ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

26 Μαΐ 2013

Εξωγήινοι - Μύθος ή Πραγματικότητα;

Του Ευστάθιου Μπαρνασά


Διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα ιστορίας και μυθολογίας, για εξωγήινα όντα, που ήρθαν από τον ουρανό για να δώσουν τα φώτα του πολιτισμού στους ανθρώπους, και επίσης τους βλέπουμε σε τόσες ταινίες που έχουν γυριστεί, και τους παρουσιάζουν με διάφορες μορφές. Είναι αυτοί που ονομάζονται και αλλιώς «θεοί κραταιοί». Όμως τι είναι αλήθεια και τι ψέμα, από όλα αυτά που αναφέρονται; Πόσο έχουν επηρεάσει την ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων επάνω στη γη;
Θα προσπαθήσω να προσεγγίσω το θέμα από διαφορετικές γωνίες, για να βγάλουμε εάν είναι δυνατόν τα καλύτερα συμπεράσματα. Θα αρχίσω λοιπόν, με τον Ζαχαρία Σίτσιν, μεγάλο Ρωσσοεβραίο ερευνητή του οποίου έχω διαβάσει όλη την εξάτομη σειρά βιβλίων, όπου αναφέρει ότι στα κεραμικά με την ιερογλυφική γραφή που ανακαλύφτηκαν στην Μεσοποταμία, αναγράφονται τα εξής στοιχεία...
Πριν τετρακόσιες πενήντα χιλιάδες χρόνια ήρθαν στην γη οι Ανουνάκι από τον δωδέκατο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος για να εξορύξουν χρυσό, και να σώσουν τον πλανήτη τους από την κατάρρευση της ατμόσφαιρας, ψεκάζοντάς τον με τον χρυσό. Όμως η δουλειά αυτή ήταν δύσκολη, και οι εξωγήινοι επισκέπτες, έκαναν κλωνοποίηση με δικό τους D.N.A. και D.N.A.  των πιθηκανθρώπων της γης, και έφτιαξαν ανθρώπους ίδιους με αυτούς, για να εργαστούν γι’ αυτούς.
Ένας άλλος ερευνητής, ο Ελβετός Έριχ Φον Ντένικεν, από την δεκαετία του 70 έγραψε βιβλία, γύρισε και ταινίες, όπου παρουσίαζε μεγαλιθικά μνημεία, και εξηγούσε ότι αυτά ήταν έργα, αρχαίων εξωγήινων αστροναυτών. Ποτέ δεν μας είπε όμως, γιατί οι εξωγήινοι αστροναύτες, με την τόσο μεγάλη τεχνολογία, έφτιαξαν όλα αυτά τα έργα, τόσο τεράστια αλλά παλαιολιθικά.  Νεότεροι οπαδοί των εξωγήινων πολιτισμών, ίδρυσαν μια θρησκεία, διότι είναι πεπεισμένοι ότι προερχόμαστε από εξωγήινες μορφές ζωής, και την ονόμασαν: «Η Θρησκεία των Εξωγήινων»
Αυτοί, πιστεύουν ότι, η Εύα είναι αποτέλεσμα κλωνοποίησης των εξωγήινων με τους ανθρώπους στο κατ’ εικόνα, και καθ’ ομοίωση.  Όλοι αυτοί οι ερευνητές, δεν παρουσίασαν ποτέ αποδεικτικά στοιχεία, που να πιστοποιούν την ύπαρξη αρχαίων και σύγχρονων εξωγήινων. Μόνο υποθέσεις έκαναν, και για να καλύψουν την άγνοιά τους, ονόμασαν πολύ έξυπνα, τους εξωγήινους και τα διαστημόπλοια Α.Τ.Ι.Α. δηλαδή Αγνώστου Ταυτότητας  Ιπτάμενα Αντικείμενα.
Βέβαια το θέμα, δεν σταμάτησε εδώ, διότι δεκάδες, εκατοντάδες, ειδικοί και μη, ανέβασαν και ανεβάζουν στο διαδίκτυο, video  όπου παρουσιάζουν, συνήθως με την μέθοδο του Fhotoshop, U.F.O, εξωγήινους, επαφές με εξωγήινους, δηλώνουν απαγωγές και βιασμούς από εξωγήινους, οι οποίοι ήρθαν από τόσο μακριά, με ανεπτυγμένο πολιτισμό, για να αλλάξουν την γενετική τους, και να γίνουν σαν κι’ εμάς.
Δηλαδή, όταν μας έκαναν κατ’ εικόνα, και καθ’ ομοίωση, ήταν σαν εμάς, αλλά στην πορεία άλλαξαν, και τώρα θέλουν να γίνουν κατ’ εικόνα, και καθ’ ομοίωση δική μας.
Όλα αυτό το ξέφρενο πνευματικό μπάχαλο, είναι αποτέλεσμα των πληροφοριών των βιβλίων, και των ταινιών τύπου «Πόλεμος των Άστρων» «Επαφές τρίτου τύπου» κ.α. που έκαναν τις μάζες με αδύναμο χαρακτήρα, να γίνονται ευάλωτες στην παραπληροφόρηση. Όμως, θα μου πείτε, «ώπα ρε φίλε!», γιατί εσύ απορρίπτεις τα πάντα, ενώ υπάρχουν μαρτυρίες σοβαρών ανθρώπων, και κάποιων επιστημόνων που είδαν ιδίοις όμμασι U.F.O.
Αυτοί είναι τρελοί, φαντασιόπληκτοι ή ψεύτες; Όχι, δεν είναι τίποτα απ’ όλα αυτά, σίγουρα κάτι έχουν δει, αλλά το ερώτημα είναι, τι είδαν και αν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν αν αυτό που είδαν, δηλαδή ήταν ένα φυσικό φαινόμενο, ή ένα υπερφυσικό και ανεξήγητο φαινόμενο;
Εάν χτυπήσουμε την πόρτα της επιστημονικής κοινότητας, για να πάρουμε απάντηση, μάλλον θα διαπιστώσουμε, ότι δεν είναι η καλύτερή μας κίνηση. Θα μου πείτε όμως, αυτοί είναι οι πιο ειδικοί στο να μας ενημερώσουν, και εγώ θα σας πω, πως δεν είναι. Έχουν στήσει εκατοντάδες ραδιοτηλεσκόπια προς το αχανές σύμπαν, περιμένοντας ένα εξωγήινο σινιάλο, που δεν έρχεται, οπότε τι ξέρουν;
Στείλανε ένα διαστημόπλοιο με πληροφορίες, για την ζωή στη γη, και απάντηση δεν πήρανε, οπότε τι ξέρουν;
Το 2001 πλήρωσε η NASA έξι εκατομμύρια δολάρια, για να κάνει μια συναυλία στον αρχαίο ναό, του Ολυμπίου Διός, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, την οποία ονόμασαν Μυθωδία, δηλαδή «αίνος στον Δία» και με εκπομπή των ραδιοκυμάτων της συναυλίας, προς τον πλανήτη Άρη.
Γιατί άραγε; Εδώ όμως θα σας απαντήσω ότι ήξεραν, σίγουρα ήξεραν, που απευθύνονταν στον πλανήτη Άρη, και δεν ήταν τυχαίο που απευθύνθηκαν στον πλανήτη Άρη, εφόσον αυτός είναι ο πλανήτης, που έχει το όνομα του αρχαίου Ελληνικού θεού του πολέμου. Θα μου πείτε, και τι με αυτό; Είναι εκεί ο θεός Άρης;  Και εγώ απαντώ, ναι είναι και εκεί, είναι και εδώ, είναι ο ίδιος ο θεός που εμφανίστηκε σαν Άρης, σαν Δίας, σαν Ποσειδώνας, σαν αρχαίος εξωγήινος, και τώρα σαν μοντέρνος εξωγήινος.
Είναι ο εξωγήινος, που μαζί με άλλους όμοιούς του, κινούν τα νήματα, και οι σημερινοί υπηρέτες τους όπως και οι αρχαίοι, ακολουθούν, τις εντολές τους, στην προσπάθεια που κάνουν, για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο, και να τον υποτάξουν στα σκοτεινά τους σχέδια. Είναι πνευματικά όντα, που μοιάζουν με τον αρχαίο άρχοντα, που δεν είναι τίποτα άλλο, από τους σημερινούς εξωγήινους, και ενώ θέλουν να μας βοηθήσουν, και να μας καθοδηγήσουν, εν τούτοις δεν το κάνουν. Μας φοβούνται;
Στ’ αλήθεια εμάς φοβούνται; Μήπως φοβούνται αυτούς που είναι οι αληθινοί μας προστάτες;  Πάντως εάν μας φοβόντουσαν, θα είχαν αδυναμίες σαν τις δικές μας, και είτε έτσι είτε αλλιώς, θα εμφανιζόντουσαν παίρνοντας μαζί με το ρίσκο και τα μέτρα τους.  Τελικά νομίζω ότι αφού το νόμισμα έχει δυο όψεις, καλό θα ήταν να δούμε και την άλλη. Ποια είναι όμως η άλλη όψη;
Η άλλη όψη είναι ένας άλλος αγωγός πληροφοριών, που λέγεται Αγία Γραφή, και είναι το αρχαιότερο βιβλίο, που μας δίνει και επιστημονικές και Θεολογικές πληροφορίες. Αφήνουμε λοιπόν, τους U.F.O λάτρες, για να ασχοληθούμε με τις πληροφορίες, που αναφέρονται στο πρώτο βιβλίο της Αγίας Γραφής, την Γένεση. Εκεί διαβάζουμε τον τρόπο που δημιουργήθηκε το σύμπαν, και η αναφορά του ίδιου του δημιουργού Θεού, ως αναφορά την δημιουργία της ζωής, γενικώς στον πλανήτη γη. Για τον άνθρωπο δε, αναφέρει ότι είπε ο Θεός, ας τον κάνουμε κατ’ εικόνα, και καθ’ ομοίωση μας.
Κάθε φορά που ο Θεός δημιουργούσε κάτι, μας λέγει η αφήγηση, ότι είδε ο Δημιουργός, ότι αυτό είναι καλό, που σημαίνει ότι το έκανε για πρώτη φορά, διαφορετικά θα έλεγε ο Δημιουργός, ότι είναι «και» αυτό καλό, υπονοώντας ότι το είχα ξανά φτιάξει. Ο Θεός σίγουρα δεν είχε την πρόθεση να κρύψει άλλες δημιουργίες, αφού μας έχει αποκαλύψει τον ίδιο Του τον εαυτό. Όλες δε, τις αναφορές της δημιουργίας του ορατού σύμπαντος, τις αποδέχονται όλοι οι επιστήμονες, και μάλιστα όπως τις αναφέρει η αφήγηση της Αγίας Γραφής.
Οι άνθρωποι βέβαια σκέπτονται με μια περιορισμένη αντίληψη, και με ένα υλιστικό τρόπο σκέψης, στον οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ προσαρμόζουν και τον τρόπο σκέψης Του Δημιουργού Θεού. Ατενίζοντας το απέραντο σύμπαν, με τα δισεκατομμύρια γαλαξίες, άστρα και πλανήτες του, τους είναι αδύνατον να φανταστούν ότι ο Δημιουργός Θεός είναι χωρίς ανθρώπινους περιορισμούς, ότι πραγματικά δημιούργησε ένα σημείο του σύμπαντος με ιδιαιτερότητα να φιλοξενήσει και νοήμονα όντα επειδή έτσι ήθελε. Λοιπόν, τι πιστεύετε ότι έπρεπε να κάνει;
Να μη δημιουργήσει γαλαξίες, άστρα και πλανήτες, και βλέποντας εμείς μόνο το απόλυτο κενό, τότε θα πούμε με σιγουριά, ναι είμαστε μόνοι μας στο σύμπαν; Το να μη καταλαβαίνουμε ότι αυτό που βλέπουμε είναι ένα δέντρο δεν είναι κακό. Κακό είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους, ότι αυτό που βλέπουν δεν είναι δέντρο.
Πάνω σε αυτή την φιλοσοφία βασίζονται οι U.F.O λάτρες, και ξέρετε γιατί; Διότι έτσι πείθουν τον εαυτό τους ότι είναι μια καλή δικαιολογία για να μη δεχτούν το Θεολογικό δημιουργικό γίγνεσθαι, και έτσι να μείνουν Θεολογικώς στο απυρόβλητο. Ας πάμε όμως, να δούμε τα πράγματα από μια άλλη οπτική γωνία, και να προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε και μια άλλη εκδοχή. Από την αρχή της δημιουργίας τουλάχιστον υπήρχαν και υπάρχουν, πνευματικές οντότητες οι οποίες έχουν χωριστεί σε δυο στρατόπεδα, το ένα είναι υπό την ηγεσία Του Κυρίου μας Ιησού Χριστού , και των αγγέλων Του, και το άλλο υπό την ηγεσία του Σατανά, και των δαιμόνων του.
Η αντιπαράθεση είναι τόσο αρχαία όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος, και οι δυνατότητες αυτών των πνευματικών όντων, είναι μεγάλες. Η εμφάνιση λοιπόν των εξωγήινων μπορεί να είναι δυνατή, μόνο μέσω της δύναμης και της παραλλαγής που είναι εύκολο να πάρουν οι σκοτεινές δαιμονικές οντότητες, των οποίων μας είναι γνωστή η ύπαρξη, και των οποίων ο στόχος και σκοπός, είναι να παραπλανήσουν τους ανθρώπους σε μια φαύλη πίστη εξωγήινης ζωής ανεπτυγμένης μέσω εξέλιξης, και να βγάλουν Τον Θεό Δημιουργό, ψεύτη, ακόμη και ανύπαρκτο.
Έχετε την εντύπωση, ότι οι σκοτεινές πνευματικές δυνάμεις δεν μπορούν να χειραγωγήσουν τις φυσικές δυνάμεις και να τις καταχραστούν ούτως ώστε να τις χρησιμοποιούν για να παραπλανούν τους ανθρώπους, και όχι μόνο, κάνοντάς τους να στραφούν σε υλικές, και αντίχριστες φιλοσοφίες, και να παραδοθούν άνευ όρων σε αυτή την μοχθηρία η οποία θα τους οδηγήσει στην απώλεια; Φυσικά και μπορούν.
Ένα άλλο γεγονός είναι ότι τα τελευταία χρόνια μαζί με τις τόσες πολλές εμφανίσεις των εξωγήινων έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα κρούσματα των δαιμονισμένων ανθρώπων, ώστε αναφέρθηκε από όλες τις εκκλησίες ότι υπάρχει έλλειψη Ιερέων εξορκιστών. Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν μέλη μυστικιστικών ομάδων, θρησκευτικών οργανώσεων, όπως είναι και η θρησκεία των εξωγήινων, και πολύ γρήγορα είδαν τα αποτελέσματα. Οι σκοτεινές αυτές δυνάμεις κάνουν ότι μπορούν για να πιστέψουν οι άνθρωποι στην ύπαρξη του ανύπαρκτου και να χαθούν. Όμως να ήταν μόνο έτσι τα πράγματα;
Θα λέγαμε λοιπόν ότι εντάξει, είναι θεωρίες, είναι άγνοια, είναι η τάση που έχουν οι άνθρωποι να μιμούνται τους άλλους λέγοντας και κάνοντας τα ίδια, όμως μερικές φορές γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως.
Δηλαδή για να γίνω πιο σαφής, κάποιοι για να κάνουν αποδεκτές τις επιλογές τους για τους εξωγήινους, δεν διστάζουν να ερμηνεύσουν και εδάφια από την Αγία Γραφή, ως αναφορές στην ύπαρξη εξωγήινων κόσμων εμπλέκοντας σε αυτές τις ερμηνείες Τον Κύριο Ιησού Χριστό, και τους αποστόλους Παύλο, Ιωάννη, Ματθαίο και Μάρκο.
Συγκεκριμένα, διάβασα ένα άρθρο στην ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ, το οποίο εμμέσως πλην σαφώς εννοεί ότι οι εξωγήινοι, είναι και Θεολογικά μια πραγματικότητα. Θα σας παραθέσω τμήμα του άρθρου, από την ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ, για να βγάλετε από μόνοι σας τα όποια συμπεράσματα, εγώ όμως θα απαντήσω με ένα άλλο σκεπτικό στο άρθρο.
       Ακολουθεί απόσπασμα του άρθρου από την ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ, και οι δεσμοί που θα μπορέσετε να το διαβάσετε μέσα από την ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ:

«Μελετώντας εδώ και χρόνια την αρχαία ιερά Παράδοση της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας μας που συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, βρεθήκαμε προ εκπλήξεως: Υπάρχουν διάσπαρτα αρκετά συμβάντα και περιστατικά, που ένας σύγχρονος ερευνητής, αν δεν ήξερε ότι προέρχονται από τη θρησκευτική παράδοση, θα τα ονόμαζε «UFOλογικά» περιστατικά.
Με βασικό άξονα έρευνας λοιπόν κάποιες συγκεκριμένες διδασκαλίες των Πατέρων της Εκκλησίας που γνώριζαν βαθιά αυτά τα θέματα, και που δεν είναι γνωστές στο ευρύ κοινό (ούτε καν στους «UFOλόγους - ερευνητές»), θα προχωρήσουμε στο θέμα «κολυμπώντας στα βαθιά νερά».
Πολλοί πιστεύουν ότι κάποια αναγνώριση ύπαρξης εξωγήινων ανατρέπει τα χριστιανικά δεδομένα και δεν είναι αποδεκτή από την Αγ. Γραφή.
Και όμως δεν είναι έτσι. Κατ' αρχήν πουθενά στην Αγ. Γραφή δεν αναφέρεται ξεκάθαρα η ύπαρξη, ή όχι, εξωγήινων πολιτισμών, γιατί αυτό που προέχει είναι η σωτηρία του ανθρώπου, η θέωση.
Δίδονται λοιπόν στην Αγ. Γραφή, και ειδικά στην Καινή Διαθήκη, όλες οι κατευθύνσεις για να καταστεί ο άνθρωπος αθάνατο πνευματικό ον. Ίσως να μην αναφέρεται ξεκάθαρα κάτι στην Καινή Διαθήκη για να αποφευχθούν κάποιες παράλογες και παθιασμένες αναζητήσεις για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής.
Οπωσδήποτε κάθε έρευνα που διεξάγεται με υγιείς προϋποθέσεις είναι αποδεκτή, όπως τονίζεται και στην Καινή Διαθήκη (κατά Ματθαίον 7, 7 - 8):«Ερευνάτε και θα βρείτε», «αυτός που ψάχνει βρίσκει». Πρέπει λοιπόν να αναζητούμε την αλήθεια και «η αλήθεια ελευθερώσει υμάς» (κατά Ιωάννη 8,32), όπως είχε πει ο Ιησούς.
Αντίθετα, σε κανένα σημείο της Αγ. Γραφής δεν υπάρχει η περίφημη πια φράση «Πίστευε και μη ερεύνα». Λέγεται μάλιστα ότι η σωστή φράση είναι «πίστευε και μη, ερεύνα». Ένα κόμμα δηλαδή ευθύνεται για την όλη διαστρέβλωση του νοήματος, αν είναι έτσι.
Λέγαμε λοιπόν ότι η Αγ. Γραφή δεν απορρίπτει την ύπαρξη εξωγήινων πολιτισμών. Αντίθετα, ανακαλύπτει κανείς ορισμένα χωρία που μπορεί να υποδηλώνουν την πιθανή ύπαρξη και άλλων φυλών στο σύμπαν, εκτός του ανθρώπου.
Στην Καινή Διαθήκη λοιπόν βρίσκουμε τα εξής σημεία: «Και άλλα πρόβατα έχω, α ουκ εστίν εκ της αυλής ταύτης» δηλ. «Έχω και άλλα πρόβατα, που δεν ανήκουν σ' αυτήν την μάντρα». Πρόκειται για λόγια που είπε ο ίδιος ο Χριστός (κατά Ιωάννη 10, 16).
Στο χωρίο αυτό, όπως και στα επόμενα που θα δούμε, δεν δηλώνεται ξεκάθαρα ότι υπάρχει ζωή σε άλλους κόσμους, είναι όμως πιθανό να εννοεί και αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση του Αποστόλου Παύλου στην προς Ρωμαίους επιστολή (8, 39) περί «κτίσης ετέρας». Μεταφράζουμε: «Και είμαι πραγματικά βέβαιος πως ούτε θάνατος ούτε ζωή, ούτε άγγελοι ούτε άλλες ουράνιες δυνάμεις, ούτε παρόντα ούτε μέλλοντα, ούτε κάτι άλλο στον ουρανό ή στον Άδη, ούτε καμία άλλη κτίση - δημιουργία δεν θα μπορέσει να μας χωρίσει από την αγάπη του Θεού.»
Δε μπορούμε να γνωρίζουμε αν περιλαμβάνονται κι άλλα σκεπτόμενα όντα εκτός από μας στην ερμηνεία για την «άλλη κτίση» και τα «άλλα πρόβατα». Αν οι νύξεις αυτές αφορούν και στην περίπτωση ύπαρξης άλλων έλλογων όντων, δε σημαίνει ότι αυτά κατοικούν απαραίτητα σε άλλους πλανήτες. Μπορεί να ζουν σε άλλες διαστάσεις - πραγματικότητες π.χ., ή μπορεί να μην έχουν τη δική μας εξωτερική μορφή. Το ίδιο ισχύει και για τη φράση που υπάρχει στην Αποκάλυψη από τον Ιωάννη (5,13): «(μτφ.) Και ύστερα άκουσα κάθε δημιούργημα που βρίσκεται στον ουρανό και στη γη και κάτω από τη γη …».
Τέλος στα κατά Μάρκον (13,27) και κατά Ματθαίον (24, 31) Ευαγγέλια αναφέρεται ότι στη Δευτέρα Παρουσία οι άγγελοι θα μαζέψουν τους εκλεκτούς του Χριστού από το άκρο της γης ως το άκρο του ουρανού (στο κατά Μάρκον) ή από το ένα άκρο των ουρανών ως το άλλο (στο κατά Ματθαίον). Αυτό σημαίνει ότι αν υπάρχουν άλλα ευφυή όντα στο σύμπαν θα κριθούν και αυτά στη Δευτέρα Παρουσία από τον Υιό του Θεού, που προϋπήρχε της δημιουργίας του κόσμου (κατά Ιωάννη 17, 5 – 6 και 24 – 25).»
      
       Μπορείτε να συνεχίσετε την ανάγνωση του άρθρου από την  ΟΟΔΕ στους παρακάτω δεσμούς:

Συνεχίζω με την ανάλυση του κειμένου. Μας αναφέρει το εδάφιο Κατά Ιωάννη 10:16, όπου ο Ιησούς Χριστός λέει: «Έχω και άλλα πρόβατα που δεν ανήκουν σε αυτή την μάνδρα» και το ερμηνεύει ο αρθογράφος ότι είναι μάλλον μια άλλη εξωγήινη μάνδρα προβάτων. Δεν μας εξηγεί την παρακάτω αφήγηση που λέει ότι και αυτά τα πρόβατα θα τα φέρει στην ίδια μάνδρα, όπου εκεί, λογικά, εννοείται ότι θα τα φέρει από τον άλλο πλανήτη εδώ στη γη. Και αν αυτά τα πρόβατα δεν είναι ίδια σε εμφάνιση με τα γήινα, εκεί είναι που θα γίνει «του κουτρούλη ο γάμος».        
Οπότε, γεννάται το ερώτημα, γιατί αν ο Χριστός μιλούσε για εξωγήινους «άλλα πρόβατα» ποιο θα ήταν το πρόβλημα να αναφέρει ευθέως και καθαρά, ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι σε άλλους πλανήτες; Μετά μας πηγαίνει στον απόστολο Παύλο, στην προς Ρωμαίους επιστολή 8:39, όπου αναφέρεται το «ούτε καμιά άλλη κτίση» και μας λέει ότι δεν είμαστε σίγουροι ότι είναι απαραίτητο να σημαίνει έλλογα όντα, αλλά αφήνει να εννοηθεί ότι η άλλη κτίση, είναι άλλη δημιουργία που μπορεί να έχει άλλη μορφή, και αν δεν είναι σε άλλο πλανήτη, να είναι σε άλλη διάσταση. Συνεχίζει με την Αποκάλυψη του Ιωάννου 5: 13, όπου ερμηνεύει και λέει «και ύστερα άκουσα κάθε δημιούργημα που βρίσκεται στον ουρανό και στη γη, και κάτω από την γη» και εννοεί ο αρθογράφος, τους αγγέλους στον ουρανό;
Ή περιλαμβάνονται και τα αδύνατα κοντά ανθρωπάκια με το μεγάλο κεφάλι, τα μακριά χέρια, και το γκρίζο ή πράσινο χρώμα; Μετά εννοεί τους ανθρώπους επάνω στη γη, και προφανώς οι κάτω από την γη θα είναι οι υποχθόνιοι όχι πλέον εξωγήινοι, αλλά εσωγήινοι  που τους δημιούργησε ο Θεός για να κατοικούν στη κούφια, ή στην κοίλη γη. Αυτό τώρα και αν είναι αποκάλυψη!
Μπορεί να είναι και ιστορίες με χρωματιστούς εξωγήινους και πράσινα άλογα. Εάν το κάτω από την γη υπονοεί κάποια άλλα όντα, τότε σίγουρα θα είναι οι καλικάντζαροι που μου έλεγε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρός, οι οποίοι θέλανε να καταστρέψουν την γη, οπότε ο δημιουργός Θεός, τους δημιούργησε για να καταστρέφουν ότι Αυτός δημιουργούσε.
Δηλαδή, ο Θεός ήταν της άποψης, «ράβε ξήλωσε δουλειά να μη σου λείπει». Τέλος, στο Κατά Μάρκο 13:25, και στο Κατά Ματθαίο 24:31, μας λέει ότι «οι άγγελοι στην Δευτέρα Παρουσία, θα μαζέψουν τους εκλεκτούς Του Χριστού από το ένα άκρο της γης έως το άλλο, και από το ένα άκρο του ουρανού έως το άλλο» και ο αρθογράφος το ερμηνεύει ότι εάν υπάρχουν ευφυή όντα σε όλο το σύμπαν θα κριθούν όλοι μαζί στην Δευτέρα Παρουσία, από Τον Υιό Του Θεού.
       Οι ερωτήσεις είναι: Πως είναι δυνατόν να κριθούν όλοι οι γήινοι άνθρωποι, και οι εξωγήινοι στην Δευτέρα Παρουσία;
Εννοεί ο αρθογράφος ότι όλοι είναι αμαρτωλοί και για αυτό θα περάσουν από κρίση;
Εννοεί ο αρθογράφος ότι πήγε και σ’ αυτούς ο Χριστός;
Και θυσιάστηκε με σταύρωση, ή με άλλο τρόπο για να τους σώσει;
Εννοεί ο αρθογράφος ότι και αυτοί είχαν έναν Αδάμ, και μια Εύα, που τους παρέσυρε και αυτούς ο Σατανάς;              
Εννοεί ο αρθογράφος ότι ο Ιησούς Χριστός δεν κάνει άλλη δουλειά από το να πηγαίνει από πλανήτη σε πλανήτη, και να θυσιάζεται για κάθε είδους έλλογα όντα;
Όταν ο σατανάς έπεσε, ή θα πέσει στη γη για να πλανήσει σφόδρα τους ανθρώπους, τι θα γίνει με τα όντα των άλλων πλανητών, θα την «βγάλουν καθαρή» από πειρασμούς;
Ελλείψει του Σατανά που θα παραθερίζει εδώ στη γη;
Θα μπορούσα να αναφέρω αρκετά σχόλια για τις ατοπίες του συγκεκριμένου άρθρου, αλλά νομίζω, θα ήταν όμορφο να τις σχολιάσετε εσείς.
Στην υποσημείωση του κειμένου, ο αρθογράφος λέει ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας, αλλιώς ερμηνεύουν τα συγκεκριμένα εδάφια, αλλά δεν ασχολείται με αυτές τις ερμηνείες διότι εστιάζεται στις πιθανές προεκτάσεις αυτών των εδαφίων, ως προς την εξωγήινη ερμηνεία. Εδώ γεννάται το ερώτημα, γιατί να ανακατεύονται οι Πατέρες της Εκκλησίας, σε υποθέσεις, στα συγκεκριμένα εδάφια, την στιγμή που δικές τους ερμηνείες εφ’ όλης της Αγιογραφικής ύλης, είναι φωτισμένες από το Άγιο Πνεύμα;
Μήπως μας έχουν κρύψει κάτι, και δεν ριψοκινδυνεύουν σύμφωνα με αυτά που ερμηνεύονται για επαφές τρίτου τύπου, να κατηγορηθούν ως αιρετικοί;
Ελπίζω να βοήθησα λίγο στη κατανόηση, της υστερίας, και των διαφορετικών αντιλήψεων για την αλήθεια ή όχι της υπάρξεως των εξωγήινων έλλογων μορφών ζωής.
Είναι τεράστιο θέμα, και νομίζω ότι μόλις το άγγιξα. Θα βοηθηθούμε όλοι, εάν προσφέρετε και εσείς, τις γνώσεις σας, και την γνώμη σας.






ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
       

9 σχόλια:

Ονήσιμος Ελευθεριάδης είπε...

Αδελφέ, και φίλε Ευστάθιε, Χριστός Ανέστη!

Χαίρομαι, και ωφελούμαι, όταν διαβάζω μελέτες, πραγματικά πρωτότυπες, και όχι γιαλαντζί 'πρωτότυπες'.
Με μεγάλη χαρά καλώς ορίζω στον Αντιαιρετικό, τον αγαπητό μου αδελφό, και καλό μου φίλο, κύριο Ευστάθιο Μπαρνασά, και του εύχομαι να γράψει πολλά παρόμοια, πρωτότυπα άρθρα, για να ενισχύσει στην πίστη, και να βοηθήσει με τις γνώσεις του, και άλλους αδελφούς, ή πρόσωπα που στρέφουν το ενδιαφέρον τους προς την Ορθοδοξία.

Προσωπικά, έχω βοηθηθεί πολύ, από τον αδελφό Ευστάθιο, και επειδή αυτά που υποστηρίζει είναι προϊόν βαθιάς μελέτης, σε συνάρτηση με τον αδαμάντινο χαρακτήρα του, σαγηνεύει τους γνήσιους Χριστιανούς, και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για γόνιμο Χριστιανικό διάλογο.
Δεν θα γράψω πολλά, θα αφήσω τα άρθρα του αδελφού μας, να μιλήσουν γι' αυτόν.

Για το άρθρο, θα κάνω ένα πρώτο σχόλιο, και θα πω ότι, έμεινα με το στόμα ανοιχτό, όταν διάβασα, ότι η ιστοσελίδα ΟΟΔΕ, σε άρθρο που φιλοξενεί, υποστηρίζει ότι ίσως, τα άλλα πρόβατα να είναι οι εξωγήινοι!!!

Αυτή την αντίχριστη ερμηνεία, δεν την άκουσα ούτε από τον πιστό και φρόνιμο δούλο, των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Η ΟΟΔΕ υποστηρίζει ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τα ενυπόγραφα άρθρα της, με αυτή την κουτοπόνηρη λογική, δύναται να φιλοξενήσει άρθρο κάποιου σατανιστή, και να γράψει ότι, δεν φέρει ευθύνη επειδή το άρθρο ήταν ενυπόγραφο.
Αυτές οι γελοίες δικαιολογίες δεν πείθουν κανέναν νοήμονα άνθρωπο.

Ανώνυμος είπε...

@«Ο Στην υποσημείωση του κειμένου, ο αρθογράφος λέει ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας, αλλιώς ερμηνεύουν τα συγκεκριμένα εδάφια, αλλά δεν ασχολείται με αυτές τις ερμηνείες διότι εστιάζεται στις πιθανές προεκτάσεις αυτών των εδαφίων, ως προς την εξωγήινη ερμηνεία. Εδώ γεννάται το ερώτημα, γιατί να ανακατεύονται οι Πατέρες της Εκκλησίας, σε υποθέσεις, στα συγκεκριμένα εδάφια, την στιγμή που δικές τους ερμηνείες εφ’ όλης της Αγιογραφικής ύλης, είναι φωτισμένες από το Άγιο Πνεύμα;@


«Οι τοιούτοι όμως να μην διδάσκουσιν από εδικά των λόγια και νοήματα, αλλά από τα της Θείας Γραφής, χωρίς να ευγαίνουν έξω από τους επικυρωθέντας συνοδικώς όρους και δόγματα της πίστεως, η έξω από την των Θεοφόρων Πατέρων παράδοσιν.
Και αν καμμίαν φοράν ομιλήσωσι λόγον της Γραφής, κατά άλλον τρόπον να μη τον εξηγούσι, πάρεξ καθώς τον εξήγησαν εις τα συγγράμματα των οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι και περισσότερον να σπουδάζουν να ευδοκιμούν εις το να διδάσκουν τα των θείων Πατέρων, ή εις το να συνθέτουν λόγους εδικούς των, μήπως μεταχειριζόμενοι νοήματα εδικά των, και μη δυνάμενοι μερικαίς φοραίς να τα νοούν καλώς, εκπέσωσιν από το πρέπον και την αλήθειαν…» (ΤΗΣ ΣΤ’ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΝΩΝ ΙΘ’ ΣΕ ΕΡΜΗΝΕΙΑ).

Αν αυτός ο κανόνας απαγορεύει τους Προεστώτες των εκκλησιών, Επισκόπων κ.λ.π. Να μην διδάσκουσιν έξω από την των Θεοφόρων Πατέρων παράδοσιν! Αλλά να διδάσκουν τα των θείων Πατέρων! Μήπως μεταχειριζόμενοι νοήματα εδικά των, και μη δυνάμενοι μερικαίς φοραίς να τα νοούν καλώς, εκπέσωσιν από το πρέπον και την αλήθειαν! Εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Ο καθένας ας προσέχει τι λέει! Ένα μόνο έχω να πω, όποιος ερμηνεύει την Αγία Γραφή χωρίς την Πατερική παράδοση είναι εκτός εκκλησίας!


GEORGIOS O.X.

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Αγαπητέ GEORGIOS O.X. , από το σχόλιο σου αντιλαμβάνομαι ότι τα λες, να τ’ ακούσει και η νύφη, και η πεθερά.

Αν κατάλαβα καλά, η «κουδούνα» χτυπάει για τον «δάσκαλε που με δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις».
Εγώ βρίσκω τον εαυτό μου μαθητή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν καταπίνω την πνευματική τροφή με τον ίδιο τρόπο που μου την σερβίριζαν στο προηγούμενο σχολείο που φοιτούσα.

Είμαι και εγώ υπέρ της άποψης αυτής, Αγία Γραφή, και Πατερική Παράδοση να βαδίζουν χέρι – χέρι.

Όσο γι’ αυτούς που βρίσκονται εκτός Εκκλησίας, δεν είναι κακό να παραμείνουν εκτός Εκκλησίας, αλλά ας αφήσουν ήσυχους εμάς που είμαστε εντός της Εκκλησίας.

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Φίλε Ονήσιμε, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια.
Ο Κύριος να σε ευλογεί!

Ανώνυμος είπε...

@Είμαι και εγώ υπέρ της άποψης αυτής, Αγία Γραφή, και Πατερική Παράδοση να βαδίζουν χέρι – χέρι@.


Aγαπητέ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ, αυτή είναι αλήθεια, Αγία Γραφή και Πατερική παράδοση να βαδίζουν χέρι – χέρι!

Κατά το Μ. Βασίλειο η περιφρόνηση των Εκκλησιαστικών μας παραδόσεων είναι ασχημοσύνη, που υποδηλώνει απουσία αγάπης για την Εκκλησία (πρβλ. Α’ Κορ. 13, 4-5).
Ο ευσεβής Ορθόδοξος Χριστιανός δεν απορρίπτει τας Επτά Αγίας Οικουμενικάς Συνόδους και πάσας τας Τοπικάς, αι οποίαι εκράτυναν και εστερέωσαν την Ορθόδοξον Πίστην. Παραδέχεται τα Δόγματα, τους Ιερούς Κανόνας και πάσαν έγγραφον και άγραφον παράδοσιν των θεοκηρύκων Αποστόλων, των θεοφόρων Πατέρων, Ιεραρχών και Διδασκάλων της Ορθοδόξου ημών Πίστεως.


Δεν πρέπει να μας τρομάζει λίγο αυτό που θα πω;

«Άπαντα τα παρά την Εκκλησιαστικήν παράδοσιν, και την διδασκαλία, και υποτύπωσιν των αγίων και αοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα, ή μετά τούτο πραχθησόμεθα, ανάθεμα τρις» (ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΓ. ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜ. Ζ’ ΣΥΝΟΔΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ).
Δεν αρκεί μόνο να κρατούμε τα Δόγματα» της Εκκλησίας, και να απορρίπτουμε την υπόλοιποι διδασκαλία των Αγίων Πατέρων! Η αθέτηση των Εκκλησιαστικών μας παραδόσεων είναι Τόλμημα! Θράσος! Αναίδεια…!


GEORGIOS O.X.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας.
Διάβασα με πολύ προσοχή το άρθρο σας μόνο και μόνο για να δω αν σε αυτό αναφέρεται το εδάφιο που υποψιαζόμουν, και τελικά είχα δίκιο. Όντως αναφέρεται (κατά Ιωάννη 10, 16)«Και άλλα πρόβατα έχω, α ουκ εστίν εκ της αυλής ταύτης».

Επειδή κι εμένα με είχε απασχολήσει αυτό το εδάφιο αν όντως εννοεί αυτό, περί υπάρξεως εξωγήινων όντων, απευθύνθηκα στον ιερέα της ενορίας μου και τον ρώτησα.

Η απάντηση είναι πολύ απλή.

Η ''αυλή'' που αναφέρει ο Χριστός είναι το Ισραήλ. Τότε πίστευαν ότι η σωτηρία είναι μόνο υπόθεση των Ισραηλιτών. Ο Χριστός όμως με το «Και άλλα πρόβατα έχω α ουκ εστίν εκ της αυλής ταύτης». Εννοεί τους εθνικούς και τους ειδωλολάτρες.

Τόσο απλά!

Να είστε καλά.

Πολύ καλό το άρθρο σας.

Αλήθεια, πως θα μπορούσα κι εγώ να αναπτύξω μια φανταστική ιστορία περί εξωγήινων και μετά να περάσω στην ιστορία ως μεγάλος ερευνητής; :-)

Με προβλημάτισε το γεγονός, το πως το κατάφεραν ορισμένοι (λεγόμενοι ερευνητές / επιστήμονες), με τις θεωρίες τους να γίνουν τόσο γνωστοί που να μας απασχολούν εμάς σήμερα!

Πάνος

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη, καλησπέρα!

Ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση σας!

Έγραψα αυτό το άρθρο για να απαντήσω σε ένα άλλο άρθρο, κατά το δυνατόν, που παρερμηνεύει εδάφια της Αγίας Γραφής με έμμεσο τρόπο.

Θέλουν να περάσουν το μήνυμα, ότι ο Ιησούς Χριστός, οι Απόστολοι, και οι Πατέρες, δεν μας ανέφεραν την Θεόπνευστη αλήθεια, και έρχονται τώρα αυτοί οι νεότεροι ερευνητές, ερμηνευτές, υπαινισσόμενοι ότι οι αλήθειες είναι διφορούμενες.

Οπότε η πίστη του καθενός μπαίνει σε αμφιβολία, και σταθερά πάει περίπατο.
Γι’ αυτό, καλά μας τα λέει ο σοφός λαός μας, με την ρήση:
«αυτός που ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες» και στην μοντέρνα ερμηνεία: οι εξωγήινοι.

Ως αναφορά ποιος είναι ο τρόπος για να γράψει κανείς ένα άρθρο μεγάλου βεληνεκούς όπως του συγκεκριμένου ερευνητού - ερμηνευτή, είναι εύκολος και απλός.
«Σπέρνει ζιζάνια στο θερμοκήπιο»

Να είστε όλοι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Ό άνθρωπος έχει, έστω κι αν το αρνείται, ένα τεράστιο ερωτηματικό μέσα του —ό Θεός του το έχει βάλει— πού τον κατατρώγει συνεχώς καί δεν τον αφήνει σε ησυχία: Ποια είναι ή αιτία του καί ποιος είναι ό σκοπός του. Καί μόνο όταν απαντήσει σ' αυτό το ερωτηματικό σωστά, το μετασχηματίζει σε θαυμαστικό του Θεού. Του Θεού ό όποιος είναι αφετηρία, αλλά καί προορισμός του ανθρώπου, ως δημιουργός του καί ως έλκύουσα καί άγαπητική καρδία, για να θυμηθούμε καί το λόγο του ιερ. Αυγουστίνου: «Θεέ μου, μας έπλασες για Σένα καί μόνο κοντά σε Σένα βρίσκει ανάπαυση ή καρδιά μας». Μόνο, λοιπόν, με το Σωτήρα Χριστό γεμίζει το κενό της καρδιάς μας καί όχι με τους διάφορους άλλους «σωτήρες» γήινους ή εξωγήινους. "Ας επιστρέψουμε, συνεπώς, κοντά Του. Ο ϊδιος ό Κύριος αναφέρει για τον εαυτό του ότι «ουδείς άναβέβηκεν εις τον ούρανόν εί μη ό εκ του ουρανού καταβάς, ό υιός του ανθρώπου» (Ίω. γ' 13), δηλαδή ότι μόνο ό Ίδιος ανέβηκε στον ουρανό, ό Διάβολος κάνει τα όργανα του, τον Νταίνικεν συγκεκριμένα, να θεωρεί την ίδέα του Χριστου-άστροναύτη σαν την «πιο παράλογη πού λέχθηκε μέσα σε 2.000 χρόνια»! (Τα θαύματα, σ. 136). Εξηγούμαι: Ό Κύριος, σύμφωνα με τη Βίβλο, είναι ό μόνος «εξωγήινος» με την έννοια ότι δεν είναι γήινος, απλός δηλαδή άνθρωπος σαν κι εμάς, αλλά και Θεός. Σύμφωνα, λοιπόν, και με τη λογική τους, οι θιασώτες των εξωγήινων θα έπρεπε το παραπάνω χωρίο, καθώς καί τα περί της Αναλήψεως του Χριστού μας, να τα ανεμίζουν θριαμβευτικά «υπέρ των θέσεων τους». Ακριβώς, όμως, επειδή αναφέρει ή Βίβλος για την άνοδο Του στον ουρανό, αυτοί λένε το αντίθετο! Λογικότατα τα συμπεράσματα τους! Έ;
Ταλαίπωρη δηλαδή λογική, που κατήντησες!

ΦΙΛΕ ΕΛΛΗΝΑ ΤΗΣ ΟΛΑΝΔΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΧΑΙΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΖΗΛΟ.ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ..Π.Π

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Φίλτατε και σεβαστέ Π.Π. το σχόλιο σας προσεγγίζει απόλυτα το σκεπτικό του άρθρου, και συμπληρώνει Θεολογικά την ανάγκη που έχουμε, αυτούς τους καιρούς για τον θρησκευτικό μας προσανατολισμό.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Είναι πράγματι λυπηρό να διαπιστώνουμε ότι πρέπει να μπούμε στο δίλημμα της θεωρίας του ανάμεικτου.

Σε αυτό το άρθρο δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν σε προσωπικό επίπεδο, ούτε να δημιουργήσω αντιπαράθεση για να κερδίσω τις εντυπώσεις, γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου, αλλά όλα τα πράγματα έχουν και τα όριά τους.

Πάντοτε ήμουν μαθητής, και μάλιστα καλός και προσεκτικός μαθητής, ακολουθώντας το ρητό: «γηράσκω αεί διδασκόμενος».

Όμως, περίμενα την ίδια ανταπόκριση, από δασκάλους και συμβουλάτορες, αλλά αυτοί προτίμησαν το ρητό: «Δάσκαλε που δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις».

Θέλω να εξηγήσω ότι εγώ δεν έφυγα από ένα χώρο ετεροδοξίας για να έρθω σε ένα άλλο χώρο ετεροδοξίας, εντός της Ορθοδοξίας, ακολουθώντας δοξασίες κάποιων που πιστεύουν σε νέο-Ευαγγελικές θεωρίες.

Εάν το αυξανόμενο φως μεταπήδησε και σε άλλους φωστήρες, εγώ έχω κάθε δικαίωμα να αρνούμαι αυτά τα δόγματα.

Ως εκ’ τούτου λοιπόν, όταν βρίσκω ατοπήματα σε άρθρα που με ενδιαφέρουν, θα τα σχολιάζω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...