ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

24 Ιαν 2021

Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά και οι συγγενείς τους, μάς γράφουν …

 

λεω και εγω θα μπορουσα να εχω γκομενα να κανω οτι θελω και να περναω καλα αρα εκει ο καθεναs μπορει να κανει οτι γουσταρειπριν απο 8 μηνεs κανω μια ομιλια αναγνωση και χωριs κανεναν λογο με εκαναν σκουπιδι  με προσβαλαν τοσο πολυ και μετα εκαναν οτι δεν συμβαινει τοιποτα απουσιασα γαι κανα μηνα οταν ρωτησαν αν εχω κατι λεω για το ξευτηλησμα η απαντηση σηγνωμη ειχαμε τα νευρα μαs και περνω απο αποιφαση να αλλαξω εκλησια ο χωροs ιδιοs απλα αλλη περιοχη κρατωα επυφυλαξειs στην εκλησια απο την οποια εφυγα μαιθαινω οι πρεσβυτεροι εβαζαν ατομο να ψαχνει ποια μελη

Απόσπασμα από ιμέηλ που λάβαμε

Δεν είναι λίγες οι φορές που στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο φθάνουν μηνύματα, είτε από Μάρτυρες του Ιεχωβά είτε από συγγενείς τους, ζητώντας να τους βοηθήσουμε ή απλά να πούνε κάπου τον πόνο τους.

Από τα μηνύματα αυτά επιλέξαμε να παρουσιάσουμε της Αρτεμισίας που έχει συγγενείς Μάρτυρες του Ιεχωβά και του Ερμόλαου που όταν μας έστειλε το πρώτο μήνυμά του ήταν ακόμη στην Οργάνωση των ΜτΙ...

Θέλοντας να μην προκαταλάβουμε κανένα είτε θετικά είτε αρνητικά απέναντι στα μηνύματα αυτά, δεν θα προχωρήσουμε σε ανάλυσή τους, για να αφήσουμε σε εσάς, όταν τα διαβάσετε, να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Σημειωτέον, πως στα μηνύματα αυτά δεν έχουμε επέμβει καθόλου παρά μόνο ορθογραφικά και συντακτικά και όπου υπήρχαν κάποιες ασάφειες. Είναι αλήθεια πως προβληματιστήκαμε ιδιαίτερα με τα μηνύματα του Ερμόλαου, επειδή σε κάποια σημεία τους χρησιμοποιεί αγοραίες εκφράσεις. Τελικά καταλήξαμε να τις αφήσουμε ως έχουν. «Εδώ ο άλλος σου λέει τον πόνο του, τα σώψυχά του», σκεφτήκαμε, «θα σε νοιάξει εσένα να μην παρεξηγηθεί η κοινωνία μας, από την οποία άλλωστε περισσεύει ουκ ολίγη υποκρισία;»    

Το ιμέηλ τής Αρτεμισίας

«Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη σελίδα σου. Πραγματικά με έχει βοηθήσει πολύ και μου έχει δώσει πολλές φορές απαντήσεις! Με λένε Αρτεμισία, μένω στη Δράμα και είμαι 24 ετών, μάρτυρας μόνο του Ιησού Χριστού! Θα ήθελα να σου πω μια ιστορία και θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη σας και πιθανές λύσεις.

Λοιπόν η γυναίκα του θείου μου είναι Μάρτυρας του Ιεχωβά εδώ και 3 – 4 χρόνια περίπου. Ο θείος μου όχι. Όμως τελευταία έχει αρχίσει και αυτός να πείθετε σιγά – σιγά με κάποια από τα λεγόμενα της γυναίκας του.

Το θέμα είναι ότι έχουν δυο παιδιά, το κορίτσι που είναι 16 ετών (στην πιο κρίσιμη ηλικία) και το αγόρι 11 ετών. Η μητέρα λοιπόν πολλές φορές ανάγκαζε την μικρή να πηγαίνει στην εκκλησία (σ.σ. εννοεί των ΜτΙ), και αν δεν πήγαινε της έπαιρνε το κινητό για τιμωρία· αυτό γινόταν μέχρι τα 15 της. Τον τελευταίο χρόνο την έχει αφήσει ήσυχη (λόγω ψυχολογικών προβλημάτων που θα αναλύσω παρακάτω).

Στο αγόρι ασκεί ψυχολογικό πόλεμο για να τον κάνει να έχει βρώμικη συνείδηση, με αποτέλεσμα το παιδί να πηγαίνει κάθε φορά κουστουμαρισμένος, να έχει γίνει τελείως αποξενωμένος από τα υπόλοιπα παιδιά, να μη συμμετέχει σε καμιά γιορτή στο σχολείο και στο σπίτι να βρίσκεται σε μια συνεχή ρουτίνα. Δεν καταλαβαίνει αν έχουμε Χριστούγεννα ή Πάσχα ή γενέθλια· δεν υπάρχουν στολισμοί στο σπίτι, ούτε τούρτες ούτε τίποτα!

Η μητέρα τους έχει κατάθλιψη από μικρή γιατί της συνέβησαν διάφορα γεγονότα και της έχουν μείνει φοβίες, φοβίες για τον κόσμο· είναι πιεστική με τα παιδιά δεν θέλει να βγαίνουν μήπως πάθουν κάτι και γενικά οτιδήποτε και αν γίνει το αντιλαμβάνεται σαν όλοι να συνωμοτούν εναντίον της. Και τώρα έχει πέσει με τα μούτρα στην Οργάνωση και πιστεύει πως εκεί θα γίνει καλά και εκεί θα σβηστούν όλα της τα προβλήματα.

Πριν γίνει ΜτΙ ήταν απλή Χριστιανή, όχι και το τέλειο παράδειγμα, όμως είχε κάποιες ισορροπίες η ζωή της. Μετά την είσοδό της στην Οργάνωση, όλα τής πάνε από το κακό στο χειρότερο. Η κόρη της πέρασε κατάθλιψη, έκανε δύο φορές απόπειρα αυτοκτονίας, με τον άντρα της πάντα τσακωνόταν και αυτό δεν άλλαξε και ο μικρός έχει γίνει σαν χαμένος στον κόσμο του.

Η γυναίκα αυτή έχει προσπαθήσει άπειρες φορές να μου μιλήσει για την Οργάνωση, όμως δεν βρήκε έδαφος, γιατί έχω μελετήσει αρκετά την ιστορία τους και τα πιστεύω τους, οπότε κάθε φορά που της απαντούσα μέσα από τη Γραφή άλλαζε θέμα (κλασσικά)· μου έκανε εντύπωση το με πόσο πάθος μού έλεγε ότι ο Χριστός είναι ο αρχάγγελος Μιχαήλ, το πίστευε τόσο πολύ, ενώ δύο χρόνια πριν, είχε τελείως διαφορετικές πεποιθήσεις· κατάλαβα πως εκεί μέσα τούς κάνουν τρομερή πλύση εγκεφάλου!!!

Όταν τη ρώτησα “αφού είσαι στην αλήθεια γιατί συμβαίνουν όλα αυτά στην οικογένειά σου; Μήπως κάνεις κάτι λάθος; Μήπως προσπαθεί να σου πει κάτι ο Θεός;” μου απάντησε “απλά ο Θεός με δοκιμάζει να δει πόσο δυνατή είμαι”.

Απογοητεύτηκα τόσο πολύ και για αυτήν και για την κατάντια της, αλλά πιο πολύ για τα ξαδέλφιά μου που εξαιτίας της δεν μεγαλώνουν σωστά και φυσιολογικά, γιατί παρόλο που δεν πάνε όλοι εκεί, αυτή τα μεταφέρει όλα στο σπίτι!

Αν δεν αλλάξει κάτι θα καταστραφούν· εγώ έχω αναλάβει να μιλάω στην ξαδέλφη μου και με ακούει, είναι κοντά μου και έχει καταλάβει κάποια πράγματα για την Οργάνωση, απλά δεν τα παραδέχεται για να μην θίξει την μαμά της. Αυτό που με απασχολεί είναι μήπως έχει αρχίσει και ο μικρός να πέφτει σε κατάθλιψη και που θα οδηγήσει όλο αυτό.

Η μητέρα τους τώρα που η μικρή έρχεται συχνά σε μένα και μιλάμε και μου ανοίγεται, προσποιείται ότι χαίρεται, όμως μέσα της γίνεται έξαλλη και προσπαθεί με διάφορα ψεύτικα λόγια να μας βάλει σε τσακωμό, ώστε να με απομακρύνει από την κόρη της.

Θα ήθελα να μου δώσετε κάποιες συμβουλές για το θέμα πώς να το χειριστώ, αν πρέπει να μιλήσω στο αγοράκι και τι να του πω και πώς να αντιμετωπίσω τη μητέρα του. Τι θα μπορούσα να της πω για να καταλάβει πως μόνο ο Χριστός μάς σώζει (στη δική μου ζωή έχει κάνει μεγάλη χάρη και σωτηρία)! Συγγνώμη για τα ορθογραφικά λάθη, απλώς είμαι στην δουλειά και γράφω γρήγορα. Περιμένω με χαρά την απάντησή σας!» (Τετ., 15 Φεβ 2017 στις 4.57 μ.μ.)

Επιμύθιο: Επικοινωνώντας με την Αρτεμισία, μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, για να μας επιτρέψει να δημοσιεύσουμε το ιμέηλ της μας έγραψε: «Πλέον δεν έχουμε καμιά επαφή με αυτήν την οικογένεια, διότι η γυναίκα αυτή φρόντισε με δόλιο τρόπο να κόψει κάθε επαφή του άντρα της με την αδελφή του, τους ίδιους τους γονείς του και με άλλους συγγενείς. Η κόρη κατέληξε να κάνει παιδί από τα 18 της, όμως ευτυχώς από ότι ξέρω είναι καλά με τον άντρα της! Ο γιος είναι χαμένος στην εφηβεία στον κόσμο του. Όσον αφορά τους γονείς φαντάζομαι πως η γυναίκα συνεχίζει σταθερά στην Οργάνωση και ο άντρας πιστεύει απλά ότι λέει η γυναίκα του. Εγώ πάντως εύχομαι ο Θεός να τους ανοίξει τα μάτια γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και να βρουν τον δρόμο του Αληθινού Θεού Ιησού Χριστού! »

1ο ιμέηλ του Ερμόλαου

«Με λένε Ερμόλαο. Παίρνω το θάρρος να πω πράγματα τα οποία έχω ζήσει και ζω μέσα στους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Είμαι εκεί μέσα σχεδόν 14 χρόνια, τονίζω ότι δεν έχω βαπτιστεί ακόμα. Κάνω μελέτη με κάποιους επειδή έχω λίγους φίλους, καλούς φίλους από το 2006 μέχρι το 2009. Θα έλεγα ότι οι άνθρωποι εκεί μέσα είναι σωστοί.

Κάποια μέρα ανέβηκε για ομιλία ένας πρεσβύτερος και ανέφερε ότι βοηθάει και συνεργάζεται με όλους. Κατεβαίνει από το βήμα και του λέω “αδελφέ να σε κλείσω για έργο” και λέει “είμαι κλεισμένος” και πάει λίγο πιο πέρα και λέει σε έναν άλλο “κλείνουμε για έργο” και αρχίζω να αναρωτιέμαι ότι όλα αυτά που έλεγε από το βήμα είναι ψέματα.

Γιατί σ’ αυτή την εκκλησία να έχω βγει για έργο μόνο με 3 άτομα. Οι άλλοι βρίσκουν δικαιολογίες· ο ένας έλεγε είμαι άπειρος, ο άλλος βγαίνω μόνο με πρεσβύτερους. Άρχισα λοιπόν να καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι είχανε κάνει κλίκες. Άρχισα να βλέπω πράγματα, οι πρεσβύτεροι άλλα λέγανε την μία και άλλα την άλλη, φάσκουν και αντιφάσκουν.

Σιγά - σιγά  τα χρόνια περνούσανε, έβλεπα να το παίζουμε σωστοί έξω στον κόσμο, από πίσω η φωλιά λερωμένη και σκεφτόμουν και έλεγα, αυτοί είμαστε τελικά χειρότεροι από τον κόσμο. Πρεσβύτεροι μάθαινα ότι μένανε σε αυθαίρετα σπίτια όπως και άλλοι πολλοί.

Το 2009 κάνω και βγάζω δίπλωμα για αμάξι, δεν το ήξερε κανένας. Κάποια στιγμή με πιάνει ένας πρεσβύτερος και μου σκάει μία στο σβέρκο και λέει, “εμείς οι μάρτυρες δεν είμαστε χαζοί, ξέρουμε πράγματα για σένα που δεν ξέρεις” και άρχισα να μην εμπιστεύομαι κανένα και να μπαίνω σε λογική ότι παρακολουθούν τα μέλη στην προσωπική ζωή τού καθενός, που πάει, τι κάνει και με ποιον κάνει παρέα ο καθένας.

Έβλεπα κάποιους πρεσβύτερους σε συνέλευση παντρεμένους να λένε, “αδελφοί, να είμαστε σωστοί να μην έχουμε εξωσυζυγικές σχέσεις εκτός γάμου” και μαθαίνω πρόσφατα ότι όταν ήντουσαν ελεύθεροι είχανε γκόμενες π@δ@γ@ν@ και στην εκκλησία το παίζανε σωστοί και ελεύθεροι· και αναρωτιέμαι, “τόσα χρόνια δεν έχω ούτε κοπέλα ούτε γκόμενα ούτε έχω δει τσόντα”, και έρχεται ο άλλος και λέει “νάμαστε σωστοί” και σκέφτομαι “είχε γκόμενα, πέρναγε καλά δεν έγινε τίποτα, δεν αποκόπηκε, άρα λέω και γω θα μπορούσα να έχω γκόμενα να κάνω ότι θέλω και να περνάω καλά, άρα ο καθένας μπορεί να κάνει ότι γουστάρει”.

Πριν από 8 μήνες κάνω μια ομιλία – ανάγνωση και χωρίς κανένα λόγο με έκαναν σκουπίδι, με πρόσβαλαν τόσο πολύ και μετά έκαναν ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Απουσίασα για κανά μήνα και όταν ρώτησαν αν έχω κάτι, λέω για το ξεφτίλισμα, η απάντηση “συγγνώμη, είχαμε τα νεύρα μας”, και παίρνω την απόφαση να αλλάξω εκκλησία, ο χώρος ίδιος απλά άλλη περιοχή.

Κρατάω επιφυλάξεις στην εκκλησία από την οποία έφυγα για την οποία μαθαίνω ότι οι πρεσβύτεροι έβαζαν άτομο να ψάχνει ποια μέλη έχουν φέισμπουκ, τι ανεβάζουν και τι κοινοποιούν· ποιος δίνει αυτό το δικαίωμα δεν μπόρεσα να μάθω. Ένας άλλος πρεσβύτερος πήγε σε μια οικοδομή όπου δούλευε ένας ξάδελφός μου και λέει ο πρεσβύτερος, “αν το σπίτι είναι παράνομο θα σου αφαιρέσω τα προνόμια” και ξάδελφός μου απάντησε “εσύ που μένεις” και λέει ο πρεσβύτερος “αυτό είναι άλλο θέμα” και έφυγε.

Και μια πληροφορία πρόσφατη που έτυχε να ακούσω από δύο επισκόπους να λένε […] (σ.σ. στο σημείο αυτό ο Ερμόλαος μιλάει για κάποιες ατασθαλίες που έγιναν σε δύο ετήσιες συνελεύσεις των ΜτΙ. Τις παραλείπουμε για ευνόητους λόγους). Η Οργάνωση απέκρυψε ένα τέτοιο σκηνικό, ακόμα δεν έχει ακουστεί στα μέλη και ούτε το ξέρουν. Αν το έλεγε η Οργάνωση αυτό θα έχανε μεγάλο αριθμό μελών. Οι επίσκοποι που το είπαν, τι ρόλο παίζανε δεν ξέρω.

Άρχισα από αυτό να ψάχνω για την Οργάνωση τι άλλο έχει αποκρύψει, όπως το δικαστήριο που έγινε στη Βραζιλία για σεξουαλικές κακοποιήσεις δεν έχει ακουστεί πολύ μέσα. Το να φύγω είναι δύσκολο, είναι και η μητέρα μου εκεί μέσα χρόνια πολλά. Κρυφά ψάχνω το ότι η Οργάνωση ήταν μέλος του ΟΗΕ από το ’91 μέχρι το 2002· πρόσφατα το έμαθα μεγάλη υποκρισία εκεί μέσα». (Κυρ., 26 Μαρ 2017 στις 12.55 π.μ.)

2ο ιμέηλ του Ερμόλαου

«Είχα πολύ καιρό να γράψω διότι σκεφτόμουνα πολλά πράγματα, όπως ξέρω από πολύ μεγάλη έρευνα που έκανα ότι οι μάρτυρες του Ιεχωβά είναι όχι απλώς απάτη αλλά και έλεγχος μυαλού. Το δικαστήριο σε Αυστραλία και ότι η Οργάνωση ήταν μέλος του ΟΗΕ και άλλα πολλά πράγματα είναι κάτι που μένει κρυφό από τα χιλιάδες μέλη.

Παρότι είμαι μέσα στους μάρτυρες όχι απλά θέλω να φύγω από εκεί μέσα, κοιτάω να βγάλω και την μάνα μου από εκεί μέσα, που όχι απλά πλύση εγκεφάλου έχει φάει, αλλά τρώει και γερά κολλήματα.

Προσέχω τι κοινοποιώ στο φέισμπουκ και αλλού, να μην δίνω στόχο διότι ξέρω ότι παρακολουθούν τα πάντα· φτιάχνω σχέδιο διαφυγής το οποίο έχει δουλειά. Αλλά είχα μάθει κάτι μυστικά που λίγοι ξέρουν […] (σ.σ. στο σημείο αυτό ο Ερμόλαος ισχυρίζεται πως κάποιο στέλεχος  των ΜτΙ που είναι μέλος σε μουσικό συγκρότημα, είναι συμπαθών του αντιεξουσιαστικού χώρου. Τα παραλείπουμε για ευνόητους λόγους, αλλά και επειδή αφορούν προσωπικά δεδομένα). Αυτόν τον τύπο τον είχα γνωρίσει ήμουν ενδιαφερόμενος. Είχα μάθει ότι αν ο κόσμος μάθει γι’ αυτόν τι κάνει, οι μάρτυρες του Ιεχωβά θα γινόντουσαν διεθνώς ξεφτίλα στην Αθήνα και αλλού.

Οι μάρτυρες προσπαθούν να μάθουν που είμαι γιατί είμαι εξαφανισμένος. Σε ξεκινήματα δεν πατάω, μέχρι που θα φτάσει το δούλεμα που ρίχνω δεν ξέρω· σκοπός είναι να κάνω την μητέρα μου να δει τα ψέματα και το δούλεμα μόνη της χωρίς να τα επιβάλω εγώ». (Σάβ., 16 Σεπ 2017 στις 5.39 μ.μ.)

3ο ιμέηλ του Ερμόλαου

«Ρώτησα έναν αντιπρόσωπο των μαρτύρων του Ιεχωβά για το αν η Οργάνωση παρακολουθεί τα μέλη και ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος ονόματι Κίτσος μου απαντάει, “ναι πολλοί το κάνουν αυτό και το παίρνουν πάνω τους ότι κάποιοι είναι” και μου ανέφερε συγκεκριμένο άτομο που βάζανε να παρακολουθεί ποιοι έχουν φέισμπουκ και κοινοποιούνε, “μέχρι και εμένα με παρακολουθούνε” μου είπε· ύστερα μου λέει “κανονικά είναι ποινικό αδίκημα, αν δεις ότι σε παρακολουθούν κάλεσε άμεσα την αστυνομία ώστε να φοβηθούν και το γραφείο να στριμωχτεί”.

Καθώς συνεχίζεται η κουβέντα θέτω το ερώτημα για το δικαστήριο του 2015 στην Αυστραλία και μου λέει “ναι είναι αλήθεια” και του θέτω την ερώτηση γιατί δεν το αναφέρουμε στην αστυνομία και μου απαντάει “ναι κανονικά έπρεπε να το αναφέρουμε στην αστυνομία, αλλά εμείς δεν λειτουργούμε έτσι” και τον ρωτάω “δεν βασιζόμαστε στα ανθρώπινα δικαιώματα” και απαντάει “δεν βασιζόμαστε στα ανθρώπινα δικαιώματα, υπακούμε στη Βίβλο και σε ότι λέει η Οργάνωση” και συνεχίζει και μου αναφέρει “θα δεις να γίνονται πράγματα και αίσχη μέσα στην Οργάνωση που θα σιχαθείς και θα αηδιάσεις τόσο πολύ που θα πεις ότι είμαστε χειρότεροι από τους κοσμικούς, αλλά εσύ πρέπει να παραμείνεις πιστός στην Οργάνωση”.

Μετά από λίγο τέλειωσε η κουβέντα, σκεφτείτε τι πράγματα γίνονται στην Οργάνωση που δεν τα ξέρουμε, πόσο μάλλον τα μέλη». (Παρ., 22 Σεπ 2017 στις 6.30 π.μ.)

4ο ιμέηλ του Ερμόλαου

«Νέα από εμένα. Κατάφερα να αποσυνταυτιστώ από την αίρεση. Δίνουν εντολή στα μέλη να μην πιστεύουν τίποτα από τις ειδήσεις ή στο ίντερνετ. Εδώ τους βάζουν να υπογράφουν ένα χαρτί προσωπικών δεδομένων όπου τα δεδομένα αποστέλλονται έξω στο εξωτερικό σε χώρες που δεν υπάρχει προστασία δεδομένων. Όποιος δεν το υπογράψει δεν θα αναγνωρίζεται σαν μέλος. Το χαρτί δεν διευκρινίζει που πάνε τα δεδομένα και σε ποιους ή ποιοι θα τα έχουν. Το έδειξα σε δικηγόρο. Απάντηση, το χαρτί είναι παράνομο. Εγώ έφυγα αλλά η μάνα μου είναι ακόμα εκεί μέσα. Κάνω τρελό αγώνα να τη βγάλω από εκεί μέσα». (Τρί., 15 Οκτ 2019 στις 6.44 π.μ.)

5ο ιμέηλ του Ερμόλαου

«Χίλια συγγνώμη. Δεν σε έχω ξεχάσει. Καλά έχω τρία χρόνια που ξεκίνησα σχολείο βραδινό για να τελειώσω το γυμνάσιο. Είχα δουλειά με σύμβαση για ένα χρόνο.

Κάπου – κάπου μου έσπαγε τα νεύρα μου η μάνα μου “ά, έφυγες από την αλήθεια” εννοεί τους μάρτυρες του Ιεχωβά. Σκοτωνόμασταν κυριολεκτικά σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό. Γινόταν κάποια στιγμή από τα νεύρα μου να την χτυπήσω ή να την σκοτώσω. Πάνω στα νεύρα μου πήγα στην αστυνομία να ζητήσω βοήθεια. Εκεί με απέτρεψε ένας αστυνομικός γνωστός, όχι φίλος, απλά με γνώριζε φατσικά.

Από το να κάνω μήνυση στη μάνα μου αρκέστηκα σε μια σύσταση που έκαναν στη μάνα μου και σταμάτησε να με ενοχλεί γενικά.

Τι κάνω; Το παλεύω. Παίρνω βιβλία Ορθόδοξα αγίων Ρώσων και των εδώ αγίων και διαβάζω. Από εμένα έχεις άδεια να γράψεις ότι θέλεις ακόμα και κείμενο, άρθρο, ότι θέλεις εσύ, να βγουν πράγματα στην φόρα για το τι συμβαίνει στους ιεχωβάδες. Εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία με την κατάσταση που ζούμε». (Κυρ., 3 Ιαν 2021 στις 1.40 π.μ.)       

            

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ασχολούμαι με τους ιεχωβίτες 47 χρόνια.

Αν επιθυμούν αυτοί που έστειλαν αυτά τα e-mails ή και άλλοι με παρόμοια εμπειρία, ας μου στείλουν ένα e-mail στο: akhs1914@hotmail.com

Θα μου γράψουν πολλά και θα τους γράψω ακόμη περισσότερα, μέσα από ένα ματωμένο βίωμα που ποτέ δεν έπαψε να αιμορραγεί.

Καλή Χρονιά, αδελφέ Χρήστο.


Kosmas-Agrinio

Αλεξία Κρινήτη είπε...

Πολύ μεγάλη θλίψη αυτά τα email και οι προσωπικές εξομολογήσεις. Αποτελούν πολύτιμες μαρτυρίες για το τι κρύβεται πίσως από τη διγλωσία και τη βιτρίνα της Σκοπιάς: Πώς οιι Μάρτυρες του Ιεχωβά ισοπεδώνουν ανθρώπους με πληγές στην ψυχή τους και πώς διαλύουν οικογένειες.

Το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι κάποιες από αυτές τις μαρτυρίες, με έμμεσο αλλά σαφή τρόπο, επιβεβαιώνει η ίδια η Σκοπιά μέσα από το προπαγανδιστικό της υλικό, βίντεο, άρθρα, βιβλία και περιοδικά!

Π.χ. γράφει η Αρτεμισία: "Και τώρα έχει πέσει με τα μούτρα στην Οργάνωση και πιστεύει πως εκεί θα γίνει καλά και εκεί θα σβηστούν όλα της τα προβλήματα".

Αποτελεί αδιάκοπη διδασκαλία της Σκοπιάς προς τα μέλη της ότι όσο πιο πιστά είναι στην οργάνωση παρακολουθώντας τις συναθροίσεις τους, διαβάζοντας τα βίβλια και συμμετέχοντας στο "έργο" (στο προσυλητιστικό κύρηγμα δηλαδή), τόσο πιο πολύ θα τους ευλογεί ο Θεός, ο Ιεχωβά, και με έναν μαγικό τρόπο θα λυθούν και τα πιο σοβαρά προβλήματά τους. Διαβάστε στον Αντιαιρετικό την άναρτηση ενός νεαρού Γάλλου Μάρτυρα, που ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την οργάνωση. Περιγράφει αναλυτικά ένα τέτοιο βίντεο που προβλήθηκε σε ετήσια συνέλευση των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Αλλά και αυτό που περιγράφει ο Ερμόλαος, για τις κλίκες μεταξύ όσων πάνε στο "έργο": πολύ συχνά η Σκοπιά στα περιοδικά της δίνει οδηγίες στα μέλη της να μην πηγαίνουν μόνο με τα ίδια πρόσωπα στο "έργο", αλλά να συνεργάζονται με όλους τους "αδελφούς" της "εκκλησίας".

Τέλος, τη φράση που επικαλείται ο Ερμόλαος "θα δεις να γίνονται πράγματα και αίσχη μέσα στην Οργάνωση που θα σιχαθείς και θα αηδιάσεις τόσο πολύ που θα πεις ότι είμαστε χειρότεροι από τους κοσμικούς,", την επιβεβαιώνει, άθελά της, η μαρτυρία μιας Γαλλίδας, πρώην Μάρτυρας, σε άρθρο που επίσης θα βρείτε στον Αντιαιρετικό. Λέει λοιπόν αυτή η κοπέλα ότι ένας από τους μεγαλύτερους φόβους των Μαρτύρων του Ιεχωβά είναι ότι θα συναντήσουν "κοσμικούς" που είναι πολύ πιο σωστοί από τους ομόπιστούς τους και αυτό κλονίζει τις βεβαιότητές τους.

Είναι πεποίθησή μου (και την επικροτεί και ένας συνεργάτης του Αντιαιρετικού, που έχει επιμεληθεί αυτές τις μαρτυρίες των Γάλλων πρώην μαρτύρων και έχει προσωπική εμπειρία) ότι τους Μάρτυρες που θα συναντήσουμε στο δρόμο ή στο σπίτι μας, θα πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με αγάπη, ευγένεια και καλοσύνη. Ποτέ με κακία, ύβρεις, απειλές. Αυτό επιτάσσει όχι μόνο η στοιχειώδης κοινωνική συμπεριφορά, αν δεν θέλουμε να είμαστε ζούγκλα, αλλά πάνω από όλα, η χριστιανική μας πίστη. Είναι άνθρωποι που νοσούν, πνευματικά, κοινωνικά και ψυχικά (αδιάψευστοι μάρτυρες τέτοια μέιλ). Ταυτόχρονα, δεν πρέπει ποτέ να υποτιμούμε την ικανότητά τους να μας πείσουν για τις αιρετικές διδασκαλίες τους, εκμεταλλευόμενοι δικά μας τραύματα (π.χ. ανεργία, απώλεια αγαπημένου προσώπου, κτλ) ή/και την άγνοια της πίστης μας ή/και την ικανότητά μας να διαλεγόμαστε, να συζητούμε.

Ας προσευχόμαστε στον Κύριο, την Παναγία μας και τους Αγίους για τη διάλυση του σκοταδιού των αιρέσων.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...