ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

12 Δεκ 2020

Μουσουλμανικές κακοδοξίες για την Αγία Γραφή

Απάντηση στον κ. Ahmad Eldin

διά όσα υπ’ αυτού ελέχθησαν

 

Η επιθυμία να δημιουργηθεί αυτό το άρθρο γεννήθηκε όταν μέσα στον απόηχο των τρομοκρατικών επιθέσεων στη Γαλλία ο κύριος Ahmad Eldin, Έλληνας Μουσουλμάνος από την Αθήνα ανέβασε ένα βίντεο στο προσωπικό του κανάλι στον ιστότοπο YouTube με θέμα τον Προφήτη Ισμαήλ και την Ισλαμική τρομοκρατία. Σκοπός τού άρθρου μας δεν είναι η Ισλαμική τρομοκρατία και όσα πολιτικοκοινωνικά σχολιάζει ο κύριος Eldin, αλλά τα θεολογικά σχόλια και τα όσα ελέχθησαν περί της Βίβλου. Ο κύριος Eldin ανέφερε τον σχολιασμό του ως θεολογικό, στην πραγματικότητα όμως η προσέγγιση του βρίσκεται μακριά από κάθε θεολογική μεθοδολογία και ανάλυση της Αγίας Γραφής…

Από τις πρώτες λοιπόν λέξεις του ο κύριος Eldin πέφτει σε μια βαθιά αντίθεση που όλοι οι θεολόγοι και μελετητές του Ισλάμ πειθαρχούν συστηματικά, από την μια πλευρά θεωρούν την Αγία Γραφή διεφθαρμένη και αλλοιωμένη από τούς χριστιανούς και ιουδαίους ενώ ταυτόχρονα προσπαθούν να βρουν στίχους ή λέξεις της Αγίας Γραφής που να τους παρέχουν επιχειρήματα σε όσα υποστηρίζουν. Αυτή τους η μεθοδολογία βεβαίως βασίζεται στο Κοράνι : «Αυτοί που ακολουθούν τον Απόστολο, τον αναλφάβητο Προφήτη (τον Μουχάμμεντ), για τον οποίο βρίσκουν να είναι γραμμένος κοντά στόν Νόμο και στο Ευαγγέλιο» (Σούρα 7,157). Αναγκασμένοι από την Κορανική εντολή ανατρέχουν στην Αγία Γραφή ώστε να βρουν χωρία που να αναφέρονται στον Μωάμεθ και στο Ισλάμ, πέφτουν στο κενό όμως καθότι τα χωρία αυτά στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν. Πουθενά στην Βίβλο δεν υπάρχει αναφορά σε κανέναν προφήτη Μωάμεθ και σε καμία νέα θρησκεία, όπως το Ισλάμ αντιλαμβάνεται. Οι θεολόγοι λοιπόν του Ισλάμ ενώ θεωρούν το κείμενο της Αγίας Γραφής διεφθαρμένο για να υποστηρίξουν ότι δεν υπάρχει αλήθεια στους λαούς της Βίβλου άλλες φορές θεωρούν ότι ή διαφθορά της Αγίας Γραφής δεν είναι στο κείμενο αλλά θεολογική ούτως ώστε να μην φανούν ασυνεπείς στο στίχο του Κορανίου που παραθέσαμε παραπάνω. Άρα αν οι Γραφές των Χριστιανών και των Ιουδαίων, ο Νόμος και το Ευαγγέλιο, είναι διεφθαρμένες και μύθευμα όπως ο Κύριος Eldin σχολίασε, τότε ο Αλλαχ ψεύδεται μέσω του Κορανίου που προτρέπει να αναζητηθεί εκεί ο Προφήτης. Αν οι Γραφές όμως είναι αληθινές τότε έτσι θα πρέπει να τις εκλάβει το σύνολο του ισλαμικού κόσμου και έτσι να τις μελετά. Σύμφωνα με τους μουσουλμάνους όμως η Γραφή είναι μόνο κατά μέρος διεφθαρμένη, όπου διεφθάρη από το Χριστιανικό κατεστημένο, υπάρχουν σημεία που η Γραφή μένει αναλλοίωτη και μαρτυρά τον Προφήτη Μωάμεθ κατ’ αυτούς.

Το δεύτερο και το πιο βασικό πρόβλημα των μουσουλμάνων ερμηνευτών είναι ο τρόπος που αντιλαμβάνονται την Αγία Γραφή. Προσπαθούν να εφαρμόσουν την αντίληψη που έχουν για τα δικό τους ιερό κείμενο, το Κοράνι, ως τον αιώνιο και τέλειο λόγο του Θεού, στην Καινή και Παλαιά Διαθήκη. Για την Χριστιανική όμως θεολογία ο τέλειος και αιώνιος Λόγος του Θεού δεν είναι απλά ένα κείμενο σε χαρτί αλλά ο ίδιος ο Υιός και Λόγος του Θεού, ο Ιησούς Χριστός. «ν ρχ ν Λόγος, κα Λόγος ν πρς τν Θεόν, κα Θες ν Λόγος» (Ιω 1,1), «Κα Λόγος σρξ γένετο» (Ιω 1,14), «π᾿ σχάτου τν μερν τούτων λάλησεν μν ν υἱῷ» (Εβρ.1,2) . Ως εκ τούτου η Χριστιανική θεολογία αν και διαθέτει το πιο τεκμηριωμένο κείμενο της αρχαιότητος δεν χρειάζεται να έχει τέλειες διατηρημένες λέξεις σε χαρτί αφού έχει τον τέλειο και αιώνιο Λόγο του Θεού, τον Κύριο Ιησού Χριστό.

Ας ελέγξουμε όμως μία μία τις πέντε βιβλικές παραπομπές που αναφέρει ο κύριος Eldin και ας εξετάσουμε αν ευσταθούν τα όσα ισχυρίζεται.

 

Α παραπομπή

Ιερεμίας 8:8

πς ρετε· τι σοφοί σμεν μες, κα νόμος Κυρίου μεθ᾿ μν στιν; ες μάτην γενήθη σχονος ψευδς γραμματεσιν.

 

Σχολιασμός κ. Eldin: Ποιός είναι ο Ισμαήλ; Ο αγαπητός υιός του Αβραάμ عليهالسلام . Ο πρώτος. Και αυτό τους πονάει και τους ενοχλεί. Γι αυτό το λόγο επινόησαν το χλευασμό και την κριτική, ότι ο Ισμαήλ προέρχεται από δούλα και δεν είναι Εβραίος άρα δεν έχει τα πρωτοτόκια. Και πάει λέγοντας αυτό το εβραικό παραμύθι που κρατάει εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Εβραϊκό παραμύθι σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, η οποία λέει ξεκάθαρα ότι οι γραμματείς τους αλλοίωσαν την Γραφή και το νόμο του Θεού. Μάταια αποκαλούνται σοφοί και λένε ότι έχουν τον νόμο του Θεού μαζί τους μιας και η πένα τους ήταν ψεύτικη. Διαβάστε το Ιερεμίας 8,8. Το πασίγνωστο εδάφιο που ομολογεί ψυχρά τη νοθεία τους. Τώρα μπαίνουμε λίγο στα θεολογικά αναγκαστικά. Εμείς οι Μουσουμάνοι λέμε ότι ο Ισμαήλ είναι αυτός που θυσιάστηκε κ όχι ο Ισαάκ. Και φυσικα αυτό, δεν τίθεται θέμα διάκρισης από μεριάς μας ανάμεσα σε αυτούς τους δύο μεγάλους Προφήτες όπως κάνουν οι Εβραίοι καθαρά λόγω της πλάνης του φυλετισμού τους. Αλλά Προσέξτε εδώ. Η βιβλική αντίφαση που υπάρχει μας βεβαιώνει για την νοθεία τους.

 

Απάντηση δική μας

Συνηθίζουν οι θεολόγοι του Ισλάμ να χρησιμοποιούν το επιχείρημα αυτό για να δείξουν την υποτιθέμενη διαφθορά γενικά της Βίβλου και ειδικά της Πεντατεύχου λέγοντας ότι ο ίδιος ο Προφήτης Ιερεμίας κατονομάζει την Γραφή ψευδή και αλλοιωμένη. Είναι πολύ εύκολο για τους μουσουλμάνους θεολόγους να απομνημονεύσουν τον αριθμό του κεφαλαίου και του στίχου όπως είναι «Ιερεμίας 8,8» και να το χρησιμοποιούν σαν το πρώτο τους επιχείρημα στους διαθρησκειακούς διαλόγους. Στην πραγματικότητα όμως ο τρόπος με τον οποίο ερμηνεύουν το χωρίο είναι τελείως λανθασμένος και μάλλον κανείς τους δεν έχει διαβάσει πλήρως τον προφήτη Ιερεμία ποτέ και δεν έχει γνώση της ιστορικής πραγματικότητας στα χρόνια του Προφήτη αλλά απλά αναπαράγουν το αβάσιμο συμπέρασμα τους.

 

1. Ισχυρίζονται ότι τα λεγόμενα του Προφήτη Ιερεμία περί διαφθοράς αναφέρονται στην Πεντάτευχο και ειδικά το βιβλίο της Γενέσεως, με μόνο σκοπό να αποδείξουν ότι ο Ισμαήλ ήταν, είναι και παραμένει ο ευλογημένος γιος του Αβραάμ.

Ο προσεκτικός όμως αναγνώστης και ερευνητής του Προφήτη Ιερεμία θα παρατηρήσει ότι σε όλο του το βιβλίο αναφέρεται στους τυχοδιώκτες συγχρόνους στον προφήτη Εβραίους που ισχυρίζονταν ότι έχουν προφητική έμπνευση από τον Θεό αλλά και στον πολιτικοκοινωνικό του περίγυρο, στους βασιλείς και τους γραμματείς της εποχής του, οι οποίοι είχαν απομακρυνθεί από το Θεό, προφήτευαν κατά το δοκούν και ερμήνευαν το Νόμο κατά τα δικά τους θέλω, πιστεύοντας ότι αφού είχαν τον ναό του Σολομώντος είχαν και την χάρη του Θεού. Εναγωνίως ο Προφ. Ιερεμίας προσπαθούσε να μεταφέρει στο λαό το μήνυμα να μην ακούν όσους περιφέρουν προφητείες και ψέματα γύρω από το Ναό και τους καλούσε να μετανοήσουν γιατί αλλιώς θα οδηγηθούν αιχμάλωτοι στη Βαβυλώνα. Η ανυπακοή τελικά πράγματι οδήγησε τον λαό του Ισραήλ στην Βαβυλώνια αιχμαλωσία και απέδειξε τον Προφήτη αληθή στα λεγόμενα του. Ο Προφήτης Ιερεμίας κριτικάρει με πολύ έντονο τρόπο σε όλο του το βιβλίο τα σύγχρονα με αυτόν γεγονότα και πουθενά δεν συμπεραίνεται αναφορά στην Πεντάτευχο και σε δόλια παραχάραξη της Γραφής.

2. Αν ισχύει ο ισχυρισμός των μουσουλμάνων τότε οι γραμματείς του Ισραήλ προσπάθησαν στα χρόνια του προφήτη Ιερεμία να αλλοιώσουν την Πεντάτευχο, το πιο ιερό κομμάτι της ιουδαϊκής γραφής, και να πείσουν τον λαό. Η συγκεκριμένη πράξη όχι μόνο αντιδράσεις θα προκαλούσε αλλά και κοινωνική επανάσταση αφού η Πεντάτευχος ήταν το ιερότερο και πιο αποδεκτό κείμενο της ιουδαϊκής γραμματείας. Τέτοιο συμπέρασμα επίσης δεν αναδύεται πουθενά μέσα στην Παλαιά ή την Καινή Διαθήκη. Αν είσαι αληθινός προφήτης του Θεού σίγουρα δεν προσπαθείς σε καμία περίπτωση να αλλάξεις το κείμενο της Πεντατεύχου.

3. Το στίχο 8 του 8ου κεφαλαίου του προφήτη Ιερεμία το διαβάζουν όλοι οι Ιουδαίοι εδώ και 2500 χρόνια και κανείς δεν ερμηνεύει έτσι το συγκεκριμένο χωρίο, ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί ο Προφήτης δεν λέει κάτι τέτοιο στο κείμενο του. Οι ειδωλολάτρες επίσης πού έγιναν χριστιανοί διαβάζουν το ίδιο χωρίο για 2000 χρόνια και κανείς δεν ερμηνεύει ή αντιλαμβάνεται ότι η Πεντάτευχος είναι διεφθαρμένη και ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί ο Προφήτης δεν λέει κάτι τέτοιο στο κείμενο του. Πώς είναι δυνατόν κανείς από αυτούς να μην είχε αντιληφθεί ότι η πίστη στο Θεό βασίζονταν σε διεφθαρμένα κατά τους μουσουλμάνους κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης για 2500 χρόνια;

4. Κύριο αντικείμενο μελέτης της επιστήμης της θεολογίας είναι οι πηγές. Χωρίς την ύπαρξη πηγών κάθε επιστημονική θεωρία είναι μετέωρη και αβάσιμη. Κάποιο χειρόγραφο της Παλαιάς Διαθήκης και ειδικά της Πεντατεύχου θα έπρεπε κάπου να διασώζει την ιστορική θεώρηση που ισχυρίζονται οι μουσουλμάνοι. Αν τα κείμενα είναι πειραγμένα ούτως ώστε να παραποιείται η ιστορία του Αβραάμ και των υιών του τότε κάποιο κείμενο θα πρέπει να διασώζεται και να μας παρουσιάζει την ιστορία για τον Ισμαήλ όπως την περιγράφει ο κύριος Eldin . Κάποια πηγή θα πρέπει να σώζεται που να αμφισβητεί την πληθώρα των χειρογράφων και να παραθέτει την ιστορία που περιγράφει. Αν αυτή η πηγή δεν υπάρχει σε κανένα χειρόγραφο μέχρι και τον 7ο αι. τότε ο ισχυρισμός ότι οι Εβραίοι γραμματείς παραχαράξανε την ιστορία του Αβραάμ παραμένει όχι μόνο άτοπος και επιστημονικά ανυπόστατος αλλά ψευδής και αποκύημα φαντασίας κάποιας δήθεν επιστημονικότητας των μουσουλμάνων θεολόγων. Θα πρέπει να μας καταθέσουν έστω και ένα χειρόγραφο το οποίο να διασώζει την ιστορία όπως την παρουσιάζουν οι θεολόγοι του Ισλάμ για να μπορέσουν επιστημονικά να υποστηρίξουν ότι πραγματικά το βιβλίο της Γενέσεως είχε ουσιαστικό διαφορετικό περιεχόμενο το οποίο αλλοιώθηκε στο πέρασμα των χρόνων. Αν δεν παρουσιαστεί κάποια τέτοια πηγή τότε αυτόματα το επιχείρημα είναι όχι απλώς ψευδές και αντιεπιστημονικό αλλά και συκοφαντικό προκειμένου να στηρίξουν τις δικές τους θεολογικές θεωρίες. Παρακαλούμε λοιπόν τον κύριο Eldin για τον διαφωτισμό της επιστημονικής κοινότητας να δημοσιεύσει την πηγή της ιστορίας που παραθέτει, αν δεν το κάνει τότε δεν βασίζεται σε καμιά θεολογία όπως αναφέρει αλλά χρησιμοποιεί ο ίδιος την μέθοδο του καφενείου που ανέφερε.

 

5. Τα παλαιότερα χειρόγραφα της Παλαιάς Διαθήκης που διασώζουν την ιστορία του Αβραάμ και των υιών του ανάγονται στον 2ο αι. π.Χ. Η Ισλαμική παράδοση και τα πρώτα χειρόγραφα Κοράνια ανάγονται στον 7-8ο αι. μ.Χ.. Άρα η ισλαμική παράδοση για τον Αβραάμ και τους υιούς του έρχεται με καθυστέρηση 9 αιώνων χωρίς να συναντάται πουθενά αλλού. Θα ήταν πρέπον να μας απαντήσουν σύμφωνα με τα τεκμήρια οι μουσουλμάνοι ιστορικοί ποιός φαίνεται να είναι αυτός που παραχάραξε την ιστορία.

 

Β παραπομπή

Β Σαμουήλ 17,25

κα τν μεσσαΐ κατέστησεν βεσσαλμ ντ ωβ π τς δυνάμεως· κα μεσσαΐ υἱὸς νδρς κα νομα ατ θρά σραηλίτης, οτος εσλθε πρς βιγαίαν θυγατέρα Νάας δελφν Σαρουΐας μητρς ωάβ.

Α Χρονικών 2,17

κα βιγαία γέννησε τν μεσσά· κα πατρ μεσσ εθέρ σμαηλίτης.

 

Σχολιασμός κ. Eldin: Διαβάζουμε στο Β Σαμουήλ 17,24 και μαθαίνουμε για ένα άτομο, για την καταγωγή του. Διαβάζω: Στη θέση του Ιωβ ο Αβεσσαλώμ είχε διορίσει αρχιτρατηγο τον Αμασσά που ήταν υιός κάποιου Ισραηλίτη, του Ιθρά που τον είχε κάνει με την Αβιγαία. Στο Σαμοθήλ πώς παρουσιάζεται ο συγκεκριμένος , ως Ισραηλίτης. Διαβάζουμε όμως στο Α Χρονικών Κεφ 2,17 ο ίδιος να παρουσιάζεται ως Ισμαηλίτης. Διαβάζουμε: η Αβιγαία γέννησε τον Αμασσά πατέρας του ήταν ο Ιεθέρ ο Ισμαηλίτης. Το ίδιο άτομο μας παρουσιάζεται ως Ισραηλίτης και την άλλη ως Ισμαηλίτης. Ερώτημα ρητορικό. Εάν διαστρεβλώνεται τόσο εύκολα η καταγωγή αυτού του ατόμου, τότε πόσο εύκολα οι γραμματείς Εβραίοι θα παραποιούσαν την ιστορία με τον Ισμαήλ. Μια παραποίηση που ομολογείτε στο βιβλίο του Ιερεμία 8,8 όπως είπαμε.

 

Απάντηση δική μας

Ο Ιθρά (Β Σαμουήλ) ή Ιεθέρ (Α Χρονικών) όπως ονομάζεται στην Αγία Γραφή είναι τελικά Ισμαηλίτης ή Ισραηλίτης;

1. Ας εξετάσουμε πρώτα την πιθανότητα μια από της δύο πηγές να παραθέτουν λάθος την καταγωγή του Ιθρά. Το πλήθος των χειρογράφων σε εβραϊκή και ελληνική γλώσσα παραθέτει για αιώνες τον ίδιο τύπο. Στο Β Σαμουήλ ονομάζεται Ισραηλίτης ενώ στο Α Χρονικών Ισμαηλίτης. Αυτό μας κάνει να διαπιστώσουμε ότι οι ερμηνευτές, οι θεολόγοι και οι αντιγραφείς ανά τους αιώνες δεν άλλαξαν ή παραποίησαν ένα από τα δύο κείμενα αλλά παρέμειναν πιστοί σε αυτό που διάβαζαν γιατί σίγουρα αντιλαμβάνονταν τον λόγο ύπαρξης αυτής της αντίθεσης. Άρα αυτή η αντίθεση θα πρέπει να μας κάνει να αναζητήσουμε την αλήθεια.

2. Πιθανότερη είναι η εκδοχή ο Ιθρά να ήταν υιός μικτού γάμου, δηλαδή η μητέρα του να ήταν Ισραηλίτισσα και ο πατέρας του να ήταν Ισμαηλίτης προσήλυτος στη πίστη του Ισραήλ. Για αυτό στην περίπτωση του Α Χρονικών ονομάζεται Ισμαηλίτης σύμφωνα με την φυλετική του καταγωγή ενώ στο Β Σαμουήλ ονομαζεται Ισραηλίτης σύμφωνα με την πίστη του. Δεν είναι σπάνιο κάποιος Ισμαηλίτης να αναλαμβάνει υπεύθυνα καθήκοντα στη διοικητική οργάνωση του Ισραήλ. Στο Α χρονικών 27,30 διαπιστώνουμε ότι επόπτης των κοπαδιών των Καμήλων του Δαβίδ ήταν ο Οβίλ ο Ισμαηλίτης. Επίσης άλλοι προσήλυτοι στην πίστη του Ισραήλ που παντρεύτηκαν Ισραηλίτες συνεχίζουν να ονομάζονται σύμφωνα με την φυλετική τους καταγωγή όπως η Ρουθ η οποία ονομάζεται Μωαβίτισσα ενώ ταυτόχρονα ήταν Ισραηλίτισσα στην πίστη.

3. Ακόμα και αν μια από τις δύο γραφές Ισμαηλίτης ή Ισραηλίτης τελικά όμως είναι λανθασμένη αυτό και πάλι δεν επηρεάζει την αξιοπιστία της Βίβλου. Λάθη αντιγραφής δεν είναι ένα τόσο σπάνιο φαινόμενο στα χειρόγραφα κείμενα. Τέτοια λάθη παρουσιάζει πάμπολλα άλλωστε και το Κοράνι γεγονός όμως που δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ιστορική του αξία. Η επιστημονική κοινότητα ονομάζει τα λάθη αυτά “ακούσια λάθη” και η σύγχρονη ισλαμική θεολογία έχει χρησιμοποιήσει αυτόν τον φιλολογικό όρο για να δικαιολογήσει αστοχίες και διαφωνίες στους χειρόγραφους κώδικες του Κορανίου αλλά και στη διαφωνία των σύγχρονων εκδόσεων αυτού. “Αυτό είναι ένα παράδειγμα της ανθρώπινης αδυναμίας και έχει αναγνωριστεί ως τέτοιο από συγγραφείς που έχουν γράψει εκτενώς για το θέμα «ακούσια λάθη». Τέτοια περιστατικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αποδείξουν οποιαδήποτε διαφθορά στο Κοράνι” διαβάζουμε στο The History of The Qur’anic Text: From Revelation to Compilation: A Comparative Study with the Old and New Testaments (Leicester: UK Islamic Academy, 2003, 13). Παραδείγματα τέτοιων λαθών στο Κοράνι μπορούμε να δώσουμε πολλά, αλλά θεωρούμε ότι ο Κύριος Eldin τα έχει υπ όψιν του και έτσι δεν χρειάζεται να παραθέσουμε κανένα. Αν πάλι διατηρεί κάποια αμφιβολία μπορεί να ανατρέξει στο web.qurangateway.org, όπου ειδική ομάδα επιστημόνων παραθέτει χειρόγραφα με φωτογραφίες, παραπομπές, σχολιασμό, συγκριτική έρευνα και τεράστιο όγκο υλικού για μελέτη στο Κοράνι. Αν λοιπόν κάποιο γραμματικό ή φιλολογικό λάθος καθιστά το κείμενο της Αγίας Γραφής διεφθαρμένο, τότε το ίδιο θα πρέπει να παραδεχθούν και οι θεολόγοι επιστήμονες του Ισλάμ για το Κοράνι, χρησιμοποιώντας το ίδιο επιχείρημα.

 

Γ παραπομπή

Γεν 17, 19-22

επε δ Θες πρς βραμ· ναί· δο Σάῤῥα γυνή σου τέξεταί σοι υόν, κα καλέσεις τ νομα ατο σαάκ, κα στήσω τν διαθήκην μου πρς ατν ες διαθήκην αώνιον, εναι ατ Θες κα τ σπέρματι ατο μετ᾿ ατόν. περ δ σμαλ δο πήκουσά σου· κα δο ελόγηκα ατν κα αξαν ατόν κα πληθυν ατν σφόδρα· δώδεκα θνη γεννήσει κα δώσω ατν ες θνος μέγα. τν δ διαθήκην μου στήσω πρς σαάκ, ν τέξεταί σοι Σάῤῥα ες τν καιρν τοτον, ν τ νιαυτ τ τέρ. συνετέλεσε δ λαλν πρς ατν κα νέβη Θες πό βραάμ.

  

Σχολιασμός κ. Eldin: Γιατί όμως ο ραβίνος και ο κάθε Εβραίος που μπαίνει σε αυτή την πολεμική, πυροβολάνε τα πόδια τους όταν αναφέρνται στον Ισμαήλ; Διότι ο Ισμαήλ καταγρφεται ως ευλογημένος. Στις Συναγωγές δεν το δαβάζουν αυτό, για την ευλογία του Θεού στον Ισμαήλ. Γένεσις 17,20 λέει: σχετικά με το Ισμαήλ σε άκουσα, θα τον ευλογήσω και θα του δώσω αμέτρητα παιδιά και απογόνους,, δώδεκα ηγεμόνες θα προέλθουν από αυτόν και θα τον κάνω μεγάλο έθνος. Πώς είναι δυνατόν ο Θεός να ευλογήσει του Άραβες όταν πρόκειται για κακούς για τρομοκράτες; Και πώς είναι δυνατόν να ευλογήσει απίστους. Εδώ οι Εβραίοι βεβαίως αυτό το κομμάτι ξέχασαν να το σβήσουν. Και αμέσως μετά δικαιολογούνται με το εδάφιο 21που ακολουθεί, περί διαθήκης με τον Ισαάκ. Πράγμα όμως που ακυρώνεται πάντα σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη. Βεβαίως δεν την αποδέχονται, αλλά υπάρχει μία συνέχεια.

 

Απάντηση δική μας

Παραθέσαμε τους στίχους από το Γεν 17,19-22 που αναφέρεται ο Κύριος Eldin και αρκούμαστε να μην σχολιάσουμε για τον λόγο ότι δυστυχώς αν και λέει ότι τα κριτήρια του είναι θεολογικά προχωράει σε ένα φυλετικό συγκρητισμό υπεροχής μεταξύ Ισραηλιτών και Ισμαηλιτών και μάλιστα προεκτείνει χρονικά την σύγκριση αυτή έως και σήμερα. Τα σχόλια του είναι φυλετικά και δεν θα μας απασχολήσουν. Η ανάγνωση του χωρίου και μόνο λύνει κάθε απορία.

 

Δ παραπομπή

Ματθαίος 21,43

δι τοτο λέγω μν τι ρθήσεται φ᾿ μν βασιλεία το Θεο κα δοθήσεται θνει ποιοντι τος καρπος ατς·

 

Σχολιασμός κ. Eldin:Πράγμα όμως που ακυρώνεται πάντα σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη. Βεβαίως δεν την αποδέχονται, αλλά υπάρχει μία συνέχεια. Ο Ιησούς υποτίθεται να λέει σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη, γι αυτό σας βεβαιώνω ότι ο Θεός θα σας αφαιρέσει το προνόμιο να είστε λαός της Βασιλείας του και θα τον δώσει σε ένα λαό που θα παράγει τους καρπούς της Βασιλείας. Και ποιος είναι αυτός ο λαός που παράγει τους καρπούς της βασιλείας του Κυρίου; Οι Μουσουλμάνοι. Ερχόμαστε εμέις οι Μουσουλμάνοι και λέμε είναι το Ισλάμ αυτό. Τι σημαίνει μουσουλμάνος; Υποταγμένος το θέλημα του Θεού με μονοθεϊσμό. الاستسلام لله بالتوحيد . Και γιατί είναι οι Μουσουλμάνοι; Για ποιο λόγω είναι οι Μουσουλμάνοι; Εμείς μιλάμε από τα κιτάπια τους. Εφ΄ όσον θέλουν να επιτεθούν στον Ισμαήλ, που στα ίδια τους τα κιτάπια είναι ευλογημένος και μέσα από αυτό να θέλουν να επιτεθούν στους Άραβες και το Ισλάμ, να δούμε λοιπόν για τους Άραβες. Τι λέει για τους Άραβες;”.

 

Απάντηση δική μας

Χρησιμοποιεί ο κ. Eldin την καινή Διαθήκη για να ακυρώσει το προηγούμενο εδάφιο περί Διαθήκης Θεού και Ισαάκ (Γεν 17,21). Εδώ πρέπει να διορθώσουμε τα όσα διαστρεβλωμένα παραθέτει. Ξεκινάει και παραδέχεται στο σχολιασμό του ότι ενώ οι Εβραίοι δεν δέχονται την Καινή Διαθήκη υπάρχει εν τούτοις συνέχεια της Παλαιάς προς την Καινή Διαθήκη. Ευτυχώς αναγνωρίζει την συνέχεια των δυο Διαθηκών.

Για ακόμα μία φορά χρησιμοποιεί τη δήθεν θεολογική αλλά και μοναδική μεθοδολογία που εφαρμόζει το Ισλάμ για να προσεγγίσει την Αγία Γραφή. Ξεκινάει λέγοντας ότι ο Ιησούς υποτίθεται να λέει, αμφισβητώντας με μία μόνο λέξη την εγκυρότητα της Καινής Διαθήκης. Ενώ όμως την αμφισβητεί παράλληλα στηρίζει στο χωρίο που του αρέσει την αναίρεση του Γεν 17,21. Έπειτα επικυρώνει στα λόγια του Χριστού ότι ο νέος λαός του Θεού είναι οι μουσουλμάνοι. Ενώ λοιπόν, στην αρχή αποδοκιμάζει την αυθεντικότητα των λεγομένων του Χριστού, σε δεύτερη φάση τα χρησιμοποιεί για να επιτεθεί στην Παλαιά Διαθήκη, για να επικυρώσει τελικά στα λόγια του Χριστού ότι οι μουσουλμάνοι είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού.

Τα λόγια του Χριστού δεν αναφέρονται βέβαια ούτε στους Μουσουλμάνους ούτε στο Ισλάμ αλλά στον λαό του Θεού τους Χριστιανούς το οποίο γίνεται ολοφάνερο και στα 27 βιβλία που απαρτίζουν τη Καινή Διαθήκη. Καλούμε κάθε άνθρωπο να μελετήσει μόνος του και να αναζητήσει την αλήθεια.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να διασαφηνίσουμε το εξής. Τα σωζόμενα ελληνικά χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης είναι 5.856 και συνεχίζουν να ανακαλύπτονται σε βιβλιοθήκες μονών και αλλού. Κάθε χειρόγραφο έχει μέσο όρο 450 σωζόμενες σελίδες. Οι παραλλαγές που εντοπίζονται στο κείμενο είναι 400,000 περίπου, τo 99% των οποίων στο σύνολο των χειρογράφων είναι ασήμαντες και δεν περιέχουν διαφορά στο νόημα, αυτά είναι κυρίως γραμματικά λάθη, λάθη συλλαβισμού κ.α. Υπάρχουν λοιπόν περίπου 2,635,200 χειρόγραφες σελίδες της Καινής Διαθήκης στα ελληνικά. Η πληθώρα αυτή των χειρογράφων καθιστά την Καινή Διαθήκη το πιο τεκμηριωμένο κείμενο της αρχαιότητας ενώ μας πιστοποιεί την θεότητα του Ιησού Χριστού, την αναμαρτησία του, την εκ της Παρθένου γέννηση του, τον σταυρικό θάνατο, την σωματική του Ανάσταση και την δευτέρα έλευση του. Ακόμα και οι μεγαλύτεροι σκεπτικιστές της Καινής Διαθήκης όπως ο Bart Erhman, (Μisquoting Jesus, p 252) ομολογούν ότι οι παραλλαγές των χειρογράφων δεν επηρεάζουν την βασική πίστη των Χριστιανών.

 

Ε παραπομπή

Ησαΐας 42,10-13

μνήσατε τ Κυρί μνον καινόν, ρχ ατο· δοξάζετε τ νομα ατο π᾿ κρου τς γς, ο καταβαίνοντες ες τν θάλασσαν κα πλέοντες ατήν, α νσοι κα ο κατοικοντες ατάς. εφράνθητι, ρημος, κα α κμαι ατς, παύλεις κα ο κατοικοντες Κηδάρ· εφρανθήσονται ο κατοικοντες Πέτραν, π᾿ κρων τν ρέων βοήσουσι· δώσουσι τ Θε δόξαν, τς ρετς ατο ν τας νήσοις ναγγελοσι. Κύριος Θες τν δυνάμεων ξελεύσεται κα συντρίψει πόλεμον, πεγερε ζλον κα βοήσεται π τος χθρος ατο μετ σχύος.

 

Σχολιασμός κ. Eldin: Γιατί λοιπόν είναι ευλογημένοι οι Μουσουλμάνοι; Διαβάζουμε Ησαίας 42,11-12. Μιλάει για έναν Προφήτη και για έναν άνθρωπο του Θεού που θα έρθει στο λαό του Κηδάρ. Ανοίξτε μαζί μου το βιβλίο της Γραφής και πάμε μαζί με τα εδάφια. Δεν θα το διαβάσω όλο. Μιλάει για τον Προφήτη και τον άνθρωπο του Θεού που θα έρθει στο λαό του Κηδάρ. Άνθρωπος του Θεού, που ο Θεός θα στείλει στον λαό του Κηδάρ. Ποιος είναι ο λαός του Κηδάρ; Τι είναι ο Κηδάρ; Είναι οι Άραβες. Πως προκύπτει ότι είναι οι ραβες; Από το βιβλίο του Ιεζεκιήλ 27,21. Και θα σταλεί επίσης στους κατοίκους της Σελά. Ποιά είναι η τοποθεσία Σελά; Είναι η σημερινή περιοχή της Μεδίνα. Σελά ονομάζεται το γνωστό και φημισμένο βουνό της Μεδίνα, στη Σαουδική Αραβία. Η Μεδίνα η οποία ο Προφήτης صلى الله عليه وسلم (Μωάμεθ) έκανε μετανάστευση από την Μέκκα. Ερώτηση τώρα που ακόμα και ένα μικρό παιδί μπορεί να απαντήσει. Ακόμα και αν δεν ασχολείσαι με την θεολογία. Ποιος είναι αυτός ο φημισμένος άνθρωπος του Θεού, που έχει καταγραφεί στην ιστορία, που ήρθε στους Άραβες κι προφήτευε και δίδαξε τον μονοθεϊσμό και το νόμο του Θεού και πολέμησε το ειδωλολατρικό στοιχείο, όπως γράφει στο βιβλίο του Ησαία αν διαβάσετε όλα τα κεφάλαια; Ποιος είναι αυτός που η ιστορία τον καταγράφει ως ραβα Προφήτη; Καλά καταλάβατε ο Μωχάμμεντ صلى الله عليه وسلم αλλά η εθελοτυφλία πάει σύννεφο. Τα ίδια τους τα κιτάπια μιλάνε για τον μελλοντικό ερχομό του Μωχάμμεντ صلى الله عليهوسلم και έχουν το θράσος να κάνουν υποδείξεις για τον Ισμαήλ عليه السلام , για το οποίο τονίζεται η ευλογία του. Αλλά το μίσος και ο φθόνος δεν τους αφήνουν να δουν. Μίσος και φθόνος γιατί ο Ύψιστος έστειλε Προφήτη και Απόστολο έξω από την γραμμή των Εβραίων και των Ιουδαίων. Και το ίδιο το Κοράνι λέει Σούρατ Αλ- Μπάκαρα 2,9 Πολλοί από τους οπαδούς της Γραφής μετά που είδαν να φωτίζεται η αλήθεια εύχονται από ζηλοφθονία μέσα τους να σας επαναφέρουν στην απιστία. Από την πίστη να επιστρέψετε στην απιστία. Και ο Αλλάχ, ο κύριος , ο ύψιστος, ο δημιουργός, ο παντοδύναμος λέει στο Κοράνι για τους οπαδούς της Γραφής που αρνούνται το προφητικό αξίωμα του Μωχάμμεντ صلى الله عليه وسلم , τον ξέρουν. Και αναφέρεται στον Προφήτη Μωχάμμεντ τον ξέρουν όπως ξέρουν τα ίδια τους τα παιδιά. Σουρατ Αλ- Μπακαρα 2,146 σε αυτούς που δώσαμε το βιβλίο της Αποκάλυψης τον γνωρίζουν αλλά μια ομάδα από αυτούς αποκρύπτουν την αλήθεια. Και προσκαλώ τον ραβίνο σε ένα δημόσιο διάλογο. Έλα κάτσε μέσω skype να ηχογραφηθεί και να δημοσιευθεί να ακούσει ο κόσμος. Είναι ο Μωχάμμεντ صلى الله عليه وسلم είναι Προφήτης ή δεν είναι σύμφωνα με τη παράδοση σου; Άσε τα δικά μου. Σύμφωνα με τα δικά σου.

 

Απάντηση δική μας

Ο πιο καλοπροαίρετος λογισμός για την ερμηνεία των Μουσουλμάνων ερμηνευτών και θεολόγων είναι ότι απλά δεν κατανοούν την μετάφραση της Γραφής. Αν όντως κατανοούν την μετάφραση και παρ όλα αυτά συνεχίζουν να εξάγουν το ίδιο συμπέρασμα τότε διαστρέφουν επί σκοπού τα όσα διαβάζουν. Παραθέτουμε και μία μετάφραση ωστόσο για να βοηθήσουμε στην θεολογική αποκατάσταση της αληθείας των λόγων του Προφ. Ησαΐα. 

“Ψάλτε στον Κύριο καινούριο τραγούδι, ψάλτε τη δόξα του από τα πέρατα της γης! Ας τον υμνεί η θάλασσα κι όλοι όσοι ταξιδεύουνε σ’ αυτήν, τα νησιά κι όλοι οι κάτοικοί αυτών. Ύμνο ας υψώσουν στο Θεό, η έρημος κι οι πολιτείες της και τα χωριά όπου κατοικεί ο λαός του Κηδάρ· ας ψάλουν της Σελά οι κάτοικοι· ας στείλουνε φωνές χαράς απ’ τις βουνοκορφές. Τον Κύριο ας δοξάσουν και δυνατά ας τον υμνήσουν αυτοί που κατοικούν σε χώρες μακρινές. Ο Κύριος σαν άνδρας δυνατός πλησιάζει, με ορμή πολεμιστή, το σύνθημα της μάχης φωνάζει, βγάζει πολεμική κραυγή, υπερισχύει απέναντι στους αντιπάλους του” .

1. Αδιαμφισβήτητα Κηδάρ είναι ο πρωτότοκος υιός του Ισμαήλ. Σύμφωνα με την ιστορική μαρτυρία της Γραφής ο κάθε υιός του

Ισμαήλ έδωσε το όνομα του στη φυλή του και στους διάφορους τόπους όπου η φυλή εγκαταστάθηκε και κατασκήνωσε (Γεν. 25,16). Ο Κηδάρ εγκαταστάθηκε στη σημερινή Σαουδική Αραβία άρα ο κύριος Eldin πολύ σωστά αντιλαμβάνεται την τοπογραφική αναφορά της Αγίας Γραφής για την Κηδάρ

2. Η μετάφραση του χωρίου εύκολα κάνει κατανοητό ότι ο Προφήτης καλεί σε δοξολογία όλη την οικουμένη, “τα πέρατα της γης, τους κατοίκους των νήσων και των θαλασσών και βεβαίως τους κατοίκους Κηδάρ και Σελά” . Η αναφορά σε νήσους, θάλασσες και στους λαούς τους, ξεκαθαρίζει ότι η αναφορά είναι οικουμενική διότι πως είναι δυνατόν να συσχετισθεί η Κηδάρ με νησιά και θάλασσες. Επίσης η Γραφή δεν μας δίνει ως τόπο καταγωγής ή δράσης του “νέου προφήτη” την Κηδάρ, όπως επικαλείται ο Κύριος Eldin, αλλά την καλεί σε δοξολογία μαζί με όλη την οικουμένη.

3. Ιδιαίτερα προβληματική και ελλιπής όμως είναι η αναφορά του για τη Σελά. Η τοπογραφική αναφορά στην Παλαιά Διαθήκη γίνεται τέσσερις φορές, η μία είναι αυτή του Ησ. 42,12. Με κόκκινα γράμματα παραθέτουμε μετάφραση.

α. Κριταί 1,36 Βόρεια της Σελά, τα νότια σύνορα των Αμορραίων προχωρούσαν μέσα από την ανωφέρεια της Ακραββίμ. Τα βόρεια σύνορα του βασιλείου των Αμοραίων ήταν η Σελά. Οι βιβλικοί Αμορραίοι φαίνεται πως κατείχαν αρχικά τη γη που εκτείνεται από την δυτική περιοχή της Νεκράς Θάλασσας (Γεν. 14:7) έως τη Χεβρώνα (Δευτ. 3:8; 4:46-48), αγκαλιάζοντας «και πάσα Γαλαάδ και πάσα Βασάν» (Δευτ. 3:10), με την κοιλάδα του Ιορδάνη ανατολικά του ποταμού (4:49), τη γη των δύο βασιλέων των Αμοριτών Σηών και Ωγ (Δευτ. 31:4, Ιησ. 2:10; 9:10). Άρα η Βιβλική Σελά του Κριταί 1,36 δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι το όρος της Μεδίνα. Θα πρέπει η Σελά αυτή να τοποθετείται λίγο νότια της Νεκράς Θάασσας.

β. Β΄ Βασιλέων (Μασοριτικό) ή Βασιλειών Δ΄ 14,7 Ο Αμασίας σκότωσε επίσης δέκα χιλιάδες Εδωμίτες στην κοιλάδα του άλατος. Στη διάρκεια της μάχης κυρίεψε την πόλη Σελά και τη μετονόμασε Ιοκθεήλ, όπως και ονομάζεται μέχρι και σήμερα. Η πόλη στην οποία γίνεται αναφορά είναι ίδια με την παραπάνω λίγο νότια και δυτικά της Νεκράς Θάλασσας όπου βρίσκεται η κοιλάδα του άλατος.

γ. Ησαΐας 16,1-4 Απ’ τη Σελά μέσ’ απ’ την έρημο στείλτε αγγελιοφόρους μ’ ένα αρνί για της χώρας τον άρχοντα, στο όρος της Σιών. Και να του πουν: «Σαν τα πουλιά, που ’ναι διωγμένα απ’ τη φωλιά τους και που πετούν εδώ κι εκεί, έτσι είναι και της Μωάβ οι κόρες στις διαβάσεις του Αρνών. Συμβούλεψέ μας, αποφάσισε, άπλωσε τη

σκιά σου μες στο καταμεσήμερο και σαν τη νύχτα σκέπασέ μας. Κάλυψε τους κυνηγημένους μας και μην προδίνεις τους φυγάδες. Άφησε τους εκπατρισμένους της Μωάβ να βρουν κατάλυμα κοντά σου· γίνε τους καταφύγιο από τον εξολοθρευτή». Η πιο σημαντική αναφορά είναι αυτή διότι ο ίδιος ο Προφ. Ησαΐας αναφέρει στο βιβλίο του την πόλη Σελά γιά δεύτερη φορά, αυτή την ίδια που αναφέρει ξανά στο 42,12. Τοποθετεί την πόλη κοντά στο Βασίλειο των Μωαβιτών αφού από εκεί αποστέλλεται αγγελιοφόρος να ζητήσει καταφύγιο. Πράγματι τα νότια σύνορα του Βασιλείου των Μωαβιτών κατά τον 8ο αι π.Χ ήταν η Κοιλάδα του άλατος όπου πλάι βρίσκονταν η πόλη Σελά.

Μετά την αναζήτηση του τοπωνυμίου Σελά στην Παλαιά Διαθήκη εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι η Γραφική Σελά είναι πόλη κοντά στη Νεκρά θάλασσα και δεν έχει καμία σχέση με τον τόπο που κατοικούσε η φυλή Κηδάρ. Άρα ο Κύριος καλεί δια του Προφήτη σε αίνο κοντινές και μακρινές περιοχές για την έλευση του Μεσσία

4. Τελευταίο αλλά και πιο σημαντικό είναι το θεολογικό νόημα του χωρίου. Στο Ησ. 42, 13 διαβάζουμε “Ο Κύριος σαν άνδρας δυνατός πλησιάζει, με ορμή πολεμιστή, το σύνθημα της μάχης φωνάζει, βγάζει πολεμική κραυγή, υπερισχύει απέναντι στους αντιπάλους του” , γίνεται δηλαδή αναφορά στο λόγο που οι κάτοικοι της οικουμένης πρέπει να δοξολογήσουν τον Θεό. Είναι η έλευση κατά τον κύριο Eldin και όλους τους θεολόγους του Ισλάμ του νέου προφήτη, του ανθρώπου του Θεού, όπως ανέφερε στο βίντεο του. Αλλά αυτό που χρησιμοποιούν σαν επιχείρημα νομίζοντας ότι βρήκαν στην Αγία Γραφή την αναφορά στον Μωάμεθ είναι ταυτόχρονα και η απόλυτη κατάρριψη των ισχυρισμών τους. Ο Κύριος λέει το κείμενο σαν ήρωας πλησιάζει. Διαβάζοντας αυτό καταλαβαίνουν ότι η λέξη Κύριος είναι ορισμός ευγενείας και αναφέρεται, σε έναν άνθρωπο, τον νέο Προφήτη για τους μουσουλμάνους. Η απάντηση όμως για το ποιος πραγματικά έρχεται και τί είναι αυτός πρέπει να αναζητηθεί στο μασοριτικό κείμενο.

הוָ ה֙ כַּגִּבּ֣וֹר יֵצֵ א֔

δηλαδή, Ο Γιαχβέ, σαν άνδρας δυνατός πλησιάζει

η λέξη Γιαχβέ στην Παλαιά Διαθήκη, που μεταφράζεται Κύριος από τους Εβδομήκοντα, είναι τίτλος που αποδίδεται αποκλειστικά και μόνο στο Θεό. Συναντάται 6828 φορές και πάντα αναφέρεται στον Θεό και ποτέ σε κάποιο άνθρωπο. Αυτό που διαβάζουμε λοιπόν στο κείμενο παραπάνω είναι Ο Θεός πλησιάζει σαν άνδρας δυνατός. Άρα σύμφωνα με τον κύριο Eldin και την μουσουλμανική θεολογία που βρίσκει τον Μωάμεθ πίσω από αυτό το κείμενο ο Μωάμεθ θα πρέπει να είναι Θεός. Αν ο Μωάμεθ είναι Θεός τότε όλο το Κοράνι ακυρώνεται αυτομάτως. Αφού όμως ο Μωάμεθ δεν είναι Θεός τότε κάποιον άλλον εννοεί το κείμενο. Βεβαίως αυτό το κείμενο προφητεύει την έλευση του Μεσσία, του Ιησού Χριστού δηλαδή. Ο Θεός ήλθε σαν άνδρας δυνατός στη γη. Είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός ο οποίος υπήρξε τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος επί της γης, γεννήθηκε από γυναίκα Παρθένο, σταυρώθηκε και αναστήθηκε.

Εν κατακλείδι παραθέτουμε ενδεικτικά μόνο πέντε μικρά παραδείγματα χειρογράφων της Καινής Διαθήκης που εμπεριέχουν βασικές αλήθειες για τον πρόσωπο του Χριστού, τη Θεότητα του, την ενανθρώπηση του, την Σταύρωση και την Ανάσταση του με όνομα χειρογράφου, ημερομηνία και τόπο για να βοηθήσουμε τον μουσουλμάνο ερευνητή στην αναζήτηση. Αυτά τα πέντε αποσπάσματα χειρογράφων, που περιέχουν τις βασικές αλήθειες για την χριστιανική πίστη, χρονολογούνται από τον 2ο-5ο μ.Χ. αιώνα και δεν έχουν καμία παραλλαγή σε κανένα από τα 5,856 σωζόμενα χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης. Το κείμενο δηλαδή είναι απολύτως ίδιο χωρίς καμία παραλλαγή και για τα 5,856 χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης που σώζονται.

 

1. Αναφέρεται στη Θεότητα του Χριστού


Ιω. 1,1 3ος αι., ΝΑ-26,1979

 

2. Αναφέρεται στην σάρκωση του Χριστού, του Θεού και Λόγου


Ιω. 1,14 3ος αι. ΝΑ-26,1979

 

3. Ο Χριστός ομολογεί στον Πιλάτο πριν την καταδίκη ότι θα καθίσει επί των νεφελών του ουρανού

 

Μρ. 14,62 Codes Sinaiticus, 4os αι. ΝΑ-26, 1979

 

4. Τεκμαίρεται ο σταυρικός θάνατος του Χριστού

 

Μρ 15,37, Codex Vaticanus, 4ος αι. ΝΑ-26,1979

 

5. Τεκμαίρεται η σωματική Ανάσταση του Χριστού


Μρ. 16,6 Codex Washingtonianus, 4-5ος αι, ΝΑ-26,1979

 

Όποιος λοιπόν Μουσουλμάνος θεολόγος ή άλλος ερευνητής, ιστορικός ή αρχαιολόγος θέλει να αποδείξει ότι η πίστη στον Ιησού Χριστό, τη Θεότητα, την ενανθρώπιση, την Σταύρωση και την Ανάσταση του είναι ψεύτικη καλείται επιστημονικά να αναιρέσει τα παρακάτω ιστορικά τεκμήρια με πηγές και επιστημονικές αποδείξεις. Καμία μα καμία επιστημονική απόδειξη δεν υπάρχει ώστε να χρησιμοποιηθεί εναντίον του χριστιανισμού και των πηγών του. Ακόμα και οι πολέμιοι όπως ο Shimon Gibson στο βιβλίο του The Final Days of Jesus Christ: the arcaeological evidence, (New York, Harper Collins, 2009, p. 260) αναγκάζονται να ομολογήσουν ότι “Αρχαιολογία και Ιστορία δεν μπορούν να αποδείξουν ή να μην αποδείξουν την πιθανότητα ότι το σώμα του Ιησού κλάπηκε λαθραία από άγνωστα πρόσωπα, αλλά αυτό είναι μια εικασία. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει άλλη ιστορική εξήγηση του αδειανού τάφου, από το να υιοθετήσουμε την θεολογική ερμηνεία, δηλαδή την Ανάσταση”.

Η Καινή Διαθήκη δεν αποτελεί απλά τον λόγο του Θεού που κατέβηκε από τον Ουρανό όπως αντιλαμβάνονται οι Μουσουλμάνοι για το Κοράνι. Η Καινή Διαθήκη είναι ιστορικές μαρτυρίες ανθρώπων οι οποίοι είδαν, άκουσαν, έπιασαν τον Ιησού Χριστό. Περπάτησαν, έφαγαν και μίλησαν μαζί Του. Ψηλάφισαν το νεκρό Του σώμα για να το κατεβάσουν από το σταυρό και το ενταφίασαν. Επισκέφθηκαν τον άδειο τάφο την τρίτη ημέρα. Τον είδαν αναστημένο να παρουσιάζεται σε 500 και πλέον άτομα. Μετά κατέγραψαν την εμπειρία τους αυτή στα 27 διαφορετικά βιβλία της Καινής Διαθήκης, για αυτό και τα 27 βιβλία δεν έχουν τον ίδιο συγγραφέα. Καμία πηγή της αρχαιότητας δεν έχει αμφισβητήσει τα γενόμενα.

Παραθέτουμε μερικές μόνο παραπομπές από την Καινή Διαθήκη για τα όσα ομολογεί ο Ιησούς Χριστός για τον εαυτό του: Εγώ είμαι το φως το κόσμου, όποιος με ακολουθήσει, δεν θα περπατάει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως της ζωής Ιω. 8,12. Εγώ είμαι η θύρα Ιω 10,7. Εγώ είμαι ο υιός του Θεού Ιω 10,36. Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή, όποιος πιστεύει σε μένα, κι αν πεθάνει θα ζήση, κι όποιος πιστεύει σε εμένα δεν θα πεθάνει ποτέ Ιω. 11,25-26. Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή, κανείς δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μόνο μέσω εμού Ιω. 14,6. Εγώ και ο Πατέρας είμαστε ένα Ιω. 10,30. Εγώ είμαι ο Μεσσίας Χριστός Ιω. 4,25-26.

Καλείται ο Κύριος Eldin αφού δημόσια δήλωσε τα παραπάνω, δημόσια να παραθέσει και τις ανάλογες επιστημονικές, θεολογικές αποδείξεις αλλιώς δημόσια να ανακαλέσει και να ομολογήσει την πλάνη του.

 

 

Ι. Κ. Αγ. Νικολάου

Αγ. Ορος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κατ' εξοχήν σπέρμα του Αβραάμ είναι Ο Χριστός. (Γαλ. γ' 16).

Κατ' ακολουθίαν δε, σπέρμα του Αβράαμ, είναι και πάντες οι ανήκοντες εις Τον Χριστόν, ως Εκκλησία (Γαλ. γ΄29).

Οι εις αυτόν πιστεύοντες, είναι τα γνήσια τέκνα του Αβράαμ...

- Γαλ. 3,16 τῷ δὲ Ἀβραὰμ ἐῤῥέθησαν αἱ ἐπαγγελίαι καὶ τῷ σπέρματι αὐτοῦ· οὐ λέγει, καὶ τοῖς σπέρμασιν, ὡς ἐπὶ πολλῶν, ἀλλ᾿ ὡς ἐφ᾿ ἑνός, καὶ τῷ σπέρματί σου, ὅς ἐστι Χριστός.

- Γαλ. 3,29 εἰ δὲ ὑμεῖς Χριστοῦ, ἄρα τοῦ Ἀβραὰμ σπέρμα ἐστὲ καὶ κατ᾿ ἐπαγγελίαν κληρονόμοι.

https://www.facebook.com/archanggelos.uriel/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...