ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

Τελευταία Νέα του "Αντιαιρετικός"

Ευχαριστούμε όλες και όλους εσάς που επισκέπτεστε το ιστολόγιο μας ... Διαβάστε την καινούργια σελίδα μας "Απάνθισμα Πατερικών Κειμένων" ...ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

21 Μαΐ 2017

«ΑΠ’ ΕΞΩ ΚΟΥΚΛΑ ΚAΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΑΝΟΥΚΛΑ»



Επιμέλεια : ¨ ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΣ ¨


Ας μας συγχωρέσουν οι αγαπητοί φίλοι Μάρτυρες του Ιεχωβά και μη, για τον τίτλο που δώσαμε στο άρθρο που ακολουθεί αλλά δεν μπορέσαμε να βρούμε κάτι άλλο που να ανταποκρίνεται τόσο καλά στο θέμα που διαπραγματευόμαστε.

Ο παραπάνω τίτλος αντικατοπτρίζει άριστα τολμούμε να πούμε την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην «εκκλησία» των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Πριν αρχίσουμε να παραθέτουμε στοιχεία θα θέλαμε πρώτα να σας πούμε μια μικρή ιστοριούλα η οποία, έχει να κάνει με μια συζήτηση που είχαμε με ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά πριν από αρκετούς μήνες...

«Ας πούμε» του είπαμε,
«πως είμαστε φίλοι.
Πολύ κολλητοί φίλοι (Μάρτυρες του Ιεχωβά κι δύο).
Κάποια στιγμή όμως πέφτω σε ένα μεγάλο αμάρτημα, το οποίο με πνίγει και θέλω κάπου να το πω για να πάρω κάποια συμβουλή και να νιώσω καλύτερα αλλά δεν θέλω να μάθει ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος γι’ αυτό».

Μας διέκοψε και ρώτησε:
«αυτό το αμάρτημα έγινε κάποτε ή εξακολουθεί να συμβαίνει

Του απαντήσαμε:
«ας πούμε πως είμαι οικογενειάρχης και παράλληλα έχω κρυφή σχέση με μια άλλη γυναίκα.

Γνωρίζω ότι αυτό είναι λάθος αλλά αισθάνομαι ότι είναι πιο πάνω από τις δυνάμεις μου να σταματήσω τη σχέση αυτή.
Σε συναντώ λοιπόν μια μέρα και σου λέω, φίλε κι αδερφέ μου, έχω αυτό το πρόβλημα και δε ξέρω τι να κάνω, τι θα με συμβούλευες;»

Και μας απαντά:
«Θα σε συμβούλευα να σταματήσεις αυτή τη σχέση
(με την άλλη γυναίκα) τώρα!
Ύστερα από αυτό θα σου έλεγα να πας να το εξομολογηθείς στον πρεσβύτερο».

Τον διακόπτουμε και του επισημαίνουμε ξανά:
«…μα φίλε μου, σου είπα ότι ξέρω πως αυτό που κάνω είναι λάθος αλλά αισθάνομαι ότι είναι πιο πάνω από τις δυνάμεις μου για να το σταματήσω, δεν μπορώ να το σταματήσω».

Και μας απαντά:
«..τότε λυπάμαι θα το αναφέρω στην «εκκλησία».

Του ξαναλέμε:
«..μα εγώ υποτίθεται ότι στο εμπιστεύθηκα!»

Μας απάντησε εκ νέου:
«..ναι, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, πρέπει να το αναφέρω στο πρεσβυτέριο εφόσον το ξέρω, γιατί η «εκκλησία» πρέπει να παραμένει καθαρή».

Τέλος του επισημάναμε τα εξής :
«..όταν ξέρω πως από τη στιγμή που θα σου ανοίξω την καρδιά μου κινδυνεύω από εκεί και πέρα να με “καρφώσεις”, δεν πρόκειται να έρθω να σου πω το παραμικρό αγαπητέ μου.
Θα το κρατήσω για μένα και δεν πρόκειται να σου πω τίποτα, κι έτσι ούτε το πρεσβυτέριο πρόκειται να μάθει κάτι, για την “εκκλησία” μου θα είμαι λευκή περιστερά και για τον εαυτό μου θα είμαι αυτός που είμαι.
Επομένως η “εκκλησία” σου, δεν γίνεται εκ των πραγμάτων να είναι καθαρή.
Ο ένας κρύβεται από τον άλλο εκεί μέσα».

Και κάπως έτσι τελείωσε η κουβέντα αυτή αφού προσπάθησε στη συνέχεια να μας δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Πάμε τώρα όλα αυτά να τα επιβεβαιώσουμε και από την ίδια τη Σκοπιά γιατί ίσως κάποιοι από τους αναγνώστες, θεωρήσουν την συζήτηση που μόλις προαναφέραμε φανταστική έως ανύπαρκτη.

Παραθέτουμε μερικά περιστατικά από το βιβλίο:
«Οι νεαροί ρωτούν» Τόμος 2ος.
(Βιβλίο της Χιλιαστικής Οργάνωσης)

Σελίδα 137..
«Μια κοπέλα που το όνομά της είναι Τάμι υποδεικνύει μια άλλη αιτία για την οποία κάποιοι μπορεί να ζουν διπλή ζωή
– για να μην αισθάνονται κάτι ξεχωριστό από τους συμμαθητές τους.

«Στην αρχή χρησιμοποιούσα άσχημη γλώσσα στο σχολείο», μας λέει η ίδια.
«Αυτό με έκανε να νοιώθω ότι έμοιαζα περισσότερο με τους συμμαθητές μου.
Αργότερα δοκίμασα το κάπνισμα.
Επίσης, έπινα οινοπνευματώδη ποτά μέχρι που μεθούσα.
Ύστερα άρχισα να κάνω δεσμούς με αγόρια – στα κρυφά, επειδή οι γονείς μου ήταν αυστηροί και δεν με άφηναν να πηγαίνω σε ραντεβού.»

Δείτε το:

  
Εδώ βλέπουμε λοιπόν μια περίπτωση αυτήν της Τάμι την οποία συνοψίζουμε:
έβριζε – κάπνιζε – μεθούσε και είχε σχέσεις στα κρυφά.

Πάμε σε ένα άλλο περιστατικό τώρα.

Σελίδα 138..
«Ένας έφηβος, ο Πιτ, είχε παρόμοια εμπειρία:
(με αυτήν της Τάμι δηλαδή)

«Γαλουχήθηκα ως Μάρτυρας του Ιεχωβά.
Αλλά φοβόμουν πολύ μήπως με κοροϊδέψουν.
Επιθυμούσα να είμαι δημοφιλής», μας λέει ο ίδιος.
«Έλεγα ψέματα και άλλα διάφορα όταν με ρωτούσαν γιατί δεν παίρνω δώρα στη διάρκεια των θρησκευτικών γιορτών».
Από τη στιγμή που ο Πιτ άρχισε να κάνει μικρούς συμβιβασμούς, σε σύντομο χρονικό διάστημα διέπραξε σοβαρότερες παραβάσεις».

Δείτε το:


Εδώ είδαμε έναν άλλο Μάρτυρα του Ιεχωβά ο οποίος είχε παρόμοια ζωή με αυτήν της Τάμι.

Στην σελίδα 190.. του ίδιου βιβλίου,
(Οι νεαροί ρωτούν τόμος 2ος)

Η Κάρεν 14 ετών.. διηγείται:
«Δυστυχώς, ο πατέρας μου είναι χρήστης ναρκωτικών».

Δείτε το:

  
Στη σελίδα 191..
«Ο πατέρας της Μαίρης, για παράδειγμα, μπροστά στον κόσμο έδειχνε εξαιρετικό άτομο.
Κι όμως, ήταν κρυφός αλκοολικός, και όταν ήταν στο σπίτι του έβριζε την οικογένειά του και συμπεριφερόταν με πάρα πολύ άσχημο τρόπο.
«Οι αδελφοί που έρχονταν σε εμάς τα παιδιά, μας τόνιζαν συνεχώς τι υπέροχο μπαμπά είχαμε και πόσο τυχεροί ήμασταν», θυμάται με απογοήτευση και πίκρα η Μαίρη.

Δείτε το:

  
Στη σελίδα 204 – 205..
Ένας νέος ονόματι Πίτερ κατάλαβε ότι συμπεριφερόταν με μη Χριστιανικό τρόπο γιατί σκοπός του ήταν να εκδικηθεί τον μπαμπά του που συμπεριφερόταν βάναυσα στην οικογένειά τους.
«Ήθελα να του κάνω κακό», λέει ο Πίτερ.
«Ήμουν απογοητευμένος μαζί του για τον τρόπο που φερόταν στη μάνα μου, σε μένα και την αδελφή μου».

Δείτε το:

  
Σελίδα 231..
«Εγώ και η φίλη μου φιληθήκαμε κάνα δυο φορές.
Επειδή όμως συνέχιζε να μου αρέσουν τα αγόρια , είχα την απορία αν ήμουν αμφιφυλόφιλη». 
–Σάρα.

Δείτε το:

  
Σελίδα 284..
-Άντριου: «Συνήθιζα να βλέπω πορνό στο διαδίκτυο.
Ξεκίνησα να πίνω πολύ αλκοόλ.
Πήγαινα σε πάρτι που δεν σέβονταν καθόλου τους ηθικούς κανόνες της Αγίας Γραφής».

Δείτε το:

  
Εάν διαβάσατε έως εδώ είμαστε πλέον σίγουροι ότι δικαιολογήσατε απόλυτα και τον τίτλο που δώσαμε στο άρθρο μας.

Και είμαστε σίγουροι πως αν ψάχναμε θα βρίσκαμε κι άλλα τέτοια παρόμοια περιστατικά, βγαλμένα από τα «σπλάχνα» της
«καθαρής εκκλησίας » των Μαρτύρων του Ιεχωβά.

Αυτά τα περιστατικά δεν συνέβησαν μια φορά καταγράφηκαν και τέρμα.

Είναι περιστατικά που συμβαίνουν κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο ανεξαρτήτως φυλής η θρησκείας, μόνο που στις τάξεις των Μαρτύρων του Ιεχωβά συμβαίνουν στα κρυφά, και αυτό είναι το χειρότερο διότι με όλα αυτά που προαναφέραμε η Οργάνωση μοιάζει σα να δραστηριοποιείται ως «φάρμα» καταπιεσμένων και «πνιγμένων» ανθρώπων οι οποίοι ουσιαστικά πάσχουν και χρειάζονται ψυχολόγους (μη Μάρτυρες του Ιεχωβά φυσικά) για να μπορέσουν να ανοίξουν κάπου την καρδιά τους χωρίς να φοβούνται ότι θα τους προδώσουν.

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΣΚΛΗΡΑ

Δεν το συνηθίζουμε αυτό στον “Αντιχιλιαστικό” διότι αρχή μας είναι να σεβόμαστε την πίστη και τα ιερά των άλλων.

Δυστυχώς κάποιες φορές όμως κάποια πράγματα όταν λέγονται με το όνομά τους ακούγονται σκληρά έως και ανεπίτρεπτα.

Αφενός ζητούμε ταπεινά συγνώμη εάν θίξαμε κάποιους από τους αναγνώστες με το παρόν άρθρο και αφετέρου πάντα στα πλαίσια της ενημέρωσης των Χριστιανών Ορθοδόξων δεν μπορούμε αυτά τα τόσο σοβαρά ζητήματα να τα αποκρύπτουμε από τους πιστούς.

Με όλα αυτά το μόνο που επιδιώκουμε να τονίσουμε ιδιαίτερα στους αγαπητούς Μάρτυρες του Ιεχωβά, είναι πως ίσως ήρθε καιρός να σταματήσουν να κρίνουν και κατακρίνουν τις αμαρτίες από ανθρώπους των άλλων θρησκειών μόνο, και να βρουν το θάρρος να κοιτάξουν επιτέλους την ψυχρή αλήθεια κατάματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΑΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Μόνο αμαρτωλοί άνθρωποι υπάρχουν που έχουν ο κάθε ένας προσωπικά ανάγκη Σωτηρίας.
Ας μην πέφτουμε λοιπόν στην παγίδα και πιστεύουμε ότι είμαστε σωτήρες του κόσμου επειδή «μοιράσαμε» δυο περιοδικά ενώ στην πραγματικότητα έχουμε χάσει τη δική μας Σωτηρία.

-Χρειάζεται πολύ δουλειά!

-Χρειάζεται πολύ πίστη!

-Χρειάζεται αγάπη!

-Χρειάζεται έργο!

Με τη λέξη "έργο" δεν εννοούμε διανομές περιοδικών αλλά,

 ΕΡΓΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ!

Ο Θεός να μας προστατεύει από την πλάνη των αιρέσεων.





ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.

1 σχόλιο:

thriamvos είπε...

καλημερα η Μεγαλη Βρωμα ειναι στις μεγαλες...κρατικες θρησκειες

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...