 1962 σελίδα 522. Γράφει λοιπόν: «Το βήμα της αφιερώσεως πρέπει να γίνη μόνο αφού θα έχη κανείς αρκετή
γνώσι για να πράττη το θέλημα του Ιεχωβά και όχι το δικό του· αλλιώς η πράξις
του βαπτίσματος είναι χωρίς σημασία. Έπεται, λοιπόν, ότι θα ήταν ακατάλληλο να
βαπτίζονται βρέφη. Πρέπει κανείς να γνωρίζη γιατί βαπτίζεται. Πολύ νεαρά παιδιά
θα είχαν έλλειψι κατανοήσεως. Είναι αλήθεια ότι ο Χριστός Ιησούς είπε:”Αφήσατε
τα παιδία να έρχωνται προς εμέ.” Αλλά δεν υπάρχει αναγραφή ότι εβάπτισε κανένα
παιδί ή διέταξε να βαπτισθή.» Στο έντυπό της αυτό, η Οργάνωση των Μαρτύρων
του Ιεχωβά ασχολείται με το βάπτισμα, το οποίο οι Μάρτυρες του Ιεχωβά αποκαλούν
δημόσια αφιέρωση στον Ιεχωβά. Υποστηρίζει λοιπόν πως για να βαπτιστεί κανείς
πρέπει να γνωρίζει γιατί βαπτίζεται. Ως εκ τούτου αποκλείει τα βρέφη αλλά και
τα παιδιά από τα βάπτισμα, επειδή δεν θα καταλαβαίνουν γιατί βαπτίζονται. Και
για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία επί τούτου ή καμιά ένσταση από τον Μάρτυρα
του Ιεχωβά με τον οποίο συνομιλούμε πάμε στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 11
ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 11. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 1960 σελίδα 360. Γράφει λοιπόν: «Γνωρίζουν ότι το βάπτισμα αποτελεί Χριστιανική απαίτησι, αλλά
βαπτίζουν μόνον εκείνους που είναι αρκετά ενήλικοι ώστε να λαμβάνουν αποφάσεις
αυτοί οι ίδιοι». Το ντοκουμέντο αυτό είναι αρκετά ξεκάθαρο και δεν αφήνει
ουδεμία αμφιβολία. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βαπτίζουν μόνον αυτούς που είναι
αρκετά ενήλικες. Επειδή όμως υπάρχει περίπτωση να σας τα «μασήσει» ο Μάρτυρας
του Ιεχωβά, όταν θα γίνουν οι αποκαλύψεις παρακάτω, θα δημοσιεύσουμε ένα ακόμα
χρήσιμο ντοκουμέντο που θα «κολλάει κυριολεκτικά στον τοίχο» τον Μάρτυρα του
Ιεχωβά. Άντε λοιπόν όλοι μαζί στο επόμενο βήμα.
Εικόνα 12
ΒΗΜΑ ΕΝΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 12. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 15ης
Μαΐου 1972 σελίδα 303. Γράφει λοιπόν: «Η λέξις «παιδίον» μπορεί να χρησιμοποιηθή σ’ ένα παιδί ηλικίας δώδεκα
ετών, όπως στην περίπτωσι των εδαφίων Μάρκος 5:40-42, τα οποία αναφέρονται σε
μια κόρη που ανέστησε ο Ιησούς· αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοσθή σ’ ένα
νεογέννητο βρέφος». Στο έντυπο αυτό, η ίδια η «Σκοπιά» μας ξεκαθαρίζει
ποιες ηλικίες περιλαμβάνονται στη λέξη «παιδί». Είναι λοιπόν από τη στιγμή που
θα γεννηθεί ένα βρέφος μέχρι την ηλικία των δώδεκα ετών. Συνοψίζοντας όλα τα
παραπάνω, σύμφωνα με τα γραφόμενα στα έντυπα της Σκοπιάς. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά
βαπτίζουν μόνο ενήλικες και όχι βρέφη και παιδιά. Πολύ ωραία, είναι όλα
κατανοητά και σε μας αλλά και στον Μάρτυρα του Ιεχωβά που συνομιλούμε. Πάμε
λοιπόν στο επόμενο βήμα μας.
Εικόνα 13
ΒΗΜΑ ΔΩΔΕΚΑΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 13. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Οκτωβρίου 2006 σελίδα 12. Γράφει λοιπόν: «Το Σεπτέμβριο του 1938, οι γονείς μου βαφτίστηκαν. Τα αδέλφια μου και
εγώ βαφτιστήκαμε το Δεκέμβριο του 1941 σε μια πανεθνική συνέλευση που
διεξάχθηκε στο πάρκο Χάργκρεϊβ του Σίντνεϊ, στη Νέα Νότια Ουαλία. Ήμουν εφτά
ετών.» Ώπα, τι ξανάγινε εδώ παιδιά; Πόσο χρονών λέει πως ήταν ο Μάρτυρας
του Ιεχωβά που βαπτίστηκε; 77 ή 7 ετών; Και όλα αυτά που έγραφε η «Σκοπιά» πιο
πάνω, πως δεν βαπτίζει παιδιά λόγω έλλειψης κατανόησης, πού πήγαν στην
περίπτωση του συγκεκριμένου επταετούς; Στο «χρονοντούλαπο της Ιστορίας» που
έλεγε και ο μακαρίτης ο Παπανδρέου; Ή μήπως πρόκειται για παιδί – θαύμα ένα
καινούργιο «Αϊνστάιν» και δεν το πήραμε χαμπάρι εμείς οι κοινοί θνητοί. Επειδή
μας βρήκατε στις καλές μας, αλλά το κυριότερο, επειδή ο Μάρτυρας του Ιεχωβά με
τον οποίο συνομιλείτε, μπορεί να σας αρχίσει στα «σούξου – μούξου», θα
δημοσιεύσουμε ένα ακόμα ντοκουμέντο από βάπτιση ενός ακόμη παιδιού – «Αϊνστάιν!»
Πάμε να το δούμε και αυτό.
Εικόνα 14
ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ
Δείχνουμε
στο Μάρτυρα του Ιεχωβά την εικόνα 14. Η εικόνα αυτή είναι από περιοδικό «Σκοπιά» της 1ης
Οκτωβρίου 2000 σελίδα 28. Γράφει λοιπόν: «Μεγαλωμένη σε ένα τόσο πλούσιο από πνευματική άποψη περιβάλλον,
αφιερώθηκα στον Θεό και βαφτίστηκα προτού κλείσω τα οχτώ». Όπως βλέπουμε
λοιπόν στο ντοκουμέντο αυτό, ένα ακόμη παιδί – «Αϊνστάιν» θηλυκού γένους αυτή
τη φορά βαπτίζεται. Βέβαια, θα μπορούσαμε να εκθέσουμε και άλλες βαπτίσεις παιδιών Μαρτύρων του Ιεχωβά, αλλά νομίζουμε πως δεν χρειάζεται. Συνοψίζοντας λοιπόν. Εν έτει 1960 και 1962 η «Σκοπιά»
υποστηρίζει πως δεν βαπτίζει βρέφη και παιδιά, αλλά μόνο ενήλικες. Εν έτει 2000
και 2006 διαπιστώνεται πως η «Σκοπιά» βαπτίζει παιδιά. Σύμφωνα λοιπόν μ’ αυτά
που γράφει η «Σκοπιά» πιο πάνω και έχουμε εκθέσει, δηλαδή στη «Σκοπιά» της 1ης
Αυγούστου 2003 σελίδα 14, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο αλήθειες για το
ίδιο γεγονός. Η μία θα είναι αλήθεια και η άλλη ψέμα. Και ποιος το έχει πει
αυτό το ψέμα; Ας μας το πει ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό, με τον οποίο
συνομιλούμε. Και όταν μια θρησκεία συλλαμβάνεται να λέει ψέματα είναι αληθινή ή
ψεύτικη; Ας μας το πει και πάλι ο Μάρτυρας του Ιεχωβά αυτό. Είναι δυνατόν μια
θρησκεία που λέει ψέματα να μας οδηγήσει στο Θεό; Ας μας το ξαναπεί και πάλι ο
Μάρτυρας του Ιεχωβά και αυτό, αν συνεχίζει ακόμα τον διάλογο μαζί μας και δεν
έχει «λακίσει» βρίσκοντας κάποια δικαιολογία.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο αν ακολουθήσετε το μοντέλο που προτείνουμε, όχι
μόνο θα μπορέσετε να αντιμετωπίσετε πολύ εύκολα τον Μάρτυρα του Ιεχωβά αλλά και
να τον τρέψετε σε φυγή. Μην παρασυρθείτε από την αδυναμία του να απαντήσει στα
παραπάνω και οδηγηθείτε σε άλλα θέματα, όπου πλέον θα έχει τον πρώτο λόγο αφού
«θα παίζει μπάλα στο δικό του γήπεδο». Ούτε πάλι να έχετε την ψευδαίσθηση, ότι
με αυτά που θα του εκθέσετε θα τον κάνετε να απαρνηθεί την Οργάνωση. Αυτά που
φαίνονται σε σας προφανή και παράλογα, σ’ αυτόν φαίνονται απολύτως λογικά από
τη στιγμή που τα λέει η Οργάνωση. Υπόκεινται καθημερινά οι Μάρτυρες του Ιεχωβά
τέτοια «πλύση εγκεφάλου», που δεν υπάρχει πλέον μέσα τους καμιά κριτική
ικανότητα και σκέψη. «Πετάει ο γάιδαρος» λέει η Οργάνωση, όχι μόνο πετάει για τον Μάρτυρα
του Ιεχωβά αλλά γίνεται και αεροθούμενο. Μόνο η χάρη του Θεού μπορεί να
βοηθήσει κάποιον Μάρτυρα του Ιεχωβά. Και αν νομίζετε πως υπερβάλουμε το
παρακάτω ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε όχι μόνο μας δικαιώνει αλλά αποδεικνύει
πως ήμασταν μάλλον συντηρητικοί στις εκτιμήσεις μας. Στο ντοκουμέντο λοιπόν
αυτό, ρωτάει κάποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά την Οργάνωση του αν είναι σωστό να
παίρνει … παυσίπονο!! Δεν αστειευόμαστε, μιλάμε σοβαρά. Ορίστε και η απόδειξη
στην εικόνα 15,
που είναι από τη «Σκοπιά» της 1ης Ιουλίου 1978 σελίδα 31:
Εικόνα 15
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Στις εικόνες 10 και 11, προσθέσαμε εμείς δίπλα στη λέξη «Η ΣΚΟΠΙΑ», τις χρονολογίες 1962 και 1960, προς υποβοήθηση των αναγνωστών.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
48 σχόλια:
Καταπληκτικό!
Μακάρι να το χρησιμοποιήσουν οι αδελφοί μας, και το αποτέλεσμα θα είναι να φύγουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, μετά από την επισήμανση, πως, ο πιστός είναι πρώην Μάρτυρας, ή το σύνηθες για αυτούς (όταν τα βρίσκουν 'μπαστούνια') να φωνάξουν:
ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΙΕΧΩΒΑ !!!
Και θα συνεχίσουν το προσηλυτιστικό τους έργο στην επόμενη πόρτα...
Υ.Γ: Πρέπει να έχεις αξιόλογη βιβλιοθήκη παλαιών εντύπων, που δεν έχουν ούτε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Υπήρξες Μάρτυρας του Ιεχωβά παλιότερα;
Ωραίο το άρθρο! Την παρουσίαση που έκανε μέσα από τις «Σκοπιές» ο συγγραφέας είναι καταπληκτικές!
Το μόνο που έχω να πω είναι: «Μια θρησκεία που διδάσκει ψέματα δεν μπορεί να είναι αληθινή» ( Σκ. 1 Δεκ. 1991, 7 σελίδα).
Είδαμε πόσο αληθινή είναι!
GEORGIOS O.X.
Ευτυχώς που η Σκοπιά "θεωρεί κατάλληλο για τους Χριστιανούς" να παίρνουν παυσίπονο για τον πόνο των εγχειρήσεων. Διαφορετικά, θα τους επέβαλε και εγχειρήσεις άνευ αναισθητικού!
Όχι, αδελφέ Κοσμά, ήταν ανέκαθεν ορθόδοξος, οπότε οι μάρτυρες του Ιεχωβά μπορούν να διαβάζουν άφοβα τα καταπληκτικά κείμενα του ιστολογίου.
Συγχαρητήρια, κ. Χρήστο!
ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΤΑΝ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.
Την βιβλιοθήκη των εντύπων των ΜτΙ την χρωστάω σ΄ένα πολύ αγαπητό φίλο που είχε μπλέξει στα δίχτυα της "Σκοπιάς", αλλά με τη χάρη του Θεού κατάφερε να ελευθερωθεί. Έτσι μην θέλοντας να έχει καμιά σχέση με τους ΜτΙ, μου έδωσε την καταπληκτική πράγματι βιβλιοθήκη του.
Νικόλαε και Georgios ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Χρήστος - αντιαιρετικός
Πρέπει να μπει κάποιος ΜτΙ εδώ ώστε να δούμε αν δουλεύει το σχεδιάγραμμα!!!lol
Madragoras
Νικόλαε, και βέβαια ο αδελφός Χρήστος ήταν ανέκαθεν Ορθόδοξος.
Η ερώτηση για το αν ήταν κάποτε Μάρτυρας του Ιεχωβά, ήταν ένα αστείο δικό μου.
Σε Χριστιανούς, αληθινά διαμάντια της Ορθοδοξίας, σαν τον αδελφό Χρήστο, αξίζουν όλα τα μέσα που έχουμε στην διάθεση μας, γιατί είναι ο άνθρωπος που τόλμησε να αποκαλύψει την πλάνη των Μαρτύρων του Ιεχωβά, με ένα τόσο αποτελεσματικό τρόπο.
Τον αδελφό Χρήστο δεν τον στήριξε κανείς άνθρωπος, κατ' ουσίαν.
Μόνο το Άγιο Πνεύμα όταν δρα πάνω στον άνθρωπο, δύναται ο άνθρωπος να πολεμήσει την αίρεση, η οποία αποτελεί αλυσίδα αόρατη στα δικά μας μάτια, με την οποία ο πονηρός δένει τους δικούς του.
Εύχομαι ο Κύριος, να ευλογήσει ακόμη περισσότερο την προσπάθεια του αδελφού Χρήστου, και ο Αντιαιρετικός να έχει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον, προς δόξα Του Τριαδικού Θεού μας.
MPRABO POLY KALA STHMENO ARTHRO ME EYSTOXES PARATHRHSEIS POY SYLAMBANEI APOLYTOS THN NOOTROPIA . THA HTHELA NA PROSTHESO OI ANTIFASEIS SYNEXIZONTAI OPOTE EYXOMAI KALA KRASIA.
Μα που είναι ο Γιώργος ο ΜτΙ να γράψει σχόλιο εδώ;
Μόνο έτσι θα τεστάρουμε το σχεδιάγραμμα!!!
Madragoras
Κι ας πούμε ότι μπήκε ο Γιώργος κι έγραψε σχόλιο. Τί να γράψει κι αυτός ο καημένος; Μήπως δεν βλέπει και ο ίδιος του που έχει μπλέξει;
Ξέρει, βλέπει αλλά τί να κάνει;
Ας έρθουμε για λίγο στη θέση του.
Ξέρεις τί είναι να είσαι Μ.τ.Ιεχωβά και μάλιστα πρεσβύτερος;
Σε βλέπουν οι αδελφοί με δέος, σε θεωρούν κορυφή, σε βλέπουν ως πρότυπο, κι αν είναι του χαρακτήρα σου, δεν είναι δύσκολο να την ψωνίσεις με αυτά.
Αν τώρα ξαφνικά γυρίσει και πει: ''εγώ κατάλαβα ότι η Οργάνωση λέει ψέματα, ή οτιδήποτε άλλο'', έχει να αντιμετωπίσει το περιθώριο. Και εντάξει, ας πούμε ότι τον αποκόπτει η Οργάνωση, στο κάτω κάτω δεν τον ενδιαφέρει και τόσο εφόσον ανακάλυψε ότι η Οργάνωση δεν είναι του Θεού.
Η χειρότερη περιθωριοποίηση είναι αυτή που θα νιώσει από τους δικούς του ανθρώπους. Ξέρεις τί είναι να χάσεις ξαφνικά τη γυναίκα σου, τα παιδιά σου μέχρι και τους γονείς σου επειδή δεν ακολουθείς πλέον τη ''Σκοπιά;''.
Γι΄αυτό σας λέω είναι δύσκολη η περίπτωση του Γιώργου αλλά και του κάθε Γιώργου που βρίσκεται μπλεγμένος μέσα σε τέτοιες Οργανώσεις.
Για μένα προσωπικά, η σιωπή του είναι το καλύτερο σχόλιο σε ότι αφορά σε αυτό το άρθρο.
Νέοντας
Νέοντα, αυτό που κάνουν κάποιοι Ορθόδοξοι είναι εντελώς υποκριτικό.
Προκαλείτε τον Μάρτυρα του Ιεχωβά, τον Γιώργο από την Γερμανία, και την ίδια στιγμή κάποιοι...Ορθόδοξοι...διδάσκουν επί γης παράδεισο, με τελειοποιημένα και ειρηνικά ζώα, (οι Εξελικτικοί της exeldim), ο άθεος Filos το έχει κάνει ΄΄σημαία΄΄ αυτό, και προκαλεί με διδασκαλίες για επίγειο παράδεισο, υποστηρίζοντας την αίρεση της exeldim, και εσείς εδώ ''παίζετε'' με τον Γιώργο, τον προκαλείτε, αντί να έρθετε να αντιμετωπίσετε τους πραγματικούς λύκους οι οποίοι βρίσκονται εντός της Εκκλησίας, και διδάσκουν ακριβώς την ίδια αίρεση με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, περί επίγειου παραδείσου, με ειρηνικά και τελειοποιημένα ζώα, την στιγμή που οι εξελικτικοί της exeldim, προσηλυτίζουν εντός της Εκκλησίας, αστήρικτες ψυχές αδελφών μας.
Γιατί δεν έρχεστε να απαντήσετε στην exeldim, και στον άθεο Filos, οι οποίοι μας προκαλούν στο άρθρο:
http://antiairetikos.blogspot.gr/2013/01/exeldim.html?commentPage=3
Εκεί βρίσκεται ο μεγάλος κίνδυνος. Ο εχθρός, η αίρεση, εντός των πυλών.
Υ.Γ: Εκτός και αν, ΔΕΝ μπορείτε να απαντήσετε στα επιχειρήματα της exeldim, σχετικά με τον επίγειο παράδεισο που διδάσκει, και θεωρείτε ότι ο Γιώργος είναι πιο εύκολος στόχος ...
@@@Ονήσιμος Δημιουργιάδης :...και εσείς εδώ ''παίζετε'' με τον Γιώργο, τον προκαλείτε,...@@@
-Τι πράγματα είναι αυτά που λες;
Ποιός παίζει; Η κατάσταση είναι σοβαρή. Ο Αντιαιρετικός έφτιαξε ένα σχεδιάγραμμα και εμείς πρέπει να δούμε αν δουλεύει πρακτικά γιατί αλλιώς πάει τσάμπα ο κόπος του Αντιαιρετικού!!!
Madragoras
Αγαπητέ Ελευθεριάδη Ονήσιμε, με συγχωρείτε αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να αφήσω τη θεολογία για να ασχοληθώ με μαϊμούδες. Υπάρχουν πιο ειδικοί από εμένα να απαντήσουν για γορίλες.
Όσο για τον Γιώργο τον Μάρτυρα του Ιεχωβά, προσωπικά δεν ζήτησα να κάνει κάποιο σχόλιο. Ίσα ίσα, που με ικανοποιεί η σιωπή του.
Αν εσύ διάβασες το σχόλιό μου και συμπέρανες ότι ειρωνεύομαι ή ότι προκαλώ το Γιώργο, έχω να σου απαντήσω, ότι είμαι υπεύθυνος για αυτά που λέω, ΟΧΙ για αυτά που καταλαβαίνεις.
Νέοντας
Νέοντα, το άρθρο είναι πολύ καλό για μια σύντομη αντιαιρετική συζήτηση, μεταξύ κάποιου Χριστιανού που δεν γνωρίζει καλά την εις βάθος Θεολογική φύση του αντιαιρετικού αγώνος βάσει των Αγίων Πατέρων, και της Ιεράς Παραδόσεως.
Δεδομένου πάντοτε, της μη αποδοχής εκ' μέρους των Μαρτύρων του Ιεχωβά, του οτιδήποτε εκτός της ΄΄τροφής του δούλου΄΄ ή του ΄΄αγωγού αγίου πνεύματος΄΄ στο Μπρούκλιν.
Όσο δε για την υποβάθμιση από μέρους σου της αιρετικής διδασκαλίας περί τελειοποίησης των κτηνών, και την ειρηνική συμβίωση στον επίγειο παράδεισο, αν αυτό για σένα δεν έχει σχέση με Θεολογικό ζήτημα, τότε οι Άγιοι Πατέρες που έγραψαν για το θέμα αυτό, δεν Θεολογούσαν ( κατά την γνώμη σου) αλλά έπαιζαν τάβλι.
Εκτός αν προσπαθείς να ελαφρύνεις, την ήδη βαρύτατη, και άσχημη θέση, στην οποία περιήλθε ο συγγραφέας της exeldim.
Νέοντα, αυτά δεν τα καταλαβαίνω μόνο εγώ, είναι θέμα κοινής λογικής.
Πόσο ακόμα να συζητήσουμε για τις μαιμούδες και τους γορίλες;
Είπαμε τα ξαναείπαμε 100 φορές.
Δε φάγαμε και καμία μπανάνα τουλάχιστον έτσι για τον κόπο μας.
Γιώργο μ'ακούς;
Ξεκίνα πάλι να συζητάς με τον Τσιμπιρίδη. Μ'αρέσει να παρακολουθώ.
Madragoras
Νεόντα είσαι ο επόμενος που θα πληρώσει τη Νύφη!!!
Madragoras
Αγαπητέ Madragoras μάλλον έχεις δίκιο. Κανείς δεν θα γλιτώσει στο τέλος!
Νέοντας
Ανώνυμε, αν διάβαζες τι γράφω μπροστά, δεν θα έλεγες αυτά που λες.
Γράφω ή δεν γράφω πως τα ανώνυμα σχόλια δεν τα αναρτώ; Βάλε όνομα να το αναρτήσω και το δικό σου. Αυτό δα έλειπε τώρα να φοβάμαι να κάνω διάλογο με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Χρήστος - αντιαιρετικός
Αγαπητοί μου, για μια ακόμα φορά έγινε μάρτυρας της πλύσης εγκεφάλου που υφίστανται οι ΜτΙ από την Οργάνωσή τους, με αποτέλεσμα η συκοφαντία και ο χαφιεδισμός να τους έχει γίνει δεύτερη φύση.
Τα γεγονότα έχουν ως εξής.
Στις 19/4/2013 στο παρόν άρθρο γίνεται το εξής σχόλιο: «Ερώτηση:εφόσον η ορθόδοξη θρησκεία είναι αληθινή και λέει πάντα αλήθεια...δεχεται όλες τις οικουμενικές συνόδους; γιατί κι εκεί άλλαζαν πολύ τα πράγματα... σε ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ»
Εφόσον είναι ανώνυμο δεν το αναρτώ.
Στις 21/4/2013 επανέρχεται ο ανώνυμος με το εξής σχόλιο: «Επιλεκτικα βλέπω τα σχόλια τα βάζετε ε;»
Τότε εγώ του απαντώ καλώντας τον για να δημοσιεύσω τα σχόλια του να βάλει ένα όνομα:
Χρήστος - αντιαιρετικός είπε...
Ανώνυμε, αν διάβαζες τι γράφω μπροστά, δεν θα έλεγες αυτά που λες.
Γράφω ή δεν γράφω πως τα ανώνυμα σχόλια δεν τα αναρτώ; Βάλε όνομα να το αναρτήσω και το δικό σου. Αυτό δα έλειπε τώρα να φοβάμαι να κάνω διάλογο με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά.
Χρήστος - αντιαιρετικός
21 Απριλίου 2013 - 7:23 μ.μ.
Αντί λοιπόν ο ανώνυμος ΜτΙ να βάλει ένα όνομα για να ξεκινήσει ο διάλογος, αφού αυτό επιθυμούσε, αρχίζει τα «παρατράγουδα».
Έτσι στις 22/4/2013 επανέρχεται:
«Το πρόβλημα ειναι αν βάλω όνομα η αν ΔΕΝ μπορεις να απαντησεις ; »
Ένα απλό όνομα του ζήτησα και αυτός άρχισε τις γνωστές «Ιεχωβίτικες» εξυπνάδες. Φυσικά δεν του αναρτώ το σχόλιο.
Πάλι στις 22/4/2013 επιμένει με καινούργιο σχόλιο:
«τοτε προφανως εισαι και ψευτης...γιατι βλεπω πολλα αναρτημενα ανωνυμων...αλλα αυτα σε βολευουν μαλλον...ενταξει γνωστη τακτικη φιλε μου,.,,,»
Αφού εξακολουθεί να γράφει ανώνυμα εξακολουθώ να μην του ανεβάζω τα σχόλια.
Και σήμερα πριν από λίγο επιμένει να χύνει την «χολή» του με καινούργιο σχόλιο:
«οχι απλα φοβασαι...τρεμεις...καμια 20αρια ανωνυμα σχολια εχω δει στο μπλοκ...δε βαριεσαι ομως...αυτη ειναι η τακτικη και των ιερεων σας οποτε δεν μπορειτε να κανετε διαλογο η φωναζετε η δεν αναρτειτε τα σχολια,,, σε ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ»
Ποιος λοιπόν διαμαρτύρεται; Αυτός που ανήκει σε δικτατορική οργάνωση που επαίρεται πως δεν ακολουθεί τις δημοκρατικές μεθόδους και που κάθε διαφορετική φωνή καταπνίγεται και πετάγεται εκτός Οργάνωσης με συνοπτικές διαδικασίες ο διαφωνών.
Αυτοί είναι οι «μαυρόψυχοι» ΜτΙ. Το μόνο που θα αρκούσε ήταν να βάλει ένα απλό όνομα. Όσο για το «ανέκδοτο» που είπε, πως φοβάμαι να τον αντιμετωπίσω, δεν το σχολιάζω. Έχω και σοβαρότερες δουλειές να κάνω.
Χρήστος – αντιαιρετικός
Προς ανώνυμο συκοφάντη Μάρτυρα του Ιεχωβά.
Επειδή λες γελοιότητες χωρίς να γνωρίζεις πως λειτουργεί τόσα χρόνια ο «Αντιαιρετικός» αντί απαντήσεως για το αν έχω αναρτήσει επιλεκτικά σχόλια ανώνυμα που με βολεύουν, σε παραπέμπω στην ανακοίνωση που έχω αναρτήσει στο άρθρο «ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΝΤΑΥΤΙΣΕΩΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» http://antiairetikos.blogspot.gr/2012/09/blog-post_9.html
η οποία τα λέει όλα. Λυπάμαι για την κατάντιά σου και εύχομαι να σε φωτίσει ο Θεός να ξεφύγεις από το σκοτάδι το οποίο βρίσκεσαι.
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
Χρήστος – αντιαιρετικός είπε...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Φέρουμε εις γνώση των συμμετεχόντων στο διάλογο τα εξής: Στις 19 Δεκεμβρίου ο «Αντιαιρετικός» κλείνει 5 χρόνια. Επ’ ευκαιρία λοιπόν αυτού του γεγονότος, αποφάσισα ως διαχειριστής του, να αλλάξω στάση απέναντι στα σχόλια των αναγνωστών, επειδή διαπίστωσα πως πολλάκις δημιουργείται κυκεώνας σχολίων και συσκοτίζεται παρά διαφωτίζεται το οποιοδήποτε θέμα, με αποτέλεσμα ο οποιοσδήποτε αναγνώστης όχι μόνο να μην μπορεί να παρακολουθήσει το διάλογο αλλά και τελικά να μην βγαίνει τίποτα χρήσιμο και ωφέλιμο, στην ουσία δηλαδή να αποτυγχάνει ο οιοσδήποτε διάλογος.Έτσι από την 20η Δεκεμβρίου η στάση μου απέναντι σε οποιοδήποτε σχόλιο θα είναι άκρως αυστηρή. Οποιοδήποτε σχόλιο ανώνυμο, υβριστικό και μη έχων σχέση με το θέμα του άρθρου θα διαγράφεται πάραυτα. Βεβαίως θα υπάρχει ενημέρωση του κοινού στην πρώτη σελίδα του «Αντιαιρετικού» σε περίοπτη θέση ώστε να είναι διακριτό σε όλους.
Σας ευχαριστώ
Χρήστος – αντιαιρετικός
21 Νοεμβρίου 2012 - 6:12 μ.μ.
προφανως συνεχιζεις να εισαι ψευτης,,,γιατι υπαρχουν αναρτημενα ανωνυμα σχολια...ναι η οχι;
Αλέξαντρε, έχεις να πεις τίποτα σε αυτό το άρθρο;
Αν είσαι «ΜτΙ», δέχεσαι ότι βαφτίζετε και μικρά παιδιά;
GEORGIOS O.X.
GEORGIOS O.X. θα σου απαντησω αν μου πεις κι εσυ οτι δεχεσαι οτι καποια πραγματα ανερεθηκαν απο καποιες οικουμενικες συνοδους κι οτι σε καποιες λεχθηκε οτι ο κοινος λαος δεν πρεπει να διαβαζει την αγια γραφη...ναι η οχι; μιας και το θεμα ειναι οτι η σκοπια μονο λεει ψεματα...νομιζω δεν ειμαι εκτος θεματος...δεν αποφευγω τη συζητηση παντως...θα σου απαντησω...
Αλέξανδρε, εξευτελίζεις την εταιρία σου, (αν δεν είσαι Μάρτυρας του Ιεχωβά να το δηλώσεις), με αυτές τις προσβολές προς τον διαχειριστή.
Εφόσον έχετε την αλήθεια, μη φοβάστε τίποτα! Σε προκαλώ, ξεκίνησε τον διάλογο, να δούμε ποιος έχει την αλήθεια, και ποιος όχι.
Με έντιμο διάλογο, χωρίς ύβρεις, με ήθος και επιχειρήματα από την Αγία Γραφή, και από όπου αλλού χρειαστεί.
Εγώ σας γνωρίζω καλύτερα από όσο φαντάζεσαι.
Μπορείς να διαβάσεις τα άρθρα μου, και να πάρεις μια ιδέα.
Λοιπόν, ξεκινάμε;
Αν και γνωρίζω ότι θα τραπείς σε φυγή, παρ'όλα αυτά σε προκαλώ, για να δουν οι αναγνώστες ποιος φοβάται την αλήθεια, και ποιος υπηρετεί την εντιμότητα, πάντα με αποδείξεις, και ιστορικά ντοκουμέντα.
Πριν αρχίσεις τον διάλογο, προμηθεύσου τα παλαιά έντυπα της εταιρίας, γιατί θα σου χρειαστούν.
Επίσης, αγόρασε και μια Αγία Γραφή, γιατί το βιβλίο Μ.Ν.Κ, είναι οτιδήποτε άλλο, ΕΚΤΟΣ από Αγία Γραφή.
Αλέξανδρε, σε χαιρετώ, και εύχομαι, καλή αντάμωση στον Αρμαγεδδώνα!
Αλέξανδρε καλησπέρα.
Γράφεις:
«οτι καποια πραγματα ανερεθηκαν απο καποιες οικουμενικες συνοδους κι οτι σε καποιες λεχθηκε οτι ο κοινος λαος δεν πρεπει να διαβαζει την αγια γραφη»
Θα μου έκανες μεγάλη χάρη αν μου προσδιόριζες ποιες ήταν αυτές οικουμενικές σύνοδοι και ποιοι κανόνες αυτών των συνόδων είπαν, πως δεν πρέπει ο κοινός λαός να διαβάζει την Αγία Γραφή.
Ευχαριστώ.
Ο «Ξεμπερδεμένος»
Ο ΝΗΠΙΟΒΑΦΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ...ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΑΠ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,,,(ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ)
Αλέξανδρε καλησπέρα.
Έγραψες:
«Ο ΝΗΠΙΟΒΑΦΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ...ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΑΠ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,,,(ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ)
Ανάρτηση από τον/τη Αλεξανδρος στο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ τη 25 Απριλίου 2013 - 4:26 μ.μ.»
Δεν ξέρω το παραπάνω σχόλιο σε ποιον απευθύνεται. Καλό είναι νομίζω όταν απαντάς να λες σε ποιον απαντάς. Αν πάντως με το παραπάνω σχόλιο απαντάς σε μένα, επέτρεψέ μου να σου πω, πως εγώ άλλο σε ρώτησα.
Είχες γράψει:
«οτι καποια πραγματα ανερεθηκαν απο καποιες οικουμενικες συνοδους κι οτι σε καποιες λεχθηκε οτι ο κοινος λαος δεν πρεπει να διαβαζει την αγια γραφη»
Σε ρώτησα λοιπόν λοιπόν:
«Θα μου έκανες μεγάλη χάρη αν μου προσδιόριζες ποιες ήταν αυτές οικουμενικές σύνοδοι και ποιοι κανόνες αυτών των συνόδων είπαν, πως δεν πρέπει ο κοινός λαός να διαβάζει την Αγία Γραφή.»
Όπως βλέπεις, εγώ άλλο ρωτάω και εσύ άλλο απαντάς. Εκτός αν δεν απαντάς σε μένα, οπότε περιμένω την απάντησή σου.
Ευχαριστώ
Ο «Ξεμπερδεμένος»
Αλέξαντρε είπες:
@ GEORGIOS O.X. θα σου απαντησω αν μου πεις κι εσυ οτι δεχεσαι οτι καποια πραγματα ανερεθηκαν απο καποιες οικουμενικες συνοδους κι οτι σε καποιες λεχθηκε οτι ο κοινος λαος δεν πρεπει να διαβαζει την αγια γραφη...ναι η οχι; @
Πες μου σε παρακαλώ ποια Οικουμενική σύνοδος τα λέει αυτά;
GEORGIOS O. X.
φιλε μου σε εσενα απανταω...απ τη στιγμη που ο νηπιοβαπτισμος επισημα υπαρχει απο τον εκτο αιωνα προφανως μεχρι τοτε δεν ισχυε σε πληρη βαθμο αυτο (τουλαχιστον)...αρα δεν εχει αλλαξει σταση η εκκλησια; επισης το οτι σαν υπευθυνος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος δεν ηταν καν χριστιανος το θεωρεις αποδεκτο; αυτο που ειπα για την γραφη εχει οντως ειπωθει στη συνοδο της τουλουζης...ομως ισως να μην ειναι παραδεκτη απο την ορθοδοξη εκκλησια οποτε ισως εκανα λαθος εδω...εξ αλλου δεν ηρθα εδω να το παιξω εξυπνος ηρθα να κανω διαλογο...πολλοι εδω μεσα ισως εχουν περισσοτερες γνωσεις απο μενα...η διαφορα μας ειναι οτι καποιοι βγαζουν κακια...κλεινοντας να θεσω ενα αλλο ερωτημα κι οποιος θελει απανταει..τι ειναι καλυτερο να παραδεχτει μια θρησκεια οτι κατι που εκανε παλια δεν ηταν τοσο σωστο η να μεινει σταθερη στις αποψεις της απλα και μονο για τα ματια του κοσμου...??εγω νομιζω το πρωτο...επισης κατα καιρους ακουω για πατερες της εκκλησιας.., αυτοι οι πατερες δεν εχουν κανει πολλες φορες εσφαλμενες ερμηνιες η ακομα και προβλεψεις/???καποιος φιλος ρωτησε για το ποτε πρεπει να βαφτιζεται καποιος...γνωμη μου ειναι να ξερει απολυτα τι κανει κι οχι τι του εχουν επιβαλει...θεωρω υπερβολικο να βαφτιζεται καποιος πολυ μικρος,,ωστοσο δεν μπορω να κρινω ποιος εχει πληρη κατανοηση του τι κανει και ποιος εχει το πνευμα του θεου...ΠΟΥΘΕΝΑ ομως στις Γραφες δεν αναφερεται η συνηθεια του νηπιωβαφτισμου.(επειδη η χριστιανικη μου αγωγη μου επιβαλει να ζηταω συγνωμη οπου εχω σφαλει ειδα μονο το ανωνυμος κι οχι απο κατω τα ονοματα..οποτε οφειλω να ζητησω συγνωμη απο τον διαχειρηστη του μπλοκ...)
Αλέξανδρε, δεκτή η συγγνώμη σου και δεν έγινε τίποτα, όλα εντάξει. Θέλω οι συμμετέχοντες να βάζουν οποιοδήποτε όνομα ή ψευδώνυμο, γιατί σε παλιότερες συζητήσεις έγραφαν πολλοί ως ανώνυμοι και δεν ήξερε ποιος απαντάει σε ποιον.
Σε ενημερώνω επίσης πως δεν υπάρχει Οικουμενική Σύνοδος που να έχει απαγορεύσει στον απλό λαό την ανάγνωση της Αγίας Γραφής.
Σαν Μάρτυρας του Ιεχωβά που είσαι το γνωρίζω πως δεν μπορείς να δεχτείς πως η «Σκοπιά» λέει ψέματα. Δυστυχώς αυτό ανέδειξα στο παρόν άρθρο με ντοκουμέντα. Δεν ασχολήθηκα με το «καινούργιο φως» στην διδασκαλία της, αλλά με τα φανερά ψέματά της. Όταν π.χ. λέει πως οι ΜτΙ δεν πολέμησαν στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και αποδεικνύεται πως πολέμησαν, τότε αυτό είναι ένα πασιφανές ψέμα, που δεν επιτρέπεται ένας «αγωγός του Θεού» να τα λέει.
Το θέμα του νηπιοβαπτισμού είναι άλλο θέμα, που δεν έχει σχέση με το παρόν άρθρο, οπότε δεν γίνεται να διεξαχθεί διάλογος επ’ αυτού.
Αν θες να πάρεις θέση, πως η «Σκοπιά» δεν λέει ψέματα στο παρόν άρθρο ή τα ντοκουμέντα που χρησιμοποιώ δεν είναι αληθινά, ευχαρίστως να σου ανεβάσω τα αντίστοιχα σχόλια.
Χρήστος - αντιαιρετικός
Aλέξαντρε είπες:
@αυτο που ειπα για την γραφη εχει οντως ειπωθει στη συνοδο της τουλουζης...ομως ισως να μην ειναι παραδεκτη απο την ορθοδοξη εκκλησια οποτε ισως εκανα λαθος εδω...εξ αλλου δεν ηρθα εδω να το παιξω εξυπνος ηρθα να κανω διαλογο...@
Να σε καλά για την διευκρίνηση σου!
Ουδείς αλάθητος.
Έχεις να πεις τίποτα σε αυτό το άρθρο;
Εδώ δεν μιλάμε για το νηπιοβαπτισμό.
GEORGIOS O.X.
οτι ειπα ηταν πανω σε ερωτησεις που εγιναν οποτε αν ημουν εκτος θεματος δεν φταιω μονο εγω...νομιζω απαντησα ηδη για το θεμα...πιστευω μια θρησκεια που διορθωνει πραγματα παρα μια θρησκεια που τα αφηνει οπως ειναι για να μην εκτεθει...τον πρωτο αιωνα τουλαχιστον ετσι ενεργουσαν οι εκκλησιες...
Αλέξανδρε, έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα διόρθωσης που έκαναν οι εκκλησίες τον πρώτο αιώνα;
ναι αλεξια το ζητημα της περιτομης!
Αναφέρεσαι στη διαφωνία των Αποστόλων για το αν πρέπει να περιτέμνονται οι εθνικοί που ασπάζονται το Χριστιανισμό; Εάν ναι, αυτό δεν έχει καμία σχέση με διόρθωση των διδασκαλιών και των δογμάτων της Εκκλησίας.
μην μπερδεύεις την εκκλησιά του πρώτου αιώνα με την εκκλησιά που θεωρείς εσύ σωστή... γιατί εγώ δεν πιστεύω οτι η ορθόδοξη εκκλησιά είναι συνεχεία της για πολλούς λογους που δεν μπορώ να πω γιατί δεν ταιριάζει στο θέμα εδώ... εγώ μίλησα για τη διαφωνία που είχαν Ορισμένοι Ιουδαίοι Χριστιανοί που ισχυρίζονταν ότι οι μη Ιουδαίοι πιστοί έπρεπε να τηρούν κάποια τμήματα του Νόμου του Μωυσή. Ο Παύλος έθεσε το ζήτημα υπόψη των αποστόλων και των πρεσβυτέρων στην Ιερουσαλήμ. Ύστερα από προσεκτική εξέταση των Γραφών και με την καθοδηγία του αγίου πνεύματος του Θεού, εκείνοι έστειλαν γραπτώς στις εκκλησίες τη νουθεσία να απέχουν από την ειδωλολατρία, από τη βρώση αίματος και κρέατος του οποίου το αίμα δεν είχε στραγγιστεί, καθώς και από την πορνεία.
Αλέξανδρε, δεν μπορώ να κατανοήσω πώς αυτά που μου έγραψες σχετίζονται με την ερώτησή μου. Την ξαναγράφω (διότι δεν την είχα διατυπώσει πολύ ξεκάθαρα): Έχεις υπόψη σου διδασκαλία ή δόγμα που να διόρθωσε η Εκκλησία του 1ου αιώνα;
Δεν έκανα καμία αναφορά στο ποια εκκλησία είναι σωστή ή στα υπόλοιπα που γράφεις.
Δηλαδή ο κ.Αλέξανδρος θέλει να πει πως η συνέχεια της Εκκλησίας των πρώτων αιώνων είναι μια εταιρία που εμφανίστηκε κάπως παράδοξα τον 19ο αιώνα μ.Χ. κάπου στην Αμερική ;; και 18 αιώνες τι γινόταν; Ποιος συνέχισε το έργο των Αποστόλων; Ψέματα μας είπε ο Χριστός ;"κἀγὼ δέ σοι λέγω ὅτι σὺ εἶ Πέτρος, καὶ ἐπὶ ταύτῃ τῇ πέτρᾳ οἰκοδομήσω μου τὴν ἐκκλησίαν, καὶ πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆ" (Ματθ. 16:18)...Ή μήπως ο Απ. Πέτρος ξαναζωντάνεψε το 1870 και είπε στον Ρώσσελ συνέχισε αυτό το έργο που ξεκίνησε τον 1ο αιώνα ;; ....Και να πω και το άλλο προς τον κ.Αλέξανδρο ...Είναι δυνατόν να λες αυτά που λες για τις ψεύτικες διδασκαλίες; Σήμερα βγάζετε άκυρη και σατανική μια διδασκαλία που πριν μερικά χρόνια την είχατε ως αποκεκαλυμμένη αλήθεια , εν καιρώ τροφή προς τον λαό του Θεού , την πίστευαν άνθρωποι , έχουν πεθάνει τόσοι και τόσοι με αυτές τις πεποιθήσεις που ΕΣΕΙΣ σήμερα διδάσκετε και λέται πως είναι του σατανά..Είναι ΔΥΝΑΤΟΝ ο Θεός να λέει ΨΕΜΑΤΑ ..την μια έτσι και την άλλη αλλιώς;;...Και ερωτώ ...Έστω ότι σήμερα μια οικογένεια μτΙ ΔΕΝ δέχεται να κάνει μετάγγιση αίματος στο παλικάρι της που είναι 19 χρονών στην εντατική σοβαρά και εξ αιτίας αυτού πεθαίνει ...μετά από 20 χρόνια έρχεται νέο φως στο Μπρούκλιν ( στο Νόργοϋκ σήμερα) και λέει ξέρετε , καταλάβαμε πως επιτρέπεται να γίνεται η μετάγγιση...Πες μου βρε αθεόφοβε ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΗΓΟΡΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ;;; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΏΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ;;; Αυτό το παλικάρι μετά από 20 χρόνια θα ήταν 39 ετών ίσως οικογενειάρχης ...Το ξέρεις πως μπορεί να κατηγορηθεί ΑΝΕΤΑ η οργάνωση που ανήκεις ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ;;; Αφήνεται να πεθαίνει κόσμος και αυτό είναι το λιγότερο !!!...Οδηγείτε στο σκοτάδι ανυποψίαστες ψυχές και είναι μεγάλο το κρίμα που έχετε στο λαιμό σας...και αυτά που λέω δεν είναι συκοφαντίες αλλά η πικρή αλήθεια ...δεν ξέρω αν θα το διαβάσεις το σχόλιο ...αλλά εύχομαι ΑΝ το διαβάσεις να σε βάλει σε σκέψεις !!!
Χαρούμενος Αγωνιστής
Πολυ ωραίο το αρθρο.
Ολες οι θρησκειες λιγο πολυ κανουν λαθη. Το προβλημα ειναι οτι λογω υπεροψιας και υπερηφανιας δεν τα παραδεχονται. δεν θελουν να πουν οτι εκαναν λαθος. οι αληθηνοι χριστιανοι απο την αλλη ειναι ταπεινοι και εχουν αγαπη σαν τον Χριστό. Ποτε δε ζητανε χρηματα για οποιοδηποτε εργο κι αν κανουν. κι αν καποιος τους βοηθησει δε το διατιμπανιζουν για να τους βοηθησει κι αλλος οικονομικα. οταν ο χριστουλης ξεκινουσε αυτη την θρησκεια ενας πλουσιος τον πλησιασε και του προσφερε την περιουσια του, ο Χριστος του εδειξε τους φτωχους. σ΄αυτους να τα δωσεις του ειπε. ο Χριστος ξεκινουσε μια νεα Θρησκεια. τα χρηματα του ηταν απαραίτητα κι ομως τα απεφυγε σα τον διαολο. να τα ακουν αυτα οι ΜτΙ που σε καθε συναθροιση τους κανουν ιδικη μνεια στο χρηματοκυβωτιο που εχουν σε καθε εισοδο σε καθε χωρο τους. να μην ξεχνουν οτι οταν ξεκινησε ο πραγματικος τους αρχηγος ο Ρασσελ αυτη την αιρεση δανηστικε απο τους "αδελφους" του ταχα για να προστατευσει τα χρηματα τους και δεν τους τα επεστρεψε ποτε. διαβαστε το βιβλιο τους "ο αγγελος της λαοδικειας" και θα μαθετε απίστευτα πραγματα. οσον αφορα την αγαπη τους θα το καταλαβεται απο αυτο. ειχα ενα φιλο ΜτΙ δεν τους πολυπηγενε αλλα γεννηθηκε σε αυτη τη Θρησκεια και οταν μεγαλωσε του ειπαν πως αν φυγεις δεν θα σε μιλαμε κιας δεν εισαι βαφτισμενος επειδη γνωριζεις πολλα. τελος παντος ο παιδικος μου φιλος καθοταν με το ζορι μαζι τους αλλα μια μερα πηγε τους τα ειπε και εφυγε απο αυτους. οι γονεις του του εκαναν το βιο αβιοτο δεν του μιλουσε κανεις και ετσι μετα απο ενα χρονο επεστρεψε σε αυτους και ειπαι οτι ηθελε να γυρισει και να βαφτιστει. ακουστε τι του απαντησαν: λες ψεματα που θες να γυρησεις πρεπει να το αποδειξεις και με εργα. εδω και 3 χρονια ο αμοιρος πηγενει ανελοιπως στις συναξεις τους και οι μεγαλοκαρδοι ΜτΙ με την πολυ αγαπη που δεν γνωριζει μονο ο Ιεχωβας τους την καρδια των ανθρωπων αλλα και αυτοι εχουν την θαυματουργικη αυτη ιδιοτητα δεν τον δεχονται. και σας ερωτω που το βρικαν αυτο στη γραφη οτι μπορουν και να μη συνχωρουν. ετσι εκανε ο πατερας του ασωτου γιου? ετσι προσταξε ο Χριστος να κανουν? να συγχωρουν μονο 7 και 77 φορες ?
απο αυτο θα γνωρισουν οτι ειστε μαυητες μου αν εχετε αγαπη.
οι ΜτΙ ειναι αντιγραφικη αιρεση.
μακρυα απο δαυτους !!!
Ευαγγέλιον Ιωάννου , πρώτο χωριο , πρώτο στίχο : .... και Θεος η ν ο Λόγος. Ίδιο χωριο , δέκατο τέταρτο στίχο : και ο Λογος εγένετο σ α ρ ξ και ε σ κ η ν ω σ ε ν εν ημίν ....
Το ε σ κ η ν ω σ ε ν το συναντάμε ξανά στην Αποκαλυψη
Απόστολος των εθνών , πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , γ’ χωριο , δέκατο εκτο στίχο : ομολογουμένως μεγα εστί το της ευσεβειας μυστηριον. Θεός ε φ α ν ε ρ ω θ η εν σ α ρ κ ι , …
Ιω. 1,2 καὶ η ζ ω η ε φ α ν ε ρ ω θ η , καὶ εωράκαμεν καὶ μαρτυρουμεν καὶ απαγγέλλομεν υμιν τὴν ζ ω η ν τὴν α ι ω ν ι ο ν , ητις η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) πρὸς τὸν πατέρα καὶ ε φ α ν ε ρ ω θ η ημιν .
Απο την ίδια πάντοτε επιστολή , γ’ χωριο , όγδοο στίχο : εις τουτο ε φ α ν ε ρ ω θ η ο υιος του Θεου ινα λύση τὰ εργα του διαβόλου.
Ιω. 4,1 αγαπητοί, μ η παντὶ πνεύματι πιστεύετε, αλλὰ δοκιμάζετε τὰ πνεύματα ε ι ε κ του Θεου εστιν, οτι πολλοὶ ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι εξεληλύθασιν εις τὸν κόσμον.
εν τούτω γινώσκετε τὸ πνευμα του Θεου. παν πνευμα ο ομολογει Ιησουν Χριστὸν εν σ α ρ κ ι εληλυθότα, εκ τού Θεου εστι·
καὶ παν πνευμα ο μ η ομολογει τὸν Ιησουν Χριστὸν εν σ α ρ κ ι εληλυθότα, εκ του Θεου ο υ κ εστι
Ιω. 4,9 εν τούτω ε φ α ν ε ρ ω θ η η αγάπη του Θεου εν ημιν, οτι τὸν υιὸν αυτου τὸν μονογενη απέσταλκεν ο Θεὸς εις τὸν κόσμον ινα ζήσωμεν δι' αυτου.
Ιω. 5,20 οιδαμεν δὲ οτι ο υιος του Θεου ηκει καὶ δέδωκεν ημίν διάνοιαν ίνα γινώσκωμεν τὸν αληθινόν· καί εσμεν εν τω αληθινω, εν τω υιω αυτου Ιησου Χριστω. ουτός εστιν ο αληθινὸς Θεὸς καὶ ζ ω η α ι ω ν ι ο ς .
Από τη δεύτερη επιστολή Ιωάννου :
Ὅτι πολλοὶ π λ α ν ο ι εισηλθον εις τὸν κόσμον, οι μ ὴ ομολογουντες Ιησούν Χριστὸν ε ρ χ ο μ ε ν ο ν εν σ α ρ κ ι ,ουτός εστιν ο π λ α ν ο ς ....
Αποκ. 1,7 Ιδοὺ ε ρ χ ε τ α ι μετὰ των νεφελων ( Ευαγγέλιον Ματθαίου : απ' αρτι οψεσθε τον υιόν του ανθρωπου εκ δεξιών της δυνάμεως και ε ρ χ ο μ ε ν ο ν επί των νεφελων του ουρανού ) καὶ οψεται αυτὸν π α ς ( ο χ ι αορατως το 1914 όπως διαδίδει η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) οφθαλμὸς καὶ οιτινες αυτον εξεκεντησαν
Αποκ. 1,8 εγώ ειμι τὸ Α καὶ τὸ Ω , λέγει Κύριος ο Θεός , ο ΩΝ καὶ ο η ν καὶ ο ε ρ χ ο μ ε ν ο ς , ο παντοκράτωρ.
Αποκ. 4,8 : αγιος, αγιος, αγιος Κύριος ο Θεὸς ο παντοκράτωρ, ο η ν ( Θεός η ν ο Λόγος ) και ο ΩΝ καὶ ο ε ρ χ ο μ ε ν ο ς .
Αποκ. 7,15 διὰ τουτό εισιν ενώπιον του θρόνου του Θεου καὶ λατρεύουσιν αυτου ημέρας καὶ νυκτὸς εν τω ναω αυτου. καὶ ο καθήμενος επὶ του θρόνου σ κ η ν ω σ ε ι ( Ο Λόγος εγένετο σ α ρ ξ και ε σ κ η ν ω σ ε ν εν ημίν ) επ'αυτούς.
Αποκάλυψη Ιωάννου , εικοστό πρώτο χωριο ,στίχο 3 - 4 : Ιδού η σ κ η ν η του Θεού μετα των ανθρώπων ,( Ευαγγέλιον Ματθαίου : Ο υ α ι υμίν γραμματείς .... ότι κλείετε τη βασιλεία των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, ) και σ κ η ν ω σ ε ι μετ' αυτών , και αυτοι λαοί αυτού εσονται , και αυτός ο Θεος έσται μετ' αυτών .
Από το ίδιο χωριο , στίχο έκτο : εγω το Α και το Ω , .... εγώ τω διψωντι δώσω εκ της πηγης του ύδατος της ζ ω η ς δωρεάν.
Ευαγγέλιον Ιωάννου , τέταρτο χωριο , στίχο δέκατο τέταρτο : πας ο πινων εκ του ύδατος τούτου διψησει πάλι , ος δ' αν πιη εκ του ύδατος ου εγω δώσω αυτώ , ο υ μ η διψηση ε ι ς τον α ι ω ν α , αλλά το ύδωρ ο δωσω αυτώ γενησεται εν αυτώ πηγή υδατος αλλομενου ε ι ς ζ ω η ν α ι ω ν ι ο ν .
Τ ι προκύπτει από συνδυασμό αυτών των χωριων ; Το Α και το Ω δινει το ύδωρ το ζ ω ν .
Τιθεται το ερώτημα : Το Α και το Ω είναι ο πατήρ η ο υιός ; Ο Ιωάννης εννοεί και τους δύο , διότι και ο μεν και ο δε αποκαλούνται π ρ ω τ ο ς και ε σ χ α τ ο ς στην Αποκάλυψη , ενώ και ο ίδιος ο Ιησούς είπε : εγώ και ο πατήρ ε ν ( π ρ ο σ ο χ η : ε ν , ο χ ι ε ν α ς ) ε σ μ ε ν ( Ευαγγέλιον Ιωάννου )
Ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.Ιδου τι απαντά στην οργάνωση η Βίβλος :
Eξοδος,εδάφιο γ,στίχο 14,15 : Τι είναι το όνομα αυτού;Τι θέλω ειπείν προς αυτούς;Είπεν ο Θεός προς τον Μωυσην:Εγώ είμαι ο ΩΝ.Ουτως θέλεις ειπείν:Ο ΩΝ με απέστειλε προς υμάς.Τουτο μου εστίν όνομα α ι ω ν ι ο ν. Ευαγγέλιον Ιωάννου,εδάφιο πρώτο,στίχο 18:Θεόν ουδείς εωρακε πωποτε.Ο μονογενης υιός ο ΩΝ εις τον κόλπον του πατρός,εκείνος εξηγησατο.εδαφιο γ,στίχο 12:ουδείς ανεβη εις τον ουρανόν,ει μη ο καταβας εκ του ουρανού,ο υιός του ανθρώπου,ο ΩΝ εν τω ουρανώ. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Ρωμαίους,εδάφιο θ,στίχο 5:…. ο Χριστός το κατά σάρκα, ο ΩΝ επί π α ν τ ω ν Θεος ευλογητός εις τους α ι ω ν α ς .Απόστολος Παύλος,δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή,εδάφιο η,στίχο 9:γινωσκετε γαρ την χάριν του Κυρίου Ιησού Χριστού,ότι δι ‘υμας επτωχευσε,πλούσιος ΩΝ ,ίνα υμείς τη εκεινου πτωχεια πλουτησετε. Απο την ίδια πάντοτε επιστολή , ενδεκατο χωριο , 31 στίχο : ο δε πατήρ του Κυρίου Ιησού Χριστού , οιδεν ,ο ΩΝ ευλογητός εις τους α ι ω ν α ς ,.... Επιστολή προς Εφεσίους,εδάφιο β,στίχο 4:Ο δε Θεός πλούσιος ΩΝ εν ελεει,δια την πολλήν αγάπην αυτού ην ( Θεός ην ο Λόγος ) ηγαπησεν ημάς. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Εβρ.,εδάφιο πρώτο,στίχο 3:ος ΩΝ απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού,…Τ ι παρατηρούμε ; ο πατήρ αποκαλείται ο ΩΝ , ο υιός αποκαλείται ο ΩΝ , ο Θεος το ιδιο.
Δημοσίευση σχολίου