ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,
ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚ
Α
ΟΠ
ΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19 - 12 - 2012 ΑΝΑΡΤΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ.

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Διαβάστε το καινούργιο άρθρο μας «ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;»…...Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που αναδείξατε τον "Αντιαιρετικό" σε πεδίο ελεύθερης έκφρασης και διαλόγου. Ήδη τα σχόλια ξεπέρασαν τις 18.000!!!...ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19 - 12 - 2012 ΑΝΑΡΤΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ.

18 Αυγ 2013

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΟΙ «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ;»


Ο Ιωσήφ Ρόδερφορντ, ο δεύτερος πρόεδρος της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά. Διακρίνεται με τους σωματοφύλακές του, που κρατούν ραβδιά στα χέρια τους. Ραβδιά κρατούν και άλλοι Μάρτυρες του Ιεχωβά (Εφημερίδα «The Saturday Evening Post»)

Εύστοχα έχει ειπωθεί από πολλούς και ιδιαίτερα από πρώην Μάρτυρες του Ιεχωβά, πως το Ίντερνετ θα είναι ο «τάφος» της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά «Σκοπιά». Γιατί πλέον μέσω αυτού ο κόσμος πληροφορείται όχι μόνο για την διδασκαλία της που είναι γεμάτη από ψέματα, λάθη και αντιφάσεις αλλά και για την απομυθοποίηση των συμπεριφορών και πρακτικών των ίδιων των Μαρτύρων του Ιεχωβά, κάτι που παλιά καλύπτονταν από το πέπλο του μυστηρίου και του μύθου.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα στα αναπτυγμένα κράτη που υπάρχει ευρεία διάδοση του Ίντερνετ να εγκαταλείπουν κάθε χρόνο χιλιάδες Μάρτυρες του Ιεχωβά την Οργάνωση τους, γι’ αυτό άλλωστε και η «λυσσαλέα» επίθεση της Οργάνωσης εναντίον του, με σκοπό να αποτρέψει την περιήγηση σ’ αυτό από τα μέλη της...
Η «αιμορραγία» αυτή της φυγής των μελών της Οργάνωσης, απεικονίζεται ξεκάθαρα και στα στατιστικά των ενεργών Μαρτύρων του Ιεχωβά ανά τον κόσμο που δημοσιεύει κάθε χρόνο η ίδια η Οργάνωση. Έτσι στις περισσότερες αναπτυγμένες χώρες έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των μελών της Οργάνωσης. Μάλιστα σε κάποιες από αυτές η μείωση έχει πάρει τέτοιες δραματικές διαστάσεις αφού οι ενεργοί Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι πολλοί λιγότεροι από ότι ήταν πριν από τριάντα και πλέον χρόνια! Λόγου χάρη το 1975 στην Δανία οι ενεργοί Μάρτυρες του Ιεχωβά ανέρχονταν σε 14.554, και το 2012, μετά δηλαδή από 37 σχεδόν χρόνια ακατάσχετης προπαγάνδας και «ξεποδαριάσματος» των ισοβίως αμισθί «πλασιέ» της Οργάνωσης, ο αριθμός αυτός προσεγγίζει τους 14.411. Δέον να ληφθεί υπόψη στους παραπάνω αριθμούς και η αύξηση του πληθυσμού της Δανίας. Ενώ το 1975 ήταν 5.059.454, το 2012 ανέρχονταν σε 5.550.000.
Ένας μύθος λοιπόν που κυκλοφορούσε όλα αυτά τα χρόνια και δυστυχώς κυκλοφορεί ακόμα, τον οποίο εντέχνως καλλιεργούσαν και οι ίδιοι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, ήταν, το πόσο καλοί και άκακοι είναι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, αφού αρνούνται να πιάσουν όπλο και να πολεμήσουν υπερασπιζόμενοι την ζωή τους. Μύθο τον οποίο καταρρίψαμε με το άρθρο μας «Αρνούνται πράγματι τα όπλα και τον πόλεμο οι Μάρτυρες του Ιεχωβά;», στο οποίο αποδεικνύουμε με ντοκουμέντα, πως ούτε εναντίον του πολέμου είναι ούτε εναντίον των όπλων.
Όμως σε προσωπικό επίπεδο τι γίνεται άραγε; Όταν κάποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά δεχτεί επίθεση, πως πρέπει να αντιδράσει; Πρέπει να μην προβάλει καθόλου αντίσταση στον επιτιθέμενο και να υποστεί τις συνέπειες αυτής της επίθεσης όσο οδυνηρές να είναι ακόμα και για την ίδια του τη ζωή; Τι λένε άραγε τα έντυπα της Οργάνωσης για το ζήτημα αυτό; Να στρέφουν και την αριστερή σιαγόνα όταν κάποιος τους ραπίζει (κτυπάει) στη δεξιά; Ματθ. 5:39.
Το επίσημο έντυπο της Οργάνωσης «Σκοπιά», μέσω του οποίου διοχετεύεται η διδασκαλία της στους Μάρτυρες του Ιεχωβά, της 1ης Σεπτεμβρίου 1968, σελίδα 539, ασχολείται ακριβώς με αυτό το ζήτημα. Πως πρέπει να φερθούμε αν μας επιτεθεί κάποιος; Σύμφωνα με όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα και τα οποία κυκλοφορούν ευρέως στον κόσμο, ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που θα υποστεί βίαιη επίθεση, τηρώντας τους κανόνες του Ευαγγελίου δεν πρέπει να προβάλει καμιά αντίσταση ότι και αν του συμβεί; Πράγματι αυτό τον συμβουλεύει η «Σκοπιά»; Για να δούμε λοιπόν τι λέει. Γράφει λοιπόν επί λέξει:
«Αλλά τι θα κάμετε αν σας πλησιάση ένα βίαιο πρόσωπο, ένα άτομο που αρχίζει να σας επιτίθεται; Τότε να συζητήσετε μαζί και με ειρηνικό τρόπο να παραδώστε τα υλικά πράγματά σας πιθανόν να μη είναι αρκετό. Σ’ αυτή την εσχάτη κατάστασι ο Χριστιανός δικαιολογείται να υπερασπίση τον εαυτό του … Πράγματι ένα κτύπημα που θα δοθή σε περίπτωσι αυτό – υπερασπίσεως μπορεί να τραυματίση τον επιτιθέμενο. Αν, όμως έχη ως αποτέλεσμα να φονεύση τον επιτιθέμενο, αυτό δεν θα είναι εκ προθέσεως».
Βλέπουμε λοιπόν από τα παραπάνω, πως τα «παραμύθια» που σερβίρουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά για την άσκηση μη βίας για την υπεράσπιση του εαυτού τους «πάνε περίπατο». Όπως «περίπατο» πάνε, και όλοι οι σχετικοί κανόνες του Ευαγγελίου, οι οποίοι ισχύουν μεν, αλλά για … τους άλλους και όχι για αυτούς. Γιατί ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που θα υποστεί βίαιη επίθεση, όχι μόνο καλείται από την Οργάνωσή του να υπερασπιστεί τον εαυτό του, αλλά μπορεί να φονεύσει και αυτόν που του επιτίθεται! Όπως αντίσταση και πρόκληση σωματικής βλάβης μπορεί να προκαλέσει και μία Μάρτυρας του Ιεχωβά για να αποφύγει τον βιασμό, όπως διαβάζουμε στο ίδιο έντυπο της Οργάνωσης. Ορίστε και το ντοκουμέντο της Οργάνωσης για να μην σας μείνει καμία αμφιβολία:


Σκοπιά 1ης Σεπτεμβρίου 1968, σελίδα 539: Ο Μάρτυρας του Ιεχωβά μπορεί να φονεύσει αυτόν που του επιτίθεται

Βία ασκήθηκε από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, με αποτέλεσμα να ρίξουν αναίσθητο και ένα αξιωματικό της αστυνομίας!, όταν υπερασπίστηκαν τους εαυτούς τους σε οχλοκρατική επίθεση που τους έγινε στη διάρκεια μια συνέλευσης που πραγματοποιούσαν, στο Όρεγκον των Ηνωμένων Πολιτειών. Που τα διαβάζουμε αυτά; Σε ένα ακόμα έντυπο της Οργάνωσης, το «Βιβλίο Έτους 1983», σελίδα 195:

«Βιβλίο Έτους 1983», σελίδα 195: Μάρτυρες του Ιεχωβά ρίχνουν αναίσθητο αξιωματικό της αστυνομίας
   
Αλλά και σε απλές περιπτώσεις, η χρήση βίας δεν είναι άγνωστη για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Το ίδιο έντυπο της Οργάνωσης, το «Βιβλίο Έτους 1983», σελίδες 191 και 192, μας διηγείται για την βία που άσκησαν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά σε οπαδούς Καθολικού Ιερέα, επειδή οι τελευταίοι δημιούργησαν φασαρία σε μια συνέλευση τους, στην οποία μιλούσε ο δεύτερος πρόεδρος της Οργάνωσης Ιωσήφ Ρόδερφορντ, διακόπτοντας τον με φωνές. Οι υπεύθυνοι για την τήρηση της τάξης Μάρτυρες του Ιεχωβά που ονομάζονται «ταξιθέτες», όχι μόνο τους εκδίωξαν κακήν κακώς από την αίθουσα χρησιμοποιώντας βία, αλλά και κάποιον από αυτούς του έσπασαν κυριολεκτικά το κεφάλι, με ραβδιά τα οποία είχαν φροντίσει να προμηθευτούν από πριν όπως μας διηγείται με μια δόση κομπασμού και το ίδιο το έντυπο των Μαρτύρων του Ιεχωβά:



«Βιβλίο Έτους 1983», σελίδες 191 - 192: Μάρτυρες του Ιεχωβά ασκούν βία σε Καθολικούς πιστούς

Και μετά από όλα αυτά, έχουμε τους Μάρτυρες του Ιεχωβά με το απύθμενο θράσος που τους διακρίνει, να μας ειρωνεύονται, γιατί θέλουμε να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας και την τιμή της οικογένειάς μας εναντίον κάθε ξένης και εχθρικής επιβουλής ήθελε να υπάρξει!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το άρθρο!
Τι να πει κανείς για τους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» όσο αναφορά την Σκοπιά 1 Σεπτεμβρίου 1968, σελίδα 539…

Για να δούμε κάτι παρόμοιο μας λένε και στο Ξύπνα, 8-2-1976, σελ. 27-28:

Ποια Είναι η Άποψις της Βίβλου;
Πρέπει να Υπερασπίζετε τον Εαυτό Σας;

«Η κατάστασις, εν τούτοις, είναι πολύ διαφορετική όταν απειλήται κανείς με σοβαρή σωματική βλάβη. Στον νόμο του προς τον Ισραήλ, ο Ιεχωβά Θεός απεκάλυψε ότι το άτομο είχε το δικαίωμα της αυτοάμυνας. Παραδείγματος χάριν, σχετικά μ’ ένα κλέφτη που έμπαινε σ’ ένα σπίτι τη νύχτα, ο Νόμος έλεγε: «Εάν ο κλέπτης ευρεθή κάμνων ρήξιν και κτυπηθή και αποθάνη, δεν θέλει χυθή αίμα δι’ αυτόν.» (Έξοδ. 22:2) Τη νύχτα θα ήταν πολύ δύσκολο να προσδιορισθούν οι προθέσεις του παρείσακτου. Για να προστατεύση τον εαυτό του από πιθανή βλάβη, ο οικοδεσπότης είχε το δικαίωμα να καταφέρη βαρειά χτυπήματα. Και αν αυτά τα κτυπήματα απεδεικνύοντο μοιραία, εθεωρείτο απηλλαγμένος από ενοχή αίματος».
«Από τα ανωτέρω είναι φανερό ότι η Αγία Γραφή δίνει σ’ ένα άτομο το δικαίωμα να υπερασπίζεται τον εαυτό του ή να υπερασπίζη άλλους εναντίον σωματικής βλάβης. Εν τούτοις, δεν εγκρίνει τις ένοπλες συγκρούσεις ή την αφαίρεσι ανθρώπινης ζωής στις προσπάθειες που γίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας για την προστασία υλικών αποκτημάτων».
Ξύπνα, 8-2-1976, σελ. 27-28.

Θέλουν να μας πουν οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά», ότι την ΝΥΧΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ!!!
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!!!
ΔΙΟΤΙ ΑΝ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΘΑΝΑΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΝΟΧΗ ΑΙΜΑΤΟΣ!!!
ΕΝΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ!!!


Έλεγε ο Ιωσήφ Ρόδερφορδ, ο δεύτερος πρόεδρος της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά:
«Κατά τον νόμον της χώρας και τον νόμον του Θεού, όταν τις απειληται με σωματικήν βλάβην, έχει τελείως το δικαίωμα να οπλισθη δια την άμυνάν του. Νεεμίας δ’ 7-18. (ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1940, σελ. 311).

ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΠΛΙΣΤΟΥΝ!!!
Ας βγει ένας «ΜτΙ» και να μας πει:
Πιστεύει αυτά που γράφουμε;


GEORGIOS O.X.

alexia1004 είπε...

Ως γυναίκα μου έκανε αλγεινή εντύπωση το κείμενο
στη Σκοπιά 1ης Σεπτεμβρίου 1968, σελίδα 539, για τις γυναίκες θύματα βιασμού. Ξεκάθαρα τις κατηγορεί για πορνεία, αν δεν προβάλουν αντίσταση. Τρόπος σκέψης που παραπέμπει σε φονταμενταλιστικές κοινωνίες, αλλά και σε ηθικιστικούς τρόπους σκέψεις. Ακριβώς αυτούς τους τρόπους σκέψης, που αναγκάζει τα θύματα βιασμών να σιωπούν. Επιπλέον, ποιος θα κρίνει και με τι κριτήρια αν η γυναίκα προέβαλε αντίσταση; Οι περίφημοι ''στοργικοί'' πρεσβύτεροι της Σκοπιάς; Και με ποιον τρόπο; θα καλέσουν το θύμα να το ανακρίνουν; Οι ερωτήσεις αυτές δεν είναι ρητορικές αλλά πραγματικές και θα παρακαλούσα κάποιον από τους φίλους ΜτΙ που διαβάζουν τον Αντιαιρετικό, να μου τις απαντήσει.
Τέλος, εντελώς ενημερωτικά προς τη Σκοπιά, θα ήθελα να επισημάνω το εξής: υπάρχει ένας αριθμός γυναικών που το ένστικτο επιβίωσης τη στιγμή του βιασμού τις ωθεί να μην προβάλουν αντίσταση, για να μην προκαλέσουν ακόμη μεγαλύτερη άσκηση βίας από το θύτη. Αυτό σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει ότι το...απολαμβάνουν, όπως αφήνει να εννοηθεί το κείμενο.

Ανώνυμος είπε...

Καταγγελία σοκ! Από πρώην Μάρτυς του Ιεχωβά που έγινε στις 28-8-1979.

«Ο σύζυγος μου βρήκε τους ομοίους του και την ευκαιρία να συνεχίσει την μαρτυρική μου ζωή που άρχισα πριν 20 Χρόνια. Ξύλο, ύβρεις… Και όπου πάω να διαμαρτυρηθώ ακόμα και δια το ξύλο και τις ύβρεις του συζύγου μου, βάζουν τα παιδιά μου και τα διαψεύδουν.
Στην αρχή μόλις τους είχα εγκαταλείψει με παρακαλούσαν να επιστρέψω πίσω στην σατανική τους οργάνωση.
Μόλις όμως είδαν ότι δεν επρόκειτο να ξαναπέσω θύμα τους τότε άρχισαν τις απειλές ακόμα και με ΘΑΝΑΤΟ!
Είναι σε θέση οι Μάρτυρες του Ιεχωβά εκτός από δικούς τους ιατρούς να πληρώσουν ακόμα και οποιοδήποτε ασυνείδητο ιατρό, προκειμένου να με ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ!
Διότι τους είμαι εχθρός της οργανώσεως των επειδή κάνω έργο Ορθοδόξου και δυσφημίζω την οργάνωσή των.
ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ, ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ, Ε.Κ. ΚΑΙ Α.Π.».

«Πριν εγκαταλείψει το σπίτι μας ο σύζυγος μου εκτός από ξύλο, ύβρεις και συκοφαντίες μου έλεγε και τα εξής.
Με βάλανε να σε ΣΚΟΤΩΣΩ! Φύγε από το σπίτι να φέρω άλλη γυναίκα!
Άκουσα τον άντρα μου να λέγει στο γιό μου το Νίκο,
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΤΡΕΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ…»!
Αυτά τα λίγα που ανέφερα (υπάρχουν και περισσότερα στοιχεία) είναι από ένα γράμμα που έγραψε η ίδια πρώην Μάρτυς του Ιεχωβά κ. Αναστασία.
Βλέπετε αγαπητοί αναγνώστες τι βία ασκούν οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά»;!

GEORGIOS O.X.

Παναγιώτης Μακρής είπε...

Όσα γράφονται για τους ΜτΙ σωστά είναι εγώ θα ήθελα να παρέμβω σε αυτό το οποίο είπε η Αλεξία (αν τυχών κάνω λάθος σε τίποτε να με διορθώσετε).
Γράφει η Αλεξία @Ξεκάθαρα τις κατηγορεί για πορνεία, αν δεν προβάλουν αντίσταση. Τρόπος σκέψης που παραπέμπει σε φονταμενταλιστικές κοινωνίες, αλλά και σε ηθικιστικούς τρόπους σκέψεις@ εγώ προσωπικά σε αυτό το θέμα θα συμφωνήσω με την Σκοπιά η γυναίκα που δέχεται τον βιασμό χωρίς αντίσταση συγκατατίθεται στην πορνεία. Αυτό το στηρίζω στο διάλογο του Αγίου Ανδρέα του δια Χριστόν σαλού με κάποιον ομοφυλόφιλο όπου ο Άγιος Ανδρέας τον κατηγορεί για ομοφυλοφιλία ενώ γνωρίζει ότι στην πραγματικότητα ο αφέντης του τον βιάζει. Σε ερώτηση του φίλου του Επιφάνιου σχετικά με το ζήτημα απαντάει:Το ξέρω, είπε ο όσιος, καταλαβαίνω τη θέσι του. Ο δούλος όμως πρέπει να εξυπηρετή τον αφέντη του μόνο στις υλικές του ανάγκες, όχι στα έργα του διαβόλου και στις άτιμες πράξεις του, και μάλιστα σ' αυτό το καταραμένο, το σιχαμερό αμάρτημα που ούτε στα ζώα το συναντάμε!
Ο Επιφάνιος όμως λέει: Όταν ο αφέντης, είπε πάλι ο Επιφάνιος, προστάξη τον δούλο να κάνη κάποια υπηρεσία είτε σωματική είτε πνευματική είτε ακόμη και αμαρτωλή, κι αυτός δεν υπακούση, ξέρεις τότε τι κατάρες τον περιμένουν, τι ξύλο, τι απειλές και πόσα άλλα δεινά;
Και ο Άγιος Ανδρέας απαντάει:Αυτό, παιδί μου, είναι το μαρτύριο του Χριστού. Αυτό εννοούσε ο Κύριος όταν έλεγε: «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστιν η βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. ε ' 10). Αν οι δούλοι δεν υποχωρούν στη σιχαμερή σοδομιτική επιθυμία των κυρίων τους, είναι μακάριοι και τρισμακάριοι, γιατί τα βασανιστήρια που θα υποφέρουν θα τους κατατάξουν στη χορεία των μαρτύρων.

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/08/agios-andreas-dia-xriston-salos.html#ixzz2cnqvBZmn

Επάνω σε αυτό επιπλέον προσθέτω μερικές Άγιες οι οποίες τον καιρό του μαρτυρίου τους κατάλαβαν ότι οι Ρωμαίοι στρατιώτες θέλουν να τις βιάσουν και εκείνες προτίμησαν την αυτοκτονία (η οποία γνωρίζουμε τα αποτελέσματα της σύμφωνα με την Ορθόδοξη εκκλησιολογία) και έτσι στέφθηκαν με το στεφάνι του μαρτυρίου γιατί προτίμησαν τον θάνατο από το να παραβούν τον λόγο του Θεού.
Όπως επίσης εύκολα γίνεται κατανοητό αν συσχετίσουμε τον βιασμό με το μαρτύριο (μιας και είναι ένα είδος μαρτυρίου) αν υποθέσουμε ότι ο βιαστής είναι ο βασανιστής η μάρτυρας είναι η κοπέλα που θέλει να βιάσει τότε αν η κοπέλα δεχθεί για τον οποιοδήποτε λόγο τον βιασμό είναι σαν την κοπέλα που αρνήθηκε τον Χριστό για να σώσει την ζωή της αν δεν πάλι δεν δεχθεί και προτιμήσει να πεθάνει παραβιάσει την εντολή του Θεού τότε είναι σαν την μάρτυρα που προτίμησε να πεθάνει παρά να αρνηθεί τον Χριστό. Δεν ισχύει το ίδιο για όλες τις βιασμένες κοπέλες είναι εύκολα κατανοητό αυτό αν μια κοπέλα την νάρκωσαν και μετά την βίασαν ακούσια ενώ δεν είχε συναίσθηση του τι γινόταν τότε είναι απαλλαγμένη πάσης κατηγορίας.

Ανώνυμος είπε...

Είπαν οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά»:
«Η ανθρώπινη εξουσία, με το να εκτελή τον φονέα, ενεργεί ως «Θεού υπηρέτης, εκδικητής δια να εκτελή την οργήν κατά του πράττοντος το κακόν.»—Ρωμ. 13:4.

«Φυσικά, μερικοί μπορεί ν’ αμφισβητήσουν αν ανθρώπινες εξουσίες μπορούν δικαιωματικά να εκτελούν άτομα για πράξεις που ο Λόγος του Θεού δεν προσδιορίζει ως θανάσιμες παραβάσεις. Αυτή είναι μια ευθύνη που οι κυβερνήσεις οφείλουν να φέρουν ενώπιον του Θεού. Αλλά δεν υπάρχει καμμιά Γραφική βάσις για να πη κανείς ότι οι κυβερνήσεις καταδικάζονται με το να επιβάλλουν την ποινή του θανάτου στους φονείς. Η άποψις του Θεού είναι ότι το άτομο που εσκεμμένα αφαιρεί τη ζωή κάποιου άλλου χάνει τη δική του ζωή. Σήμερα, όμως, πολλές κυβερνήσεις εγκαταλείπουν την άποψι του Θεού για τη θανατική ποινή, και αυτό χωρίς αμφιβολία συντελεί στην αύξησι του εγκλήματος και της βίας». (Σκοπιά 1-1-1973, σελ. 31).

Τι είπατε; Η ανθρώπινη εξουσία, με το να εκτελή τον φονέα, ενεργεί ως Θεού υπηρέτης εκδικητής…; Γιατί το έχετε μέσα σε εισαγωγικά;
Εφόσον δεν είστε ΕΙΡΗΝΙΣΤΕΣ! Αλλά ούτε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ! Εσείς το λέτε όχι εγώ!
Διαβάστε, (Έστω ο Θεός Αληθής, το 1956, εξεδόθη στην Ελ. σελ. 231, και το άλλο βιβλίο σας λέγετε «Γενηθήτω ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ επί της γης» το 1964, εξεδόθη στην Ελ. σελ. 231).
Πως η ανθρώπινη εξουσία ενεργεί ως Θεού υπηρέτης;;;
Μα για εσάς οι ανθρώπινες κυβερνήσεις της γης δεν αποτελούν μέρος της ορατής οργανώσεως του Σατανά, και διατελούν υπό την εξουσίαν και επιρροήν και δύναμιν των αοράτων δαιμόνων;;; (ΘΡΗΣΚΕΙΑ 1940, σελ. 20).

Παρακάτω λέτε:

«Αλλά δεν υπάρχει καμμιά Γραφική βάσις για να πη κανείς ότι οι κυβερνήσεις καταδικάζονται με το να επιβάλλουν την ποινή του θανάτου στους φονείς. Η άποψις του Θεού είναι ότι το άτομο που εσκεμμένα αφαιρεί τη ζωή κάποιου άλλου χάνει τη δική του ζωή. Σήμερα, όμως, πολλές κυβερνήσεις εγκαταλείπουν την άποψι του Θεού για τη θανατική ποινή, και αυτό χωρίς αμφιβολία συντελεί στην αύξησι του εγκλήματος και της βίας».(Σκοπιά 1-1-1973, σελ. 31).

Πω! Πω! Τι μας λένε οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά», ένας που φονεύει πρέπει να ΦΟΝΕΥΕΤΕ και αυτός!!! Για να μην αυξηθεί ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
Μπράβο σας! Είστε πολύ ειρηνικοί!


GEORGIOS O.X.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα μάθαμε ότι οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά» απείλησαν πριν δυο εβδομάδες ένα αδελφό με θάνατο!!!
Ενώ ο αδελφός, Α. Α. δεν υπήρξε ποτέ μάρτυρας του Ιεχωβά!
Γιατί τον απείλησαν;
Διότι έφερε στην Ορθοδοξία μία γυναίκα, η οποία υπήρξε μάρτυς του Ιεχωβά!
Λυπούμαι μάρτυρες του Ιεχωβά για την κατάντιας σας!


GEORGIOS O.X.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...