Στρατιώτες του Α' Παγκόσμιου Πολέμου στα χαρακώματα. Κάποιοι από αυτούς ήταν Μάρτυρες του Ιεχωβά
Η αίρεση που είναι γνωστή σήμερα ως Μάρτυρες του Ιεχωβά, εκδίδει δύο περιοδικά που κατά κανόνα περιέχουν την διδασκαλία της αίρεσης. Αυτά είναι το 15νθήμερο «Σκοπιά» και το μηνιαίο «Ξύπνα». Στη «Σκοπιά» λοιπόν της 1ης Μαρτίου 1965, σελίδα 141, η Οργάνωση υποστηρίζει, ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά (πρέσβεις της Βασιλείας, στο κείμενο), σε αντίθεση με τον υπόλοιπο κόσμο, αρνήθηκαν να πάρουν όπλο και να πολεμήσουν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο˙ γι’ αυτή τους την ουδετερότητα για στράτευση έγιναν αντικείμενα μίσους και καταδίωξης:
“Σκοπιά” 1 -3- 1965, σελ.141: Οι Μ. του Ιεχωβά αρνούνται να πολεμήσουν στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
Ίσως τώρα ν’ αναρωτηθεί κάποιος γιατί χρειαζόταν η παράθεση του παραπάνω
ντοκουμέντου, αφού είναι γνωστό σε όλους – και αιτία αληθινής υπερηφάνειας για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά – η αγάπη για την ειρήνη που έχουν και η εξ αυτής απορρέουσα ουδετερότητα...
Μία
ουδετερότητα, την οποία πράγματι έχουν πληρώσει πολύ ακριβά, είτε με φυλακίσεις
και διώξεις, είτε ακόμα και με την ίδια τους τη ζωή, αρνούμενοι να ενταχθούν
στο στρατό και να πιάσουν όπλο.
Έτσι σύμφωνα με τα παραπάνω εκτεθέντα, προκύπτουν
ορισμένα ερωτήματα, τα οποία χρήζουν επιτακτικώς απαντήσεων, οι οποίες και θα
δικαιολογούν την αναγκαιότητα της συγγραφής του συγκεκριμένου κεφαλαίου:
Η Οργάνωση “Σκοπιά” και κατ’ επέκταση οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι πράγματι υπέρ της ειρήνης και κατά του πολέμου;
Είναι υπέρ ή κατά της ύπαρξης φονικών όπλων;
Γιατί η Οργάνωση είναι υπέρ της ουδετερότητας σε καιρό πολέμου;
Πράγματι, σύμφωνα με τη Σκοπιά της 1ης Μαρτίου 1965, οι Μ. του Ιεχωβά δεν συμμετείχαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο;
Είναι υπέρ ή κατά της ύπαρξης φονικών όπλων;
Γιατί η Οργάνωση είναι υπέρ της ουδετερότητας σε καιρό πολέμου;
Πράγματι, σύμφωνα με τη Σκοπιά της 1ης Μαρτίου 1965, οι Μ. του Ιεχωβά δεν συμμετείχαν στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο;
Για να δοθούν λοιπόν πειστικές απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, καθώς και για να μην θεωρηθούμε εμπαθείς απέναντι στους Μάρτυρες του Ιεχωβά θα χρησιμοποιήσουμε την εξής μέθοδο. Αντί ν’ απαντήσουμε εμείς, θ’ αφήσουμε την ίδια την Οργάνωση ν’ απαντήσει μέσα από τα κείμενα των εντύπων της.
Έτσι στο έντυπο της Οργάνωσης, “Ξύπνα”, της 8ης Μαΐου 1997, σελίδα 23, η ίδια η Οργάνωση μας διαλύει οποιαδήποτε αυταπάτη μπορούσαμε να έχουμε ότι είναι υπέρ της ειρήνης και κατά του πολέμου, αφού υποστηρίζει, ότι όχι μόνο οι Μ. του Ιεχωβά δεν είναι ειρηνιστές, αλλά περιμένουν με χαρά! τον πόλεμο που θα κάνει ο Θεός:
“Ξύπνα” 8 -5- 1997, σελ. 23: Οι Μ. του Ιεχωβά δεν είναι ειρηνιστές!
Στο ίδιο έντυπο υπάρχει και κάτι που είναι άκρως ανησυχητικό. Ποιο είναι αυτό; Το ότι η αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά αναγνωρίζει το δικαίωμα του Θεού να διεξάγει πόλεμο. Και όπως – σύμφωνα με την αίρεση– διεξήγαγε την παλιά εποχή εξουσιοδοτώντας τον Ισραήλ, ο οποίος ήταν τότε το μοναδικό του όργανο πάνω στη γη, μπορεί να κάνει σήμερα κάτι ανάλογο εξουσιοδοτώντας κάποιον άλλο. Ποιος μπορεί να είναι άραγε σήμερα αυτός που μπορεί να πάρει τη θέση του αρχαίου Ισραήλ και να διεξαγάγει τον πόλεμο του Θεού; Ποιος άλλος από το “μοναδικό αγωγό του Ιεχωβά”, τον “πιστό και φρόνιμο δούλο του Θεού” (σ.σ. χαρακτηρισμοί που αποδίδει η αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά στον εαυτό της) δηλ. την Οργάνωση “Σκοπιά”;
“Ξύπνα” 8 -5- 1997, σελ. 23: Ο Θεός πολεμάει μέσω του αρχαίου Ισραήλ!
Για όσους ίσως δεν έχουν καταλάβει ακόμα, στο παραπάνω ντοκουμέντο, υπάρχει μια καλυμμένη απειλή από μέρους της αίρεσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά , ότι όποτε την “ειδοποιήσει” ο Ιεχωβά, δηλ. όποτε αποφασίσει αυτή, μπορεί να διατάξει τα πλήθη των οπαδών της να ξεκινήσουν πόλεμο με όποιο τρόπο και όποια μέθοδο, της φανεί αυτής αρεστό.
Και μην νομίζετε ότι θα έχει πρόβλημα. Οι οπαδοί της την υπακούουν τόσο τυφλά, που δεν θα διστάσουν καθόλου, αφού θα νομίζουν ότι έτσι υπηρετούν τα σχέδια του Ιεχωβά, για εξάλειψη του κακού και επικράτηση του καλού, με την εξόντωση όλων των πονηρών ανθρώπων, δηλ. όλων όσων βρίσκονται εκτός της Οργάνωσης! Ήδη τα πρώτα μηνύματα – για τη τυφλή υποταγή των οπαδών της – τα έχει στείλει, αφού όπως ξέρουμε, τους υποχρεώνει να μην κάνουν μετάγγιση αίματος, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο από τους γιατρούς, με αποτέλεσμα πολλοί απ’ αυτούς να έχουν χάσει της ζωή τους, ενώ θα μπορούσαν να ζουν σήμερα, ιδίως θύματα τροχαίων ατυχημάτων.
Ίσως στα παραπάνω εκτεθέντα να υπάρξει κάποια ένσταση για τη διαφαινόμενη αντίφαση που υπάρχει, η οποία και μας οδηγεί στην επόμενη ερώτηση που έχουμε θέσει. Πως θα πολεμήσουν οι Μ. του Ιεχωβά, αφού όπως έχουμε υποστηρίξει για λόγους συνείδησης αρνούνται να πιάσουν όπλο, με αποτέλεσμα να κακοπάθουν ουκ ολίγες φορές;
Η απάντηση είναι πολύ απλή και μας έρχεται από τη “Σκοπιά” της 15ης Αυγούστου 1973, σελίδα 510. Εκεί διαπιστώνουμε ότι η αίρεση δεν είναι εναντίον των όπλων, αφού υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει αντίρρηση από την Αγία Γραφή για οπλοφορία (άρα και χρήση των όπλων) από ανθρώπους που υπερασπίζουν ιδιοκτησίες, ανθρώπους ή προσπαθούν να επιβάλουν το νόμο. Άρα αν επιτρέπεται η κατοχή και η χρήση των όπλων από αστυνομικούς κ.λ.π. για διαφόρων μορφών υπεράσπισης, πόσο μάλλον δεν θα επιτρέπεται η κατοχή και η χρήση των όπλων από τους Μ. του Ιεχωβά – όταν αυτό βέβαια διαταχθεί από την Οργάνωση – για την υπεράσπιση του μεγαλύτερου σκοπού που υπάρχει γι’ αυτούς δηλ. των συμφερόντων του Ιεχωβά;
“Σκοπιά” 15 -8- 1973, σελ. 510: Οι Μ. του Ιεχωβά δεν είναι εναντίον των όπλων!
Άλλωστε στα έντυπα της Οργάνωσης, φαίνεται ξεκάθαρα ότι η αίρεση δεν είναι εναντίον της χρήσης των όπλων, αφού αφήνει τον ίδιο τον Μάρτυρα του Ιεχωβά ν’ αποφασίσει αν θα ασκήσει το επάγγελμα του αστυφύλακα, του φρουρού ή του νυκτοφύλακα, άρα και να φέρει όπλο το οποίο θα χρησιμοποιήσει αν παραστεί ανάγκη.Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε από πού προκύπτει η ουδετερότητα των Μ. του Ιεχωβά σε καιρό πολέμου, γεγονός που έχουμε θέσει και στην τρίτη ερώτησή μας;
Το θέμα λοιπόν της ουδετερότητας, προέκυψε στην εποχή του δεύτερου προέδρου της Οργάνωσης, Ιωσήφ Ρόδερφοντ, ο οποίος στο βιβλίο του “Εχθροί”, το οποίο έγραψε το 1937, χώρισε τον κόσμο στα δύο. Από τη μια πλευρά είναι τα έθνη και οι στρατοί που ανήκουν στην οργάνωση του Διαβόλου και από την άλλη βρίσκεται “η αγία Οργάνωση του Ιεχωβά”. Έτσι ο κάθε Μ. του Ιεχωβά καλείται ν’ αποφασίσει σε ποια πλευρά θέλει να βρίσκεται. Στη πλευρά του Διαβόλου, υπηρετώντας τη στρατιωτική του θητεία ή στη πλευρά του Θεού μη υπηρετώντας τη στρατιωτική του θητεία ή κάποιο υποκατάστατό της. Δηλαδή οι Μ. του Ιεχωβά παραμένουν ουδέτεροι, όχι γιατί είναι ειρηνιστές και κατά των όπλων, αλλά γιατί πιστεύουν ότι υπηρετώντας τη στρατιωτική τους θητεία, υπηρετούν το Διάβολο. Άρα, άμα τύχει και γίνει ο Αρμαγεδδώνας (τοποθεσία του Ισραήλ όπου θα γίνει συμβολικά πριν τη Δευτέρα Παρουσία η μάχη μεταξύ καλού και κακού, την οποία όμως οι Μ. του Ιεχωβά την εκλαμβάνουν κυριολεκτικά), θα βρεθούν απέναντι στο Θεό, με αποτέλεσμα την καταστροφή τους και την μη ανάστασή τους:
“Σκοπιά” 1 -3- 1975, σελ. 156: Όποιος δεν είναι Μ. του Ιεχωβά, είναι με το Σατανά!
Ερχόμενοι τώρα ν’ απαντήσουμε στην τέταρτη και τελευταία ερώτηση που έχουμε θέσει αν συμμετείχαν ή όχι οι Μ. του Ιεχωβά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να προσέξετε – όταν εκθέτουμε τα ντοκουμέντα – τη μαεστρία με την οποία προσπαθεί ν’ αναδιπλωθεί η Εταιρία στο θέμα αυτό, αφού πρόκειται για μια ακόμα “αλήθεια” της, από τις τόσες που έχει πει. Μια μαεστρία που θυμίζει γάτα όταν στην προσπάθειά της να καλύψει τις ακαθαρσίες της, ανοίγει ένα λάκκο για να τις θάψει και να τις σκεπάσει με χώμα, για να μην τις βλέπουν οι άλλοι. Δυστυχώς για την αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, οι άλλοι βλέπουνε τις “ακαθαρσίες” της – άλλωστε η ίδια τις έχει δημοσιεύσει – και την χλευάζουν, γι’ αυτό και την αναγκάζουν ν’ αναδιπλωθεί και όχι γιατί την έπιασε ο πόνος ν’ αποκαταστήσει την αλήθεια.
Έτσι στη σελίδα 129 ενός εντύπου της Οργάνωσης, που φέρει την επωνυμία “Βιβλίο του Έτους” και αφορά το έτος 1983, σαν το μικρό παιδί που το έχουν συλλάβει να λέει ψέματα για κάποια αταξία του, αρχίζει και αυτή να λέει κάποιες αλήθειες, μισές βέβαια κατά τη προσφιλή της τακτική, για τη συμμετοχή ή μη, των Μ. του Ιεχωβά στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ενώ στο περιοδικό “Σκοπιά” της 1ης Μαρτίου 1965, που είδαμε πιο πάνω, η Οργάνωση υποστήριζε ότι κανένας Μ. του Ιεχωβά δεν συμμετείχε ούτε έπιασε όπλο στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, τώρα τα γυρίζει ελαφρώς και υποστηρίζει, ότι ναι μεν μερικοί Μάρτυρες του Ιεχωβά (Σπουδαστές της Γραφής στο κείμενο) συμμετείχαν στον πόλεμο αυτό, αλλά σημειωτέον δεν έπιασαν όπλο γιατί δέχτηκαν τη μη μάχιμη υπηρεσία:
Να την συγχωρήσουμε λοιπόν την Οργάνωση “Σκοπιά” γι’ αυτό το μικρό ψεματάκι της, αφού έτσι και αλλιώς οι οπαδοί της δεν πιάσανε όπλο; Θα το θέλαμε πολύ αν δεν μας πετύχαινε στο κεφάλι η “κεραμίδα” από ένα άλλο έντυπο της Οργάνωσης που ονομάζεται “Διαγγελείς της Βασιλείας”. Μια “κεραμίδα” την οποία αναγκάστηκε να πετάξει η Οργάνωση γιατί φαίνεται ότι δεν είχε λάβει υπ’ όψιν της τη σοφή συμβουλή των Λατίνων, πως τα λόγια πετούν, αλλά τα γραπτά μένουν. Αυτά τα “άτιμα” γραπτά τα οποία αναγκάζουν τη “Σκοπιά” σε καινούργια διευκρίνιση (ούτε κυβερνητικός εκπρόσωπος να ήταν), για το αν έπιασαν όπλο και πολέμησαν στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο οι Μ. του Ιεχωβά, αφού οι κοροϊδίες και οι ειρωνείες από τους αντιπάλους της δεν έχουν τελειωμό.
Έτσι με βαριά καρδιά αναγκάζεται στους “Διαγγελείς της Βασιλείας” (έτος έκδοσης 1993), σελίδα 191, να κάνει στροφή 180 μοιρών και να παραδεχτεί ότι οι οπαδοί της όχι μόνο έπιασαν όπλο αλλά πήγαν και στη πρώτη γραμμή του μετώπου και πολέμησαν. Για να “χρυσώσει όμως το χάπι” και να μην φανεί ανακόλουθη με τα όσα υποστήριζε έως τώρα, δεν διστάζει να εξαπολύσει τη “κεραμίδα” για την οποία κάναμε λόγο πιο πάνω. Ναι μεν, λέει η “Σκοπιά”, οι Μ. του Ιεχωβά (Σπουδαστές της Γραφής στο κείμενο) πήγαν στη πρώτη γραμμή του μετώπου και πολέμησαν, αλλά είτε πυροβολούσαν στον αέρα, είτε – καλυφθείτε – πυροβολούσαν το …. όπλο του αντιπάλου για να του φύγει από τα χέρια!!
“Διαγγελείς της Βασιλείας” σελ. 191: Οι Μ. του Ιεχωβά πυροβολούν το όπλο του αντιπάλου τους για να του φύγει από τα χέρια!
Γι’ αυτό και εμείς μην έχοντας τι άλλο να κάνουμε όταν συνήρθαμε από τη “κεραμίδα” που φάγαμε στο κεφάλι, απονείμαμε δικαίως το πρώτο βραβείο σκοποβολής στους Μ. του Ιεχωβά, το οποίο – πιστεύουμε ότι θα συμφωνήσετε και εσείς – το κέρδισαν επαξίως.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
20 σχόλια:
ΠΙΕΣΤΕ,ΕΔΩ
O τέως μάρτυς του Ιεχωβά Γεώργιος Χριστουλιας έδωσε συνέντευξη στο Έθνος εν έτει 1987 και είπε:Αυτοί που ανήκουν στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά δεν είναι ειρηνοποιοι, δεν είναι ειρηνισται.Τα κινήματα ειρήνης τα απεχθάνονται και τα σαμποτάρουν διότι πιστεύουν ότι η ειρήνη θα επιτευχθεί στον αρμαγεδωνα με την εξόντωση όλων όσων δεν ανήκουν στην οργάνωση τους.Αυτα ( και όχι μόνο ) είπε
ο τέως μάρτυς του Ιεχωβά.Αν όντως απεχθάνονται και σαμποτάρουν τα κινήματα ειρήνης,δεν ισχύουν γι' αυτούς τα λόγια του Χριστού:μακάριοι οι ειρηνοποιοι,λόγια τα οποία είπε στην επί του όρους ομιλία.
Η ιδέα πού κυκλοφορεί στον πολύ κόσμο ότι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι ειρηνιστές είναι εντελώς πλανημένη. Τα μέλη της «Σκοπιάς» γαλουχούνται σε πνεύμα πού κάθε άλλο παρά ειρηνιστικό είναι. Όλους όσους δεν ανήκουν, στην οργάνωσή τους, όλους όσους δεν τους φέρονται ευνοϊκά, τους ονομάζουν ανθρώπους «κατσικοειδείς» και «τραγοειδείς», εχθρούς του Ιεχωβά. Ο Θεός βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση μ' αυτούς τους ανθρώπους. «Ο Ιεχωβά είναι δυνατός πολεμιστής». Κάποια ήμερα θα τους κατασφάξει όλους. Και οι Ιεχωβίτες την περιμένουν με χαρά αυτήν την ημέρα.
Όποιος μελετήσει τα έντυπα της «Σκοπιάς» θα διαπίστωση ότι κάθε άλλο παρά ειρηνιστικό πνεύμα εμφυτεύεται στις ψυχές των Ιεχωβιτών. Χαρακτηριστικό είναι το άρθρο πού δημοσιεύεται στην «Σκοπιά» της 1.5.1951. Ο τίτλος του άρθρου είναι εντυπωσιακός: «Γιατί οι Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν είναι ειρηνισταί». Κάτω από τον τίτλο υπάρχουν οι φράσεις: «Ο Ιεχωβά είναι δυνατός πολεμιστής. Ιεχωβά το όνομα αυτού». Κάθε προσπάθεια για επικράτηση ειρήνης μεταξύ των εθνών είναι έργο μισητό στους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Όποιος συμβάλλει σε μια τέτοια προσπάθεια, θα τιμωρηθεί από τον Ιεχωβά. Όποιος συμπράττει σε τέτοιες κινήσεις, απειλείται με σφαγή. (Πρβλ. «Σκοπιά» 16.3.1986).
Οπως είναι γνωστό , η οργανωση των μαρτύρων του
Ιεχωβά διαδίδει ότι αρνούνται να πιάσουν όπλο, δε πάνε στον πόλεμο, είναι ευγενικοί, κ.λ.π. Όμως η αλήθεια είναι άλλη.
Στο περιοδικό τους «ΞΥΠΝΑ» 20 Μαΐου 1984, η μετοχική εταιρία του Μπρούκλιν παρακινεί τους Έλληνες Χιλιαστές να μην ενισχυουν κινήματα ειρηνης για την αποφυγή του πυρηνικού πολέμου, διότι αυτό δεν το θέλει ο Ιεχωβά.
Στην «Σκοπιά» του 1954, σελ. 91, γράφουν:
«Ο Ιεχωβά δεν επιθυμεί τον αφοπλισμό, ούτε και οι Μάρτυρες του Ιεχωβά τον υποστηρίζουν».
Στην «Σκοπιά» του 1976, σελ. 80, γράφουν:
«Ο Ιεχωβά δεν επιθυμεί επιτυχία στο έργο των κυβερνήσεων στον πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό τομέα, ώστε το διαβολικό σύστημα να μη γίνει ελκυστικό και ανεκτικό, ούτε οι Μάρτυρες του Ιεχωβά το επιθυμούν».
Υποστηρίζουν για τον Θεό της αγάπης, τον Ιησού Χριστό, ότι:
«Ο Χριστός δεν είναι Θεός της αγάπης αλλά μεγάλος σφαγέας και εκτελεστής που θα κατασφάξει τους βδελυρούς εχθρούς του Ιεχωβά. Γι’ αυτούς δεν υπάρχει οίκτος. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά θα αξιωθούν να πλύνουν τα πόδια τους στο αίμα των εχθρών τους» (βλέπε: «Σκοπιά» 1968, σελ. 83, «Σκοπιά’ 1979, σελ. 4, περιοδικό «πλουτη» σελίδα 103).
ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ
«Ρίψατε αυτήν κάτω… αφήσατέ την να καταπατηθεί»
«πατάξατε αυτούς, μηδείς ας μη εξέλθει»
«φονεύσατε τους λάτρεις του διαβόλου» κ.α. («Σκοπιά» 1979, σελίδα 196).
Εύλογα διερωτάται κάποιος:
η οργάνωση των Μαρτύρων του Ιεχωβά είναι Θεϊκή ή μήπως σατανική;
Από βιβλιο με τιτλο : επιβίωση σε μια νέα γη , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , εικοστή πρωτη σελίδα : Το άγιο πνευμα πίσω από την επικείμενη νέα τάξη : Αφιερωμένο στον Παντοκράτορα του οποιου η ενεργός δύναμη ( εννοούν το άγιο πνευμα ) καθιστά βέβαιη τη προσεχή δίκαιη νέα ταξη για όλους όσους αγαπούν μια γη καθαρη ειρηνική και ασφαλή .
Ας παρουμε μια ιδεα , τι ειναι η προσεχης δίκαιη νέα τάξη : Από βιβλίο με τίτλο : η νεα παγκόσμια τάξη , έκδοση 1992 , Μπιμπης , Θεσσαλονίκη : Αν θέλετε να φανταστείτε το μέλλον , δείτε μια μποτα να σ υ ν τ ρ ι β ε ι ένα ανθρώπινο πρόσωπο . Τζορτζ Όργουελ . Όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο , μπορούμε να συμπληρωνουμε : Όχι μόνο καθε άνθρωπος , αλλά καθε λαός , που α ρ ν ε ι τ α ι να απαλλοτριωνει τον εαυτο του στη νέα τάξη και να υποταχτεί στα σχέδια της , θα μάθει τ ι κ ρ υ β ε τ α ι π ι σ ω από την α π α ι σ ι α μάσκα της νέας παγκοσμιας τάξης . Οι ηγέτες της είναι ξ ε κ α θ α ρ ο ι : η τομή του ξ ι φ ο υ ς α ν α μ ε ν ε ι οποιονδήποτε άνθρωπο α ν τ ι σ τ α θ ε ι στην ε γ κ α θ ι δ ρ υ σ η της . Ίσως χ ρ ε ι α σ θ ε ι να σ τ α λ ο υ ν στη π ν ε υ μ α τ ι κ ή δ ι α σ τ α σ η ( να ε ξ ο ν τ ω θ ο υ ν ) 2.500.000.000 άνθρωποι για να ε π ι τ ε υ χ θ ε ι η νεα παγκόσμια κυβέρνηση της νεας εποχής .
Ο δαιμων του ιστολογίου : το άρθρο των μαρτύρων του Ιεχωβα για τη νέα τάξη δ ε ν είναι από το βιβλίο : επιβίωση σε μια νεα γη , οταν βρω το βιβλίο , οι αναγνώστες και οι αναγνωστριες θα δουν το τίτλο του .
Απευθύνω μια παράκληση προς το αναγνωστικό κοινό : ε ν τ ε ι ν α τ ε τη π ρ ο σ ο χ η σας για το άρθρο το οποίο αναρτώ στη συνέχεια , είναι δημοσιευμένο σε
βιβλίο των μαρτύρων του Ιεχωβά με τιτλο : επιβίωση σε μια νεα γη , και η παραπομπη είναι σωστή .
Σελίδα 128 από το βιβλίο : Αυτοί που ανηκουν στη τάξη της
Ιαηλ δε σηκώνουν χέρι ενάντια σε κοσμικούς αρχοντες , α λ λ α χ ρ η σ ι μ ο π ο ι ο υ ν ο τ ι δ η π ο τ ε είναι στη
διάθεση τους για να εξουδετερώνουν τις προσπάθειες που
γίνονται για τη καταπίεση των δούλων του Ιεχωβα και
γνωστοποιούν ότι είναι σε π λ η ρ η α ρ μ ο ν ι α με το σ κ ο π ο
του Ιεχωβα να κ α τ α σ τ ρ ε ψ ε ι ο λ ο υ ς
τους ε χ θ ρ ο υ ς του .
Αναγνώστες και αναγνωστριες των αρθρων αυτών , π ρ ο σ ε ξ α τ ε με τι τ ρ ο π ο π α ρ ο τ ρ υ ν ε ι τους π ρ ο σ η λ υ τ ο υ ς στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά να σ υ μ μ ε τ α σ χ ο υ ν σε α δ ι κ ο π ρ α γ ι α για να α π α λ λ α γ ε ι από α ν τ ι φ ρ ο ν ο υ ν τ ε ς : να χ ρ η σ ι μ ο π ο ι ο υ ν ο τ ι δ η π ο τ ε
( και α θ ε μ ι τ ο ) ε ν α ν τ ι ο ν των α ν τ ι τ ι θ ε μ ε ν ω ν στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά . Τ ι ε π ι δ ι ω κ ο υ ν ; να ε ν σ τ α λ α ξ ο υ ν το μ ι σ ο ς ε ν α ν τ ι ο ν ο λ ω ν ο σ ω ν δ ε ν ανήκουν στην οργάνωση τους . Αυτό δεν επιθυμείτε σεβαστοί αξιωματούχοι , επίσκοποι και πρεσβύτεροι , οι οποίοι ανήκετε στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;
Όπως είναι γνωστό , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά διαδίδει ότι το άγιο πνευμα είναι α π ρ ο σ ω π η δύναμη , άνευ υποστάσεως , και μιας και έγινε λόγος για το άγιο πνεύμα , ότι αυτό βεβαιώνει για τον ερχομό μιας δικαιης νέας τάξης , ρωτώ την οργάνωση : σε ποιο χωριο δηλώνεται ότι δ ε ν είναι οντότητα , υπόσταση ;
Ιδού χωρια ( δ ε ν είναι τα μόνα ) τα οποία α π ο δ ε ι κ ν υ ο υ ν υπόσταση και οντότητα για το άγιο πνεύμα :
Β Κορ. 3,17 : ο δὲ Κύριος τὸ Πνευμά εστιν· ου δὲ τὸ Πνευμα Κυρίου, εκεί ελευθερία.
Α ν υ π α ρ κ τ η ομως η ελευθερία στην οργάνωση των
μαρτύρων του Ιεχωβα , διότι σε βιβλίο τους με τίτλο διαγγελεις βασιλείας , στη σελίδα 218 , δηλώνεται : η οργανωση του Ιεχωβά δ ε ν είναι κατ' ο υ δ ε ν α
τρόπο δημοκρατική . Ο Ιεχωβά είναι υπέρτατος και η κυβέρνηση του , η οργανωση του , είναι α υ σ τ η ρ ω ς
θ ε ο κ ρ α τ ι κ ή .
Απο τη δεύτερη προς Θεσσαλονικείς επιστολή , χωριο τρια , στίχο πέμπτο : Ο δε Κύριος κατευθύναι υμών τὰς καρδίας εις τὴν αγάπην του Θεου καὶ εις τὴν υπομονὴν του Χριστου.
Απο τη δεύτερη προς Θεσσαλονικείς επιστολή , χωριο τρια , στίχο πέμπτο : Ο δε Κύριος κατευθύναι υμών τὰς καρδίας εις τὴν αγάπην του Θεου καὶ εις τὴν υπομονὴν του Χριστου.
Τ ι απαντά η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά για τα χωρια αυτα ;
"ένα σύγχρονο μοντέλο μιας μεταβατικής παγκόσμιας
διακυβέρνησης": Θα υπάρχει μία και μοναδική
κυβέρνηση σε παγκόσμιο επίπεδο και
οι λαοί θα είναι από κάτω της ; π ο ι α στοιχεία δείχνουν ότι πάμε σε κάποιο τέτοιο μοντέλο ; π ω ς θα κυβερνά η παγκόσμια κυβέρνηση ; π ω ς θα εξοβελίσει τις εθνικές κυβερνήσεις ;
Ο δαιμων του ιστολογίου : Το ανωτέρω έγραψε η Αλεξια .
Αγαπητή/έ Κυρία/Κύριε, δεν δημοσιεύω πλέον τα ανώνυμα σχόλια. Παλιά ναι το έκανα. Αν θα δείτε πάνω - πάνω στη σελίδα του μπλογκ αλλά και στο τρέιλερ γράφω πως ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ. Δεν το είδατε;
Και σας θυμίζω πως στο "σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί". Γιατί δεν μπορείτε να λέτε πως δεν δημοσιεύονται σχόλια στο παρόν μπλογκ και να σας κακοφαίνεται. Η Σκοπιά στον ιστότοπό της δημοσιεύει σχόλια; Αυτό δεν σας κακοφαίνεται;
Χρήστος - αντιαιρετικός
Δημοσίευση σχολίου