ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ,
ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚ
Α
ΟΠ
ΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ. ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19 - 12 - 2012 ΑΝΑΡΤΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ.

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Διαβάστε το καινούργιο άρθρο μας «ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;»…...Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που αναδείξατε τον "Αντιαιρετικό" σε πεδίο ελεύθερης έκφρασης και διαλόγου. Ήδη τα σχόλια ξεπέρασαν τις 18.000!!!...ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19 - 12 - 2012 ΑΝΑΡΤΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΜΕ.

23 Μαΐ 2009

ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!


ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!
Είναι γεγονός, ότι σε γενικές γραμμές οι Μ. του Ιεχωβά δίνουν την εντύπωση καλοσυνάτων ανθρώπων που είναι γεμάτοι από αγάπη και στοργικό ενδιαφέρον για τον πλησίον τους και δεν σκέπτονται ποτέ το κακό του, ακόμα και όταν διώκονται απ’ αυτόν. Άλλωστε κάτι ανάλογο υποστηρίζουν και οι ίδιοι, παρομοιάζοντας τον εαυτό τους με άκακα πρόβατα που τα διακρίνει παντελής έλλειψη μίσους και έχθρας.
Είναι όμως πράγματι έτσι;...

Δυστυχώς θα θέλαμε να συμφωνήσουμε και εμείς και να μην είμαστε οι κακοί της υπόθεσης, αλλά δεν μας το επιτρέπουν τα γραπτά της Εταιρίας. Τα οποία μόνο τρόμο, φρίκη και έντονο προβληματισμό μπορούν να προκαλέσουν καθώς αποπνέουν μια έντονη λύσσα και ένα πρωτόγνωρο και ανεξήγητο μίσος για όλους, όσους βρίσκονται εκτός της Οργάνωσης.Πριν όμως εκθέσουμε τα γραπτά της “Σκοπιάς” που αφορούν το συγκεκριμένο κεφάλαιο, πρέπει να εξηγήσουμε μερικά πράγματα, ώστε να γίνουν κατανοητά ακόμα και σ’ αυτούς που δεν είναι συνηθισμένοι στη φρασεολογία και διδασκαλία της Εταιρίας.

Η ΕΜΜΟΝΗ ΤΩΝ ΜτΙ ΓΙΑ ΚΗΡΥΓΜΑ ΑΠΟ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΠΟΡΤΑ
Η Εταιρία λοιπόν, έχει κάνει τέτοια “πλύση εγκεφάλου” στους οπαδούς της, που οι δυστυχείς κοιμούνται και ξυπνούν έχοντας κατά νου ότι από στιγμή σε στιγμή είναι έτοιμος να ξεσπάσει ο Αρμαγεδδώνας.
Ο Αρμαγεδδώνας για τους μη γνωρίζοντες είναι τοποθεσία του Ισραήλ όπου θα γίνει συμβολικά πριν τη Δευτέρα Παρουσία η μάχη μεταξύ καλού και κακού, την οποία όμως οι ΜτΙ την εκλαμβάνουν κυριολεκτικά και όχι συμβολικά Το βράδυ στον ύπνο τους ονειρεύονται πολέμους, σφαγές, αίματα.Γι αυτό και δείχνουν τέτοια προθυμία και επιμονή – ανεξήγητη στους περισσότερους – για κήρυγμα από πόρτα σε πόρτα. Τους ασκείτε δηλ. από την Εταιρία ψυχολογική βία, ότι άμα σταματήσουν το κήρυγμα υπάρχει περίπτωση να καταστραφούν όταν ξεσπάσει ο Αρμαγεδδώνας και να μην αναστηθούν κατά τη Β΄ Παρουσία του Χριστού.
Για τους αμφιβάλλοντες, η Σκοπιά της 15 Ιανουαρίου 1965 σελίδα 49, είναι τόσο σαφής πάνω σ’ αυτό το θέμα που τα επιπλέον σχόλια περιττεύουν:




Σκοπιά 15 Ιανουαρίου 1965, σελίδα 49: Ο Θεός θα καταστρέψει την ψυχή και το σώμα των ΜτΙ, αν σταματήσουν το κήρυγμα!!!


Και ενώ όλα αυτά βέβαια φαίνονται σε μας, κωμικά και απίστευτα, οι μάρτυρες όμως, λόγω του χαμηλού μορφωτικού επιπέδου που διαθέτουν, τα εκλαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη, σε βαθμό τέτοιο που πολλές φορές να δημιουργούνται κωμικές καταστάσεις.
Κάποτε, ένας γνωστός μου κύριος που δούλευε πριν από χρόνια, σε μια επιχείρηση ενός Μ. του Ιεχωβά, μου διηγήθηκε το εξής χαριτωμένο επεισόδιο. Ένα πρωινό, επισκέφτηκε την επιχείρηση, μία Μ. του Ιεχωβά για να συμβουλευτεί τον ιδιοκτήτη της, αν μπορούσε να της συστήσει κανένα γνωστό του οδοντίατρο γιατί είχε πρόβλημα με τα δόντια της. Επειδή όμως έλειπε ο επιχειρηματίας και η Μ. του Ιεχωβά δεν μπορούσε να τον περιμένει άλλο, ζήτησε τη γνώμη του γνωστού μου κυρίου, αν θα έπρεπε να τα φτιάξει τώρα τα δόντια της και να ξοδέψει κάμποσα χρήματα ή να περιμένει … τον Αρμαγεδδώνα, όπου τα δόντια της θα γινόταν ανέξοδα!

ΟΙ «ΔΡΑΚΟΥΛΕΣ» ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ
Πέρα όμως από τη κωμική πλευρά του ζητήματος, νομίζουμε ότι ήρθε η ώρα να αναρωτηθούμε, πως είναι δυνατόν η “Σκοπιά” από τη μια μεριά να ισχυρίζεται ότι εκπροσωπεί το Θεό, που είναι Θεός αγάπης και συγγνώμης, και από την άλλη να θέλει την εξαφάνιση και μάλιστα με τραγικό και επώδυνο τρόπο των αντιπάλων της; Διακρίνετε εσείς καθόλου από την αγάπη που είχε ο Κύριος όταν συγχωρούσε ακόμα και τους εχθρούς του – και έγινε το σήμα κατατεθέν του Χριστιανισμού– τη στιγμή που τον σταύρωναν, σε φράσεις όπως: “όσοι σταθούν εμπόδιο στους κήρυκες της Βασιλείας δηλ. τους Μ. του Ιεχωβά θα ξεσκιστούν σε κομμάτια” ! ή μετά τη λήξη του πολέμου του Αρμαγεδδώνα, στους επιζήσαντες Μάρτυρες “οι πέτρες και τα ερείπια θα πρέπει να τους φαίνονται όμορφα” !, με τη λέξη όμορφα να είναι γραμμένη με χοντρά γράμματα!Και που μπορεί να βρει κάποιος αυτά τα φρικιαστικά «μαργαριτάρια»; Μα που αλλού στις εκδόσεις της Εταιρείας Σκοπιά. Γεμάτες από τέτοια «αριστουργήματα» στα οποία εκπαιδεύονται καθημερινά οι ΜτΙ είναι όλες οι εκδόσεις της. Έτσι το μεν πρώτο απόσπασμα είναι από τη Σκοπιά της 1ης Μαρτίου 1965, σελίδα 148 και το δεύτερο από τη Σκοπιά της 15ης Σεπτεμβρίου 1973, σελίδα 555.Εμείς πάντως στα παραπάνω «αριστουργήματα» μόνο Χριστιανική αγάπη δεν διακρίναμε. Διακρίναμε όμως, ένα είδους σαδισμού, που χαίρεται και ηδονίζεται με τη καταστροφή και δυστυχία του άλλου.Και ο σαδισμός αυτός φτάνει στη κορύφωση του, στη Σκοπιά της 1ης Φεβρουαρίου 1968, σελίδα 83. Εκεί υπάρχει ένα κείμενο που επιγράφεται «Κανένας από τους εχθρούς του δεν θα διαφύγη» και ασχολείται με αυτά που πρόκειται να συμβούν στον Αρμαγεδδώνα.
Ένα κείμενο πραγματικά φρικιαστικό που όταν το πρωτοδιαβάσαμε δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Σ’ αυτό η Εταιρία όχι μόνο μας αποκαλεί σιχαμένους (βδελυκτούς) εχθρούς! που δεν μας πρέπει κόσμια ταφή, αλλά συνεχίζοντας αυτό το παραλήρημα της φρίκης υποστηρίζει, ότι με το αίμα μας που θα χυθεί στο πόλεμο του Αρμαγεδδώνα, άλλοι από τους Μ. του Ιεχωβά θα πλύνουν σ’ αυτό τα πόδια τους! και άλλοι σαν διψασμένοι βρικόλακες θα το γλείψουν! Και το πιο ωραίο της υπόθεσης είναι, ότι σύμφωνα με την Εταιρία, όλα αυτά θα γίνουν με την επιδοκιμασία του Θεού!
Σκοπιά 1 Φεβρουαρίου 1968, σελίδα 83: Οι ΜτΙ θα πλύνουν τα πόδια τους στο αίμα μας και θα το γλείψουν!!!

Στο σημείο αυτό ας μας επιτραπεί να κάνουμε μια παρένθεση για να εξηγήσουμε τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί για τους οπαδούς της η Εταιρία, έτσι ώστε και κατανοητό να γίνει το παραπάνω κείμενο, αλλά επιπλέον να απαντηθούν και τυχόν ενστάσεις που μπορεί να εγερθούν από οποιονδήποτε Μ. του Ιεχωβά.
Η Εταιρία λοιπόν παρερμηνεύοντας και κακοποιώντας ένα χωρίο(κομμάτι) από το βιβλίο της Αποκάλυψης, το κεφ. 7, στίχοι 1-9 χωρίζει τους οπαδούς της στα δύο. Σ’ αυτούς, που σύμφωνα με τη “Σκοπιά”, θα ζήσουν στον Ουρανό και θα συγκυβερνήσουν με το Χριστό, και οι οποίοι ανέρχονται σε 144.000˙ και στο πολύ τον Όχλο ( όπου ανήκει και το πλήθος των Μ. του Ιεχωβά) που θα ζήσει στη Γη σε κατάσταση Παραδείσια και θα τον κυβερνάνε ο Χριστός με τις 144.000. Μόνο οι 144.000 θεωρούνται από την Εταιρία ως η πραγματική Εκκλησία, ως ο αληθινός Ισραήλ (= λαός σωτηρίας), άρα αυτοί είναι που αποκαλούνται στο κείμενο, ακόλουθοι του Υιού του Δαβίδ δηλ. του Χριστού.
Οι υπόλοιποι Μ. του Ιεχωβά θεωρούνται υπηρέτες των 144.000 και άλλοτε τους βρίσκουμε με το όνομα Ιωναδαβίτες και άλλοτε Γαβαωνίτες. Αυτοί είναι που αποκαλούνται στο κείμενο Βιβλικά σκυλιά, αφού ο σκύλος θεωρείται σύντροφος και υπηρέτης του ανθρώπου. Οι πρώτοι λοιπόν είναι αυτοί που θα πλύνουν τα πόδια τους στο αίμα μας που θα χυθεί και οι δεύτεροι αυτοί που θα μας το γλείψουν.

ΤΟ ΘΕΟΣΕΒΕΣ ΜΙΣΟΣ
Συμπερασματικά σημειώνουμε ότι η Εταιρία έχει καταφέρει να εμφυσήσει στους δύστυχους οπαδούς της αντί για αγάπη προς τους εκτός Οργάνωσης, ένα πρωτόγνωρο μίσος, το ονομαζόμενο και Θεοσεβές μίσος. Αυτό το Θεοσεβές μίσος έχει δημιουργήσει προβλήματα στην ψυχική ισορροπία των Μ. του Ιεχωβά και τους έχει οδηγήσει σε διάφορες αψυχολόγητες ενέργειες.
Σύμφωνα με τον Γκύτερ Πάπε (Gunther Pape), πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος των ΜτΙ στη Γερμανία, τη μαρτυρία του οποίου επικαλείται ο μακαριστός πατέρας Αντώνης Αλεβιζόπουλος στο βιβλίο του “Η Λατρεία της Σκοπιάς”, τόμος Β΄ σελ. 310-311, μια μάρτυρας του Ιεχωβά σκότωσε τη γυναίκα του αδελφού της στη πόλη Βούρτσμπουργκ (Wurzburg) της Γερμανίας.
Κάτι ανάλογο και πολύ χειρότερο ακόμη συνέβη και σε μια άλλη πόλη της Γερμανίας τη Λούντβιχσμπουργκ (Ludwigsburg), όπου ένας μάρτυρας του Ιεχωβά τρελάθηκε, πήρε ένα οπλοπολυβόλο αμερικανού στρατιώτη, όρμησε στην αίθουσα βασιλείας (κτίριο που συγκεντρώνονται οι Μ. του Ιεχωβά) και γάζωσε 16 άτομα. Επίσης ένας άλλος κατέστρεφε εκκλησίες και άγιες τράπεζες επειδή θεωρούσε ότι όλα αυτά είναι εχθροί του Ιεχωβά.
Έχουμε και μαρτυρίες από πρώην Μ. του Ιεχωβά, ότι αρκετοί οπαδοί της
Εταιρίας μην αντέχοντας αυτό το διπλό παιχνίδι να δείχνουν δηλ. ότι αγαπούν, ενώ στην πραγματικότητα μισούν, πάσχουν από σχιζοφρένεια, γι’ αυτό και καταφεύγουν σε ψυχοφάρμακα.
Και πώς να μην υπάρχει σχιζοφρένεια όταν πολλές φορές οι Μ. του Ιεχωβά καλούνται να πιστέψουν και να διδάξουν πράγματα που είναι ταυτόχρονα αντιφατικά μεταξύ τους, όπως στο παράδειγμα που ακολουθεί.
Στο βιβλίο της Εταιρίας «Μπορείτε να ζείτε» και στις σελίδες 16 και 17, διαβάζουμε ότι οι ανθρώπινες κυβερνήσεις ανήκουν στο Διάβολο, όπου υπάρχουν και οι αντίστοιχες παραπομπές στην Αγία Γραφή προς υποστήριξη των γραφομένων :



«Μπορείτε να ζείτε», σελίδα 17: Οι ανθρώπινες κυβερνήσεις ανήκουν στο Διάβολο!
Σε άλλο έντυπο της Εταιρείας, που βέβαια δεν είναι άλλο από το επίσημο περιοδικό της Οργάνωσης των ΜτΙ, Σκοπιά, και συγκεκριμένα της 1ης Σεπτεμβρίου 1998 σελίδα 16, αναφέρεται ότι – σύμφωνα με την Αγία Γραφή πάλι – οι ανθρώπινες κυβερνήσεις ανήκουν στο Θεό, ο οποίος και τις τοποθέτησε παρακαλώ στο κόσμο!


Σκοπιά 1 Σεπτεμβρίου 1998, σελίδα 16: οι ανθρώπινες κυβερνήσεις ανήκουν στο Θεό!
Είναι δυνατόν μετά απ’ αυτά, να μην του τη «σβουρίξει» του καημένου οπαδού της Οργάνωσης;
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΣΦΑΞΕΙ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ!!
Για το τέλος του κεφαλαίου αυτού αφήσαμε ένα πράγματι συγκλονιστικό ντοκουμέντο. Προέρχεται από τη “Σκοπιά” της 1ης Μαρτίου 1997, σελίδα 9 και δείχνει, πως βλέπει τον Χριστό η Εταιρία και οι Μ. του Ιεχωβά.
Είναι μια φωτογραφία που δείχνει τον Χριστό έφιππο με γυμνό το σπαθί του να προελαύνει ουρλιάζοντας! και πίσω του ν’ ακολουθούν ομοίως ουρλιάζοντας και με γυμνά τα σπαθιά τους οι άγιοι Άγγελοι, έτοιμοι να σφάξουν! όλους εμάς που δεν ανήκουμε στην Οργάνωση της “Σκοπιάς”. Παρατηρήστε τι πρωτόγνωρο και φοβερό μίσος, που φτάνει στα όρια της λύσσας, είναι αποτυπωμένο στα πρόσωπα του Χριστού και των αγίων Αγγέλων και αναρωτηθείτε.
Έτσι λοιπόν είναι ο Θεός της ΑΓΑΠΗΣ, αυτός που για να σώσει το πλάσμα του γνώρισε το πιο ντροπιαστικό θάνατο, το θάνατο του Σταυρού;


Σκοπιά 1 Μαρτίου 1997, σελίδα 9: Ο Χριστός και οι Άγγελοι εφορμούν να σφάξουν, όσους δεν είναι Μάρτυρες του Ιεχωβά!!!

49 σχόλια:

Ιερεμίας είπε...

Κύριε Χρήστο, συγχαρητήρια για το νέο σας άρθρο.
Πραγματικά συγκλονίστηκα.
Ειδικά το τέλος του άρθρου σας..
Είχε κάτι που άγγιξε σα βελόνα την καρδιά μου!

Ο Χριστός και οι άγιοι λοιπόν.. σφαγείς.
Μάλιστα!

Ιερεμίας!

Βαρούχ είπε...

Συγχαρητήρια για το άρθρο σας.

Συγκλονίστηκα.

Αυτή η ομάδα μίσους θα βράζει στα καζάνια της κολάσεως εις τους αιώνας των αιώνων.

Αμήν

digiSapientia είπε...

κ. Βαρούχ,

Εγώ θα πρότεινα να κάνουμε μια αναδρομή στο τι έχουν πει οι Ορθόδοξοι συγγραφείς και θεολόγοι από τον Μεσαίωνα και έκτοτε -όχι για τις ειδωλολατρικές φυλές της πρώην Σουαζιλάνδης- αλλά για τους Ρωμαιοκαθολικούς χριστιανούς (τους αξιοκατάκριτους φιλιοκβιστές).

Δηλαδή τι θα πάθουν οι Ρωμαιοκαθολικοί χριστιανοί ("αδελφοί" τους!) την Ημέρα της Κρίσεως του Κυρίου!

Τι λέτε, δεν θα είχε ενδιαφέρον;

Αβδε-Μέλεχ είπε...

Η εμού μετριότης θα συνεβούλευε τους Μάρτυρας του Ιαχβέ να ακολουθήσωσι το παράδειγμα των κηρυγμάτων αγάπης της εθνικοσοσιαλιστικής οργανώσεως της Χρυσής Αυγής και του διαπρεπούς δικηγόρου και ερευνητού κ.κ. Πλεύρη, λατρευτού πνευματικού οδηγού τινών εκ των υπευθύνων και συνεργατών του ιστολογίου τούτου.

Διότι καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος.

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι ιεχωβίται,
έχετε χάσει τον έλεγχο;

Ο κ.παπαδόπουλος κρύβεται και έχει βάλει εσάς να θολώσετε τα νερά;

Δυστυχώς για μια ακόμη φορά...

Χρήστος - antiairetikos είπε...

Κ. Αβδιμέλεχ, δεν με εκπλήσσει το σχόλιό σας, το περίμενα άλλωστε, αφού ο χαφιεδισμός και η συκοφαντία είναι το προσφιλές σπορ σας και όλων βεβαίως των ΜτΙ, αφού δεν έχουν επιχειρήματα να αντιπαραθέσουν. Και μόνο που το σχόλιό σας βλέπει το φως της δημοσιότητας ανεπηρέαστα δείχνει σε κάθε εχέφρονα αναγνώστη ποιος είναι οπαδός του Πλεύρη και της Χρυσής Αυγής. Τώρα ποιοι καταργούν μπλοκ που αποκαλύπτουν τις βρωμιές τους και θα καταργούσαν αν μπορούσαν και τον Αντιαιρετικό αν περνούσε από το χέρι τους είναι γνωστό τοις πάσι. Όσο για το ποιος υπερηφανεύεται για την έλλειψη δημοκρατίας στις δομές του και την επιβολή του χαφιεδισμού και του ολοκληρωτισμού, είναι επίσης και αυτό γνωστό. Στο σπίτι λοιπόν του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί!

Περαστικά σας λοιπόν που λέει και ο λαλίστατος και «λαγός» πλέον Παπαδόπουλος.

Χρήστος – αντιαιρετικός

Ανώνυμος είπε...

Χρήστος: Εμείς πάντως στα παραπάνω «αριστουργήματα» μόνο Χριστιανική αγάπη δεν διακρίναμε. Διακρίναμε όμως, ένα είδους σαδισμού, που χαίρεται και ηδονίζεται με τη καταστροφή και δυστυχία του άλλου.

Ναι αλλά μη νομίζετε ότι είναι οι μόνοι:

«Ο Κύριος ο εκ δεξιών σου θέλει συντρίψει βασιλείς εν τη ημέρα της οργής αυτού. Θέλει κρίνει εν τοις έθνεσι, θέλει γεμίσει την γην πτωμάτων»
Ψαλμοί 110:5-6

Χρήστος: Σ’ αυτό η Εταιρία όχι μόνο μας αποκαλεί σιχαμένους (βδελυκτούς) εχθρούς! που δεν μας πρέπει κόσμια ταφή, αλλά συνεχίζοντας αυτό το παραλήρημα της φρίκης υποστηρίζει, ότι με το αίμα μας που θα χυθεί στο πόλεμο του Αρμαγεδδώνα, άλλοι από τους Μ. του Ιεχωβά θα πλύνουν σ’ αυτό τα πόδια τους! και άλλοι σαν διψασμένοι βρικόλακες θα το γλείψουν! Και το πιο ωραίο της υπόθεσης είναι, ότι σύμφωνα με την Εταιρία, όλα αυτά θα γίνουν με την επιδοκιμασία του Θεού!

Έχετε δίκιο και συμφωνώ μαζί σας αλλά αυτά περί αίματος που θα χυθεί και κάποιοι θα πλύνουν τα πόδια τους σ’ αυτό, το ισχυρίζεται και κάποιος άλλος. Μάλιστα λέει πως όχι μόνο θα πλυθούν τα πόδια τους στο αίμα των εχθρών τους αλλά θα βαφτούν και οι γλώσσες των σκυλιών τους από αυτό. Τα σκυλιά τους δηλαδή θα γλείφουν το αίμα των σκοτωμένων εχθρών. Να θυμηθώ μόνο μια στιγμή ποιος άλλος το λέει ...... Α ναι! Η Αγία Γραφή, στους Ψαλμούς:

«Ο Κύριος είπε, Θέλω επαναφέρει εκ Βασάν, θέλω επαναφέρει τον λαόν μου εκ των βαθέων της θαλάσσης διά να βαφή ο πους σου εν τω αίματι των εχθρών σου και η γλώσσα των κυνών σου εξ αυτού
Ψαλμοί 68:22-23


Χρήστος: Συμπερασματικά σημειώνουμε ότι η Εταιρία έχει καταφέρει να εμφυσήσει στους δύστυχους οπαδούς της αντί για αγάπη προς τους εκτός Οργάνωσης, ένα πρωτόγνωρο μίσος, το ονομαζόμενο και Θεοσεβές μίσος.

Αυτά παθαίνει κανείς αν παίρνει στα σοβαρά και τοις μετρητοίς το ιουδαιοχριστιανικό σχιζοφρενικό μανιφέστο:

«Μη δεν μισώ, Κύριε, τους μισούντάς σε; και δεν αγανακτώ κατά των επανισταμένων επί σε; Με τέλειον μίσος μισώ αυτούς, διά εχθρούς έχω αυτούς
Ψαλμοί 139:21-22


[«Ο Κύριος θέλει σε πατάξει με την Αιγυπτιακήν πληγήν και με αιμορροΐδας και με ψώραν και με ξυσμόν, ώστε να μη δύνασαι να ιατρευθής.»
Δευτερονόμιον 28:27
]

Ανώνυμος είπε...

Χρήστος: ... μας αποκαλεί σιχαμένους (βδελυκτούς) εχθρούς! που δεν μας πρέπει κόσμια ταφή ...

Δεν φταίνε οι κακόμοιροι οι ΜτΙ.
Αυτά διαβάζουνε στην Αγία Γραφή, αυτά λένε:

«Διότι ούτω λέγει Κύριος περί των υιών και περί των θυγατέρων των γεννωμένων εν τω τόπω τούτω και περί των μητέρων αυτών, αίτινες εγέννησαν αυτούς, και περί των πατέρων αυτών, οίτινες ετεκνοποίησαν αυτούς εν τη γη ταύτη, θέλουσιν αποθάνει με οδυνηρόν θάνατον, δεν θέλουσι κλαυθή ουδέ θέλουσι ταφή, θέλουσιν είσθαι διά κοπρίαν επί το πρόσωπον της γης, και θέλουσιν αφανισθή υπό μαχαίρας και υπό πείνης, και τα πτώματα αυτών θέλουσιν είσθαι τροφή εις τα πετεινά του ουρανού και εις τα θηρία της γης
Ιερεμίας 16:1-4

[«Ο Κύριος θέλει σε πατάξει με την Αιγυπτιακήν πληγήν και με αιμορροΐδας και με ψώραν και με ξυσμόν, ώστε να μη δύνασαι να ιατρευθής.»
Δευτερονόμιον 28:27
]

Ιερεμίας είπε...

Προς Αβδε-Μέλεχπου είπε:

«…να ακολουθήσωσι το παράδειγμα των κηρυγμάτων αγάπηςτης εθνικοσοσιαλιστικής οργανώσεως της Χρυσής Αυγής…»

Και καταλήγει: «Διότι καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος. »

Πρέπει να ομολογήσω ότι συγκλονίστηκα από το κήρυγμα «αγάπης» του Αβδε-Μέλεχ ο οποίος δηλώνει και Χρυσαυγήτης.

Να σας ρωτήσω κάτι κύριε Αβδε –Μέλεχ.. έχετε γνωρίσει τους Τούρκους από κοντά;
Τους γνωρίζετε καλά και εκφράζεστε έτσι;

Κι εσείς τι εθνικότητας είστε παρακαλώ;

Ιερεμίας

Ιερεμίας είπε...

Προς αδελφό Νικόλαο.

Αγαπητέ Νικόλαε, μην απορείτε με τον «Δευτερονόμιο» απλά αυτός προσπαθεί να παίξει καλύτερα το «παιχνίδι» από τον κύριο Π. Παπαδόπουλο. Το πάθημα τους έγινε μάθημα καθώς φαίνεται.

Ο «Δευτερονόμιος» 101% είναι κρυφογιαχωβάς. Απλά δεν έχει τα κότσια να το πει όπως τα είχε ο κύριος Π. Παπαδόπουλος τον οποίο συγχαίρω για το θάρρος του, πέρα από τα μούτρα του που «έφαγε» αργότερα και τώρα είναι αναγκασμένος να κρύβεται σα το ποντίκι.

Ο «πονηρός» «Δευτερονόμιος» από ότι φαίνεται σκέφτηκε να μη μιλήσει για την πίστη του στον Ιεχωβά γιατί πολύ απλά δεν θέλει να πάθει ότι έπαθε ο Γιώργος αν θυμάσαι, και ο Π. Παπαδόπουλος λίγο αργότερα.
Είναι ίσως η νέα τους τακτική για να μην διασύρουμε άλλο την οργάνωση η οποία καθημερινά καταρρέει.

Είναι τόσο φοβητσιάρης ο «Δευτερονόμιος» που σαν άθρησκος που δηλώνει, φοβάται να μας μιλήσει ακόμα και τη θεωρεία του.
Από την άλλη όμως, την Αγία Γραφή τη «γνωρίζει» απ΄έξω κι ανακατωτά.
Έτσι νομίζει ο δύστυχος.

Ένας άθρησκος λοιπόν που μας παραπέμπει συνεχώς σε εδάφια της Αγίας Γραφής.
Κατά τα άλλα δεν έχει καμία σχέση με τους Ιεχωβίτες. Αλλά όταν του μιλάμε για Αγία Τριάδα, αμέσως έχει άποψη και μάλιστα αρνητική.

Κύριε «Δευτερονόμιε» μας «πείσατε».
Δεν μας είπατε όμως σαν «άθρησκος» που είστε πόσες ώρες σπαταλάτε την ημέρα πάνω από την Αγία Γραφή;
Αλλά τι λέω;
Το ξέχασα!
Εσείς δε χρειάζεται να διαβάζετε την Αγία Γραφή αφού την έχουν διαβάσει άλλοι για εσάς.
Εσείς απλώς τρέχετε στις υποσημειώσεως που σας έχει υποδείξει η εταιρία σας. (Σκοπιά)

Ιερεμίας

Ανώνυμος είπε...

Παρά τις διαφορές σας, στον ίδιο Θεό πιστεύετε. Στο ίδιο κείμενο βασίζεστε, ερμηνεύοντάς το διαφορετικά. Σ' έναν τέτοιο Θεό δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου και η αξιοπρέπειά μου να πιστέψω, εκτός κι αν εσύ μπορείς να μου δώσεις μια εξήγηση π.χ. για το βίτσιο του Θεού σου να παιδεύει κόσμο με αιμορροΐδες:
«Αφού δε μετεκόμισαν αυτήν, η χειρ του Κυρίου ήτο εναντίον της πόλεως με όλεθρον μέγαν σφόδρα και επάταξε τους άνδρας της πόλεως, από μικρού έως μεγάλου, και εξεφύησαν εις αυτούς αιμορροΐδες.» Σαμουήλ Α' 5:9
«Και οι άνδρες όσοι δεν απέθανον, εκτυπήθησαν από αιμορροΐδας και η κραυγή της πόλεως ανέβη εις τον ουρανόν.» (5:12)
«διά τούτο θέλετε κάμει ομοιώματα των αιμορροΐδων σας και ομοιώματα των ποντικών σας των φθειρόντων την γήν και θέλετε δώσει δόξαν εις τον Θεόν του Ισραήλ, ίσως ελαφρύνη την χείρα αυτού αφ' υμών και από των θεών υμών και από της γης υμών» (6:5)

Εντάξει τα ομοιώματα των ποντικών αλλά τα ομοιώματα των αιμορροΐδων τους, πώς θα έκαναν; Θα κοίταγε ο ένας τον κώλο του αλλουνού ή θα χρησιμοποιούσε ο καθένας καθρεφτάκι; Yπήρχαν τότε καθρεφτάκια;

Από τον συνονόματό σου:
«Διά τούτο παράδος τους υιούς αυτών εις την πείναν και δος αυτούς εις χείρας μαχαίρας, και ας γείνωσιν αι γυναίκες αυτών άτεκνοι και χήραι και οι άνδρες αυτών ας θανατωθώσιν, οι νεανίσκοι αυτών ας πέσωσι διά μαχαίρας εν τη μάχη.»
Ιερεμίας 18:21

Ιερεμίας! είπε...

«Δευτερονόμιος»: «Σ' έναν τέτοιο Θεό δεν μου επιτρέπει η συνείδησή μου και η αξιοπρέπειά μου να πιστέψω, εκτός κι αν εσύ μπορείς να μου δώσεις μια εξήγηση π.χ. για το βίτσιο του Θεού σου να παιδεύει κόσμο με αιμορροΐδες»

Εντάξει «Δευτερονόμιε» ο Θεός μας είναι «κακός» είναι «σαδιστής» είναι τέλος πάντων όλα αυτά που λες..

Γιατί δε μας λες όμως, ποια είναι η θεωρεία σου;
Τι πιστεύεις γενικώς για τον κόσμο και τη δημιουργία;
Με ποιο τρόπο τοποθετήθηκε ο άνθρωπος στον πλανήτη γη;

Είναι δύσκολο να μας κατατοπίσεις λιγάκι να μας πεις βρε παιδάκι μου, «πιστεύω δεν υπάρχει Θεός, υπάρχει όμως αυτό.. (;;;)
Ο άνθρωπος κατασκευάστηκε από σύμπτωση π.χ

Ποια είναι η θεωρία σου «Δευτερονόμιε»;
Μήπως ντρέπεσαι γι΄αυτά που πιστεύεις και γι΄αυτό δε μας τα λες;

Μη φοβάσαι ότι κι αν πιστεύεις δε πρόκειται να σε παρεξηγήσουμε, εδώ αντέχουμε τον digiSapientia και τις μπούρδες του περί ηθικών ατόμων οι μάρτυρες του Ιεχωβά και τα άλλα κουλά που μας λέει, εσύ νομίζεις θα μας κάνεις τη διαφορά;

Πες μας «Δευτερονόμιε»…
Δίδαξέ μας τη δική σου αλήθεια…
Μπορεί αυτό που πιστεύεις εσύ να είναι όντως αξιόλογο και να θέλουμε να το γνωρίσουμε κι εμείς.. γιατί όχι;

Ιερεμίας!

Ανώνυμος είπε...

"ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!"


ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ:

"ΧΙΛΙΑΣΤΑΙ, ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ."

"Η ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΧΩΒΆΔΕΣ"

"Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ"


ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΤΛΟΣ...

ΤΟΥΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΟΛΟΥΣ!

ΤΕΛΙΚΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΝΙΑΚΟΙ.

ΜΟΝΟ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΝ ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΙΑΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΚΑΛΩΣ Ή ΚΑΚΏΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥΣ.

ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΝΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΨΥΧΟΛΟΓΟ.



ΕΦΡΑΙΜ

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΝΟΜΗΣ;;;
Δεν πάτε να ρωτήσετε καλύτερα στη Γερμανία και στη Γαλλία πως προστατεύουν τα παιδιά τους από τις "έννομες" θρησκείες κατά εσάς, σέκτες κατ' αυτούς, στις οποίες ανήκει και η σέκτα των μαρτύρων του Ιεχωβά;

Αρχαίος

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, Π.Χ. ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ, ΠΡΟΣΤΑΝΤΩΝ, ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, ΚΛΠ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ Ή ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΒΡΙΚΟΛΑΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΓΕΛΟΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ


ΕΦΡΑΙΜ

xhomo.religiosus είπε...

"Σέκτα", "αίρεση"... τι θαυμάσια που ηχούν οι λέξεις στον αντιαιρετικό εκπρόσωπο που βιώνει το φοβικό του σύμπαν το οποίο τρέφεται από μια από καιρού εθνικιστικόπληκτη εκκλησιούλα (10 εκατομ. άσχετων κατά 95% επί των κατ' ουσίαν δογμάτων της οπαδών)!

Άλλωστε τι είναι η κυριαρχούσα Εκκλησία;

"Η Εκκλησία είναι μια αίρεση που πέτυχε", μας ενημερώνει ο Ερνέστος Ρενάν. Πράγματι, πρωτογενώς (και δευτερογενώς) η Εκκλησία κατέχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που με αποτροπιασμό προσπαθεί να φορτώσει στις "επικίνδυνες" αιρέσεις, σέκτες και τα όμοια.

Γιατί εμφανίζονται στον 20ο αιώνα τόσο πολλά νέα θρησκευτικά κινήματα ("σέκτες" κατά τους φανατικούς θρησκόληπτους);

Επειδή, μας πληροφορεί ο Claude Levi-Strauss (Η Άγρια Σκέψη), αποτελούν έκφραση μιας "εξέχουσας διαμαρτυρίας ενάντια στην έλλειψη νοήματος", που αποτελεί σαπρό καρπό -μεταξύ και άλλων- του μακραίωνου χριστιανικού σκοταδισμού τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη.

Συνοψίζοντας,

α) ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τη λαϊκή ευημερία (ηθική και πνευματική) είναι η ιδρυματοποιημένη, πολιτικοποιημένη, εκπορνευμένη για πλούτο κρατική Εκκλησία με όλα τα μοναχιστικά, παραεκκλησιαστικά, αγιορείτικοκρατικά παραφερνάλιά της,

β) ατυχή περιστατικά (πχ αυτοκτονιών) από περιθωριακά κινούμενες φιλοσοφικοθρησκευτικές ομάδες (όπως ο Ναός του Ήλιου) είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στην ηθική αλλοτρίωση και πνευματική καταστολή που παράγει η κρατική Εκκλησία με τις αλληλοευλογίες αχρείων μικρόνωων πλην πανούργων πολιτικών και δικαστικών, και

γ) οι Μάρτυρες του Ιεχωβά (όπως και τα μέλη πχ της Εκκλησίας των Αγίων των Τελευταίων Ημερών) δεν περιγράφονται προ πολλού ως "σέκτα" από την έγκριτη και μη χρωματισμένη ειδική γραμματεία. Ο όρος "νέα θρησκευτικά κινήματα" αποτελεί μιαν κάποιαν ομαδοποιητική περιγραφή.

Ανώνυμος είπε...

Απαίδευτε και αστοιχείωτε Μάρτυρα του Ιεχωβά, δεν ξέρω αν ο Αντιαιρετικός χρειάζεται ψυχολόγο, εσύ πάντως ένα δάσκαλο να σου μάθει τους κανόνες της Ελληνικής γλώσσας, τον χρειάζεσαι οπωσδήποτε!!
Γιατί ο Αντιαιρετικός την λέξη βρικόλακες την έχει κλεισμένη σε εισαγωγικά, αλλά ο φανατισμός σου δεν σε άφησε να το δεις.
Κι όταν μια λέξη στην ελληνική γλώσσα την κλείνουμε σε εισαγωγικά, την παίρνουμε με μεταφορική σημασία και όχι κυριολεκτική.
Τι σημαίνει μεταφορική και κυριολεκτική ρώτα για να μάθεις όταν πας στην αίθουσα Βασιλείας, και αν βρεθεί κανένας ΜτΙ εμένα να μου «τρυπήσεις τη μύτη», γιατί μόρφωση και ΜτΙ είναι δύο ασυμβίβαστα πράγματα.
Πάντως κριτική στο άρθρο δεν σε είδαμε να κάνεις. Δεν σε είδαμε να λες, πως λέει ψέματα ο Αντιαιρετικός ούτε πως είναι ψεύτικα τα ντοκουμέντα που επικαλείται.
Γιατί άραγε;

Ο Αντι - Εφραίμ

Καλά Κρασιά είπε...

-Είσαι "βρικόλακας"!!!
-Είσαι φανατικός που με λες βρικόλακα!
-Εσύ είσαι φανατικός που δεν βλέπεις τα εισαγωγικά στη λέξη "βρικόλακας"!

Ανώνυμος είπε...

Αντιαιρετικός: Σ’ αυτό η Εταιρία όχι μόνο μας αποκαλεί σιχαμένους (βδελυκτούς) εχθρούς! που δεν μας πρέπει κόσμια ταφή, αλλά συνεχίζοντας αυτό το παραλήρημα της φρίκης υποστηρίζει, ότι με το αίμα μας που θα χυθεί στο πόλεμο του Αρμαγεδδώνα, άλλοι από τους Μ. του Ιεχωβά θα πλύνουν σ’ αυτό τα πόδια τους! και άλλοι σαν διψασμένοι βρικόλακες θα το γλείψουν! Και το πιο ωραίο της υπόθεσης είναι, ότι σύμφωνα με την Εταιρία, όλα αυτά θα γίνουν με την επιδοκιμασία του Θεού!«Ο Κύριος είπε, Θέλω επαναφέρει εκ Βασάν, θέλω επαναφέρει τον λαόν μου εκ των βαθέων της θαλάσσης διά να βαφή ο πους σου εν τω αίματι των εχθρών σου και η γλώσσα των κυνών σου εξ αυτού
Ψαλμοί 68:22-23

O Αντι - Εφραίμ: ο Αντιαιρετικός την λέξη βρικόλακες την έχει κλεισμένη σε εισαγωγικά.

Να πείτε στον κ. Χρήστο τον Αντιαιρετικό, από δω και πέρα να αποκαλεί και τον Κύριο ... βρικόλακα (με εισαγωγικά ή χωρίς, δεν έχει σημασία αφού βρικόλακες δεν υπάρχουν. Ή μήπως υπάρχουν;)

Ανώνυμος είπε...

Αντιαιρετικός: Σ’ αυτό η Εταιρία όχι μόνο μας αποκαλεί σιχαμένους (βδελυκτούς) εχθρούς! που δεν μας πρέπει κόσμια ταφή, αλλά συνεχίζοντας αυτό το παραλήρημα της φρίκης υποστηρίζει, ότι με το αίμα μας που θα χυθεί στο πόλεμο του Αρμαγεδδώνα, άλλοι από τους Μ. του Ιεχωβά θα πλύνουν σ’ αυτό τα πόδια τους! και άλλοι σαν διψασμένοι βρικόλακες θα το γλείψουν! Και το πιο ωραίο της υπόθεσης είναι, ότι σύμφωνα με την Εταιρία, όλα αυτά θα γίνουν με την επιδοκιμασία του Θεού!«Ο Κύριος είπε, Θέλω επαναφέρει εκ Βασάν, θέλω επαναφέρει τον λαόν μου εκ των βαθέων της θαλάσσης διά να βαφή ο πους σου εν τω αίματι των εχθρών σου και η γλώσσα των κυνών σου εξ αυτού
Ψαλμοί 68:22-23

O Αντι - Εφραίμ: ο Αντιαιρετικός την λέξη βρικόλακες την έχει κλεισμένη σε εισαγωγικά.


Να πείτε στον κ. Χρήστο τον Αντιαιρετικό, από δω και πέρα να αποκαλεί και τον Κύριο ... βρικόλακα (με εισαγωγικά ή χωρίς, δεν έχει σημασία αφού βρικόλακες δεν υπάρχουν. Ή μήπως υπάρχουν;)

Ανώνυμος είπε...

«Πολυάσχολε» Εφραίμ ότι και να κάνεις δεν πρόκειται να τσιμπήσουμε και να αλλάξουμε θέμα. Οι αναπάντητες ερωτήσεις στο «Διαμόρφωση του Ορθόδοξου δόγματος» από τον Κάρολο και τον «Άλλο» που σε αφορούν, έχουν στοιχειώσει σαν βρικόλακες χωρίς εισαγωγικά και …. διψούν να πιουν το αίμα σου δηλ. τις απαντήσεις σου. Άλλωστε είσαι ο πρώτος διδάξας πως δεν πρέπει να αλλάζουμε θέμα αν δεν το ολοκληρώσουμε. Λοιπόν άσε τις κουτοπονηριές και απάντα, αλλιώς δήλωσέ το, πως δεν έχεις απαντήσεις να τελειώνουμε.
Ειδάλλως ρώτα και απάντα μόνος σου στο παρόν θέμα, για να νομίζεις πως κάτι καταφέρνεις!!

Αντί - Εφραίμ

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον δεν είμαι ο Εφραίμ και δεύτερον, το να αποκαλύπτεις πως ο βρυκόλακας δεν είναι άλλος από τον Γιαχβέ (τα λόγια του επαναλαμβάνουν οι μτΙ) δεν είναι κουτοπονηριά. Κουτοπονηριά είναι όταν στο αποκαλύπτουν να κάνεις την πάπια ή να άλλάζεις θέμα και το θέμα εδώ είναι οι "βρικόλακες".
Ο Αντιαιρετικός την έκανε την πατάτα του, σχολιάζοντας τα κείμενα αυτά των μτΙ μη γνωρίζοντας πως τις ανοησίες αυτές τις αντέγραφαν από την Αγίας Γραφή.
Ως γνωστόν ο Γιαχβέ είχε μια προτίμηση στο αίμα όπως αποκαλύπτεται και από άλλο εδάφιο:

«Και έπλυναν την άμαξαν εις το υδροστάσιον της Σαμαρείας, έπλυναν έτι και τα όπλα αυτού και έγλειψαν οι κύνες το αίμα αυτού, κατά τον λόγον του Κυρίου, τον οποίον ελάλησεν.»
Βασιλέων Α’ 22:38

Ανώνυμος είπε...

Εγώ απευθύνθηκα στον Εφραίμ, κ. κρυπτογιαχωβά όπως σε λέει και ο Ιερεμίας και όχι σε σένα. Αυτός ξέρει μην ανησυχείς. Όσο για την σπουδή σου να υπερασπιστείς τους ΜτΙ αποδεικνύει του λόγου το αληθές του Ιερεμία.

Αντί – Εφραίμ

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπερασπίζομαι τους ιεχωβάδες όπως τους αποκαλείτε. Απλώς επισημαίνω το βλακώδες των επιχειρημάτων σας. Και τη φασίζουσα νοοτροπία σας να χαρακτηρίζετε «κρυπτογιαχωβά» οποιονδήποτε διαφωνεί μαζί σας. Τι περιμένεις όμως από πιστούς ενός θεού που είναι «θεός ζηλωτής και εκδικών κύριος, εκδικών κύριος μετά θυμού εκδικών κύριος τους υπεναντίους αυτού και εξαίρων αυτός τους εχθρούς αυτού»
Ναούμ 1:2

Ανώνυμος είπε...

Φτου σου κρυφογιαχωβά,

Έχεις αμφιβλίας τινάς περί του αγγέλματος αγάπης της Ορθοδόξου Εκκλησίας;

Ιδού η δογματική της Ορθοδόξου εκκλησίας εις την υπηρεσίαν της αγάπης και της ομονοίας.

http://vatopaidi.files.wordpress.com/2008/12/st-barbara-pyrovoliko.jpg

Του Κυρίου δεηθώμεν....

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος κύριος («Δευτερονόμιο»;) έγραψε: "Δεν υπερασπίζομαι τους ιεχωβάδες όπως τους αποκαλείτε. Απλώς επισημαίνω το βλακώδες των επιχειρημάτων σας. Και τη φασίζουσα νοοτροπία σας να χαρακτηρίζετε «κρυπτογιαχωβά» οποιονδήποτε διαφωνεί μαζί σας."


Πολύ στην πολιτική το έχετε ρίξει τελευταία ή μου φαίνεται; Μην γράφετε πολύ για Πλεύρηδες και φασισμούς, γιατί περιμένουμε τόσες απαντήσεις από τον κ. Π. Παπαδόπουλο και δεν θέλουμε να βρει δικαιολογία ότι ασχολούμαστε με πολιτικές συζητήσεις, για να μην απαντήσει. Αν δεν το ξέρατε, η οργάνωση Σκοπιά απαγορεύει στους Μάρτυρες του Ιεχωβά να ασχολούνται με την πολιτική. Γιατί αν ασχολούνταν η Σκοπιά με την πολιτική, θα θεωρούταν ακραία οργάνωση και δικαίως, αφού η θέση της για το μακεδονικό ζήτημα είναι αντίθετη με αυτήν που έχουν πάρει όλα τα κόμματα ενάντια στην αναγνώριση του γειτονικού κρατιδίου με το όνομα «Μακεδονία».

Νικόλαος είπε...

Συγγνώμη, ξέχασα να υπογράψω το ακριβώς παραπάνω μήνυμα (12:12 πμ).

Και κάτι ακόμα. Κ. Π. Παπαδόπουλε αφήστε τους Πλεύρηδες και την υπερηφάνειά σας και μελετήστε τη Γραφή σαν ένα σύνολο, με το πνεύμα της. Όχι με το γράμμα της όπως έκαναν οι Φαρισαίοι και οι παπικοί του μεσαίωνα που έφτιαξαν το αντίλυτρο.

Τότε θα καταλάβετε αυτό για το οποίο με κοροϊδεύετε, ότι για να μελετήσει κάποιος τη Γραφή χρειάζεται τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος και όχι αιρέσεων που αποδεδειγμένα δεν το έχουν. Αν δεν το κάνετε αυτό, τότε όντως μπορεί και να τρελαθείτε με την Αγία Γραφή, όπως έπαθαν κάποια «αδέλφια» σας (βλ. παρόν άρθρο για το οποίο συγχαίρω για μία ακόμη φορά τον κ. Χρήστο).

Το γράφω αυτό γιατί και εδώ βλέπουμε τρελά πράγματα. Άθεους και μασόνους (αποδεδειγμένα Μάρτυρες του Ιεχωβά) να παίρνουν το μέρος σας. Τι ανάγκη τους έχετε; Να καταφεύγετε στην πολιτική για να λύσετε... δογματικά ζητήματα. Τι ανάγκη την έχετε; (Εμένα που με αφήνει η Εκκλησία να μιλήσω για πολιτικά, γιατί δεν το κάνω, πέρα από το μακεδονικό ζήτημα;)

Ο Θεός να μας δίνει μετάνοια.

Ανώνυμος είπε...

Μουτζαχεντίν είπε: Έχεις αμφιβολίας τινάς περί του αγγέλματος αγάπης της Ορθοδόξου Εκκλησίας;

Φτου σου κρυφογιαχωβά.
Καμία απολύτως!

Ανώνυμος είπε...

Νικόλαος: Όχι με το γράμμα της όπως έκαναν οι Φαρισαίοι και οι παπικοί του μεσαίωνα που έφτιαξαν το αντίλυτρο.

Δεν το έφτιαξε κανείς. Απλώς διάβασαν αυτό που έγραφε.

«διότι ο Υιός του ανθρώπου δεν ήλθε διά να υπηρετηθή, αλλά διά να υπηρετήση και να δώση την ζωήν αυτού λύτρον αντί πολλών.»
Μάρκος 10:45

«όστις έδωκεν εαυτόν αντίλυτρον υπέρ πάντων, μαρτυρίαν γενομένην εν ωρισμένοις καιροίς»
Τιμόθεον Α’ 2:6

Mα γιατί επιμένετε να καταλάβουμε κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που γράφει;

Οι λέξεις "λύτρον", "αντίλυτρον" είναι και στο πρωτότυπο.

Ανώνυμος είπε...

Νικόλαος: Τότε θα καταλάβετε αυτό για το οποίο με κοροϊδεύετε, ότι για να μελετήσει κάποιος τη Γραφή χρειάζεται τη βοήθεια του Αγίου Πνεύματος και όχι αιρέσεων που αποδεδειγμένα δεν το έχουν.

Η αλήθεια είναι ότι για να μετατρέψεις αυτό:

«Διά τούτο προσμένετέ με, λέγει Κύριος, μέχρι της ημέρας καθ' ην εγείρομαι προς λεηλασίαν διότι η απόφασίς μου είναι να συνάξω τα έθνη, να συναθροίσω τα βασίλεια, να εκχέω επ' αυτά την αγανάκτησίν μου, όλην την έξαψιν της οργής μου επειδή πάσα η γη θέλει καταναλωθή υπό του πυρός του ζήλου μου.»
Σοφονίας 3:8

σε άγγελμα αγάπης,
χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάποιο "άγιο πνεύμα" για να μην πω και πεντ' έξι μπάφους απ' τα Ζωνιανά.

Νικόλαος είπε...

Ο Θεός είναι αγάπη (Α' Ιωάν. δ' 8). Αυτό είναι λοιπόν το «αβυσσώδες χάσμα» για το οποίο έκανε λόγο όλο καμάρι ο κ. Π. Παπαδόπουλος. Το ότι η Εκκλησία βλέπει τον Κύριο σαν ήλιο αγάπης και το ότι η Σκοπιά Τον βλέπει σαν αιμοδιψή εφορμώντα πάνω σε άλογο! Όντως, άβυσσος χωρίζει την εικόνα του Κυρίου να κρατά τον Ευαγγέλιο που έχει βάλει πάνω δεξιά ο κ. Χρήστος, από την εικόνα της Σκοπιάς στο τέλος του άρθρου. Όπως έχω ξαναγράψει: μία εικόνα, χίλιες λέξεις.

Ανώνυμος είπε...

κ.παπαδόπουλε

τι θα γίνει με την απάντησή σας στο μικρό ερώτημα που σας έχω θέσει εδώ και αρκετές ημέρες;

είστε βέβαιος ότι είναι:
"σου έδωσα επίσημες απαντήσεις που έχουν δοθεί και σε δημοσιογράφους.";;;

Αυτή είναι απάντηση εκπροσώπου τύπου πολιτικού κόμματος!!!

Σκεφτείτε το διαβάζοντας και την περίπτωση του Μάρτυρα του Ιεχωβά και παιδεραστή Jim Dean Wolfenbarger, ο οποίος βίασε ένα 6χρονο κοριτσάκι.

http://www.appeal-democrat.com/news/wolfenbarger-64587-changed-truly.html

κ.Παπαδόπουλε,

υπάρχει περίπτωση η Σκοπιά να προσπαθεί να αποσιωπήσει περιπτώσεις παιδεραστίας μελών της;

Ναι ή όχι;

Κάρολος

Π.Π. είπε...

Κάρολε, δεν υπάρχει καλύτερη απάντηση από αυτή που δίνουν οι αρμόδιοι. Αν θες πιο πολλά, φτιάξτε ειδικό τόπικ.

Δεν είναι σωστό σε όλα τα τόπικ να θες αναλύσεις σε αυτό που γέννησε η κούτρα σου. Αυτό είναι, φίλατε, αλλαγή θέματος.

Όσο για αυτόν τον τελευταίο, διάβασα το δημοσίευμα και πουθενά δεν είναι να λέει ότι ο συγκεκριμένος ήταν Μάρτυρας όταν βίασε το κοριτσάκι.

Π.Π. είπε...

Να τελειώσω και επί του θέματος, ότι είστε απαράδεκτοι που μιλάτε για βρικόλακες για πολλούς λόγους.

Πρώτον αποκρύπτετε σκοπίμως από τους αναγνώστες τα συμφαζόμενα, τα οποία αποκαλύπτουν όλες αυτές οι εκφράσεις περί σφαγών και αίματος κλπ είναι βιβλικές εκφράσεις. Φυσικά δεν σας συμφέρει να καταλάβουν οι αναγνώστες σας ότι αυτές οι εκφράσεις αναφέρονται στη Βίβλο γιατί αυτό θα αποδυναμώσει το όλο σκεπτικό σας.

Επιπλέον, τα έντυπά μας εξηγούν αναλυτικότατα το πώς οι πολιτικές εξουσίες αν και δρουν υπό θεϊκή ανοχή χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα από τον Σατανά. Εσείς όμως αποκρύπτετε την επιχειρηματολογία και τα σχετικά βιβλικά χωρία.

Διότι η Βίβλος είναι αυτή που αποκαλεί τον Σατανά άρχοντα του κόσμου, όχι εμείς. Αλλά τόσο αυτό όσο και άλλα χωρία δεν τα αναφέρετε καθόλου. Φυσικά πολλοί από τους αναγνώστες σας είναι άσχετοι ως προς τη Βίβλο και γι' αυτό ποντάρετε ότι θα τους πλανήσετε σε εσφαλμένα συμπεράσματα.

Επίσης, ψευδώς λέτε ότι συστηματικά ασχολούμαστε με την ψευδοθρησκεία σας ή τις υπόλοιπες. Κάθε τακτικός αναγνώστης των περιοδικών μας και κάθε τακτικός παρευρισκόμενος των συναθροίσεών μας γνωρίζει ότι η θεματολογία μας κινείται κατά 90% γύρω από το πώς να είμαστε σωστοί χριστιανοί και να χρησιμοποιούμε την Αγία Γραφή στην καθημερινή μας ζωή. Οι αναφορές μας στις άλλες θρησκείες είναι ελάχιστες και πολύ πιο ήπιες από τις δικές σας.

Ιδίως στις πόρτες των ανθρώπών αποφεύγουμε να αναφερθούμε στις ψευδοδιδασκαλίες σας και τα ψευδοέθιμά σας και στα σκάνδαλά σας διότι σκοπός μας δεν είναι η αντιπαράθεση αλλά η ανεύρεση κοινής βάσης.

Π.Π. είπε...

Τέλος τα έντυπά μας και οι ομιλίες μας συχνότατα περιέχουν συμβουλές στο πώς να συμπεφερόμαστε με αξιοπρέπεια στους αλλοθρήσκους.

Να δώσω ένα απλό αλλά πολύ δυνατό παράδειγμα που τα Ορθόδοξα βιβλιαράκια σας αγάπη ούτε για πλάκα δεν θα έγραφαν:

*** Οικογενειακή Ευτυχία, κεφ. 11 σ. 129 - 133 παρ. 12 Να Διατηρείτε την Ειρήνη στο Σπιτικό Σας ***


8 ... Για παράδειγμα, αν ο άντρας σας φέρνει αντίρρηση στη θρησκεία σας, μην του δίνετε εύλογες αιτίες για παράπονα σε άλλους τομείς. Να διατηρείτε το σπίτι καθαρό. Να φροντίζετε την προσωπική σας εμφάνιση. Να του εκφράζετε απλόχερα την αγάπη και την εκτίμησή σας. Αντί να είστε επικριτική, να τον υποστηρίζετε. Να του δείχνετε ότι αποβλέπετε σε αυτόν για ηγεσία. Μην ανταποδίδετε τα ίσα, αν αισθάνεστε ότι σας έχει αδικήσει. (1 Πέτρου 2:21, 23) Να αφήνετε περιθώριο για την ανθρώπινη ατέλεια, και αν συμβεί κάποια λογομαχία, να είστε η πρώτη που θα ζητήσετε με ταπεινότητα συγνώμη.—Εφεσίους 4:26.

...

11 Αν είστε σύζυγος μιας γυναίκας που έχει πίστη διαφορετική από τη δική σας, να προσέχετε ιδιαίτερα να δείχνετε σεβασμό για τη γυναίκα σας και στοχαστικό ενδιαφέρον για τα αισθήματά της. Ως ενήλικη, της αξίζει κάποιος βαθμός ελευθερίας ώστε να ασκεί τη θρησκεία της, ακόμη και αν εσείς διαφωνείτε με τις πεποιθήσεις της. ... Μπορεί να νιώθει παραμελημένη επειδή αφιερώνετε μεγάλο μέρος του χρόνου σας σε εκκλησιαστικές δραστηριότητες. Ίσως να εναντιώνεται στις προσπάθειες που κάνετε να υπηρετείτε τον Ιεχωβά, όμως το βασικό μήνυμα μπορεί απλώς να είναι: «Θέλω να μου αφιερώνεις περισσότερο χρόνο!» Να είστε υπομονετικός. Με το στοργικό σας ενδιαφέρον, εκείνη μπορεί αργότερα να βοηθηθεί να ασπαστεί την αληθινή λατρεία.—Κολοσσαείς 3:12-14· 1 Πέτρου 3:8, 9.

12 Σε ένα σπιτικό που δεν είναι ενωμένο στη λατρεία, η θρησκευτική εκπαίδευση των παιδιών μερικές φορές γίνεται ζήτημα. Πώς θα πρέπει να εφαρμόζονται οι Γραφικές αρχές; Η Αγία Γραφή αναθέτει στον πατέρα την πρωταρχική ευθύνη να εκπαιδεύει τα παιδιά, αλλά και η μητέρα παίζει σημαντικό ρόλο. (Παροιμίες 1:8· παράβαλε Γένεση 18:19· Δευτερονόμιο 11:18, 19.) Ακόμη και αν αυτός δεν δέχεται την ηγεσία του Χριστού, ο πατέρας εξακολουθεί να είναι η κεφαλή της οικογένειας.

...

15 Αν εσείς, ο άντρας, είστε στην πίστη και η γυναίκα σας δεν είναι, τότε πρέπει να επωμιστείτε την ευθύνη να αναθρέψετε τα παιδιά σας «με τη διαπαιδαγώγηση και τη διανοητική καθοδήγηση του Ιεχωβά». (Εφεσίους 6:4) Καθώς το κάνετε αυτό, βέβαια, θα πρέπει να είστε καλοσυνάτος, στοργικός και λογικός στη συμπεριφορά σας απέναντι στη σύζυγό σας.


ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ;


Επομένως τα περί βρικολάκων είτε βρίσκονται μέσα στο στοιχειωμένο μυαλό σας είτε αποτελεί απλώς μια απλή τακτική για να φανατίσετε κόσμο και να δημιουργήσετε κλίμα μίσους προς τους Μάρτυρες, όσο φυσικά περνάει αυτό από το χέρι σας.

Άρα το τόπικ περί βρικολάκων όχι μόνο δεν αποδεικνύει τους ισχυρισμούς σας περί δήθεν μίσους από μέρους του Μαρτύρων για τους συνανθρώπους τους αλλά, αντιθέτως, αποδεικνύει το δικό σας μίσος για τους Μάρτυρες.

Λυπάμαι πολύ για την κατάντια σας.


ΥΓ. Τα όσα έχω πει περί του χρόνου ισχύουν κανονικά. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθώ σοβαρά με καμία συζήτηση μέχρι τα μέσα Ιουνίου.

Ανώνυμος είπε...

κ.παπαδόπουλε γράφετε:

"Όσο για αυτόν τον τελευταίο, διάβασα το δημοσίευμα και πουθενά δεν είναι να λέει ότι ο συγκεκριμένος ήταν Μάρτυρας όταν βίασε το κοριτσάκι."

Χαίρομαι που παραδέχεστε ότι διαβάζετε τις παραπομπές.
Το ότι δεν αμφισβητήσατε κανένα από τα προηγούμενα μας δίνει να καταλάβουμε ότι συμφωνείτε ότι υπάρχουν πολλοί παιδεραστές ανάμεσα στους μάρτυρες του Ιεχωβά ακόμα και στα υψηλότερα κλιμάκια!!! (πρεβύτεροι,Presiding Overseer, μπεθελίτες και ακόμα πιο ψηλά)!!!

Άρα δεν αναλύω "αυτό που γέννησε η κούτρα" μου, όπως με λοιδωρία μου γράφετε, αλλά αυτό που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ μέσα από τις αποφάσεις των δικαστηρίων.

Σωστά. Δεν αναφέρει το δημοσίευμα "ότι ο συγκεκριμένος ήταν Μάρτυρας όταν βίασε το κοριτσάκι", γιατί η περίπτωση αυτή είναι "ιδιαίτερη" και την έβαλα επίτηδες για να επιβεβαιώσω κάτι πολύ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.

Τα δημοσιεύματα ήσαν 2.

Σας έδειξα πρώτα τό ένα περιμένοντας (δυστυχώς) ότι θα αντιδρούσατε με αυτό τον τρόπο.

Διότι δεν είχατε ΤΙΠΟΤΑ να πείτε για τα τόσα παιδάκια που καταστράφηκαν από σοδομίτες μάρτυρες του Ιεχωβά και το μόνο που έχετε να πείτε είναι το αν ήταν Μ.τ.Ι όταν διέπραξε το έγκλημα!!!

Περί διυλήσεως του κουνουπιού ο λόγος!!!

Μόνο που εδώ στη θέση του κουνουπιού βρίσκονται τα παιδιά που βιάστηκαν από μάρτυρες του Ιεχωβά!!!

Η Σκοπιά λέει ότι βάζει τον πήχυ ψηλά σε αυτούς που πρόκειται να γίνουν μέλη της και τους θέτει αυστηρές προδιαγραφές για να τους "βαπτίσει".

Η ιστορία του συγκεκριμένου παιδραστή έχει ως εξής, με λίγα λόγια:

O συγκεκριμένος κύριος Wolfenbarger είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση για την απαγωγή και τον σοδομισμό μίας 34χρονης οδηγού ταξί. Το 1987 βγήκε από την φυλακή με 37 μέρες άδεια κατά την διάρκεια της οποίας αποπειράθηκε (ανεπιτυχώς) να βιάσει μία 16χρονη, ενώ κατάφερε να βιάσει το 6χρονο κοριτσάκι!
Καταδικάστηκε το 1988 σε 27 χρόνια φυλακή.
Το 1996 έγινε μάρτυρας του Ιεχωβά προσπαθώντας να εμφανιστεί ότι έχει αλλάξει.
Το 2002 που εξετάστηκε και πάλι η περίπτωσή του (όντας Μ.τ.Ι) εμφανίστηκε να ψεύδεται για τα εγκλήματά του και να κατηγορεί τα θύματά του!!!
http://www.appeal-democrat.com/common/printer/view.php?db=marysville&id=64140

Πόσο ψηλά λοιπόν έβαλε η Σκοπιά τον πήχυ σε αυτόν τον άνθρωπο, ο οποίος αν είχε καταφέρει το 2002 να ξεγελάσει τους ψυχολόγους θα συνέχιζε την εγκληματική του δράση αφήνωντας πίσω του νέα θύματα;

Το να μιλάμε λοιπόν για υψηλά στάνταρ εισαγωγής στη Σκοπιά είναι μάλλον ανούσιο ή ουτοπικό!!!

Όπως και το να μιλάμε για ευαισθησία (από μέρους σας;) απέναντι σε όλα αυτά τα θύματα.

κ.παπαδόπουλε,
σας ρωτάω ξανά:

υπάρχει περίπτωση η Σκοπιά να προσπαθεί να αποσιωπήσει περιπτώσεις παιδεραστίας μελών της;

Ναι ή όχι;

Κάρολος

Ανώνυμος είπε...

Παπαδόπουλε, πιστεύω πως οι τελευταίες αυτές μέρες πρέπει να είναι από τις χειρότερες της ζωής σου. Τέτοια ξεφτίλα που τραβάς από τον Κάρολο, για το ζήτημα της παιδεραστίας της Σκοπιάς, εφευρίσκοντας αστείες δικαιολογίες για να ξεφύγεις, δεν πρέπει να σου έχει ξανατύχει.
Και ενώ θα μπορούσα να γράψω μύρια όσα να σε ειρωνευτώ, δεν το κάνω, γιατί πλέον έχεις ευτελιστεί τελείως και δεν αξίζει ένα άτομο που εκλιπαρεί οίκτο να το ειρωνεύεσαι.
Απλά μια παράκληση να απευθύνω στον Κάρολο, να πάψει να σε βασανίζει για να διασώσεις ότι μπορείς να διασώσεις από την αξιοπρέπειά σου.
Κάρολε σε παρακαλώ μην τον βασανίζεις άλλο. Όταν επί μέρες τον ρωτάς «υπάρχει περίπτωση η Σκοπιά να προσπαθεί να αποσιωπήσει περιπτώσεις παιδεραστίας μελών της; Ναι ή όχι;» και αυτός σου λέει πως είσαι εκτός θέματος!!! ή πως θα είμαι απασχολημένος μέχρι τα μέσα Ιουνίου, τι άλλο περιμένεις για να καταλάβεις πως δεν έχει απάντηση στα ερωτήματά σου.
Το μόνο καλό που μπορεί να βγει από το στραπάτσο του αυτό, είναι να συνειδητοποιήσει πως δεν πρέπει να είναι υπερήφανος και υπερφίαλος, όταν νομίζει πως έχει το πάνω χέρι στο διάλογο, γιατί ο Θεός στους υπερήφανους αντιτάσσεται.
Ελπίζω λοιπόν αυτή η οδυνηρή του περιπέτεια να του γίνει μάθημα.

Αντί – Εφραίμ

Π.Π. είπε...

Αφού νομίζετε ότι έχετε θέμα για κουβέντα ώστε να πλήξετε τους Μάρτυρες, γιατί δεν βάζετε τον Χρήστο να φτιάξει ειδικό θέμα; Και εκεί θα δούμε τι ακριβώς λένε τα ντοκουμέντα αναλυτικά.

Γιατί όμως πρέπει να σταματούν όλα τα άλλα θέματα;

Μήπως επειδή σε όλα τα θέματα που ξεκίνησε ο Χρήστος υπάρχει σοβαρότατος αντίλογος και τώρα η λύση είναι να το γυρίσουμε αλλού;

Για τον Ιππόλυτο και το απαράλλαχτο δόγμα τα κάνατε σαλάτα. Όλος ο επιστημονικός ντουνιάς ξέρεις ότι όποιοι πίστευαν στην χριστολογία του Λόγου θεωρούσαν τον Γιο του Θεού οντολογικά κατώτερο.

Για τον Αββαδών τα κάνατε σαλάτα. Σιγή ιχθύος ετηρήσατε. Και πού να μιλήσετε εξάλλου, εδώ στα χοντρά ζητήματα έχετε μεσάνυχτα, θα έχετε στα ψιλά;

Για τους βρικόλακες κακένας αντίλογος επί του θέματος.

Η μόνη λύση φαίνεται να είναι για σας σε όλα τα νήματα να αλλάζετε το θέμα.

Και όσο για μένα, κάντε υπομονή 15 ημέρες και θε με έχετε πλήρως στη διάθεσή σας. Αφού σας λείπει η παρέα μου, δεν θα σας τη στερήσω.

Νικόλαος είπε...

Παρατηρώ ότι ακολουθείτε την ίδια τακτική με τον «αδελφό» σας κ. Γιώργο.

Έχουμε απαντήσει σε όλα τα ερωτήματά σας, ενώ εμείς έχουμε χάσει το μέτρημα των αναπάντητων ερωτημάτων που σας έχουμε θέσει. Ούτε ένα «δεν ξέρω» δεν καταδέχεστε να πείτε. Μόνο αφήνετε άθεους και μασόνους να μιλούν «αντ' αυτού» καθυστερώντας όσο μπορείτε τη συζήτηση. (Όποιος δεν με πιστεύει ας ρίξει μια ματιά στα τελευταία άρθρα του κ. Χρήστου.)

Εκτός αν θεωρείτε τον αναγνώστη χαζό. Αν τον θεωρείτε, πείτε μου να σας παραθέσω τις απαντήσεις μας στα ερωτήματα που θέσατε (με συνδέσμους) μαζί με το πακέτο των ερωτήσεων (αν καταφέρω και τις συγκεντρώσω όλες) για τις οποίες δεν ψελλίσατε κουβέντα. Θα μου πάρει κάποια ώρα, αλλά δεν πειράζει· βλέπετε εγώ έχω χρόνο για χάσιμο, ενώ εσείς όχι.


κ. Π. Παπαδόπουλος: «Πρώτον αποκρύπτετε σκοπίμως από τους αναγνώστες τα συμφαζόμενα, τα οποία αποκαλύπτουν όλες αυτές οι εκφράσεις περί σφαγών και αίματος κλπ είναι βιβλικές εκφράσεις.»


Διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας για τη λέξη «βρικόλακες», ενώ η Σκοπιά είναι ελεύθερη να βρίζει και να βλαστημά όπως και όποτε το επιθυμεί.

«Μα τι λες», ίσως απορήσετε «είναι δυνατόν η "καθαρή" οργάνωση Σκοπιά να κάνει τέτοια πράγμα;». Και όχι μόνο αυτό, κάτι ακόμα χειρότερο. Να δικαιολογείται για τις βρισιές και τις συμπεριφορές της, βασιζόμενη, σε τι άλλο, στο κείμενο της Αγίας Γραφής!!! Διαστρεβλώνοντας τον λόγο του Θεού, για να βρίζει! Μάλιστα. Δεν καταλάβατε;

Η πόρνη η Βαβυλώνα αναφέρεται στην Αγία Γραφή. Και η εταιρεία Σκοπιά πάει και «ερμηνεύει» ότι μέλος της πόρνης είναι η Εκκλησία του Χριστού, δηλαδή η Ορθοδοξία. Αυτό δεν είναι βρισιά; Και κάτι χειρότερο, βρισιά που υποτίθεται πως ξεστομίζει το πανάγιο στόμα του Θεού!

Και οι Φαρισαίοι σταύρωσαν τον Χριστό βάσει της Γραφής. Επειδή δηλαδή στη Γραφή αναφέρεται κάτι, μπορεί να έρχεται ο καθένας και να το ερμηνεύει μεταξύ «στιφάδου και μουσακά»; (βλ. σχετικό άρθρο του κ. Χρήστου).


κ. Π. Παπαδόπουλος: «Επομένως τα περί βρικολάκων είτε βρίσκονται μέσα στο στοιχειωμένο μυαλό σας είτε αποτελεί απλώς μια απλή τακτική για να φανατίσετε κόσμο και να δημιουργήσετε κλίμα μίσους προς τους Μάρτυρες, όσο φυσικά περνάει αυτό από το χέρι σας.»


Προσωπικά δεν μισώ κανέναν. Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είναι πλανημένα αδέλφια μας. Άλλοι μισούν τους αποστάτες. Και μιας που σας αρέσει να μιλάτε για τον Πλεύρη, να σας πω εγώ για έναν πρώην «αποστάτη», τον μακαριστό Βασίλη Ραφαηλίδη. Αυτός ο γνωστός και αξιόλογος συγγραφέας μόνο για φασίστας δεν θα μπορούσε να κατηγορηθεί. Ωστόσο δήλωνε άθεος και κατηγορούσε την Εκκλησία.

Ο Κύριος όμως που αφήνει τα ενενήντα εννιά πρόβατα για να βρει το ένα (Ματθ. ιη' 12), δεν τον άφησε. Διάφοροι ιερείς δεν φοβόντουσαν τις γνώσεις του ―γιατί άλλωστε;― και τον αντιμετώπιζαν σε δημόσιο διάλογο ―όχι πόρτα-πόρτα. Μετά από χρόνια διαλόγων κοιμήθηκε εν Κυρίω. Αυτή είναι η απάντηση στην «ιερή» αγανάκτησή σας:


κ. Π. Παπαδόπουλος: «ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΑΛΛΟΔΟΞΟΥΣ;»


Απάντηση: Τέτοια αντιμετώπιση φροντίζει η Σκοπιά να έχουν οι «αποστάτες»;


κ. Π. Παπαδόπουλος: «Λυπάμαι πολύ για την κατάντια σας.»


Μη κλαίτε για μένα, να κλαίτε μάλλον για τον εαυτό σας και τα παιδιά σας. (Λουκ. κγ' 28).

Ανώνυμος είπε...

κ.παπαδόπουλε,

που είδατε ότι προσπαθώ να πλήξω τους μάρτυρες του Ιεχωβά;

Απεναντίας από τις αποκαλύψεις των περιπτώσεων παιδεραστίας στους κόλπους της Σκοπιάς σας δίνεται η ευκαιρία να αρχίσετε να κάνετε την αυτοκριτική σας ως προς τα πιστεύω σας, ότι ανήκετε σε μια "καθαρή" οργάνωση.

Αυτοί που πλήτουν μάρτυρες του Ιεχωβά και ιδιαίτερα ανήλικους, είναι όλοι αυτοί οι παιδεραστές Μ.τ.Ι. και όσοι τους συγκαλύπτουν!!!

Γιαυτό ρωτώ και ξαναρωτώ:

"υπάρχει περίπτωση η Σκοπιά να προσπαθεί να αποσιωπήσει περιπτώσεις παιδεραστίας μελών της;

Ναι ή όχι;"

Ζητάτε να ανοίξει ο κ.Χρήστος ένα ειδικό θέμα;

Σας υπενθυμίζω πως η συζήτηση ήταν εντός θέματος έως ότου ΕΣΕΙΣ αλλάξατε θέμα αρχίζοντας να γράφετε περί παντελεήμωνα κ.λ.π.

Τώρα που αποκαλύπτονται τα της παιδεραστίας στη Σκοπιά, σας ενοχλεί;

Δεν ενοχλείστε με την εξόντωση των αθώων αυτών παιδιών και ενοχλείστε από τις αποκαλύψεις;

Αν δεν τις γνωρίζατε (τις περιπτώσεις), θα έπρεπε να είχατε τουλάχιστον δηλώσει τη συμπαράστασή σας σε αυτά τα θύματα (τώρα είναι αργά να το κάνετε).

Αν τις γνωρίζατε, δεν θα έπρεπε ποτέ να διανοηθείτε να μιλήσετε περί "καθαρότητας".

Γράψτε εδώ το σχόλια και τα ντοκουμέντα που έχετε. Εσείς διαλέξατε αυτό τον χώρο γιαυτού του είδους τη συζήτηση.

Δεν θεωρώ ότι χρειάζεται ιδιαίτερο topic.

Αυτό που ζητώ είναι να μιλήσετε ως κ.παπαδόπουλος και όχι ως φερέφωνο της Σκοπιάς με το να με παραπέμπετε σε δελτία τύπου.

Δυσκολεύεστε να εκφράσετε προσωπική άποψη;

Πόσος χώρος ή πόσος χρόνος σας χρειάζεται για να απαντήσετε στο μικρό μου ερώτημα:

κ.παπαδόπουλε,

υπάρχει περίπτωση η Σκοπιά να προσπαθεί να αποσιωπήσει περιπτώσεις παιδεραστίας μελών της;

Ναι ή όχι;

Εξάλου όλο γράφετε ότι έχετε υποχρεώσεις και όλο απαντάτε σε σχόλια.

Κάρολος

Ανώνυμος είπε...

Τους Ιερεις και τους δεσποταδες οσο και τις συμβουλες που δινουν στο ποιμνιο τους να τους αφησεται ησυχους.Να κοιταξετε την καταντια σας που ουτε τον εαυτο σας δεν μπορειτε να πεισετε οτι η Σκοπια λεει την αληθεια.Οσο για τα θυματα σας το 95% γνωριζει οτι ειστε πλανη αλλα ομως τους εχετε χειροποδαρα δεμενους και δεν μπορουν να φυγουν

Γιώργος είπε...

Στο: ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ … ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΤΕΣ (ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ)
κ.Χρήστο παραπληροφορείτε το αναγνωστικό σας κοινό με όσα γράφετε.
Συγκεκριμένα, γράφετε: "Οι Μ. του Ιεχωβά θα πιούν το χυμένο αίμα μας!"
σχολιάζοντας προηγουμένως:
"...άλλοι από τους οπαδούς της Οργάνωσης θα γλείψουν το χυμένο αίμα μας ..."

και στο παρόν άρθρο "ΟΙ «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» ΤΗΣ «ΣΚΟΠΙΑΣ» ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ!!" γράφετε τα ίδια με την ΔΙΑΦΟΡΑ:
"...άλλοι σαν διψασμένοι βρικόλακες θα το γλείψουν!"
ΕΔΩ βάλατε στη μέση και τους «ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ» για δραματοποίηση, δημιουργία αισθημάτων αρνητικών και για ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ της ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ που κάνετε.

Φαίνεται δεν προσέξατε καλά αυτά που γράφει η Σκοπιά 1-2-1968, σελ. 83 από την οποία βγάλατε το λανθασμένο συμπέρασμά σας.
Εκεί λέει καθαρά.
ΑΝ ΕΧΩΜΕ... ΚΥΝΑΣ (σκύλους) ... ο ΘΕΟΣ θα τους ΑΦΗΣΕΙ (τους σκύλους) να γλείψουν το αίμα των εχθρών ΕΝΑΝΤΙΟΝ των οποίων ΗΓΕΡΘΗ Ο Θ_Ε_Ο_Σ.

Εδώ μιλάει για ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, δεν μιλάει για κάποια θρησκευτική ομάδα.

Υπάρχει και κάποια Προϋπόθεση:
"ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΗΓΕΡΘΗ Ο ΘΕΟΣ."
Άρα αν εγερθεί εναντίον κάποιων ο Θεός και αφήσει σκύλους,
ΚΑΙ ΟΧΙ οι Μάρτυρες του ΙΕΧΩΒΑ, όπως λανθασμένα γράφετε.
ΚΑι γιατί το εφαρμόζετε σε εσάς;
Θεωρείτε τον ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;

Μια σχετική γραφική αναφορά υπάρχει στο
Α' Βασιλέων ΚΑ'17‐19:
Και ήρθε ο λόγος του Ιεχωβά στον Ηλία...: «Σήκω, κατέβα να συναντήσεις τον Αχαάβ, το βασιλιά του Ισραήλ,...
Και να του πεις: “... «Δολοφόνησες και επιπλέον πήρες στην κατοχή σου;»” ...«Στο μέρος όπου έγλειψαν οι σκύλοι το αίμα του Ναβουθέ, οι σκύλοι θα γλείψουν και το δικό σου αίμα»”».

Αλλά και η Αποκάλυψη περιέχει παρόμοιες συνταρακτικές εκφράσεις για το τι θα συμβεί σε εχθρούς του Χριστού.
Αποκάλυψη 19:11-15
"...ἐν δικαιοσύνῃ κρίνει καὶ πολεμεῖ...ὁ Λόγος τοῦ θεοῦ.
καὶ τὰ στρατεύματα τὰ ἐν τῷ οὐρανῷ ἠκολούθει αὐτῷ... ἵνα ἐν αὐτῃ πατάξῃ τὰ ἔθνη,..."

Τι θα συμβεί μετά;
Αποκάλυψη 19:17,18
"17 ...ἄγγελον ... ἔκραξεν ... πᾶσιν τοῖς ὀρνέοις ...συνάχθητε ...
18 ἵνα φάγητε σάρκας βασιλέων καὶ σάρκας χιλιάρχων ...καὶ σάρκας πάντων ἐλευθέρων τε καὶ δούλων καὶ μικρῶν καὶ μεγάλων."

Εδώ άγγελος καλεί τα ΟΡΝΕΑ [μου θυμίζουν γύπες] για να φάνε σάρκες βασιλέων, χιλιάρχων... ελευθέρων και δούλων και μικρών και μεγάλων"

Δεν αναφέρονται καθόλου άνθρωποι να είναι συμμέτοχοι του Χριστού σε αυτή την εξολοθρευτική αλλά ΔΙΚΑΙΗ μάχη με απώτερο σκοπό ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ για όσους επιζήσουν και για όσους αναστηθούν.

Μη ξεχνάς επίσης το Β Θεσσαλονικείς Α' 6-8
"εἴπερ δίκαιον παρὰ θεῷ ἀνταποδοῦναι τοῖς θλίβουσιν ὑμᾶς θλῖψιν ... ἐν τῇ ἀποκαλύψει τοῦ κυρίου Ἰησοῦ ἀπ’ οὐρανοῦ μετ’ ἀγγέλων ... εν πυρὶ φλογός, διδόντος ἐκδίκησιν τοῖς μὴ εἰδόσιν θεὸν καὶ τοῖς μὴ ὑπακούουσιν τῷ εὐαγγελίῳ"

Έτσι το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ της σωτηρίας μετά την εκδίκηση του Θεού είναι το καθοριστικό.

Σκέψου επίσης τον κατακλυσμό του Νώε:
η ιστορία συνεχίστηκε με τους επιζήσαντες.

Έτσι κ.Χρήστο, η Σκοπιά έγραψε αναμένοντας την εκδίκηση ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ από τον Θεό
[το ίδιο έκαναν και θεόπνευστοι συγγραφείς της Α.Γ.],
έχοντας υπόψη τα βιβλικά προηγούμενα και το ιστορικό μεγάλων διωγμών από φανατικούς άλλων θρησκειών ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ με την σύμπραξη ολόκληρων κρατικών μηχανισμών ιδιαίτερα στον 20ο αιώνα.

Γιατί λοιπόν παραπληροφορείτε το αναγνωστικό σας κοινό [θα τους κάνετε να 'βλέπουν' και εφιαλτικούς 'βρικόλακες' στον ύπνο τους - 'υπνοθρίλερ'] με βαρύγδουπες εκφράσεις που δημιουργούν ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ και εσφαλμένη αρνητική προδιάθεση;
Δεν τους λυπάστε και λίγο;

Γιώργος

Νικόλαος είπε...

κ. Γιώργος: «Άρα αν εγερθεί εναντίον κάποιων ο Θεός και αφήσει σκύλους,
ΚΑΙ ΟΧΙ οι Μάρτυρες του ΙΕΧΩΒΑ, όπως λανθασμένα γράφετε.»



Μάλιστα, κ. Γιώργο. Ε όχι και να ταυτίζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά με σκύλους. Μάλλον ο κ. αντιαιρετικός παρανόησε, μιας και τον έχει κακομάθει η Σκοπιά, αφού κατά καιρούς ταυτίζει τα θύματά της ακόμα και με... έντομα!


Σκοπιά, 15/8/2008: «Στις 8 Μαρτίου 2008 προσκεκλημένοι από 30 και πλέον χώρες παρακολούθησαν μαζί με την οικογένεια Μπέθελ την αποφοίτηση της 124ης τάξης της Σχολής Γαλαάδ. Παρόντες 6.411. Εισηγητής του προγράμματος ο Στίβεν Λετ από το Κυβερνών Σώμα εκφώνησε την εναρκτήρια ομιλία με θέμα: "Προχωρήστε Μαζί με τις Συμβολικές Ακρίδες του Ιεχωβά". Τα εδάφια Αποκάλυψη 9' 14 παρομοιάζουν την μικρή ομάδα των χρισμένων Χριστιανών που ανέκαμψαν από την πνευματική αδράνεια το 1919, με σμήνος ακρίδων το οποίο έλαβε ξαφνικά δράση. Στους σπουδαστές έγινε η υπενθύμιση ότι ως μέλη "των άλλων προβάτων" έχουν ενωθεί με το συμβολικό σμήνος ακρίδων Ιωαν. 10' 16».

Ανώνυμος είπε...

autos pou egra4e to ar8o einai poli 8raseis... exei parei kommatia apo filadia ta opoia an den ta diavaseis apo tin arxi den vgazeis noima kai sas exei kanei plisei... aisxos kai ntropi mono auto exw na pw..!

Ανώνυμος είπε...

Είστε άσχετοι όλοι (δεν άντεξα άλλο, το πα)!!! Ειδικά οι ΜτΙ όπου έχουν ξεφύγει εντελώς και είναι σίγουρα επικίνδυνοι. Για να σε προσέξει ο ΘΕΟΣ θέλει πολύ προσωπικό αγώνα και πίστη στο καλό και μόνον αυτό, ούτε χτυπάμε πόρτες, ούτε πρήζουμε τον καθένα με τις επόψεις μας. Πάντως από ότι βλέπω όποιος δεν ξέρει και είναι άτολμος να ψάξει μέσα του, κάθετε και διαβάζει τα φιλάδια των ΜτΙ που πέρνω πάντα όταν μου τα προσφέρουν.. γιατί είναι χρήσιμα όταν καμιά φορά τελειώνει το χαρτί στην τουαλέτα. Άντε για.

Γιώργος είπε...

Φαίνεται ότι είναι τώρα τραγικό ότι οι Ευρωπαίοι δίνουν λεφτά για την Ελλάδα των Ελλήνων ορθοδόξων - κατά πλειονότητα - ενώ αποκαλούν την Ελλάδα "βαρέλι χωρίς πάτο" -.
Οπότε πολύ ταιριάζει ότι οι Ευρωπαίοι 'πίνουν το αίμα της Ελλάδας' - με τους τόκους που καταβαρύνουν - και όλα τα άλλα αποτελούν αποπροσανατολισμό της οδυνηρής κατάστασης της 'ορθόδοξης' Ελλάδας που σαν ανάπηρη αδυνατεί να λύσει το οικονομικό της πρόβλημα και να σταθεί στα πόδια της.

Και φυσικά, ενώ ο Χριστός έκανε θαύματα και τάϊζε χιλιάδες άτομα, η ορθόδοξη θρησκεία έχει χάσει κάθε 'έμπνευση αγίου πνεύματος' ώστε δεν μπορεί να κάνει κανένα θαύμα, ενώ αλλιώς ισχυρίζεται ότι κάνει κάτι τέτοια.
Το "Ιδού η Ρόδος" όμως πάει περίπατο.

Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Η Ορθοδοξία δεν κάνει ακόμα θαύμα, γιατί είναι ευγενική και περιμένει εσάς πρώτα τους ΜτΙ να κάνετε για να σώσετε την Ελλάδα σαν και αυτά που γράφει μέσα η Σκοπιά. Μήπως θες να σου αναφέρω μερικά;

Ο "φίλος" σου ο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ

Γιώργος είπε...

Θεσσαλονικιέ,
έχεις και λίγο πλάκα.
Σαν να λες ότι ο Χριστός δεν έκανε τίποτα για να σώσει την Ιερουσαλήμ από την καταστραφή το 70 κ.χ.,
σαν να ήταν υποχρεωμένος να κάνει αυτό που δεν έκαναν οι Φαρισαίοι και γενικότερα οι θρησκευτικοί ηγέτες της εποχής του.

Σήμερα στους ορθόδοξους θρησκευτικούς ηγέτες ορκίζονται οι διοικούντες και διαχειριστές και των οικονομικών υποθέσεων,
άρα επίσημα αυτούς αποδέχονται για την 'ευλογία' τους.

Αυτοί ας τους 'ευλογήσουν' λοιπόν.

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς Γιώργο, χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου. Όλοι αυτοί που λες ανήκοντες στην Ορθόδοξη Εκκλησία - που είναι ευγενική - αυτομάτως είναι και αυτοί ευγενικοί και περιμένουν εσάς τους ΜτΙ να κάνετε πρώτα το θαύμα σαν και αυτά που γράφει μέσα η Σκοπιά για να σώσετε την Ελλάδα. Και σε ξαναρωτάω. Μήπως θες να σου αναφέρω μερικά;

Ο "φίλος" σου ο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...