ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

15 Ιουν 2014

Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ

της Ελπίδας


Τι είδους πρόλογο να κάνεις για κάποιον που σου εξομολογείται τα «μύχια» της ψυχής του. Τι είδους πρόλογο να κάνεις για κάποιον που «αγάπησε πολύ». Τι είδους πρόλογο να κάνεις για κάποιον που δεν τον νοιάζει αν θα χρησιμοποιήσει στο λόγο του «καθώς πρέπει» εκφράσεις, για να μην παρεξηγηθεί από τους διάφορους Φαρισαίους και υποκριτές της κοινωνίας. Τι είδους πρόλογο να κάνεις  – εσύ, ένας μικροαστός συντηρητικός καθηγητής Θρησκευτικών – για κάποιον που δεν διστάζει να σου ομολογήσει πως «δεν με ένοιαξε ποτέ να τσαλακωθώ σαν άνθρωπος, πάντα άκουγα την καρδιά μου σε θέματα αγάπης». Απλά το «βουλώνεις» και αφήνεις τον άλλο να σου διηγηθεί τον πόνο του και το άδικο που τον πνίγει. Με μία μόνο παρατήρηση. Στο τέλος του άρθρου υπάρχουν οι επεξηγήσεις για κάποιες εκφράσεις της Ελπίδας, επειδή η Ελπίδα χρησιμοποιεί την φρασεολογία των Μαρτύρων του Ιεχωβά, η οποία είναι άγνωστη στο ευρύ κοινό...

Ακολουθεί η «κατάθεση ψυχής» της Ελπίδας

Είμαι από τα Χανιά της Κρήτης και με λένε Ελπίδα. Το 2007 πήγα να φτιάξω τα παπούτσια μου σε ένα κεντρικό μαγαζί των Χανίων που επιδιόρθωνε παπούτσια και εκεί γνώρισα τον Τάσο. Αρχικά πήγα δυο φορές στο μαγαζί και την τρίτη φορά που ξαναπήγα, τον ρώτησα αν έχει υπόψη του να ενοικιάζεται κανένα σπίτι, γιατί τότε έψαχνα να βρω σπίτι. Επειδή στην συζήτηση επάνω, μου είπε πως έμενε σε μια καλή περιοχή των Χανίων, του είπα να έχει το νου του αν βρει κάτι καλό να μου πει, γι’ αυτό το λόγο άλλωστε και μου ζήτησε το τηλέφωνό μου. Μετά από μια εβδομάδα με πήρε τηλέφωνο να μου δώσει κάτι τηλέφωνα από κάτι σπίτια που είχε βρει. Τον ευχαρίστησα και έμεινε εκεί η συζήτηση, έλα μου όμως που μετά από δυο μέρες μου ζήτησε επίσημα να βγούμε για φαγητό. Εγώ δέχτηκα και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία μας. Τότε που τον γνώρισα είχε φύγει από την Οργάνωση τα τελευταία 10 χρόνια, ήταν δηλαδή περίπου 28 χρονών και εγώ δυο χρόνια μεγαλύτερη του. Λείποντας λοιπόν από τα 18 του από την Οργάνωση, όταν στην πορεία της σχέσης μας, μου είπε ακριβώς τι είχε κάνει στην ζωή του όλα αυτά τα χρόνια, κατάλαβα πόσο ψυχολογική πίεση δεχόταν ακόμα μέσα στο σπίτι του, γιατί συνέχιζε να ζει με τους γονείς του.
Μείναμε μαζί δυο χρόνια κατά την διάρκεια των οποίων κάναμε τα πάντα που κάνει ένα φυσιολογικό ζευγάρι μέσα σε μια σχέση, δηλαδή εκδρομές, παρέες, διασκέδαση, όλα. Ο Τάσος άρχισε να μου ανοίγεται μετά από ένα χρόνο που ήμασταν μαζί, άρχιζε να μου λέει ότι αυτά τα 10 χρόνια που ήταν αποκομμένος[1] δεν άντεξε την πίεση, ότι σαν παιδί που ήταν δεν του επιτρεπόταν να κάνει τίποτα από αυτά που κάνει ένα παιδί στην ηλικία του, ότι όταν αποκόπηκε και για 10 χρόνια τα διέλυσε όλα, έκανε  σχέσεις, έβγαινε, ξενυχτούσε, κάπνιζε λίγο. Επίσης, επειδή τα πρώτα χρόνια τον είχαν πετάξει έξω από το σπίτι οι γονείς του, έμενε με ένα ξάδερφο του που ήταν αποκομμένος και αυτός, σε μια υπόγεια γκαρσονιέρα, και έκανε ότι δουλειά εύρισκε προκειμένου να επιβιώσει. Μετά από τρία χρόνια τον ξαναμάζεψαν στο σπίτι και έτσι συνέχιζε να ζει μαζί τους χωρίς να τους δίνει πολλά δικαιώματα. Όσο ήμασταν μαζί, πολλές φορές έφευγε από το σπίτι του, γιατί οι γονείς του καλούσαν για τραπέζι πολλούς αδελφούς[2] και δεν μπορούσε να είναι εκεί φυσικά, οπότε κάθε φορά που γίνονταν αυτό περνούσαμε όλη την μέρα μαζί και μετά τον έπαιρναν τηλέφωνο να γυρίσει, όταν όλοι πλέον είχαν φύγει. Τραγική κατάσταση, εγώ πολλά πράγματα δεν μπορούσα να τα καταλάβω τότε, γιατί φυσικά δεν είχα άποψη του δόγματος τους, το μόνο που έβλεπα συνέχεια ήταν, ότι όση ώρα ήμασταν μαζί ήταν χαρούμενος γελούσε και ξαφνικά τον έβλεπα να πέφτει σε μελαγχολία και δεν μπορούσα να καταλάβω πως αντιδρούσε έτσι, δεν μπορούσα να καταλάβω την δήθεν υπενθύμιση που του έκαναν κάθε μέρα όποτε γύρναγε σπίτι του, ότι κάποια στιγμή πρέπει να δει τι θα κάνει. Να επισημάνω ότι ο πατέρας του ήταν πρεσβύτερος[3]  και όταν έφυγε από την Οργάνωση ο Τάσος, φυσικά του αφαίρεσαν τα προνόμια, κάτι που στον πατέρα του δεν άρεσε, γιατί έχασε την καρέκλα εκεί μέσα.
Η σχέση μου με την οικογένεια του τα δυο πρώτα χρόνια ήταν πολύ καλή. Με λάτρευαν και ειδικά η μητέρα του. Με τον πατέρα του δεν είχα πολλά – πολλά  γιατί δεν σας κρύβω, ότι από την πρώτη στιγμή που τον είδα και με κοίταξε, είδα την βρωμιά και την υποκρισία που έκρυβε στο βλέμμα του, και δεν χρειάζεται να είσαι στην αλήθεια[4] για να καταλάβεις την βρωμιά ενός ανθρώπου στο βλέμμα του, όταν είσαι από μόνος σου καθαρός άνθρωπος, το αντιλαμβάνεσαι αμέσως. Επίσης είχε μια αδελφή που είχε παντρευτεί έναν από εκεί μέσα, ο μεγάλος της έρωτας όπως έλεγε. Τουλάχιστον αυτή πήρε κάποιον που τον αγαπούσε, αν και σε γενικές γραμμές το κοριτσάκι ζούσε και ζει μέσα σε ένα δικό της κόσμο, την «δικιά της φούσκα» που λέμε.
Με αυτά και με εκείνα πέρασαν δυο χρόνια λοιπόν, ώσπου ξαφνικά μια μέρα μου λέει ότι αποφάσισε να κάνει την προσπάθεια να επανενταχτεί ξανά. Αυτό σήμαινε λοιπόν ότι έπρεπε να χωρίσουμε κάτι που φυσικά και οι δυο δεν θέλαμε γιατί πλέον αγαπούσε ο ένας τον άλλο. Εγώ δεν ήξερα τίποτα σε ότι αφορούσε την επανένταξη, δηλαδή το ότι περνάει μια περίοδος που αρχίζεις να παρακολουθείς συναθροίσεις, πρέπει να  είσαι τύπος και υπογραμμός, το λεγόμενο θέατρο όπως εξελίχθηκε στην πορεία από πλευράς του, γιατί η επανένταξη του κράτησε 7 μήνες και μετά τον δέχτηκαν πίσω. Τότε λοιπόν εγώ του λέω, πως θέλω να αρχίσω γραφική μελέτη[5]. Εκείνος δεν ήθελε να με βάλει στην διαδικασία αυτή, γιατί επ’ ουδενί  δεν ήθελε να κάνω μια τέτοια κίνηση μόνο και μόνο για να είμαστε μαζί, επειδή στην πορεία θα μου έβγαινε αλλιώς … έτσι το έβλεπε πάντα.
Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την ξαδέλφη του, σκαπάνισα[6] τότε και τώρα που μιλάμε και μου άρχισε μελέτη. Άρχισα να πηγαίνω στην εκκλησία που πήγαινε η αδελφή του – αυτός  με τους γονείς του ήταν σε άλλη – για  να μην δίνουμε και στόχο, οπότε τους πρώτους 4 μήνες που εγώ έκανα μελέτη και αυτός επανένταξη είχαμε κανονικά σεξουαλικές σχέσεις. Μετά εγώ άρχισα να αλλάζω, άρχισα να έχω τις λεγόμενες τύψεις απέναντι στο Θεό, ότι δηλαδή τον κοροϊδεύω και ότι όλο  αυτό θα μου βγει μπούμερανγκ αν συνέχιζα να κοροϊδεύω τον κόσμο και το Θεό παράλληλα. Οπότε του λέω ότι δεν θέλω να ξανακοιμηθούμε μαζί, να συνεχίσω την μελέτη μου και αυτός την επανένταξη του και αν όλα πάνε καλά το συζητάμε μετά. Φυσικά δεν ήθελε να «χάσει το κοκό» αλλά τι να έκανε, έβλεπε ότι πλέον εγώ είχα αρχίσει  και μάθαινα τα πάντα γύρω από την θρησκεία του, είχα αρχίσει να τον κρίνω γιατί έβλεπα ότι δεν τηρούσε τίποτα από αυτά που έλεγε και πήγαινε στις συναθροίσεις απλά για να χτυπάει ώρες. 
Έτσι πέρασε άλλος ένας χρόνος και φτάσαμε στα 3 χρόνια. Μετά από μερικούς μήνες λοιπόν που είχα ξεκινήσει την μελέτη, κάποια στιγμή τον επανεντάσσουν πλέον ως επίσημο μέλος της εκκλησίας, και εδώ «ξεκινάνε τα όργανα». Ο πατέρας του άρχισε να φέρνει στο σπίτι κάθε τρεις και λίγο νύφες για να διαλέξει, συνέχεια τραπέζια στο σπίτι του, από το οποίο είχε παρελάσει όλη η εκκλησία. Να τονίσω ότι ο τύπος – ο  πατέρας του δηλαδή –  φυσικά και δεν με ήθελε και ας έβλεπε ότι εγώ είχα γίνει ήδη ευαγγελιζόμενη[7]  και ετοιμαζόμουν για το βάπτισμα μου. Τον λόγο τον κατάλαβα στην πορεία όπου διαπίστωσα από άλλους αδελφούς τότε, ότι όλα αυτά τα χρόνια ο πατέρας του είχε κάνει πολλά πράγματα. Ένα από αυτά κάποτε ήταν, πως είχε κατηγορηθεί για παράλληλη σχέση με μια αδελφή που της έκανε μελέτη, ώσπου το θέμα είχε πάρει τεράστια διάσταση και είχε έρθει επιτροπή[8] από το Μπέθελ[9] της Αθήνας. Στην ψηφοφορία που έγινε το αποτέλεσμα ήταν 2 κατά και 3 υπέρ του. Έπειτα βέβαια «σε χρόνο ντε τε» που λένε, φρόντισε να παντρέψει την κοπέλα που «χούφτωνε», με το γιο ενός οικογενειακού φίλου που είχε και έτσι «κουκουλώθηκε» η ιστορία. «Κουμάσι» ο μπαμπάς που λέμε και όλα τα χρόνια ήταν πολλές οι φορές που τον είχαν δει οι κοσμικοί[10]  με άλλες γυναίκες, αλλά είχε εφαρμόσει ο τύπος ένα σύστημα όπου είχε «καβάτζες» για όλους. Πάνω στην συζήτηση δηλαδή, σε έκανε να του λες μεταξύ αστείου και σοβαρού πράγματα που είχες κάνει, τα οποία τα χρησιμοποιούσε στην πορεία αν και εφόσον ερχόταν κάποιος να του κάνει υποδείξεις, φρόντιζε να υπενθυμίζει στον καθένα τα παραστρατήματα του. Έτσι τους είχε όλους «φακελωμένους» και κανένας δεν πήγαινε να τον «δώσει» στο πρεσβυτέριο, οπότε κινιόταν όπως «γούσταρε» όλα τα χρόνια εκεί μέσα και συνεχίζει έως σήμερα ..
Και αφού λοιπόν είχαν αρχίσει τα τραπέζια με τις νύφες και ο Τάσος έδειχνε ότι είναι αμέτοχος σε όλα αυτά, πάντα είχε μια επικοινωνία μαζί μου και μέσα από την αδελφή του για να ξέρει και σε τι κατάσταση είμαι. Έτσι λοιπόν τον Σεπτέμβριο, πριν από 3 χρόνια δηλαδή, βαπτίστηκα[11] πλέον επίσημα. Την ημέρα της βάπτισης μου είχε πάθει κρίση, τον έβλεπα και στο βίντεο, έκανε σαν το λιοντάρι μέσα στο κλουβί, κόντευε να σκάσει. Η οικογένεια του εκείνη την ημέρα με καλωσόρισε πλέον μέσα στους κύκλους της Οργάνωσης – αδελφή  τους πλέον – άσχετα αν στην πορεία, δεν άργησε να φανεί το θέατρο που είχα φάει τους τελευταίους μήνες από όλους.
Μετά από δυο μήνες λοιπόν και περιμένοντας να δω ποτέ θα μου πει να κάνουμε γνωριμία με βάση αυτά που έβλεπα και που όλοι σχεδόν αυτό περίμεναν να κάνει, γιατί όλοι ήξεραν πως πλέον είχα μπει μέσα στην Θρησκεία, μαθαίνω το εξής από μια αδελφή που με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: «επειδή έχω φάει πολύ κοροϊδία στη ζωή μου, και δεν μου αρέσει να βλέπω να κοροϊδεύουν καλούς ανθρώπους όπως είσαι εσύ, να ξέρεις ότι ο Τάσος κάνει γνωριμία με άλλη». Τι να σας πω πως ένοιωσα; Το μόνο που έκανα τότε ήταν να του στείλω ένα μήνυμα και να του πω «ότι τα ξέρω όλα, δεν χρειάζεται να με κοροϊδεύεις άλλο». Αμέσως ήρθε στο γραφείο μου γιατί είμαστε και κοντά, όπου μου είπε ότι περίπου ισχύουν αυτά. «ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ τι γελοίο» του λέω «περίπου κάνω γνωριμία , περίπου παντρεύομαι , περίπου κάνω σεξ …. Φύγε και μην ξανά πατήσεις εδώ μέσα» του λέω «τελειώσαμε». Εκείνος άρχιζε να κλαίει και μου έλεγε ότι έβαλε την λογική του και έκανε στην άκρη την καρδιά του. Του λέω «ποια λογική αφού όλα πλέον είναι ταχτοποιημένα τίποτα δεν μας εμποδίζει στο να μην είμαστε μαζί. Φύγε» του ξαναλέω «και να θυμάσαι πάντα όποτε με βλέπεις ότι για μένα θα είσαι ο πιο ανέντιμος άνθρωπος που γνώρισα ποτέ. Αυτό να θυμάσαι». Έτσι και έφυγε… Πλέον το είχα πάρει απόφαση, ήξερα ότι αυτή την γνωριμία δεν υπήρχε περίπτωση να μην την παντρευτεί, γιατί πολύ απλά δεν θα έκανε ξανά κάποιο παραστράτημα να ξεφτιλίσει την οικογένεια του … η κατάσταση ήταν τελειωμένη.
Πέρασαν μερικοί μήνες όπου εγώ πλέον είχα χάσει 8 κιλά, τα κόκαλά μου είχαν βγει έξω, είχα να αντιμετωπίσω τον πόνο μου, την οικογένειά μου που είχε εναντιωθεί σε όλη αυτή την κατάσταση, ευτυχώς οι φίλοι μου παρ’ όλες τις αποφάσεις και τις αλλαγές που είχα κάνει μου στάθηκαν έως το τέλος, αλλά πλέον είχα αρχίσει να φτάνω στα πρώτα στάδια της κατάθλιψης. Εκείνος συνέχιζε να κάνει την γνωριμία του, η εικόνα κάθε φορά που τελείωνε η συνάθροιση και τον έβλεπα ήταν δραματική και από τους δυο μας, μόνο που δεν κλαίγαμε, και που να καταλάβω ότι όλα τα είχε κάνει ο πατέρας του. Να επισημάνω ότι η καινούργια νύφη ήταν ένα κοριτσάκι που είχε έρθει από τη Σητεία στα Χανιά 20 χρόνων, 10 χρόνια μικρότερή του είχε περάσει στα ΤΕΙ εδώ στα Χανιά. Ήταν από μία διαιρεμένη θρησκευτικά οικογένεια, η μαμά της και η αδελφή της ήταν μέσα στην αλήθεια, άλλωστε η μαμά της τις είχε βάλει στην Οργάνωση, ο πατέρας και ο αδελφός της ήταν έξω από όλα αυτά, φτωχή οικογένεια καθαρίστρια η μαμά. Όταν έμαθα μετά κάποια πράγματα, τότε ήταν που κατάλαβα, ότι όλα αυτά τα έκανε η μαμά της με τον πατέρα του Τάσου, γιατί η γυναίκα πίστευε πως η κόρη της βρήκε το λαχείο της ζωής της, μιάς και ο Τάσος ήταν περιζήτητος γαμπρός λόγω ομορφιάς και χρημάτων. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ο πατέρας του ήθελε μία κοπέλα να μην ξέρει, να μην καταλαβαίνει και να μην μπορεί να φύγει, σε περίπτωση που ο γιόκας του έκανε «καμία λαδιά». Που θα πήγαινε το κοριτσάκι άφραγκο μετά, έτσι ακριβώς ήταν και η μητέρα του Τάσου, όταν πήρε τον πατέρα του, δεν είχε στον ήλιο μοίρα και ανέχτηκε τα κέρατα του συζύγου της όλα αυτά τα χρόνια. Φυσικά το κοριτσάκι δεν τελείωσε ποτέ το ΤΕΙ του .
Να σημειώσω ότι η νύφη δεν είχε γεννηθεί στην αλήθεια είχε μπει τα τελευταία 2 χρόνια και έγινε αμέσως και σκαπάνισα, οπότε όλο το «πακετάκι» ήταν ότι πρέπει, στο να πάρει δηλαδή ο Τάσος και μία με πνευματικό επίπεδο για να τον βοηθήσει στην πορεία του.
Εγώ πλέον άρχιζα να καταρρέω, έτσι μετά από όλη αυτή την απογοήτευση, την υποκρισία, και το θέατρο που έφαγα από εκείνον και την οικογένεια του, αποφάσισα να πάω στον πρεσβύτερο της εκκλησίας μου και να του πω ότι δεν μπορώ άλλο να το στηρίξω όλο αυτό. Πραγματικά είχα αρχίσει να ξυπνάω λίγο, αλλά αυτό που με ξύπνησε και κατάλαβα ποσό ελεεινοί είναι οι περισσότεροι – όχι  όλοι – γιατί  είχα γνωρίσει και πραγματικά καλούς ανθρώπους, ήταν όταν γύρισε ο πρεσβύτερος και μου είπε «ότι αν φύγεις δεν πρόκειται ποτέ να είσαι ευτυχισμένη και ότι θα δυστυχήσεις στον έξω κόσμο». Αυτό ήταν, «μου κατέβηκε ο διακόπτης…», πως ένας άνθρωπος που ηγείται σε μία εκκλησία είπα, να γυρίσει να μου πει αυτό το πράγμα, αυτός που συνέχεια όσο καιρό ήμουν εκεί μέσα μόνο για αγάπη μιλούσε, να γυρίσει να μου πει αυτή την κουβέντα.
Έφυγα λοιπόν σιγά – σιγά και διακριτικά, δεν αποκόπηκα ποτέ, έως και σήμερα θεωρούμε αδρανής[12], τον πρώτο 6μηνο με ενοχλούσαν λίγο μετά τα τηλέφωνα σταμάτησαν. Ο Τάσος φυσικά παντρεύτηκε τον τότε Αύγουστο, ώσπου μετά έμαθα από ένα φιλικό μου ζευγάρι που έκαναν παρέα τότε και είχαν και μία συγγένεια, ότι όσο καιρό έκανε γνωριμία πήγαινε και με άλλες γυναίκες για να ικανοποιεί τις σαρκικές του απολαύσεις, και πως συνέχεια μιλούσε για μένα και έκλαιγε που με έχασε.
Ο γάμος λοιπόν έγινε, μετά το γάμο ο πατέρας του φρόντισε να τον στείλει στην εκκλησία του Μοσχάτου, όπου είναι τα τελευταία δύο χρόνια έως και τώρα που μιλάμε, φυσικά δεν δουλεύει τους ταΐζει ο πατέρας του. Έμαθα ότι όλο αυτό το έκανε για να τον απομακρύνει από μένα μετά το γάμο και για να μπορέσει να μείνει μόνος του με την γυναίκα του για να την συνηθίσει. Τι να πεις! Πριν από μία εβδομάδα έγινε και ο γάμος των παιδιών που ανέφερα πιο πάνω, το φιλικό μου ζευγάρι που μου είπε για τον Τάσο, στον οποίο πήγα και εγώ. Αυτοί είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι αλλά ήταν καλεσμένοι όλη του η οικογένεια και αυτός με την γυναίκα του, όπου τον πήραν χαμπάρι όλοι που είχε σηκωθεί μπροστά στην πίστα και καθόταν και με κοιτούσε με σταυρωμένα τα χέρια.
Κάθε φορά που τον βλέπω τα τελευταία δύο χρόνια, όπως έγινε και πριν μία εβδομάδα, πάντα έχει αυτό το βλέμμα των τύψεων και του πόνου. Ακόμα αισθάνομαι όποτε με βλέπει ότι με αγαπάει, το νοιώθω γιατί ζήσαμε πολύ δυνατές στιγμές, όμως καταλαβαίνω και την αδυναμία που έχει ως άνθρωπος. Βλέπετε έτσι τον μεγάλωσαν να φοβάται τον Θεό, να φοβάται τις σκέψεις του, ακόμα και τον αέρα που αναπνέει, ένας άντρας που ποτέ δεν πλήρωσε ένα λογαριασμό, που πότε δεν δούλεψε, δεν του δόθηκαν πότε ευθύνες, τίποτα από όλα αυτά, ένα πιόνι που ποτέ δεν σήκωσε το κεφάλι να ζήσει την ζωή που ήθελε όπως μου έλεγε. Και τι ήθελε; Την ελευθερία στην ζωή του, αυτό ήθελε.
Μετά το γάμο τις προάλλες, του έστειλα μήνυμα πρώτη φορά μετά από 2 χρόνια, έτσι ένοιωθα, πάντα του έλεγα πως αισθάνομαι, δεν με ένοιαξε ποτέ να τσαλακωθώ σαν άνθρωπος, πάντα άκουγα την καρδιά μου σε θέματα αγάπης, έτσι λοιπόν του έγραψα, πως καταλαβαίνω ότι ακόμα με αγαπάει όποτε με βλέπει, ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να μην είμαστε μαζί, ότι δεν περιμένω τίποτα, δηλαδή το να χωρίσει και να έρθει να με βρει, και ότι κάποτε θα καταλάβει ότι όλα αυτά τα απαγορευμένα και περί θρησκείας ποτέ ο Θεός δεν θα τα επέβαλε προκειμένου να μην είμαστε μαζί. Φυσικά μου απάντησε ότι με αγαπάει ακόμα, μου ζήτησε συγγνώμη που μου φέρθηκε έτσι ανώριμα τότε, τι ηλίθια δικαιολογία Θεέ μου, ότι ποτέ να μην αισθανθώ τις τύψεις που ένοιωσε για όλα αυτά που μου έκανε, και ότι θεώρησε σωστό για μένα και για αυτόν να κάνει αυτή την επιλογή, φυσικά την επιλογή την πήρε χωρίς ποτέ να τη συζητήσει μαζί μου. Επίσης μου είπε, ότι μόνο αν γυρίσω στην αλήθεια θα είμαι ευτυχισμένη και ότι μόνο εκεί μέσα θα βρω την ευτυχία, δεν περίμενα να μου πει και κάτι άλλο, την «κλασική κασέτα» που λένε όλοι μου έλεγε και αυτός, και ότι δεν μας κάνει καλό να μιλάμε, και ότι δεν ξέρω τι πέρασε για να πάρει όλες αυτές τις αποφάσεις .
Έτσι η ιστορία τελειώνει εδώ, ξέχασα να αναφέρω ότι όταν έφυγα από εκεί μέσα έκανα 4 μήνες ψυχοθεραπεία, κατάφερα να ξαναβρώ τον εαυτό μου, πριν ένα χρόνο έκανα μία σχέση που κράτησε 9 μήνες αλλά χωρίσαμε, γιατί και αυτός ξύπνησε ένα πρωί και σκέφτηκε ότι δεν ξέρει αν είναι έτοιμος για γάμο, αφού 8 μήνες «είχε απλώσει τον τραχανά πάνω στο τραπέζι» και μου έλεγε για γάμους και πανηγύρια, εν πάση περιπτώσει πλέον είμαι ένα χρόνο μόνη μου, και αυτό που κατάλαβα από όλα αυτά είναι πολλά.
Σίγουρα έμαθα τι πάει να πει αγάπη αλλά μάλλον μονόπλευρη, έσπασα τα όριά μου σαν άνθρωπος απέναντι στην οικογένειά μου, στους φίλους μου, στον εαυτό μου. Τα ρίσκαρα όλα για να είμαι με ένα άνθρωπο που νόμιζα ότι με αγαπούσε, για έναν άνθρωπο που θα έδινα την ζωή μου για αυτόν, έτσι ένιωσα τα πάντα όλα για μένα.
Όμως είδα και ένα άλλο κόσμο, ένα κόσμο πλανεμένο, που πραγματικά όπως το λέει και το βιβλίο σας[13] καλύτερα να μην ξυπνήσουν πότε, ας συνεχίσουν να ζουν μέσα στη πλάνη τους. Η πλύση εγκέφαλου είναι μεγάλη, και ποτισμένη ως το κόκαλο για πολλούς εκεί μέσα. Δυστυχώς έχω ακόμα ένα δύο φίλες εκεί, όπου μου λένε πόσο μόνες αισθάνονται, η μία ειδικά δεν άντεξε και πήγε με άντρα στα 35 της, και από την χαρά της δεν είχε που να το πει και με πήρε τηλέφωνο … Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να της μιλήσω, με ακούει, όμως φοβάται. Βλέπετε όλη της η οικογένεια είναι Μάρτυρες, δεν έχει στο ήλιο μοίρα που λένε, δεν μπορεί να κάνει όπως λέει τίποτα, απλά είναι με το ένα πόδι μέσα και το άλλο έξω.
Πόσο με πονάει όλο αυτό, μακάρι να μπορούσα να του μιλήσω, αλλά δεν έχω την απαιτούμενη γνώση και την εμπειρία για να τον κάνω να καταλάβει, μήπως και ξυπνήσει. Από την άλλη λέω, ότι ο Θεός ξέρει τι κάνει, τίποτα δεν είναι τυχαίο, όλα είναι ένας κύκλος, όλα γυρνάνε, τουλάχιστον στα 33 μου αυτό έχω δει, όσοι με πλήγωσαν γύρισαν να μου ζητήσουν συγγνώμη, η ζωή τους τα έφερε έτσι όπου κατάλαβαν κάποια στιγμή πως είναι να πληγώνεις έναν άνθρωπο. Βλέπετε ο πόνος σε αλλάζει είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο, αυτό όμως που δεν ξέρω τελικά ποιό είναι; Να παντρευτείς έναν άνθρωπο και να προσπαθήσεις να τον αγαπήσεις όπως έκανε εκείνος; Αυτός που μιλάει για κρίση Θεού δεν ξέρει ότι ο Θεός βλέπει την καρδιά σου και τα κίνητρά σου καλύτερα από τον καθένα; Όταν έρθει η ώρα τι θα του πεις, ότι άφησα μία κοπέλα που κάποτε αγαπούσα και παντρεύτηκα μία άλλη επειδή την ήθελε ο μπαμπάς μου; Ζεις ευτυχισμένος στην πορεία με τέτοια επιλογή;
Εγώ πλέον το μόνο που θέλω είναι να ξανά αγαπήσω, να βρω έναν άνθρωπο να ζήσω αυτήν την ζωή, κουράστηκα να τους βλέπω όλους να με πλησιάζουν μόνο και μόνο για να περάσουν καλά, ευτυχώς ξέρω να αναγνωρίζω πλέον τέτοιες συμπεριφορές και δεν μπαίνω σε διαδικασίες. Έναν άνθρωπο να μοιραστώ συναισθήματα, στιγμές, και μία οικογένεια, έναν άνθρωπο να με κοιτάει στα μάτια μέσα και να βλέπω ότι με αγαπάει.
Προσεύχομαι κάθε βράδυ για όλα αυτά, πάντα το έκανα και πριν τον γνωρίσω, και είναι το καταφύγιό μου η προσευχή μου, η ωραιότερη ώρα της ημέρας την ώρα που του μιλάω, και σίγουρα ξέρετε ότι ο Θεός δεν έχει ταμπέλες, δεν έχει διακρίσεις είναι μόνο αγάπη, και το πιστεύω ότι ξέρει πως να την μοιράσει στο καθένα μας.
Σας ευχαριστώ που με διαβάσετε εύχομαι η ιστορία μου να είναι παράδειγμα και σε άλλους ….

[1] αποκομμένος: Ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που μπαίνει σε «καραντίνα» από την Οργάνωσή του κυρίως για λόγους ηθικής αλλά και διδασκαλίας. Οι φίλοι και οι συγγενείς του, δεν του απευθύνουν τον λόγο εκτός και αν είναι αναγκαίο, όπως λόγου χάρη αν μένουν στο ίδιο σπίτι. Όποιος ΜτΙ συνομιλεί επανειλημμένα με αποκομμένους υπόκειται σε κυρώσεις 
[2] αδελφοί: Έτσι προσφωνούνται μεταξύ τους οι Μάρτυρες του Ιεχωβά.
[3] πρεσβύτερος: Θρησκευτικός αξιωματούχος της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά
[4] είμαι στην αλήθεια: Έκφραση που χρησιμοποιούν μεταξύ τους οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, για να δείξουν πως ανήκουν στην Οργάνωση
[5] γραφική μελέτη: η διαλογική συζήτηση που διεξάγει ένας Μάρτυρας του Ιεχωβά με κάποιον, για θέματα γύρω από το Θεό και τη θρησκεία με βάση κάποιο έντυπο της Εταιρίας και ο οποίος για να στηρίξει και να αποδείξει την ορθότητα των επιχειρημάτων του, επικαλείται χωρία (κομμάτια) της Αγίας Γραφής
[6] σκαπάνισα – σκαπανέας: Έτσι ονομάζεται ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που απασχολείται αποκλειστικά με την προώθηση του κηρύγματος της Οργάνωσης και όχι περιστασιακά όπως οι άλλοι ΜτΙ
[7] ευαγγελιζόμενος – ευαγγελιζόμενη: Ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που έχει πλέον την δυνατότητα να κηρύξει την διδασκαλία της Οργάνωσης από πόρτα σε πόρτα. Διακρίνονται σε Βαπτισμένους και Αβάπτιστους
[8]  επιτροπή: Όταν κάποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά κατηγορηθεί ή πέσει σε σοβαρό παράπτωμα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν όντως συμβαίνει αυτό, ανακρίνεται από δικαστική επιτροπή η οποία αποφασίζει για την αποκοπή του ή μη
[9] Μπέθελ: Εβραϊκή λέξη που σημαίνει «Οίκος Θεού». Έτσι ονομάζουν τα κεντρικά γραφεία τους όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο οι Μάρτυρες του Ιεχωβά
[10] κοσμικοί: Έτσι αποκαλούν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά όλους εμάς που είμαστε εκτός της Οργάνωσης. Μια άλλη προσφιλής έκφραση για εμάς είναι «Φιλισταίοι»
[11] βάπτιση: Η βάπτιση ενός Μάρτυρα του Ιεχωβά δεν έχει καμιά σχέση με την δική μας. Όπως σημειώνουν τα έντυπά τους είναι η συνειδητή δημόσια διακήρυξη κάποιου πως θα αφιερώσει αποκλειστικά τη ζωή του στην υπηρεσία και εφαρμογή του θελήματος του Ιεχωβά – Θεού (στην ουσία της Εταιρείας «Σκοπιά»). Πολλοί Μάρτυρες του Ιεχωβά παραμένουν αβάπτιστοι παρόλο που είναι στην Οργάνωση για πολλά χρόνια. Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο αρθογράφος του «Αντιαιρετικού» Ονήσιμος πρώην ΜτΙ, ο οποίος αν και γεννήθηκε από γονείς Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν βαπτίστηκε ποτέ
[12] αδρανής: Έτσι ονομάζεται ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που παύει να ασχολείται με την Οργάνωση και δεν πάει στις συναθροίσεις ούτε βγαίνει στο έργο του κηρύγματος από πόρτα σε πόρτα
[13] το βιβλίο σας: Εννοεί το βιβλίο του Νίκου Μαυρομάγουλου «Αναζητώντας την αλήθεια», ενός πρώην Μάρτυρα του Ιεχωβά, στο οποίο περιγράφει τη ζωή του στην Οργάνωση. Ο Νίκος Μαυρομάγουλος είναι αυτός που μαζί με κάποιους άλλους δημιούργησε την γνωστή ιστοσελίδα της ΟΟΔΕ. Όπως μας ενημέρωσε η Ελπίδα, την επιστολή της, την έστειλε και στον Νίκο τον Μαυρομάγουλο




ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

31 σχόλια:

Νικόλαος είπε...

Διαβάζοντας το άρθρο θα μπορούσα να πω χίλια δυο φαρισαϊκά ―όπως τα ονομάζει ο κ. Χρήστος―, για το μη «πολιτικά ορθόν» κάποιων αποφάσεων της Ελπίδας και για τους «ήρωες» της ιστορίας της.

Θα προτιμήσω όμως να το βουλώσω και να υποκλιθώ και εγώ με τη σειρά μου μπροστά στον πόνο που έζησε και στην αγάπη που έδειξε για έναν άνθρωπο. Μόνο με την τρελή αγάπη που δείχνει ο Θεός για εμάς μπορεί να συγκριθεί. Αν και εμείς ξενοκοιτάμε και είμαστε φοβισμένοι και βολεψάκηδες σαν τον Τάσο κάθε φορά.

Ανώνυμος είπε...

Ελπίδα μου, από την μια μεριά είσαι άτυχη που γνώρισες τόσο πόνο και απόρριψη, αλλά από την άλλη μεριά είσαι πολύ τυχερή γιατί γνώρισες την «όντως ζωή». Ο Θεός σου έδωσε πλούσια την χάρη του, γιατί σε έκανε να υπερβείς τις ανθρώπινες μικροπρέπειες και τα θρησκευτικά «μαγκώματα». Έχεις ήδη εισέλθει στο βασίλειο των «τέκνων του Θεού». Μείνε εκεί γλυκιά μου, για πάντα!
Takis

ΟΝΗΣΙΜΟΣ είπε...

Ελπίδα σε ευχαριστώ για την κατάθεση ψυχής που μου έδωσες την ευκαιρία να διαβάσω.

Από βιωματική προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι "έπεσες στα μαλακά" όσο παράξενο και αν σου ακούγεται αυτό.

Θέλω να με πιστέψεις Ελπίδα, δεν είδες το πραγματικό πρόσωπο της οργάνωσης, ακόμη και εγώ δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι κατέχω το ολοκληρωμένο πάζλ της φρίκης, αυτής της αντίθεης σέκτας του σατανά.

Να δοξάζεις τον Τριαδικό Θεό που έχεις ξεφύγει, και όσο για τον άνθρωπο αυτόν που κάποτε αγάπησες, έχω να σου πω ότι δεν άξιζε την αγάπη σου, γιατί ποτέ δεν σε αγάπησε.

Το ότι δεν πιστεύει πουθενά παρά μόνο στο τομάρι του, αυτό δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το σχολιάσω καν, είναι δεδομένο.

Ελπίδα, αν θέλεις μπορούμε να επικοινωνήσουμε
μέσω e-mail.

Το e-mail μου θα στο δώσει ο καλός μου φίλος και αδελφός, ο κ.Χρήστος.

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Αγαπητή Ελπίδα, διάβασα προσεκτικά την κατάθεση ψυχής όπως την αναφέρεις και πράγματι ήταν μια επώδυνη εμπειρία, αλλά θα ήθελα να επισημάνω κάποια σημεία, κατά τα οποία και κατά την γνώμη μου, διέπραξες λάθος.

Το ότι γνώρισες κάποιον με αυτόν τον χαρακτήρα και αυτή την υποκρισία του ένα βήμα εμπρός και δυο πίσω, είναι σκληρό και ανυπόφορο, αντιλαμβάνομαι λοιπόν το μέγεθος του πόνου σου και λυπάμαι για ότι σου συνέβη.

Βέβαια ιστορίες τέτοιες και ακόμα χειρότερες έχω ακούσει πολλές, αλλά η δική σου έχει ένα ξεχωριστό βάρος, επειδή εμπλέκονται σε αυτή και Μάρτυρες του Ιεχωβά.

Όμως αγαπητή Ελπίδα πόσο επιλήψιμο είναι αυτό που σου έκανε αυτός ο συγκεκριμένος άνθρωπος, σε σχέση με εσένα που έφτασες στο σημείο να καταθέσεις εσύ την ελπίδα της ζωής σου, σε κάποιον, αλλάζοντας την πίστη σου απλά όχι γιατί δεν σε κάλυπτε δογματικά, αλλά γιατί όπως λες τον αγάπησες πολύ δυνατά.

Μόλις δε τελείωσε αυτή η αγάπη, έφυγες από εκεί και γύρισες πάλι στα πάτρια εδάφη της Ορθοδοξίας.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι συνδύασες τον ερωτισμό σου με την ιδεολογία της πίστης σου, κάτι σαν το εισιτήριο διαφορετικών διαδρομών.

Για να γίνω πιο σαφής είναι σαν να γνώριζα εγώ μια μουσουλμάνα και για να παντρευτούμε να γινόμουν μουσουλμάνος και εάν χώριζα να γύριζα πάλι στην Ορθοδοξία.

Σε αυτή την περίπτωση θα ένιωθα ότι αυτά που πέρασα, ήταν το αντίτιμο για όλα αυτά που έπραξα.
Ο φίλος σου έπαιξε με εσένα και εσύ έπαιξες με τον Θεό σου.

Γι’ αυτό λοιπόν έχω την εντύπωση, ότι δεν έγραψες την ιστορία για να τον ξεσκεπάσεις, αλλά για να τον εκδικηθείς.

Η πίστη για την αλήθεια είναι μια μάχη για τον Θεό και δεν πρέπει να αποδεικνύουμε ότι μπορούμε να γίνουμε και το δεξί κέρατο του διαβόλου.

Ελπίζω τώρα αγαπητή Ελπίδα να στηρίξεις τις ελπίδες σου στον Θεό.

Φιλικότατα και με πολύ σεβασμό.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου , ολα όσα γράφτηκαν ήταν κατάθεση ψυχής και όχι εκδικησεις όπως αναφέρεις .. Το οτι η πίστη μου ήταν κενή αυτο βοήθησε αρνητικά στο να επιρεαστω περισσότερο . Ο ανθρωπος που αγάπησα ίσως να ήταν η αφορμή να δω τον πραγματικό θεό μου , να τα περάσω ολα αυτά για να έρθω πλέον ποιο κοντά στην αρχική μου πίστη. Η εκδίκηση δεν υπήρχε ποτε στη ζωη μου αν ήθελα πίστεψε με είχα αρκετά στοιχεία που μπορούσα να δώσω έτσι ώστε να τον αποκόψουν ξανά , κατι που δεν εχει νόημα να κανω. Ελπίδα

Νικόλαος είπε...

Αγαπητέ Έλληνα της Ολλανδίας, λυπάμαι που θα το πω, αλλά την πιο σωστή αντιμετώπιση στο θέμα την έχει ο κ. Χρήστος.

Όλα τα υπόλοιπα που λέμε εμείς είναι κρίσεις αυτών που είναι έξω από τον χορό και ―όσον αφορά τουλάχιστον εμένα― έχουν κάνει και κάνουν χειρότερα σε σχέση με την πίστη τους στον Θεό.

Προσωπικά, δεν έχω γεννηθεί «πλήρης Πνεύματος Αγίου», οπότε δεν είχα πάντα την ίδια πίστη, όπως και η Ελπίδα.
Στηρίχθηκα και στηρίζομαι πολλές φορές σε ανθρώπους και την πατάω, αντί να στηρίζομαι στον Θεό. Ή, καλύτερα, ο Θεός δεν μας ζήτησε να στηριζόμαστε σα μωρά από αυτόν, αλλά να είμαστε σαν πουλιά, που όταν σπάει το κλαδάκι που κάθονται, απλά να πετούν.
Και ποιος δεν την έχει πατήσει
• Από γονείς;
• Από σύντροφο;
• Από δασκάλους;
• Από πολιτικούς και «διάσημους» που κάναμε είδωλα, αντί να στραφούμε στον Θεό.

Ο Θεός επιτρέπει και θα επιτρέψει διάφορα στραπάτσα για να μετανοήσουμε.

Έχω την ίδια ηλικία σχεδόν με την Ελπίδα. Αυτό που έχει αλλάξει από τότε που ήμουν έφηβος, δεν είναι ότι δεν έχω πλέον (έστω και στο βάθος του μυαλού μου) κάποια είδωλα. Αυτό που ίσως άλλαξε είναι ότι παρακαλώ τον Θεό να μην επιτρέψει άλλα στραπάτσα, όχι επειδή το αξίζω, αλλά επειδή τουλάχιστον ξέρω την άθλια κατάστασή μου.

Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να κρίνω άτομα όπως η Ελπίδα, που απλά έζησε τη ζωή της, έστω και με ένα όχι «πολιτικά ορθό» τρόπο. Ούτε καν να της δώσω συμβουλές.

Τι να τη συμβουλέψω; Να φοβάται να τσαλακωθεί; Όλοι το παθαίνουμε καθημερινά. Είναι δύσκολο για μια γυναίκα που ψάχνει έναν άντρα να στηριχτεί. Δυστυχώς οι άνδρες είμαστε τελικά πιο ανασφαλείς από τις γυναίκες.

ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ είπε...

Αγαπητέ Νικόλαε, δεν σχολίασα την αγαπητή Ελπίδα κακόβουλα, αλλά σύμφωνα με αυτά που διάβασα. Θα μπορούσα να κάνω περισσότερα σχόλια αλλά σέβομαι τον Γολγοθά που πέρασε και έμεινα στην κριτική μου, της αλλαγής που έκανε, από τον ένα χώρο στον άλλο, για μη δογματικούς λόγους.

Δηλαδή, όταν κάποιος αφηγείται κάτι δέχεται μόνο φιλοφρονήσεις;
Και το οποιοδήποτε σχόλιο, που μπορεί να έχει αρνητικό χαρακτήρα είναι κακοπροαίρετο;
Δεν θέλω να κάνω περαιτέρω ανάλυση της ιστορίας της αγαπητής Ελπίδας… για να μη γίνω ξινός, από τους βασιλικότερους του βασιλέως.
Πάντως εγώ γίνομαι καλύτερος όταν δεν μου χαϊδεύουν οι φίλοι μου, και (οι εχθροί μου;) τα αυτιά.

Υ.Γ: Μη συγκρίνεις εμένα και τον κ.Χρήστο αγαπητέ Νικόλαε για τις θέσεις μας στην συγκεκριμένη ιστορία.
Εάν είμαστε οι ίδιοι δεν θα υπήρχε διαφορετικότητα σχολίων σε κάθε άρθρο και ο ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ θα ήταν ίσως στα παραλειπόμενα.

ευσεβιοσ είπε...

EΛΠΙΔΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΜΕ ΛΕΝΕ ΖΩΗ.ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΣΤΟ F.B. ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ''ΖOI TERZIS''
ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
ME EKTΙΜΗΣΗ.

Unknown είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΛΠΙΔΑ (ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ)ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ....

IMMORTAL είπε...

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ''ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ''-ONLINE ΒΙΒΛΙΟ
Το βιβλίο με στοιχεία ΜΕΣΑ απο την ΙΔΙΑ την Οργάνωση ''Σκοπιά'', απο αλλαγές δογμάτων,και απο ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΕΙΣ-που έκαναν και κάνουν στην Αγία Γραφή! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ! Κατεβάστε το,προωθήστε το,εκτυπώστε το,διαδώστε το!

Περιεχόμενα
1) Πού Είναι οι Νεκροί; Τι Μας Διδάσκει η Αγία Γραφή;
2) Νέα Εποχή-Νέα Τάξη Πραγμάτων
3) Η Σχέση Της Σκοπιάς Με Τις Αλλες Θρησκείες
4) Κυβερνών Σώμα
5) Eίναι Οι Χριστιανοί...'' Ειδωλολάτρες'';
6) Η ''Οργάνωση'' Εχει Αλλάξει Ευαγγέλιο ή Δόγματα;
7) Σε Ποιό Όνομα Βαπτίζεστε;
8) Ποιοί Είναι Οι ''Αποστάτες'';
9) Η Δευτέρα Παρουσία Έγινε Το 1914!
10) Η Μέθοδος Της ''Αποκοπής'' Που Αναφέρεται Μέσα Στη Γραφή;
11) ''Ωρες-Υπηρεσία Αγρού,Σκαπανείς-Καταγραφή Επιδόσεων'' κτλ...
12) Το Όνομα ''Ιεχωβά'' Είναι Λάθος!
13) Μετάγγιση Αίματος:Απαγορεύεται Απο Τη Γραφή;
14) Οι ''Εκλεκτοί'' Του Αρμαγεδδών''
15) Γίνονται Σήμερα Θαύματα;
16) Ποιά Είναι H Βαβυλώνα η Μεγάλη;
17) Επιτρέπεται Ο Νηπιοβαπτισμός;
18) Πρέπει Ο Χριστιανός Να Νηστεύει;
19) Τα Σκάνδαλα Των ''άλλων'' Και οι... ''Καθαροί Μάρτυρες''
20) Καταστροφή Της Ιερουσαλήμ - 607 Π.κ.Χ, ή 587 π.Χ;
21) ''Θα Γνωρίσετε Την Αλήθεια (Της Σκοπιάς), και Η Αλήθεια Θα Σας Ελευθερώσει'';
22) Τί Σημαίνει ''Μάρτυρας'';
23) Μάρκετινγκ και Οργάνωση
24) Στρατός και Χριστιανισμός: Είναι Ασύμβατα;
25) Αποκρυφιστικές - Σατανικές Διδασκαλίες
26) Μετάφραση ή...Παράφραση Νέου Κόσμου;
27) Είναι Χριστιανοί ή Όχι;
28) Φιλανθρωπία και ''Σκοπιά''
29) Τίμιος Σταυρός:Καύχημα ή Όνειδος για Κάθε Χριστιανό;
30) Τιμή Αγίων
31) Οι Αιρετικοί και η Παναγία
32) Ιερά Παράδοση, ή ''Παραδόσεις Ανθρώπων'';
33) Ψευδοπροφήτες

Ηλ. Βιβλίο: "ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ"
Bρειτε το εδω:
http://issuu.com/jonimmortal/docs/___________________________________

και εδω:
http://www.scribd.com/doc/230625875/%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A3-%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%A5%CE%A1%CE%95%CE%A3-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%99%CE%95%CE%A7%CE%A9%CE%92%CE%91?post_id=1248701326_10204036881542865#_=_

και εδω:
http://www.sendspace.com/file/h7rpvi

Unknown είπε...

Συγκλονιστική μαρτυρία, ειλικρινά. Κυριολεκτικά "ρούφηξα" τα λόγια της Ελπίδας.

Θυμήθηκα παρόμοιες καταστάσεις στη δική σέκτα, αυτή των πεντηκοστιανών, και σύγκρινα...

Θλιβερά φαινόμενα, θλιβερές καταστάσεις και τα θύματα πολλά, δυστυχώς...

Unknown είπε...

Ελπιδα ειχα την τυχη να γνωρισω και εγω μια κοπελα που ηταν ΜτΙ...Με εβαλε στο ''τριπακι'' να μου κανουν βιβλικη μελετη και τα σχετικα. Εδω να σου πω οτι ειμαι και εγω απο τα Χανια και εχω μια αρκετα καλη εικονα για το πως κινουνται οι ΜτΙ στα Χανια. Η κοπελα οταν ειμασταν μονη μας ζουσε μια εντελος κοσμικη ζωη, επινε, βγαιναμε, καναμε ερωτα κτλ. Αλλα οταν ηταν με τους ''αδελφους'' ηταν μια σωστη και καλη ΜτΙ, ηταν και σκαπανεας με αρκετα μεγαλο εργο και ολοι οι αδελφοι της την θαυμαζαν.. Ηταν ομως εντελος δυστυχισμενη, ζουσε μια διπλη ζωη, εκλοβισμενη μεσα σε μια οργανωση που εαν την αποκοπταν δεν θα της ξαναμιλουσε ουτε η ιδια η οικογενεια της... τραγικο...Εγω οσο προχωρουσα στην βιβλικη μελετη εβλεπα οτι οχι μονο δεν ελεγαν την αληθεια αλλα μονιμος προσπαθουσαν να με τρομοκρατισουν οτι ερχετε ο Αρμαγεδων και οτι εαν δεν βιαστω να βαπτιστω ΜτΙ θα χανομουν για παντα. Επειδη απο μικρος ειμουν ανησυχο πνευμα, αγορασα κατα παραγγελια μια Αγια Γραφη απο γνωστο βιβλιοπολειο των Χανιων που ειχε τα κειμενα και αρχαια Ελληνικα και διπλα την ποιο ''σωστη μεταφραση''. Με πολυ μικρη προσπαθεια και συγκρινοντας την Αγια Γραφη των ΜτΙ ειδα οτι σε πολλα σημεια εδειναν εντελος διαφορετικη μεταφραση και αλλαζαν εντελος την τελικη εννοια του κειμενου. Αυτο με εκανε να τους παραθεσω μερικα κομματια-χορια και να τους απαιτησω να μου πουν με ποια δικαιολογια αλλαξα στην δικη τους γραφη τα κειμενα... Αυτος που μου εκανε την μελετη δεν μπορουσε να απαντηση και ετσι ανελαβε ο επισκοπος να μου απαντηση... Η απαντηση του ηταν εντελος χαζη.. -Μονο οι ΜτΙ εχουν την πραγματικη αληθεια και ενας ηταν ο καλος και φρονημος δουλος του Θεου που ο Θεος του επετρεψε να μεταφραση σωστα τα κειμενα.... Ο Θεος περιμενε 1780 χρονια τον Ροσελ και τον Ροδεφορντ για να μας πει την αληθεια?? τον ρωτησα και φυσικα δεν πηρα καμια απαντηση.. Εκει τελειψσαν ολα για εμενα και τους απατεωνες αυτους...απλα λυπαμε τα παιδια τους που με την νοοτροποια αυτην και την ψυχολογικη βια που τους ασκουν τα κανουν να υποφερουν και να ζουν χειροτερα απο φυλακισμενα.. Η σχεση μου με την κοπελα αυτη κρατησε δυο χρονια που οταν ηταν μαζι μου, εννοειτε εκτος νομου Χανιων παντα, ηταν ευτυχισμενη αλλα μολις γυριζε πισω ηταν σαν να γυριζε σε ενα κολαστηριο.Οταν καταλαβε οτι εγω ποτε δεν θα γινομουν ΜτΙ και επειδη ο πατερας της ηταν επισκοπος και τον ειχαν στηλει στην Θεσσαλονικη οποτε θα επρεπε να πανε ολοι σαν οικογενεια εκει, αρχισε να με πιεζει με διαφορους τροπους να ασπαστω τους ΜτΙ για να ειμαστε μαζι διαφορετικα θα χωριζαμε..Καθησα και τα σκεφτητα ολα καθαρα οσο μπορουσα και απλα ρωτησα τον εαυτο εαν θα μπορουσε να ζει με δυο διαφορετικους εαυτους πρωτον και δευτερον εαν εκανα παιδια μαζι της τι ζωη θα ειχαν ??? Η απαντηση ηταν μονο μια... Η αληθεια ειναι του θεου και ο Θεος λεει καθαρα τις 10 εντολες οτι δεν πρεπει να λεμε ψεματα... Οποτε οι περισσοτεροι απο τους ΜτΙ δεν λενε μονο ψεματα αλλα κοροιδευουν και τον ιδιο τον Θεο,δεν θελω να ειμαι ετσι, δεν μπορω να κοροιδευω και τον Θεο και τους ανθρωπους... Περασα μια περιοδο μετα που χωρισαμε τραγικη, επαθα καταθληψη και πολλα αλλα, αλλα ηταν ενα μαθημα ζωης που με εκανε ποιο προσεκτικο πρωτον και δευτερον αρχισα να αναζητω την ''αληθεια'' στην Ορθοδοξια.Μεσα στην Ορθοδοξια ολοι ειμαστε αδελφοι, αυτο ειπε ο ιδιος ο Χριστος μας, και δεν υπαρχει η τρομοκρατια για κανεναν Αρμαγεδων ουτε για εκλεκτους και μη εκλεκτους, αλλα υπαρχει μονο το σημερα και Ο θεος με τον Χριστο...Αυριο ισως να μην ζω δεν το ξερω, οποτε τι νοημα εχει να ασχολουμε μα τα εσχατα και να μην προσπαθω να γινομαι οσο μπορω ποιο καλος ανθρωπος πρωτα για εμενα και μετα για τον συνανθρωπο μου, οποιος και εαν ειναι αυτος... Ετσι βρηκα και πνευματικη γαληνη και συναισθηματικη ισοροποια...Σε ευχαριστω που εγραψες την εμπειρια σου και ετσι ειδα οτι δεν ειμουν ο μονος που εχω περασει αυτο '' το καναλι'' ο θΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω για την ευχη σου , και σε σενα σου ευχομαι να συνεχισεις την ζωη σου , και να θυμασαι ότι ο χρονος τα γιατρεύει όλα. Οσο μπορείς να βοηθάς και άλλους να για να μην έχουν την ιδία τύχη με την δικια μας και να προλάβουν. Έστω κάτι να το κάνεις , και ότι δίνεις να το δίνεις με όλο σου το είναι . ΕΛΠΙΔΑ

Ανώνυμος είπε...

Onisime mipos mporo na miliso me kapion poy na kseri 5 10 parapano pragmata gia simvoylei

Ανώνυμος είπε...

MORFEAS MAKO, αν θέλεις να μιλήσουμε, πολύ ευχαρίστως να μιλήσουμε.
Μπορείς να ζητήσεις να σου δώσει το e-mail μου μέσω ιδιωτικού μηνύματος ο διαχειριστής του ιστολογίου.

Γράψε μου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα.

Περιμένω το e-mail σου.




ΟΝΗΣΙΜΟΣ

χριστακης χαραλαμπους είπε...

Υποθέτω ότι υπάρχουν χιλιάδες άλλες ιστορίες σαν της Ελπίδας λίγες όμως βλέπουν το φως της δημοσιότητας διότι πολλοί φοβούνται πως θα εκτεθούν.Είχα πει στον κύριο Μαυρομά
γουλο κάτι και θα το πω και στους εδώ πρώην Μάρτυρες.Αν θέλετε να βοηθήσετε τον κόσμο να φύγει από την Σκοπιά ένα έχετε να κάνετε.Να ιδρύσετε σύνδεσμο πρώην μαρτύρων στον οποίο θα ενταχθούν χιλιάδες και μέσω κάποιου περιοδικού,διαλέξεων και του διαδικτύου
θα βοηθάτε τον κόσμο.

Unknown είπε...

Ελπίδα,όταν βαπτιστηκες επισήμως,δεν ήσουν ΗΔΗ βαπτισμενη;Αν δεν ήσουν βαπτισμενη,με ποιο σκεπτικό εμπιστεύτηκες μια οργάνωση άγνωστη σε 'σενα,και με ποιο σκεπτικό βαπτιστηκες στο όνομα του Ιεχωβά και της οργανώσεως του,ενώ η εντολή του Χριστού είναι να βαπτιζομαστε εις το όνομα ( σ'ενικο αριθμό ) του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ; Αυτά,ας μη θεωρηθούν ανακριση,οιουδήποτε είδους,αλλά κριτική με ιερό σκοπό : Να μη παρασυρθούν άλλοι.Το πάθημα το δικό σου να διδάξει αυτούς τους άλλους.

Unknown είπε...

Αγαπητε μου δεν ξερω τι γνωριζεις απο ολη αυτη την αιρεση γιατι αιρεση ειναι και μια πολυ καλα οργανωμενη ομαδα marketing , το αρχικο κινητρο ηταν οπως εγραψα αν καταλαβες συναισθηματικο απεναντι σε εναν ανθρωπο που αγαπησα, ομως αυτο δεν ηταν αρκετο για να καταλαβω οχι οτι εκανα λαθος που αγαπησα , αλλα οτι τελικα ειχα να κανω με εναν ανθρωπο που δυστηχως ειχε καει εκει μεσα αν μπορω να το πω ετσι. Το λαθος μου ηταν οτι δεν ειχα σωστη καθοδηγήσει στα πιστευω μου κατι που με εκανε ευάλωτη και πιθανο θυμα για μια τετοια αιρεση. Επισης ειχα να κανω με ενα ανθρωπο που δεν ειχε την δυναμη οπως εγω να αλλαξει την ζωη του , γιατι και εγω αυτο εκανα οταν βαπτίστηκα και οταν εφυγα. Πλεον εχουν περασει 5 χρονια απο τοτε , και η κατασταση του δυστηχως ειναι τραγικη , εγω προχωρησα και το μονο που με ενδιαφερει πλεον ειναι οταν στο διάβα μου τυχουν αλλοι ανθρωποι οσο μπορω να τους βοηθησω θα το κανω , για να μην περασουν αυτα που βιωσα εκει μεσα.

ΧΡΗΣΤΟΣ είπε...

Διευκρίνηση. Η Μαρία Κοκ, είναι η "Ελπίδα" του άρθρου. Εγώ την "βάπτισα" έτσι, για να διατηρήσω την ανωνυμία, αλλά το κυριότερο γιατί αυτό το συναίσθημα ένιωσα εκείνη τη στιγμή.

Χρήστος Παλάντζας (αντιαιρετικός)

Unknown είπε...

Ελπίδα δεν απαντάς στα ερωτήματα μου.Ειναι και δικός μου πόθος να ανανηψουν αυτοί που ανήκουν στην οργάνωση αλλά ειναί απαράιτητη η εμπειρία των πρώην μαρτύρων για να σπάσουμε τα δεσμά της εξαρτησης

Unknown είπε...

Οι βαπτίσεις των μαρτύρων του Ιεχωβά γίνονται σε μια πισίνα ανά ομάδες.Εδω προκύπτει το εξής ερώτημα:Από αυτούς που βαπτίζονται,ούτε ένας δεν αντιλαμβάνεται ότι η εντολή του Χριστού είναι να βάπτιζομαστε εις το όνομα του πατρός και του υιού και του αγίου πνεύματος ; Εντολή την οποία δε τηρούν οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά.

Unknown είπε...

Απ'οτι ξέρω ( αν δε τα ξέρω σωστά , διόρθωσε με ) , όταν οι εισερχόμενοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά κρίνονται από τους πρεσβυτέρους ότι είναι έτοιμοι για να βαπτιστούν , οι πρεσβύτεροι ρωτούν : Πιστεύετε στον Ιεχωβά ; Πιστεύουμε , απαντουν.Τους ξαναρωτουν : Πιστεύετε στην οργάνωση του Ιεχωβά ; Πιστεύουμε , απαντούν ξανά.Τους ρωτούν ξανά : Πιστεύετε στον Ιησού ; Ίδια απάντηση.Επειτα βουτάνε σε μια πισίνα ανά ομάδες και θεωρούνται βαπτισμένοι.Τη περιέγραψα σωστά τη βαπτιση ; Αν η βάπτιση γίνεται μ'αυτο το τρόπο , προκύπτει το εξής ερώτημα : με ποιο σκεπτικό δέχονται να βαπτιστούν , ενώ είναι ΗΔΗ βαπτισμενοι ; Αν δεν είναι ΗΔΗ βαπτισμενοι , με ποιο σκεπτικό δέχονται να βαπτιστούν στο ονομα του Ιεχωβά και της οργανώσεως του , ενώ η εντολή του Χριστού είναι να βάπτιζομαστε στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος ; Ζητω μια απάντηση σ'αυτα τα ερωτήματα.Δε πρόκειται για παρονυχιδα.Τετοιο βάπτισμα ισοδυναμει με άπερισκεψια και αποδοχή τετοιου βαπτίσματος

Unknown είπε...

είναι το πρώτο λάθος των εισερχομένων στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά.Ειναι κουραστικό να σου απευθύνω την ιδια ερώτηση αλλά απάντηση δεν έλαβα.Τι συμβαίνει εκεί μέσα και δεν είναι σε θέση να διακρίνουν το σωστό από το λάθος ; Είναι ποτέ δυνατόν να τους διδάσκουν ότι η βασιλεία του Ιεχωβά είναι μια κ υ β ε ρ ν η σ η και να το πιστεύουν ; Ανοητοτεροι από τους χάνους γίνονται στις αίθουσες βασιλείας οι προσηλυτοι ; Δώσε την εμπειρία σου για να σπάσουμε τα δεσμα της εξαρτησης.Ο Ιεζεκιήλ έγραψε ότι αν δούμε τον αντίπαλο ερχόμενο με ξίφος και δε σημανουμε συναγερμό , η ευθύνη για όποιον εξοντωθεί από τον αντίπαλο , θα ζητηθεί από αυτούς που δε σήμαναν συναγερμό.Εναποκειται στη κάθε εσένα και στον κάθε εμένα η ανανηψη και η σωτηρία ανθρώπων οι οποίοι βρίσκονται σε ληθαργο , για να σωθούν.

Unknown είπε...

δεν θυμαμαι να μου εγινε καμια ερωτηση απο αυτες που αναφερεις κατα την διαρκεια του βαπτισματος μου , και συγκεκριμένα εχω το βιντεο ακομα και δείχνει ξεκαθαρα οτι δεν υποβάλλονται αυτες οι ερωτήσεις. Τωρα πριν βαπτιστείς καλείσαι να απαντήσεις αρκετες ερωτησεις σε τρεις συναντήσεις που εχεις με τρεις διαφορετικους πρεσβυτερους. Λυπαμαι αλλα δεν εχω το βιβλιο αυτων των ερωτησεων ετσι ωστε να σου απαντησω ακριβως , καθώς τα πεταξα ολα οταν εφυγα απο εκει μεσα. Επισης ξανα λεω εχουν περασει 5 χρονια και πολλα πραγματα τα εχω αφησει πισω. Μετα οσον αφορα την αγια τριαδα φανταζομαι οτι ξερεις πως την ερμηνευουν? το αγιο πνευμα ερμηνευεται η ενεργος δυναμη του θεου δηλαδη Πατερας και Υιος ειναι δυο διαφορετικα προσωπα αν μπορω να το πω ετσι γιατι ο θεος δεν εχει προσωπο, οποτε το Αγιο Πνευμα ειναι η ενεργος δυναμη του Θεου , δηλαδη μιλαμε για δυάδα οχι Τριαδα .

Unknown είπε...

Άν η διήγηση σου ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα , προκύπτει το εξής : Ανωριμότητα , μ η σταθερότητα χαρακτηρα , αδυναμία στην τήρηση των υποσχέσεων , ανικανότητα στη διαχείριση των δυσχερειών , όχι όμως ανεντιμότητα.Αποψη μου είναι ότι σ'αγαπουσε όπως τον αγαπούσες και συ , αλλά ήταν πάνω από τις δυνάμεις του να έρθει σε ρήξη με τους γονείς του

Unknown είπε...

Aς δείξουν μια πρόταση στην οποία διατυπώνεται ότι το Άγιο Πνεύμα είναι δύναμη και όχι : υπόσταση , οντότητα.Ας δοθεί μια πειστική εξήγηση , με ποιο σκεπτικό ο Αβραάμ είπε : Κύριε , σ' ε ν ι κ ο αριθμό , όταν τον επισκέπτονται τ ρ ε ι ς επισκεπτες

Unknown είπε...

Σπυρο δεν νομιζω οτι εισαι σε θεση εσυ ουτε κανενας να κανεις κρητική στις επιλογες μου , οποτε σε παρακαλω δεν χρειαζεται να αναλύεις αλλο την ιστορια μου και τις επιλογες μου τοτε. Σε παρακαλω απο εδω και στο εξής να λειπουν οι χαρακτηρισμοι σου στο προσωπο μου , ξερω πολυ καλα πως λειτούργησα τοτε, την αυτοκριτική μου την εκανα οπως επρεπε και μετα. Ας σταματηση εδω ολο αυτο αν καποιος θελει να με ρωτηση κατι απο ολα αυτα καλος , αλλα κριτικη απο ανθρωπους που δεν γνωριζουν και ειναι εξω απο το χορο που λεμε δεν με ενδιαφερει. Ουτε Μητερα Τερεζα ειμαι και ουτε θα γινω για κανενα , αν καποιος μπλέξει εκει μεσα κακος , οπως εκανα και εγω καποτε , απο εκει και περα δεν ειναι στο χερι μου να σωσω ολους αυτους που την πατανε μεχρι ενα βαθμο ολο αυτο.

Unknown είπε...

Ελπίδα τη κριτική την ασκώ για να μ η παρασυρθούν στην οργάνωση άλλες Ελπίδες και δε προβαίνω σε κανένα χαρακτηρισμό εναντίον σου.Το μόνο σου λαθος είναι ότι ενταχτηκες στην οργάνωση αντί να τραβήξεις έξω αυτόν.

Unknown είπε...

Άν η διήγηση σου ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα , προκύπτει το εξής : Ανωριμότητα , μ η σταθερότητα χαρακτηρα , αδυναμία στην τήρηση των υποσχέσεων , ανικανότητα στη διαχείριση των δυσχερειών , όχι όμως ανεντιμότητα--- Αυτα έγραψες παραπάνω . Και ξανα ρωτάω αυτο δεν ειναι κρητική ετσι? Ειναι αγαπητε μου γι'αυτο σου μιλησα ετσι και ποιο πανω , νομιζω οτι σου απαντησα στο προηγούμενο σχολιο , και επισης λες να το τραβηξω απο εκει εξω. Δεν ξερω τι γνώσεις εχεις για οικογενειες μεγαλωμένες στη αλήθεια δηλαδη εκει μεσα , η αν εχεις γνωρισει καποιον που γεννηθηκε και μεγαλωσε εκει μεσα και εφυγε. Απο εξω ολοι μας ειμαστε καταπληκτική σχολιαστές ξερεις , μονο τα ματια αυτον τον ανθρωπων να δεις που εχουν καταφερει να φυγουν απο εκει μεσα θα καταλαβεις τι περασαν για να τα καταφερουν. Δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι ξερεις τετοια δυναμη οσο και να τους μιλας , οσα και να τους λες. Ετσι ηταν και αυτος, καταλαβαινε μέχρι ενα βαθμο απο εκει και περα ηταν αδυναμος και φυσικα του ηταν αδιανόητο ολα αυτα που εμαθε απο την μαμα και τον πατερα του να πιστέψει οτι δεν ισχυουν. Γκρεμίζεται ο κοσμος σου και οταν δεν εχεις αποθέματα να σηκωθείς δεν πας παρακατω καθεσαι εκει μεσα και απλα λες οτι ζεις , στην ουσια κοιμασαι με ολα αυτα που σου πιπιλίζουν καθημερινα πηγαινοντας στις συναθροισεις. Οποτε νομιζεις οτι ζεις , αλλα δεν ζεις και δυστηχως καποιοι δεν ξυπνανε ποτε , αλλα και αυτοι που ξυπνανε ειναι πολλες φορες αργα . Δεν εχει νοημα να τραβηξω λοιπον κανενα απο εκει μεσα , αυτο το κομματι ο καθε ενας το κανει μονος του και δεν ειμαι εγω αυτη που θα του εκανα κατι τετοιο, ο ιδιος του ο εαυτος επρεπε να το κανει γιατι πιστεψε με ηταν 10 χρονια αποκομμένος ειχε ευκαιρίες αλλα δεν ηθελε απλα.

Unknown είπε...

Ελπίδα για τον πρώην σου εγραψα περί ανωριμότητας , όχι για ' σένα.

Unknown είπε...

Ελπίδα ο Χριστός είπε : ε γ ω ε ι μ ι η οδός και η αλήθεια και η ζωή , δ ε ν είπε : ο Ιεχωβά είναι η οδός και η αλήθεια και η ζωή.Σε ποια αλήθεια βρίσκονται οι άνθρωποι αυτοί , όταν αρνούνται και απορρίπτουν τον Χριστό ο οποίος είναι ο ίδιος η αλήθεια ;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...