Επιμέλεια:
"ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΣ "
Έχοντας γνώση των αμαρτιών μας
και ελπίδα συγχωρήσεως από τον Χριστό, δίχως να έχουμε την πρόθεση να δικάσουμε
και καταδικάσουμε τους Μάρτυρες του Ιεχωβά για τις πλάνες που κηρύττουν, με
πολύ αγάπη και λιγοστή έως ελάχιστη αυστηρότητα θα αναφερθούμε στο
πολυαγαπημένο τους πρόσωπο και ιδρυτή της Οργάνωσης των Μαρτύρων του Ιεχωβά,
Κάρολου Ρώσσελ ή Ρωσσέλ.
Μέσα από διαλόγους και μέσα
από βιβλία που έχουμε διαβάσει για τον Κάρολο Ρώσσελ, απορίας άξιο είναι το πώς
κατόρθωσε τόσος κόσμος να πίνει νερό στο όνομά του και μάλιστα να τον
καθαγιάζει...
Όποιον Μάρτυρα του Ιεχωβά κι
αν ρωτήσει κανείς, έχει την πεποίθηση που
πολλές φορές φθάνει και στα όρια του φανατισμού, πως, ό,τι έχει πει ο
Κάρολος Ρώσσελ προερχόταν από τον Θεό, αφού
«Ο Κάρολος Ρώσσελ ήταν ο πιστός και
φρόνιμος δούλος του Κυρίου».
Φυσικά, τι λόγο έχουμε να το
απορρίψουμε εμείς αυτό, τη στιγμή μάλιστα που πιστεύεται από αρκετές χιλιάδες
κόσμου. (; ; ;)
«Ίσως,»
(σκεφτήκαμε)
«να
είναι και έτσι όπως το λένε, όπως το πιστεύουν – γιατί όχι;».
Μοιραία όμως γεννάται το απλό
εξής ερώτημα και το απευθύνουμε σε όλους τους Μάρτυρες του Ιεχωβά που διαβάζουν
τούτες τις λιγοστές γραμμές:
«Από
ποιάν εκκλησία αγαπητοί Μάρτυρες ανακηρύχθηκε ο Κάρολος Ρώσσελ ως ο πιστός και
φρόνιμος δούλος του Κυρίου»;
-Τι
πιο απλό, για να ρωτήσει κανείς;
-Απάντηση
όμως;!
-ΚΑΜΙΑ!
Δυστυχώς
μέχρι σήμερα δεν μας απάντησε κανένας Μάρτυρας του Ιεχωβά επ’ αυτού.
Επειδή όμως εμείς εδώ στον "ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟ" επιζητούμε τις απαντήσεις σε τόσο σοβαρά
ζητήματα, μας αρέσει να μιλάμε με στοιχεία και να μην μένουμε στη θεωρία
αφήνοντας απλά εντυπώσεις.
Ψάξαμε λοιπόν στα αρχεία της
Οργάνωσης τα οποία διαθέτουμε από τους ίδιους τους Μάρτυρες του Ιεχωβά οι
οποίοι μας τα προσφέρουν.
Μέσα
σε αυτά τα προσφερθέντα λοιπόν, είναι και το βιβλίο της Οργάνωσης με τίτλο:
«ΔΙΑΓΓΕΛΕΙΣ
ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»
Ας δούμε μέσα από αυτό, με
ποιο τρόπο εδόθη στον Κάρολο Ρώσσελ ο τιμητικός αυτός τίτλος του «Πιστού
και φρόνιμου δούλου του Κυρίου», τον οποίο τίτλο βασίζουν στο Κατά
Ματθαίον Ευαγγέλιο Κεφ. 24. Στίχοι 45-47 που λέει,
«Ποιος
είναι, λοιπόν, ο πιστός και
φρόνιμος δούλος, που ο κύριός
του τον κατέστησε επιστάτη στους υπηρέτες του, για να δίνει σ αυτούς την τροφή
στον καιρό της;
Μακάριος
εκείνος ο δούλος, που, όταν έρθει ο κύριός του, θα τον βρει να κάνει έτσι.
Σας
διαβεβαιώνω ότι, θα τον κάνει επιστάτη σε όλα τα υπάρχοντά του».
Πάμε τώρα να δούμε τι γράφουν οι «ΔΙΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» – Σελίδα 143:
«Ωστόσο,
ύστερα από μια δεκαετία περίπου, η σύζυγος του αδελφού
Ρώσσελ εξέφρασε δημόσια την ιδέα ότι ο ίδιος ο Ρώσσελ ήταν ο πιστός
και φρόνιμος δούλος.
Η
άποψη την οποία εξέφρασε αυτή σχετικά με την ταυτότητα του 'πιστού δούλου'
έφτασε στο σημείο να είναι γενικά αποδεκτή από τους Σπουδαστές της Γραφής επί
30 περίπου χρόνια.
Τον
τίτλο του «Πιστού και φρόνιμου δούλου», (διαβάζουμε λίγο παρακάτω στους
«Διαγγελείς …» )
Ο
αδελφός Ρώσσελ δεν απέρριψε αυτή την άποψη τους,
αλλά ο ίδιος προσωπικά απέφυγε να κάνει τέτοια εφαρμογή στο εδάφιο αυτό και
τόνιζε την αντίθεσή του...».
Δείτε
το!
Όπως
κι αν έχει όμως η ιστορία, η πραγματικότητα είναι μία.
Είτε ο Κάρολος Ρώσσελ
αποδέχτηκε 100% τον τίτλο του "Πιστού και φρόνιμου
δούλου", είτε 80% είτε 40%,
το
αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό.
Συνοψίζουμε:
-1ον «Πιστό και φρόνιμο δούλο» τον
ανακήρυξε η γυναίκα του, δική της ιδέα ήταν όπως διαβάζουμε στο βιβλίο της
Οργάνωσης.
-2ον οι Σπουδαστές των Γραφών το
αποδέχτηκαν αμέσως.
-3ον και σπουδαιότερον κατ’ εμάς, ο ίδιος δεν απέρριψε ποτέ τον τίτλο
αυτό.
Συμπέρασμα:
-Ο
Κάρολος Ρώσσελ δεν αναγνωρίστηκε ποτέ επίσημα από καμία Εκκλησία στον κόσμο ως
«Πιστός
και φρόνιμος δούλος του Κυρίου».
-Αναγνωρίστηκε
μόνον από τους οπαδούς της Οργάνωσης την οποία ο ίδιος δημιούργησε.
ΘΑ
ΘΕΛΑΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ
Όπως
είδαμε το Ματθαίος 24:45 – 47 λέει,
«Ποιος
είναι, λοιπόν, ο πιστός και
φρόνιμος δούλος, που ο κύριός
του τον κατέστησε επιστάτη στους υπηρέτες του, για να δίνει σ αυτούς την τροφή
στον καιρό της;
Στο εδάφιο τίθεται ένα
ερώτημα:
ΠΟΙΟΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟΣ ΔΟΥΛΟΣ;
-Δεν
διαβάσαμε πουθενά στο Ματθαίος 24:45 – 47 να λέει ότι θα ανακηρυχθεί από τη
σύζυγό του!
-Δεν
διαβάσαμε πουθενά στο Ματθαίος 24:45 – 47 ότι θα τον αποδεχτούν οι οπαδοί του παρόλο που
ο ίδιος θα είχε μερικές ενστάσεις.
-Και
τέλος δεν βλέπουμε πουθενά στο Ματθαίος 24:45 – 47 να λέει ότι ο πιστός και
φρόνιμος δούλος θα έχει δική του Οργάνωση.
Συνεπώς κακώς επικαλούνται το
εδάφιο 24:45 – 47 διότι η
ερμηνεία του εδαφίου είναι εντελώς διαφορετική.
Ποιος
είναι λοιπόν ο Πιστός και φρόνιμος δούλος που λέει στο Κατά Ματθαίον;
Μας
απαντά το ίδιο το εδάφιο:
«Μακάριος
εκείνος ο δούλος, που, όταν έρθει ο κύριός του, θα τον βρει να κάνει έτσι.
Σας
διαβεβαιώνω ότι, θα τον κάνει επιστάτη σε όλα τα υπάρχοντά του».
Ποιος είναι όμως «εκείνος
ο δούλος;» και τι εννοεί
«θα
τον βρει να κάνει έτσι;»
Η απάντηση βρίσκεται στα δυο
εδάφια που αγνοούν να διαβάζουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά τα οποία βρίσκονται
ακριβώς πριν - στους στίχους: 42
– 44..
Ας το
δούμε:
Ματθαίος
Κεφάλαιο 24, Στίχος 42 – 44..
«Αγρυπνείτε,
λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε ποια ώρα έρχεται ο Κύριός σας.
Να
γνωρίζετε, όμως, τούτο, ότι, αν ο οικοδεσπότης ήξερε σε ποια φυλακή τής νύχτας
έρχεται ο κλέφτης, θα αγρυπνούσε, και δεν θα άφηνε να διαρρηχτεί το σπίτι του.
Γι'
αυτό, κι εσείς γίνεστε έτοιμοι· επειδή,
κατά την ώρα που δεν στοχάζεστε, έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου».
Βλέπουμε ότι πρόκειται για
διδασκαλία που αφορά όλους μας.
Με λίγα λόγια τι μας λέει;
Αγρυπνάτε
να είστε έτοιμοι.
Κάνετε
έργα αρεστά στον Θεό να γίνεστε πιστοί και φρόνιμοι δούλοι Του.
Όλοι μας λοιπόν, ο κάθε ένας
από εμάς πρέπει να γίνεται με την αφοσίωσή του και την πίστη του πιστός και
φρόνιμος δούλος του Θεού.
Αυτή
είναι η σωστή ερμηνεία του χωρίου.
Όπως είδαμε η Οργάνωση
διαστρεβλώνει την Αγία Γραφή.
Γεννάται
όμως τώρα και ένα νέο ερώτημα.
Εάν στο μέλλον βρεθεί κάποιος
άλλος όπως ο Κάρολος Ρώσσελ και ανακηρυχθεί και εκείνος
«Πιστός
και φρόνιμος δούλος» κάτω από παρόμοιες συνθήκες και καταστάσεις.
-Τότε
ποια θα είναι η θέση των Μαρτύρων του Ιεχωβά;
-Θα
δεχτούν και εκείνον;
ΔΕΝ
ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ – ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ
Ας μας επισκεφτεί κάποιος
Μάρτυρας του Ιεχωβά εδώ στον «ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟ» και ας μας πει:
-Με
ποια κριτήρια ακολουθούν τις «διδασκαλίες» ενός ανθρώπου που τον ανακήρυξε η
σύζυγός του;
-Με
ποια κριτήρια θα εμποδίσουν την ανακήρυξη ενός νέου «πιστού και φρόνιμου
δούλου;»
Ευελπιστούμε κάποιος από τους
Μάρτυρες του Ιεχωβά να μας κάνει την τιμή και να απαντήσει στα ερωτήματα αυτά.
-Το
άρθρο αυτό δεν γράφτηκε ούτε για να προσβάλει ούτε για να εκθέσει κανέναν.
-Τα
ερωτήματα είναι εύλογα και όχι εκ του πονηρού.
-Η
αγάπη του Χριστού ας επισκιάζει υμάς.
Ο
Θεός να μας προστατεύει από την πλάνη των αιρέσεων.
Πηγή: ΔΙΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Προσοχή! Χωρίς όνομα ή
κάποιο ψευδώνυμο δεν γίνεται δημοσίευση σχολίου. Επίσης δεν πρέπει να είναι
υβριστικό και άσχετο με το θέμα του άρθρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου