ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

21 Αυγ 2016

Ένας Γάλλος Μάρτυρας του Ιεχωβά διηγείται τις εντυπώσεις του, για την ετήσια συνέλευση της Οργάνωσής του, σε πρώην ομόπιστούς του

Του Ιάκωβου Σανταμούρη


Το φυλλάδιο της Οργάνωσης των ΜτΙ στα Γαλλικά με το οποίο διαφημίζεται η ετήσια συνέλευσή τους
Ο Αλεξάντρ είναι 17 ετών και μόλις ενηλικιωθεί θα βαπτιστεί στην Καθολική Εκκλησία αφήνοντας οριστικά πίσω του την αίρεση της Σκοπιάς. Δεν έχει δεχτεί ποτέ το αιρετικό «βάπτισμα» της Οργάνωσης.
Δεν έχει ανακοινώσει  αυτή την απόφασή του στους γονείς του. Ως εκ τούτου, υποχρεωτικά συμμετέχει σε όλες τις δραστηριότητες των Μαρτύρων με την οικογένειά του. Παραβρέθηκε και στην 3ήμερη ετήσια Συνέλευση Περιφερείας, που στο Παρίσι ξεκίνησε στις 29 Ιουλίου.
Το παρακάτω κείμενο είναι μια σύντομη ομιλία του Αλεξάντρ που απευθυνόταν σε πρώην ΜτΙ, που είναι μέλη της ενορίας μας. Ο ίδιος πρότεινε να δημοσιευτεί και στον «Αντιαιρετικό», για να ενημερωθούν και άλλοι πρώην ΜτΙ με την ελπίδα και την προσευχή να ωφεληθούν από την προσωπική του εμπειρία...
Το θέμα της φετινής συνέλευσης ήταν η πίστη στον Ιεχωβά. Ο τίτλος στα αγγλικά ήταν “Remain loyal to Jehovah” και στα γαλλικά Fidélité a Jehovah. Η κατά λέξη μετάφραση σημαίνει «παραμείνετε πιστοί στον Ιεχωβά» και «πίστη στον Ιεχωβά» αντίστοιχα. Εύκολα καταλαβαίνουμε το περιεχόμενο της Συνέλευσης, που για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι το δεύτερο ετήσιο σημαντικότερο γεγονός μετά την Ανάμνηση. Πρέπει να προσέξουμε τη σημαντική λεπτομέρεια ότι για τους Μάρτυρες πίστη στον Ιεχωβά σημαίνει πίστη και υποταγή στην Οργάνωση. Στα ελληνικά, δεν ξέρω γιατί ο τίτλος της Συνέλευσης μεταφράστηκε «Παραμείνετε όσιοι στον Ιεχωβά». Ίσως στον κώδικα επικοινωνίας των ΜτΙ να σημαίνει «πιστοί στον Ιεχωβά», αλλά η φράση αυτή δεν βγάζει νόημα για τους υπόλοιπους.
Οι υποσημειώσεις είναι δικές μου, για την καλύτερη κατανόηση της ομιλίας.
«Αγαπητά μου αδέρφια,
Αν υπάρχει κάτι που να δείχνει το άγχος της Σκοπιάς για την επικείμενη πτώση της, πέρα από τους αριθμούς των οπαδών, που χρόνο με το χρόνο μειώνονται, πέρα από τα σταντ στους δρόμους που κανένας δεν τα πλησιάζει, είναι η φετινή Ετήσια Συνέλευση Περιφερείας. Ας διαβάσουμε μόνο τον τίτλο, ας ρίξουμε μια ματιά στο πρόγραμμα[1] και αρκεί, για να καταλάβουμε την απλή αλήθεια: Αφού δεν προστίθενται νέα μέλη στη Σκοπιά, η ηγεσία των Μαρτύρων του Ιεχωβά στρέφεται στους οπαδούς της και τα παιδιά τους. Με τη φετινή Συνέλευση φροντίζει να τρομοκρατήσει τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, να ενισχύσει την παράνοια στην οποία τους αναγκάζει να ζουν.
Πήγα και φέτος στο Villepinte[2] με την οικογένειά μου. Σας διαβεβαιώνω ότι ήταν μια Συνέλευση που ο «πιστός και φρόνιμος δούλος» είχε διοργανώσει αποκλειστικά για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Άλλες χρονιές υπήρχαν και θέματα που ίσως να ωφελούσαν κάποιον θρησκευτικά αδιάφορο ή άθεο που δεν είχε ακούσει τον αληθινό Λόγο της Εκκλησίας[3], π.χ. θέματα που μιλούσαν για την αγάπη του Θεού. Φέτος όμως όχι. Αν κάποιος που δεν ήταν ΜτΙ παραβρέθηκε στη Συνέλευση, θα απορούσε με τις παράξενες, άκαρδες και επικίνδυνες διδασκαλίες. Το ξέρουμε όλοι οι παρευρισκόμενοι: «πίστη στον Ιεχωβά» σημαίνει απόλυτη υπακοή στην Οργάνωση, αυτό ήταν και το θέμα της Συνέλευσης.
Ήδη νωρίς το πρωί της Παρασκευής, από το εισαγωγικό βίντεο για το τι θα περιλάμβανε η Συνέλευση και από την εισαγωγική ομιλία του εισηγητή, το στίγμα δόθηκε:
a) Η πίστη μας δοκιμάζεται καθημερινά, εμείς όμως όχι μόνο δεν πρέπει να την χάσουμε, αλλά να την εκφράζουμε κιόλας. Πώς; «Δείχνοντας εκτίμηση για την πνευματική τροφή που μας παρέχει ο πιστός και φρόνιμος δούλος», ακριβώς με αυτά τα λόγια το έθεσε ο εισηγητής. Λοιπόν, αν αυτό δεν είναι ταύτιση του Θεού με το Κυβερνών Σώμα, τότε τι είναι;
b) Η Αποκοπή: όσο σκληρό και αν μας φαίνεται, πρέπει να αποκόπτουμε το μέλος που δεν μπορεί να είναι μέλος του εκκλησιάσματος. Αυτό είπε ο εισηγητής. Και πρέπει να το κάνουμε χωρίς να αμφισβητούμε την απόφαση των «ποιμένων». Γενικά, το θέμα της Αποκοπής κυριάρχησε σε αυτή τη Συνέλευση. Αυτή η τόσο σκληρή και αντιδημοκρατική πρακτική, που εσείς ως πρώην Μάρτυρες ξέρετε πόσο δημοφιλής είναι μεταξύ των ΜτΙ, γιατί υποτίθεται ότι έτσι δείχνουμε την πίστη μας στον Ιεχωβά, είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο, για να κρατήσεις τα μέλη σου μέσα στην πνευματική φυλακή, διαφορετικά χάνουν τις ζωές τους και την οικογένειά τους.
Φέτος, τα μηνύματα της Σκοπιάς πέρναγαν μέσα από βίντεο, προβλήθηκαν περισσότερα από άλλες χρονιές. Θα συνοψίσω τα σημαντικότερα μηνύματα, μέσα από αυτά τα βίντεο και από τις ομιλίες των εισηγητών, που προηγούνταν ή τα συνόδευαν.
1. Ένα βίντεο με σκηνές από τη φύση και τα ζώα. Ίσως το πιο ανώδυνο. Ο «πιστός και φρόνιμος δούλος» το χρησιμοποίησε για να μας πείσει ότι η φύση αποδεικνύει πώς υπάρχει ο Θεός και ότι ακόμη και για επιστημονική γνώση πρέπει να εμπιστευόμαστε την «τροφή του δούλου».  Ίσως να μην πρέπει να αναφέρω ότι διαφωνώ με το δεύτερο σκέλος του συλλογισμού και συμφωνώ με το πρώτο: Ναι, η Φύση μας δείχνει ότι υπάρχει Θεός και ποιος ξέρει τι έχει ετοιμάσει για εμάς στη Βασιλεία Του! Όμως, τα επιχειρήματα της Σκοπιάς στο βίντεο ήταν τελείως λάθος, μπορούν πολύ εύκολα να ανατραπούν από οποιοδήποτε σκεπτόμενο άνθρωπο, ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι μεταξύ των οπαδών της, και η προσπάθεια παραλληλισμού της επιστήμης με στίχους από το βιβλίο του Ιώβ σε αυτό το βίντεο ήταν τεράστια αποτυχία.
2. Δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια να μιλάμε για τα «καλά νέα της Βασιλείας»[4] σε συγγενείς, συναδέλφους, γείτονες, «γιατί οι περιστάσεις του βίου αλλάζουν». Η ανεργία, η ασθένεια, ο χωρισμός, ο θάνατος αγαπημένου μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους πιο δεκτικούς στο μήνυμα της Σκοπιάς. Με άλλα λόγια, αυτό που μάθαμε και στη φετινή Συνέλευση, γιατί το έχουμε ακούσει εκατοντάδες φορές, είναι να εκμεταλλευτούμε τον πόνο και τη θλίψη των συνανθρώπων μας, για να τους κλείσουμε στη φυλακή της Σκοπιάς. Προσέξτε όμως το αμέσως επόμενο σημείο:
3. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πρέπει να αγρυπνούν, γιατί αν αντιμετωπίσουν δυσκολίες στη ζωή, περιμένουν στη γωνία οι άλλοι, καθηγητές, συνάδελφοι, συγγενείς, γείτονες, να μας αποσπάσουν από την «αλήθεια»[5].  Βλέπετε τα διαφορετικά σταθμά; Εμείς να εκμεταλλευτούμε τον πόνο των άλλων, όμως να είμαστε σε ετοιμότητα να μην εκμεταλλευτούν οι άλλοι το δικό μας! Ανώτατη ηθική, θα συμφωνήσουμε όλοι νομίζω.
4. Η παραπάνω θέση τονίστηκε με μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Ελπίζουμε για αυτό που δεν βλέπουμε, (Ρωμαίους 8,25)». Η ταινία βασίζεται στα πάθη του Ιώβ. Ένας νέος άνδρας μένει άνεργος, σκοτώνεται το παιδί του σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, αρρωσταίνει με καρκίνο! Διάφοροι άνθρωποι πλησιάζουν την οικογένεια, κάποιος που είναι άθεος – και του προσφέρει δουλειά αλλά αν την δεχτεί δεν θα μπορεί να παρακολουθεί τις συναθροίσεις –, κάποιος που είναι Χριστιανός. Κανείς όμως δεν μπορεί να βοηθήσει, αντίθετα αποτελούν απειλή για την οικογένεια. Κανείς, εκτός από τους ομόπιστούς τους, που τους επισκέπτονται, τους ενθαρρύνουν, τους ενισχύουν οικονομικά. Όλα τα προβλήματα όμως λύνονται με ένα μαγικό τρόπο, όταν ο άνδρας και η γυναίκα του στρέφονται και πάλι με πίστη στην Οργάνωση. Το βίντεο κλείνει με σκηνή από το μέλλον, μετά τον Αρμαγεδδώνα, όπου βλέπουμε την οικογένεια να έχει ξαναενωθεί με το αναστημένο τους παιδί. Αυτό το βίντεο ήταν ένας στυγνός εκβιασμός που προβλήθηκε σε εκατομμύρια Μάρτυρες σε όλο τον κόσμο. Είναι η γνωστή θέση της Σκοπιάς: «…πάσα νόσος και πάσα μαλακία» θεραπεύονται όχι με τη Χάρη του Ιησού μας, αλλά με τα έντυπα της Σκοπιάς. Και για αυτό, προσοχή, μην ξεφύγουμε από τις υποχρεώσεις μας προς τον πιστό δούλο που δεν είναι άλλες από: a. Παρακολούθηση συναθροίσεων, b. Έργο[6] c. Μελέτη των εντύπων. Και πόσο σκληρή ήταν η σκηνή του δυστυχήματος, που σκοτώνεται το παιδάκι. Αυθόρμητα έσφιξα το χέρι του μικρού μου αδερφού. Πόσο άκαρδοι πρέπει να είναι όλοι αυτοί στο Κυβερνών Σώμα για να εξαναγκάζουν γονείς να βλέπουν τέτοιες σκηνές!
5. Το θέμα της οικογένειας γενικότερα επικρατούσε στα βίντεο και στις ομιλίες. Αυτό που με εξόργισε ήταν το γεγονός ότι η Σκοπιά έδειχνε απόλυτα φυσιολογικές οικογένειες, που όμως τις παρουσίαζε ως προβληματικές, ότι βρίσκονται ένα βήμα πριν παραδοθούν στο Σατανά ή απόλυτα συνηθισμένες καταστάσεις, να τις βαφτίζει «προκλήσεις». Και να καλεί τις οικογένειες που παρακολουθούσαν τα βίντεο να προσκολλώνται στην Οργάνωση για να τις αντιμετωπίσουν! Στην πρώτη περίπτωση, η οικογένεια της ταινίας αντιμετώπιζε το τεράστιο πρόβλημα ο έφηβος γιος τους να αναπτύσσει κάποιο ενδιαφέρον για τις ταινίες με σούπερ ήρωες και η έφηβη κόρη τους να ενδιαφέρεται για το ντύσιμό της! Συμφωνούμε όλοι, θανάσιμες αμαρτίες, έτσι; Στη δεύτερη σχετική ταινία, η οικογένεια αντιμετωπίζει την πρόκληση της μετακόμισης! Ναι, ναι, μη γελάτε (γελάει και ο Αλεξάντρ)! Μεγάλη πρόκληση η μετακόμιση για μια οικογένεια, δοκιμάζει την πίστη μας. Ενώ κάτι άλλες οικογένειες, που εγκαταλείπουν τη χώρα τους, γιατί έχει διαλυθεί από τον πόλεμο και έρχονται ζητιάνοι και ανεπιθύμητοι σε ξένες χώρες ή έχασαν τους αγαπημένους τους στη Νίκαια και το Παρίσι είναι απλώς μια άλλη πρόκληση, όχι σαν την μετακόμιση βέβαια, έτσι; Μην τα μπλέκουμε αυτά, η Οργάνωση ξέρει τι λέει[7]! Εν πάσει περιπτώσει, οι 2 οικογένειες των ταινιών ξεπέρασαν τους θανάσιμους αυτούς κινδύνους με τη σοφία των εντύπων της Σκοπιάς και συμμετέχοντας στο έργο.
6. Μέσα από την ιστορία του Γιούρι, ενός φανταστικού προσώπου, μαθαίνουμε ότι: α. Πρέπει να εγκαταλείπουμε τα ταλέντα μας, γιατί αν τα καλλιεργούμε  κινδυνεύουμε από το «παρόν σύστημα πραγμάτων»[8] β. Οι γιατροί δεν είναι επαγγελματίες που μας βοηθούν να έχουμε ποιότητα ζωής και υγεία και απαλύνουν τον πόνο των αγαπημένων μας, αλλά όργανα του Σατανά, που με κάθε ευκαιρία θέλουν να μας βάλουν αίμα, σνομπ που σπούδαζαν τόσα χρόνια επειδή είναι αλαζόνες και φιλόδοξοι και τους αξίζει η αγένεια και η περιφρόνηση και γ. Όταν κάποιος φεύγει από την Οργάνωση πρέπει να τον θρηνούμε σαν να έχει πεθάνει.
7. Όπως και οι γιατροί, έτσι και οι δικηγόροι: δεν είναι επαγγελματίες που με τις γνώσεις τους φροντίζουν για την προστασία των δικαιωμάτων μας σε δημοκρατικές κοινωνίες ή σε καταπιεστικά καθεστώτα, ακόμη και με κίνδυνο της ζωής τους σε τέτοιες καταστάσεις, αλλά «κοράκια» που καραδοκούν για θύματα τροχαίων[9]! Ξέρουμε βέβαια ποιοι κατεξοχήν ωφελούνται από αυτά τα, υποτίθεται, «κοράκια»:  οι Μάρτυρες του Ιεχωβά φυσικά, αφού σε όλο τον κόσμο η Σκοπιά δίνει νομικές μάχες για την προστασία των θρησκευτικών ελευθεριών των Μαρτύρων με τη βοήθεια φυσικά τέτοιων κοσμικών «κορακιών».
8. Οχτώ βίντεο που προβλήθηκαν την Κυριακή το πρωί μας μετέφεραν στον καιρό της Μεγάλης Θλίψης, τότε που όλος ο κόσμος θα κυνηγάει τους Μάρτυρες. Δεν ξέρω γιατί θα συμβεί αυτό, γιατί προς το παρόν όλος ο κόσμος αδιαφορεί για τους Μάρτυρες. Το μόνο που ξέρουν για αυτούς είναι η άρνηση μεταγγίσεων, η απουσία φιλανθρωπικής δράσης, η άρνηση στράτευσης, ο προσηλυτισμός. Φοβερή εικόνα έχει για τη Σκοπιά η κοινωνία! Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε κάποιον να πλησιάζει σε σταντ μας; Εγώ δεν έχω δει ποτέ και ξέρετε ότι συμμετέχω σε αυτό το βαρετό «έργο». Οι Μάρτυρες όμως στις συνελεύσεις είδαν εξαγριωμένα ΜΑΤ να ορμούν στο καταφύγιό τους και αμέσως μετά το πλάνο να αλλάζει και να μεταφερόμαστε στον παράδεισο της Σκοπιάς. Σε αυτό το βίντεο, βλέπουμε τις προσωπικές ιστορίες κάποιων Μαρτύρων που παραλίγο διάφοροι πειρασμοί να τους οδηγήσουν εκτός της Οργάνωσης. Για άλλη μια φορά, απόλυτα φυσιολογικές καταστάσεις, όπως οι συζητήσεις με συναδέλφους, η χρησιμοποίηση της ελεύθερης σκέψης μας, που η Σκοπιά βαφτίζει «αρνητικές σκέψεις», η απουσία από συναθροίσεις λόγω του βεβαρυμμένου προγράμματος της σύγχρονης ζωής, δαιμονοποιούνται! Η λύση για να επιζήσεις της μεγάλης θλίψης είναι να ακολουθήσεις κατά γράμμα τις απαιτήσεις της Σκοπιάς, που όμως είναι πρακτικά αδύνατο να το πετύχεις: πόσο εύκολο είναι, πραγματικά, να σταθείς έξω από το σχολείο σου ή τη δουλειά σου και να μοιράζεις τα έντυπα στους συναδέλφους και τους συμμαθητές σου; Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα από τα βίντεο αυτά. Αναζητήστε τα στο You Tube  ως “bunker videos jw convention 2016”. Θα καταλάβετε τι εννοώ καλύτερα και σίγουρα θα γελάσετε πολύ με την κακή παραγωγή και την ανύπαρκτη υποκριτική τέχνη (γελάει).
9. Οι μη – ομόπιστοι συγγενείς μας, οι συμμαθητές μας, οι δάσκαλοί μας, οι συνάδελφοί μας μπορούν «να γίνουν όργανα του Σατανά και να μας απομακρύνουν από τον Ιεχωβά». Ναι, έτσι ακριβώς ειπώθηκε. Το είπα και στην αρχή: η παράνοια βασίλεψε σε αυτή τη Συνέλευση.
10. Η Αποκοπή. Επανέρχομαι σε αυτό το αγκάθι, γιατί το έχουμε αισθανθεί όλοι εδώ. Προβλήθηκε ένα βίντεο για μια κοπέλα που είχε αποκοπεί από την οικογένειά της 15 ολόκληρα χρόνια! Το έγκλημά της; Αγάπησε έναν νεαρό που δεν ήταν ΜτΙ και οι σχέσεις τους προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω. Και για αυτό το λόγο, της ζητήθηκε να φύγει από το σπίτι, ανακοινώθηκε στην Αίθουσα Βασιλείας ότι δεν είναι μέλος, τηλεφωνούσε στη μητέρα της και εκείνη δεν της απαντούσε! Και όταν έκανε δικά της παιδιά, αποφάσισε να επιστρέψει στην Οργάνωση: όχι γιατί ήξερε ότι εκεί βρίσκεται η Αλήθεια, δηλαδή ο Ιησούς μας, αλλά επειδή ήθελε να ξανασμίξει με την οικογένειά της. Κλασικό φαινόμενο, οι αποκομμένοι επιστρέφουν γιατί δεν αντέχουν τον αποχωρισμό της οικογένειάς τους.
Αλλά το βίντεο αυτό ήταν πολύ σκληρό! Δείχνει καθαρά το πώς η Σκοπιά διαλύει οικογένειες! Και θα μου επιτρέψετε να σταθώ λίγο παραπάνω, γιατί αυτό το βίντεο με επηρέασε προσωπικά, με έκανε να δειλιάσω στην απόφασή μου να βαφτιστώ στην Εκκλησία του Κυρίου μας! Ναι, το ομολογώ ότι είχε αυτή την επίδραση πάνω μου.
Σε λίγους μήνες, θα είμαι 18 χρονών και θα μπορέσω επιτέλους να δεχτώ το Άγιο Βάπτισμα της Εκκλησίας μας και να συμμετέχω στην Αγία Ευχαριστία. Σκεφτόμουν πρώτα να βαπτιστώ και μετά να το ανακοινώσω στην οικογένειά μου. Ο πατήρ Πιέρ όμως με συμβούλεψε να μην ενεργήσω έτσι: πρώτα να ενημερώσω τους γονείς μου και έπειτα να βαπτιστώ. Είναι γονείς μου, έχουν δικαίωμα να ξέρουν την απόφασή μου και έπειτα, η Εκκλησία μας που Αρχηγό της έχει τον γλυκό μας Ιησού, τον Άρχοντα του Φωτός, δεν κινείται κρυφά, στο σκοτάδι και τις σκιές.
Από την Παρασκευή όμως που είδα αυτό το βίντεο με βαραίνουν συνέχεια σκέψεις:
1. Θα μου ζητήσουν οι γονείς μου να εγκαταλείψω το σπίτι, γιατί θα είμαι «κακή πνευματική επίδραση» στο μικρό μου αδερφό;
2. Θα τηλεφωνώ και δεν θα μου απαντούν; Αν εκείνη τη στιγμή που τους τηλεφωνώ χρειάζομαι τη μητέρα μου, την αγάπη της και την παρηγοριά της, γιατί αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας; Θα πρέπει να το αντιμετωπίσω ολομόναχος;
3. Η χώρα μας δέχεται τρομοκρατικές επιθέσεις με εκατοντάδες νεκρούς. Δεν θα μπορώ να μάθω αν οι δικοί μου είναι καλά, αν ξανασυμβεί κάτι τόσο τραγικό;
4. Δεν θα ξαναμιλήσω με τον αδερφούλη μου; Δεν θα τον βοηθώ στα μαθήματά του; Αργότερα, όταν μεγαλώσει, δεν θα κάνουμε παρέα; Θα αντιμετωπίσει μόνος τη ζωή μετά το θάνατο των γονιών μας; Χωρίς τη στήριξη του μεγάλου του αδερφού;
Ειλικρινά, δεν ξέρω! Αφού δεν έχω βαφτιστεί, δεν θα πρέπει να συμβεί τίποτα από τα παραπάνω. Αλλά η Σκοπιά ψεύδεται και σε αυτό το ζήτημα: Κηρύττει ότι τα παιδιά των ΜτΙ δεν είναι τα ίδια Μάρτυρες μέχρι να αποφασίσουν να βαπτιστούν, αλλά ταυτόχρονα πιέζει τους γονείς τους να τα μεγαλώνουν ως Μάρτυρες. Έτσι, όταν πω στους γονείς μου ότι δεν θέλω να είμαι μέλος της Οργάνωσης, δεν μπορώ να ξέρω ποιες θα είναι οι αντιδράσεις: μπορεί να μην αλλάξει κάτι στη σχέση μας, αλλά είναι εξίσου πιθανό να με αντιμετωπίσουν ως «αποστάτη». Το δεύτερο είναι πιθανότερο, το έχω δει να συμβαίνει σε άλλες οικογένειες. Σίγουρα θα με κλάψουν, γιατί για αυτούς θα είμαι νεκρός, αφού έτσι τους έχει μάθει η Οργάνωση.
Όλες αυτές τις μέρες, από την Παρασκευή που ξεκίνησε η Συνέλευση, μέχρι και σήμερα[10] και σίγουρα και τις επόμενες ημέρες, κλείνομαι στο δωμάτιο μου με τη δικαιολογία ότι «στοχάζομαι στα όσα άκουσα στη Συνέλευση» και προσεύχομαι πολύ με το ροζάριο μου στην Αγία Παρθένο να μου δώσει δύναμη και θάρρος να μην κάνω πίσω. Να μην επιτρέψει ο ψυχολογικός και συναισθηματικός εκβιασμός της Σκοπιάς και η τρομοκρατία που ασκεί στα μέλη της να με χωρίσουν από την Αγάπη του Θείου Γιου της. Σιγά – σιγά  ανακτώ το θάρρος μου, κάποια στιγμή πέφτω και πάλι, αλλά καταφεύγω στην προσευχή για άλλη μια φορά, στο ροζάριό μου, γιατί δεν έχω άλλο όπλο.
Σας ζητώ να προσευχηθείτε και εσείς για μένα. Ο Ιησούς Χριστός, το Φως που «φωτίζει πάντα άνθρωπο ερχόμενο εις τον κόσμον», με τις μεσιτείες της Αγίας Μητέρας Του να με υποδεχτεί στην Εκκλησία Του.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε».



[1] Το πρόγραμμα της Συνέλευσης μπορείτε να το δείτε εδώ: https://www.jw.org/finder?pub=co-pgm16&wtlocale=G&srcid=share
[2] Μεγάλος εκθεσιακός και συνεδριακός χώρος στο Παρίσι, στα περίχωρα του Παρισιού για την ακρίβεια, όπου οι Μάρτυρες του Ιεχωβά διεξάγουν τις Συνελεύσεις τους. Όπως στην Αθήνα, οι Μάρτυρες λένε «πήγαμε στη Μαλακάσα» και εννοούν τις συνελεύσεις τους, στο Παρίσι λένε «πήγαμε στο Villepinte”. Η διαφορά είναι ότι στην Αθήνα, ο χώρος στη Μαλακάσα είναι δικός τους.
[3] Οποτεδήποτε αναφέρεται η Εκκλησία στο κείμενο-ομιλία ή στα δικά μου σχόλια, πρόκειται για την Καθολική Εκκλησία.
[4] Η διδασκαλία της Σκοπιάς.
[5] Τυπική φράση των Μαρτύρων. Η αλήθεια στη γλώσσα τους ταυτίζεται με τη Σκοπιά.
[6] Το προσηλυτιστικό κήρυγμα των Μαρτύρων από στα σπίτια και σε δημόσιους χώρους.
[7] Είναι προφανής η ειρωνεία του νεαρού.
[8] Ο κόσμος μας, εκτός φυσικά των ΜτΙ, που κυβερνάται από το Σατανά.
[9] Στην ομιλία στα γαλλικά, η φράση ήταν «κυνηγοί ασθενοφόρων». Ιδιωματισμός των Γάλλων, που αναφέρεται σε δικηγόρους, οι οποίοι ξενυχτούν σε νοσοκομεία για να αρπάξουν ως πελάτες εμπλεκόμενους σε τροχαία. Θεώρησα ορθότερη απόδοση στην ελληνική, τη λ. «κοράκια».
[10] Δευτέρα, 1 Αυγούστου, απόγευμα.
 
 
 
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

1 σχόλιο:

Άννα είπε...

Απίστευτα λυπηρή ιστορία εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου να πηγαν ολα καλα για σενα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...